دانش جوین
شنبه, مرداد ۱۱, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی صنعت و تجارت

جزییات جایگزین ایران و ارمنستان برای ساخت مسیرهای ترانزیتی جدید

دانش جوین توسط دانش جوین
۱۷ مهر ۱۴۰۰
در صنعت و تجارت
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
318
2.3k
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

«خیراله خادمی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی دانشجو اینترنشنال با اشاره به پایان سفر خود به ارمنستان برای بررسی وضعیت جاده حد حدفاصل بین مرز نوردوزدر ایران به سمت ایروان در ارمنستان افزود: با مقامات کشور ارمنستان از جمله وزیر زیرساخت ارمنستان و سفارشین وی ملاقات بسیار خوبی انجام شد. برای مسیر جدید همچنین راهکارهای خوبی با برنامه زمانبندی مشخص شد در نظر گرفته شد تا مشکلی که برای تردد کامیون های ایرانی در 21 کیلومتر فعلی به وجود آمد رفع شد.

خادمی ادامه داد: در این سفر علاوه بر بازدید از مرکز در حال ساخت که به عنوان عنوان پیشین 211 کیلومتر فعلی توسط بخش زیرساخت ارمنستان در حال حاضر اتمام است ، اعلام کرد که آماده کمک و مساعدت برای تسریع عملیات اجرایی مسیر تولید می شود.

اعتراض داریم. لازم است راه جایگزین جاده قبلی ایجاد شود تا مسافران و کامیونداران ایرانی مشکل تردد با پرداخت عوارض اضافی داشته باشند.

وزیر وزیر راه و شهرسازی گفت: مسیر ارتباطی از ایران به سمت مرز «نوردوز» ایروان در ارمنستان که ما به مرز گرجستان و قفقاز می رساند یک کریدور مهمترین منطقه ، بین المللی و راهبری است و باید دو کشور ایران را ببینیم ارمنستان باز نگه داشته شود. برای همین هم احداث راه تغییر در محدوده 21 کیلومتر فعلی در نظر گرفته شده است و همچنین در برنامه های احداث بخش جنوبی کریدور شمال به جنوب در مرز نوردوز ایران در نهایت به مرز گرجستان وصل شده است ، برنامه ریزی می شود.

بر اساس اعلام خادمی ، برنامه درازمدت ارمنستان ساخت قطعه 4 این کریدور سراسری است و ایران اعلام آمادگی کرده است تا مشاوران و پیمانکاران خود را برای اجرای این قطعه مشارکت داشته باشند

وی با بیان سفر به ارمنستان با همراهی تیم مهندسی انجام شد ، گفت: بازدید کارشناسی انجام شد تا مشارکت در ساخت این قسمت در صورت آمادگی ارمنستان شروع شود.

وزیر وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: تا زمان حرکت تغییر داد تا یک ماه آینده آسفالت و آماده تردد کامیون های ایرانی انجام داد. قطعه 4 کریدور شمال- جنوب در خاک ارمنستان حدود 15 کیلومتر تونل و پل داشت و تکمیل کرد به پنج سال زمان نیاز دارد و کار اصلی در درازمدت ، احداث قطعه 4 جنوبی ایروان به مرز ایران است که به عنوان بخشی از کریدور اصلی شمال به جنوب سطح جاده مهم و ترانزیتی برای ارتباط بین کشور ما با کشور ارمنستان و قفقاز باشد. قسمت شمالی این مسیر یعنی ایروان به سمت گرجستان توسط ارمنستان احداث شده است و قسمت جنوبی به سمت مرز نوردوز ایران قطعه 4 است که برای شروع عملیات اجرایی آن گرفته شد.

