دانش جوین
چهارشنبه, مرداد ۱, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

توسعه‌دهنده سابق Call of Duty علت افزایش چشم‌گیر متقلبان در Warzone و Black Ops 6 را توضیح می‌دهد

گیمفا توسط گیمفا
۰۷ دی ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
1
توسعه‌دهنده سابق Call of Duty علت افزایش چشم‌گیر متقلبان در Warzone و Black Ops 6 را توضیح می‌دهد
6
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

یکی از کارکنان سابق اکتیویژن (Activision) به‌تازگی در شبکه اجتماعی توییتر در پاسخ به اعتراض طرفداران درباره افزایش چشم‌گیر متقلبان Call of Duty، علت این اتفاق و عدم توانایی سازندگان در برخورد با آن‌ها را توضیح داد.

تبلیغات

سیستم آنتی‌چیت Ricochet که تماما توسط اکتیویژن توسعه یافته سال‌هاست که مورد انتقاد شدید طرفداران قرار می‌گیرد. بسیاری آن را بی‌اثر و ناکارآمد می‌دانند و اکنون با عرضه Black Ops 6، به نظر می‌رسد عملکرد این سیستم در پایین‌تر حد خودش است.

اما چرا وضعیت به این شکل است؟ چرا تمام تلاش‌های اکتیویژن و استودیوهای توسعه‌دهنده برای مقابله با متقلبان به نظر بی‌نتیجه هستند؟ جاستین تیلور (Justin Taylor)، کارمند سابق اکتیویژن در توییتر به این سوالات پاسخ داد.

پاسخ به این سوالات بسیار ساده است، ما ۳ استودیو توسعه‌دهنده داریم (Infinity Ward، Treyarch و Sledgehammer) که به هیچ‌وجه حاضر نیستند با یکدیگر کار کنند، آن‌ها هر سال توسعه یک Call of Duty را از پایه شروع می‌کنند و به مانند Apex Legend، Fortnite و Valorant رو یک پروژه واحد مشغول به کار نیستند.

این استودیوها هر سال یک بازی جدید عرضه می‌کنند و زمانی که مسیر درست توسعه و پشتیبانی را پیدا می‌کنند فرصت‌شان تمام شده و نوبت به Call of Duty سال بعد می‌رسد.

به طور خلاصه، تیلور عرضه سالیانه و عدم همکاری میان استودیوهای سازنده Call of Duty را علت این مشکل می‌داند. طی عرضه هر نسخه جدید، سازنده در طی فصول لایو سرویس Ricochet را در مقابل تمام مشکلات و تقلب‌ها مقاوم می‌کند اما زمانی که به درجه‌ قابل قبولی در عملکرد می‌رسیم، Call of Duty جدیدی عرضه می‌شود و تلاش‌های سازنده دیگر اهمیت چندانی ندارند.

بازی Call of Duty Black Ops 6 هم‌اکنون برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

یکی از کارکنان سابق اکتیویژن (Activision) به‌تازگی در شبکه اجتماعی توییتر در پاسخ به اعتراض طرفداران درباره افزایش چشم‌گیر متقلبان Call of Duty، علت این اتفاق و عدم توانایی سازندگان در برخورد با آن‌ها را توضیح داد.

تبلیغات

سیستم آنتی‌چیت Ricochet که تماما توسط اکتیویژن توسعه یافته سال‌هاست که مورد انتقاد شدید طرفداران قرار می‌گیرد. بسیاری آن را بی‌اثر و ناکارآمد می‌دانند و اکنون با عرضه Black Ops 6، به نظر می‌رسد عملکرد این سیستم در پایین‌تر حد خودش است.

اما چرا وضعیت به این شکل است؟ چرا تمام تلاش‌های اکتیویژن و استودیوهای توسعه‌دهنده برای مقابله با متقلبان به نظر بی‌نتیجه هستند؟ جاستین تیلور (Justin Taylor)، کارمند سابق اکتیویژن در توییتر به این سوالات پاسخ داد.

پاسخ به این سوالات بسیار ساده است، ما ۳ استودیو توسعه‌دهنده داریم (Infinity Ward، Treyarch و Sledgehammer) که به هیچ‌وجه حاضر نیستند با یکدیگر کار کنند، آن‌ها هر سال توسعه یک Call of Duty را از پایه شروع می‌کنند و به مانند Apex Legend، Fortnite و Valorant رو یک پروژه واحد مشغول به کار نیستند.

این استودیوها هر سال یک بازی جدید عرضه می‌کنند و زمانی که مسیر درست توسعه و پشتیبانی را پیدا می‌کنند فرصت‌شان تمام شده و نوبت به Call of Duty سال بعد می‌رسد.

به طور خلاصه، تیلور عرضه سالیانه و عدم همکاری میان استودیوهای سازنده Call of Duty را علت این مشکل می‌داند. طی عرضه هر نسخه جدید، سازنده در طی فصول لایو سرویس Ricochet را در مقابل تمام مشکلات و تقلب‌ها مقاوم می‌کند اما زمانی که به درجه‌ قابل قبولی در عملکرد می‌رسیم، Call of Duty جدیدی عرضه می‌شود و تلاش‌های سازنده دیگر اهمیت چندانی ندارند.

بازی Call of Duty Black Ops 6 هم‌اکنون برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

یکی از کارکنان سابق اکتیویژن (Activision) به‌تازگی در شبکه اجتماعی توییتر در پاسخ به اعتراض طرفداران درباره افزایش چشم‌گیر متقلبان Call of Duty، علت این اتفاق و عدم توانایی سازندگان در برخورد با آن‌ها را توضیح داد.

