دانش جوین
جمعه, تیر ۲۷, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

خالق Gears of War: لزومی ندارد همه بازی‌ها به عناوین سرویس محور تبدیل شوند

گیمفا توسط گیمفا
۱۸ بهمن ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 5 دقیقه
1
خالق Gears of War: لزومی ندارد همه بازی‌ها به عناوین سرویس محور تبدیل شوند
6
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

اگرچه تحولات اخیر ممکن است نشان دهند که بازی‌های سرویس محور (Live service) همانند قبل به موفقیت دست پیدا نمی‌کنند، اما واقعیت کاملاً برعکس است. با وجود این که گزارش‌ها حاکی از آن هستند که بسیاری از این پروژه‌ها در میانه راه لغو یا با شکست مواجه شده‌اند، همچنان یک سوم توسعه‌دهندگان روی بازی‌های لایو سرویس کار می‌کنند.

تبلیغات

اکنون، کلیف بلزینسکی (Cliff Bleszinski) خالق Gears of War خطاب به توسعه‌دهندگان گفته که باید تمرکز خود را روی عناوین تک نفره حفظ کنند. او درخواست کرده که بازی‌ها و فرنچایزهای تک‌نفره موجود را بدون خواست بازیکنان، به تجربه‌های سرویس محور تبدیل نکنند.

سخنان تأثیر زیادی روی بسیاری از گیمرهایی گذاشته که از تلاش شرکت‌هایی مانند EA و سونی برای تحمیل مدل سرویس زنده خسته شده‌اند؛ مدلی که به ضرر بسیاری از فرنچایزهای محبوب تمام شده است.

بلزینسکی اخیراً در واکنش به اظهارات مدیرعامل EA، اعلام کرد که لزومی ندارد همه بازی‌ها به عناوین لایو سرویس تبدیل شوند. او به شکست‌های اخیر مانند Concord و Dragon Age: The Veilguard اشاره کرد، چرا که مدیر EA ادعا کرده بود که Dragon Age: The Veilguard اگر یک بازی سرویس محور بود، احتمال داشت موفق شود. این حرف‌ها موجی از انتقادات را در سراسر صنعت بازی‌های ویدئویی به دنبال داشت. در مقابل، تقریباً تمامی گیمرها از موضع بلزینسکی حمایت و طرفداران نیز از حالت چندنفره سنتی در Gears of War تمجید کرده‌اند.

Leon S. Kennedypacman remasteredCambyses The ThirdObi wanآنارشیستjohn117AliLone_wildMotin

اگرچه تحولات اخیر ممکن است نشان دهند که بازی‌های سرویس محور (Live service) همانند قبل به موفقیت دست پیدا نمی‌کنند، اما واقعیت کاملاً برعکس است. با وجود این که گزارش‌ها حاکی از آن هستند که بسیاری از این پروژه‌ها در میانه راه لغو یا با شکست مواجه شده‌اند، همچنان یک سوم توسعه‌دهندگان روی بازی‌های لایو سرویس کار می‌کنند.

تبلیغات

اکنون، کلیف بلزینسکی (Cliff Bleszinski) خالق Gears of War خطاب به توسعه‌دهندگان گفته که باید تمرکز خود را روی عناوین تک نفره حفظ کنند. او درخواست کرده که بازی‌ها و فرنچایزهای تک‌نفره موجود را بدون خواست بازیکنان، به تجربه‌های سرویس محور تبدیل نکنند.

سخنان تأثیر زیادی روی بسیاری از گیمرهایی گذاشته که از تلاش شرکت‌هایی مانند EA و سونی برای تحمیل مدل سرویس زنده خسته شده‌اند؛ مدلی که به ضرر بسیاری از فرنچایزهای محبوب تمام شده است.

بلزینسکی اخیراً در واکنش به اظهارات مدیرعامل EA، اعلام کرد که لزومی ندارد همه بازی‌ها به عناوین لایو سرویس تبدیل شوند. او به شکست‌های اخیر مانند Concord و Dragon Age: The Veilguard اشاره کرد، چرا که مدیر EA ادعا کرده بود که Dragon Age: The Veilguard اگر یک بازی سرویس محور بود، احتمال داشت موفق شود. این حرف‌ها موجی از انتقادات را در سراسر صنعت بازی‌های ویدئویی به دنبال داشت. در مقابل، تقریباً تمامی گیمرها از موضع بلزینسکی حمایت و طرفداران نیز از حالت چندنفره سنتی در Gears of War تمجید کرده‌اند.

