دانش جوین
یکشنبه, خرداد ۱۸, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی دانشگاه

تشکیل کمیته بررسی نقاط قوت و ضعف آموزش مجازی در دانشگاه 

دانش جوین توسط دانش جوین
۰۴ اسفند ۱۴۰۰
در دانشگاه
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
4
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر
تشکیل کمیته بررسی نقاط قوت و ضعف آموزش مجازی در دانشگاه 

معاون آموزشی دانشگاه تهران از تشکیل کمیته‌ای برای بررسی نقاط قوت و ضعف آموزش مجازی و نحوه استفاده از تجربیات آموزش غیرحضوری در دوران بعد از کرونا خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمود کمره‌ای، معاون آموزشی دانشگاه تهران در نشست علمی معاونان آموزشی واحدهای دانشگاهی با عنوان «آموزش پیشگام» که در باغ نگارستان دانشگاه تهران برگزار شد، بر افزایش کیفیت آموزشی تاکید کرد و گفت: ارتقای کیفیت آموزش باید ملاک عمل همه اعضای دانشگاه قرار گیرد. این ارتقای کیفیت به نحوه جذب اعضای هیأت علمی، پذیرش دانشجو و کیفیت مقررات و آئین‌نامه‌ها و … بازمی‌گردد.

معاون آموزشی دانشگاه تهران در ادامه بهترین ضمانت برای استمرار در فرآیند ارتقای آموزش را رعایت مقررات و ضوابط آموزشی عنوان کرد و با اشاره به گذشت دو سال از شیوع کرونا و غیرحضوری شدن آموزش، خاطرنشان کرد: با تلاش اعضای هیأت علمی، مدیران‌، معاونان آموزشی و همکاری و همفکری اعضای غیر هیأت علمی، فعالیت آموزشی نه تنها متوقف نشد، بلکه با قوت ادامه پیدا کرد.

دکتر کمره‌ای با یادآوری اینکه به‌رغم غیرحضوری بودن دانشگاه ۲۲۰۰ دانشجو در خوابگاه‌های دانشگاه تهران ساکن هستند و دانشجویان برای مطالعه به کتابخانه مراجعه می‌کنند و فعالانه در دانشگاه حضور دارند، گفت: سایر ارکان دانشگاه یعنی اعضای هیأت علمی و کارمندان نیز باید در دانشگاه حضور داشته باشند.

وی گفت: آموزش، پژوهش و فناوری از هم جدا نیستند و اگر به دانشگاه‌های بزرگ نگاه کنیم از ابتدا آموزش قوی داشته‌اند و این آموزش قوی منجر به پژوهش قوی شده و علم و فناوری نوظهور جهان را ارائه کرده است.

معاون آموزشی دانشگاه تهران با تاکید بر اهمیت تربیت دانشجویان در مقطع کارشناسی گفت: ایده ترجیح تربیت دانشجویان تحصیلات تکمیلی به دانشجویان کارشناسی اشتباه است. چون وقتی پایه قوی نباشد، سلسله مراتب نزولی خواهیم داشت و اهمیت دانشگاه به آن است که دانشجوی قوی با پایه قوی تربیت کند. باید آموزش، پژوهش و کارآفرینی، با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی توأمان باشد تا در خدمت جامعه قرار بگیرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر جعفر نوری، مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت آموزشی دانشگاه نیز در این نشست با یادآوری شعار دانشگاه تهران مبنی بر «جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی»، گفت: سیاست‌های منبعث از این شعار نیز باید در برنامه‌های آموزشی دانشگاه گنجانده شود.

دکتر نوری، موفقیت در تدوین برنامه‌های هدفمند و طرح‌ریزی ایده‌های نوآورانه آموزشی را مستلزم استفاده از نظرات متخصصان حوزه آموزش و پیشبرد امور به صورت مشارکتی و مبتنی بر گفت‌وگو دانست و افزود: نظام آموزشی کشور در معرض آزمون بزرگ برای عبور از مشکلات کرونایی قرار گرفته است که فقط با برنامه‌ریزی درست، از این آزمون سربلند بیرون می‌آید.

وی در پایان خواستار مشارکت مسئولان در اجرای سیاست تمرکززدایی از ستاد دانشگاه و انتقال تدریجی کارها به صف دانشگاه شد.

