دانش جوین
سه شنبه, خرداد ۲۰, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

توسعه‌دهنده سابق بتسدا معتقد است این استودیو باید به آنریل انجین ۵ مهاجرت کند

گیمفا توسط گیمفا
۰۵ دی ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 5 دقیقه
1
توسعه‌دهنده سابق بتسدا معتقد است این استودیو باید به آنریل انجین ۵ مهاجرت کند
5
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

استودیوی بتسدا (Bethesda) که اکنون متعلق به ایکس باکس است، طی سال‌های گذشته شاهد فراز و نشیب‌های بسیاری بوده. آخرین اثر AAA این استودیو یعنی Starfield، در ابتدا به‌عنوان اثری تاثیرگذار بر صنعت بازی‌های ویدئویی معرفی شد، اما پس از عرضه بازخوردهای متناقضی دریافت کرد. بسیاری از طرفداران معتقدند که موتور اختصاصی این استودیو، Creation Engine، ریشه اصلی مشکلات است و دیگر نمی‌تواند با استانداردهای مدرن همخوانی داشته باشد.

تبلیغات

اکنون حتی یکی از هنرمندان ارشد سابق بتسدا نیز همین نظر را دارد و بر این باور است که ایکس باکس باید Creation Engine را کنار گذاشته و به‌جای آن از آنریل انجین ۵ استفاده کند. این تغییری است که بسیاری از استودیوهای بزرگ در سال‌های اخیر برای راحتی و پیشرفت فناوری خود به آن روی آورده‌اند.

در مصاحبه‌ای با کانال یوتیوب KIWI TALKZ، نیت پرکی‌پایل (Nate Purkeypile)، هنرمند سابق ارشد بتسدا، بیان کرد که بازی‌ها روی آنریل انجین ۵ عملکرد بهتری خواهند داشت. بااین‌حال، او معتقد است که استودیو به‌دلیل دشواری‌های تغییر موتور بازی‌سازی، احتمالاً چنین اقدامی را انجام نخواهد داد. اظهارات این فرد نشان می‌دهد که Creation Engine مدت‌ها پیش دوران اوج خود را پشت سر گذاشته و دیگر نمی‌تواند پاسخگوی نیاز پروژه‌های AAA مدرن که از بتسدا انتظار می‌رود را برآورده کند. او اینگونه بیان کرد:

با تجربه ساخت بازی‌های جهان‌باز روی هر دو موتور، هیچ شکی ندارم که نتایج کار روی آنریل انجین ۵ بهتر خواهد بود.

او در ادامه صحبت‌هایش به Starfield و برخی از چالش‌هایی که Creation Engine با آن روبه‌رو بود، پرداخت. به گفته او، رسیدن به استانداردهای مدرن در سیستم‌های رندرینگ و انیمیشن، زمان زیادی نیاز داشت و این فرایند را بسیار پیچیده کرده بود.

با این وجود، گفته می‌شود که بازی The Elder Scrolls 6 نیز از نسخه ارتقا یافته Creation Engine استفاده خواهد کرد، بنابراین احتمال تغییر موتور بازی‌سازی در حال حاضر کم به نظر می‌رسد. استفاده از آنریل انجین ۵ می‌تواند تحولی بزرگ برای بتسدا باشد، اما چالش‌های زیادی نیز برای چنین تغییری وجود دارد که ممکن است این تصمیم را برای مدیران ایکس باکس دشوار کند.

Potgarminتریس مری گلدAshen undead the bearerA0seyed0AoneRichmanکچل در سفینهTizBinBiG WalleR3doMotinAli

استودیوی بتسدا (Bethesda) که اکنون متعلق به ایکس باکس است، طی سال‌های گذشته شاهد فراز و نشیب‌های بسیاری بوده. آخرین اثر AAA این استودیو یعنی Starfield، در ابتدا به‌عنوان اثری تاثیرگذار بر صنعت بازی‌های ویدئویی معرفی شد، اما پس از عرضه بازخوردهای متناقضی دریافت کرد. بسیاری از طرفداران معتقدند که موتور اختصاصی این استودیو، Creation Engine، ریشه اصلی مشکلات است و دیگر نمی‌تواند با استانداردهای مدرن همخوانی داشته باشد.

تبلیغات

اکنون حتی یکی از هنرمندان ارشد سابق بتسدا نیز همین نظر را دارد و بر این باور است که ایکس باکس باید Creation Engine را کنار گذاشته و به‌جای آن از آنریل انجین ۵ استفاده کند. این تغییری است که بسیاری از استودیوهای بزرگ در سال‌های اخیر برای راحتی و پیشرفت فناوری خود به آن روی آورده‌اند.

