دانش جوین
دوشنبه, خرداد ۱۹, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی صنعت و تجارت

جزییات تصمیم درباره تَرَک در کوهستان جاده هراز

دانش جوین توسط دانش جوین
۱۴ دی ۱۴۰۰
در صنعت و تجارت
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
2
17
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر
جزییات تصمیم درباره تَرَک در کوهستان جاده هراز

در پی تایید ایجاد شدن تَرَک در کوهستان جاده هراز در محدوده‌ روستای آب‌اسک بعد از پلور، سنسورهایی برای رصد کامل آن تعبیه شده و قرار است پس کاهش یا قطع بارش‌ها، تَرَک‌های ایجاد شده بررسی شوند و اگر لغزش‌های صورت گرفته، خطرناک باشند، مسلما تصمیم‌گیری برای انسداد جاده هراز و ایجاد راهی جایگزین به ستاد مدیریت بحران محول خواهد شد.

به گزارش دانشجو اینترنشنال، چندی است که اخباری درباره ایجاد شدن یک تَرَک عظیم در بخشی از کوهستان مشرف بر جاده هراز و طرح احتمال بروز فاجعه انسانی در جاده هراز و سقوط بخشی از کوه در منطقه پلور منتشر شده است و برخی رسانه‌ها از آن به عنوان مخاطره‌ای جدی برای بروز فاجعه‌ای احتمالی یاد کرده‌اند.

البته همراه با این خبر ویدئویی منتشر می‌شود که دو یا چند نفر در آن درباره رانش‌های صورت گرفته در بالا دست تونلی رد محدوده پلور جاده هراز صحبت می‌کنند. راوی در این کلیپ ویدئویی می‌گوید: توده جابه‌جا شده طولی حدود ۲۰۰ متر دارد و از سطح جاده ارتفاعی حدود ۱۰۰ متر فاصله دارد که تَرَک‌های بسیاری دارد.

روز گذشته رضا نفیسی – رئیس مرکز تدوین مقررات، ایمنی حمل و نقل، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی-  در گفت و گو با دانشجو اینترنشنال، در  این باره اظهارکرد: طی روزها و هفته های گذشته جلسات متعددی بین دستگاه های مختلف و متولیان این حوزه در این خصوص برگزار شده است. هفته قبل نیز جلسه ای در این زمینه داشتیم تا ببنیم چنین اتفاقی رخ می دهد یا خیر. همچنین دستگاه های مختلف از استانداری تا ستاد بحران، سازمان زمین شناسی، سازمان راهداری، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و غیره گزارشهایی ارائه دادند و مقرر شد تا ضمن بازدید از منطقه گزارش دقیقی از وضعیت این محدوده از جاده هراز ارائه دهند.

وی افزود: مسئله این است که باید در وهله نخست در خصوص این مسئله و مخاطره ارزیابی صورت گیرد و حجم و بزرگی آن برآورد شود و بر آن مبنا اقدامات مورد نیاز اولویت بندی گردد

نفیسی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد تا موضوع در دو سطح پیگیری و بررسی  شود. در مرحله اول این مسئله قرار است در ستاد مدیریت بحران استان بررسی شود و با دعوت همه ذینفعان و متولیان به این نتیجه برسیم مشکل مطرح شده تا چه اندازه جدی است و در صورت نیاز موضوع باید به ستاد  مدیریت بحران کشور محول شود تا در آن جلسه تصمیم گیری لازم صورت گیرد.

رئیس مرکز تدوین مقررات، ایمنی حمل و نقل، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا در حال حاضر مسئله مطرح شده را به عنوان یک مخاطره جدی و فوری تلقی می کنید؟ گفت:  در حال حاضر به این موضوع به عنوان یک هشدار نگاه می کنیم اما تصمیم گیری برای انجام هرگونه اقدام به سطح خطر بستگی دارد؛ بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه نتایجی از سوی متولیان و دستگاه های مربوطه از بررسی این محدوده از جاده هراز اعلام می شود.

