دانش جوین
شنبه, تیر ۲۱, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

تقریباً تمامی شرکت‌ها در ابتدا باور داشتند که استیم شکست خواهد خورد

گیمفا توسط گیمفا
۰۳ آذر ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 7 دقیقه
1
تقریباً تمامی شرکت‌ها در ابتدا باور داشتند که استیم شکست خواهد خورد
6
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

استیم (Steam) بدون شک به پلتفرم اصلی گیمرها روی رایانه‌های شخصی تبدیل شده است. این لانچر با دسترسی آسان، تنوع بالای بازی‌ها و سایر ویژگی‌های جذاب، طی سال‌ها شهرتی بی‌نظیر به دست آورده. با این حال، در ابتدا بسیاری از فعالان صنعت بازی‌های ویدئویی باور نداشتند که استیم موفق شود.

تبلیغات

در زمان راه‌اندازی استیم، ایده دانلود یک نرم‌افزار همراه با بازی با مخالفت زیادی روبرو شد. حتی این موضوع اعتراضات گسترده‌ای را به همراه داشت، اما بعدها به موفقیت بزرگی برای شرکت ولو (Valve) تبدیل شد.

گیب نیوئل (Gabe Newell)، بنیان‌گذار ولو، در مصاحبه‌ای با PC Gamer گفت که در ابتدا اکثر افراد نسبت به استیم شک و تردید داشتند. ایده اصلی زمانی مطرح شد که ولو در سال ۲۰۰۴ مشغول توسعه بازی Half-Life 2 بود. آنها این بازی را از طریق استیم عرضه کردند، درحالی که استیم در آن زمان تنها یک نرم‌افزار کلاینت بود و هنوز به یک پلتفرم توزیع بازی تبدیل نشده بود.

تقریباً تمامی شرکت‌ها در ابتدا باور داشتند که استیم شکست خواهد خورد - گیمفا

گیب اشاره کرد:

منظورم این است که ۹۹ درصد از شرکت‌هایی که با آنها صحبت کردیم گفتند: «این هرگز جواب نمی‌دهد. تیم فروش شما در بازار خرده‌فروشی هرگز اجازه این کار را نمی‌دهد.»

در ابتدا، نرم‌افزار استیم با انتقادهای زیادی مواجه شد، زیرا مردم نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها را ترجیح می‌دادند و ایده یک فروشگاه دیجیتال کاملاً جدید بود. با این حال، گیب و تیمش تصمیم گرفتند استیم را به یک پلتفرم توزیع بازی تبدیل کنند و تنها به عرضه بازی‌های شرکت ولو محدود نشوند.

با این حال، زمانی که برای جلب حمایت به شرکت‌های مختلف مراجعه کردند، تقریباً همه گفتند این ایده جواب نمی‌دهد. ۹۹ درصد از شرکت‌هایی که با آنها مذاکره شد، فکر می‌کردند این ایده شکست خواهد خورد. اما موفقیت چشمگیر بازی Half-Life 2 باعث شد که نظرات تغییر کنند و مردم به استیم ایمان بیاورند.

اینگونه بود که بزرگ‌ترین پلتفرم توزیع بازی‌های ویدیویی در جهان کار خود را آغاز کرد. لازم به ذکر است که استیم امسال به موفقیت بزرگی رسید و رکورد ۳۷ میلیون کاربر همزمان را به لطف بازی‌هایی مانند Black Myth: Wukong و دیگر عناوین محبوب ثبت کرد.

crystal sky🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉هادی صفائیhander16A0seyed0AstillsB-manبهنامThunderDoomAMIR WAZOWSKIParsa78893doObi wanJavad.Star𝐌𝐚𝐱 𝐏𝐚𝐲𝐧𝐞X41💲Zander💲

استیم (Steam) بدون شک به پلتفرم اصلی گیمرها روی رایانه‌های شخصی تبدیل شده است. این لانچر با دسترسی آسان، تنوع بالای بازی‌ها و سایر ویژگی‌های جذاب، طی سال‌ها شهرتی بی‌نظیر به دست آورده. با این حال، در ابتدا بسیاری از فعالان صنعت بازی‌های ویدئویی باور نداشتند که استیم موفق شود.

تبلیغات

در زمان راه‌اندازی استیم، ایده دانلود یک نرم‌افزار همراه با بازی با مخالفت زیادی روبرو شد. حتی این موضوع اعتراضات گسترده‌ای را به همراه داشت، اما بعدها به موفقیت بزرگی برای شرکت ولو (Valve) تبدیل شد.

گیب نیوئل (Gabe Newell)، بنیان‌گذار ولو، در مصاحبه‌ای با PC Gamer گفت که در ابتدا اکثر افراد نسبت به استیم شک و تردید داشتند. ایده اصلی زمانی مطرح شد که ولو در سال ۲۰۰۴ مشغول توسعه بازی Half-Life 2 بود. آنها این بازی را از طریق استیم عرضه کردند، درحالی که استیم در آن زمان تنها یک نرم‌افزار کلاینت بود و هنوز به یک پلتفرم توزیع بازی تبدیل نشده بود.

