دانش جوین
پنجشنبه, خرداد ۲۲, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی صنعت و تجارت

تولیدکنندگان مناطق آزاد ملزم به درج قیمت تولیدکننده می‌شوند

دانش جوین توسط دانش جوین
۰۵ بهمن ۱۴۰۰
در صنعت و تجارت
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
4
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر
تولیدکنندگان مناطق آزاد ملزم به درج قیمت تولیدکننده می‌شوند

طبق اعلام سازمان حمایت، کلیه واحدهای تولیدی فعال مستقر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در صورت عرضه تولیدات خود در بازارهای داخل کشور، موظفند قیمت تولیدکننده را روی کالاها درج کنند.

به گزارش دانشجو اینترنشنال، ‌ عباس تابش، ‌ رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان طی نامه ای به دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی خواستار اجرای طرح شفاف سازی قیمت از طریق درج قیمت تولیدکننده بر روی کالاهایی که در مناطق آزاد تجاری – صنعتی تولید می‌شود شد.

تابش با اشاره به بند ۲۳ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی منبی بر ضرورت شفاف و روان سازی نظام توزیع و قیمتگذاری و روزآمدسازی شیوه های نظارت بر بازار و قوانین این حوزه از جمله ماده ۶ قانون تعزیرات حکومتی، ماده ۵ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان و مواد ۱۵ و ۶۵ قانون اصلاح نظام صنفی بر ضرورت درج قیمت، گفته که اجرای این طرح یک مطالبه عمومی و الزامی است.

همچنین به گفته وی براساس دستورالعمل مدیریت بازار کالاهای واسطه‌ای و نهایی که آذر ماه از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شده و همچنین بر اساس بخشنامه‌های متعدد سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، کلیه واحدهای تولیدی فعال مستقر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در صورت عرضه تولیدات خود در بازارهای داخل کشور موظفند قیمت تولیدکننده را روی کالاها درج کنند.

بر اساس این ابلاغیه قیمت تولیدکننده/واردکننده درج شده بر روی کالا باید عینا منطبق با قیمت فروش بر اساس صورتحساب‌های صادره «فاکتورهای فروش» باشد. حداکثر مبغلی که توسط مجموع حلقه‌های توزیعی از تامین کننده تا مصرف‌کننده می‌تواند به قیمت تولید کننده/ واردکننده اضافه شود نیز شامل مجموع ضریب سود و هزینه های پخش سراسری ( ۱۰ درصد) و سود خرده فروشی (منطبق با ضرایب خرده فروشی مصوب) است. البته در مواردی که توزیع کالا به صورت پخش سراسری نباشد مبلغ یاد شده به میزان ضرایب سود مصوب مربوطه کاهش می‌یابد.

همچنین کلیه واحدهای تولیدی/وارداتی باید اقدامات لازم را جهت اطلاع‌رسانی و آگاه سازی شبکه‌های توزیع و مصرف‌کنندگان مرتبط را انجام دهند و خرده‌فروشان هم باید برچسب قیمت مصرف‌کننده را با لحاظ سود و هزینه‌های مصوب و درصد سودهای اعمالی را به صورت شفاف درج کنند.

پروژه شفاف‌سازی قیمت از طریق درج قیمت تولیدکننده از چهاردم دی ماه شروع شده است. بر اساس این طرح کلیه واحدهای تولیدی و واردکننده انواع پودر لباسشویی، دستمال کاغذی، پوشک بچه، یخچال و فریزر، تلویزیون و ماشین لباسشویی از چهارم دی ماه، انواع لنت‌ترمز، فیلتر روغن، روغن موتور، محصولات شوینده، محصولات سلولزی، سس، رب، کنسروها، ترشیجات و ماکارونی و انواع آبمیوه، ماءالشعیر، نوشابه گازدار، غذاساز، نوشیدنی‌ساز، چرخ گوشت و مایکروفر نیز از ۲۷ آذرماه مکلف به درج قیمت تولیدکننده شده بودند و واحدهای تولیدکننده و واردکننده انواع حبوبات، ادویه‌جات، غلات، چای، دمنوش، قهوه، آجیل و خشکبار به صورت بسته‌بندی شده، فرآورده‌های پروتئینی، انواع غذاهای آماده و نیمه‌آماده، انواع کیک، کلوچه، بیسکوییت، چیپس، پفک و موارد مشابه، لوازم‌خانگی، صوتی و تصویری به صورت کامل، ۵۱ قلم لوازم یدکی خودرو نیز از ۲۳ بهمن ملزم به اجرای این طرح هستند.

