دانش جوین
پنجشنبه, مرداد ۱۶, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

تنها ۲۳ درصد سازندگان از میزان کنترل کیفی بازی‌هایشان رضایت دارند

گیمفا توسط گیمفا
۱۸ بهمن ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 5 دقیقه
0
تنها ۲۳ درصد سازندگان از میزان کنترل کیفی بازی‌هایشان رضایت دارند
3
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

در مطالعه‌ای که اخیراً توسط modl ai منتشر شده، مشخص شد که ۷۷ درصد از توسعه‌دهندگان احساس می‌کنند که آزمایش کنترل کیفیت (QA) کافی را برای آخرین بازی‌های خود انجام نداده‌اند. علاوه بر این، ۵۰ درصد از توسعه‌دهندگان معتقدند که بودجه‌های مربوط به QA به اندازه کافی رشد نکرده تا با پیچیدگی فزاینده‌ بازی‌های مدرن همگام شود.

تبلیغات

این تحقیق برای بررسی وضعیت کنترل کیفیت در صنعت بازی‌سازی انجام شده و تمرکز آن بر پذیرش و پیش‌بینی نقش هوش مصنوعی در فرایندهای QA بوده است. در سال‌های اخیر، برخی از بازی‌های بزرگ و پرهزینه در شرایطی فاجعه‌بار منتشر شدند؛ پر از باگ‌ها و مشکلات عملکردی که تجربه بازیکنان را تحت تاثیر قرار می‌داد.

به‌عنوان نمونه، در سال گذشته STALKER 2 با استقبال گسترده مخاطبین در هنگام عرضه مواجه شد، اما مشکلات فنی متعدد، خصوصاً روی کنسول‌ها، نارضایتی بازیکنان را به همراه داشت. در سال ۲۰۲۰ نیز Cyberpunk 2077 به دلیل انتشار در شرایطی بسیار نامناسب، با شکایات حقوقی سرمایه‌گذاران و اعتراض شدید بازیکن‌ها مواجه شد.

طبق گزارش modl ai، حدود ۹۴ درصد از توسعه‌دهندگان معتقدند که هوش مصنوعی نقش مهمی در آینده QA ایفا خواهد کرد، اما نکته جالب اینجاست که تنها ۱۸ درصد از آن‌ها احساس می‌کنند که برای اجرای کامل آن در تمام فرایندهای QA آماده‌اند.

در این میان، ۷۰.۳ درصد از توسعه‌دهندگان اذعان داشتند که تاکنون هیچ بازی‌ای را بدون باگ منتشر نکرده‌اند.

دایانا دیموفسکا (Dajana Dimovska)، مدیرعامل Indium Play، در این باره توضیح داد:

شما هرگز نمی‌توانید تمام باگ‌ها را کشف کنید، اما هوش مصنوعی می‌تواند شما را به این هدف نزدیک‌تر کند. این فناوری می‌تواند وظایف تست اولیه را بر عهده بگیرد و نیاز به تیم‌های QA بزرگ را در مراحل ابتدایی تولید کاهش دهد. زمانی که بازی به مرحله قابل بازی برسد، تسترهای انسانی وارد عمل شده و در کنار هوش مصنوعی، مشکلات کیفی را شناسایی و برطرف می‌کنند. این همکاری میان تسترهای باتجربه و هوش مصنوعی، تضمین‌کننده یک محصول نهایی باکیفیت‌تر خواهد بود.

درحالی‌که ۲۱ درصد از توسعه‌دهندگان بر این باورند که تست‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بسیار موثرتر از روش‌های سنتی هستند، اما مواردی مانع از پذیرش گسترده آن شده‌اند. سه چالش اصلی در استفاده گسترده از هوش مصنوعی در QA عبارت‌اند از:

  • پیچیدگی راه‌اندازی و مدیریت سیستم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی
  • هزینه‌های بالای پیاده‌سازی و نگهداری این سیستم‌ها
  • مقاومت در برابر تغییر و ترس از بیکار شدن نیروی انسانی

در مجموع، می‌توانیم بگوییم صنعت بازی‌سازی به آینده QA مبتنی بر هوش مصنوعی باور دارد، اما هنوز برای پذیرش کامل آن آماده نیست.