دکتر علی‌اکبر موسوی موحدی، استاد ممتاز دانشگاه تهران نیز در این مراسم با برشمردن مؤلفه‌های مورد نیاز برای تربیت دانشجوی خوب، اظهار کرد: ما نیاز به آموزگاران علم و معنا داریم. لذا انتظار می‌رود که اعضای هیأت علمی، مأموریت خود را صرفاً محدود به انتقال مسائل درسی به دانشجویان نبینند. تا انسان خوب و سالم پرورش ندهیم، نمی‌توانیم فرمول تکنیک و مسائل آموزش و پژوهش را به دانشجو منتقل کنیم.

رئیس مرکز بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه تهران، وظیفه اصلی دانشگاه را تربیت انسان توانا دانست و تاکید کرد: اگر می‌خواهیم دانشجویان ما درست تربیت شوند، باید معلمان ما درست عمل کنند.

استاد دانشگاه تهران همچنین تاکید کرد: علوم دانشگاه تهران علاوه بر تخصصی بودن باید بین‌رشته‌ای هم باشد.

انتهای پیام

تشکیل کمیته بررسی نقاط قوت و ضعف آموزش مجازی در دانشگاه 

معاون آموزشی دانشگاه تهران از تشکیل کمیته‌ای برای بررسی نقاط قوت و ضعف آموزش مجازی و نحوه استفاده از تجربیات آموزش غیرحضوری در دوران بعد از کرونا خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمود کمره‌ای، معاون آموزشی دانشگاه تهران در نشست علمی معاونان آموزشی واحدهای دانشگاهی با عنوان «آموزش پیشگام» که در باغ نگارستان دانشگاه تهران برگزار شد، بر افزایش کیفیت آموزشی تاکید کرد و گفت: ارتقای کیفیت آموزش باید ملاک عمل همه اعضای دانشگاه قرار گیرد. این ارتقای کیفیت به نحوه جذب اعضای هیأت علمی، پذیرش دانشجو و کیفیت مقررات و آئین‌نامه‌ها و … بازمی‌گردد.

معاون آموزشی دانشگاه تهران در ادامه بهترین ضمانت برای استمرار در فرآیند ارتقای آموزش را رعایت مقررات و ضوابط آموزشی عنوان کرد و با اشاره به گذشت دو سال از شیوع کرونا و غیرحضوری شدن آموزش، خاطرنشان کرد: با تلاش اعضای هیأت علمی، مدیران‌، معاونان آموزشی و همکاری و همفکری اعضای غیر هیأت علمی، فعالیت آموزشی نه تنها متوقف نشد، بلکه با قوت ادامه پیدا کرد.

دکتر کمره‌ای با یادآوری اینکه به‌رغم غیرحضوری بودن دانشگاه ۲۲۰۰ دانشجو در خوابگاه‌های دانشگاه تهران ساکن هستند و دانشجویان برای مطالعه به کتابخانه مراجعه می‌کنند و فعالانه در دانشگاه حضور دارند، گفت: سایر ارکان دانشگاه یعنی اعضای هیأت علمی و کارمندان نیز باید در دانشگاه حضور داشته باشند.

وی گفت: آموزش، پژوهش و فناوری از هم جدا نیستند و اگر به دانشگاه‌های بزرگ نگاه کنیم از ابتدا آموزش قوی داشته‌اند و این آموزش قوی منجر به پژوهش قوی شده و علم و فناوری نوظهور جهان را ارائه کرده است.

معاون آموزشی دانشگاه تهران با تاکید بر اهمیت تربیت دانشجویان در مقطع کارشناسی گفت: ایده ترجیح تربیت دانشجویان تحصیلات تکمیلی به دانشجویان کارشناسی اشتباه است. چون وقتی پایه قوی نباشد، سلسله مراتب نزولی خواهیم داشت و اهمیت دانشگاه به آن است که دانشجوی قوی با پایه قوی تربیت کند. باید آموزش، پژوهش و کارآفرینی، با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی توأمان باشد تا در خدمت جامعه قرار بگیرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر جعفر نوری، مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت آموزشی دانشگاه نیز در این نشست با یادآوری شعار دانشگاه تهران مبنی بر «جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی»، گفت: سیاست‌های منبعث از این شعار نیز باید در برنامه‌های آموزشی دانشگاه گنجانده شود.

دکتر نوری، موفقیت در تدوین برنامه‌های هدفمند و طرح‌ریزی ایده‌های نوآورانه آموزشی را مستلزم استفاده از نظرات متخصصان حوزه آموزش و پیشبرد امور به صورت مشارکتی و مبتنی بر گفت‌وگو دانست و افزود: نظام آموزشی کشور در معرض آزمون بزرگ برای عبور از مشکلات کرونایی قرار گرفته است که فقط با برنامه‌ریزی درست، از این آزمون سربلند بیرون می‌آید.