اخیرا قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی درباره معیار گرانفروشی برای خریداران با درج قیمت تولیدکننده (به جای قیمت مصرف کننده) گفت که اگر قیمت نهایی خریدار در کالای تند مصرف بیش از۲۰ درصد و در کالاهای کند مصرف بیش از ۳۰ درصد باشد، مصداق گران فروشی است.

انتهای پیام

تولیدکنندگان مناطق آزاد ملزم به درج قیمت تولیدکننده می‌شوند

طبق اعلام سازمان حمایت، کلیه واحدهای تولیدی فعال مستقر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در صورت عرضه تولیدات خود در بازارهای داخل کشور، موظفند قیمت تولیدکننده را روی کالاها درج کنند.

به گزارش دانشجو اینترنشنال، ‌ عباس تابش، ‌ رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان طی نامه ای به دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی خواستار اجرای طرح شفاف سازی قیمت از طریق درج قیمت تولیدکننده بر روی کالاهایی که در مناطق آزاد تجاری – صنعتی تولید می‌شود شد.

تابش با اشاره به بند ۲۳ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی منبی بر ضرورت شفاف و روان سازی نظام توزیع و قیمتگذاری و روزآمدسازی شیوه های نظارت بر بازار و قوانین این حوزه از جمله ماده ۶ قانون تعزیرات حکومتی، ماده ۵ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان و مواد ۱۵ و ۶۵ قانون اصلاح نظام صنفی بر ضرورت درج قیمت، گفته که اجرای این طرح یک مطالبه عمومی و الزامی است.

همچنین به گفته وی براساس دستورالعمل مدیریت بازار کالاهای واسطه‌ای و نهایی که آذر ماه از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شده و همچنین بر اساس بخشنامه‌های متعدد سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، کلیه واحدهای تولیدی فعال مستقر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در صورت عرضه تولیدات خود در بازارهای داخل کشور موظفند قیمت تولیدکننده را روی کالاها درج کنند.

بر اساس این ابلاغیه قیمت تولیدکننده/واردکننده درج شده بر روی کالا باید عینا منطبق با قیمت فروش بر اساس صورتحساب‌های صادره «فاکتورهای فروش» باشد. حداکثر مبغلی که توسط مجموع حلقه‌های توزیعی از تامین کننده تا مصرف‌کننده می‌تواند به قیمت تولید کننده/ واردکننده اضافه شود نیز شامل مجموع ضریب سود و هزینه های پخش سراسری ( ۱۰ درصد) و سود خرده فروشی (منطبق با ضرایب خرده فروشی مصوب) است. البته در مواردی که توزیع کالا به صورت پخش سراسری نباشد مبلغ یاد شده به میزان ضرایب سود مصوب مربوطه کاهش می‌یابد.

همچنین کلیه واحدهای تولیدی/وارداتی باید اقدامات لازم را جهت اطلاع‌رسانی و آگاه سازی شبکه‌های توزیع و مصرف‌کنندگان مرتبط را انجام دهند و خرده‌فروشان هم باید برچسب قیمت مصرف‌کننده را با لحاظ سود و هزینه‌های مصوب و درصد سودهای اعمالی را به صورت شفاف درج کنند.

پروژه شفاف‌سازی قیمت از طریق درج قیمت تولیدکننده از چهاردم دی ماه شروع شده است. بر اساس این طرح کلیه واحدهای تولیدی و واردکننده انواع پودر لباسشویی، دستمال کاغذی، پوشک بچه، یخچال و فریزر، تلویزیون و ماشین لباسشویی از چهارم دی ماه، انواع لنت‌ترمز، فیلتر روغن، روغن موتور، محصولات شوینده، محصولات سلولزی، سس، رب، کنسروها، ترشیجات و ماکارونی و انواع آبمیوه، ماءالشعیر، نوشابه گازدار، غذاساز، نوشیدنی‌ساز، چرخ گوشت و مایکروفر نیز از ۲۷ آذرماه مکلف به درج قیمت تولیدکننده شده بودند و واحدهای تولیدکننده و واردکننده انواع حبوبات، ادویه‌جات، غلات، چای، دمنوش، قهوه، آجیل و خشکبار به صورت بسته‌بندی شده، فرآورده‌های پروتئینی، انواع غذاهای آماده و نیمه‌آماده، انواع کیک، کلوچه، بیسکوییت، چیپس، پفک و موارد مشابه، لوازم‌خانگی، صوتی و تصویری به صورت کامل، ۵۱ قلم لوازم یدکی خودرو نیز از ۲۳ بهمن ملزم به اجرای این طرح هستند.

