دانش جوین
دوشنبه, تیر ۲۳, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

تهیه‌کننده Ninja Gaiden 4: همکاری با استودیوی PlatinumGames ایدۀ فیل اسپنسر بود

گیمفا توسط گیمفا
۱۰ بهمن ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 6 دقیقه
0
تهیه‌کننده Ninja Gaiden 4: همکاری با استودیوی PlatinumGames ایدۀ فیل اسپنسر بود
3
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گفته فومیهیکو یاسودا (Fumihiko Yasuda)، تهیه‌کننده Ninja Gaiden 4، همکاری با استودیوی PlatinumGames ایده فیل اسپنسر بوده است.

تبلیغات

فومیهیکو یاسودا در مصاحبه‌ای با Game Watch، از ایده فیل اسپنسر پیرامون همکاری با استودیوی PlatinumGames قدردانی کرد. در عین حال، از سختی‌های توسعه بازی برای Team Ninja گفت. یاسودا همچنین اشاره کرد که هیساشی کوینوما، رئیس Koei Tecmo و آتسوشی اینابا، رئیس PlatinumGames، روابط خوب و نزدیکی دارند:

فکر می‌کنم همگی می‌دانیم که بیش از یک دهه خبری از Ninja Gaiden نبود، اما Team Ninja از مدت‌ها پیش توسعه نسخه جدید را در نظر داشت. با این حال، در برنامه‌ریزی به مشکل خوردیم. آنجا بود که هیساشی کوینوما، رئیس Koei Tecmo و آتسوشی اینابا، رئیس PlatinumGames، چون از یک نسل بودند و روابط نزدیکی با یکدیگر داشتند، درباره توسعه بازی گفت‌وگو کردند.

یاسودا همچنین به این موضوع اشاره کرد که هر دو استودیو در ساخت بازی‌های اکشن و سریع ماهر هستند؛ Team Ninja با فرنچایز Ninja Gaiden و PlatinumGames که با عناوینی مانند Nier: Automata و Bayonetta شهرت یافت:

بعد از آن، فیل اسپنسر پیشنهاد داد هر سه شرکت، یعنی PlatinumGames ،Koei Tecmo و Microsoft، در ساخت ورودی شماره‌دار جدید فرنچایز Ninja Gaiden با یکدیگر همکاری کنند و اینگونه پروژه آغاز شد.

ما در توسعه بازی‌های اکشن تجربه کسب کرده‌ایم، اما از آن‌جایی که پس از یک دهه به سراغ ساخت نسخه جدید Ninja Gaiden می‌رفتیم، تصمیم گرفتیم با PlatinumGames، که عناوینی اکشن و فوق‌العاده‌ای مثل Bayonetta و NieR: Automata را عرضه می‌کند، همکاری کنیم.

فیل اسپنسر چندی پیش اشاره کرد که صحبت‌های ساخت نسخه جدید Ninja Gaiden در واقع حدود «شش یا هفت سال پیش» آغاز شد. او در مورد روابطی که با ناشران ژاپنی داشت صحبت کرد و این که پس از گفتگوهای زیاد حضوری و آنلاین، برنامه‌ ساخت Ninja Gaiden 4 نهایتاً به مرحله اجرا رسید.

بازی Ninja Gaiden 4 پاییز امسال راهی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC خواهد شد. این عنوان در روز عرضه از طریق گیم پس نیز در دسترس خواهد بود.

GOD OF WAR 3Mamad_takdastImmortal SpartanبهنامMr VMeafanaammar_iraqiDS4Shark GamerMotin3doبدون‍ تعصبعلی بهنیاCambyses The Third

به گفته فومیهیکو یاسودا (Fumihiko Yasuda)، تهیه‌کننده Ninja Gaiden 4، همکاری با استودیوی PlatinumGames ایده فیل اسپنسر بوده است.

تبلیغات

فومیهیکو یاسودا در مصاحبه‌ای با Game Watch، از ایده فیل اسپنسر پیرامون همکاری با استودیوی PlatinumGames قدردانی کرد. در عین حال، از سختی‌های توسعه بازی برای Team Ninja گفت. یاسودا همچنین اشاره کرد که هیساشی کوینوما، رئیس Koei Tecmo و آتسوشی اینابا، رئیس PlatinumGames، روابط خوب و نزدیکی دارند:

فکر می‌کنم همگی می‌دانیم که بیش از یک دهه خبری از Ninja Gaiden نبود، اما Team Ninja از مدت‌ها پیش توسعه نسخه جدید را در نظر داشت. با این حال، در برنامه‌ریزی به مشکل خوردیم. آنجا بود که هیساشی کوینوما، رئیس Koei Tecmo و آتسوشی اینابا، رئیس PlatinumGames، چون از یک نسل بودند و روابط نزدیکی با یکدیگر داشتند، درباره توسعه بازی گفت‌وگو کردند.

