دانش جوین
پنجشنبه, تیر ۲۶, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

جوزف فارس نمی‌فهمد چرا EA این‌قدر مورد نفرت قرار می‌گیرد

گیمفا توسط گیمفا
۲۵ اسفند ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 6 دقیقه
1
جوزف فارس نمی‌فهمد چرا EA این‌قدر مورد نفرت قرار می‌گیرد
4
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

EA دو بازی اخیر استودیوی Hazelight، یعنی It Takes Two و Split Fiction را از طریق EA Originals منتشر کرده است. این دو بازی موفقیتی بزرگ برای شرکت EA بوده‌اند.

تبلیغات

بنیان‌گذار استودیوی Hazelight، جوزف فارس، با نظرات پرشور خود در زمینه بازی‌ها در صنعت بازی شناخته شده است و توانسته محبوبیت زیادی در میان طرفداران به دست آورد. علی‌رغم شهرت منفی که EA دارد، فارس همیشه نظر مثبتی نسبت به رابطه بین استودیوی Hazelight و ناشر خود داشته است. در مصاحبه اخیر با مجله Edge، فارس درباره EA اظهار نظر کرد. او در مقایسه با واکنش‌های منفی که در آغاز مسیرش با آن‌ها روبه‌رو بود، گفت:

الکترونیک آرتز هیچ‌گاه در روند توسعه بازی‌ها دخالت نکرده است. منظورم صفر مطلق است.

فارس همیشه مخالف پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای بوده است، در حالی که الکترونیک آرتز به طور مداوم از این شیوه‌ها حمایت کرده است. با این حال، فارس می‌گوید EA هیچ‌گاه استودیوی Hazelight را تحت فشار قرار نداده تا از این روش‌ها استفاده کند.

جوزف فارس نمی‌فهمد چرا EA این‌قدر مورد نفرت قرار می‌گیرد - گیمفا

باید توجه داشت که استودیوی Hazelight تحت مالکیت EA نیست، بنابراین اختیار این شرکت روی استودیوی Hazelight محدود به چیزی است که در قرارداد نشر بین این دو شرکت توافق شده است. استودیوهای اختصاصی مانند BioWare و DICE این مزیت را ندارند، چرا که به طور کامل تحت مالکیت EA هستند. فارس ادامه داد:

من باید از الکترونیک آرتز بابت اینکه به دیدگاه ما ایمان داشتند و از آن پشتیبانی کردند، قدردانی کنم. آنها هیچ‌وقت دخالت نمی‌کنند. گاهی اوقات احساس می‌کنم که با آن‌ها خیلی بد رفتار می‌شود، در حالی که اصلاً لایقش نیستند. من نمی‌دانم با بقیه چطور کار می‌کنند، اما با ما همه چیز فوق‌العاده است.

او سپس در مورد این توضیح داد که یک توسعه‌دهنده باید هنگام توافق با یک ناشر دیدگاه روشن و قوی داشته باشد، زیرا عدم تحویل محصولی موفق در زمان مناسب می‌تواند منجر به دخالت بیشتر ناشر برای محافظت از سرمایه‌گذاری‌اش شود.

این که آیا EA شایسته‌ی شهرت منفی‌اش است یا نه، مسأله‌ای است که بستگی به دیدگاه هر فرد دارد، اما این شرکت در طول سال‌ها نتوانسته است محبتی در جامعه‌ی بازی‌سازان به دست آورد. فرهنگی که مستندات زیادی از آن در مورد فشارهای بیش از حد برای تمام کردن پروژه‌ها وجود دارد. میزان بالای موانع مالی، خرید و سپس تعطیلی استودیوهای محبوب و گزارش‌های پشت‌پرده از دخالت‌های شدید این شرکت در استودیوهایش، همه به تصویر منفی این شرکت دامن زده‌اند.

فارس به این نکته اشاره کرد:

ناشرها گاهی اشتباهاتی مرتکب می‌شوند و تصمیمات احمقانه‌ای می‌گیرند مثلاً «باید این کار رو برای پول بیشتر انجام بدهیم». به همین خاطر من همیشه روشن می‌گویم: هیچ پرداخت‌ درون‌برنامه‌ای و هیچ لوت‌باکسی نخواهیم داشت. خیلی مهم است که بفهمیم ما در حال کار روی خلاقیت هستیم. باید این صنعت رو پیش ببریم. نمی‌توانیم این مسخره‌بازی‌ها رو وارد کنیم و در Hazelight هیچ‌وقت همچین چیزی نخواهیم داشت.

