دانش جوین
چهارشنبه, خرداد ۲۱, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

توسعه‌دهنده War Thunder: انتشار دنباله برای بازی‌های لایو سرویس منطقی نیست

گیمفا توسط گیمفا
۲۷ آذر ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
1
توسعه‌دهنده War Thunder: انتشار دنباله برای بازی‌های لایو سرویس منطقی نیست
4
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

بازی‌های لایو سرویس می‌توانند سال‌ها عملکرد خوبی داشته باشند، به شرط آنکه به‌روزرسانی‌های مداوم از سوی توسعه‌دهنده دریافت کنند و با استقبال بازیکنان روبه‌رو شوند. بنابراین، شاید منطقی نباشد که تیم سازنده دنباله‌ای برای چنین بازی‌هایی بسازد. با این حال، نسخه دوم بازی‌هایی مانند Overwatch منتشر شده‌اند که با وجود انتقادهای شدید، در نهایت شکست نخورده‌اند.

تبلیغات

اگرچه برخی معتقدند انتشار دنباله برای یک بازی لایو سرویس قابل قبول است، بسیاری نظر مخالف دارند و تهیه‌کننده War Thunder یکی از آن‌هاست. وی اخیراً در مصاحبه‌ای گفت که انتشار دنباله برای این نوع بازی‌ها بی‌معنی است.

ویچسلاو بولانیکوف (Vyacheslav Bulannikov)، تهیه‌کننده War Thunder، توضیح داد که چرا ساخت دنباله برای بازی‌های لایو سرویس بی‌معنی است:

هیچ منطقی در انتشار دنباله‌ای برای یک سرویس که به خوبی کار می‌کند وجود ندارد. به همین دلیل است که اپل، App Store 2 و نتفلیکس، Netflix 2 منتشر نکرده‌اند.

وی در ادامه بیان کرد که شرکت‌ها به صورت مداوم خدمات خود را بهبود می‌بخشند، بنابراین نیازی به عرضه نسخه بعدی نیست. این موضوع به پشتیبانی از سخت‌افزار جدید و انتشار به‌روزرسانی‌هایی برای ارائه ویژگی‌های تازه مربوط می‌شود تا هواداران را درگیر نگه دارد. او افزود:

نسخه ۲ برای یک سرویس معمولاً به معنای ریبوت است و ریبوت کردن به این معناست که شرکت در تلاش است تا کاربران از دست رفته را بازگرداند یا مخاطبان کاملاً جدیدی جذب کند. او سپس بیان کرد که چنین تصمیمی می‌تواند به صورت غیرمستقیم اذعان به این باشد که سرویس قدیمی شکست خورده است. اگرچه این گفته کمی تند به نظر می‌رسد، اما بولانیکوف نکات جالب و به نظر منطقی‌ای را مطرح کرده است.

silent-man(Bi dandun🖤)Cambyses The ThirdGeralt of RiviaArthur Morgan

بازی‌های لایو سرویس می‌توانند سال‌ها عملکرد خوبی داشته باشند، به شرط آنکه به‌روزرسانی‌های مداوم از سوی توسعه‌دهنده دریافت کنند و با استقبال بازیکنان روبه‌رو شوند. بنابراین، شاید منطقی نباشد که تیم سازنده دنباله‌ای برای چنین بازی‌هایی بسازد. با این حال، نسخه دوم بازی‌هایی مانند Overwatch منتشر شده‌اند که با وجود انتقادهای شدید، در نهایت شکست نخورده‌اند.

تبلیغات

اگرچه برخی معتقدند انتشار دنباله برای یک بازی لایو سرویس قابل قبول است، بسیاری نظر مخالف دارند و تهیه‌کننده War Thunder یکی از آن‌هاست. وی اخیراً در مصاحبه‌ای گفت که انتشار دنباله برای این نوع بازی‌ها بی‌معنی است.

ویچسلاو بولانیکوف (Vyacheslav Bulannikov)، تهیه‌کننده War Thunder، توضیح داد که چرا ساخت دنباله برای بازی‌های لایو سرویس بی‌معنی است:

هیچ منطقی در انتشار دنباله‌ای برای یک سرویس که به خوبی کار می‌کند وجود ندارد. به همین دلیل است که اپل، App Store 2 و نتفلیکس، Netflix 2 منتشر نکرده‌اند.

وی در ادامه بیان کرد که شرکت‌ها به صورت مداوم خدمات خود را بهبود می‌بخشند، بنابراین نیازی به عرضه نسخه بعدی نیست. این موضوع به پشتیبانی از سخت‌افزار جدید و انتشار به‌روزرسانی‌هایی برای ارائه ویژگی‌های تازه مربوط می‌شود تا هواداران را درگیر نگه دارد. او افزود:

نسخه ۲ برای یک سرویس معمولاً به معنای ریبوت است و ریبوت کردن به این معناست که شرکت در تلاش است تا کاربران از دست رفته را بازگرداند یا مخاطبان کاملاً جدیدی جذب کند. او سپس بیان کرد که چنین تصمیمی می‌تواند به صورت غیرمستقیم اذعان به این باشد که سرویس قدیمی شکست خورده است. اگرچه این گفته کمی تند به نظر می‌رسد، اما بولانیکوف نکات جالب و به نظر منطقی‌ای را مطرح کرده است.

silent-man(Bi dandun🖤)Cambyses The ThirdGeralt of RiviaArthur Morgan

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

بازی‌های لایو سرویس می‌توانند سال‌ها عملکرد خوبی داشته باشند، به شرط آنکه به‌روزرسانی‌های مداوم از سوی توسعه‌دهنده دریافت کنند و با استقبال بازیکنان روبه‌رو شوند. بنابراین، شاید منطقی نباشد که تیم سازنده دنباله‌ای برای چنین بازی‌هایی بسازد. با این حال، نسخه دوم بازی‌هایی مانند Overwatch منتشر شده‌اند که با وجود انتقادهای شدید، در نهایت شکست نخورده‌اند.