یاسودا همچنین به این موضوع اشاره کرد که هر دو استودیو در ساخت بازی‌های اکشن و سریع ماهر هستند؛ Team Ninja با فرنچایز Ninja Gaiden و PlatinumGames که با عناوینی مانند Nier: Automata و Bayonetta شهرت یافت:

بعد از آن، فیل اسپنسر پیشنهاد داد هر سه شرکت، یعنی PlatinumGames ،Koei Tecmo و Microsoft، در ساخت ورودی شماره‌دار جدید فرنچایز Ninja Gaiden با یکدیگر همکاری کنند و اینگونه پروژه آغاز شد.

ما در توسعه بازی‌های اکشن تجربه کسب کرده‌ایم، اما از آن‌جایی که پس از یک دهه به سراغ ساخت نسخه جدید Ninja Gaiden می‌رفتیم، تصمیم گرفتیم با PlatinumGames، که عناوینی اکشن و فوق‌العاده‌ای مثل Bayonetta و NieR: Automata را عرضه می‌کند، همکاری کنیم.

فیل اسپنسر چندی پیش اشاره کرد که صحبت‌های ساخت نسخه جدید Ninja Gaiden در واقع حدود «شش یا هفت سال پیش» آغاز شد. او در مورد روابطی که با ناشران ژاپنی داشت صحبت کرد و این که پس از گفتگوهای زیاد حضوری و آنلاین، برنامه‌ ساخت Ninja Gaiden 4 نهایتاً به مرحله اجرا رسید.

بازی Ninja Gaiden 4 پاییز امسال راهی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC خواهد شد. این عنوان در روز عرضه از طریق گیم پس نیز در دسترس خواهد بود.

GOD OF WAR 3Mamad_takdastImmortal SpartanبهنامMr VMeafanaammar_iraqiDS4Shark GamerMotin3doبدون‍ تعصبعلی بهنیاCambyses The Third

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

به گفته فومیهیکو یاسودا (Fumihiko Yasuda)، تهیه‌کننده Ninja Gaiden 4، همکاری با استودیوی PlatinumGames ایده فیل اسپنسر بوده است.

تبلیغات

فومیهیکو یاسودا در مصاحبه‌ای با Game Watch، از ایده فیل اسپنسر پیرامون همکاری با استودیوی PlatinumGames قدردانی کرد. در عین حال، از سختی‌های توسعه بازی برای Team Ninja گفت. یاسودا همچنین اشاره کرد که هیساشی کوینوما، رئیس Koei Tecmo و آتسوشی اینابا، رئیس PlatinumGames، روابط خوب و نزدیکی دارند:

فکر می‌کنم همگی می‌دانیم که بیش از یک دهه خبری از Ninja Gaiden نبود، اما Team Ninja از مدت‌ها پیش توسعه نسخه جدید را در نظر داشت. با این حال، در برنامه‌ریزی به مشکل خوردیم. آنجا بود که هیساشی کوینوما، رئیس Koei Tecmo و آتسوشی اینابا، رئیس PlatinumGames، چون از یک نسل بودند و روابط نزدیکی با یکدیگر داشتند، درباره توسعه بازی گفت‌وگو کردند.

یاسودا همچنین به این موضوع اشاره کرد که هر دو استودیو در ساخت بازی‌های اکشن و سریع ماهر هستند؛ Team Ninja با فرنچایز Ninja Gaiden و PlatinumGames که با عناوینی مانند Nier: Automata و Bayonetta شهرت یافت:

بعد از آن، فیل اسپنسر پیشنهاد داد هر سه شرکت، یعنی PlatinumGames ،Koei Tecmo و Microsoft، در ساخت ورودی شماره‌دار جدید فرنچایز Ninja Gaiden با یکدیگر همکاری کنند و اینگونه پروژه آغاز شد.

ما در توسعه بازی‌های اکشن تجربه کسب کرده‌ایم، اما از آن‌جایی که پس از یک دهه به سراغ ساخت نسخه جدید Ninja Gaiden می‌رفتیم، تصمیم گرفتیم با PlatinumGames، که عناوینی اکشن و فوق‌العاده‌ای مثل Bayonetta و NieR: Automata را عرضه می‌کند، همکاری کنیم.

