دانش جوین
پنجشنبه, تیر ۱۹, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

توسعه‌دهنده: بسیاری از بازیکنان متوجه مفهوم اصلی پایان بازی Neva نشدند

گیمفا توسط گیمفا
۲۰ بهمن ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 5 دقیقه
1
توسعه‌دهنده: بسیاری از بازیکنان متوجه مفهوم اصلی پایان بازی Neva نشدند
8
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

راجر مندوزا (Roger Mendoza)، یکی از بنیان‌گذاران استودیوی Nomada، در مصاحبه‌ای به تشریح تجربیات خود در توسعه دومین عنوان این استودیو و نحوه ارتباط گرفتن بازیکنان با پایان Neva پرداخت.

تبلیغات

در مصاحبه‌ای که این توسعه‌دهنده خلاق با وب‌سایت Game Reactor در حاشیه رویداد The Game Awards 2024 داشت، وی ضمن ابراز خوشحالی از موفقیت بازی Neva و نامزدی در سه حیطه مختلف، به توضیح مفهوم واقعی پایان این عنوان، یعنی مبحث خانواده و رابطه والد و فرزند پرداخت:

بسیاری از افراد، آن مفهومی که ما از این پایان در نظر داشتیم را به خوبی درک نکرده‌اند و البته این مشکلی ندارد. شاید بازیکنان فکر کنند که پایان Neva، راجع به چرخه‌ها و زنجیره زندگی و بود و این آن ایده‌ای نیست که ما برای این پایان در سر داشتیم، اما به نوعی این مبحث چرخه زندگی ممکن است هم راستا با موضوع مادر و فرزندی قرار بگیرد، شاید به همین دلیل است که بسیاری معنی این پایان را اشتباه متوجه شده‌اند.

او در ادامه توضیح داد که تجربه او به عنوان یک پدر، چه تأثیری در روند ساخت این عنوان داشت:

زمانی که من ساخت این بازی را شروع کردم، پدر نبودم و حال که آن را به اتمام رسانده‌ام، چند فرزند دارم. درست است که فرزندان من کوچک‌اند، اما بخشی از بازی که من بیشتر با آن همزاد پنداری می‌کنم، این است که گرگ هر کاری که دلش بخواهد را می‌کند و به شما گوش نمی‌کند. شما نیز به باید به دنبال او بدوید و بگویید «نه، این کار را نکن»… و به نظرم بچه‌ها این شکلی هستند.

چنین چیزی برای من بسیار جالب است، زیرا احساس می‌کنم به طور خاصی با این بازی ارتباط برقرار می‌کنم، برای مثال در بازی شما از گرگ مراقبت می‌کنید و در نهایت گرگ از شما مراقبت می‌کند. این همان چیزی است که من امیدوارم در رابطه با بچه‌هایم برای من نیز رخ دهد.

 مندوزا پیرامون تغییرات Neva نسبت به پروژه قبلی یعنی Gris گفت:

 این بازی، به نظر من پیچیده‌تر از Gris است. پدر من در گذشته توانسته بود Gris را به پایان برساند، اما حال نتوانست Neva را تمام کند و همواره به من از سختی آن شکایت می‌کرد. ما یک تغییر را در ذهن داشتیم، داشتن مبارزاتی روان و ساده تا بازیکنان عنوان قبلی را از دست ندهیم و این تغییر مورد استقبال عموم نیز قرار گرفت.

توسعه‌دهنده: بسیاری از بازیکنان متوجه مفهوم اصلی پایان بازی Neva نشدند - گیمفا

 در نهایت، مندوزا بخش‌های مورد علاقه خود در این عنوان را ذکر کرد:

در رابطه با گیم‌پلی، من بخش زمستان را خیلی دوست داشتم. همچنین قسمتی از بازی که گذشتن از روی سطوح نامرئی را شامل می‌شد، بازخوردهای خوبی از بازیکنان دریافت کرد، زیرا آنها را مجبور می‌کرد از هوش خود برای پیشروی استفاده کنند. از لحاظ هنری نیز، بخش پاییز را خیلی دوست داشتم؛ آن رنگ‌های نارنجی و زرد، مرا مجذوب خود کرده بودند.

عنوان Neva هم اکنون برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، رایانه‌های شخصی، نینتندو سوییچ و پلی استیشن ۴ در دسترس است. شما همچنین می‌توانید نقد و بررسی این بازی تحسین شده را از اینجا مطالعه نمایید.

🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉آنارشیست𝔸𝕕𝕒𝕞 𝕁𝕖𝕟𝕤𝕖𝕟Xerexplay

راجر مندوزا (Roger Mendoza)، یکی از بنیان‌گذاران استودیوی Nomada، در مصاحبه‌ای به تشریح تجربیات خود در توسعه دومین عنوان این استودیو و نحوه ارتباط گرفتن بازیکنان با پایان Neva پرداخت.

تبلیغات

در مصاحبه‌ای که این توسعه‌دهنده خلاق با وب‌سایت Game Reactor در حاشیه رویداد The Game Awards 2024 داشت، وی ضمن ابراز خوشحالی از موفقیت بازی Neva و نامزدی در سه حیطه مختلف، به توضیح مفهوم واقعی پایان این عنوان، یعنی مبحث خانواده و رابطه والد و فرزند پرداخت:

بسیاری از افراد، آن مفهومی که ما از این پایان در نظر داشتیم را به خوبی درک نکرده‌اند و البته این مشکلی ندارد. شاید بازیکنان فکر کنند که پایان Neva، راجع به چرخه‌ها و زنجیره زندگی و بود و این آن ایده‌ای نیست که ما برای این پایان در سر داشتیم، اما به نوعی این مبحث چرخه زندگی ممکن است هم راستا با موضوع مادر و فرزندی قرار بگیرد، شاید به همین دلیل است که بسیاری معنی این پایان را اشتباه متوجه شده‌اند.

او در ادامه توضیح داد که تجربه او به عنوان یک پدر، چه تأثیری در روند ساخت این عنوان داشت:

زمانی که من ساخت این بازی را شروع کردم، پدر نبودم و حال که آن را به اتمام رسانده‌ام، چند فرزند دارم. درست است که فرزندان من کوچک‌اند، اما بخشی از بازی که من بیشتر با آن همزاد پنداری می‌کنم، این است که گرگ هر کاری که دلش بخواهد را می‌کند و به شما گوش نمی‌کند. شما نیز به باید به دنبال او بدوید و بگویید «نه، این کار را نکن»… و به نظرم بچه‌ها این شکلی هستند.

چنین چیزی برای من بسیار جالب است، زیرا احساس می‌کنم به طور خاصی با این بازی ارتباط برقرار می‌کنم، برای مثال در بازی شما از گرگ مراقبت می‌کنید و در نهایت گرگ از شما مراقبت می‌کند. این همان چیزی است که من امیدوارم در رابطه با بچه‌هایم برای من نیز رخ دهد.

 مندوزا پیرامون تغییرات Neva نسبت به پروژه قبلی یعنی Gris گفت:

 این بازی، به نظر من پیچیده‌تر از Gris است. پدر من در گذشته توانسته بود Gris را به پایان برساند، اما حال نتوانست Neva را تمام کند و همواره به من از سختی آن شکایت می‌کرد. ما یک تغییر را در ذهن داشتیم، داشتن مبارزاتی روان و ساده تا بازیکنان عنوان قبلی را از دست ندهیم و این تغییر مورد استقبال عموم نیز قرار گرفت.

توسعه‌دهنده: بسیاری از بازیکنان متوجه مفهوم اصلی پایان بازی Neva نشدند - گیمفا

 در نهایت، مندوزا بخش‌های مورد علاقه خود در این عنوان را ذکر کرد:

در رابطه با گیم‌پلی، من بخش زمستان را خیلی دوست داشتم. همچنین قسمتی از بازی که گذشتن از روی سطوح نامرئی را شامل می‌شد، بازخوردهای خوبی از بازیکنان دریافت کرد، زیرا آنها را مجبور می‌کرد از هوش خود برای پیشروی استفاده کنند. از لحاظ هنری نیز، بخش پاییز را خیلی دوست داشتم؛ آن رنگ‌های نارنجی و زرد، مرا مجذوب خود کرده بودند.

عنوان Neva هم اکنون برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، رایانه‌های شخصی، نینتندو سوییچ و پلی استیشن ۴ در دسترس است. شما همچنین می‌توانید نقد و بررسی این بازی تحسین شده را از اینجا مطالعه نمایید.

🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉آنارشیست𝔸𝕕𝕒𝕞 𝕁𝕖𝕟𝕤𝕖𝕟Xerexplay

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

راجر مندوزا (Roger Mendoza)، یکی از بنیان‌گذاران استودیوی Nomada، در مصاحبه‌ای به تشریح تجربیات خود در توسعه دومین عنوان این استودیو و نحوه ارتباط گرفتن بازیکنان با پایان Neva پرداخت.