 بر اساس اطلاعات به دست آمده خبرنگار دانشجو اینترنشنال، سنسورهایی در این منطقه تعبیه شده و طی هفته‌های گذشته این تَرَک‌ها در حال رصد و ارزیابی دائمی هستند تا پس از کاهش یا قطع بارش‌ها دوباره بررسی شوند و اگر لغزش‌های این توده عطیم قابل توجه و خطرناک تشخیص داده شد، تصمیم‌گیری درباره مسدود شدن جاده هراز، احداث مسیر جایگزین و حل این مشکل به ستاد مدیریت بحران ارجاع شود و احتمال زیاد حداقل برای مدتی جاده هراز مسدود خواهد شد تا شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور که در حال ساخت باند برگشت محور هراز است ان را به صورت چهاربانده بسازد تا جایگزین این محور شود.

انتهای پیام

جزییات تصمیم درباره تَرَک در کوهستان جاده هراز

در پی تایید ایجاد شدن تَرَک در کوهستان جاده هراز در محدوده‌ روستای آب‌اسک بعد از پلور، سنسورهایی برای رصد کامل آن تعبیه شده و قرار است پس کاهش یا قطع بارش‌ها، تَرَک‌های ایجاد شده بررسی شوند و اگر لغزش‌های صورت گرفته، خطرناک باشند، مسلما تصمیم‌گیری برای انسداد جاده هراز و ایجاد راهی جایگزین به ستاد مدیریت بحران محول خواهد شد.

به گزارش دانشجو اینترنشنال، چندی است که اخباری درباره ایجاد شدن یک تَرَک عظیم در بخشی از کوهستان مشرف بر جاده هراز و طرح احتمال بروز فاجعه انسانی در جاده هراز و سقوط بخشی از کوه در منطقه پلور منتشر شده است و برخی رسانه‌ها از آن به عنوان مخاطره‌ای جدی برای بروز فاجعه‌ای احتمالی یاد کرده‌اند.

البته همراه با این خبر ویدئویی منتشر می‌شود که دو یا چند نفر در آن درباره رانش‌های صورت گرفته در بالا دست تونلی رد محدوده پلور جاده هراز صحبت می‌کنند. راوی در این کلیپ ویدئویی می‌گوید: توده جابه‌جا شده طولی حدود ۲۰۰ متر دارد و از سطح جاده ارتفاعی حدود ۱۰۰ متر فاصله دارد که تَرَک‌های بسیاری دارد.

روز گذشته رضا نفیسی – رئیس مرکز تدوین مقررات، ایمنی حمل و نقل، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی-  در گفت و گو با دانشجو اینترنشنال، در  این باره اظهارکرد: طی روزها و هفته های گذشته جلسات متعددی بین دستگاه های مختلف و متولیان این حوزه در این خصوص برگزار شده است. هفته قبل نیز جلسه ای در این زمینه داشتیم تا ببنیم چنین اتفاقی رخ می دهد یا خیر. همچنین دستگاه های مختلف از استانداری تا ستاد بحران، سازمان زمین شناسی، سازمان راهداری، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و غیره گزارشهایی ارائه دادند و مقرر شد تا ضمن بازدید از منطقه گزارش دقیقی از وضعیت این محدوده از جاده هراز ارائه دهند.

وی افزود: مسئله این است که باید در وهله نخست در خصوص این مسئله و مخاطره ارزیابی صورت گیرد و حجم و بزرگی آن برآورد شود و بر آن مبنا اقدامات مورد نیاز اولویت بندی گردد

نفیسی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد تا موضوع در دو سطح پیگیری و بررسی  شود. در مرحله اول این مسئله قرار است در ستاد مدیریت بحران استان بررسی شود و با دعوت همه ذینفعان و متولیان به این نتیجه برسیم مشکل مطرح شده تا چه اندازه جدی است و در صورت نیاز موضوع باید به ستاد  مدیریت بحران کشور محول شود تا در آن جلسه تصمیم گیری لازم صورت گیرد.

رئیس مرکز تدوین مقررات، ایمنی حمل و نقل، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا در حال حاضر مسئله مطرح شده را به عنوان یک مخاطره جدی و فوری تلقی می کنید؟ گفت:  در حال حاضر به این موضوع به عنوان یک هشدار نگاه می کنیم اما تصمیم گیری برای انجام هرگونه اقدام به سطح خطر بستگی دارد؛ بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه نتایجی از سوی متولیان و دستگاه های مربوطه از بررسی این محدوده از جاده هراز اعلام می شود.