وی در پایان خواستار مشارکت مسئولان در اجرای سیاست تمرکززدایی از ستاد دانشگاه و انتقال تدریجی کارها به صف دانشگاه شد.

دکتر علی‌اکبر موسوی موحدی، استاد ممتاز دانشگاه تهران نیز در این مراسم با برشمردن مؤلفه‌های مورد نیاز برای تربیت دانشجوی خوب، اظهار کرد: ما نیاز به آموزگاران علم و معنا داریم. لذا انتظار می‌رود که اعضای هیأت علمی، مأموریت خود را صرفاً محدود به انتقال مسائل درسی به دانشجویان نبینند. تا انسان خوب و سالم پرورش ندهیم، نمی‌توانیم فرمول تکنیک و مسائل آموزش و پژوهش را به دانشجو منتقل کنیم.

رئیس مرکز بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه تهران، وظیفه اصلی دانشگاه را تربیت انسان توانا دانست و تاکید کرد: اگر می‌خواهیم دانشجویان ما درست تربیت شوند، باید معلمان ما درست عمل کنند.

استاد دانشگاه تهران همچنین تاکید کرد: علوم دانشگاه تهران علاوه بر تخصصی بودن باید بین‌رشته‌ای هم باشد.

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

چگونه آزمون TOLC و SAT آینده تحصیلی شما را تضمین می‌کنند؟

رازهای برتر موفقیت تحصیلی: بهترین مشاور کنکور و راهکارهای نوین جهت فتح قله‌های علم

نحوه استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت و روانشناسی

تشکیل کمیته بررسی نقاط قوت و ضعف آموزش مجازی در دانشگاه 

معاون آموزشی دانشگاه تهران از تشکیل کمیته‌ای برای بررسی نقاط قوت و ضعف آموزش مجازی و نحوه استفاده از تجربیات آموزش غیرحضوری در دوران بعد از کرونا خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمود کمره‌ای، معاون آموزشی دانشگاه تهران در نشست علمی معاونان آموزشی واحدهای دانشگاهی با عنوان «آموزش پیشگام» که در باغ نگارستان دانشگاه تهران برگزار شد، بر افزایش کیفیت آموزشی تاکید کرد و گفت: ارتقای کیفیت آموزش باید ملاک عمل همه اعضای دانشگاه قرار گیرد. این ارتقای کیفیت به نحوه جذب اعضای هیأت علمی، پذیرش دانشجو و کیفیت مقررات و آئین‌نامه‌ها و … بازمی‌گردد.

معاون آموزشی دانشگاه تهران در ادامه بهترین ضمانت برای استمرار در فرآیند ارتقای آموزش را رعایت مقررات و ضوابط آموزشی عنوان کرد و با اشاره به گذشت دو سال از شیوع کرونا و غیرحضوری شدن آموزش، خاطرنشان کرد: با تلاش اعضای هیأت علمی، مدیران‌، معاونان آموزشی و همکاری و همفکری اعضای غیر هیأت علمی، فعالیت آموزشی نه تنها متوقف نشد، بلکه با قوت ادامه پیدا کرد.

دکتر کمره‌ای با یادآوری اینکه به‌رغم غیرحضوری بودن دانشگاه ۲۲۰۰ دانشجو در خوابگاه‌های دانشگاه تهران ساکن هستند و دانشجویان برای مطالعه به کتابخانه مراجعه می‌کنند و فعالانه در دانشگاه حضور دارند، گفت: سایر ارکان دانشگاه یعنی اعضای هیأت علمی و کارمندان نیز باید در دانشگاه حضور داشته باشند.

وی گفت: آموزش، پژوهش و فناوری از هم جدا نیستند و اگر به دانشگاه‌های بزرگ نگاه کنیم از ابتدا آموزش قوی داشته‌اند و این آموزش قوی منجر به پژوهش قوی شده و علم و فناوری نوظهور جهان را ارائه کرده است.

معاون آموزشی دانشگاه تهران با تاکید بر اهمیت تربیت دانشجویان در مقطع کارشناسی گفت: ایده ترجیح تربیت دانشجویان تحصیلات تکمیلی به دانشجویان کارشناسی اشتباه است. چون وقتی پایه قوی نباشد، سلسله مراتب نزولی خواهیم داشت و اهمیت دانشگاه به آن است که دانشجوی قوی با پایه قوی تربیت کند. باید آموزش، پژوهش و کارآفرینی، با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی توأمان باشد تا در خدمت جامعه قرار بگیرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر جعفر نوری، مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت آموزشی دانشگاه نیز در این نشست با یادآوری شعار دانشگاه تهران مبنی بر «جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی»، گفت: سیاست‌های منبعث از این شعار نیز باید در برنامه‌های آموزشی دانشگاه گنجانده شود.