به گزارش روز دانشجو اینترنشنال ، وزیر وزیر راه و شهرسازی چند روز پیش به منظور مشارکت در تکمیل «جاده تاتو» به عنوان مسیر مستقیم ایران به کشور ارمنستان و در نتیجه تسهیل تردد در کریدور شمال- جنوب به ارمنستان سفر کرد. این سفر به معنای تحکیم روابط و جستجوی افزایش زیرساخت های حمل و نقل دو کشور انجام شد و با توجه به مشکلات پیش آمد برای تردد وسایل نقلیه سنگین در این مسیر ، ساخت مسیر حرکت در کریدور شمال- جنوب و حذف کشور ثالث در مسیر ترانزیتی میان این دو کشور از مهمترین هدف این سفر بود ؛ چرا که ایران با جستجوی ارمنستان در تکمیل جاده تاتو به راحتی بدون نیاز به عبور از جمهوری آذربایجان به ارمنستان برسد و از آنجا به اروپا متصل شود.

«خیراله خادمی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی دانشجو اینترنشنال با اشاره به پایان سفر خود به ارمنستان برای بررسی وضعیت جاده حد حدفاصل بین مرز نوردوزدر ایران به سمت ایروان در ارمنستان افزود: با مقامات کشور ارمنستان از جمله وزیر زیرساخت ارمنستان و سفارشین وی ملاقات بسیار خوبی انجام شد. برای مسیر جدید همچنین راهکارهای خوبی با برنامه زمانبندی مشخص شد در نظر گرفته شد تا مشکلی که برای تردد کامیون های ایرانی در 21 کیلومتر فعلی به وجود آمد رفع شد.

خادمی ادامه داد: در این سفر علاوه بر بازدید از مرکز در حال ساخت که به عنوان عنوان پیشین 211 کیلومتر فعلی توسط بخش زیرساخت ارمنستان در حال حاضر اتمام است ، اعلام کرد که آماده کمک و مساعدت برای تسریع عملیات اجرایی مسیر تولید می شود.

اعتراض داریم. لازم است راه جایگزین جاده قبلی ایجاد شود تا مسافران و کامیونداران ایرانی مشکل تردد با پرداخت عوارض اضافی داشته باشند.

وزیر وزیر راه و شهرسازی گفت: مسیر ارتباطی از ایران به سمت مرز «نوردوز» ایروان در ارمنستان که ما به مرز گرجستان و قفقاز می رساند یک کریدور مهمترین منطقه ، بین المللی و راهبری است و باید دو کشور ایران را ببینیم ارمنستان باز نگه داشته شود. برای همین هم احداث راه تغییر در محدوده 21 کیلومتر فعلی در نظر گرفته شده است و همچنین در برنامه های احداث بخش جنوبی کریدور شمال به جنوب در مرز نوردوز ایران در نهایت به مرز گرجستان وصل شده است ، برنامه ریزی می شود.

بر اساس اعلام خادمی ، برنامه درازمدت ارمنستان ساخت قطعه 4 این کریدور سراسری است و ایران اعلام آمادگی کرده است تا مشاوران و پیمانکاران خود را برای اجرای این قطعه مشارکت داشته باشند

وی با بیان سفر به ارمنستان با همراهی تیم مهندسی انجام شد ، گفت: بازدید کارشناسی انجام شد تا مشارکت در ساخت این قسمت در صورت آمادگی ارمنستان شروع شود.

وزیر وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: تا زمان حرکت تغییر داد تا یک ماه آینده آسفالت و آماده تردد کامیون های ایرانی انجام داد. قطعه 4 کریدور شمال- جنوب در خاک ارمنستان حدود 15 کیلومتر تونل و پل داشت و تکمیل کرد به پنج سال زمان نیاز دارد و کار اصلی در درازمدت ، احداث قطعه 4 جنوبی ایروان به مرز ایران است که به عنوان بخشی از کریدور اصلی شمال به جنوب سطح جاده مهم و ترانزیتی برای ارتباط بین کشور ما با کشور ارمنستان و قفقاز باشد. قسمت شمالی این مسیر یعنی ایروان به سمت گرجستان توسط ارمنستان احداث شده است و قسمت جنوبی به سمت مرز نوردوز ایران قطعه 4 است که برای شروع عملیات اجرایی آن گرفته شد.

