دانش جوین
چهارشنبه, خرداد ۲۱, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی صنعت و تجارت

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا عنوان کرد خوزستان جزو ۴ استان پرتصادف کشور/ مسائل ترافیکی اولویت باشد

دانش جوین توسط دانش جوین
۲۱ دی ۱۴۰۰
در صنعت و تجارت
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
3
21
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر
خوزستان جزو ۴ استان پرتصادف کشور/ مسائل ترافیکی اولویت باشد

دانشجو اینترنشنال/خوزستان جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در سال حدود ۳۰۰ هزار نفر مصدوم و مجروح بر اثر تصادفات رانندگی داریم، گفت: خوزستان جزو ۴ استان پرتصادف کشور است.

سردار سیدتیمور حسینی امروز (۲۱ دی) در هفتمین جلسه کمیسیون اجرایی آیین نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: عامل سفر امروز تصادف دلخراشی بود که روز گذشته در محور بهبهان -رامهرمز به وقوع پیوست که حدود ۴۷ دستگاه برخورد داشتند و متاسفانه ۵ نفر از هموطنان خود را از  دست دادیم که بسیار تاسف بار بود. امروز در کشور با معضلی به نام تصادفات مواجه هستیم که زندگی تک تک افراد جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد.

به گزارش دانشجو اینترنشنال، وی افزود: همه ما به نوعی کاربر ترافیک محسوب می شویم و می توانیم بر این سیستم تاثیر بگذاریم و تاثیر بپذیریم. پس اقدام برای ساماندهی حوزه ترافیک یکی از مسائلی است که می تواند اثرات مستقیم بر جامعه بگذارد. هرچند که معیشت، اشتغال، کشاورزی، صنعت و… واجب است اما همه اینها برای این است که بتوانیم بهتر و راحت تر زندگی کنیم؛مقوله ترافیک نیز این هدف را دنبال می کند.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در سال حدود ۳۰۰ هزار نفر مصدوم و مجروح بر اثر تصادفات رانندگی داریم. البته این جدا از ۱۷ هزار نفری است که در طول سال جان خود را از دست می دهند. اگر خوشبینانه نگاه کنیم که ۵ درصد از مجروحان، دچار معلولیت های جسمی مادام العمر می شوند، یعنی سالی حدود ۱۵ هزار نفر معلول خواهیم داشت. پس واقعا جا دارد برای این حوزه که شبانه روز مثل یک بمب هر آن ممکن است چاشنی آن کشیده شود از جمله تصادف دیروز بهبهان، تصادف چند روز پیش در کردستان و تصادف سیستان و بلوچستان که ۸ نفر از اعضای یک خانواده کشته شدند، تلاش شود.

سردار حسینی با اشاره به اهمیت توجه به حوزه ترافیک، بیان کرد: ما در مرکز همه تلاش خود را در حال به کارگیری هستیم تا بتوانیم اعتبار مورد نیاز بخش ترافیک را بگیریم. امروز در استان خوزستان مشکل داریم؛ خوزستان جزو ۴ استان پرتصادف کشور است. با حدود ۱۷ هزار کیلومتر راه، کمتر از ۳ درصد از راه های کشور را به خود اختصاص داده اما براساس آمار ۹ ماهه سال ۱۴۰۰، با ۵۱۰ نفر کشته بیش از ۴.۵ درصد از جانباختگان تصادف را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: در این ۹ ماه حدود ۱۴۱ میلیون تردد ثبت شده است؛ یعنی ۲.۳ درصد از تردد کشور. استان هم نسبت به دارا بودن راه ها و هم تردد، تصادف بیشتری دارد. امروز استان خوزستان قابل قیاس با دو یا سه دهه قبل نیست؛ امروز نیروی انسانی به تنهایی قادر به کنترل تردد و مدیریت ترافیک نیست.

