دانش جوین
دوشنبه, تیر ۲۳, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی سایر اخبار تکنولوژی

تیک‌تاک از آواتارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای تبلیغات چندزبانه پرده برداشت

کارشناس روابط عمومی دیجیتال توسط کارشناس روابط عمومی دیجیتال
۰۴ مهر ۱۴۰۳
در سایر اخبار تکنولوژی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
0
تیک‌تاک از آواتارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای تبلیغات چندزبانه پرده برداشت
2
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

تیک‌تاک چند ابزار جدید هوش مصنوعی مولد، ازجمله آواتارهای دیجیتال قابل‌تنظیم و چندزبانه را توسعه داده که هدفشان کمک به سازمان‌ها و تولیدکنندگان محتوا است. تیک‌تاک مدتی پیش مجموعه ابزارهای تبلیغاتی هوش مصنوعی مولد خود با نام «Symphony» را معرفی کرد. این آواتارهای مجازی هم در واقع در راستای همین مجموعه‌اند.

براساس گزارش ورج، تیک‌تاک می‌گوید این ابزارهای جدید به این منظور هستند تا موانع زبانی و ترجمه را در بازاریابی از بین ببرند و به برندها امکان می‌دهند در محتوایشان ارتباط واقعی‌تر و انسانی ایجاد کنند که در آن نیازی به مدل‌ها و اشخاص واقعی نیز نخواهد بود.

ایجاد آواتارهای هوش مصنوعی برای تبلیغات در تیک‌تاک

آواتارهای دیجیتالی تیک‌تاک دو نوع هستند: نوع اول آواتارهای آماده و بر پایه اشخاص و اینفلوئنسرهای واقعی که هر کدام ملیت، پیشینه و زبان‌های خاصی دارند. نوع دوم سفارشی هستند و شما می‌توانید براساس نوع تبلیغ و برندتان آن‌ها را شخصی‌سازی کنید. همچنین ویدیوهایی که با این آواتارهای می‌سازید، برچست «تولیدشده با هوش مصنوعی» خواهند داشت.

در ویدیوی پایین، آواتار «آدرین لاهنس» (Adrienne Lahens)، مدیر ارشد تیک‌تاک، را مشاهده می‌کنید. شاید در نگاه اول، متوجه نشویم این فرد واقعی نیست اما با کمی دقت و توجه به حرکات دست و سر او این مسئله را درمی‌یابیم:

یکی از ویژگی‌های خاص این آواتارها قابلیت دوبله و چندزبانه‌ بودن آن‌هاست. این ویژگی به تولیدکنندگان محتوا و بازاریابان امکان می‌دهد محتوایشان را به بیش از 10 زبان و گویش، ازجمله فرانسوی، اسپانیایی، پرتغالی، آلمانی و کره‌ای، دوبله کنند. تیک‌تاک می‌گوید این ابزار به‌صورت خودکار تشخیص می‌دهد در ویدیوها به چه زبانی صحبت می‌شود و می‌تواند ویدیو را به هر زبانی که کاربر انتخاب کرده، رونویسی، ترجمه و تولید کند.

درمجموع، تیک‌تاک با این ابزار جدید قصد دارد به دیجیتال‌مارکترها کمک کند مشتریان جهانی با زبان‌های مختلف را با هوش مصنوعی به‌سادگی جذب کنند.

تیک‌تاک چند ابزار جدید هوش مصنوعی مولد، ازجمله آواتارهای دیجیتال قابل‌تنظیم و چندزبانه را توسعه داده که هدفشان کمک به سازمان‌ها و تولیدکنندگان محتوا است. تیک‌تاک مدتی پیش مجموعه ابزارهای تبلیغاتی هوش مصنوعی مولد خود با نام «Symphony» را معرفی کرد. این آواتارهای مجازی هم در واقع در راستای همین مجموعه‌اند.

براساس گزارش ورج، تیک‌تاک می‌گوید این ابزارهای جدید به این منظور هستند تا موانع زبانی و ترجمه را در بازاریابی از بین ببرند و به برندها امکان می‌دهند در محتوایشان ارتباط واقعی‌تر و انسانی ایجاد کنند که در آن نیازی به مدل‌ها و اشخاص واقعی نیز نخواهد بود.

ایجاد آواتارهای هوش مصنوعی برای تبلیغات در تیک‌تاک

آواتارهای دیجیتالی تیک‌تاک دو نوع هستند: نوع اول آواتارهای آماده و بر پایه اشخاص و اینفلوئنسرهای واقعی که هر کدام ملیت، پیشینه و زبان‌های خاصی دارند. نوع دوم سفارشی هستند و شما می‌توانید براساس نوع تبلیغ و برندتان آن‌ها را شخصی‌سازی کنید. همچنین ویدیوهایی که با این آواتارهای می‌سازید، برچست «تولیدشده با هوش مصنوعی» خواهند داشت.

