دانش جوین
شنبه, تیر ۲۱, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی آرشیو تکنولوژی خودرو

جدی گرفته شدن حذف کربن، حتی در جنوب آسیا

دنیای خودرو توسط دنیای خودرو
۳۱ فروردین ۱۴۰۴
در خودرو
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
4
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

بر اساس این مشارکت، شرکت کائو گیا کوی روغن‌موتور مستعمل را از شبکه تعمیرگاه‌های کوارتز اتو سرویس و های-پرف موتو سرویس توتال انرژی ویتنام و همچنین مشتریان تجاری B2B جمع‌آوری خواهد کرد و سپس این روغن‌ها راهی سیستم بازیافت توتال خواهند شد.

شرکت محیط‌زیست کائو گیا کوی با داشتن یک شبکه جمع‌آوری سراسری و ظرفیت بیش از ۲۳ هزار تن در سال، از سال ۲۰۱۴ در بازیافت روغن‌های مستعمل به روغن‌پایه پالایش‌شده مجدد پیشرو بوده است.

این شرکت بزرگ‌ترین شرکت بازیافت روغن‌های مستعمل در این کشور به‌شمار می‌رود و نقشی حیاتی در تلاش‌های ویتنام برای گذار به‌سمت اقتصاد دوار ایفا می‌کند.

فعالیت‌های آن شامل اجرای زیرساختهای جامع جمع‌آوری روغن‌های مستعمل است که با فناوری‌های باز پالایش سازگار با محیط‌زیست پشتیبانی می‌شود و روانکارهای مستعمل را به روغن‌های پایه ارزشمند تبدیل می‌کند. تخصص دیرینه و گستره‌ ملی این شرکت، آن را به‌شریکی ایده‌آل برای شرکت‌های چندملیتی تبدیل کرده است که به‌دنبال همسویی با الزامات انطباق زیست‌محیطی محلی و اهداف پایداری هستند.

شعبه ویتنام شرکت توتال‌انرژی

این مشارکت، تعهدات توتال انرژی ویتنام را تحت مقررات جدید مسئولیت توسعه‌یافته تولیدکننده (EPR) در ویتنام برآورده می‌کند.

این مقررات شرکت‌های تولیدکننده روانکار را ملزم می‌کند یا حداقل ۱۵ درصد از حجم روغن‌موتوری را که تولید یا به‌ویتنام وارد می‌کنند بازیافت کنند، یا گزینه کمک مالی به‌صندوق حفاظت از محیط‌زیست ویتنام را مد نظر قرار دهند.

محمت چلپ‌اوغلو، معاون رئیس بخش اقیانوسیه و جنوب شرق آسیا در توتال‌انرژی مارکتینگ آسیا پاسیفیک خاورمیانه اظهار داشت: «بسیار خرسندیم که توتال‌انرژی نخستین شرکت تولیدکننده روانکار است که با بزرگ‌ترین شرکت بازیافت روغن‌های مستعمل ویتنام، یعنی شرکت محیط‌زیست کائو گیا کوی، تحت مقررات جدید EPR این کشور مشارکت می‌کند. فراتر از این مشارکت، ما همچنین درحال بررسی همکاری‌های بیشتر در راستای هدف بلندپروازانه حذف کربن تا سال ۲۰۵۰ برای همراهی با جامعه جهانی هستیم.»

این مشارکت در بازیافت از هدف شماره ۱۲ توسعه پایدار سازمان ملل متحد (مصرف و تولید مسئولانه) تبعیت می‌کند که هدف آن اطمینان از استفاده پایدار از منابع و کاهش تولید پسماند از طریق پیشگیری، بازیافت و استفاده مجدد است.

همچنین، این مشارکت با افزایش آگاهی در مورد کاهش اثرات آب و هوایی و ترویج مدیریت حرفه‌ای روغن استفاده‌شده در میان مشتریان و مصرف‌کنندگان نهایی، به‌هدف شماره ۱۳ توسعه پایدار (اقدام اقلیمی) کمک قابل توجهی می‌کند.

بر اساس این مشارکت، شرکت کائو گیا کوی روغن‌موتور مستعمل را از شبکه تعمیرگاه‌های کوارتز اتو سرویس و های-پرف موتو سرویس توتال انرژی ویتنام و همچنین مشتریان تجاری B2B جمع‌آوری خواهد کرد و سپس این روغن‌ها راهی سیستم بازیافت توتال خواهند شد.