فیل اسپنسر چندی پیش اشاره کرد که صحبت‌های ساخت نسخه جدید Ninja Gaiden در واقع حدود «شش یا هفت سال پیش» آغاز شد. او در مورد روابطی که با ناشران ژاپنی داشت صحبت کرد و این که پس از گفتگوهای زیاد حضوری و آنلاین، برنامه‌ ساخت Ninja Gaiden 4 نهایتاً به مرحله اجرا رسید.

بازی Ninja Gaiden 4 پاییز امسال راهی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC خواهد شد. این عنوان در روز عرضه از طریق گیم پس نیز در دسترس خواهد بود.

GOD OF WAR 3Mamad_takdastImmortal SpartanبهنامMr VMeafanaammar_iraqiDS4Shark GamerMotin3doبدون‍ تعصبعلی بهنیاCambyses The Third

به گفته فومیهیکو یاسودا (Fumihiko Yasuda)، تهیه‌کننده Ninja Gaiden 4، همکاری با استودیوی PlatinumGames ایده فیل اسپنسر بوده است.

تبلیغات

فومیهیکو یاسودا در مصاحبه‌ای با Game Watch، از ایده فیل اسپنسر پیرامون همکاری با استودیوی PlatinumGames قدردانی کرد. در عین حال، از سختی‌های توسعه بازی برای Team Ninja گفت. یاسودا همچنین اشاره کرد که هیساشی کوینوما، رئیس Koei Tecmo و آتسوشی اینابا، رئیس PlatinumGames، روابط خوب و نزدیکی دارند:

فکر می‌کنم همگی می‌دانیم که بیش از یک دهه خبری از Ninja Gaiden نبود، اما Team Ninja از مدت‌ها پیش توسعه نسخه جدید را در نظر داشت. با این حال، در برنامه‌ریزی به مشکل خوردیم. آنجا بود که هیساشی کوینوما، رئیس Koei Tecmo و آتسوشی اینابا، رئیس PlatinumGames، چون از یک نسل بودند و روابط نزدیکی با یکدیگر داشتند، درباره توسعه بازی گفت‌وگو کردند.

یاسودا همچنین به این موضوع اشاره کرد که هر دو استودیو در ساخت بازی‌های اکشن و سریع ماهر هستند؛ Team Ninja با فرنچایز Ninja Gaiden و PlatinumGames که با عناوینی مانند Nier: Automata و Bayonetta شهرت یافت:

بعد از آن، فیل اسپنسر پیشنهاد داد هر سه شرکت، یعنی PlatinumGames ،Koei Tecmo و Microsoft، در ساخت ورودی شماره‌دار جدید فرنچایز Ninja Gaiden با یکدیگر همکاری کنند و اینگونه پروژه آغاز شد.

ما در توسعه بازی‌های اکشن تجربه کسب کرده‌ایم، اما از آن‌جایی که پس از یک دهه به سراغ ساخت نسخه جدید Ninja Gaiden می‌رفتیم، تصمیم گرفتیم با PlatinumGames، که عناوینی اکشن و فوق‌العاده‌ای مثل Bayonetta و NieR: Automata را عرضه می‌کند، همکاری کنیم.

فیل اسپنسر چندی پیش اشاره کرد که صحبت‌های ساخت نسخه جدید Ninja Gaiden در واقع حدود «شش یا هفت سال پیش» آغاز شد. او در مورد روابطی که با ناشران ژاپنی داشت صحبت کرد و این که پس از گفتگوهای زیاد حضوری و آنلاین، برنامه‌ ساخت Ninja Gaiden 4 نهایتاً به مرحله اجرا رسید.

بازی Ninja Gaiden 4 پاییز امسال راهی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC خواهد شد. این عنوان در روز عرضه از طریق گیم پس نیز در دسترس خواهد بود.

GOD OF WAR 3Mamad_takdastImmortal SpartanبهنامMr VMeafanaammar_iraqiDS4Shark GamerMotin3doبدون‍ تعصبعلی بهنیاCambyses The Third
پست قبلی

بازی‌های رایگان ماه فوریه ۲۰۲۵ پلی استیشن پلاس اسنشال مشخص شدند

پست بعدی

شایعه: Nvidia با کمبود موجودی RTX 5090 و RTX 5080 در زمان عرضه مواجه خواهد شد

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 9 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • واردات و مونتاژ خودرو قطع می‌شود؟
  • ۶ عامل کاهش ۱۳.۷ درصدی تولید خودرو در فصل بهار
  • ۲۴ تیرماه؛ آغاز نوسازی موتورسیکلت‌های فرسوده
  • وضعیت مبهم واردات خودرو طی سال جاری
  • آینده نامعلوم برنامه هیدروژنی «هوندا»
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.