 بر اساس اطلاعات به دست آمده خبرنگار دانشجو اینترنشنال، سنسورهایی در این منطقه تعبیه شده و طی هفته‌های گذشته این تَرَک‌ها در حال رصد و ارزیابی دائمی هستند تا پس از کاهش یا قطع بارش‌ها دوباره بررسی شوند و اگر لغزش‌های این توده عطیم قابل توجه و خطرناک تشخیص داده شد، تصمیم‌گیری درباره مسدود شدن جاده هراز، احداث مسیر جایگزین و حل این مشکل به ستاد مدیریت بحران ارجاع شود و احتمال زیاد حداقل برای مدتی جاده هراز مسدود خواهد شد تا شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور که در حال ساخت باند برگشت محور هراز است ان را به صورت چهاربانده بسازد تا جایگزین این محور شود.

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

بهترین برند پودر کاکائو در ایران

رئیس سازمان حمایت: احتکار خودرو با انبار کردن در پارکینگ فرقی ندارد

ایران و عمان؛ دوستان قدیمی با حجم تجارت ضعیف/ پیشنهاد جذاب مسقط برای فعالان اقتصادی ایرانی چیست؟

جزییات تصمیم درباره تَرَک در کوهستان جاده هراز

در پی تایید ایجاد شدن تَرَک در کوهستان جاده هراز در محدوده‌ روستای آب‌اسک بعد از پلور، سنسورهایی برای رصد کامل آن تعبیه شده و قرار است پس کاهش یا قطع بارش‌ها، تَرَک‌های ایجاد شده بررسی شوند و اگر لغزش‌های صورت گرفته، خطرناک باشند، مسلما تصمیم‌گیری برای انسداد جاده هراز و ایجاد راهی جایگزین به ستاد مدیریت بحران محول خواهد شد.

به گزارش دانشجو اینترنشنال، چندی است که اخباری درباره ایجاد شدن یک تَرَک عظیم در بخشی از کوهستان مشرف بر جاده هراز و طرح احتمال بروز فاجعه انسانی در جاده هراز و سقوط بخشی از کوه در منطقه پلور منتشر شده است و برخی رسانه‌ها از آن به عنوان مخاطره‌ای جدی برای بروز فاجعه‌ای احتمالی یاد کرده‌اند.

البته همراه با این خبر ویدئویی منتشر می‌شود که دو یا چند نفر در آن درباره رانش‌های صورت گرفته در بالا دست تونلی رد محدوده پلور جاده هراز صحبت می‌کنند. راوی در این کلیپ ویدئویی می‌گوید: توده جابه‌جا شده طولی حدود ۲۰۰ متر دارد و از سطح جاده ارتفاعی حدود ۱۰۰ متر فاصله دارد که تَرَک‌های بسیاری دارد.

روز گذشته رضا نفیسی – رئیس مرکز تدوین مقررات، ایمنی حمل و نقل، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی-  در گفت و گو با دانشجو اینترنشنال، در  این باره اظهارکرد: طی روزها و هفته های گذشته جلسات متعددی بین دستگاه های مختلف و متولیان این حوزه در این خصوص برگزار شده است. هفته قبل نیز جلسه ای در این زمینه داشتیم تا ببنیم چنین اتفاقی رخ می دهد یا خیر. همچنین دستگاه های مختلف از استانداری تا ستاد بحران، سازمان زمین شناسی، سازمان راهداری، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و غیره گزارشهایی ارائه دادند و مقرر شد تا ضمن بازدید از منطقه گزارش دقیقی از وضعیت این محدوده از جاده هراز ارائه دهند.

وی افزود: مسئله این است که باید در وهله نخست در خصوص این مسئله و مخاطره ارزیابی صورت گیرد و حجم و بزرگی آن برآورد شود و بر آن مبنا اقدامات مورد نیاز اولویت بندی گردد

نفیسی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد تا موضوع در دو سطح پیگیری و بررسی  شود. در مرحله اول این مسئله قرار است در ستاد مدیریت بحران استان بررسی شود و با دعوت همه ذینفعان و متولیان به این نتیجه برسیم مشکل مطرح شده تا چه اندازه جدی است و در صورت نیاز موضوع باید به ستاد  مدیریت بحران کشور محول شود تا در آن جلسه تصمیم گیری لازم صورت گیرد.

