دانش جوین
چهارشنبه, تیر ۱۸, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

توسعه‌دهنده Kingdom Come Deliverance 2: این یک بازی هاردکور است اما به پلیرها روی خوش نشان می‌دهد

گیمفا توسط گیمفا
۲۰ بهمن ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 5 دقیقه
1
توسعه‌دهنده Kingdom Come Deliverance 2: این یک بازی هاردکور است اما به پلیرها روی خوش نشان می‌دهد
9
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

سازنده بازی Kingdom Come: Deliverance 2 در مورد مبانی چالش‌برانگیز و واقع‌گرایانه بازی خود صحبت می‌کند.

تبلیغات

Kingdom Come: Deliverance 2 جدیدترین بازی در صف رو به رشد نقش‌آفرینی‌هایی است که بر اساس دشواری و چالش بنا شده‌اند و با طرح سوالات سخت و ارائه چالش‌هایی جذاب در هر دو سطح داستانی و مکانیکی همراه است. اوندری بیتنر، طراح ارشد بازی در استودیوی Warhorse، این بازی را در مقایسه با سایر عناوین سخت‌گیرانه «نسبتاً قابل بازی» می‌داند، اما به پیچیدگی‌های مکانیکی آن افتخار کرده و بر این باور است که بازی‌های پیچیده و چالشی که تجربه‌ای واقعی و عمیق به بازیکنان می‌دهند، «برای صنعت و بازیکنان مفیدتر از بازی‌های بزرگ و تکراری هستند».

این بحث به یک موضوع قدیمی برمی‌گردد که اخیراً توجه زیادی را به خود جلب کرده است: «آیا بازی‌ها بیش از حد طولانی شده‌اند؟» تعدادی از مدیران و طراحان برجسته به این نکته اشاره کرده‌اند که بازی‌های طولانی امروزه ممکن است مناسب نباشند یا حتی خسته‌کننده شوند. سوال اصلی این است که آیا بازی‌ها واقعاً طولانی شده‌اند یا برخی از بازی‌های طولانی فقط قبل از پایان داستان ایده‌های خود را رو به تکرار می‌برند؟ اگر این بازی‌ها همچنان ایده‌های نو و تجربیات منحصر به فرد بیشتری برای ارائه داشتند، آن زمان طولانی می‌توانست توجیه‌پذیر باشد؛ بازیکنان ممکن است به جای احساس خستگی از ادامه مسیر، از داشتن بخش‌های بیشتر از چیزی که دوست دارند، هیجان‌زده شوند.

بازی kingdom come deliverance 2 برای ps5 pro عرضه می‌شود

بیتنر مثالی از نحوه برگزاری جلسات بازی در Kingdom Come: Deliverance 2 می‌آورد – یک ماجراجویی منحصر به فرد که به طور غیرمنتظره از دزدی کفش، گردش در بارها، شکار راهزنان و حل معماهای قتل به هم پیوسته است. او در مورد این تجربه می‌گوید: «چون این بخش‌ها بسیار متفاوت از هم هستند، هیچ وقت احساس خستگی نخواهید کرد.»

او ادامه می‌دهد:

فرقی ندارد که بازی ۱۰۰ ساعت باشد یا ۵۰ ساعت؛ این مسئله برای بازی‌هایی مثل Elden Ring هم صدق می‌کند و شما می‌دانید پر از رازها و شگفتی‌ها هستند. Elden Ring از نظر مکانیکی نسبتاً ساده است، اما دنیای گسترده و کشفیات بی‌شمار آن باعث می‌شود که بازیکنان کاملاً درگیر شوند. از طرف دیگر، بازی‌های Zelda مکانیک‌های فوق‌العاده و طراحی منحصربه‌فردی دارند. به همین دلیل، فکر می‌کنم این روند برای صنعت بازی و بازیکنان مفید است، زیرا کیفیت سرگرمی مهم‌تر از طولانی بودن یا تکراری شدن یک بازی به شمار می‌رود.