سردار حسینی با اشاره به لزوم اضافه شدن سامانه ها، اظهار کرد: ما در حال حاضر ۳۳ سامانه فعال در جاده ها داریم که به ۵۸۰ سامانه برای پوشش کامل محورهای مواصلاتی نیاز است. یکی از دغدغه های جدی مدیرکل راهداری باید هوشمندسازی جاده ها باشد. با توجه به بافت صنعتی استان خوزستان، سامانه هایی که بتوانند فعالیت ناوگان عمومی بار و مسافر را خوب کنترل کند نیز نیاز است که بسیار حساس و مهم است.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اهمیت توجه به اصلاح رفتار ترافیکی در شهرها بیان کرد: رفتار ترافیکی انسانها در شهرها شکل می گیرد و اگر بخواهیم رفتار ترافیکی مردم را اصلاح کنیم باید معابر شهری را کنترل دقیق و نظارت کنیم. ما در شهر اهواز کاستی های بسیار زیادی داریم و در سایر شهرستان ها نیز نیاز به رسیدگی و توسعه سامانه ها و تقویت زیرساخت های ترافیکی داریم.

وی گفت: قانون برنامه ششم توسعه، شهرداری ها را مکلف کرده که به پلیس برای تامین الزامات راهنمایی و رانندگی کمک کند اما اهواز تنها شهری است که هنوز به تکلیف قانونی خود تن نداده است. شهرداری اهواز را مکلف کنید که تکلیف خود را اجرا کند.

سردار حسینی خطاب به استاندار خوزستان اظهار کرد: استدعا دارم مسائل ترافیکی را جزو اولویت های استان قرار دهید و هر کمکی که از ما ساخته است در مرکز، تکلیف خود را انجام می دهیم.

  انتهای پیام

خوزستان جزو ۴ استان پرتصادف کشور/ مسائل ترافیکی اولویت باشد

دانشجو اینترنشنال/خوزستان جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در سال حدود ۳۰۰ هزار نفر مصدوم و مجروح بر اثر تصادفات رانندگی داریم، گفت: خوزستان جزو ۴ استان پرتصادف کشور است.

سردار سیدتیمور حسینی امروز (۲۱ دی) در هفتمین جلسه کمیسیون اجرایی آیین نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: عامل سفر امروز تصادف دلخراشی بود که روز گذشته در محور بهبهان -رامهرمز به وقوع پیوست که حدود ۴۷ دستگاه برخورد داشتند و متاسفانه ۵ نفر از هموطنان خود را از  دست دادیم که بسیار تاسف بار بود. امروز در کشور با معضلی به نام تصادفات مواجه هستیم که زندگی تک تک افراد جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد.

به گزارش دانشجو اینترنشنال، وی افزود: همه ما به نوعی کاربر ترافیک محسوب می شویم و می توانیم بر این سیستم تاثیر بگذاریم و تاثیر بپذیریم. پس اقدام برای ساماندهی حوزه ترافیک یکی از مسائلی است که می تواند اثرات مستقیم بر جامعه بگذارد. هرچند که معیشت، اشتغال، کشاورزی، صنعت و… واجب است اما همه اینها برای این است که بتوانیم بهتر و راحت تر زندگی کنیم؛مقوله ترافیک نیز این هدف را دنبال می کند.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در سال حدود ۳۰۰ هزار نفر مصدوم و مجروح بر اثر تصادفات رانندگی داریم. البته این جدا از ۱۷ هزار نفری است که در طول سال جان خود را از دست می دهند. اگر خوشبینانه نگاه کنیم که ۵ درصد از مجروحان، دچار معلولیت های جسمی مادام العمر می شوند، یعنی سالی حدود ۱۵ هزار نفر معلول خواهیم داشت. پس واقعا جا دارد برای این حوزه که شبانه روز مثل یک بمب هر آن ممکن است چاشنی آن کشیده شود از جمله تصادف دیروز بهبهان، تصادف چند روز پیش در کردستان و تصادف سیستان و بلوچستان که ۸ نفر از اعضای یک خانواده کشته شدند، تلاش شود.