شرکت محیط‌زیست کائو گیا کوی با داشتن یک شبکه جمع‌آوری سراسری و ظرفیت بیش از ۲۳ هزار تن در سال، از سال ۲۰۱۴ در بازیافت روغن‌های مستعمل به روغن‌پایه پالایش‌شده مجدد پیشرو بوده است.

این شرکت بزرگ‌ترین شرکت بازیافت روغن‌های مستعمل در این کشور به‌شمار می‌رود و نقشی حیاتی در تلاش‌های ویتنام برای گذار به‌سمت اقتصاد دوار ایفا می‌کند.

فعالیت‌های آن شامل اجرای زیرساختهای جامع جمع‌آوری روغن‌های مستعمل است که با فناوری‌های باز پالایش سازگار با محیط‌زیست پشتیبانی می‌شود و روانکارهای مستعمل را به روغن‌های پایه ارزشمند تبدیل می‌کند. تخصص دیرینه و گستره‌ ملی این شرکت، آن را به‌شریکی ایده‌آل برای شرکت‌های چندملیتی تبدیل کرده است که به‌دنبال همسویی با الزامات انطباق زیست‌محیطی محلی و اهداف پایداری هستند.

شعبه ویتنام شرکت توتال‌انرژی

این مشارکت، تعهدات توتال انرژی ویتنام را تحت مقررات جدید مسئولیت توسعه‌یافته تولیدکننده (EPR) در ویتنام برآورده می‌کند.

این مقررات شرکت‌های تولیدکننده روانکار را ملزم می‌کند یا حداقل ۱۵ درصد از حجم روغن‌موتوری را که تولید یا به‌ویتنام وارد می‌کنند بازیافت کنند، یا گزینه کمک مالی به‌صندوق حفاظت از محیط‌زیست ویتنام را مد نظر قرار دهند.

محمت چلپ‌اوغلو، معاون رئیس بخش اقیانوسیه و جنوب شرق آسیا در توتال‌انرژی مارکتینگ آسیا پاسیفیک خاورمیانه اظهار داشت: «بسیار خرسندیم که توتال‌انرژی نخستین شرکت تولیدکننده روانکار است که با بزرگ‌ترین شرکت بازیافت روغن‌های مستعمل ویتنام، یعنی شرکت محیط‌زیست کائو گیا کوی، تحت مقررات جدید EPR این کشور مشارکت می‌کند. فراتر از این مشارکت، ما همچنین درحال بررسی همکاری‌های بیشتر در راستای هدف بلندپروازانه حذف کربن تا سال ۲۰۵۰ برای همراهی با جامعه جهانی هستیم.»

این مشارکت در بازیافت از هدف شماره ۱۲ توسعه پایدار سازمان ملل متحد (مصرف و تولید مسئولانه) تبعیت می‌کند که هدف آن اطمینان از استفاده پایدار از منابع و کاهش تولید پسماند از طریق پیشگیری، بازیافت و استفاده مجدد است.

همچنین، این مشارکت با افزایش آگاهی در مورد کاهش اثرات آب و هوایی و ترویج مدیریت حرفه‌ای روغن استفاده‌شده در میان مشتریان و مصرف‌کنندگان نهایی، به‌هدف شماره ۱۳ توسعه پایدار (اقدام اقلیمی) کمک قابل توجهی می‌کند.

اخبارجدیدترین

بازگشت قیمت خودرو به قبل از جنگ

افزایش توانگری مالی بیمه «پارسیان»

دلایل عدم موفقیت احتمالی چینی‌ها در بازار آمریکا

بر اساس این مشارکت، شرکت کائو گیا کوی روغن‌موتور مستعمل را از شبکه تعمیرگاه‌های کوارتز اتو سرویس و های-پرف موتو سرویس توتال انرژی ویتنام و همچنین مشتریان تجاری B2B جمع‌آوری خواهد کرد و سپس این روغن‌ها راهی سیستم بازیافت توتال خواهند شد.

شرکت محیط‌زیست کائو گیا کوی با داشتن یک شبکه جمع‌آوری سراسری و ظرفیت بیش از ۲۳ هزار تن در سال، از سال ۲۰۱۴ در بازیافت روغن‌های مستعمل به روغن‌پایه پالایش‌شده مجدد پیشرو بوده است.