AQUARIUSSinaSEGA.STREETSCambyses The ThirdMotinعبدالانشعاب تجاری𓄂𓆃Kind Killer𓄂𓆃

EA دو بازی اخیر استودیوی Hazelight، یعنی It Takes Two و Split Fiction را از طریق EA Originals منتشر کرده است. این دو بازی موفقیتی بزرگ برای شرکت EA بوده‌اند.

تبلیغات

بنیان‌گذار استودیوی Hazelight، جوزف فارس، با نظرات پرشور خود در زمینه بازی‌ها در صنعت بازی شناخته شده است و توانسته محبوبیت زیادی در میان طرفداران به دست آورد. علی‌رغم شهرت منفی که EA دارد، فارس همیشه نظر مثبتی نسبت به رابطه بین استودیوی Hazelight و ناشر خود داشته است. در مصاحبه اخیر با مجله Edge، فارس درباره EA اظهار نظر کرد. او در مقایسه با واکنش‌های منفی که در آغاز مسیرش با آن‌ها روبه‌رو بود، گفت:

الکترونیک آرتز هیچ‌گاه در روند توسعه بازی‌ها دخالت نکرده است. منظورم صفر مطلق است.

فارس همیشه مخالف پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای بوده است، در حالی که الکترونیک آرتز به طور مداوم از این شیوه‌ها حمایت کرده است. با این حال، فارس می‌گوید EA هیچ‌گاه استودیوی Hazelight را تحت فشار قرار نداده تا از این روش‌ها استفاده کند.

جوزف فارس نمی‌فهمد چرا EA این‌قدر مورد نفرت قرار می‌گیرد - گیمفا

باید توجه داشت که استودیوی Hazelight تحت مالکیت EA نیست، بنابراین اختیار این شرکت روی استودیوی Hazelight محدود به چیزی است که در قرارداد نشر بین این دو شرکت توافق شده است. استودیوهای اختصاصی مانند BioWare و DICE این مزیت را ندارند، چرا که به طور کامل تحت مالکیت EA هستند. فارس ادامه داد:

من باید از الکترونیک آرتز بابت اینکه به دیدگاه ما ایمان داشتند و از آن پشتیبانی کردند، قدردانی کنم. آنها هیچ‌وقت دخالت نمی‌کنند. گاهی اوقات احساس می‌کنم که با آن‌ها خیلی بد رفتار می‌شود، در حالی که اصلاً لایقش نیستند. من نمی‌دانم با بقیه چطور کار می‌کنند، اما با ما همه چیز فوق‌العاده است.

او سپس در مورد این توضیح داد که یک توسعه‌دهنده باید هنگام توافق با یک ناشر دیدگاه روشن و قوی داشته باشد، زیرا عدم تحویل محصولی موفق در زمان مناسب می‌تواند منجر به دخالت بیشتر ناشر برای محافظت از سرمایه‌گذاری‌اش شود.

این که آیا EA شایسته‌ی شهرت منفی‌اش است یا نه، مسأله‌ای است که بستگی به دیدگاه هر فرد دارد، اما این شرکت در طول سال‌ها نتوانسته است محبتی در جامعه‌ی بازی‌سازان به دست آورد. فرهنگی که مستندات زیادی از آن در مورد فشارهای بیش از حد برای تمام کردن پروژه‌ها وجود دارد. میزان بالای موانع مالی، خرید و سپس تعطیلی استودیوهای محبوب و گزارش‌های پشت‌پرده از دخالت‌های شدید این شرکت در استودیوهایش، همه به تصویر منفی این شرکت دامن زده‌اند.

فارس به این نکته اشاره کرد:

ناشرها گاهی اشتباهاتی مرتکب می‌شوند و تصمیمات احمقانه‌ای می‌گیرند مثلاً «باید این کار رو برای پول بیشتر انجام بدهیم». به همین خاطر من همیشه روشن می‌گویم: هیچ پرداخت‌ درون‌برنامه‌ای و هیچ لوت‌باکسی نخواهیم داشت. خیلی مهم است که بفهمیم ما در حال کار روی خلاقیت هستیم. باید این صنعت رو پیش ببریم. نمی‌توانیم این مسخره‌بازی‌ها رو وارد کنیم و در Hazelight هیچ‌وقت همچین چیزی نخواهیم داشت.

AQUARIUSSinaSEGA.STREETSCambyses The ThirdMotinعبدالانشعاب تجاری𓄂𓆃Kind Killer𓄂𓆃

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

EA دو بازی اخیر استودیوی Hazelight، یعنی It Takes Two و Split Fiction را از طریق EA Originals منتشر کرده است. این دو بازی موفقیتی بزرگ برای شرکت EA بوده‌اند.