سردار حسینی با اشاره به اهمیت توجه به حوزه ترافیک، بیان کرد: ما در مرکز همه تلاش خود را در حال به کارگیری هستیم تا بتوانیم اعتبار مورد نیاز بخش ترافیک را بگیریم. امروز در استان خوزستان مشکل داریم؛ خوزستان جزو ۴ استان پرتصادف کشور است. با حدود ۱۷ هزار کیلومتر راه، کمتر از ۳ درصد از راه های کشور را به خود اختصاص داده اما براساس آمار ۹ ماهه سال ۱۴۰۰، با ۵۱۰ نفر کشته بیش از ۴.۵ درصد از جانباختگان تصادف را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: در این ۹ ماه حدود ۱۴۱ میلیون تردد ثبت شده است؛ یعنی ۲.۳ درصد از تردد کشور. استان هم نسبت به دارا بودن راه ها و هم تردد، تصادف بیشتری دارد. امروز استان خوزستان قابل قیاس با دو یا سه دهه قبل نیست؛ امروز نیروی انسانی به تنهایی قادر به کنترل تردد و مدیریت ترافیک نیست.

سردار حسینی با اشاره به لزوم اضافه شدن سامانه ها، اظهار کرد: ما در حال حاضر ۳۳ سامانه فعال در جاده ها داریم که به ۵۸۰ سامانه برای پوشش کامل محورهای مواصلاتی نیاز است. یکی از دغدغه های جدی مدیرکل راهداری باید هوشمندسازی جاده ها باشد. با توجه به بافت صنعتی استان خوزستان، سامانه هایی که بتوانند فعالیت ناوگان عمومی بار و مسافر را خوب کنترل کند نیز نیاز است که بسیار حساس و مهم است.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اهمیت توجه به اصلاح رفتار ترافیکی در شهرها بیان کرد: رفتار ترافیکی انسانها در شهرها شکل می گیرد و اگر بخواهیم رفتار ترافیکی مردم را اصلاح کنیم باید معابر شهری را کنترل دقیق و نظارت کنیم. ما در شهر اهواز کاستی های بسیار زیادی داریم و در سایر شهرستان ها نیز نیاز به رسیدگی و توسعه سامانه ها و تقویت زیرساخت های ترافیکی داریم.

وی گفت: قانون برنامه ششم توسعه، شهرداری ها را مکلف کرده که به پلیس برای تامین الزامات راهنمایی و رانندگی کمک کند اما اهواز تنها شهری است که هنوز به تکلیف قانونی خود تن نداده است. شهرداری اهواز را مکلف کنید که تکلیف خود را اجرا کند.

سردار حسینی خطاب به استاندار خوزستان اظهار کرد: استدعا دارم مسائل ترافیکی را جزو اولویت های استان قرار دهید و هر کمکی که از ما ساخته است در مرکز، تکلیف خود را انجام می دهیم.

  انتهای پیام

اخبارجدیدترین

ایجاد فضای جدید معدنی در کشور با ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری

بخش خصوصی آماده کمک به تحقق برنامه‌های ایمیدرو است

سرمایه‌گذار تنها تأمین‌کننده پول نیست، بلکه شریک توسعه پایدار است

خوزستان جزو ۴ استان پرتصادف کشور/ مسائل ترافیکی اولویت باشد

دانشجو اینترنشنال/خوزستان جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در سال حدود ۳۰۰ هزار نفر مصدوم و مجروح بر اثر تصادفات رانندگی داریم، گفت: خوزستان جزو ۴ استان پرتصادف کشور است.

سردار سیدتیمور حسینی امروز (۲۱ دی) در هفتمین جلسه کمیسیون اجرایی آیین نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: عامل سفر امروز تصادف دلخراشی بود که روز گذشته در محور بهبهان -رامهرمز به وقوع پیوست که حدود ۴۷ دستگاه برخورد داشتند و متاسفانه ۵ نفر از هموطنان خود را از  دست دادیم که بسیار تاسف بار بود. امروز در کشور با معضلی به نام تصادفات مواجه هستیم که زندگی تک تک افراد جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد.