به گزارش روز دانشجو اینترنشنال ، وزیر وزیر راه و شهرسازی چند روز پیش به منظور مشارکت در تکمیل «جاده تاتو» به عنوان مسیر مستقیم ایران به کشور ارمنستان و در نتیجه تسهیل تردد در کریدور شمال- جنوب به ارمنستان سفر کرد. این سفر به معنای تحکیم روابط و جستجوی افزایش زیرساخت های حمل و نقل دو کشور انجام شد و با توجه به مشکلات پیش آمد برای تردد وسایل نقلیه سنگین در این مسیر ، ساخت مسیر حرکت در کریدور شمال- جنوب و حذف کشور ثالث در مسیر ترانزیتی میان این دو کشور از مهمترین هدف این سفر بود ؛ چرا که ایران با جستجوی ارمنستان در تکمیل جاده تاتو به راحتی بدون نیاز به عبور از جمهوری آذربایجان به ارمنستان برسد و از آنجا به اروپا متصل شود.

اخبارجدیدترین

افزایش ۲۲ درصدی صادرات ایران به کشورای اتحادیه اوراسیا

تردد بیش از ۴۳ هزار زائر از مرز مهران تا ساعت ۲۰ امشب

مهلت بسته حمایتی دولت از صنایع رو به پایان است

«خیراله خادمی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی دانشجو اینترنشنال با اشاره به پایان سفر خود به ارمنستان برای بررسی وضعیت جاده حد حدفاصل بین مرز نوردوزدر ایران به سمت ایروان در ارمنستان افزود: با مقامات کشور ارمنستان از جمله وزیر زیرساخت ارمنستان و سفارشین وی ملاقات بسیار خوبی انجام شد. برای مسیر جدید همچنین راهکارهای خوبی با برنامه زمانبندی مشخص شد در نظر گرفته شد تا مشکلی که برای تردد کامیون های ایرانی در 21 کیلومتر فعلی به وجود آمد رفع شد.

خادمی ادامه داد: در این سفر علاوه بر بازدید از مرکز در حال ساخت که به عنوان عنوان پیشین 211 کیلومتر فعلی توسط بخش زیرساخت ارمنستان در حال حاضر اتمام است ، اعلام کرد که آماده کمک و مساعدت برای تسریع عملیات اجرایی مسیر تولید می شود.

اعتراض داریم. لازم است راه جایگزین جاده قبلی ایجاد شود تا مسافران و کامیونداران ایرانی مشکل تردد با پرداخت عوارض اضافی داشته باشند.

وزیر وزیر راه و شهرسازی گفت: مسیر ارتباطی از ایران به سمت مرز «نوردوز» ایروان در ارمنستان که ما به مرز گرجستان و قفقاز می رساند یک کریدور مهمترین منطقه ، بین المللی و راهبری است و باید دو کشور ایران را ببینیم ارمنستان باز نگه داشته شود. برای همین هم احداث راه تغییر در محدوده 21 کیلومتر فعلی در نظر گرفته شده است و همچنین در برنامه های احداث بخش جنوبی کریدور شمال به جنوب در مرز نوردوز ایران در نهایت به مرز گرجستان وصل شده است ، برنامه ریزی می شود.

بر اساس اعلام خادمی ، برنامه درازمدت ارمنستان ساخت قطعه 4 این کریدور سراسری است و ایران اعلام آمادگی کرده است تا مشاوران و پیمانکاران خود را برای اجرای این قطعه مشارکت داشته باشند

وی با بیان سفر به ارمنستان با همراهی تیم مهندسی انجام شد ، گفت: بازدید کارشناسی انجام شد تا مشارکت در ساخت این قسمت در صورت آمادگی ارمنستان شروع شود.

وزیر وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: تا زمان حرکت تغییر داد تا یک ماه آینده آسفالت و آماده تردد کامیون های ایرانی انجام داد. قطعه 4 کریدور شمال- جنوب در خاک ارمنستان حدود 15 کیلومتر تونل و پل داشت و تکمیل کرد به پنج سال زمان نیاز دارد و کار اصلی در درازمدت ، احداث قطعه 4 جنوبی ایروان به مرز ایران است که به عنوان بخشی از کریدور اصلی شمال به جنوب سطح جاده مهم و ترانزیتی برای ارتباط بین کشور ما با کشور ارمنستان و قفقاز باشد. قسمت شمالی این مسیر یعنی ایروان به سمت گرجستان توسط ارمنستان احداث شده است و قسمت جنوبی به سمت مرز نوردوز ایران قطعه 4 است که برای شروع عملیات اجرایی آن گرفته شد.