این شرکت بزرگ‌ترین شرکت بازیافت روغن‌های مستعمل در این کشور به‌شمار می‌رود و نقشی حیاتی در تلاش‌های ویتنام برای گذار به‌سمت اقتصاد دوار ایفا می‌کند.

فعالیت‌های آن شامل اجرای زیرساختهای جامع جمع‌آوری روغن‌های مستعمل است که با فناوری‌های باز پالایش سازگار با محیط‌زیست پشتیبانی می‌شود و روانکارهای مستعمل را به روغن‌های پایه ارزشمند تبدیل می‌کند. تخصص دیرینه و گستره‌ ملی این شرکت، آن را به‌شریکی ایده‌آل برای شرکت‌های چندملیتی تبدیل کرده است که به‌دنبال همسویی با الزامات انطباق زیست‌محیطی محلی و اهداف پایداری هستند.

شعبه ویتنام شرکت توتال‌انرژی

این مشارکت، تعهدات توتال انرژی ویتنام را تحت مقررات جدید مسئولیت توسعه‌یافته تولیدکننده (EPR) در ویتنام برآورده می‌کند.

این مقررات شرکت‌های تولیدکننده روانکار را ملزم می‌کند یا حداقل ۱۵ درصد از حجم روغن‌موتوری را که تولید یا به‌ویتنام وارد می‌کنند بازیافت کنند، یا گزینه کمک مالی به‌صندوق حفاظت از محیط‌زیست ویتنام را مد نظر قرار دهند.

محمت چلپ‌اوغلو، معاون رئیس بخش اقیانوسیه و جنوب شرق آسیا در توتال‌انرژی مارکتینگ آسیا پاسیفیک خاورمیانه اظهار داشت: «بسیار خرسندیم که توتال‌انرژی نخستین شرکت تولیدکننده روانکار است که با بزرگ‌ترین شرکت بازیافت روغن‌های مستعمل ویتنام، یعنی شرکت محیط‌زیست کائو گیا کوی، تحت مقررات جدید EPR این کشور مشارکت می‌کند. فراتر از این مشارکت، ما همچنین درحال بررسی همکاری‌های بیشتر در راستای هدف بلندپروازانه حذف کربن تا سال ۲۰۵۰ برای همراهی با جامعه جهانی هستیم.»

این مشارکت در بازیافت از هدف شماره ۱۲ توسعه پایدار سازمان ملل متحد (مصرف و تولید مسئولانه) تبعیت می‌کند که هدف آن اطمینان از استفاده پایدار از منابع و کاهش تولید پسماند از طریق پیشگیری، بازیافت و استفاده مجدد است.

همچنین، این مشارکت با افزایش آگاهی در مورد کاهش اثرات آب و هوایی و ترویج مدیریت حرفه‌ای روغن استفاده‌شده در میان مشتریان و مصرف‌کنندگان نهایی، به‌هدف شماره ۱۳ توسعه پایدار (اقدام اقلیمی) کمک قابل توجهی می‌کند.

بر اساس این مشارکت، شرکت کائو گیا کوی روغن‌موتور مستعمل را از شبکه تعمیرگاه‌های کوارتز اتو سرویس و های-پرف موتو سرویس توتال انرژی ویتنام و همچنین مشتریان تجاری B2B جمع‌آوری خواهد کرد و سپس این روغن‌ها راهی سیستم بازیافت توتال خواهند شد.

شرکت محیط‌زیست کائو گیا کوی با داشتن یک شبکه جمع‌آوری سراسری و ظرفیت بیش از ۲۳ هزار تن در سال، از سال ۲۰۱۴ در بازیافت روغن‌های مستعمل به روغن‌پایه پالایش‌شده مجدد پیشرو بوده است.

این شرکت بزرگ‌ترین شرکت بازیافت روغن‌های مستعمل در این کشور به‌شمار می‌رود و نقشی حیاتی در تلاش‌های ویتنام برای گذار به‌سمت اقتصاد دوار ایفا می‌کند.

