دانش جوین
جمعه, تیر ۲۷, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

تهیه‌کننده Silent Hill 2 Remake از دلیل همکاری با بلوبر تیم می‌گوید

گیمفا توسط گیمفا
۰۹ اسفند ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
1
تهیه‌کننده Silent Hill 2 Remake از دلیل همکاری با بلوبر تیم می‌گوید
4
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

تهیه‌کننده Silent Hill 2 Remake از کونامی (Konami) در صحبت‌های جدید خود علت انتخاب استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) و اعتماد به آن برای ساخت این ریمیک را توضیح می‌دهد.

تبلیغات

موتوی اوکاموتو (Motoi Okamoto)، تهیه‌کننده Silent Hill 2، با انتشار پستی در توییتر علت همکاری کونامی با بلوبر تیم در توسعه ریمیک مذکور را توضیح داده است. وی به اهمیت داشتن دانش تخصصی از یک سبک (در مقابل دانش گسترده طراحی بازی) به منظور واگذاری پروژه توسعه اشاره می‌کند. به گفته اوکاموتو، کونامی بر اساس آثار قبلی ساخته شده توسط بلوبر تیم ارزیابی کرد که آیا این استودیو می‌تواند تجربه ارزشمندی برای Silent Hill 2 Remake رقم بزند یا خیر.

استودیوی لهستانی بلوبر تیم پیش از Silent Hill 2 Remake سابقه توسعه چندین بازی از جمله Layers of Fear، Observer و The Medium را در کارنامه خود به ثبت رسانده بود. در حالی که برخی از این عناوین المان‌هایی از ژانرهایی مانند ماجراجویی و معمایی را با هم ترکیب می‌کنند، اما عناوین بلوبر تیم عموماً به خاطر وحشت روان‌شناختی شناخته می‌شوند. بر اساس صحبت‌های اوکاموتو، کونامی وظیفه توسعه ریمیک Silent Hill 2 را به دلیل تخصص و سابقه بلوبر تیم در ساخت بازی‌های ترسناک به این استودیو واگذار کرده است.

تهیه‌کننده Silent Hill 2 می‌گوید کونامی می‌دانست که بلوبر تیم در ساخت بازی‌های اکشن تجربه‌ای ندارد، اما بر اساس ارزیابی‌های خود مطمئن بودند که این استودیو بر مشکل مذکور غلبه خواهد کرد.

اوکاموتو در عین حال به شرکت‌هایی اشاره می‌کند که در هنگام برون سپاری پروژه‌ها به تجربه تخصصی از توسعه‌دهندگان نیاز دارند. او توسعه بازی‌های مستقل را راهی برای توسعه‌دهندگان مشتاق می‌داند تا تجربه‌ای را در ژانر خاص به دست آورند که ناشران می‌توانند آن را ارزیابی کنند و از بلوبر تیم به عنوان نمونه‌ای بارز یاد می‌کند.

وی در این باره می‌گوید:

مهم نیست که دانش یک متخصص طراحی بازی تا چه اندازه گسترده باشد. اگر یک توسعه‌دهنده تجربه‌ای در ساخت بازی‌های مبارزه‌ای نداشته باشند، برای کار روی یک بازی از این سبک استخدام نخواهد شد. در مورد ژانر وحشت نیز این موضوع صدق می‌کند. اما با توجه به اینکه شرکت‌ها به چنین تجربه‌ای برای ژانر خاص نیاز دارند، متوجه می‌شوید که هر استودیویی باید در مقطعی به عنوان یک تازه کار برای ژانر مشخص کار خود را شروع کند. امروزه توسعه عناوین مستقل راهی مناسب برای کسب تجربه محسوب می‌شود.

Silent Hill 2 Remake هم‌اکنون روی پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در دسترس است. اخیراً تایید شده است که کونامی و بلوبر تیم در ساخت یک بازی جدید همکاری می‌کنند.

آنارشیستSpider-ManIl Capitano

تهیه‌کننده Silent Hill 2 Remake از کونامی (Konami) در صحبت‌های جدید خود علت انتخاب استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) و اعتماد به آن برای ساخت این ریمیک را توضیح می‌دهد.

تبلیغات

موتوی اوکاموتو (Motoi Okamoto)، تهیه‌کننده Silent Hill 2، با انتشار پستی در توییتر علت همکاری کونامی با بلوبر تیم در توسعه ریمیک مذکور را توضیح داده است. وی به اهمیت داشتن دانش تخصصی از یک سبک (در مقابل دانش گسترده طراحی بازی) به منظور واگذاری پروژه توسعه اشاره می‌کند. به گفته اوکاموتو، کونامی بر اساس آثار قبلی ساخته شده توسط بلوبر تیم ارزیابی کرد که آیا این استودیو می‌تواند تجربه ارزشمندی برای Silent Hill 2 Remake رقم بزند یا خیر.