اخیرا قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی درباره معیار گرانفروشی برای خریداران با درج قیمت تولیدکننده (به جای قیمت مصرف کننده) گفت که اگر قیمت نهایی خریدار در کالای تند مصرف بیش از۲۰ درصد و در کالاهای کند مصرف بیش از ۳۰ درصد باشد، مصداق گران فروشی است.

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

الزامات جدید ثبت سفارش کشنده‌های وارداتی

واکنش سازمان حمایت به حکم دیوان عدالت درباره قیمت‌گذاری خودرو

ضرورت تشکیل صندوق سرمایه‌گذاری مشترک اکو برای توسعه زیرساخت‌های کلیدی

تولیدکنندگان مناطق آزاد ملزم به درج قیمت تولیدکننده می‌شوند

طبق اعلام سازمان حمایت، کلیه واحدهای تولیدی فعال مستقر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در صورت عرضه تولیدات خود در بازارهای داخل کشور، موظفند قیمت تولیدکننده را روی کالاها درج کنند.

به گزارش دانشجو اینترنشنال، ‌ عباس تابش، ‌ رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان طی نامه ای به دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی خواستار اجرای طرح شفاف سازی قیمت از طریق درج قیمت تولیدکننده بر روی کالاهایی که در مناطق آزاد تجاری – صنعتی تولید می‌شود شد.

تابش با اشاره به بند ۲۳ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی منبی بر ضرورت شفاف و روان سازی نظام توزیع و قیمتگذاری و روزآمدسازی شیوه های نظارت بر بازار و قوانین این حوزه از جمله ماده ۶ قانون تعزیرات حکومتی، ماده ۵ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان و مواد ۱۵ و ۶۵ قانون اصلاح نظام صنفی بر ضرورت درج قیمت، گفته که اجرای این طرح یک مطالبه عمومی و الزامی است.

همچنین به گفته وی براساس دستورالعمل مدیریت بازار کالاهای واسطه‌ای و نهایی که آذر ماه از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شده و همچنین بر اساس بخشنامه‌های متعدد سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، کلیه واحدهای تولیدی فعال مستقر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در صورت عرضه تولیدات خود در بازارهای داخل کشور موظفند قیمت تولیدکننده را روی کالاها درج کنند.

بر اساس این ابلاغیه قیمت تولیدکننده/واردکننده درج شده بر روی کالا باید عینا منطبق با قیمت فروش بر اساس صورتحساب‌های صادره «فاکتورهای فروش» باشد. حداکثر مبغلی که توسط مجموع حلقه‌های توزیعی از تامین کننده تا مصرف‌کننده می‌تواند به قیمت تولید کننده/ واردکننده اضافه شود نیز شامل مجموع ضریب سود و هزینه های پخش سراسری ( ۱۰ درصد) و سود خرده فروشی (منطبق با ضرایب خرده فروشی مصوب) است. البته در مواردی که توزیع کالا به صورت پخش سراسری نباشد مبلغ یاد شده به میزان ضرایب سود مصوب مربوطه کاهش می‌یابد.

همچنین کلیه واحدهای تولیدی/وارداتی باید اقدامات لازم را جهت اطلاع‌رسانی و آگاه سازی شبکه‌های توزیع و مصرف‌کنندگان مرتبط را انجام دهند و خرده‌فروشان هم باید برچسب قیمت مصرف‌کننده را با لحاظ سود و هزینه‌های مصوب و درصد سودهای اعمالی را به صورت شفاف درج کنند.