دکتر نوری، موفقیت در تدوین برنامه‌های هدفمند و طرح‌ریزی ایده‌های نوآورانه آموزشی را مستلزم استفاده از نظرات متخصصان حوزه آموزش و پیشبرد امور به صورت مشارکتی و مبتنی بر گفت‌وگو دانست و افزود: نظام آموزشی کشور در معرض آزمون بزرگ برای عبور از مشکلات کرونایی قرار گرفته است که فقط با برنامه‌ریزی درست، از این آزمون سربلند بیرون می‌آید.

وی در پایان خواستار مشارکت مسئولان در اجرای سیاست تمرکززدایی از ستاد دانشگاه و انتقال تدریجی کارها به صف دانشگاه شد.

دکتر علی‌اکبر موسوی موحدی، استاد ممتاز دانشگاه تهران نیز در این مراسم با برشمردن مؤلفه‌های مورد نیاز برای تربیت دانشجوی خوب، اظهار کرد: ما نیاز به آموزگاران علم و معنا داریم. لذا انتظار می‌رود که اعضای هیأت علمی، مأموریت خود را صرفاً محدود به انتقال مسائل درسی به دانشجویان نبینند. تا انسان خوب و سالم پرورش ندهیم، نمی‌توانیم فرمول تکنیک و مسائل آموزش و پژوهش را به دانشجو منتقل کنیم.

رئیس مرکز بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه تهران، وظیفه اصلی دانشگاه را تربیت انسان توانا دانست و تاکید کرد: اگر می‌خواهیم دانشجویان ما درست تربیت شوند، باید معلمان ما درست عمل کنند.

استاد دانشگاه تهران همچنین تاکید کرد: علوم دانشگاه تهران علاوه بر تخصصی بودن باید بین‌رشته‌ای هم باشد.

انتهای پیام

تشکیل کمیته بررسی نقاط قوت و ضعف آموزش مجازی در دانشگاه 

معاون آموزشی دانشگاه تهران از تشکیل کمیته‌ای برای بررسی نقاط قوت و ضعف آموزش مجازی و نحوه استفاده از تجربیات آموزش غیرحضوری در دوران بعد از کرونا خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمود کمره‌ای، معاون آموزشی دانشگاه تهران در نشست علمی معاونان آموزشی واحدهای دانشگاهی با عنوان «آموزش پیشگام» که در باغ نگارستان دانشگاه تهران برگزار شد، بر افزایش کیفیت آموزشی تاکید کرد و گفت: ارتقای کیفیت آموزش باید ملاک عمل همه اعضای دانشگاه قرار گیرد. این ارتقای کیفیت به نحوه جذب اعضای هیأت علمی، پذیرش دانشجو و کیفیت مقررات و آئین‌نامه‌ها و … بازمی‌گردد.

معاون آموزشی دانشگاه تهران در ادامه بهترین ضمانت برای استمرار در فرآیند ارتقای آموزش را رعایت مقررات و ضوابط آموزشی عنوان کرد و با اشاره به گذشت دو سال از شیوع کرونا و غیرحضوری شدن آموزش، خاطرنشان کرد: با تلاش اعضای هیأت علمی، مدیران‌، معاونان آموزشی و همکاری و همفکری اعضای غیر هیأت علمی، فعالیت آموزشی نه تنها متوقف نشد، بلکه با قوت ادامه پیدا کرد.

دکتر کمره‌ای با یادآوری اینکه به‌رغم غیرحضوری بودن دانشگاه ۲۲۰۰ دانشجو در خوابگاه‌های دانشگاه تهران ساکن هستند و دانشجویان برای مطالعه به کتابخانه مراجعه می‌کنند و فعالانه در دانشگاه حضور دارند، گفت: سایر ارکان دانشگاه یعنی اعضای هیأت علمی و کارمندان نیز باید در دانشگاه حضور داشته باشند.

وی گفت: آموزش، پژوهش و فناوری از هم جدا نیستند و اگر به دانشگاه‌های بزرگ نگاه کنیم از ابتدا آموزش قوی داشته‌اند و این آموزش قوی منجر به پژوهش قوی شده و علم و فناوری نوظهور جهان را ارائه کرده است.