به گزارش دانشجو اینترنشنال، وی افزود: همه ما به نوعی کاربر ترافیک محسوب می شویم و می توانیم بر این سیستم تاثیر بگذاریم و تاثیر بپذیریم. پس اقدام برای ساماندهی حوزه ترافیک یکی از مسائلی است که می تواند اثرات مستقیم بر جامعه بگذارد. هرچند که معیشت، اشتغال، کشاورزی، صنعت و… واجب است اما همه اینها برای این است که بتوانیم بهتر و راحت تر زندگی کنیم؛مقوله ترافیک نیز این هدف را دنبال می کند.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در سال حدود ۳۰۰ هزار نفر مصدوم و مجروح بر اثر تصادفات رانندگی داریم. البته این جدا از ۱۷ هزار نفری است که در طول سال جان خود را از دست می دهند. اگر خوشبینانه نگاه کنیم که ۵ درصد از مجروحان، دچار معلولیت های جسمی مادام العمر می شوند، یعنی سالی حدود ۱۵ هزار نفر معلول خواهیم داشت. پس واقعا جا دارد برای این حوزه که شبانه روز مثل یک بمب هر آن ممکن است چاشنی آن کشیده شود از جمله تصادف دیروز بهبهان، تصادف چند روز پیش در کردستان و تصادف سیستان و بلوچستان که ۸ نفر از اعضای یک خانواده کشته شدند، تلاش شود.

سردار حسینی با اشاره به اهمیت توجه به حوزه ترافیک، بیان کرد: ما در مرکز همه تلاش خود را در حال به کارگیری هستیم تا بتوانیم اعتبار مورد نیاز بخش ترافیک را بگیریم. امروز در استان خوزستان مشکل داریم؛ خوزستان جزو ۴ استان پرتصادف کشور است. با حدود ۱۷ هزار کیلومتر راه، کمتر از ۳ درصد از راه های کشور را به خود اختصاص داده اما براساس آمار ۹ ماهه سال ۱۴۰۰، با ۵۱۰ نفر کشته بیش از ۴.۵ درصد از جانباختگان تصادف را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: در این ۹ ماه حدود ۱۴۱ میلیون تردد ثبت شده است؛ یعنی ۲.۳ درصد از تردد کشور. استان هم نسبت به دارا بودن راه ها و هم تردد، تصادف بیشتری دارد. امروز استان خوزستان قابل قیاس با دو یا سه دهه قبل نیست؛ امروز نیروی انسانی به تنهایی قادر به کنترل تردد و مدیریت ترافیک نیست.

سردار حسینی با اشاره به لزوم اضافه شدن سامانه ها، اظهار کرد: ما در حال حاضر ۳۳ سامانه فعال در جاده ها داریم که به ۵۸۰ سامانه برای پوشش کامل محورهای مواصلاتی نیاز است. یکی از دغدغه های جدی مدیرکل راهداری باید هوشمندسازی جاده ها باشد. با توجه به بافت صنعتی استان خوزستان، سامانه هایی که بتوانند فعالیت ناوگان عمومی بار و مسافر را خوب کنترل کند نیز نیاز است که بسیار حساس و مهم است.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اهمیت توجه به اصلاح رفتار ترافیکی در شهرها بیان کرد: رفتار ترافیکی انسانها در شهرها شکل می گیرد و اگر بخواهیم رفتار ترافیکی مردم را اصلاح کنیم باید معابر شهری را کنترل دقیق و نظارت کنیم. ما در شهر اهواز کاستی های بسیار زیادی داریم و در سایر شهرستان ها نیز نیاز به رسیدگی و توسعه سامانه ها و تقویت زیرساخت های ترافیکی داریم.