تبلیغات

در مصاحبه‌ای که این توسعه‌دهنده خلاق با وب‌سایت Game Reactor در حاشیه رویداد The Game Awards 2024 داشت، وی ضمن ابراز خوشحالی از موفقیت بازی Neva و نامزدی در سه حیطه مختلف، به توضیح مفهوم واقعی پایان این عنوان، یعنی مبحث خانواده و رابطه والد و فرزند پرداخت:

بسیاری از افراد، آن مفهومی که ما از این پایان در نظر داشتیم را به خوبی درک نکرده‌اند و البته این مشکلی ندارد. شاید بازیکنان فکر کنند که پایان Neva، راجع به چرخه‌ها و زنجیره زندگی و بود و این آن ایده‌ای نیست که ما برای این پایان در سر داشتیم، اما به نوعی این مبحث چرخه زندگی ممکن است هم راستا با موضوع مادر و فرزندی قرار بگیرد، شاید به همین دلیل است که بسیاری معنی این پایان را اشتباه متوجه شده‌اند.

او در ادامه توضیح داد که تجربه او به عنوان یک پدر، چه تأثیری در روند ساخت این عنوان داشت:

زمانی که من ساخت این بازی را شروع کردم، پدر نبودم و حال که آن را به اتمام رسانده‌ام، چند فرزند دارم. درست است که فرزندان من کوچک‌اند، اما بخشی از بازی که من بیشتر با آن همزاد پنداری می‌کنم، این است که گرگ هر کاری که دلش بخواهد را می‌کند و به شما گوش نمی‌کند. شما نیز به باید به دنبال او بدوید و بگویید «نه، این کار را نکن»… و به نظرم بچه‌ها این شکلی هستند.

چنین چیزی برای من بسیار جالب است، زیرا احساس می‌کنم به طور خاصی با این بازی ارتباط برقرار می‌کنم، برای مثال در بازی شما از گرگ مراقبت می‌کنید و در نهایت گرگ از شما مراقبت می‌کند. این همان چیزی است که من امیدوارم در رابطه با بچه‌هایم برای من نیز رخ دهد.

 مندوزا پیرامون تغییرات Neva نسبت به پروژه قبلی یعنی Gris گفت:

 این بازی، به نظر من پیچیده‌تر از Gris است. پدر من در گذشته توانسته بود Gris را به پایان برساند، اما حال نتوانست Neva را تمام کند و همواره به من از سختی آن شکایت می‌کرد. ما یک تغییر را در ذهن داشتیم، داشتن مبارزاتی روان و ساده تا بازیکنان عنوان قبلی را از دست ندهیم و این تغییر مورد استقبال عموم نیز قرار گرفت.

توسعه‌دهنده: بسیاری از بازیکنان متوجه مفهوم اصلی پایان بازی Neva نشدند - گیمفا

 در نهایت، مندوزا بخش‌های مورد علاقه خود در این عنوان را ذکر کرد:

در رابطه با گیم‌پلی، من بخش زمستان را خیلی دوست داشتم. همچنین قسمتی از بازی که گذشتن از روی سطوح نامرئی را شامل می‌شد، بازخوردهای خوبی از بازیکنان دریافت کرد، زیرا آنها را مجبور می‌کرد از هوش خود برای پیشروی استفاده کنند. از لحاظ هنری نیز، بخش پاییز را خیلی دوست داشتم؛ آن رنگ‌های نارنجی و زرد، مرا مجذوب خود کرده بودند.

عنوان Neva هم اکنون برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، رایانه‌های شخصی، نینتندو سوییچ و پلی استیشن ۴ در دسترس است. شما همچنین می‌توانید نقد و بررسی این بازی تحسین شده را از اینجا مطالعه نمایید.

🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉آنارشیست𝔸𝕕𝕒𝕞 𝕁𝕖𝕟𝕤𝕖𝕟Xerexplay

راجر مندوزا (Roger Mendoza)، یکی از بنیان‌گذاران استودیوی Nomada، در مصاحبه‌ای به تشریح تجربیات خود در توسعه دومین عنوان این استودیو و نحوه ارتباط گرفتن بازیکنان با پایان Neva پرداخت.