معاون آموزشی دانشگاه تهران با تاکید بر اهمیت تربیت دانشجویان در مقطع کارشناسی گفت: ایده ترجیح تربیت دانشجویان تحصیلات تکمیلی به دانشجویان کارشناسی اشتباه است. چون وقتی پایه قوی نباشد، سلسله مراتب نزولی خواهیم داشت و اهمیت دانشگاه به آن است که دانشجوی قوی با پایه قوی تربیت کند. باید آموزش، پژوهش و کارآفرینی، با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی توأمان باشد تا در خدمت جامعه قرار بگیرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر جعفر نوری، مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت آموزشی دانشگاه نیز در این نشست با یادآوری شعار دانشگاه تهران مبنی بر «جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی»، گفت: سیاست‌های منبعث از این شعار نیز باید در برنامه‌های آموزشی دانشگاه گنجانده شود.

دکتر نوری، موفقیت در تدوین برنامه‌های هدفمند و طرح‌ریزی ایده‌های نوآورانه آموزشی را مستلزم استفاده از نظرات متخصصان حوزه آموزش و پیشبرد امور به صورت مشارکتی و مبتنی بر گفت‌وگو دانست و افزود: نظام آموزشی کشور در معرض آزمون بزرگ برای عبور از مشکلات کرونایی قرار گرفته است که فقط با برنامه‌ریزی درست، از این آزمون سربلند بیرون می‌آید.

وی در پایان خواستار مشارکت مسئولان در اجرای سیاست تمرکززدایی از ستاد دانشگاه و انتقال تدریجی کارها به صف دانشگاه شد.

دکتر علی‌اکبر موسوی موحدی، استاد ممتاز دانشگاه تهران نیز در این مراسم با برشمردن مؤلفه‌های مورد نیاز برای تربیت دانشجوی خوب، اظهار کرد: ما نیاز به آموزگاران علم و معنا داریم. لذا انتظار می‌رود که اعضای هیأت علمی، مأموریت خود را صرفاً محدود به انتقال مسائل درسی به دانشجویان نبینند. تا انسان خوب و سالم پرورش ندهیم، نمی‌توانیم فرمول تکنیک و مسائل آموزش و پژوهش را به دانشجو منتقل کنیم.

رئیس مرکز بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه تهران، وظیفه اصلی دانشگاه را تربیت انسان توانا دانست و تاکید کرد: اگر می‌خواهیم دانشجویان ما درست تربیت شوند، باید معلمان ما درست عمل کنند.

استاد دانشگاه تهران همچنین تاکید کرد: علوم دانشگاه تهران علاوه بر تخصصی بودن باید بین‌رشته‌ای هم باشد.

انتهای پیام

برچسب ها: معاون آموزشی دانشگاه تهران
پست قبلی

لکه‌های نفتی اطراف جزیره خارگ به ساحل بوشهر رسید

پست بعدی

جزئیات شرایط شرکت در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ایرانی در زوریخ سوییس

مربوطه پست ها

چگونه آزمون TOLC و SAT آینده تحصیلی شما را تضمین می‌کنند؟
دانشگاه

چگونه آزمون TOLC و SAT آینده تحصیلی شما را تضمین می‌کنند؟

۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۴
رازهای برتر موفقیت تحصیلی: بهترین مشاور کنکور و راهکارهای نوین جهت فتح قله‌های علم
دانشگاه

رازهای برتر موفقیت تحصیلی: بهترین مشاور کنکور و راهکارهای نوین جهت فتح قله‌های علم

۲۹ اسفند ۱۴۰۳
نحوه استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت و روانشناسی
دانشگاه

نحوه استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت و روانشناسی

۱۴ مهر ۱۴۰۳
راهنمای کامل جلسه دفاع از پایان‌ نامه
دانشگاه

راهنمای کامل جلسه دفاع از پایان‌ نامه

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
آموزش زبان آلمانی از طریق فیلم‌ها و سریال‌ها
دانشگاه

آموزش زبان آلمانی از طریق فیلم‌ها و سریال‌ها

۱۲ فروردین ۱۴۰۳
اصول کلیدی برنامه ریزی درسی
دانشگاه

آموزش انجام برنامه ریزی درسی | موفقیت تحصیلی با برنامه ریزی

۲۴ شهریور ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • یحیی گل‌محمدی از فولاد رفتنی شد؟
  • بازگشت اسطوره استقلال به خانه
  • قیمت رهن کامل آپارتمان در تهران ۱۴۰۴ /جدول نرخ‌ها در منطقه ۵ تا ۲ میلیارد
  • خداحافظی کارتال با پرسپولیس؛ بازگشت به فنر باغچه؟!
  • جنگ ترامپ و ماسک؛ بازار میم‌کوین‌ها نیز با ۳۵۵ میلیون دلار حجم معاملات منفجر شد!
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.