دانش جوین
دوشنبه, خرداد ۱۹, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی دانشگاه

توجه به فناوری‌های تقاضامحور در دانشگاه علمی کاربردی

دانش جوین توسط دانش جوین
۰۴ فروردین ۱۴۰۱
در دانشگاه
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
5
33
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر
توجه به فناوری‌های تقاضامحور در دانشگاه علمی کاربردی

نشست مشترک رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور جمعی از مسئولان دو مجموعه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، دکتر حسین بلندی، سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به اهم اقدامات صورت گرفته در این دانشگاه گفت: انجام مطالعات بازار کار و نیازسنجی شغلی برای تدوین ۱۰۰ برنامه درسی متناسب با نیاز بازار کار و همچنین تلاش برای ارتقاء جایگاه دانشگاه جامع علمی کاربردی از طریق احیاء آموزش‌های علمی کاربردی در دستگاه‌های دولتی، از جمله مهمترین اقدامات دانشگاه بوده است.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: ترویج هنجارهای غالب بر محیط علمی و فناوری در محیط کار از طریق برنامه‌ریزی برای تدوین ۵۷ دوره مبتنی بر فناوری و تغییر رویکرد در دو بخش نحوه جذب و ظرفیت پذیرش دانشجو و همچنین برنامه ریزی برای تسری نظارت و ارزیابی بر کل عناصر نظام آموزشی با تمرکز بر ارزیابی خروجی نهایی، از دیگر اقدامات دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال جاری بوده و در سال آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

دکتر بلندی سپس به تشریح پروژه‌های کلان این دانشگاه پرداخت و گفت: طرح ملی سکان (سنجش، کارآفرینی و آموزش نیروی انسانی) برای تربیت یکصد هزار نفر نیروی انسانی در حوزه فناوری اطلاعات با مشارکت کمیته اشتغال مجلس شورای اسلامی، طرح ملی سرباز ماهر، طرح ملی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و طرح ملی آموزش‌های سایبری از طرح‌های کلان و در حال انجام دانشگاه جامع علمی کاربردی است.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی توجه به فناوری‌های تقاضامحور را از دیگر اقدامات این دانشگاه دانست و تصریح کرد: تلاش داریم تا در تدوین برنامه هفتم توسعه به صورت فعال و موثر، مشارکت داشته باشیم.

دکتر بابک نگاهداری، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر این نکته که اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی یکی از مشکلات کشور است و در این زمینه تا امروز اقدامات صورت گرفته چندان مثمرثمر نبوده، اظهار داشت: مهارت آموزی به فارغ التحصیلان دانشگاهی، دغدغه‌ای است که از سال‌های پیش در کشور وجود داشته، اما تلاش‌های کافی در این زمینه صورت نگرفته است. در شرایط فعلی جامعه، نیاز به آموزش‌های مهاتی داریم، در واقع تناسب بین آموزش عالی و نیاز بازار کار، موضوع زمین مانده‌‎ای است و هنوز در این زمینه تکلیف کشور روشن نیست.

دکتر نگاهداری در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات آینده پرداخت و افزود: مهارت‌ها و رشته‌های مورد نیاز متناسب با این تحولات، مدام در حال تغییر و تحول است بنابراین در این زمینه باید کار کنیم تا همانند برخی موضوعات دیگر، غافلگیر نشویم. وی تصریح کرد: خانه خلاق قوه مقننه در همین زمینه مأموریت دارد تا تحولات آینده را بررسی کرده و تاثیر این تحولات بر حکمرانی را تحلیل و ارزیابی کند تا به موقع قانونگذاری انجام شود.

وی  افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی نیاز به بازسازی چهره خود در افکار عمومی دارد، نباید این تلقی در جامعه شکل بگیرد که این دانشگاه از مأموریت‌های خود که همان ارایه آموزش‌های مهارتی است، دور شده است.