تقریباً تمامی شرکت‌ها در ابتدا باور داشتند که استیم شکست خواهد خورد - گیمفا

گیب اشاره کرد:

منظورم این است که ۹۹ درصد از شرکت‌هایی که با آنها صحبت کردیم گفتند: «این هرگز جواب نمی‌دهد. تیم فروش شما در بازار خرده‌فروشی هرگز اجازه این کار را نمی‌دهد.»

در ابتدا، نرم‌افزار استیم با انتقادهای زیادی مواجه شد، زیرا مردم نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها را ترجیح می‌دادند و ایده یک فروشگاه دیجیتال کاملاً جدید بود. با این حال، گیب و تیمش تصمیم گرفتند استیم را به یک پلتفرم توزیع بازی تبدیل کنند و تنها به عرضه بازی‌های شرکت ولو محدود نشوند.

با این حال، زمانی که برای جلب حمایت به شرکت‌های مختلف مراجعه کردند، تقریباً همه گفتند این ایده جواب نمی‌دهد. ۹۹ درصد از شرکت‌هایی که با آنها مذاکره شد، فکر می‌کردند این ایده شکست خواهد خورد. اما موفقیت چشمگیر بازی Half-Life 2 باعث شد که نظرات تغییر کنند و مردم به استیم ایمان بیاورند.

اینگونه بود که بزرگ‌ترین پلتفرم توزیع بازی‌های ویدیویی در جهان کار خود را آغاز کرد. لازم به ذکر است که استیم امسال به موفقیت بزرگی رسید و رکورد ۳۷ میلیون کاربر همزمان را به لطف بازی‌هایی مانند Black Myth: Wukong و دیگر عناوین محبوب ثبت کرد.

crystal sky🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉هادی صفائیhander16A0seyed0AstillsB-manبهنامThunderDoomAMIR WAZOWSKIParsa78893doObi wanJavad.Star𝐌𝐚𝐱 𝐏𝐚𝐲𝐧𝐞X41💲Zander💲

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

استیم (Steam) بدون شک به پلتفرم اصلی گیمرها روی رایانه‌های شخصی تبدیل شده است. این لانچر با دسترسی آسان، تنوع بالای بازی‌ها و سایر ویژگی‌های جذاب، طی سال‌ها شهرتی بی‌نظیر به دست آورده. با این حال، در ابتدا بسیاری از فعالان صنعت بازی‌های ویدئویی باور نداشتند که استیم موفق شود.

تبلیغات

در زمان راه‌اندازی استیم، ایده دانلود یک نرم‌افزار همراه با بازی با مخالفت زیادی روبرو شد. حتی این موضوع اعتراضات گسترده‌ای را به همراه داشت، اما بعدها به موفقیت بزرگی برای شرکت ولو (Valve) تبدیل شد.

گیب نیوئل (Gabe Newell)، بنیان‌گذار ولو، در مصاحبه‌ای با PC Gamer گفت که در ابتدا اکثر افراد نسبت به استیم شک و تردید داشتند. ایده اصلی زمانی مطرح شد که ولو در سال ۲۰۰۴ مشغول توسعه بازی Half-Life 2 بود. آنها این بازی را از طریق استیم عرضه کردند، درحالی که استیم در آن زمان تنها یک نرم‌افزار کلاینت بود و هنوز به یک پلتفرم توزیع بازی تبدیل نشده بود.

تقریباً تمامی شرکت‌ها در ابتدا باور داشتند که استیم شکست خواهد خورد - گیمفا

گیب اشاره کرد:

منظورم این است که ۹۹ درصد از شرکت‌هایی که با آنها صحبت کردیم گفتند: «این هرگز جواب نمی‌دهد. تیم فروش شما در بازار خرده‌فروشی هرگز اجازه این کار را نمی‌دهد.»

در ابتدا، نرم‌افزار استیم با انتقادهای زیادی مواجه شد، زیرا مردم نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها را ترجیح می‌دادند و ایده یک فروشگاه دیجیتال کاملاً جدید بود. با این حال، گیب و تیمش تصمیم گرفتند استیم را به یک پلتفرم توزیع بازی تبدیل کنند و تنها به عرضه بازی‌های شرکت ولو محدود نشوند.

با این حال، زمانی که برای جلب حمایت به شرکت‌های مختلف مراجعه کردند، تقریباً همه گفتند این ایده جواب نمی‌دهد. ۹۹ درصد از شرکت‌هایی که با آنها مذاکره شد، فکر می‌کردند این ایده شکست خواهد خورد. اما موفقیت چشمگیر بازی Half-Life 2 باعث شد که نظرات تغییر کنند و مردم به استیم ایمان بیاورند.