Old GamerایمانAliSpider-ManamscGOD OF WAR 3fanboy hunterآنارشیست

در مطالعه‌ای که اخیراً توسط modl ai منتشر شده، مشخص شد که ۷۷ درصد از توسعه‌دهندگان احساس می‌کنند که آزمایش کنترل کیفیت (QA) کافی را برای آخرین بازی‌های خود انجام نداده‌اند. علاوه بر این، ۵۰ درصد از توسعه‌دهندگان معتقدند که بودجه‌های مربوط به QA به اندازه کافی رشد نکرده تا با پیچیدگی فزاینده‌ بازی‌های مدرن همگام شود.

تبلیغات

این تحقیق برای بررسی وضعیت کنترل کیفیت در صنعت بازی‌سازی انجام شده و تمرکز آن بر پذیرش و پیش‌بینی نقش هوش مصنوعی در فرایندهای QA بوده است. در سال‌های اخیر، برخی از بازی‌های بزرگ و پرهزینه در شرایطی فاجعه‌بار منتشر شدند؛ پر از باگ‌ها و مشکلات عملکردی که تجربه بازیکنان را تحت تاثیر قرار می‌داد.

به‌عنوان نمونه، در سال گذشته STALKER 2 با استقبال گسترده مخاطبین در هنگام عرضه مواجه شد، اما مشکلات فنی متعدد، خصوصاً روی کنسول‌ها، نارضایتی بازیکنان را به همراه داشت. در سال ۲۰۲۰ نیز Cyberpunk 2077 به دلیل انتشار در شرایطی بسیار نامناسب، با شکایات حقوقی سرمایه‌گذاران و اعتراض شدید بازیکن‌ها مواجه شد.

طبق گزارش modl ai، حدود ۹۴ درصد از توسعه‌دهندگان معتقدند که هوش مصنوعی نقش مهمی در آینده QA ایفا خواهد کرد، اما نکته جالب اینجاست که تنها ۱۸ درصد از آن‌ها احساس می‌کنند که برای اجرای کامل آن در تمام فرایندهای QA آماده‌اند.

در این میان، ۷۰.۳ درصد از توسعه‌دهندگان اذعان داشتند که تاکنون هیچ بازی‌ای را بدون باگ منتشر نکرده‌اند.

دایانا دیموفسکا (Dajana Dimovska)، مدیرعامل Indium Play، در این باره توضیح داد:

شما هرگز نمی‌توانید تمام باگ‌ها را کشف کنید، اما هوش مصنوعی می‌تواند شما را به این هدف نزدیک‌تر کند. این فناوری می‌تواند وظایف تست اولیه را بر عهده بگیرد و نیاز به تیم‌های QA بزرگ را در مراحل ابتدایی تولید کاهش دهد. زمانی که بازی به مرحله قابل بازی برسد، تسترهای انسانی وارد عمل شده و در کنار هوش مصنوعی، مشکلات کیفی را شناسایی و برطرف می‌کنند. این همکاری میان تسترهای باتجربه و هوش مصنوعی، تضمین‌کننده یک محصول نهایی باکیفیت‌تر خواهد بود.

درحالی‌که ۲۱ درصد از توسعه‌دهندگان بر این باورند که تست‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بسیار موثرتر از روش‌های سنتی هستند، اما مواردی مانع از پذیرش گسترده آن شده‌اند. سه چالش اصلی در استفاده گسترده از هوش مصنوعی در QA عبارت‌اند از:

  • پیچیدگی راه‌اندازی و مدیریت سیستم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی
  • هزینه‌های بالای پیاده‌سازی و نگهداری این سیستم‌ها
  • مقاومت در برابر تغییر و ترس از بیکار شدن نیروی انسانی

در مجموع، می‌توانیم بگوییم صنعت بازی‌سازی به آینده QA مبتنی بر هوش مصنوعی باور دارد، اما هنوز برای پذیرش کامل آن آماده نیست.