رئیس مرکز تدوین مقررات، ایمنی حمل و نقل، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا در حال حاضر مسئله مطرح شده را به عنوان یک مخاطره جدی و فوری تلقی می کنید؟ گفت:  در حال حاضر به این موضوع به عنوان یک هشدار نگاه می کنیم اما تصمیم گیری برای انجام هرگونه اقدام به سطح خطر بستگی دارد؛ بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه نتایجی از سوی متولیان و دستگاه های مربوطه از بررسی این محدوده از جاده هراز اعلام می شود.

 بر اساس اطلاعات به دست آمده خبرنگار دانشجو اینترنشنال، سنسورهایی در این منطقه تعبیه شده و طی هفته‌های گذشته این تَرَک‌ها در حال رصد و ارزیابی دائمی هستند تا پس از کاهش یا قطع بارش‌ها دوباره بررسی شوند و اگر لغزش‌های این توده عطیم قابل توجه و خطرناک تشخیص داده شد، تصمیم‌گیری درباره مسدود شدن جاده هراز، احداث مسیر جایگزین و حل این مشکل به ستاد مدیریت بحران ارجاع شود و احتمال زیاد حداقل برای مدتی جاده هراز مسدود خواهد شد تا شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور که در حال ساخت باند برگشت محور هراز است ان را به صورت چهاربانده بسازد تا جایگزین این محور شود.

انتهای پیام

جزییات تصمیم درباره تَرَک در کوهستان جاده هراز

در پی تایید ایجاد شدن تَرَک در کوهستان جاده هراز در محدوده‌ روستای آب‌اسک بعد از پلور، سنسورهایی برای رصد کامل آن تعبیه شده و قرار است پس کاهش یا قطع بارش‌ها، تَرَک‌های ایجاد شده بررسی شوند و اگر لغزش‌های صورت گرفته، خطرناک باشند، مسلما تصمیم‌گیری برای انسداد جاده هراز و ایجاد راهی جایگزین به ستاد مدیریت بحران محول خواهد شد.

به گزارش دانشجو اینترنشنال، چندی است که اخباری درباره ایجاد شدن یک تَرَک عظیم در بخشی از کوهستان مشرف بر جاده هراز و طرح احتمال بروز فاجعه انسانی در جاده هراز و سقوط بخشی از کوه در منطقه پلور منتشر شده است و برخی رسانه‌ها از آن به عنوان مخاطره‌ای جدی برای بروز فاجعه‌ای احتمالی یاد کرده‌اند.

البته همراه با این خبر ویدئویی منتشر می‌شود که دو یا چند نفر در آن درباره رانش‌های صورت گرفته در بالا دست تونلی رد محدوده پلور جاده هراز صحبت می‌کنند. راوی در این کلیپ ویدئویی می‌گوید: توده جابه‌جا شده طولی حدود ۲۰۰ متر دارد و از سطح جاده ارتفاعی حدود ۱۰۰ متر فاصله دارد که تَرَک‌های بسیاری دارد.

روز گذشته رضا نفیسی – رئیس مرکز تدوین مقررات، ایمنی حمل و نقل، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی-  در گفت و گو با دانشجو اینترنشنال، در  این باره اظهارکرد: طی روزها و هفته های گذشته جلسات متعددی بین دستگاه های مختلف و متولیان این حوزه در این خصوص برگزار شده است. هفته قبل نیز جلسه ای در این زمینه داشتیم تا ببنیم چنین اتفاقی رخ می دهد یا خیر. همچنین دستگاه های مختلف از استانداری تا ستاد بحران، سازمان زمین شناسی، سازمان راهداری، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و غیره گزارشهایی ارائه دادند و مقرر شد تا ضمن بازدید از منطقه گزارش دقیقی از وضعیت این محدوده از جاده هراز ارائه دهند.