توسعه‌دهنده Kingdom Come Deliverance 2: این یک بازی هاردکور است اما به پلیرها روی خوش نشان می‌دهد - گیمفا

Kingdom Come: Deliverance 2 یک بازی نقش‌آفرینی سرسخت و بی‌رحم است که شما را با عواقبی سنگین روبه‌رو می‌کند، اما به گفته بایتر، همچنان تجربه‌ای قابل بازی باقی می‌ماند. بیتنر در این باره گفت:

حفظ پیچیدگی و دنیای پویا داستان‌های خودجوش خلق می‌کند، اما در عین حال، بازی را در دسترس‌تر کردیم تا از یک عنوان خاص و محدود فراتر برویم و بگوییم: این بازی برای همه است. شما می‌توانید آن را تجربه کنید و از آن لذت ببرید. در نهایت، بازی آن‌قدرها هم سخت نیست، چون همیشه راهی برای پیشروی وجود دارد.

او این موضوع را با چالش‌های بازی‌ای مانند Elden Ring مقایسه می‌کند، عنوانی که روش‌های متعددی برای غلبه بر موانع در اختیار بازیکنان می‌گذارد، اما همچنان یک حداقل استاندارد سختی را برای پیشروی تعیین می‌کند. شما می‌توانید باس را به هر شکلی که می‌خواهید شکست دهید، اما در نهایت باید آن را شکست دهید و این کار همچنان بسیار دشوار باقی می‌ماند. تجربه بیتنر با Elden Ring نمونه‌ای جالب از این است که برخی بازی‌ها، حتی اگر از نظر طراحی فوق‌العاده باشند، ممکن است با هر بازیکنی ارتباط برقرار نکنند.

بیتنر می‌گوید:

راستش من نمی‌توانم Elden Ring را بازی کنم، چون در مبارزات مهارت ندارم و این بازی کاملاً بر همین اساس ساخته شده و برای من بیش از حد سخت است و واقعاً نمی‌توانم درک کنم که چطور بعضی‌ها با آن کنار می‌آیند. اما Kingdom Come کاملاً متفاوت است؛ شما می‌توانید آزادانه در دنیای آن بگردید، لباس‌های شیک بپوشید و به روش خودتان بازی را پیش ببرید. به همین دلیل، فکر می‌کنم این یک بازی چالش‌برانگیز است، اما در عین حال فضای دوستانه‌تر و دسترس‌پذیرتری دارد.

این رویکرد، که نسخه‌ای تکامل‌یافته از فلسفه بازی اول است، بدون شک مورد استقبال بازیکنان قرار گرفته. به گفته دانیل واورا، یکی از بنیان‌گذاران Warhorse، بازی Kingdom Come: Deliverance 2 تنها در یک روز ۱ میلیون نسخه فروخت و هزینه‌های توسعه خود را جبران کرد.

HELLO.BROTHERS

سازنده بازی Kingdom Come: Deliverance 2 در مورد مبانی چالش‌برانگیز و واقع‌گرایانه بازی خود صحبت می‌کند.

تبلیغات

Kingdom Come: Deliverance 2 جدیدترین بازی در صف رو به رشد نقش‌آفرینی‌هایی است که بر اساس دشواری و چالش بنا شده‌اند و با طرح سوالات سخت و ارائه چالش‌هایی جذاب در هر دو سطح داستانی و مکانیکی همراه است. اوندری بیتنر، طراح ارشد بازی در استودیوی Warhorse، این بازی را در مقایسه با سایر عناوین سخت‌گیرانه «نسبتاً قابل بازی» می‌داند، اما به پیچیدگی‌های مکانیکی آن افتخار کرده و بر این باور است که بازی‌های پیچیده و چالشی که تجربه‌ای واقعی و عمیق به بازیکنان می‌دهند، «برای صنعت و بازیکنان مفیدتر از بازی‌های بزرگ و تکراری هستند».

این بحث به یک موضوع قدیمی برمی‌گردد که اخیراً توجه زیادی را به خود جلب کرده است: «آیا بازی‌ها بیش از حد طولانی شده‌اند؟» تعدادی از مدیران و طراحان برجسته به این نکته اشاره کرده‌اند که بازی‌های طولانی امروزه ممکن است مناسب نباشند یا حتی خسته‌کننده شوند. سوال اصلی این است که آیا بازی‌ها واقعاً طولانی شده‌اند یا برخی از بازی‌های طولانی فقط قبل از پایان داستان ایده‌های خود را رو به تکرار می‌برند؟ اگر این بازی‌ها همچنان ایده‌های نو و تجربیات منحصر به فرد بیشتری برای ارائه داشتند، آن زمان طولانی می‌توانست توجیه‌پذیر باشد؛ بازیکنان ممکن است به جای احساس خستگی از ادامه مسیر، از داشتن بخش‌های بیشتر از چیزی که دوست دارند، هیجان‌زده شوند.