پروژه شفاف‌سازی قیمت از طریق درج قیمت تولیدکننده از چهاردم دی ماه شروع شده است. بر اساس این طرح کلیه واحدهای تولیدی و واردکننده انواع پودر لباسشویی، دستمال کاغذی، پوشک بچه، یخچال و فریزر، تلویزیون و ماشین لباسشویی از چهارم دی ماه، انواع لنت‌ترمز، فیلتر روغن، روغن موتور، محصولات شوینده، محصولات سلولزی، سس، رب، کنسروها، ترشیجات و ماکارونی و انواع آبمیوه، ماءالشعیر، نوشابه گازدار، غذاساز، نوشیدنی‌ساز، چرخ گوشت و مایکروفر نیز از ۲۷ آذرماه مکلف به درج قیمت تولیدکننده شده بودند و واحدهای تولیدکننده و واردکننده انواع حبوبات، ادویه‌جات، غلات، چای، دمنوش، قهوه، آجیل و خشکبار به صورت بسته‌بندی شده، فرآورده‌های پروتئینی، انواع غذاهای آماده و نیمه‌آماده، انواع کیک، کلوچه، بیسکوییت، چیپس، پفک و موارد مشابه، لوازم‌خانگی، صوتی و تصویری به صورت کامل، ۵۱ قلم لوازم یدکی خودرو نیز از ۲۳ بهمن ملزم به اجرای این طرح هستند.

اخیرا قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی درباره معیار گرانفروشی برای خریداران با درج قیمت تولیدکننده (به جای قیمت مصرف کننده) گفت که اگر قیمت نهایی خریدار در کالای تند مصرف بیش از۲۰ درصد و در کالاهای کند مصرف بیش از ۳۰ درصد باشد، مصداق گران فروشی است.

انتهای پیام

تولیدکنندگان مناطق آزاد ملزم به درج قیمت تولیدکننده می‌شوند

طبق اعلام سازمان حمایت، کلیه واحدهای تولیدی فعال مستقر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در صورت عرضه تولیدات خود در بازارهای داخل کشور، موظفند قیمت تولیدکننده را روی کالاها درج کنند.

به گزارش دانشجو اینترنشنال، ‌ عباس تابش، ‌ رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان طی نامه ای به دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی خواستار اجرای طرح شفاف سازی قیمت از طریق درج قیمت تولیدکننده بر روی کالاهایی که در مناطق آزاد تجاری – صنعتی تولید می‌شود شد.

تابش با اشاره به بند ۲۳ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی منبی بر ضرورت شفاف و روان سازی نظام توزیع و قیمتگذاری و روزآمدسازی شیوه های نظارت بر بازار و قوانین این حوزه از جمله ماده ۶ قانون تعزیرات حکومتی، ماده ۵ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان و مواد ۱۵ و ۶۵ قانون اصلاح نظام صنفی بر ضرورت درج قیمت، گفته که اجرای این طرح یک مطالبه عمومی و الزامی است.

همچنین به گفته وی براساس دستورالعمل مدیریت بازار کالاهای واسطه‌ای و نهایی که آذر ماه از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شده و همچنین بر اساس بخشنامه‌های متعدد سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، کلیه واحدهای تولیدی فعال مستقر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در صورت عرضه تولیدات خود در بازارهای داخل کشور موظفند قیمت تولیدکننده را روی کالاها درج کنند.

بر اساس این ابلاغیه قیمت تولیدکننده/واردکننده درج شده بر روی کالا باید عینا منطبق با قیمت فروش بر اساس صورتحساب‌های صادره «فاکتورهای فروش» باشد. حداکثر مبغلی که توسط مجموع حلقه‌های توزیعی از تامین کننده تا مصرف‌کننده می‌تواند به قیمت تولید کننده/ واردکننده اضافه شود نیز شامل مجموع ضریب سود و هزینه های پخش سراسری ( ۱۰ درصد) و سود خرده فروشی (منطبق با ضرایب خرده فروشی مصوب) است. البته در مواردی که توزیع کالا به صورت پخش سراسری نباشد مبلغ یاد شده به میزان ضرایب سود مصوب مربوطه کاهش می‌یابد.

همچنین کلیه واحدهای تولیدی/وارداتی باید اقدامات لازم را جهت اطلاع‌رسانی و آگاه سازی شبکه‌های توزیع و مصرف‌کنندگان مرتبط را انجام دهند و خرده‌فروشان هم باید برچسب قیمت مصرف‌کننده را با لحاظ سود و هزینه‌های مصوب و درصد سودهای اعمالی را به صورت شفاف درج کنند.