در مصاحبه‌ای با کانال یوتیوب KIWI TALKZ، نیت پرکی‌پایل (Nate Purkeypile)، هنرمند سابق ارشد بتسدا، بیان کرد که بازی‌ها روی آنریل انجین ۵ عملکرد بهتری خواهند داشت. بااین‌حال، او معتقد است که استودیو به‌دلیل دشواری‌های تغییر موتور بازی‌سازی، احتمالاً چنین اقدامی را انجام نخواهد داد. اظهارات این فرد نشان می‌دهد که Creation Engine مدت‌ها پیش دوران اوج خود را پشت سر گذاشته و دیگر نمی‌تواند پاسخگوی نیاز پروژه‌های AAA مدرن که از بتسدا انتظار می‌رود را برآورده کند. او اینگونه بیان کرد:

با تجربه ساخت بازی‌های جهان‌باز روی هر دو موتور، هیچ شکی ندارم که نتایج کار روی آنریل انجین ۵ بهتر خواهد بود.

او در ادامه صحبت‌هایش به Starfield و برخی از چالش‌هایی که Creation Engine با آن روبه‌رو بود، پرداخت. به گفته او، رسیدن به استانداردهای مدرن در سیستم‌های رندرینگ و انیمیشن، زمان زیادی نیاز داشت و این فرایند را بسیار پیچیده کرده بود.

با این وجود، گفته می‌شود که بازی The Elder Scrolls 6 نیز از نسخه ارتقا یافته Creation Engine استفاده خواهد کرد، بنابراین احتمال تغییر موتور بازی‌سازی در حال حاضر کم به نظر می‌رسد. استفاده از آنریل انجین ۵ می‌تواند تحولی بزرگ برای بتسدا باشد، اما چالش‌های زیادی نیز برای چنین تغییری وجود دارد که ممکن است این تصمیم را برای مدیران ایکس باکس دشوار کند.

Potgarminتریس مری گلدAshen undead the bearerA0seyed0AoneRichmanکچل در سفینهTizBinBiG WalleR3doMotinAli

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

استودیوی بتسدا (Bethesda) که اکنون متعلق به ایکس باکس است، طی سال‌های گذشته شاهد فراز و نشیب‌های بسیاری بوده. آخرین اثر AAA این استودیو یعنی Starfield، در ابتدا به‌عنوان اثری تاثیرگذار بر صنعت بازی‌های ویدئویی معرفی شد، اما پس از عرضه بازخوردهای متناقضی دریافت کرد. بسیاری از طرفداران معتقدند که موتور اختصاصی این استودیو، Creation Engine، ریشه اصلی مشکلات است و دیگر نمی‌تواند با استانداردهای مدرن همخوانی داشته باشد.

تبلیغات

اکنون حتی یکی از هنرمندان ارشد سابق بتسدا نیز همین نظر را دارد و بر این باور است که ایکس باکس باید Creation Engine را کنار گذاشته و به‌جای آن از آنریل انجین ۵ استفاده کند. این تغییری است که بسیاری از استودیوهای بزرگ در سال‌های اخیر برای راحتی و پیشرفت فناوری خود به آن روی آورده‌اند.

در مصاحبه‌ای با کانال یوتیوب KIWI TALKZ، نیت پرکی‌پایل (Nate Purkeypile)، هنرمند سابق ارشد بتسدا، بیان کرد که بازی‌ها روی آنریل انجین ۵ عملکرد بهتری خواهند داشت. بااین‌حال، او معتقد است که استودیو به‌دلیل دشواری‌های تغییر موتور بازی‌سازی، احتمالاً چنین اقدامی را انجام نخواهد داد. اظهارات این فرد نشان می‌دهد که Creation Engine مدت‌ها پیش دوران اوج خود را پشت سر گذاشته و دیگر نمی‌تواند پاسخگوی نیاز پروژه‌های AAA مدرن که از بتسدا انتظار می‌رود را برآورده کند. او اینگونه بیان کرد:

با تجربه ساخت بازی‌های جهان‌باز روی هر دو موتور، هیچ شکی ندارم که نتایج کار روی آنریل انجین ۵ بهتر خواهد بود.

او در ادامه صحبت‌هایش به Starfield و برخی از چالش‌هایی که Creation Engine با آن روبه‌رو بود، پرداخت. به گفته او، رسیدن به استانداردهای مدرن در سیستم‌های رندرینگ و انیمیشن، زمان زیادی نیاز داشت و این فرایند را بسیار پیچیده کرده بود.

