دانش جوین
سه شنبه, تیر ۲۴, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

خالق سری The Elder Scrolls: عناوین RPG جدید بیش از حد خطی شده‌اند

گیمفا توسط گیمفا
۱۲ بهمن ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 5 دقیقه
1
خالق سری The Elder Scrolls: عناوین RPG جدید بیش از حد خطی شده‌اند
7
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

از روزهای اولیه Fallout و The Elder Scrolls تا بازی‌های مدرن‌ و جدیدی مانند Baldur’s Gate 3، ژانر RPG (بازی نقش‌آفرینی)، قطعاً مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده‌ است. با این حال، نمیتوان با قطعیت گفت که همه افراد از تغییرات و تکامل‌های صورت گرفته در سبک بازی‌های نقش‌آفرینی، راضی هستند.

تبلیغات

بعضی از طرفداران کلاسیک این ژانر دلتنگ چالش‌ها و انتخاب‌های پیچیده‌تر بازی‌های قدیمی‌تر هستند و یکی از خالقان سری بازی‌های The Elder Scrolls نیز از این دست افراد است. او بر این باور است که امروزه این ژانر، احساس آزادی را کمتری را به بازیکنان منتقل می‌کند.

در مصاحبه اخیر خود با وب‌سایت Video Gamer، یکی از خالقان سری بازی‌های The Elder Scrolls، تد پیترسون (Ted Peterson)، درباره چگونگی تکامل بازی‌های نقش‌آفرینی در طول سال‌های اخیر، به بحث و گفتگو پرداخت.

این توسعه‌دهنده، در حال حاضر بر روی پروژه The Wayward Realms کار می‌کند که به عنوان جانشین معنوی بازی The Elder Scrolls 2: Daggerfall شناخته می‌شود. او اظهار داشت که این عنوان، روش‌های مختلفی برای تکمیل مأموریت‌ها به بازیکن ارائه خواهد داد که هر کدام به یک پایان متفاوت منجر خواهند شد.

خالق سری The Elder Scrolls: عناوین RPG جدید بیش از حد خطی شده‌اند - گیمفا
The Wayward Realms همانند TES: Daggerfall، از فناوری procedural generation (خلق رویه‌ای) استفاده خواهد کرد.

همچنین، این توسعه‌دهنده با سابقه بیان کرد که این عنصر در بازی‌های نقش‌آفرینی جدید به مانند زمان قدیم وجود ندارد و او قصد دارد با عنوان در حال توسعه خود، چالش‌های جدیدی را به بازیکنان ارائه دهد.

من دوست ندارم جهان و محیطی بازی‌ای که در حال انجام آن هستم، کوچک باشد یا داستان آن در کنار خطی بودن، شما را به انجام کاری اجبار کند.

تد پیترسون در ادامه اظهار داشت که او آزادی عمل را دوست دارد و از بازی‌های نقش‌آفرینی که به بازیکنان انتخاب‌های متعدد و دنیای گسترده‌ای برای گشت‌وگذار ارائه می‌دهند، لذت می‌برد. به همین دلیل، او قصد دارد در عنوان بعدی در حال توسعه خود، این اصول را دنبال و اجرا کند.

در نهایت، به باور پیترسون، بازی‌هایی مانند Baldur’s Gate 3 در میان عناوین جدید، به عنوان استثنا برجسته می‌شوند، زیرا داستان‌ها و روایت‌های غیرخطی فراوانی را برای کاوش به بازیکنان ارائه می‌دهند. به عقیده بسیاری، این همان دلیلی است که منجر به موفقیت بی‌سابقه استودیوی Larian در سال‌های اخیر شده است.

serکوروشایمانSEGA.STREETSMohaMMad.MzMotinBrainiacViboro

از روزهای اولیه Fallout و The Elder Scrolls تا بازی‌های مدرن‌ و جدیدی مانند Baldur’s Gate 3، ژانر RPG (بازی نقش‌آفرینی)، قطعاً مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده‌ است. با این حال، نمیتوان با قطعیت گفت که همه افراد از تغییرات و تکامل‌های صورت گرفته در سبک بازی‌های نقش‌آفرینی، راضی هستند.

تبلیغات

بعضی از طرفداران کلاسیک این ژانر دلتنگ چالش‌ها و انتخاب‌های پیچیده‌تر بازی‌های قدیمی‌تر هستند و یکی از خالقان سری بازی‌های The Elder Scrolls نیز از این دست افراد است. او بر این باور است که امروزه این ژانر، احساس آزادی را کمتری را به بازیکنان منتقل می‌کند.

در مصاحبه اخیر خود با وب‌سایت Video Gamer، یکی از خالقان سری بازی‌های The Elder Scrolls، تد پیترسون (Ted Peterson)، درباره چگونگی تکامل بازی‌های نقش‌آفرینی در طول سال‌های اخیر، به بحث و گفتگو پرداخت.

