دانش جوین
دوشنبه, خرداد ۱۹, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

توسعه‌دهنده سابق Age of Empires: ژانر استراتژی همزمان تغییر زیادی نکرده است

گیمفا توسط گیمفا
۱۳ دی ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
1
توسعه‌دهنده سابق Age of Empires: ژانر استراتژی همزمان تغییر زیادی نکرده است
10
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

بازی‌های سبک استراتژی همزمان (RTS) از سال‌های دور وجود داشته‌اند، اما دیو پاتینگر (Dave Pottinger)، توسعه‌دهنده کهنه‌کار صنعت بازی که سابقه کار روی بازی‌های Age of Empires، Age of Mythology و Halo Wars را در کارنامه خود دارد، می‌گوید که این ژانر راکد شده است.

تبلیغات

آقای پاتینگر در حال حاضر با همکاری استودیوی Last Keep Games روی بازی جدیدی به نام Project Citadel کار می‌کند. به گفته وی، همه اعضای این استودیو یک بار در هفته با یکدیگر به تجربه یک بازی می‌پردازند و اخیراً ریمیک Age of Mythology را تجربه کرده‌اند.

دیو پاتینگر در مصاحبه با وبسایت VideoGamer اظهار داشت:

تجربه بازسازی Age of Mythology مانند یک سفر نوستالژی بزرگ بود. بسیار دلچسب بود که به عقب برگردیم و دوباره آن ماموریت‌ها را تجربه کنیم و ببینیم که گیم‌پلی سبک استراتژی جهانی و محبوب است. فکر می‌کنم این تجربه انگیزه ما را برای نوآوری در Project Citadel تقویت کرد.

وی در ادامه افزود:

این ژانر تغییر زیادی نکرده است. بازیکنان هنوز همان بازی‌هایی را انجام می‌دهند که ما ۲۰ سال قبل تجربه کردیم. اگر به برخی از بازی‌های جدید مانند Stormgate و شبیه آن نگاه کنید، می‌بینید که همچنان همان فرمول قدیمی را ارائه می‌دهند. این بازی‌ها در آن زمان خوب بودند و همچنان نیز خوب هستند، اما در عین حال ما می‌خواهیم کار جدیدی را انجام دهیم.

ما گاهی اوقات در فرنچایز Age باید عقب‌نشینی کرده و چیزهای بسیار نوآورانه‌ای را از بازی حذف می‌کردیم. من به ویژه در مورد مبارزات مبتنی بر ساختار در Age of Empires 3 صحبت می‌کنم. ما آن را در E3 نمایش دادیم و آن را از بازی حذف کردیم زیرا ما می‌ترسیدیم که این موضوع باعث عدم استقبال بسیاری از طرفداران شود.

inovanterدکتره گیمفاNoob.aWitcherبهنام

بازی‌های سبک استراتژی همزمان (RTS) از سال‌های دور وجود داشته‌اند، اما دیو پاتینگر (Dave Pottinger)، توسعه‌دهنده کهنه‌کار صنعت بازی که سابقه کار روی بازی‌های Age of Empires، Age of Mythology و Halo Wars را در کارنامه خود دارد، می‌گوید که این ژانر راکد شده است.

تبلیغات

آقای پاتینگر در حال حاضر با همکاری استودیوی Last Keep Games روی بازی جدیدی به نام Project Citadel کار می‌کند. به گفته وی، همه اعضای این استودیو یک بار در هفته با یکدیگر به تجربه یک بازی می‌پردازند و اخیراً ریمیک Age of Mythology را تجربه کرده‌اند.

دیو پاتینگر در مصاحبه با وبسایت VideoGamer اظهار داشت:

تجربه بازسازی Age of Mythology مانند یک سفر نوستالژی بزرگ بود. بسیار دلچسب بود که به عقب برگردیم و دوباره آن ماموریت‌ها را تجربه کنیم و ببینیم که گیم‌پلی سبک استراتژی جهانی و محبوب است. فکر می‌کنم این تجربه انگیزه ما را برای نوآوری در Project Citadel تقویت کرد.

وی در ادامه افزود:

این ژانر تغییر زیادی نکرده است. بازیکنان هنوز همان بازی‌هایی را انجام می‌دهند که ما ۲۰ سال قبل تجربه کردیم. اگر به برخی از بازی‌های جدید مانند Stormgate و شبیه آن نگاه کنید، می‌بینید که همچنان همان فرمول قدیمی را ارائه می‌دهند. این بازی‌ها در آن زمان خوب بودند و همچنان نیز خوب هستند، اما در عین حال ما می‌خواهیم کار جدیدی را انجام دهیم.

ما گاهی اوقات در فرنچایز Age باید عقب‌نشینی کرده و چیزهای بسیار نوآورانه‌ای را از بازی حذف می‌کردیم. من به ویژه در مورد مبارزات مبتنی بر ساختار در Age of Empires 3 صحبت می‌کنم. ما آن را در E3 نمایش دادیم و آن را از بازی حذف کردیم زیرا ما می‌ترسیدیم که این موضوع باعث عدم استقبال بسیاری از طرفداران شود.

inovanterدکتره گیمفاNoob.aWitcherبهنام

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

بازی‌های سبک استراتژی همزمان (RTS) از سال‌های دور وجود داشته‌اند، اما دیو پاتینگر (Dave Pottinger)، توسعه‌دهنده کهنه‌کار صنعت بازی که سابقه کار روی بازی‌های Age of Empires، Age of Mythology و Halo Wars را در کارنامه خود دارد، می‌گوید که این ژانر راکد شده است.