وی گفت: قانون برنامه ششم توسعه، شهرداری ها را مکلف کرده که به پلیس برای تامین الزامات راهنمایی و رانندگی کمک کند اما اهواز تنها شهری است که هنوز به تکلیف قانونی خود تن نداده است. شهرداری اهواز را مکلف کنید که تکلیف خود را اجرا کند.

سردار حسینی خطاب به استاندار خوزستان اظهار کرد: استدعا دارم مسائل ترافیکی را جزو اولویت های استان قرار دهید و هر کمکی که از ما ساخته است در مرکز، تکلیف خود را انجام می دهیم.

  انتهای پیام

خوزستان جزو ۴ استان پرتصادف کشور/ مسائل ترافیکی اولویت باشد

دانشجو اینترنشنال/خوزستان جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در سال حدود ۳۰۰ هزار نفر مصدوم و مجروح بر اثر تصادفات رانندگی داریم، گفت: خوزستان جزو ۴ استان پرتصادف کشور است.

سردار سیدتیمور حسینی امروز (۲۱ دی) در هفتمین جلسه کمیسیون اجرایی آیین نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: عامل سفر امروز تصادف دلخراشی بود که روز گذشته در محور بهبهان -رامهرمز به وقوع پیوست که حدود ۴۷ دستگاه برخورد داشتند و متاسفانه ۵ نفر از هموطنان خود را از  دست دادیم که بسیار تاسف بار بود. امروز در کشور با معضلی به نام تصادفات مواجه هستیم که زندگی تک تک افراد جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد.

به گزارش دانشجو اینترنشنال، وی افزود: همه ما به نوعی کاربر ترافیک محسوب می شویم و می توانیم بر این سیستم تاثیر بگذاریم و تاثیر بپذیریم. پس اقدام برای ساماندهی حوزه ترافیک یکی از مسائلی است که می تواند اثرات مستقیم بر جامعه بگذارد. هرچند که معیشت، اشتغال، کشاورزی، صنعت و… واجب است اما همه اینها برای این است که بتوانیم بهتر و راحت تر زندگی کنیم؛مقوله ترافیک نیز این هدف را دنبال می کند.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در سال حدود ۳۰۰ هزار نفر مصدوم و مجروح بر اثر تصادفات رانندگی داریم. البته این جدا از ۱۷ هزار نفری است که در طول سال جان خود را از دست می دهند. اگر خوشبینانه نگاه کنیم که ۵ درصد از مجروحان، دچار معلولیت های جسمی مادام العمر می شوند، یعنی سالی حدود ۱۵ هزار نفر معلول خواهیم داشت. پس واقعا جا دارد برای این حوزه که شبانه روز مثل یک بمب هر آن ممکن است چاشنی آن کشیده شود از جمله تصادف دیروز بهبهان، تصادف چند روز پیش در کردستان و تصادف سیستان و بلوچستان که ۸ نفر از اعضای یک خانواده کشته شدند، تلاش شود.

سردار حسینی با اشاره به اهمیت توجه به حوزه ترافیک، بیان کرد: ما در مرکز همه تلاش خود را در حال به کارگیری هستیم تا بتوانیم اعتبار مورد نیاز بخش ترافیک را بگیریم. امروز در استان خوزستان مشکل داریم؛ خوزستان جزو ۴ استان پرتصادف کشور است. با حدود ۱۷ هزار کیلومتر راه، کمتر از ۳ درصد از راه های کشور را به خود اختصاص داده اما براساس آمار ۹ ماهه سال ۱۴۰۰، با ۵۱۰ نفر کشته بیش از ۴.۵ درصد از جانباختگان تصادف را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: در این ۹ ماه حدود ۱۴۱ میلیون تردد ثبت شده است؛ یعنی ۲.۳ درصد از تردد کشور. استان هم نسبت به دارا بودن راه ها و هم تردد، تصادف بیشتری دارد. امروز استان خوزستان قابل قیاس با دو یا سه دهه قبل نیست؛ امروز نیروی انسانی به تنهایی قادر به کنترل تردد و مدیریت ترافیک نیست.