این توسعه‌دهنده، در حال حاضر بر روی پروژه The Wayward Realms کار می‌کند که به عنوان جانشین معنوی بازی The Elder Scrolls 2: Daggerfall شناخته می‌شود. او اظهار داشت که این عنوان، روش‌های مختلفی برای تکمیل مأموریت‌ها به بازیکن ارائه خواهد داد که هر کدام به یک پایان متفاوت منجر خواهند شد.

خالق سری The Elder Scrolls: عناوین RPG جدید بیش از حد خطی شده‌اند - گیمفا
The Wayward Realms همانند TES: Daggerfall، از فناوری procedural generation (خلق رویه‌ای) استفاده خواهد کرد.

همچنین، این توسعه‌دهنده با سابقه بیان کرد که این عنصر در بازی‌های نقش‌آفرینی جدید به مانند زمان قدیم وجود ندارد و او قصد دارد با عنوان در حال توسعه خود، چالش‌های جدیدی را به بازیکنان ارائه دهد.

من دوست ندارم جهان و محیطی بازی‌ای که در حال انجام آن هستم، کوچک باشد یا داستان آن در کنار خطی بودن، شما را به انجام کاری اجبار کند.

تد پیترسون در ادامه اظهار داشت که او آزادی عمل را دوست دارد و از بازی‌های نقش‌آفرینی که به بازیکنان انتخاب‌های متعدد و دنیای گسترده‌ای برای گشت‌وگذار ارائه می‌دهند، لذت می‌برد. به همین دلیل، او قصد دارد در عنوان بعدی در حال توسعه خود، این اصول را دنبال و اجرا کند.

در نهایت، به باور پیترسون، بازی‌هایی مانند Baldur’s Gate 3 در میان عناوین جدید، به عنوان استثنا برجسته می‌شوند، زیرا داستان‌ها و روایت‌های غیرخطی فراوانی را برای کاوش به بازیکنان ارائه می‌دهند. به عقیده بسیاری، این همان دلیلی است که منجر به موفقیت بی‌سابقه استودیوی Larian در سال‌های اخیر شده است.

serکوروشایمانSEGA.STREETSMohaMMad.MzMotinBrainiacViboro

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

از روزهای اولیه Fallout و The Elder Scrolls تا بازی‌های مدرن‌ و جدیدی مانند Baldur’s Gate 3، ژانر RPG (بازی نقش‌آفرینی)، قطعاً مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده‌ است. با این حال، نمیتوان با قطعیت گفت که همه افراد از تغییرات و تکامل‌های صورت گرفته در سبک بازی‌های نقش‌آفرینی، راضی هستند.

تبلیغات

بعضی از طرفداران کلاسیک این ژانر دلتنگ چالش‌ها و انتخاب‌های پیچیده‌تر بازی‌های قدیمی‌تر هستند و یکی از خالقان سری بازی‌های The Elder Scrolls نیز از این دست افراد است. او بر این باور است که امروزه این ژانر، احساس آزادی را کمتری را به بازیکنان منتقل می‌کند.

در مصاحبه اخیر خود با وب‌سایت Video Gamer، یکی از خالقان سری بازی‌های The Elder Scrolls، تد پیترسون (Ted Peterson)، درباره چگونگی تکامل بازی‌های نقش‌آفرینی در طول سال‌های اخیر، به بحث و گفتگو پرداخت.

این توسعه‌دهنده، در حال حاضر بر روی پروژه The Wayward Realms کار می‌کند که به عنوان جانشین معنوی بازی The Elder Scrolls 2: Daggerfall شناخته می‌شود. او اظهار داشت که این عنوان، روش‌های مختلفی برای تکمیل مأموریت‌ها به بازیکن ارائه خواهد داد که هر کدام به یک پایان متفاوت منجر خواهند شد.

خالق سری The Elder Scrolls: عناوین RPG جدید بیش از حد خطی شده‌اند - گیمفا
The Wayward Realms همانند TES: Daggerfall، از فناوری procedural generation (خلق رویه‌ای) استفاده خواهد کرد.

همچنین، این توسعه‌دهنده با سابقه بیان کرد که این عنصر در بازی‌های نقش‌آفرینی جدید به مانند زمان قدیم وجود ندارد و او قصد دارد با عنوان در حال توسعه خود، چالش‌های جدیدی را به بازیکنان ارائه دهد.

من دوست ندارم جهان و محیطی بازی‌ای که در حال انجام آن هستم، کوچک باشد یا داستان آن در کنار خطی بودن، شما را به انجام کاری اجبار کند.

تد پیترسون در ادامه اظهار داشت که او آزادی عمل را دوست دارد و از بازی‌های نقش‌آفرینی که به بازیکنان انتخاب‌های متعدد و دنیای گسترده‌ای برای گشت‌وگذار ارائه می‌دهند، لذت می‌برد. به همین دلیل، او قصد دارد در عنوان بعدی در حال توسعه خود، این اصول را دنبال و اجرا کند.