Leon S. Kennedypacman remasteredCambyses The ThirdObi wanآنارشیستjohn117AliLone_wildMotin

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

اگرچه تحولات اخیر ممکن است نشان دهند که بازی‌های سرویس محور (Live service) همانند قبل به موفقیت دست پیدا نمی‌کنند، اما واقعیت کاملاً برعکس است. با وجود این که گزارش‌ها حاکی از آن هستند که بسیاری از این پروژه‌ها در میانه راه لغو یا با شکست مواجه شده‌اند، همچنان یک سوم توسعه‌دهندگان روی بازی‌های لایو سرویس کار می‌کنند.

تبلیغات

اکنون، کلیف بلزینسکی (Cliff Bleszinski) خالق Gears of War خطاب به توسعه‌دهندگان گفته که باید تمرکز خود را روی عناوین تک نفره حفظ کنند. او درخواست کرده که بازی‌ها و فرنچایزهای تک‌نفره موجود را بدون خواست بازیکنان، به تجربه‌های سرویس محور تبدیل نکنند.

سخنان تأثیر زیادی روی بسیاری از گیمرهایی گذاشته که از تلاش شرکت‌هایی مانند EA و سونی برای تحمیل مدل سرویس زنده خسته شده‌اند؛ مدلی که به ضرر بسیاری از فرنچایزهای محبوب تمام شده است.

بلزینسکی اخیراً در واکنش به اظهارات مدیرعامل EA، اعلام کرد که لزومی ندارد همه بازی‌ها به عناوین لایو سرویس تبدیل شوند. او به شکست‌های اخیر مانند Concord و Dragon Age: The Veilguard اشاره کرد، چرا که مدیر EA ادعا کرده بود که Dragon Age: The Veilguard اگر یک بازی سرویس محور بود، احتمال داشت موفق شود. این حرف‌ها موجی از انتقادات را در سراسر صنعت بازی‌های ویدئویی به دنبال داشت. در مقابل، تقریباً تمامی گیمرها از موضع بلزینسکی حمایت و طرفداران نیز از حالت چندنفره سنتی در Gears of War تمجید کرده‌اند.

Leon S. Kennedypacman remasteredCambyses The ThirdObi wanآنارشیستjohn117AliLone_wildMotin

اگرچه تحولات اخیر ممکن است نشان دهند که بازی‌های سرویس محور (Live service) همانند قبل به موفقیت دست پیدا نمی‌کنند، اما واقعیت کاملاً برعکس است. با وجود این که گزارش‌ها حاکی از آن هستند که بسیاری از این پروژه‌ها در میانه راه لغو یا با شکست مواجه شده‌اند، همچنان یک سوم توسعه‌دهندگان روی بازی‌های لایو سرویس کار می‌کنند.

تبلیغات

اکنون، کلیف بلزینسکی (Cliff Bleszinski) خالق Gears of War خطاب به توسعه‌دهندگان گفته که باید تمرکز خود را روی عناوین تک نفره حفظ کنند. او درخواست کرده که بازی‌ها و فرنچایزهای تک‌نفره موجود را بدون خواست بازیکنان، به تجربه‌های سرویس محور تبدیل نکنند.

سخنان تأثیر زیادی روی بسیاری از گیمرهایی گذاشته که از تلاش شرکت‌هایی مانند EA و سونی برای تحمیل مدل سرویس زنده خسته شده‌اند؛ مدلی که به ضرر بسیاری از فرنچایزهای محبوب تمام شده است.

بلزینسکی اخیراً در واکنش به اظهارات مدیرعامل EA، اعلام کرد که لزومی ندارد همه بازی‌ها به عناوین لایو سرویس تبدیل شوند. او به شکست‌های اخیر مانند Concord و Dragon Age: The Veilguard اشاره کرد، چرا که مدیر EA ادعا کرده بود که Dragon Age: The Veilguard اگر یک بازی سرویس محور بود، احتمال داشت موفق شود. این حرف‌ها موجی از انتقادات را در سراسر صنعت بازی‌های ویدئویی به دنبال داشت. در مقابل، تقریباً تمامی گیمرها از موضع بلزینسکی حمایت و طرفداران نیز از حالت چندنفره سنتی در Gears of War تمجید کرده‌اند.

Leon S. Kennedypacman remasteredCambyses The ThirdObi wanآنارشیستjohn117AliLone_wildMotin
پست قبلی

تریلر جدید و تاریخ انتشار Metal Gear Solid Delta فاش شد

پست بعدی

Avowed روی ایکس باکس سری ایکس با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 1 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • نقاشی‌ها تحت تاثیر جنگ؛ از گرنیکای پیکاسو و چهره جنگ دالی تا فتح تهران
  • نمادی از صلح، تاب‌آوری و دوستی ملل در «گل‌ها و نمادهای ملی جهان»
  • رئیس سازمان سینمایی: هنرمندان ما دشمن را ناامید کردند
  • کدام گوشی هوشمند در چین پرفروش‌ترین است؟
  • کاهش ۳۳ درصدی آلاینده‌ها با روانکار نانویی
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.