دانش جوین
پنجشنبه, تیر ۲۶, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

توسعه‌دهنده سابق Zelda: کار بر روی A Link to the Past باعث شد علاقه‌ای به تجربه آن نداشته باشم

گیمفا توسط گیمفا
۱۳ بهمن ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
1
توسعه‌دهنده سابق Zelda: کار بر روی A Link to the Past باعث شد علاقه‌ای به تجربه آن نداشته باشم
5
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

تاکایا امامورا (Takaya Imamura)، توسعه‌دهنده سابق نینتندو که توسعه برخی از محبوب‌ترین عناوین فرنچایز Zelda را در کارنامه خود دارد، توضیح داد که در ابتدا هیچ تمایلی به کار روی این فرنچایز مشهور نداشت.

تبلیغات

تاکایا امامورا در گفتگویی با مجله Edge، توضیح داد که اصلاً از توسعه بازی A Link to the Past خوشحال نبود؛ چرا که لذت تجربه بازی را از بین می‌برد:

راستش وقتی از من خواسته شد به تیم زلدا کمک کنم، زیاد خوشحال نبودم. دلیلش این بود که می‌خواستم وقتی توسعه بازی تمام شد، به عنوان یک گیمر از آن لذت ببرم. هنوز هم آن احساس را به یاد می‌آورم.

همچنین به یاد دارم که مراحل رفع اشکال و کنترل کیفیت واقعاً سخت بود و مجبور بودیم بارها و بارها کارهای تکراری انجام دهیم. هنوز هم علاقه‌ای به تجربه آن بازی ندارم، چرا که تست‌ها واقعاً دشوار بودند و اگر همین حالا، فقط برای یک دقیقه وارد بازی شوم، آن احساس مثل PTSD بازمی‌گردد.

تاکایا امامورا ادامه داد زمانی که کار خود را با فرنچایز Zelda آغاز کرد، بازی قبلی به موفقیت بزرگی تبدیل شده بود و رئیس وقت نینتندو، هیروشی یامائوچی (Hiroshi Yamauchi)، می‌خواست دنباله آن طی یک سال ساخته شود:

در آن زمان، با پروژۀ دیگری مشغول بودم، اما در اواسط توسعه دوباره برای کار روی پروژۀ جدید Zelda فراخوانده شدم. دوباره ترجیح می‌دادم به جای ساخت بازی، به عنوان یک گیمر از آن لذت ببرم. اما خوب، شدنی نبود.

بازی A Link to the Past در سال ۱۹۹۱ برای SNES منتشر شد.

Cambyses The ThirdSTمحمد حسین کریمی

تاکایا امامورا (Takaya Imamura)، توسعه‌دهنده سابق نینتندو که توسعه برخی از محبوب‌ترین عناوین فرنچایز Zelda را در کارنامه خود دارد، توضیح داد که در ابتدا هیچ تمایلی به کار روی این فرنچایز مشهور نداشت.

تبلیغات

تاکایا امامورا در گفتگویی با مجله Edge، توضیح داد که اصلاً از توسعه بازی A Link to the Past خوشحال نبود؛ چرا که لذت تجربه بازی را از بین می‌برد:

راستش وقتی از من خواسته شد به تیم زلدا کمک کنم، زیاد خوشحال نبودم. دلیلش این بود که می‌خواستم وقتی توسعه بازی تمام شد، به عنوان یک گیمر از آن لذت ببرم. هنوز هم آن احساس را به یاد می‌آورم.

همچنین به یاد دارم که مراحل رفع اشکال و کنترل کیفیت واقعاً سخت بود و مجبور بودیم بارها و بارها کارهای تکراری انجام دهیم. هنوز هم علاقه‌ای به تجربه آن بازی ندارم، چرا که تست‌ها واقعاً دشوار بودند و اگر همین حالا، فقط برای یک دقیقه وارد بازی شوم، آن احساس مثل PTSD بازمی‌گردد.

تاکایا امامورا ادامه داد زمانی که کار خود را با فرنچایز Zelda آغاز کرد، بازی قبلی به موفقیت بزرگی تبدیل شده بود و رئیس وقت نینتندو، هیروشی یامائوچی (Hiroshi Yamauchi)، می‌خواست دنباله آن طی یک سال ساخته شود:

در آن زمان، با پروژۀ دیگری مشغول بودم، اما در اواسط توسعه دوباره برای کار روی پروژۀ جدید Zelda فراخوانده شدم. دوباره ترجیح می‌دادم به جای ساخت بازی، به عنوان یک گیمر از آن لذت ببرم. اما خوب، شدنی نبود.

بازی A Link to the Past در سال ۱۹۹۱ برای SNES منتشر شد.

Cambyses The ThirdSTمحمد حسین کریمی

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

تاکایا امامورا (Takaya Imamura)، توسعه‌دهنده سابق نینتندو که توسعه برخی از محبوب‌ترین عناوین فرنچایز Zelda را در کارنامه خود دارد، توضیح داد که در ابتدا هیچ تمایلی به کار روی این فرنچایز مشهور نداشت.