به گزارش روز دانشجو اینترنشنال ، وزیر وزیر راه و شهرسازی چند روز پیش به منظور مشارکت در تکمیل «جاده تاتو» به عنوان مسیر مستقیم ایران به کشور ارمنستان و در نتیجه تسهیل تردد در کریدور شمال- جنوب به ارمنستان سفر کرد. این سفر به معنای تحکیم روابط و جستجوی افزایش زیرساخت های حمل و نقل دو کشور انجام شد و با توجه به مشکلات پیش آمد برای تردد وسایل نقلیه سنگین در این مسیر ، ساخت مسیر حرکت در کریدور شمال- جنوب و حذف کشور ثالث در مسیر ترانزیتی میان این دو کشور از مهمترین هدف این سفر بود ؛ چرا که ایران با جستجوی ارمنستان در تکمیل جاده تاتو به راحتی بدون نیاز به عبور از جمهوری آذربایجان به ارمنستان برسد و از آنجا به اروپا متصل شود.

«خیراله خادمی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی دانشجو اینترنشنال با اشاره به پایان سفر خود به ارمنستان برای بررسی وضعیت جاده حد حدفاصل بین مرز نوردوزدر ایران به سمت ایروان در ارمنستان افزود: با مقامات کشور ارمنستان از جمله وزیر زیرساخت ارمنستان و سفارشین وی ملاقات بسیار خوبی انجام شد. برای مسیر جدید همچنین راهکارهای خوبی با برنامه زمانبندی مشخص شد در نظر گرفته شد تا مشکلی که برای تردد کامیون های ایرانی در 21 کیلومتر فعلی به وجود آمد رفع شد.

خادمی ادامه داد: در این سفر علاوه بر بازدید از مرکز در حال ساخت که به عنوان عنوان پیشین 211 کیلومتر فعلی توسط بخش زیرساخت ارمنستان در حال حاضر اتمام است ، اعلام کرد که آماده کمک و مساعدت برای تسریع عملیات اجرایی مسیر تولید می شود.

اعتراض داریم. لازم است راه جایگزین جاده قبلی ایجاد شود تا مسافران و کامیونداران ایرانی مشکل تردد با پرداخت عوارض اضافی داشته باشند.

وزیر وزیر راه و شهرسازی گفت: مسیر ارتباطی از ایران به سمت مرز «نوردوز» ایروان در ارمنستان که ما به مرز گرجستان و قفقاز می رساند یک کریدور مهمترین منطقه ، بین المللی و راهبری است و باید دو کشور ایران را ببینیم ارمنستان باز نگه داشته شود. برای همین هم احداث راه تغییر در محدوده 21 کیلومتر فعلی در نظر گرفته شده است و همچنین در برنامه های احداث بخش جنوبی کریدور شمال به جنوب در مرز نوردوز ایران در نهایت به مرز گرجستان وصل شده است ، برنامه ریزی می شود.

بر اساس اعلام خادمی ، برنامه درازمدت ارمنستان ساخت قطعه 4 این کریدور سراسری است و ایران اعلام آمادگی کرده است تا مشاوران و پیمانکاران خود را برای اجرای این قطعه مشارکت داشته باشند

وی با بیان سفر به ارمنستان با همراهی تیم مهندسی انجام شد ، گفت: بازدید کارشناسی انجام شد تا مشارکت در ساخت این قسمت در صورت آمادگی ارمنستان شروع شود.