فعالیت‌های آن شامل اجرای زیرساختهای جامع جمع‌آوری روغن‌های مستعمل است که با فناوری‌های باز پالایش سازگار با محیط‌زیست پشتیبانی می‌شود و روانکارهای مستعمل را به روغن‌های پایه ارزشمند تبدیل می‌کند. تخصص دیرینه و گستره‌ ملی این شرکت، آن را به‌شریکی ایده‌آل برای شرکت‌های چندملیتی تبدیل کرده است که به‌دنبال همسویی با الزامات انطباق زیست‌محیطی محلی و اهداف پایداری هستند.

شعبه ویتنام شرکت توتال‌انرژی

این مشارکت، تعهدات توتال انرژی ویتنام را تحت مقررات جدید مسئولیت توسعه‌یافته تولیدکننده (EPR) در ویتنام برآورده می‌کند.

این مقررات شرکت‌های تولیدکننده روانکار را ملزم می‌کند یا حداقل ۱۵ درصد از حجم روغن‌موتوری را که تولید یا به‌ویتنام وارد می‌کنند بازیافت کنند، یا گزینه کمک مالی به‌صندوق حفاظت از محیط‌زیست ویتنام را مد نظر قرار دهند.

محمت چلپ‌اوغلو، معاون رئیس بخش اقیانوسیه و جنوب شرق آسیا در توتال‌انرژی مارکتینگ آسیا پاسیفیک خاورمیانه اظهار داشت: «بسیار خرسندیم که توتال‌انرژی نخستین شرکت تولیدکننده روانکار است که با بزرگ‌ترین شرکت بازیافت روغن‌های مستعمل ویتنام، یعنی شرکت محیط‌زیست کائو گیا کوی، تحت مقررات جدید EPR این کشور مشارکت می‌کند. فراتر از این مشارکت، ما همچنین درحال بررسی همکاری‌های بیشتر در راستای هدف بلندپروازانه حذف کربن تا سال ۲۰۵۰ برای همراهی با جامعه جهانی هستیم.»

این مشارکت در بازیافت از هدف شماره ۱۲ توسعه پایدار سازمان ملل متحد (مصرف و تولید مسئولانه) تبعیت می‌کند که هدف آن اطمینان از استفاده پایدار از منابع و کاهش تولید پسماند از طریق پیشگیری، بازیافت و استفاده مجدد است.

همچنین، این مشارکت با افزایش آگاهی در مورد کاهش اثرات آب و هوایی و ترویج مدیریت حرفه‌ای روغن استفاده‌شده در میان مشتریان و مصرف‌کنندگان نهایی، به‌هدف شماره ۱۳ توسعه پایدار (اقدام اقلیمی) کمک قابل توجهی می‌کند.

پست قبلی

تاثیر صنعت تایر بر فناوری تاکسی‌های اینترنتی

پست بعدی

ام‌وی‌ام  X۵محصول جدید مدیران خودرو برای برتری در بازار کراس‌اوورها

مربوطه پست ها

خودرو

بازگشت قیمت خودرو به قبل از جنگ

۲۰ تیر ۱۴۰۴
افزایش توانگری مالی بیمه «پارسیان»
خودرو

افزایش توانگری مالی بیمه «پارسیان»

۱۹ تیر ۱۴۰۴
دلایل عدم موفقیت احتمالی چینی‌ها در بازار آمریکا
خودرو

دلایل عدم موفقیت احتمالی چینی‌ها در بازار آمریکا

۱۹ تیر ۱۴۰۴
خودرو

ارزی برای ‌واردات وجود ندارد

۱۹ تیر ۱۴۰۴
خودرو

لزوم تمرکز بر فروش فوری محصول توسط خودروسازان

۱۹ تیر ۱۴۰۴
۳ باور رایج اما نادرست درباره کاهش مصرف سوخت خودرو
خودرو

۳ باور رایج اما نادرست درباره کاهش مصرف سوخت خودرو

۱۹ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • از انقراض تا احیا؛ مستندی که سرگذشت گورخر ایرانی را روایت می‌کند
  • نگاهی به تبلیغات مجازی؛ تئاتر ایران در دوراهی جذب یا فریب مخاطب است؟!
  • آیین یادبود شهدای رسانه ملی برگزار می‌شود
  • پرونده ویژه درباره «غرور ملی» در «هفت»؛ «صددام» نقد می‌شود
  • تاثیر انفجار بر استودیو انیمیشن‌سازی؛ شیشه‌ها فرو ریخت اما کار ترک نشد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.