وی افزود: مسئله این است که باید در وهله نخست در خصوص این مسئله و مخاطره ارزیابی صورت گیرد و حجم و بزرگی آن برآورد شود و بر آن مبنا اقدامات مورد نیاز اولویت بندی گردد

نفیسی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد تا موضوع در دو سطح پیگیری و بررسی  شود. در مرحله اول این مسئله قرار است در ستاد مدیریت بحران استان بررسی شود و با دعوت همه ذینفعان و متولیان به این نتیجه برسیم مشکل مطرح شده تا چه اندازه جدی است و در صورت نیاز موضوع باید به ستاد  مدیریت بحران کشور محول شود تا در آن جلسه تصمیم گیری لازم صورت گیرد.

رئیس مرکز تدوین مقررات، ایمنی حمل و نقل، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا در حال حاضر مسئله مطرح شده را به عنوان یک مخاطره جدی و فوری تلقی می کنید؟ گفت:  در حال حاضر به این موضوع به عنوان یک هشدار نگاه می کنیم اما تصمیم گیری برای انجام هرگونه اقدام به سطح خطر بستگی دارد؛ بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه نتایجی از سوی متولیان و دستگاه های مربوطه از بررسی این محدوده از جاده هراز اعلام می شود.

 بر اساس اطلاعات به دست آمده خبرنگار دانشجو اینترنشنال، سنسورهایی در این منطقه تعبیه شده و طی هفته‌های گذشته این تَرَک‌ها در حال رصد و ارزیابی دائمی هستند تا پس از کاهش یا قطع بارش‌ها دوباره بررسی شوند و اگر لغزش‌های این توده عطیم قابل توجه و خطرناک تشخیص داده شد، تصمیم‌گیری درباره مسدود شدن جاده هراز، احداث مسیر جایگزین و حل این مشکل به ستاد مدیریت بحران ارجاع شود و احتمال زیاد حداقل برای مدتی جاده هراز مسدود خواهد شد تا شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور که در حال ساخت باند برگشت محور هراز است ان را به صورت چهاربانده بسازد تا جایگزین این محور شود.

انتهای پیام

برچسب ها: جاده هراز
پست قبلی

صدور “صلح یار” برای ریش سفیدان اقوام و مذاهب گلستان

پست بعدی

در گفت‌وگو با دانشجو اینترنشنال اعلام شد رویکرد جدید وزارت علوم برای ساماندهی انجمن‌های علمی/به زودی برنامه‌ها اعلام می‌شود

مربوطه پست ها

بهترين برند پودر كاكائو در ايران
صنعت و تجارت

بهترین برند پودر کاکائو در ایران

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
رئیس سازمان حمایت: احتکار خودرو با انبار کردن در پارکینگ فرقی ندارد
صنعت و تجارت

رئیس سازمان حمایت: احتکار خودرو با انبار کردن در پارکینگ فرقی ندارد

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
ایران و عمان؛ دوستان قدیمی با حجم تجارت ضعیف/ پیشنهاد جذاب مسقط برای فعالان اقتصادی ایرانی چیست؟
صنعت و تجارت

ایران و عمان؛ دوستان قدیمی با حجم تجارت ضعیف/ پیشنهاد جذاب مسقط برای فعالان اقتصادی ایرانی چیست؟

۱۷ خرداد ۱۴۰۴
قیمت گوشی‌های سامسونگ، امروز شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۴
صنعت و تجارت

قیمت گوشی‌های سامسونگ، امروز شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۴

۱۷ خرداد ۱۴۰۴
قیمت گوشی‌های شیائومی، امروز شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۴
صنعت و تجارت

قیمت گوشی‌های شیائومی، امروز شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۴

۱۷ خرداد ۱۴۰۴
قیمت گوشی‌های آیفون امروز شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۴
صنعت و تجارت

قیمت گوشی‌های آیفون امروز شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۴

۱۷ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + سیزده =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • TTR.ir بهترین سرویس کوتاه کننده لینک ایرانی
  • بهترین برند پودر کاکائو در ایران
  • یحیی گل‌محمدی از فولاد رفتنی شد؟
  • بازگشت اسطوره استقلال به خانه
  • قیمت رهن کامل آپارتمان در تهران ۱۴۰۴ /جدول نرخ‌ها در منطقه ۵ تا ۲ میلیارد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.