استودیوی لهستانی بلوبر تیم پیش از Silent Hill 2 Remake سابقه توسعه چندین بازی از جمله Layers of Fear، Observer و The Medium را در کارنامه خود به ثبت رسانده بود. در حالی که برخی از این عناوین المان‌هایی از ژانرهایی مانند ماجراجویی و معمایی را با هم ترکیب می‌کنند، اما عناوین بلوبر تیم عموماً به خاطر وحشت روان‌شناختی شناخته می‌شوند. بر اساس صحبت‌های اوکاموتو، کونامی وظیفه توسعه ریمیک Silent Hill 2 را به دلیل تخصص و سابقه بلوبر تیم در ساخت بازی‌های ترسناک به این استودیو واگذار کرده است.

تهیه‌کننده Silent Hill 2 می‌گوید کونامی می‌دانست که بلوبر تیم در ساخت بازی‌های اکشن تجربه‌ای ندارد، اما بر اساس ارزیابی‌های خود مطمئن بودند که این استودیو بر مشکل مذکور غلبه خواهد کرد.

اوکاموتو در عین حال به شرکت‌هایی اشاره می‌کند که در هنگام برون سپاری پروژه‌ها به تجربه تخصصی از توسعه‌دهندگان نیاز دارند. او توسعه بازی‌های مستقل را راهی برای توسعه‌دهندگان مشتاق می‌داند تا تجربه‌ای را در ژانر خاص به دست آورند که ناشران می‌توانند آن را ارزیابی کنند و از بلوبر تیم به عنوان نمونه‌ای بارز یاد می‌کند.

وی در این باره می‌گوید:

مهم نیست که دانش یک متخصص طراحی بازی تا چه اندازه گسترده باشد. اگر یک توسعه‌دهنده تجربه‌ای در ساخت بازی‌های مبارزه‌ای نداشته باشند، برای کار روی یک بازی از این سبک استخدام نخواهد شد. در مورد ژانر وحشت نیز این موضوع صدق می‌کند. اما با توجه به اینکه شرکت‌ها به چنین تجربه‌ای برای ژانر خاص نیاز دارند، متوجه می‌شوید که هر استودیویی باید در مقطعی به عنوان یک تازه کار برای ژانر مشخص کار خود را شروع کند. امروزه توسعه عناوین مستقل راهی مناسب برای کسب تجربه محسوب می‌شود.

Silent Hill 2 Remake هم‌اکنون روی پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در دسترس است. اخیراً تایید شده است که کونامی و بلوبر تیم در ساخت یک بازی جدید همکاری می‌کنند.

آنارشیستSpider-ManIl Capitano

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

تهیه‌کننده Silent Hill 2 Remake از کونامی (Konami) در صحبت‌های جدید خود علت انتخاب استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) و اعتماد به آن برای ساخت این ریمیک را توضیح می‌دهد.

تبلیغات

موتوی اوکاموتو (Motoi Okamoto)، تهیه‌کننده Silent Hill 2، با انتشار پستی در توییتر علت همکاری کونامی با بلوبر تیم در توسعه ریمیک مذکور را توضیح داده است. وی به اهمیت داشتن دانش تخصصی از یک سبک (در مقابل دانش گسترده طراحی بازی) به منظور واگذاری پروژه توسعه اشاره می‌کند. به گفته اوکاموتو، کونامی بر اساس آثار قبلی ساخته شده توسط بلوبر تیم ارزیابی کرد که آیا این استودیو می‌تواند تجربه ارزشمندی برای Silent Hill 2 Remake رقم بزند یا خیر.

استودیوی لهستانی بلوبر تیم پیش از Silent Hill 2 Remake سابقه توسعه چندین بازی از جمله Layers of Fear، Observer و The Medium را در کارنامه خود به ثبت رسانده بود. در حالی که برخی از این عناوین المان‌هایی از ژانرهایی مانند ماجراجویی و معمایی را با هم ترکیب می‌کنند، اما عناوین بلوبر تیم عموماً به خاطر وحشت روان‌شناختی شناخته می‌شوند. بر اساس صحبت‌های اوکاموتو، کونامی وظیفه توسعه ریمیک Silent Hill 2 را به دلیل تخصص و سابقه بلوبر تیم در ساخت بازی‌های ترسناک به این استودیو واگذار کرده است.

تهیه‌کننده Silent Hill 2 می‌گوید کونامی می‌دانست که بلوبر تیم در ساخت بازی‌های اکشن تجربه‌ای ندارد، اما بر اساس ارزیابی‌های خود مطمئن بودند که این استودیو بر مشکل مذکور غلبه خواهد کرد.

اوکاموتو در عین حال به شرکت‌هایی اشاره می‌کند که در هنگام برون سپاری پروژه‌ها به تجربه تخصصی از توسعه‌دهندگان نیاز دارند. او توسعه بازی‌های مستقل را راهی برای توسعه‌دهندگان مشتاق می‌داند تا تجربه‌ای را در ژانر خاص به دست آورند که ناشران می‌توانند آن را ارزیابی کنند و از بلوبر تیم به عنوان نمونه‌ای بارز یاد می‌کند.