رئیس مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی سپس به ضرورت گسترش همکاریهای این مرکز با دانشگاه جامع علمی کاربردی پرداخت و تصریح کرد: در دو حوزه تفنینی و نظارتی، آماده همکاری با دانشگاه جامع علمی کاربردی هستیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، وی در مورد تدوین برنامه هفتم توسعه هم با اشاره به برگزاری جلسات با بخش های مختلف دولت و مجمع تشخیص گفت: در راستای تغییر رویکرد در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و همکاری حداکثری با اندیشکده‌ها و مراکز علمی کشور، آماده هستیم با دانشگاه جامع علمی کاربردی هم همکاری کنیم.

انتهای پیام

توجه به فناوری‌های تقاضامحور در دانشگاه علمی کاربردی

نشست مشترک رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور جمعی از مسئولان دو مجموعه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، دکتر حسین بلندی، سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به اهم اقدامات صورت گرفته در این دانشگاه گفت: انجام مطالعات بازار کار و نیازسنجی شغلی برای تدوین ۱۰۰ برنامه درسی متناسب با نیاز بازار کار و همچنین تلاش برای ارتقاء جایگاه دانشگاه جامع علمی کاربردی از طریق احیاء آموزش‌های علمی کاربردی در دستگاه‌های دولتی، از جمله مهمترین اقدامات دانشگاه بوده است.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: ترویج هنجارهای غالب بر محیط علمی و فناوری در محیط کار از طریق برنامه‌ریزی برای تدوین ۵۷ دوره مبتنی بر فناوری و تغییر رویکرد در دو بخش نحوه جذب و ظرفیت پذیرش دانشجو و همچنین برنامه ریزی برای تسری نظارت و ارزیابی بر کل عناصر نظام آموزشی با تمرکز بر ارزیابی خروجی نهایی، از دیگر اقدامات دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال جاری بوده و در سال آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

دکتر بلندی سپس به تشریح پروژه‌های کلان این دانشگاه پرداخت و گفت: طرح ملی سکان (سنجش، کارآفرینی و آموزش نیروی انسانی) برای تربیت یکصد هزار نفر نیروی انسانی در حوزه فناوری اطلاعات با مشارکت کمیته اشتغال مجلس شورای اسلامی، طرح ملی سرباز ماهر، طرح ملی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و طرح ملی آموزش‌های سایبری از طرح‌های کلان و در حال انجام دانشگاه جامع علمی کاربردی است.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی توجه به فناوری‌های تقاضامحور را از دیگر اقدامات این دانشگاه دانست و تصریح کرد: تلاش داریم تا در تدوین برنامه هفتم توسعه به صورت فعال و موثر، مشارکت داشته باشیم.

دکتر بابک نگاهداری، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر این نکته که اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی یکی از مشکلات کشور است و در این زمینه تا امروز اقدامات صورت گرفته چندان مثمرثمر نبوده، اظهار داشت: مهارت آموزی به فارغ التحصیلان دانشگاهی، دغدغه‌ای است که از سال‌های پیش در کشور وجود داشته، اما تلاش‌های کافی در این زمینه صورت نگرفته است. در شرایط فعلی جامعه، نیاز به آموزش‌های مهاتی داریم، در واقع تناسب بین آموزش عالی و نیاز بازار کار، موضوع زمین مانده‌‎ای است و هنوز در این زمینه تکلیف کشور روشن نیست.

دکتر نگاهداری در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات آینده پرداخت و افزود: مهارت‌ها و رشته‌های مورد نیاز متناسب با این تحولات، مدام در حال تغییر و تحول است بنابراین در این زمینه باید کار کنیم تا همانند برخی موضوعات دیگر، غافلگیر نشویم. وی تصریح کرد: خانه خلاق قوه مقننه در همین زمینه مأموریت دارد تا تحولات آینده را بررسی کرده و تاثیر این تحولات بر حکمرانی را تحلیل و ارزیابی کند تا به موقع قانونگذاری انجام شود.