پروژه شفاف‌سازی قیمت از طریق درج قیمت تولیدکننده از چهاردم دی ماه شروع شده است. بر اساس این طرح کلیه واحدهای تولیدی و واردکننده انواع پودر لباسشویی، دستمال کاغذی، پوشک بچه، یخچال و فریزر، تلویزیون و ماشین لباسشویی از چهارم دی ماه، انواع لنت‌ترمز، فیلتر روغن، روغن موتور، محصولات شوینده، محصولات سلولزی، سس، رب، کنسروها، ترشیجات و ماکارونی و انواع آبمیوه، ماءالشعیر، نوشابه گازدار، غذاساز، نوشیدنی‌ساز، چرخ گوشت و مایکروفر نیز از ۲۷ آذرماه مکلف به درج قیمت تولیدکننده شده بودند و واحدهای تولیدکننده و واردکننده انواع حبوبات، ادویه‌جات، غلات، چای، دمنوش، قهوه، آجیل و خشکبار به صورت بسته‌بندی شده، فرآورده‌های پروتئینی، انواع غذاهای آماده و نیمه‌آماده، انواع کیک، کلوچه، بیسکوییت، چیپس، پفک و موارد مشابه، لوازم‌خانگی، صوتی و تصویری به صورت کامل، ۵۱ قلم لوازم یدکی خودرو نیز از ۲۳ بهمن ملزم به اجرای این طرح هستند.

اخیرا قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی درباره معیار گرانفروشی برای خریداران با درج قیمت تولیدکننده (به جای قیمت مصرف کننده) گفت که اگر قیمت نهایی خریدار در کالای تند مصرف بیش از۲۰ درصد و در کالاهای کند مصرف بیش از ۳۰ درصد باشد، مصداق گران فروشی است.

انتهای پیام

برچسب ها: درج قیمت کالا و خدمات
پست قبلی

جنگنده پیشرفته چینی تهدیدی بزرگ برای تایوان

پست بعدی

حک نماد ایرانی روی محصولات چینی/رشوه ، شیوه کار

مربوطه پست ها

الزامات جدید ثبت سفارش کشنده‌های وارداتی
صنعت و تجارت

الزامات جدید ثبت سفارش کشنده‌های وارداتی

۲۲ خرداد ۱۴۰۴
واکنش سازمان حمایت به حکم دیوان عدالت درباره قیمت‌گذاری خودرو
صنعت و تجارت

واکنش سازمان حمایت به حکم دیوان عدالت درباره قیمت‌گذاری خودرو

۲۲ خرداد ۱۴۰۴
ضرورت تشکیل صندوق سرمایه‌گذاری مشترک اکو برای توسعه زیرساخت‌های کلیدی
صنعت و تجارت

ضرورت تشکیل صندوق سرمایه‌گذاری مشترک اکو برای توسعه زیرساخت‌های کلیدی

۲۲ خرداد ۱۴۰۴
مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام فولاد سنگان برگزار شد
صنعت و تجارت

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام فولاد سنگان برگزار شد

۲۲ خرداد ۱۴۰۴
اتحادیه کسب و کارهای مجازی توان نظارت‌ کافی بر فروش آنلاین طلا را ندارد
صنعت و تجارت

اتحادیه کسب و کارهای مجازی توان نظارت‌ کافی بر فروش آنلاین طلا را ندارد

۲۲ خرداد ۱۴۰۴
گام بلند ایران برای گسترش صادرات/ وزیر صنعت خبر داد
صنعت و تجارت

گام بلند ایران برای گسترش صادرات/ وزیر صنعت خبر داد

۲۲ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 1 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • قبرستان سامسونگ/ اگر وارد نشوید، پاک می‌شود!
  • سود باورنکردنی ایلان ماسک از حضور در کاخ سفید / ۱۰۰ میلیارد دلار پرحاشیه
  • شاه ماه نقل و انتقالات در راه استقلال
  • همه‌چیز درباره رویداد «WWDC ۲۰۲۵» / امروز اپل همه‌چیز را از نو می‌نویسد
  • پرسپولیسی‌ها از جذب مغانلو پشیمان شدند!
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.