سردار حسینی با اشاره به لزوم اضافه شدن سامانه ها، اظهار کرد: ما در حال حاضر ۳۳ سامانه فعال در جاده ها داریم که به ۵۸۰ سامانه برای پوشش کامل محورهای مواصلاتی نیاز است. یکی از دغدغه های جدی مدیرکل راهداری باید هوشمندسازی جاده ها باشد. با توجه به بافت صنعتی استان خوزستان، سامانه هایی که بتوانند فعالیت ناوگان عمومی بار و مسافر را خوب کنترل کند نیز نیاز است که بسیار حساس و مهم است.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اهمیت توجه به اصلاح رفتار ترافیکی در شهرها بیان کرد: رفتار ترافیکی انسانها در شهرها شکل می گیرد و اگر بخواهیم رفتار ترافیکی مردم را اصلاح کنیم باید معابر شهری را کنترل دقیق و نظارت کنیم. ما در شهر اهواز کاستی های بسیار زیادی داریم و در سایر شهرستان ها نیز نیاز به رسیدگی و توسعه سامانه ها و تقویت زیرساخت های ترافیکی داریم.

وی گفت: قانون برنامه ششم توسعه، شهرداری ها را مکلف کرده که به پلیس برای تامین الزامات راهنمایی و رانندگی کمک کند اما اهواز تنها شهری است که هنوز به تکلیف قانونی خود تن نداده است. شهرداری اهواز را مکلف کنید که تکلیف خود را اجرا کند.

سردار حسینی خطاب به استاندار خوزستان اظهار کرد: استدعا دارم مسائل ترافیکی را جزو اولویت های استان قرار دهید و هر کمکی که از ما ساخته است در مرکز، تکلیف خود را انجام می دهیم.

  انتهای پیام

برچسب ها: استانی-اقتصادی
پست قبلی

جذب ۵۰ هزار دانش‌آموخته دانشگاهی در شرکت‌های دانش‌بنیان/کسب رتبه ۷۱ جهانی در فناوری

پست بعدی

سند تحول شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد

مربوطه پست ها

ایجاد فضای جدید معدنی در کشور با ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری
صنعت و تجارت

ایجاد فضای جدید معدنی در کشور با ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
بخش خصوصی آماده کمک به تحقق برنامه‌های ایمیدرو است
صنعت و تجارت

بخش خصوصی آماده کمک به تحقق برنامه‌های ایمیدرو است

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
سرمایه‌گذار تنها تأمین‌کننده پول نیست، بلکه شریک توسعه پایدار است
صنعت و تجارت

سرمایه‌گذار تنها تأمین‌کننده پول نیست، بلکه شریک توسعه پایدار است

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
لزوم گسترش همکاری‌های معدنی بین ایران و افغانستان/ تصدی‌گری دولت در بخش معدن کاهش یابد
صنعت و تجارت

لزوم گسترش همکاری‌های معدنی بین ایران و افغانستان/ تصدی‌گری دولت در بخش معدن کاهش یابد

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
بهترين برند پودر كاكائو در ايران
صنعت و تجارت

بهترین برند پودر کاکائو در ایران

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
رئیس سازمان حمایت: احتکار خودرو با انبار کردن در پارکینگ فرقی ندارد
صنعت و تجارت

رئیس سازمان حمایت: احتکار خودرو با انبار کردن در پارکینگ فرقی ندارد

۱۸ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 3 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • بهترین چاپخانه‌های دیجیتال را از کجا پیدا کنیم؟ راهنمای جامع انتخاب چاپخانه حرفه‌ای
  • ۴۰ هزار رشته قنات در کشور احیا می شود
  • آب مسأله اول کشور شده است
  • ۱۹ میلیون هکتار زمین طی ۵ سال آبخیزداری می‌شود
  • بررسی بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌ای که گذشت
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.