وی  افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی نیاز به بازسازی چهره خود در افکار عمومی دارد، نباید این تلقی در جامعه شکل بگیرد که این دانشگاه از مأموریت‌های خود که همان ارایه آموزش‌های مهارتی است، دور شده است.

رئیس مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی سپس به ضرورت گسترش همکاریهای این مرکز با دانشگاه جامع علمی کاربردی پرداخت و تصریح کرد: در دو حوزه تفنینی و نظارتی، آماده همکاری با دانشگاه جامع علمی کاربردی هستیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، وی در مورد تدوین برنامه هفتم توسعه هم با اشاره به برگزاری جلسات با بخش های مختلف دولت و مجمع تشخیص گفت: در راستای تغییر رویکرد در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و همکاری حداکثری با اندیشکده‌ها و مراکز علمی کشور، آماده هستیم با دانشگاه جامع علمی کاربردی هم همکاری کنیم.

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

چگونه آزمون TOLC و SAT آینده تحصیلی شما را تضمین می‌کنند؟

رازهای برتر موفقیت تحصیلی: بهترین مشاور کنکور و راهکارهای نوین جهت فتح قله‌های علم

نحوه استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت و روانشناسی

توجه به فناوری‌های تقاضامحور در دانشگاه علمی کاربردی

نشست مشترک رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور جمعی از مسئولان دو مجموعه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، دکتر حسین بلندی، سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به اهم اقدامات صورت گرفته در این دانشگاه گفت: انجام مطالعات بازار کار و نیازسنجی شغلی برای تدوین ۱۰۰ برنامه درسی متناسب با نیاز بازار کار و همچنین تلاش برای ارتقاء جایگاه دانشگاه جامع علمی کاربردی از طریق احیاء آموزش‌های علمی کاربردی در دستگاه‌های دولتی، از جمله مهمترین اقدامات دانشگاه بوده است.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: ترویج هنجارهای غالب بر محیط علمی و فناوری در محیط کار از طریق برنامه‌ریزی برای تدوین ۵۷ دوره مبتنی بر فناوری و تغییر رویکرد در دو بخش نحوه جذب و ظرفیت پذیرش دانشجو و همچنین برنامه ریزی برای تسری نظارت و ارزیابی بر کل عناصر نظام آموزشی با تمرکز بر ارزیابی خروجی نهایی، از دیگر اقدامات دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال جاری بوده و در سال آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

دکتر بلندی سپس به تشریح پروژه‌های کلان این دانشگاه پرداخت و گفت: طرح ملی سکان (سنجش، کارآفرینی و آموزش نیروی انسانی) برای تربیت یکصد هزار نفر نیروی انسانی در حوزه فناوری اطلاعات با مشارکت کمیته اشتغال مجلس شورای اسلامی، طرح ملی سرباز ماهر، طرح ملی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و طرح ملی آموزش‌های سایبری از طرح‌های کلان و در حال انجام دانشگاه جامع علمی کاربردی است.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی توجه به فناوری‌های تقاضامحور را از دیگر اقدامات این دانشگاه دانست و تصریح کرد: تلاش داریم تا در تدوین برنامه هفتم توسعه به صورت فعال و موثر، مشارکت داشته باشیم.

دکتر بابک نگاهداری، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر این نکته که اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی یکی از مشکلات کشور است و در این زمینه تا امروز اقدامات صورت گرفته چندان مثمرثمر نبوده، اظهار داشت: مهارت آموزی به فارغ التحصیلان دانشگاهی، دغدغه‌ای است که از سال‌های پیش در کشور وجود داشته، اما تلاش‌های کافی در این زمینه صورت نگرفته است. در شرایط فعلی جامعه، نیاز به آموزش‌های مهاتی داریم، در واقع تناسب بین آموزش عالی و نیاز بازار کار، موضوع زمین مانده‌‎ای است و هنوز در این زمینه تکلیف کشور روشن نیست.