در ویدیوی پایین، آواتار «آدرین لاهنس» (Adrienne Lahens)، مدیر ارشد تیک‌تاک، را مشاهده می‌کنید. شاید در نگاه اول، متوجه نشویم این فرد واقعی نیست اما با کمی دقت و توجه به حرکات دست و سر او این مسئله را درمی‌یابیم:

یکی از ویژگی‌های خاص این آواتارها قابلیت دوبله و چندزبانه‌ بودن آن‌هاست. این ویژگی به تولیدکنندگان محتوا و بازاریابان امکان می‌دهد محتوایشان را به بیش از 10 زبان و گویش، ازجمله فرانسوی، اسپانیایی، پرتغالی، آلمانی و کره‌ای، دوبله کنند. تیک‌تاک می‌گوید این ابزار به‌صورت خودکار تشخیص می‌دهد در ویدیوها به چه زبانی صحبت می‌شود و می‌تواند ویدیو را به هر زبانی که کاربر انتخاب کرده، رونویسی، ترجمه و تولید کند.

درمجموع، تیک‌تاک با این ابزار جدید قصد دارد به دیجیتال‌مارکترها کمک کند مشتریان جهانی با زبان‌های مختلف را با هوش مصنوعی به‌سادگی جذب کنند.

اخبارجدیدترین

عکس | رزومه ناقص اینترنت را زیر و رو کرد / خلاقیت یا اشتباه چاپی؟

فنی اما ساده: تکلیف ضایعات داخل توالت‌های هواپیما چه می‌شود؟

وزیر ارتباطات: هدف از حکمرانی داده‌محور، حذف موازی‌کاری و اقدامات بی‌نتیجه است

تیک‌تاک چند ابزار جدید هوش مصنوعی مولد، ازجمله آواتارهای دیجیتال قابل‌تنظیم و چندزبانه را توسعه داده که هدفشان کمک به سازمان‌ها و تولیدکنندگان محتوا است. تیک‌تاک مدتی پیش مجموعه ابزارهای تبلیغاتی هوش مصنوعی مولد خود با نام «Symphony» را معرفی کرد. این آواتارهای مجازی هم در واقع در راستای همین مجموعه‌اند.

براساس گزارش ورج، تیک‌تاک می‌گوید این ابزارهای جدید به این منظور هستند تا موانع زبانی و ترجمه را در بازاریابی از بین ببرند و به برندها امکان می‌دهند در محتوایشان ارتباط واقعی‌تر و انسانی ایجاد کنند که در آن نیازی به مدل‌ها و اشخاص واقعی نیز نخواهد بود.

ایجاد آواتارهای هوش مصنوعی برای تبلیغات در تیک‌تاک

آواتارهای دیجیتالی تیک‌تاک دو نوع هستند: نوع اول آواتارهای آماده و بر پایه اشخاص و اینفلوئنسرهای واقعی که هر کدام ملیت، پیشینه و زبان‌های خاصی دارند. نوع دوم سفارشی هستند و شما می‌توانید براساس نوع تبلیغ و برندتان آن‌ها را شخصی‌سازی کنید. همچنین ویدیوهایی که با این آواتارهای می‌سازید، برچست «تولیدشده با هوش مصنوعی» خواهند داشت.

در ویدیوی پایین، آواتار «آدرین لاهنس» (Adrienne Lahens)، مدیر ارشد تیک‌تاک، را مشاهده می‌کنید. شاید در نگاه اول، متوجه نشویم این فرد واقعی نیست اما با کمی دقت و توجه به حرکات دست و سر او این مسئله را درمی‌یابیم:

یکی از ویژگی‌های خاص این آواتارها قابلیت دوبله و چندزبانه‌ بودن آن‌هاست. این ویژگی به تولیدکنندگان محتوا و بازاریابان امکان می‌دهد محتوایشان را به بیش از 10 زبان و گویش، ازجمله فرانسوی، اسپانیایی، پرتغالی، آلمانی و کره‌ای، دوبله کنند. تیک‌تاک می‌گوید این ابزار به‌صورت خودکار تشخیص می‌دهد در ویدیوها به چه زبانی صحبت می‌شود و می‌تواند ویدیو را به هر زبانی که کاربر انتخاب کرده، رونویسی، ترجمه و تولید کند.

درمجموع، تیک‌تاک با این ابزار جدید قصد دارد به دیجیتال‌مارکترها کمک کند مشتریان جهانی با زبان‌های مختلف را با هوش مصنوعی به‌سادگی جذب کنند.

تیک‌تاک چند ابزار جدید هوش مصنوعی مولد، ازجمله آواتارهای دیجیتال قابل‌تنظیم و چندزبانه را توسعه داده که هدفشان کمک به سازمان‌ها و تولیدکنندگان محتوا است. تیک‌تاک مدتی پیش مجموعه ابزارهای تبلیغاتی هوش مصنوعی مولد خود با نام «Symphony» را معرفی کرد. این آواتارهای مجازی هم در واقع در راستای همین مجموعه‌اند.