بازی kingdom come deliverance 2 برای ps5 pro عرضه می‌شود

بیتنر مثالی از نحوه برگزاری جلسات بازی در Kingdom Come: Deliverance 2 می‌آورد – یک ماجراجویی منحصر به فرد که به طور غیرمنتظره از دزدی کفش، گردش در بارها، شکار راهزنان و حل معماهای قتل به هم پیوسته است. او در مورد این تجربه می‌گوید: «چون این بخش‌ها بسیار متفاوت از هم هستند، هیچ وقت احساس خستگی نخواهید کرد.»

او ادامه می‌دهد:

فرقی ندارد که بازی ۱۰۰ ساعت باشد یا ۵۰ ساعت؛ این مسئله برای بازی‌هایی مثل Elden Ring هم صدق می‌کند و شما می‌دانید پر از رازها و شگفتی‌ها هستند. Elden Ring از نظر مکانیکی نسبتاً ساده است، اما دنیای گسترده و کشفیات بی‌شمار آن باعث می‌شود که بازیکنان کاملاً درگیر شوند. از طرف دیگر، بازی‌های Zelda مکانیک‌های فوق‌العاده و طراحی منحصربه‌فردی دارند. به همین دلیل، فکر می‌کنم این روند برای صنعت بازی و بازیکنان مفید است، زیرا کیفیت سرگرمی مهم‌تر از طولانی بودن یا تکراری شدن یک بازی به شمار می‌رود.

توسعه‌دهنده Kingdom Come Deliverance 2: این یک بازی هاردکور است اما به پلیرها روی خوش نشان می‌دهد - گیمفا

Kingdom Come: Deliverance 2 یک بازی نقش‌آفرینی سرسخت و بی‌رحم است که شما را با عواقبی سنگین روبه‌رو می‌کند، اما به گفته بایتر، همچنان تجربه‌ای قابل بازی باقی می‌ماند. بیتنر در این باره گفت:

حفظ پیچیدگی و دنیای پویا داستان‌های خودجوش خلق می‌کند، اما در عین حال، بازی را در دسترس‌تر کردیم تا از یک عنوان خاص و محدود فراتر برویم و بگوییم: این بازی برای همه است. شما می‌توانید آن را تجربه کنید و از آن لذت ببرید. در نهایت، بازی آن‌قدرها هم سخت نیست، چون همیشه راهی برای پیشروی وجود دارد.

او این موضوع را با چالش‌های بازی‌ای مانند Elden Ring مقایسه می‌کند، عنوانی که روش‌های متعددی برای غلبه بر موانع در اختیار بازیکنان می‌گذارد، اما همچنان یک حداقل استاندارد سختی را برای پیشروی تعیین می‌کند. شما می‌توانید باس را به هر شکلی که می‌خواهید شکست دهید، اما در نهایت باید آن را شکست دهید و این کار همچنان بسیار دشوار باقی می‌ماند. تجربه بیتنر با Elden Ring نمونه‌ای جالب از این است که برخی بازی‌ها، حتی اگر از نظر طراحی فوق‌العاده باشند، ممکن است با هر بازیکنی ارتباط برقرار نکنند.

بیتنر می‌گوید:

راستش من نمی‌توانم Elden Ring را بازی کنم، چون در مبارزات مهارت ندارم و این بازی کاملاً بر همین اساس ساخته شده و برای من بیش از حد سخت است و واقعاً نمی‌توانم درک کنم که چطور بعضی‌ها با آن کنار می‌آیند. اما Kingdom Come کاملاً متفاوت است؛ شما می‌توانید آزادانه در دنیای آن بگردید، لباس‌های شیک بپوشید و به روش خودتان بازی را پیش ببرید. به همین دلیل، فکر می‌کنم این یک بازی چالش‌برانگیز است، اما در عین حال فضای دوستانه‌تر و دسترس‌پذیرتری دارد.

این رویکرد، که نسخه‌ای تکامل‌یافته از فلسفه بازی اول است، بدون شک مورد استقبال بازیکنان قرار گرفته. به گفته دانیل واورا، یکی از بنیان‌گذاران Warhorse، بازی Kingdom Come: Deliverance 2 تنها در یک روز ۱ میلیون نسخه فروخت و هزینه‌های توسعه خود را جبران کرد.

HELLO.BROTHERS

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

سازنده بازی Kingdom Come: Deliverance 2 در مورد مبانی چالش‌برانگیز و واقع‌گرایانه بازی خود صحبت می‌کند.