وی در این باره می‌گوید:

مهم نیست که دانش یک متخصص طراحی بازی تا چه اندازه گسترده باشد. اگر یک توسعه‌دهنده تجربه‌ای در ساخت بازی‌های مبارزه‌ای نداشته باشند، برای کار روی یک بازی از این سبک استخدام نخواهد شد. در مورد ژانر وحشت نیز این موضوع صدق می‌کند. اما با توجه به اینکه شرکت‌ها به چنین تجربه‌ای برای ژانر خاص نیاز دارند، متوجه می‌شوید که هر استودیویی باید در مقطعی به عنوان یک تازه کار برای ژانر مشخص کار خود را شروع کند. امروزه توسعه عناوین مستقل راهی مناسب برای کسب تجربه محسوب می‌شود.

Silent Hill 2 Remake هم‌اکنون روی پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در دسترس است. اخیراً تایید شده است که کونامی و بلوبر تیم در ساخت یک بازی جدید همکاری می‌کنند.

آنارشیستSpider-ManIl Capitano

تهیه‌کننده Silent Hill 2 Remake از کونامی (Konami) در صحبت‌های جدید خود علت انتخاب استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) و اعتماد به آن برای ساخت این ریمیک را توضیح می‌دهد.

تبلیغات

موتوی اوکاموتو (Motoi Okamoto)، تهیه‌کننده Silent Hill 2، با انتشار پستی در توییتر علت همکاری کونامی با بلوبر تیم در توسعه ریمیک مذکور را توضیح داده است. وی به اهمیت داشتن دانش تخصصی از یک سبک (در مقابل دانش گسترده طراحی بازی) به منظور واگذاری پروژه توسعه اشاره می‌کند. به گفته اوکاموتو، کونامی بر اساس آثار قبلی ساخته شده توسط بلوبر تیم ارزیابی کرد که آیا این استودیو می‌تواند تجربه ارزشمندی برای Silent Hill 2 Remake رقم بزند یا خیر.

استودیوی لهستانی بلوبر تیم پیش از Silent Hill 2 Remake سابقه توسعه چندین بازی از جمله Layers of Fear، Observer و The Medium را در کارنامه خود به ثبت رسانده بود. در حالی که برخی از این عناوین المان‌هایی از ژانرهایی مانند ماجراجویی و معمایی را با هم ترکیب می‌کنند، اما عناوین بلوبر تیم عموماً به خاطر وحشت روان‌شناختی شناخته می‌شوند. بر اساس صحبت‌های اوکاموتو، کونامی وظیفه توسعه ریمیک Silent Hill 2 را به دلیل تخصص و سابقه بلوبر تیم در ساخت بازی‌های ترسناک به این استودیو واگذار کرده است.

تهیه‌کننده Silent Hill 2 می‌گوید کونامی می‌دانست که بلوبر تیم در ساخت بازی‌های اکشن تجربه‌ای ندارد، اما بر اساس ارزیابی‌های خود مطمئن بودند که این استودیو بر مشکل مذکور غلبه خواهد کرد.

اوکاموتو در عین حال به شرکت‌هایی اشاره می‌کند که در هنگام برون سپاری پروژه‌ها به تجربه تخصصی از توسعه‌دهندگان نیاز دارند. او توسعه بازی‌های مستقل را راهی برای توسعه‌دهندگان مشتاق می‌داند تا تجربه‌ای را در ژانر خاص به دست آورند که ناشران می‌توانند آن را ارزیابی کنند و از بلوبر تیم به عنوان نمونه‌ای بارز یاد می‌کند.

وی در این باره می‌گوید:

مهم نیست که دانش یک متخصص طراحی بازی تا چه اندازه گسترده باشد. اگر یک توسعه‌دهنده تجربه‌ای در ساخت بازی‌های مبارزه‌ای نداشته باشند، برای کار روی یک بازی از این سبک استخدام نخواهد شد. در مورد ژانر وحشت نیز این موضوع صدق می‌کند. اما با توجه به اینکه شرکت‌ها به چنین تجربه‌ای برای ژانر خاص نیاز دارند، متوجه می‌شوید که هر استودیویی باید در مقطعی به عنوان یک تازه کار برای ژانر مشخص کار خود را شروع کند. امروزه توسعه عناوین مستقل راهی مناسب برای کسب تجربه محسوب می‌شود.

Silent Hill 2 Remake هم‌اکنون روی پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در دسترس است. اخیراً تایید شده است که کونامی و بلوبر تیم در ساخت یک بازی جدید همکاری می‌کنند.

آنارشیستSpider-ManIl Capitano
پست قبلی

نگاهی به شکست‌های بزرگ ایکس باکس در سال‌های اخیر

پست بعدی

پاسخ تند خالق Tekken به انتقاد یک طرفدار

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − دو =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • «مجنون» در هفته دفاع مقدس اکران می‌شود؛ پرتره‌ای از شهید زین‌الدین
  • به افتخار موسیقی‌های تمام نشدنی وطن؛ شنوندگان عزیز این صدای ایران است
  • دعوتی برای ورود به دنیای نوجوانان اوتیسم؛ اینجا صحنه جای درمان است!
  • دستور جبلی برای نمایش مقاومت رسانه؛ موزه ساختمان شیشه‌ای برپا می‌شود
  • بررسی «اشک هور»؛ جوان اول سال‌های دور سینمای ایران به «هفت» می‌آید
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.