تبلیغات

تاکایا امامورا در گفتگویی با مجله Edge، توضیح داد که اصلاً از توسعه بازی A Link to the Past خوشحال نبود؛ چرا که لذت تجربه بازی را از بین می‌برد:

راستش وقتی از من خواسته شد به تیم زلدا کمک کنم، زیاد خوشحال نبودم. دلیلش این بود که می‌خواستم وقتی توسعه بازی تمام شد، به عنوان یک گیمر از آن لذت ببرم. هنوز هم آن احساس را به یاد می‌آورم.

همچنین به یاد دارم که مراحل رفع اشکال و کنترل کیفیت واقعاً سخت بود و مجبور بودیم بارها و بارها کارهای تکراری انجام دهیم. هنوز هم علاقه‌ای به تجربه آن بازی ندارم، چرا که تست‌ها واقعاً دشوار بودند و اگر همین حالا، فقط برای یک دقیقه وارد بازی شوم، آن احساس مثل PTSD بازمی‌گردد.

تاکایا امامورا ادامه داد زمانی که کار خود را با فرنچایز Zelda آغاز کرد، بازی قبلی به موفقیت بزرگی تبدیل شده بود و رئیس وقت نینتندو، هیروشی یامائوچی (Hiroshi Yamauchi)، می‌خواست دنباله آن طی یک سال ساخته شود:

در آن زمان، با پروژۀ دیگری مشغول بودم، اما در اواسط توسعه دوباره برای کار روی پروژۀ جدید Zelda فراخوانده شدم. دوباره ترجیح می‌دادم به جای ساخت بازی، به عنوان یک گیمر از آن لذت ببرم. اما خوب، شدنی نبود.

بازی A Link to the Past در سال ۱۹۹۱ برای SNES منتشر شد.

Cambyses The ThirdSTمحمد حسین کریمی

تاکایا امامورا (Takaya Imamura)، توسعه‌دهنده سابق نینتندو که توسعه برخی از محبوب‌ترین عناوین فرنچایز Zelda را در کارنامه خود دارد، توضیح داد که در ابتدا هیچ تمایلی به کار روی این فرنچایز مشهور نداشت.

تبلیغات

تاکایا امامورا در گفتگویی با مجله Edge، توضیح داد که اصلاً از توسعه بازی A Link to the Past خوشحال نبود؛ چرا که لذت تجربه بازی را از بین می‌برد:

راستش وقتی از من خواسته شد به تیم زلدا کمک کنم، زیاد خوشحال نبودم. دلیلش این بود که می‌خواستم وقتی توسعه بازی تمام شد، به عنوان یک گیمر از آن لذت ببرم. هنوز هم آن احساس را به یاد می‌آورم.

همچنین به یاد دارم که مراحل رفع اشکال و کنترل کیفیت واقعاً سخت بود و مجبور بودیم بارها و بارها کارهای تکراری انجام دهیم. هنوز هم علاقه‌ای به تجربه آن بازی ندارم، چرا که تست‌ها واقعاً دشوار بودند و اگر همین حالا، فقط برای یک دقیقه وارد بازی شوم، آن احساس مثل PTSD بازمی‌گردد.

تاکایا امامورا ادامه داد زمانی که کار خود را با فرنچایز Zelda آغاز کرد، بازی قبلی به موفقیت بزرگی تبدیل شده بود و رئیس وقت نینتندو، هیروشی یامائوچی (Hiroshi Yamauchi)، می‌خواست دنباله آن طی یک سال ساخته شود:

در آن زمان، با پروژۀ دیگری مشغول بودم، اما در اواسط توسعه دوباره برای کار روی پروژۀ جدید Zelda فراخوانده شدم. دوباره ترجیح می‌دادم به جای ساخت بازی، به عنوان یک گیمر از آن لذت ببرم. اما خوب، شدنی نبود.

بازی A Link to the Past در سال ۱۹۹۱ برای SNES منتشر شد.

Cambyses The ThirdSTمحمد حسین کریمی
پست قبلی

عضو سابق راکستار: ساخت یک بازی جهان باز بدون باگ مانند GTA 6 بسیار متفاوت از اثری مانند The Witcher 3 است

پست بعدی

Ubisoft به شکلی غیرمنتظره از آپدیت جدید Far Cry New Dawn رونمایی کرد

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • چالش‌های امنیتی صرافی های ارز دیجیتال در ایران و راهکارهای مقابله
  • بازسازی خانه‌های آسیب دیده در جنگ از شنبه آغاز می‌شود/ تأمین بخشی از مسکن مورد نیاز از واحدهای آماده
  • نتایج کنکور چه زمانی اعلام می‌شود؟/ شناسایی و دستگیری شبکه‌های شایعه‌ساز کنکور
  • آخرین وضعیت ترافیک در آزادراه تهران- شمال
  • سقف قیمت بلیت اتوبوس اربعین مشخص شد/ طرح شکایات در سامانه ۱۴۱
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.