تبلیغات

Kingdom Come: Deliverance 2 جدیدترین بازی در صف رو به رشد نقش‌آفرینی‌هایی است که بر اساس دشواری و چالش بنا شده‌اند و با طرح سوالات سخت و ارائه چالش‌هایی جذاب در هر دو سطح داستانی و مکانیکی همراه است. اوندری بیتنر، طراح ارشد بازی در استودیوی Warhorse، این بازی را در مقایسه با سایر عناوین سخت‌گیرانه «نسبتاً قابل بازی» می‌داند، اما به پیچیدگی‌های مکانیکی آن افتخار کرده و بر این باور است که بازی‌های پیچیده و چالشی که تجربه‌ای واقعی و عمیق به بازیکنان می‌دهند، «برای صنعت و بازیکنان مفیدتر از بازی‌های بزرگ و تکراری هستند».

این بحث به یک موضوع قدیمی برمی‌گردد که اخیراً توجه زیادی را به خود جلب کرده است: «آیا بازی‌ها بیش از حد طولانی شده‌اند؟» تعدادی از مدیران و طراحان برجسته به این نکته اشاره کرده‌اند که بازی‌های طولانی امروزه ممکن است مناسب نباشند یا حتی خسته‌کننده شوند. سوال اصلی این است که آیا بازی‌ها واقعاً طولانی شده‌اند یا برخی از بازی‌های طولانی فقط قبل از پایان داستان ایده‌های خود را رو به تکرار می‌برند؟ اگر این بازی‌ها همچنان ایده‌های نو و تجربیات منحصر به فرد بیشتری برای ارائه داشتند، آن زمان طولانی می‌توانست توجیه‌پذیر باشد؛ بازیکنان ممکن است به جای احساس خستگی از ادامه مسیر، از داشتن بخش‌های بیشتر از چیزی که دوست دارند، هیجان‌زده شوند.

بازی kingdom come deliverance 2 برای ps5 pro عرضه می‌شود

بیتنر مثالی از نحوه برگزاری جلسات بازی در Kingdom Come: Deliverance 2 می‌آورد – یک ماجراجویی منحصر به فرد که به طور غیرمنتظره از دزدی کفش، گردش در بارها، شکار راهزنان و حل معماهای قتل به هم پیوسته است. او در مورد این تجربه می‌گوید: «چون این بخش‌ها بسیار متفاوت از هم هستند، هیچ وقت احساس خستگی نخواهید کرد.»

او ادامه می‌دهد:

فرقی ندارد که بازی ۱۰۰ ساعت باشد یا ۵۰ ساعت؛ این مسئله برای بازی‌هایی مثل Elden Ring هم صدق می‌کند و شما می‌دانید پر از رازها و شگفتی‌ها هستند. Elden Ring از نظر مکانیکی نسبتاً ساده است، اما دنیای گسترده و کشفیات بی‌شمار آن باعث می‌شود که بازیکنان کاملاً درگیر شوند. از طرف دیگر، بازی‌های Zelda مکانیک‌های فوق‌العاده و طراحی منحصربه‌فردی دارند. به همین دلیل، فکر می‌کنم این روند برای صنعت بازی و بازیکنان مفید است، زیرا کیفیت سرگرمی مهم‌تر از طولانی بودن یا تکراری شدن یک بازی به شمار می‌رود.

توسعه‌دهنده Kingdom Come Deliverance 2: این یک بازی هاردکور است اما به پلیرها روی خوش نشان می‌دهد - گیمفا

Kingdom Come: Deliverance 2 یک بازی نقش‌آفرینی سرسخت و بی‌رحم است که شما را با عواقبی سنگین روبه‌رو می‌کند، اما به گفته بایتر، همچنان تجربه‌ای قابل بازی باقی می‌ماند. بیتنر در این باره گفت:

حفظ پیچیدگی و دنیای پویا داستان‌های خودجوش خلق می‌کند، اما در عین حال، بازی را در دسترس‌تر کردیم تا از یک عنوان خاص و محدود فراتر برویم و بگوییم: این بازی برای همه است. شما می‌توانید آن را تجربه کنید و از آن لذت ببرید. در نهایت، بازی آن‌قدرها هم سخت نیست، چون همیشه راهی برای پیشروی وجود دارد.