تبلیغات

بنیان‌گذار استودیوی Hazelight، جوزف فارس، با نظرات پرشور خود در زمینه بازی‌ها در صنعت بازی شناخته شده است و توانسته محبوبیت زیادی در میان طرفداران به دست آورد. علی‌رغم شهرت منفی که EA دارد، فارس همیشه نظر مثبتی نسبت به رابطه بین استودیوی Hazelight و ناشر خود داشته است. در مصاحبه اخیر با مجله Edge، فارس درباره EA اظهار نظر کرد. او در مقایسه با واکنش‌های منفی که در آغاز مسیرش با آن‌ها روبه‌رو بود، گفت:

الکترونیک آرتز هیچ‌گاه در روند توسعه بازی‌ها دخالت نکرده است. منظورم صفر مطلق است.

فارس همیشه مخالف پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای بوده است، در حالی که الکترونیک آرتز به طور مداوم از این شیوه‌ها حمایت کرده است. با این حال، فارس می‌گوید EA هیچ‌گاه استودیوی Hazelight را تحت فشار قرار نداده تا از این روش‌ها استفاده کند.

جوزف فارس نمی‌فهمد چرا EA این‌قدر مورد نفرت قرار می‌گیرد - گیمفا

باید توجه داشت که استودیوی Hazelight تحت مالکیت EA نیست، بنابراین اختیار این شرکت روی استودیوی Hazelight محدود به چیزی است که در قرارداد نشر بین این دو شرکت توافق شده است. استودیوهای اختصاصی مانند BioWare و DICE این مزیت را ندارند، چرا که به طور کامل تحت مالکیت EA هستند. فارس ادامه داد:

من باید از الکترونیک آرتز بابت اینکه به دیدگاه ما ایمان داشتند و از آن پشتیبانی کردند، قدردانی کنم. آنها هیچ‌وقت دخالت نمی‌کنند. گاهی اوقات احساس می‌کنم که با آن‌ها خیلی بد رفتار می‌شود، در حالی که اصلاً لایقش نیستند. من نمی‌دانم با بقیه چطور کار می‌کنند، اما با ما همه چیز فوق‌العاده است.

او سپس در مورد این توضیح داد که یک توسعه‌دهنده باید هنگام توافق با یک ناشر دیدگاه روشن و قوی داشته باشد، زیرا عدم تحویل محصولی موفق در زمان مناسب می‌تواند منجر به دخالت بیشتر ناشر برای محافظت از سرمایه‌گذاری‌اش شود.

این که آیا EA شایسته‌ی شهرت منفی‌اش است یا نه، مسأله‌ای است که بستگی به دیدگاه هر فرد دارد، اما این شرکت در طول سال‌ها نتوانسته است محبتی در جامعه‌ی بازی‌سازان به دست آورد. فرهنگی که مستندات زیادی از آن در مورد فشارهای بیش از حد برای تمام کردن پروژه‌ها وجود دارد. میزان بالای موانع مالی، خرید و سپس تعطیلی استودیوهای محبوب و گزارش‌های پشت‌پرده از دخالت‌های شدید این شرکت در استودیوهایش، همه به تصویر منفی این شرکت دامن زده‌اند.

فارس به این نکته اشاره کرد:

ناشرها گاهی اشتباهاتی مرتکب می‌شوند و تصمیمات احمقانه‌ای می‌گیرند مثلاً «باید این کار رو برای پول بیشتر انجام بدهیم». به همین خاطر من همیشه روشن می‌گویم: هیچ پرداخت‌ درون‌برنامه‌ای و هیچ لوت‌باکسی نخواهیم داشت. خیلی مهم است که بفهمیم ما در حال کار روی خلاقیت هستیم. باید این صنعت رو پیش ببریم. نمی‌توانیم این مسخره‌بازی‌ها رو وارد کنیم و در Hazelight هیچ‌وقت همچین چیزی نخواهیم داشت.

AQUARIUSSinaSEGA.STREETSCambyses The ThirdMotinعبدالانشعاب تجاری𓄂𓆃Kind Killer𓄂𓆃

EA دو بازی اخیر استودیوی Hazelight، یعنی It Takes Two و Split Fiction را از طریق EA Originals منتشر کرده است. این دو بازی موفقیتی بزرگ برای شرکت EA بوده‌اند.