تبلیغات

آقای پاتینگر در حال حاضر با همکاری استودیوی Last Keep Games روی بازی جدیدی به نام Project Citadel کار می‌کند. به گفته وی، همه اعضای این استودیو یک بار در هفته با یکدیگر به تجربه یک بازی می‌پردازند و اخیراً ریمیک Age of Mythology را تجربه کرده‌اند.

دیو پاتینگر در مصاحبه با وبسایت VideoGamer اظهار داشت:

تجربه بازسازی Age of Mythology مانند یک سفر نوستالژی بزرگ بود. بسیار دلچسب بود که به عقب برگردیم و دوباره آن ماموریت‌ها را تجربه کنیم و ببینیم که گیم‌پلی سبک استراتژی جهانی و محبوب است. فکر می‌کنم این تجربه انگیزه ما را برای نوآوری در Project Citadel تقویت کرد.

وی در ادامه افزود:

این ژانر تغییر زیادی نکرده است. بازیکنان هنوز همان بازی‌هایی را انجام می‌دهند که ما ۲۰ سال قبل تجربه کردیم. اگر به برخی از بازی‌های جدید مانند Stormgate و شبیه آن نگاه کنید، می‌بینید که همچنان همان فرمول قدیمی را ارائه می‌دهند. این بازی‌ها در آن زمان خوب بودند و همچنان نیز خوب هستند، اما در عین حال ما می‌خواهیم کار جدیدی را انجام دهیم.

ما گاهی اوقات در فرنچایز Age باید عقب‌نشینی کرده و چیزهای بسیار نوآورانه‌ای را از بازی حذف می‌کردیم. من به ویژه در مورد مبارزات مبتنی بر ساختار در Age of Empires 3 صحبت می‌کنم. ما آن را در E3 نمایش دادیم و آن را از بازی حذف کردیم زیرا ما می‌ترسیدیم که این موضوع باعث عدم استقبال بسیاری از طرفداران شود.

inovanterدکتره گیمفاNoob.aWitcherبهنام

بازی‌های سبک استراتژی همزمان (RTS) از سال‌های دور وجود داشته‌اند، اما دیو پاتینگر (Dave Pottinger)، توسعه‌دهنده کهنه‌کار صنعت بازی که سابقه کار روی بازی‌های Age of Empires، Age of Mythology و Halo Wars را در کارنامه خود دارد، می‌گوید که این ژانر راکد شده است.

تبلیغات

آقای پاتینگر در حال حاضر با همکاری استودیوی Last Keep Games روی بازی جدیدی به نام Project Citadel کار می‌کند. به گفته وی، همه اعضای این استودیو یک بار در هفته با یکدیگر به تجربه یک بازی می‌پردازند و اخیراً ریمیک Age of Mythology را تجربه کرده‌اند.

دیو پاتینگر در مصاحبه با وبسایت VideoGamer اظهار داشت:

تجربه بازسازی Age of Mythology مانند یک سفر نوستالژی بزرگ بود. بسیار دلچسب بود که به عقب برگردیم و دوباره آن ماموریت‌ها را تجربه کنیم و ببینیم که گیم‌پلی سبک استراتژی جهانی و محبوب است. فکر می‌کنم این تجربه انگیزه ما را برای نوآوری در Project Citadel تقویت کرد.

وی در ادامه افزود:

این ژانر تغییر زیادی نکرده است. بازیکنان هنوز همان بازی‌هایی را انجام می‌دهند که ما ۲۰ سال قبل تجربه کردیم. اگر به برخی از بازی‌های جدید مانند Stormgate و شبیه آن نگاه کنید، می‌بینید که همچنان همان فرمول قدیمی را ارائه می‌دهند. این بازی‌ها در آن زمان خوب بودند و همچنان نیز خوب هستند، اما در عین حال ما می‌خواهیم کار جدیدی را انجام دهیم.

ما گاهی اوقات در فرنچایز Age باید عقب‌نشینی کرده و چیزهای بسیار نوآورانه‌ای را از بازی حذف می‌کردیم. من به ویژه در مورد مبارزات مبتنی بر ساختار در Age of Empires 3 صحبت می‌کنم. ما آن را در E3 نمایش دادیم و آن را از بازی حذف کردیم زیرا ما می‌ترسیدیم که این موضوع باعث عدم استقبال بسیاری از طرفداران شود.

inovanterدکتره گیمفاNoob.aWitcherبهنام
پست قبلی

کارگردان استودیوی بازی Helldivers 2 المان‌های DEI را مورد نقد قرار داد

پست بعدی

پیش بینی بازار انرژی در سال ۲۰۲۵ | تقاضا برای نفت در این تاریخ کاهش خواهد یافت

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 14 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • TTR.ir بهترین سرویس کوتاه کننده لینک ایرانی
  • بهترین برند پودر کاکائو در ایران
  • یحیی گل‌محمدی از فولاد رفتنی شد؟
  • بازگشت اسطوره استقلال به خانه
  • قیمت رهن کامل آپارتمان در تهران ۱۴۰۴ /جدول نرخ‌ها در منطقه ۵ تا ۲ میلیارد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.