Old GamerایمانAliSpider-ManamscGOD OF WAR 3fanboy hunterآنارشیست

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

در مطالعه‌ای که اخیراً توسط modl ai منتشر شده، مشخص شد که ۷۷ درصد از توسعه‌دهندگان احساس می‌کنند که آزمایش کنترل کیفیت (QA) کافی را برای آخرین بازی‌های خود انجام نداده‌اند. علاوه بر این، ۵۰ درصد از توسعه‌دهندگان معتقدند که بودجه‌های مربوط به QA به اندازه کافی رشد نکرده تا با پیچیدگی فزاینده‌ بازی‌های مدرن همگام شود.

تبلیغات

این تحقیق برای بررسی وضعیت کنترل کیفیت در صنعت بازی‌سازی انجام شده و تمرکز آن بر پذیرش و پیش‌بینی نقش هوش مصنوعی در فرایندهای QA بوده است. در سال‌های اخیر، برخی از بازی‌های بزرگ و پرهزینه در شرایطی فاجعه‌بار منتشر شدند؛ پر از باگ‌ها و مشکلات عملکردی که تجربه بازیکنان را تحت تاثیر قرار می‌داد.

به‌عنوان نمونه، در سال گذشته STALKER 2 با استقبال گسترده مخاطبین در هنگام عرضه مواجه شد، اما مشکلات فنی متعدد، خصوصاً روی کنسول‌ها، نارضایتی بازیکنان را به همراه داشت. در سال ۲۰۲۰ نیز Cyberpunk 2077 به دلیل انتشار در شرایطی بسیار نامناسب، با شکایات حقوقی سرمایه‌گذاران و اعتراض شدید بازیکن‌ها مواجه شد.

طبق گزارش modl ai، حدود ۹۴ درصد از توسعه‌دهندگان معتقدند که هوش مصنوعی نقش مهمی در آینده QA ایفا خواهد کرد، اما نکته جالب اینجاست که تنها ۱۸ درصد از آن‌ها احساس می‌کنند که برای اجرای کامل آن در تمام فرایندهای QA آماده‌اند.

در این میان، ۷۰.۳ درصد از توسعه‌دهندگان اذعان داشتند که تاکنون هیچ بازی‌ای را بدون باگ منتشر نکرده‌اند.

دایانا دیموفسکا (Dajana Dimovska)، مدیرعامل Indium Play، در این باره توضیح داد:

شما هرگز نمی‌توانید تمام باگ‌ها را کشف کنید، اما هوش مصنوعی می‌تواند شما را به این هدف نزدیک‌تر کند. این فناوری می‌تواند وظایف تست اولیه را بر عهده بگیرد و نیاز به تیم‌های QA بزرگ را در مراحل ابتدایی تولید کاهش دهد. زمانی که بازی به مرحله قابل بازی برسد، تسترهای انسانی وارد عمل شده و در کنار هوش مصنوعی، مشکلات کیفی را شناسایی و برطرف می‌کنند. این همکاری میان تسترهای باتجربه و هوش مصنوعی، تضمین‌کننده یک محصول نهایی باکیفیت‌تر خواهد بود.

درحالی‌که ۲۱ درصد از توسعه‌دهندگان بر این باورند که تست‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بسیار موثرتر از روش‌های سنتی هستند، اما مواردی مانع از پذیرش گسترده آن شده‌اند. سه چالش اصلی در استفاده گسترده از هوش مصنوعی در QA عبارت‌اند از:

  • پیچیدگی راه‌اندازی و مدیریت سیستم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی
  • هزینه‌های بالای پیاده‌سازی و نگهداری این سیستم‌ها
  • مقاومت در برابر تغییر و ترس از بیکار شدن نیروی انسانی

در مجموع، می‌توانیم بگوییم صنعت بازی‌سازی به آینده QA مبتنی بر هوش مصنوعی باور دارد، اما هنوز برای پذیرش کامل آن آماده نیست.

Old GamerایمانAliSpider-ManamscGOD OF WAR 3fanboy hunterآنارشیست

در مطالعه‌ای که اخیراً توسط modl ai منتشر شده، مشخص شد که ۷۷ درصد از توسعه‌دهندگان احساس می‌کنند که آزمایش کنترل کیفیت (QA) کافی را برای آخرین بازی‌های خود انجام نداده‌اند. علاوه بر این، ۵۰ درصد از توسعه‌دهندگان معتقدند که بودجه‌های مربوط به QA به اندازه کافی رشد نکرده تا با پیچیدگی فزاینده‌ بازی‌های مدرن همگام شود.