وزیر وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: تا زمان حرکت تغییر داد تا یک ماه آینده آسفالت و آماده تردد کامیون های ایرانی انجام داد. قطعه 4 کریدور شمال- جنوب در خاک ارمنستان حدود 15 کیلومتر تونل و پل داشت و تکمیل کرد به پنج سال زمان نیاز دارد و کار اصلی در درازمدت ، احداث قطعه 4 جنوبی ایروان به مرز ایران است که به عنوان بخشی از کریدور اصلی شمال به جنوب سطح جاده مهم و ترانزیتی برای ارتباط بین کشور ما با کشور ارمنستان و قفقاز باشد. قسمت شمالی این مسیر یعنی ایروان به سمت گرجستان توسط ارمنستان احداث شده است و قسمت جنوبی به سمت مرز نوردوز ایران قطعه 4 است که برای شروع عملیات اجرایی آن گرفته شد.

به گزارش روز دانشجو اینترنشنال ، وزیر وزیر راه و شهرسازی چند روز پیش به منظور مشارکت در تکمیل «جاده تاتو» به عنوان مسیر مستقیم ایران به کشور ارمنستان و در نتیجه تسهیل تردد در کریدور شمال- جنوب به ارمنستان سفر کرد. این سفر به معنای تحکیم روابط و جستجوی افزایش زیرساخت های حمل و نقل دو کشور انجام شد و با توجه به مشکلات پیش آمد برای تردد وسایل نقلیه سنگین در این مسیر ، ساخت مسیر حرکت در کریدور شمال- جنوب و حذف کشور ثالث در مسیر ترانزیتی میان این دو کشور از مهمترین هدف این سفر بود ؛ چرا که ایران با جستجوی ارمنستان در تکمیل جاده تاتو به راحتی بدون نیاز به عبور از جمهوری آذربایجان به ارمنستان برسد و از آنجا به اروپا متصل شود.

برچسب ها: شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور
پست قبلی

به پیشنهاد نرخ تخمممرغ به نرخ شانه مورد ۴۲ هزارو ۵۰۰ تومان از امروز

پست بعدی

فرصتهای عضویت دایم ایران در سازمان شانگهای برای خودروسازی ایران

مربوطه پست ها

افزایش ۲۲ درصدی صادرات ایران به کشورای اتحادیه اوراسیا
صنعت و تجارت

افزایش ۲۲ درصدی صادرات ایران به کشورای اتحادیه اوراسیا

۱۰ مرداد ۱۴۰۴
تردد بیش از ۴۳ هزار زائر از مرز مهران تا ساعت ۲۰ امشب
صنعت و تجارت

تردد بیش از ۴۳ هزار زائر از مرز مهران تا ساعت ۲۰ امشب

۱۰ مرداد ۱۴۰۴
مهلت بسته حمایتی دولت از صنایع رو به پایان است
صنعت و تجارت

مهلت بسته حمایتی دولت از صنایع رو به پایان است

۰۹ مرداد ۱۴۰۴
واردات کشور ۱۴ درصد کاهش یافت
صنعت و تجارت

واردات کشور ۱۴ درصد کاهش یافت

۰۹ مرداد ۱۴۰۴
پرچم صنایع عمومی بالا رفت / رشد ۱۳ درصدی صادرات چاق و قهوه ایران
صنعت و تجارت

پرچم صنایع عمومی بالا رفت / رشد ۱۳ درصدی صادرات چاق و قهوه ایران

۰۹ مرداد ۱۴۰۴
آغاز فروش ویژه اربعین کفش ملی با شعار «همپای ایران حسینی»
صنعت و تجارت

آغاز فروش ویژه اربعین کفش ملی با شعار «همپای ایران حسینی»

۰۷ مرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • هدیه سازمانی تبلیغاتی؛ راهی هوشمندانه برای برندینگ پایدار
  • پیشرفته‌ترین رادار فضایی/ از پشت ابرها زمین را با دقت سانتی‌متری رصد می‌کند
  • قطارها در ۵۰ سال آینده چه ظاهری پیدا می‌کنند؟
  • شمایل‌های پرده‌های عاشورا بازتاب چیست؟
  • کارمندان اپل چقدر حقوق می‌گیرند؟
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.