دکتر نگاهداری در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات آینده پرداخت و افزود: مهارت‌ها و رشته‌های مورد نیاز متناسب با این تحولات، مدام در حال تغییر و تحول است بنابراین در این زمینه باید کار کنیم تا همانند برخی موضوعات دیگر، غافلگیر نشویم. وی تصریح کرد: خانه خلاق قوه مقننه در همین زمینه مأموریت دارد تا تحولات آینده را بررسی کرده و تاثیر این تحولات بر حکمرانی را تحلیل و ارزیابی کند تا به موقع قانونگذاری انجام شود.

وی  افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی نیاز به بازسازی چهره خود در افکار عمومی دارد، نباید این تلقی در جامعه شکل بگیرد که این دانشگاه از مأموریت‌های خود که همان ارایه آموزش‌های مهارتی است، دور شده است.

رئیس مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی سپس به ضرورت گسترش همکاریهای این مرکز با دانشگاه جامع علمی کاربردی پرداخت و تصریح کرد: در دو حوزه تفنینی و نظارتی، آماده همکاری با دانشگاه جامع علمی کاربردی هستیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، وی در مورد تدوین برنامه هفتم توسعه هم با اشاره به برگزاری جلسات با بخش های مختلف دولت و مجمع تشخیص گفت: در راستای تغییر رویکرد در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و همکاری حداکثری با اندیشکده‌ها و مراکز علمی کشور، آماده هستیم با دانشگاه جامع علمی کاربردی هم همکاری کنیم.

انتهای پیام

توجه به فناوری‌های تقاضامحور در دانشگاه علمی کاربردی

نشست مشترک رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور جمعی از مسئولان دو مجموعه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، دکتر حسین بلندی، سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به اهم اقدامات صورت گرفته در این دانشگاه گفت: انجام مطالعات بازار کار و نیازسنجی شغلی برای تدوین ۱۰۰ برنامه درسی متناسب با نیاز بازار کار و همچنین تلاش برای ارتقاء جایگاه دانشگاه جامع علمی کاربردی از طریق احیاء آموزش‌های علمی کاربردی در دستگاه‌های دولتی، از جمله مهمترین اقدامات دانشگاه بوده است.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: ترویج هنجارهای غالب بر محیط علمی و فناوری در محیط کار از طریق برنامه‌ریزی برای تدوین ۵۷ دوره مبتنی بر فناوری و تغییر رویکرد در دو بخش نحوه جذب و ظرفیت پذیرش دانشجو و همچنین برنامه ریزی برای تسری نظارت و ارزیابی بر کل عناصر نظام آموزشی با تمرکز بر ارزیابی خروجی نهایی، از دیگر اقدامات دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال جاری بوده و در سال آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

دکتر بلندی سپس به تشریح پروژه‌های کلان این دانشگاه پرداخت و گفت: طرح ملی سکان (سنجش، کارآفرینی و آموزش نیروی انسانی) برای تربیت یکصد هزار نفر نیروی انسانی در حوزه فناوری اطلاعات با مشارکت کمیته اشتغال مجلس شورای اسلامی، طرح ملی سرباز ماهر، طرح ملی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و طرح ملی آموزش‌های سایبری از طرح‌های کلان و در حال انجام دانشگاه جامع علمی کاربردی است.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی توجه به فناوری‌های تقاضامحور را از دیگر اقدامات این دانشگاه دانست و تصریح کرد: تلاش داریم تا در تدوین برنامه هفتم توسعه به صورت فعال و موثر، مشارکت داشته باشیم.