براساس گزارش ورج، تیک‌تاک می‌گوید این ابزارهای جدید به این منظور هستند تا موانع زبانی و ترجمه را در بازاریابی از بین ببرند و به برندها امکان می‌دهند در محتوایشان ارتباط واقعی‌تر و انسانی ایجاد کنند که در آن نیازی به مدل‌ها و اشخاص واقعی نیز نخواهد بود.

ایجاد آواتارهای هوش مصنوعی برای تبلیغات در تیک‌تاک

آواتارهای دیجیتالی تیک‌تاک دو نوع هستند: نوع اول آواتارهای آماده و بر پایه اشخاص و اینفلوئنسرهای واقعی که هر کدام ملیت، پیشینه و زبان‌های خاصی دارند. نوع دوم سفارشی هستند و شما می‌توانید براساس نوع تبلیغ و برندتان آن‌ها را شخصی‌سازی کنید. همچنین ویدیوهایی که با این آواتارهای می‌سازید، برچست «تولیدشده با هوش مصنوعی» خواهند داشت.

در ویدیوی پایین، آواتار «آدرین لاهنس» (Adrienne Lahens)، مدیر ارشد تیک‌تاک، را مشاهده می‌کنید. شاید در نگاه اول، متوجه نشویم این فرد واقعی نیست اما با کمی دقت و توجه به حرکات دست و سر او این مسئله را درمی‌یابیم:

یکی از ویژگی‌های خاص این آواتارها قابلیت دوبله و چندزبانه‌ بودن آن‌هاست. این ویژگی به تولیدکنندگان محتوا و بازاریابان امکان می‌دهد محتوایشان را به بیش از 10 زبان و گویش، ازجمله فرانسوی، اسپانیایی، پرتغالی، آلمانی و کره‌ای، دوبله کنند. تیک‌تاک می‌گوید این ابزار به‌صورت خودکار تشخیص می‌دهد در ویدیوها به چه زبانی صحبت می‌شود و می‌تواند ویدیو را به هر زبانی که کاربر انتخاب کرده، رونویسی، ترجمه و تولید کند.

درمجموع، تیک‌تاک با این ابزار جدید قصد دارد به دیجیتال‌مارکترها کمک کند مشتریان جهانی با زبان‌های مختلف را با هوش مصنوعی به‌سادگی جذب کنند.

پست قبلی

Runway از هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدیوی Gen-3 Alpha رونمایی کرد [تماشا کنید]

پست بعدی

دیپ‌مایند از هوش مصنوعی V2A رونمایی کرد؛ صداگذاری روی ویدیو با دستور متنی [تماشا کنید]

مربوطه پست ها

عکس | رزومه ناقص اینترنت را زیر و رو کرد / خلاقیت یا اشتباه چاپی؟
سایر اخبار تکنولوژی

عکس | رزومه ناقص اینترنت را زیر و رو کرد / خلاقیت یا اشتباه چاپی؟

۲۲ تیر ۱۴۰۴
فنی اما ساده: تکلیف ضایعات داخل توالت‌های هواپیما چه می‌شود؟
سایر اخبار تکنولوژی

فنی اما ساده: تکلیف ضایعات داخل توالت‌های هواپیما چه می‌شود؟

۲۲ تیر ۱۴۰۴
وزیر ارتباطات: هدف از حکمرانی داده‌محور، حذف موازی‌کاری و اقدامات بی‌نتیجه است
سایر اخبار تکنولوژی

وزیر ارتباطات: هدف از حکمرانی داده‌محور، حذف موازی‌کاری و اقدامات بی‌نتیجه است

۲۲ تیر ۱۴۰۴
عضو جدید خانواده هوشمند سامسونگ/ از «گلکسی واچ ۸» چه می‌دانیم؟ / عکس
سایر اخبار تکنولوژی

عضو جدید خانواده هوشمند سامسونگ/ از «گلکسی واچ ۸» چه می‌دانیم؟ / عکس

۲۲ تیر ۱۴۰۴
ژاپن شبکه عصبی زلزله را در کف اقیانوس کار گذاشت
سایر اخبار تکنولوژی

ژاپن شبکه عصبی زلزله را در کف اقیانوس کار گذاشت

۲۲ تیر ۱۴۰۴
محصول شگفت‌انگیز اپل که امسال عرضه می‌شود
سایر اخبار تکنولوژی

محصول شگفت‌انگیز اپل که امسال عرضه می‌شود

۲۲ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • واردات و مونتاژ خودرو قطع می‌شود؟
  • ۶ عامل کاهش ۱۳.۷ درصدی تولید خودرو در فصل بهار
  • ۲۴ تیرماه؛ آغاز نوسازی موتورسیکلت‌های فرسوده
  • وضعیت مبهم واردات خودرو طی سال جاری
  • آینده نامعلوم برنامه هیدروژنی «هوندا»
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.