اینگونه بود که بزرگ‌ترین پلتفرم توزیع بازی‌های ویدیویی در جهان کار خود را آغاز کرد. لازم به ذکر است که استیم امسال به موفقیت بزرگی رسید و رکورد ۳۷ میلیون کاربر همزمان را به لطف بازی‌هایی مانند Black Myth: Wukong و دیگر عناوین محبوب ثبت کرد.

crystal sky🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉هادی صفائیhander16A0seyed0AstillsB-manبهنامThunderDoomAMIR WAZOWSKIParsa78893doObi wanJavad.Star𝐌𝐚𝐱 𝐏𝐚𝐲𝐧𝐞X41💲Zander💲

استیم (Steam) بدون شک به پلتفرم اصلی گیمرها روی رایانه‌های شخصی تبدیل شده است. این لانچر با دسترسی آسان، تنوع بالای بازی‌ها و سایر ویژگی‌های جذاب، طی سال‌ها شهرتی بی‌نظیر به دست آورده. با این حال، در ابتدا بسیاری از فعالان صنعت بازی‌های ویدئویی باور نداشتند که استیم موفق شود.

تبلیغات

در زمان راه‌اندازی استیم، ایده دانلود یک نرم‌افزار همراه با بازی با مخالفت زیادی روبرو شد. حتی این موضوع اعتراضات گسترده‌ای را به همراه داشت، اما بعدها به موفقیت بزرگی برای شرکت ولو (Valve) تبدیل شد.

گیب نیوئل (Gabe Newell)، بنیان‌گذار ولو، در مصاحبه‌ای با PC Gamer گفت که در ابتدا اکثر افراد نسبت به استیم شک و تردید داشتند. ایده اصلی زمانی مطرح شد که ولو در سال ۲۰۰۴ مشغول توسعه بازی Half-Life 2 بود. آنها این بازی را از طریق استیم عرضه کردند، درحالی که استیم در آن زمان تنها یک نرم‌افزار کلاینت بود و هنوز به یک پلتفرم توزیع بازی تبدیل نشده بود.

تقریباً تمامی شرکت‌ها در ابتدا باور داشتند که استیم شکست خواهد خورد - گیمفا

گیب اشاره کرد:

منظورم این است که ۹۹ درصد از شرکت‌هایی که با آنها صحبت کردیم گفتند: «این هرگز جواب نمی‌دهد. تیم فروش شما در بازار خرده‌فروشی هرگز اجازه این کار را نمی‌دهد.»

در ابتدا، نرم‌افزار استیم با انتقادهای زیادی مواجه شد، زیرا مردم نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها را ترجیح می‌دادند و ایده یک فروشگاه دیجیتال کاملاً جدید بود. با این حال، گیب و تیمش تصمیم گرفتند استیم را به یک پلتفرم توزیع بازی تبدیل کنند و تنها به عرضه بازی‌های شرکت ولو محدود نشوند.

با این حال، زمانی که برای جلب حمایت به شرکت‌های مختلف مراجعه کردند، تقریباً همه گفتند این ایده جواب نمی‌دهد. ۹۹ درصد از شرکت‌هایی که با آنها مذاکره شد، فکر می‌کردند این ایده شکست خواهد خورد. اما موفقیت چشمگیر بازی Half-Life 2 باعث شد که نظرات تغییر کنند و مردم به استیم ایمان بیاورند.

اینگونه بود که بزرگ‌ترین پلتفرم توزیع بازی‌های ویدیویی در جهان کار خود را آغاز کرد. لازم به ذکر است که استیم امسال به موفقیت بزرگی رسید و رکورد ۳۷ میلیون کاربر همزمان را به لطف بازی‌هایی مانند Black Myth: Wukong و دیگر عناوین محبوب ثبت کرد.

crystal sky🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉هادی صفائیhander16A0seyed0AstillsB-manبهنامThunderDoomAMIR WAZOWSKIParsa78893doObi wanJavad.Star𝐌𝐚𝐱 𝐏𝐚𝐲𝐧𝐞X41💲Zander💲
پست قبلی

اجراهای خیابانی جشنواره تئاتر استانی کردستان

پست بعدی

تلاش مادسازان برای آسان‌تر کردن بازی STALKER 2

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 20 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • از انقراض تا احیا؛ مستندی که سرگذشت گورخر ایرانی را روایت می‌کند
  • نگاهی به تبلیغات مجازی؛ تئاتر ایران در دوراهی جذب یا فریب مخاطب است؟!
  • آیین یادبود شهدای رسانه ملی برگزار می‌شود
  • پرونده ویژه درباره «غرور ملی» در «هفت»؛ «صددام» نقد می‌شود
  • تاثیر انفجار بر استودیو انیمیشن‌سازی؛ شیشه‌ها فرو ریخت اما کار ترک نشد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.