تبلیغات

در مصاحبه‌ای که این توسعه‌دهنده خلاق با وب‌سایت Game Reactor در حاشیه رویداد The Game Awards 2024 داشت، وی ضمن ابراز خوشحالی از موفقیت بازی Neva و نامزدی در سه حیطه مختلف، به توضیح مفهوم واقعی پایان این عنوان، یعنی مبحث خانواده و رابطه والد و فرزند پرداخت:

بسیاری از افراد، آن مفهومی که ما از این پایان در نظر داشتیم را به خوبی درک نکرده‌اند و البته این مشکلی ندارد. شاید بازیکنان فکر کنند که پایان Neva، راجع به چرخه‌ها و زنجیره زندگی و بود و این آن ایده‌ای نیست که ما برای این پایان در سر داشتیم، اما به نوعی این مبحث چرخه زندگی ممکن است هم راستا با موضوع مادر و فرزندی قرار بگیرد، شاید به همین دلیل است که بسیاری معنی این پایان را اشتباه متوجه شده‌اند.

او در ادامه توضیح داد که تجربه او به عنوان یک پدر، چه تأثیری در روند ساخت این عنوان داشت:

زمانی که من ساخت این بازی را شروع کردم، پدر نبودم و حال که آن را به اتمام رسانده‌ام، چند فرزند دارم. درست است که فرزندان من کوچک‌اند، اما بخشی از بازی که من بیشتر با آن همزاد پنداری می‌کنم، این است که گرگ هر کاری که دلش بخواهد را می‌کند و به شما گوش نمی‌کند. شما نیز به باید به دنبال او بدوید و بگویید «نه، این کار را نکن»… و به نظرم بچه‌ها این شکلی هستند.

چنین چیزی برای من بسیار جالب است، زیرا احساس می‌کنم به طور خاصی با این بازی ارتباط برقرار می‌کنم، برای مثال در بازی شما از گرگ مراقبت می‌کنید و در نهایت گرگ از شما مراقبت می‌کند. این همان چیزی است که من امیدوارم در رابطه با بچه‌هایم برای من نیز رخ دهد.

 مندوزا پیرامون تغییرات Neva نسبت به پروژه قبلی یعنی Gris گفت:

 این بازی، به نظر من پیچیده‌تر از Gris است. پدر من در گذشته توانسته بود Gris را به پایان برساند، اما حال نتوانست Neva را تمام کند و همواره به من از سختی آن شکایت می‌کرد. ما یک تغییر را در ذهن داشتیم، داشتن مبارزاتی روان و ساده تا بازیکنان عنوان قبلی را از دست ندهیم و این تغییر مورد استقبال عموم نیز قرار گرفت.

توسعه‌دهنده: بسیاری از بازیکنان متوجه مفهوم اصلی پایان بازی Neva نشدند - گیمفا

 در نهایت، مندوزا بخش‌های مورد علاقه خود در این عنوان را ذکر کرد:

در رابطه با گیم‌پلی، من بخش زمستان را خیلی دوست داشتم. همچنین قسمتی از بازی که گذشتن از روی سطوح نامرئی را شامل می‌شد، بازخوردهای خوبی از بازیکنان دریافت کرد، زیرا آنها را مجبور می‌کرد از هوش خود برای پیشروی استفاده کنند. از لحاظ هنری نیز، بخش پاییز را خیلی دوست داشتم؛ آن رنگ‌های نارنجی و زرد، مرا مجذوب خود کرده بودند.

عنوان Neva هم اکنون برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، رایانه‌های شخصی، نینتندو سوییچ و پلی استیشن ۴ در دسترس است. شما همچنین می‌توانید نقد و بررسی این بازی تحسین شده را از اینجا مطالعه نمایید.

🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉آنارشیست𝔸𝕕𝕒𝕞 𝕁𝕖𝕟𝕤𝕖𝕟Xerexplay
پست قبلی

شایعه: ریمیک جدیدی از مجموعه Fire Emblem در سال جاری معرفی می‌شود

پست بعدی

تاریخ انتشار بازی Commandos: Origins مشخص شد

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 18 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • چالش شناخت مخاطب؛ برخی تصور می‌کنند تئاتر عروسکی فقط برای کودکان است!
  • قصه انتشار آلبومی که بدون هیاهو تولید شد؛ این موسیقی را تنها بشنوید
  • مایکل شنون: هرگز ترامپ را رئیس جمهور آمریکا نمی‌دانم
  • بازیگر غایب در کن سرانجام جایزه‌اش را از ژولیت بینوش گرفت
  • تاریخ جدید ورکشاپ «رو در رو» اعلام شد؛ نقاشی در ستایش صلح و هنر
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.