تبلیغات

این تحقیق برای بررسی وضعیت کنترل کیفیت در صنعت بازی‌سازی انجام شده و تمرکز آن بر پذیرش و پیش‌بینی نقش هوش مصنوعی در فرایندهای QA بوده است. در سال‌های اخیر، برخی از بازی‌های بزرگ و پرهزینه در شرایطی فاجعه‌بار منتشر شدند؛ پر از باگ‌ها و مشکلات عملکردی که تجربه بازیکنان را تحت تاثیر قرار می‌داد.

به‌عنوان نمونه، در سال گذشته STALKER 2 با استقبال گسترده مخاطبین در هنگام عرضه مواجه شد، اما مشکلات فنی متعدد، خصوصاً روی کنسول‌ها، نارضایتی بازیکنان را به همراه داشت. در سال ۲۰۲۰ نیز Cyberpunk 2077 به دلیل انتشار در شرایطی بسیار نامناسب، با شکایات حقوقی سرمایه‌گذاران و اعتراض شدید بازیکن‌ها مواجه شد.

طبق گزارش modl ai، حدود ۹۴ درصد از توسعه‌دهندگان معتقدند که هوش مصنوعی نقش مهمی در آینده QA ایفا خواهد کرد، اما نکته جالب اینجاست که تنها ۱۸ درصد از آن‌ها احساس می‌کنند که برای اجرای کامل آن در تمام فرایندهای QA آماده‌اند.

در این میان، ۷۰.۳ درصد از توسعه‌دهندگان اذعان داشتند که تاکنون هیچ بازی‌ای را بدون باگ منتشر نکرده‌اند.

دایانا دیموفسکا (Dajana Dimovska)، مدیرعامل Indium Play، در این باره توضیح داد:

شما هرگز نمی‌توانید تمام باگ‌ها را کشف کنید، اما هوش مصنوعی می‌تواند شما را به این هدف نزدیک‌تر کند. این فناوری می‌تواند وظایف تست اولیه را بر عهده بگیرد و نیاز به تیم‌های QA بزرگ را در مراحل ابتدایی تولید کاهش دهد. زمانی که بازی به مرحله قابل بازی برسد، تسترهای انسانی وارد عمل شده و در کنار هوش مصنوعی، مشکلات کیفی را شناسایی و برطرف می‌کنند. این همکاری میان تسترهای باتجربه و هوش مصنوعی، تضمین‌کننده یک محصول نهایی باکیفیت‌تر خواهد بود.

درحالی‌که ۲۱ درصد از توسعه‌دهندگان بر این باورند که تست‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بسیار موثرتر از روش‌های سنتی هستند، اما مواردی مانع از پذیرش گسترده آن شده‌اند. سه چالش اصلی در استفاده گسترده از هوش مصنوعی در QA عبارت‌اند از:

  • پیچیدگی راه‌اندازی و مدیریت سیستم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی
  • هزینه‌های بالای پیاده‌سازی و نگهداری این سیستم‌ها
  • مقاومت در برابر تغییر و ترس از بیکار شدن نیروی انسانی

در مجموع، می‌توانیم بگوییم صنعت بازی‌سازی به آینده QA مبتنی بر هوش مصنوعی باور دارد، اما هنوز برای پذیرش کامل آن آماده نیست.

Old GamerایمانAliSpider-ManamscGOD OF WAR 3fanboy hunterآنارشیست
پست قبلی

هریسون فورد: عملکرد تروی بیکر در Indiana Jones and the Great Circle «درخشان» بود

پست بعدی

بهترین و پرطرفدارترین بازی های آنلاین موبایل حال حاضر گیمینگ

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + هفت =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • خبر خوش برای استقلالی‌ها / بازگشت ستاره تاثیرگذار به تمرینات
  • عکس جذاب علیرضا فغانی در قلب نیویورک
  • استقلال در سوپرجام مهمان شد
  • تیم جدید مهدی طارمی مشخص شد
  • واکنش پرسپولیس به خبر مصدومیت ارونوف
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری
  • سنگ قبر

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.