با این وجود، گفته می‌شود که بازی The Elder Scrolls 6 نیز از نسخه ارتقا یافته Creation Engine استفاده خواهد کرد، بنابراین احتمال تغییر موتور بازی‌سازی در حال حاضر کم به نظر می‌رسد. استفاده از آنریل انجین ۵ می‌تواند تحولی بزرگ برای بتسدا باشد، اما چالش‌های زیادی نیز برای چنین تغییری وجود دارد که ممکن است این تصمیم را برای مدیران ایکس باکس دشوار کند.

Potgarminتریس مری گلدAshen undead the bearerA0seyed0AoneRichmanکچل در سفینهTizBinBiG WalleR3doMotinAli

استودیوی بتسدا (Bethesda) که اکنون متعلق به ایکس باکس است، طی سال‌های گذشته شاهد فراز و نشیب‌های بسیاری بوده. آخرین اثر AAA این استودیو یعنی Starfield، در ابتدا به‌عنوان اثری تاثیرگذار بر صنعت بازی‌های ویدئویی معرفی شد، اما پس از عرضه بازخوردهای متناقضی دریافت کرد. بسیاری از طرفداران معتقدند که موتور اختصاصی این استودیو، Creation Engine، ریشه اصلی مشکلات است و دیگر نمی‌تواند با استانداردهای مدرن همخوانی داشته باشد.

تبلیغات

اکنون حتی یکی از هنرمندان ارشد سابق بتسدا نیز همین نظر را دارد و بر این باور است که ایکس باکس باید Creation Engine را کنار گذاشته و به‌جای آن از آنریل انجین ۵ استفاده کند. این تغییری است که بسیاری از استودیوهای بزرگ در سال‌های اخیر برای راحتی و پیشرفت فناوری خود به آن روی آورده‌اند.

در مصاحبه‌ای با کانال یوتیوب KIWI TALKZ، نیت پرکی‌پایل (Nate Purkeypile)، هنرمند سابق ارشد بتسدا، بیان کرد که بازی‌ها روی آنریل انجین ۵ عملکرد بهتری خواهند داشت. بااین‌حال، او معتقد است که استودیو به‌دلیل دشواری‌های تغییر موتور بازی‌سازی، احتمالاً چنین اقدامی را انجام نخواهد داد. اظهارات این فرد نشان می‌دهد که Creation Engine مدت‌ها پیش دوران اوج خود را پشت سر گذاشته و دیگر نمی‌تواند پاسخگوی نیاز پروژه‌های AAA مدرن که از بتسدا انتظار می‌رود را برآورده کند. او اینگونه بیان کرد:

با تجربه ساخت بازی‌های جهان‌باز روی هر دو موتور، هیچ شکی ندارم که نتایج کار روی آنریل انجین ۵ بهتر خواهد بود.

او در ادامه صحبت‌هایش به Starfield و برخی از چالش‌هایی که Creation Engine با آن روبه‌رو بود، پرداخت. به گفته او، رسیدن به استانداردهای مدرن در سیستم‌های رندرینگ و انیمیشن، زمان زیادی نیاز داشت و این فرایند را بسیار پیچیده کرده بود.

با این وجود، گفته می‌شود که بازی The Elder Scrolls 6 نیز از نسخه ارتقا یافته Creation Engine استفاده خواهد کرد، بنابراین احتمال تغییر موتور بازی‌سازی در حال حاضر کم به نظر می‌رسد. استفاده از آنریل انجین ۵ می‌تواند تحولی بزرگ برای بتسدا باشد، اما چالش‌های زیادی نیز برای چنین تغییری وجود دارد که ممکن است این تصمیم را برای مدیران ایکس باکس دشوار کند.

Potgarminتریس مری گلدAshen undead the bearerA0seyed0AoneRichmanکچل در سفینهTizBinBiG WalleR3doMotinAli
پست قبلی

استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد

پست بعدی

بنیان‌گذار ناتی داگ دلیل فروش استودیو به سونی را توضیح می‌دهد

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 5 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • ۴۰ هزار رشته قنات در کشور احیا می شود
  • آب مسأله اول کشور شده است
  • ۱۹ میلیون هکتار زمین طی ۵ سال آبخیزداری می‌شود
  • بررسی بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌ای که گذشت
  • سیگنال صعودی ارز چین لینک «Chainlink»
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.