دکتر بابک نگاهداری، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر این نکته که اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی یکی از مشکلات کشور است و در این زمینه تا امروز اقدامات صورت گرفته چندان مثمرثمر نبوده، اظهار داشت: مهارت آموزی به فارغ التحصیلان دانشگاهی، دغدغه‌ای است که از سال‌های پیش در کشور وجود داشته، اما تلاش‌های کافی در این زمینه صورت نگرفته است. در شرایط فعلی جامعه، نیاز به آموزش‌های مهاتی داریم، در واقع تناسب بین آموزش عالی و نیاز بازار کار، موضوع زمین مانده‌‎ای است و هنوز در این زمینه تکلیف کشور روشن نیست.

دکتر نگاهداری در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات آینده پرداخت و افزود: مهارت‌ها و رشته‌های مورد نیاز متناسب با این تحولات، مدام در حال تغییر و تحول است بنابراین در این زمینه باید کار کنیم تا همانند برخی موضوعات دیگر، غافلگیر نشویم. وی تصریح کرد: خانه خلاق قوه مقننه در همین زمینه مأموریت دارد تا تحولات آینده را بررسی کرده و تاثیر این تحولات بر حکمرانی را تحلیل و ارزیابی کند تا به موقع قانونگذاری انجام شود.

وی  افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی نیاز به بازسازی چهره خود در افکار عمومی دارد، نباید این تلقی در جامعه شکل بگیرد که این دانشگاه از مأموریت‌های خود که همان ارایه آموزش‌های مهارتی است، دور شده است.

رئیس مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی سپس به ضرورت گسترش همکاریهای این مرکز با دانشگاه جامع علمی کاربردی پرداخت و تصریح کرد: در دو حوزه تفنینی و نظارتی، آماده همکاری با دانشگاه جامع علمی کاربردی هستیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، وی در مورد تدوین برنامه هفتم توسعه هم با اشاره به برگزاری جلسات با بخش های مختلف دولت و مجمع تشخیص گفت: در راستای تغییر رویکرد در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و همکاری حداکثری با اندیشکده‌ها و مراکز علمی کشور، آماده هستیم با دانشگاه جامع علمی کاربردی هم همکاری کنیم.

انتهای پیام

برچسب ها: دانشگاه علمی کاربردیرییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی
پست قبلی

توزیع ۳۲ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مرغ گرم و منجمد در گناوه آغاز شد

پست بعدی

همدان؛ نقطه ثقل مسیر گردشگری غرب کشور

مربوطه پست ها

چگونه آزمون TOLC و SAT آینده تحصیلی شما را تضمین می‌کنند؟
دانشگاه

چگونه آزمون TOLC و SAT آینده تحصیلی شما را تضمین می‌کنند؟

۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۴
رازهای برتر موفقیت تحصیلی: بهترین مشاور کنکور و راهکارهای نوین جهت فتح قله‌های علم
دانشگاه

رازهای برتر موفقیت تحصیلی: بهترین مشاور کنکور و راهکارهای نوین جهت فتح قله‌های علم

۲۹ اسفند ۱۴۰۳
نحوه استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت و روانشناسی
دانشگاه

نحوه استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت و روانشناسی

۱۴ مهر ۱۴۰۳
راهنمای کامل جلسه دفاع از پایان‌ نامه
دانشگاه

راهنمای کامل جلسه دفاع از پایان‌ نامه

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
آموزش زبان آلمانی از طریق فیلم‌ها و سریال‌ها
دانشگاه

آموزش زبان آلمانی از طریق فیلم‌ها و سریال‌ها

۱۲ فروردین ۱۴۰۳
اصول کلیدی برنامه ریزی درسی
دانشگاه

آموزش انجام برنامه ریزی درسی | موفقیت تحصیلی با برنامه ریزی

۲۴ شهریور ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − سه =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • TTR.ir بهترین سرویس کوتاه کننده لینک ایرانی
  • بهترین برند پودر کاکائو در ایران
  • یحیی گل‌محمدی از فولاد رفتنی شد؟
  • بازگشت اسطوره استقلال به خانه
  • قیمت رهن کامل آپارتمان در تهران ۱۴۰۴ /جدول نرخ‌ها در منطقه ۵ تا ۲ میلیارد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.