تبلیغات

سیستم آنتی‌چیت Ricochet که تماما توسط اکتیویژن توسعه یافته سال‌هاست که مورد انتقاد شدید طرفداران قرار می‌گیرد. بسیاری آن را بی‌اثر و ناکارآمد می‌دانند و اکنون با عرضه Black Ops 6، به نظر می‌رسد عملکرد این سیستم در پایین‌تر حد خودش است.

اما چرا وضعیت به این شکل است؟ چرا تمام تلاش‌های اکتیویژن و استودیوهای توسعه‌دهنده برای مقابله با متقلبان به نظر بی‌نتیجه هستند؟ جاستین تیلور (Justin Taylor)، کارمند سابق اکتیویژن در توییتر به این سوالات پاسخ داد.

پاسخ به این سوالات بسیار ساده است، ما ۳ استودیو توسعه‌دهنده داریم (Infinity Ward، Treyarch و Sledgehammer) که به هیچ‌وجه حاضر نیستند با یکدیگر کار کنند، آن‌ها هر سال توسعه یک Call of Duty را از پایه شروع می‌کنند و به مانند Apex Legend، Fortnite و Valorant رو یک پروژه واحد مشغول به کار نیستند.

این استودیوها هر سال یک بازی جدید عرضه می‌کنند و زمانی که مسیر درست توسعه و پشتیبانی را پیدا می‌کنند فرصت‌شان تمام شده و نوبت به Call of Duty سال بعد می‌رسد.

به طور خلاصه، تیلور عرضه سالیانه و عدم همکاری میان استودیوهای سازنده Call of Duty را علت این مشکل می‌داند. طی عرضه هر نسخه جدید، سازنده در طی فصول لایو سرویس Ricochet را در مقابل تمام مشکلات و تقلب‌ها مقاوم می‌کند اما زمانی که به درجه‌ قابل قبولی در عملکرد می‌رسیم، Call of Duty جدیدی عرضه می‌شود و تلاش‌های سازنده دیگر اهمیت چندانی ندارند.

بازی Call of Duty Black Ops 6 هم‌اکنون برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

یکی از کارکنان سابق اکتیویژن (Activision) به‌تازگی در شبکه اجتماعی توییتر در پاسخ به اعتراض طرفداران درباره افزایش چشم‌گیر متقلبان Call of Duty، علت این اتفاق و عدم توانایی سازندگان در برخورد با آن‌ها را توضیح داد.

تبلیغات

سیستم آنتی‌چیت Ricochet که تماما توسط اکتیویژن توسعه یافته سال‌هاست که مورد انتقاد شدید طرفداران قرار می‌گیرد. بسیاری آن را بی‌اثر و ناکارآمد می‌دانند و اکنون با عرضه Black Ops 6، به نظر می‌رسد عملکرد این سیستم در پایین‌تر حد خودش است.

اما چرا وضعیت به این شکل است؟ چرا تمام تلاش‌های اکتیویژن و استودیوهای توسعه‌دهنده برای مقابله با متقلبان به نظر بی‌نتیجه هستند؟ جاستین تیلور (Justin Taylor)، کارمند سابق اکتیویژن در توییتر به این سوالات پاسخ داد.

پاسخ به این سوالات بسیار ساده است، ما ۳ استودیو توسعه‌دهنده داریم (Infinity Ward، Treyarch و Sledgehammer) که به هیچ‌وجه حاضر نیستند با یکدیگر کار کنند، آن‌ها هر سال توسعه یک Call of Duty را از پایه شروع می‌کنند و به مانند Apex Legend، Fortnite و Valorant رو یک پروژه واحد مشغول به کار نیستند.

این استودیوها هر سال یک بازی جدید عرضه می‌کنند و زمانی که مسیر درست توسعه و پشتیبانی را پیدا می‌کنند فرصت‌شان تمام شده و نوبت به Call of Duty سال بعد می‌رسد.

به طور خلاصه، تیلور عرضه سالیانه و عدم همکاری میان استودیوهای سازنده Call of Duty را علت این مشکل می‌داند. طی عرضه هر نسخه جدید، سازنده در طی فصول لایو سرویس Ricochet را در مقابل تمام مشکلات و تقلب‌ها مقاوم می‌کند اما زمانی که به درجه‌ قابل قبولی در عملکرد می‌رسیم، Call of Duty جدیدی عرضه می‌شود و تلاش‌های سازنده دیگر اهمیت چندانی ندارند.

بازی Call of Duty Black Ops 6 هم‌اکنون برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

پست قبلی

اخبار هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی به کشور از امروز

پست بعدی

کارگردان بازی Metaphor ReFantazio می‌خواهد دنباله آن را بسازد

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + ده =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • بانک مرکزی: ریال دیجیتال وارد فاز اجرایی شد
  • آیا SHIB شیبا اینو می‌تواند پابه‌پای اتریوم صعود کند؟+ نمودار
  • گام بزرگ اتریوم به سوی آینده‌ای مقیاس‌پذیرتر!
  • حباب بیت‌کوین در آستانه ترکیدن/ کیوساکی بهترین زمان برای خرید را فاش کرد!
  • واگذاری مابقی سهام استقلال و پرسپولیس: قیمت‌های جدید اعلام شد
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.