او این موضوع را با چالش‌های بازی‌ای مانند Elden Ring مقایسه می‌کند، عنوانی که روش‌های متعددی برای غلبه بر موانع در اختیار بازیکنان می‌گذارد، اما همچنان یک حداقل استاندارد سختی را برای پیشروی تعیین می‌کند. شما می‌توانید باس را به هر شکلی که می‌خواهید شکست دهید، اما در نهایت باید آن را شکست دهید و این کار همچنان بسیار دشوار باقی می‌ماند. تجربه بیتنر با Elden Ring نمونه‌ای جالب از این است که برخی بازی‌ها، حتی اگر از نظر طراحی فوق‌العاده باشند، ممکن است با هر بازیکنی ارتباط برقرار نکنند.

بیتنر می‌گوید:

راستش من نمی‌توانم Elden Ring را بازی کنم، چون در مبارزات مهارت ندارم و این بازی کاملاً بر همین اساس ساخته شده و برای من بیش از حد سخت است و واقعاً نمی‌توانم درک کنم که چطور بعضی‌ها با آن کنار می‌آیند. اما Kingdom Come کاملاً متفاوت است؛ شما می‌توانید آزادانه در دنیای آن بگردید، لباس‌های شیک بپوشید و به روش خودتان بازی را پیش ببرید. به همین دلیل، فکر می‌کنم این یک بازی چالش‌برانگیز است، اما در عین حال فضای دوستانه‌تر و دسترس‌پذیرتری دارد.

این رویکرد، که نسخه‌ای تکامل‌یافته از فلسفه بازی اول است، بدون شک مورد استقبال بازیکنان قرار گرفته. به گفته دانیل واورا، یکی از بنیان‌گذاران Warhorse، بازی Kingdom Come: Deliverance 2 تنها در یک روز ۱ میلیون نسخه فروخت و هزینه‌های توسعه خود را جبران کرد.

HELLO.BROTHERS

سازنده بازی Kingdom Come: Deliverance 2 در مورد مبانی چالش‌برانگیز و واقع‌گرایانه بازی خود صحبت می‌کند.

تبلیغات

Kingdom Come: Deliverance 2 جدیدترین بازی در صف رو به رشد نقش‌آفرینی‌هایی است که بر اساس دشواری و چالش بنا شده‌اند و با طرح سوالات سخت و ارائه چالش‌هایی جذاب در هر دو سطح داستانی و مکانیکی همراه است. اوندری بیتنر، طراح ارشد بازی در استودیوی Warhorse، این بازی را در مقایسه با سایر عناوین سخت‌گیرانه «نسبتاً قابل بازی» می‌داند، اما به پیچیدگی‌های مکانیکی آن افتخار کرده و بر این باور است که بازی‌های پیچیده و چالشی که تجربه‌ای واقعی و عمیق به بازیکنان می‌دهند، «برای صنعت و بازیکنان مفیدتر از بازی‌های بزرگ و تکراری هستند».

این بحث به یک موضوع قدیمی برمی‌گردد که اخیراً توجه زیادی را به خود جلب کرده است: «آیا بازی‌ها بیش از حد طولانی شده‌اند؟» تعدادی از مدیران و طراحان برجسته به این نکته اشاره کرده‌اند که بازی‌های طولانی امروزه ممکن است مناسب نباشند یا حتی خسته‌کننده شوند. سوال اصلی این است که آیا بازی‌ها واقعاً طولانی شده‌اند یا برخی از بازی‌های طولانی فقط قبل از پایان داستان ایده‌های خود را رو به تکرار می‌برند؟ اگر این بازی‌ها همچنان ایده‌های نو و تجربیات منحصر به فرد بیشتری برای ارائه داشتند، آن زمان طولانی می‌توانست توجیه‌پذیر باشد؛ بازیکنان ممکن است به جای احساس خستگی از ادامه مسیر، از داشتن بخش‌های بیشتر از چیزی که دوست دارند، هیجان‌زده شوند.

بازی kingdom come deliverance 2 برای ps5 pro عرضه می‌شود

بیتنر مثالی از نحوه برگزاری جلسات بازی در Kingdom Come: Deliverance 2 می‌آورد – یک ماجراجویی منحصر به فرد که به طور غیرمنتظره از دزدی کفش، گردش در بارها، شکار راهزنان و حل معماهای قتل به هم پیوسته است. او در مورد این تجربه می‌گوید: «چون این بخش‌ها بسیار متفاوت از هم هستند، هیچ وقت احساس خستگی نخواهید کرد.»