تبلیغات

بنیان‌گذار استودیوی Hazelight، جوزف فارس، با نظرات پرشور خود در زمینه بازی‌ها در صنعت بازی شناخته شده است و توانسته محبوبیت زیادی در میان طرفداران به دست آورد. علی‌رغم شهرت منفی که EA دارد، فارس همیشه نظر مثبتی نسبت به رابطه بین استودیوی Hazelight و ناشر خود داشته است. در مصاحبه اخیر با مجله Edge، فارس درباره EA اظهار نظر کرد. او در مقایسه با واکنش‌های منفی که در آغاز مسیرش با آن‌ها روبه‌رو بود، گفت:

الکترونیک آرتز هیچ‌گاه در روند توسعه بازی‌ها دخالت نکرده است. منظورم صفر مطلق است.

فارس همیشه مخالف پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای بوده است، در حالی که الکترونیک آرتز به طور مداوم از این شیوه‌ها حمایت کرده است. با این حال، فارس می‌گوید EA هیچ‌گاه استودیوی Hazelight را تحت فشار قرار نداده تا از این روش‌ها استفاده کند.

جوزف فارس نمی‌فهمد چرا EA این‌قدر مورد نفرت قرار می‌گیرد - گیمفا

باید توجه داشت که استودیوی Hazelight تحت مالکیت EA نیست، بنابراین اختیار این شرکت روی استودیوی Hazelight محدود به چیزی است که در قرارداد نشر بین این دو شرکت توافق شده است. استودیوهای اختصاصی مانند BioWare و DICE این مزیت را ندارند، چرا که به طور کامل تحت مالکیت EA هستند. فارس ادامه داد:

من باید از الکترونیک آرتز بابت اینکه به دیدگاه ما ایمان داشتند و از آن پشتیبانی کردند، قدردانی کنم. آنها هیچ‌وقت دخالت نمی‌کنند. گاهی اوقات احساس می‌کنم که با آن‌ها خیلی بد رفتار می‌شود، در حالی که اصلاً لایقش نیستند. من نمی‌دانم با بقیه چطور کار می‌کنند، اما با ما همه چیز فوق‌العاده است.

او سپس در مورد این توضیح داد که یک توسعه‌دهنده باید هنگام توافق با یک ناشر دیدگاه روشن و قوی داشته باشد، زیرا عدم تحویل محصولی موفق در زمان مناسب می‌تواند منجر به دخالت بیشتر ناشر برای محافظت از سرمایه‌گذاری‌اش شود.

این که آیا EA شایسته‌ی شهرت منفی‌اش است یا نه، مسأله‌ای است که بستگی به دیدگاه هر فرد دارد، اما این شرکت در طول سال‌ها نتوانسته است محبتی در جامعه‌ی بازی‌سازان به دست آورد. فرهنگی که مستندات زیادی از آن در مورد فشارهای بیش از حد برای تمام کردن پروژه‌ها وجود دارد. میزان بالای موانع مالی، خرید و سپس تعطیلی استودیوهای محبوب و گزارش‌های پشت‌پرده از دخالت‌های شدید این شرکت در استودیوهایش، همه به تصویر منفی این شرکت دامن زده‌اند.

فارس به این نکته اشاره کرد:

ناشرها گاهی اشتباهاتی مرتکب می‌شوند و تصمیمات احمقانه‌ای می‌گیرند مثلاً «باید این کار رو برای پول بیشتر انجام بدهیم». به همین خاطر من همیشه روشن می‌گویم: هیچ پرداخت‌ درون‌برنامه‌ای و هیچ لوت‌باکسی نخواهیم داشت. خیلی مهم است که بفهمیم ما در حال کار روی خلاقیت هستیم. باید این صنعت رو پیش ببریم. نمی‌توانیم این مسخره‌بازی‌ها رو وارد کنیم و در Hazelight هیچ‌وقت همچین چیزی نخواهیم داشت.

AQUARIUSSinaSEGA.STREETSCambyses The ThirdMotinعبدالانشعاب تجاری𓄂𓆃Kind Killer𓄂𓆃
پست قبلی

خلق قاب‌ها در تاریکی؛ کارگردان نابینا از چالش‌های فیلمسازی گفت

پست بعدی

احتمالاً بسته‌الحاقی بزرگی برای بازی Avowed عرضه می‌شود

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • بازسازی خانه‌های آسیب دیده در جنگ از شنبه آغاز می‌شود/ تأمین بخشی از مسکن مورد نیاز از واحدهای آماده
  • نتایج کنکور چه زمانی اعلام می‌شود؟/ شناسایی و دستگیری شبکه‌های شایعه‌ساز کنکور
  • آخرین وضعیت ترافیک در آزادراه تهران- شمال
  • سقف قیمت بلیت اتوبوس اربعین مشخص شد/ طرح شکایات در سامانه ۱۴۱
  • جزییات سهمیه شهدا و جانباران جنگ 12 روزه در کنکور سراسری
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.