در نهایت، به باور پیترسون، بازی‌هایی مانند Baldur’s Gate 3 در میان عناوین جدید، به عنوان استثنا برجسته می‌شوند، زیرا داستان‌ها و روایت‌های غیرخطی فراوانی را برای کاوش به بازیکنان ارائه می‌دهند. به عقیده بسیاری، این همان دلیلی است که منجر به موفقیت بی‌سابقه استودیوی Larian در سال‌های اخیر شده است.

serکوروشایمانSEGA.STREETSMohaMMad.MzMotinBrainiacViboro

از روزهای اولیه Fallout و The Elder Scrolls تا بازی‌های مدرن‌ و جدیدی مانند Baldur’s Gate 3، ژانر RPG (بازی نقش‌آفرینی)، قطعاً مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده‌ است. با این حال، نمیتوان با قطعیت گفت که همه افراد از تغییرات و تکامل‌های صورت گرفته در سبک بازی‌های نقش‌آفرینی، راضی هستند.

تبلیغات

بعضی از طرفداران کلاسیک این ژانر دلتنگ چالش‌ها و انتخاب‌های پیچیده‌تر بازی‌های قدیمی‌تر هستند و یکی از خالقان سری بازی‌های The Elder Scrolls نیز از این دست افراد است. او بر این باور است که امروزه این ژانر، احساس آزادی را کمتری را به بازیکنان منتقل می‌کند.

در مصاحبه اخیر خود با وب‌سایت Video Gamer، یکی از خالقان سری بازی‌های The Elder Scrolls، تد پیترسون (Ted Peterson)، درباره چگونگی تکامل بازی‌های نقش‌آفرینی در طول سال‌های اخیر، به بحث و گفتگو پرداخت.

این توسعه‌دهنده، در حال حاضر بر روی پروژه The Wayward Realms کار می‌کند که به عنوان جانشین معنوی بازی The Elder Scrolls 2: Daggerfall شناخته می‌شود. او اظهار داشت که این عنوان، روش‌های مختلفی برای تکمیل مأموریت‌ها به بازیکن ارائه خواهد داد که هر کدام به یک پایان متفاوت منجر خواهند شد.

خالق سری The Elder Scrolls: عناوین RPG جدید بیش از حد خطی شده‌اند - گیمفا
The Wayward Realms همانند TES: Daggerfall، از فناوری procedural generation (خلق رویه‌ای) استفاده خواهد کرد.

همچنین، این توسعه‌دهنده با سابقه بیان کرد که این عنصر در بازی‌های نقش‌آفرینی جدید به مانند زمان قدیم وجود ندارد و او قصد دارد با عنوان در حال توسعه خود، چالش‌های جدیدی را به بازیکنان ارائه دهد.

من دوست ندارم جهان و محیطی بازی‌ای که در حال انجام آن هستم، کوچک باشد یا داستان آن در کنار خطی بودن، شما را به انجام کاری اجبار کند.

تد پیترسون در ادامه اظهار داشت که او آزادی عمل را دوست دارد و از بازی‌های نقش‌آفرینی که به بازیکنان انتخاب‌های متعدد و دنیای گسترده‌ای برای گشت‌وگذار ارائه می‌دهند، لذت می‌برد. به همین دلیل، او قصد دارد در عنوان بعدی در حال توسعه خود، این اصول را دنبال و اجرا کند.

در نهایت، به باور پیترسون، بازی‌هایی مانند Baldur’s Gate 3 در میان عناوین جدید، به عنوان استثنا برجسته می‌شوند، زیرا داستان‌ها و روایت‌های غیرخطی فراوانی را برای کاوش به بازیکنان ارائه می‌دهند. به عقیده بسیاری، این همان دلیلی است که منجر به موفقیت بی‌سابقه استودیوی Larian در سال‌های اخیر شده است.

serکوروشایمانSEGA.STREETSMohaMMad.MzMotinBrainiacViboro
پست قبلی

شایعه: Halo: Infinite به پلی استیشن خواهد آمد

پست بعدی

فروش Black Myth: Wukong به ۲۵ میلیون نسخه رسید؛ استقبال عظیم از لوازم تزئینی بازی در چین

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 6 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • چرا گوشی‌ تاشوی سامسونگ قلم ندارد؟
  • اپ جدید جک دورسی میزان دریافت ویتامین D و نور خورشید شما را اندازه می‌گیرد
  • تاثیر دما روی مصرف سوخت
  • خلاصه زیبایی و راحتی در کراس‌اوور «بنتلی»
  • احتمال انفجار قیمت دلار زیر سایه ماشه | تتر از اعتبار افتاد؟
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.