او ادامه می‌دهد:

فرقی ندارد که بازی ۱۰۰ ساعت باشد یا ۵۰ ساعت؛ این مسئله برای بازی‌هایی مثل Elden Ring هم صدق می‌کند و شما می‌دانید پر از رازها و شگفتی‌ها هستند. Elden Ring از نظر مکانیکی نسبتاً ساده است، اما دنیای گسترده و کشفیات بی‌شمار آن باعث می‌شود که بازیکنان کاملاً درگیر شوند. از طرف دیگر، بازی‌های Zelda مکانیک‌های فوق‌العاده و طراحی منحصربه‌فردی دارند. به همین دلیل، فکر می‌کنم این روند برای صنعت بازی و بازیکنان مفید است، زیرا کیفیت سرگرمی مهم‌تر از طولانی بودن یا تکراری شدن یک بازی به شمار می‌رود.

توسعه‌دهنده Kingdom Come Deliverance 2: این یک بازی هاردکور است اما به پلیرها روی خوش نشان می‌دهد - گیمفا

Kingdom Come: Deliverance 2 یک بازی نقش‌آفرینی سرسخت و بی‌رحم است که شما را با عواقبی سنگین روبه‌رو می‌کند، اما به گفته بایتر، همچنان تجربه‌ای قابل بازی باقی می‌ماند. بیتنر در این باره گفت:

حفظ پیچیدگی و دنیای پویا داستان‌های خودجوش خلق می‌کند، اما در عین حال، بازی را در دسترس‌تر کردیم تا از یک عنوان خاص و محدود فراتر برویم و بگوییم: این بازی برای همه است. شما می‌توانید آن را تجربه کنید و از آن لذت ببرید. در نهایت، بازی آن‌قدرها هم سخت نیست، چون همیشه راهی برای پیشروی وجود دارد.

او این موضوع را با چالش‌های بازی‌ای مانند Elden Ring مقایسه می‌کند، عنوانی که روش‌های متعددی برای غلبه بر موانع در اختیار بازیکنان می‌گذارد، اما همچنان یک حداقل استاندارد سختی را برای پیشروی تعیین می‌کند. شما می‌توانید باس را به هر شکلی که می‌خواهید شکست دهید، اما در نهایت باید آن را شکست دهید و این کار همچنان بسیار دشوار باقی می‌ماند. تجربه بیتنر با Elden Ring نمونه‌ای جالب از این است که برخی بازی‌ها، حتی اگر از نظر طراحی فوق‌العاده باشند، ممکن است با هر بازیکنی ارتباط برقرار نکنند.

بیتنر می‌گوید:

راستش من نمی‌توانم Elden Ring را بازی کنم، چون در مبارزات مهارت ندارم و این بازی کاملاً بر همین اساس ساخته شده و برای من بیش از حد سخت است و واقعاً نمی‌توانم درک کنم که چطور بعضی‌ها با آن کنار می‌آیند. اما Kingdom Come کاملاً متفاوت است؛ شما می‌توانید آزادانه در دنیای آن بگردید، لباس‌های شیک بپوشید و به روش خودتان بازی را پیش ببرید. به همین دلیل، فکر می‌کنم این یک بازی چالش‌برانگیز است، اما در عین حال فضای دوستانه‌تر و دسترس‌پذیرتری دارد.

این رویکرد، که نسخه‌ای تکامل‌یافته از فلسفه بازی اول است، بدون شک مورد استقبال بازیکنان قرار گرفته. به گفته دانیل واورا، یکی از بنیان‌گذاران Warhorse، بازی Kingdom Come: Deliverance 2 تنها در یک روز ۱ میلیون نسخه فروخت و هزینه‌های توسعه خود را جبران کرد.

HELLO.BROTHERS
پست قبلی

از حواشی نشست خبری تا جزئیات مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر

پست بعدی

دولت آمریکا بیش از ۳۰۰ هزار دلار به Sweet Baby Inc کمک مالی کرده بود

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + سه =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • ساپینتو بالاخره به تهران رسید
  • پرسپولیس: ۸۰ میلیارد بدهیداین بازیکن را ببرید
  • تمرینات پیش فصل پرسپولیس کلید خورد/ قرمز‌ها آماده سفر به ترکیه
  • ستاره محبوب پرسپولیس ساز جدایی کوک کرد!
  • ربیعی سرمربی هوادار شد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.