تبلیغات

اگرچه برخی معتقدند انتشار دنباله برای یک بازی لایو سرویس قابل قبول است، بسیاری نظر مخالف دارند و تهیه‌کننده War Thunder یکی از آن‌هاست. وی اخیراً در مصاحبه‌ای گفت که انتشار دنباله برای این نوع بازی‌ها بی‌معنی است.

ویچسلاو بولانیکوف (Vyacheslav Bulannikov)، تهیه‌کننده War Thunder، توضیح داد که چرا ساخت دنباله برای بازی‌های لایو سرویس بی‌معنی است:

هیچ منطقی در انتشار دنباله‌ای برای یک سرویس که به خوبی کار می‌کند وجود ندارد. به همین دلیل است که اپل، App Store 2 و نتفلیکس، Netflix 2 منتشر نکرده‌اند.

وی در ادامه بیان کرد که شرکت‌ها به صورت مداوم خدمات خود را بهبود می‌بخشند، بنابراین نیازی به عرضه نسخه بعدی نیست. این موضوع به پشتیبانی از سخت‌افزار جدید و انتشار به‌روزرسانی‌هایی برای ارائه ویژگی‌های تازه مربوط می‌شود تا هواداران را درگیر نگه دارد. او افزود:

نسخه ۲ برای یک سرویس معمولاً به معنای ریبوت است و ریبوت کردن به این معناست که شرکت در تلاش است تا کاربران از دست رفته را بازگرداند یا مخاطبان کاملاً جدیدی جذب کند. او سپس بیان کرد که چنین تصمیمی می‌تواند به صورت غیرمستقیم اذعان به این باشد که سرویس قدیمی شکست خورده است. اگرچه این گفته کمی تند به نظر می‌رسد، اما بولانیکوف نکات جالب و به نظر منطقی‌ای را مطرح کرده است.

silent-man(Bi dandun🖤)Cambyses The ThirdGeralt of RiviaArthur Morgan

بازی‌های لایو سرویس می‌توانند سال‌ها عملکرد خوبی داشته باشند، به شرط آنکه به‌روزرسانی‌های مداوم از سوی توسعه‌دهنده دریافت کنند و با استقبال بازیکنان روبه‌رو شوند. بنابراین، شاید منطقی نباشد که تیم سازنده دنباله‌ای برای چنین بازی‌هایی بسازد. با این حال، نسخه دوم بازی‌هایی مانند Overwatch منتشر شده‌اند که با وجود انتقادهای شدید، در نهایت شکست نخورده‌اند.

تبلیغات

اگرچه برخی معتقدند انتشار دنباله برای یک بازی لایو سرویس قابل قبول است، بسیاری نظر مخالف دارند و تهیه‌کننده War Thunder یکی از آن‌هاست. وی اخیراً در مصاحبه‌ای گفت که انتشار دنباله برای این نوع بازی‌ها بی‌معنی است.

ویچسلاو بولانیکوف (Vyacheslav Bulannikov)، تهیه‌کننده War Thunder، توضیح داد که چرا ساخت دنباله برای بازی‌های لایو سرویس بی‌معنی است:

هیچ منطقی در انتشار دنباله‌ای برای یک سرویس که به خوبی کار می‌کند وجود ندارد. به همین دلیل است که اپل، App Store 2 و نتفلیکس، Netflix 2 منتشر نکرده‌اند.

وی در ادامه بیان کرد که شرکت‌ها به صورت مداوم خدمات خود را بهبود می‌بخشند، بنابراین نیازی به عرضه نسخه بعدی نیست. این موضوع به پشتیبانی از سخت‌افزار جدید و انتشار به‌روزرسانی‌هایی برای ارائه ویژگی‌های تازه مربوط می‌شود تا هواداران را درگیر نگه دارد. او افزود:

نسخه ۲ برای یک سرویس معمولاً به معنای ریبوت است و ریبوت کردن به این معناست که شرکت در تلاش است تا کاربران از دست رفته را بازگرداند یا مخاطبان کاملاً جدیدی جذب کند. او سپس بیان کرد که چنین تصمیمی می‌تواند به صورت غیرمستقیم اذعان به این باشد که سرویس قدیمی شکست خورده است. اگرچه این گفته کمی تند به نظر می‌رسد، اما بولانیکوف نکات جالب و به نظر منطقی‌ای را مطرح کرده است.

silent-man(Bi dandun🖤)Cambyses The ThirdGeralt of RiviaArthur Morgan
پست قبلی

کارگردان The Witcher 4 در مورد عدم تاثیر سریال روی این بازی صحبت کرد

پست بعدی

سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 17 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • بهترین چاپخانه‌های دیجیتال را از کجا پیدا کنیم؟ راهنمای جامع انتخاب چاپخانه حرفه‌ای
  • ۴۰ هزار رشته قنات در کشور احیا می شود
  • آب مسأله اول کشور شده است
  • ۱۹ میلیون هکتار زمین طی ۵ سال آبخیزداری می‌شود
  • بررسی بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌ای که گذشت
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.