دانش جوین
چهارشنبه, مرداد ۱۵, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

خالق PUBG درباره بازی جدیدش: «من بازی نمی‌سازم، جهان خلق می‌کنم»

گیمفا توسط گیمفا
۰۴ اسفند ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
2
خالق PUBG درباره بازی جدیدش: «من بازی نمی‌سازم، جهان خلق می‌کنم»
15
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

خالق PUBG، برندان گرین، در خصوص بازی Project Artemis که وسعتی به اندازه زمین خواهد داشت گفت: «من نمی‌خواهم برای مردم بازی بسازم، می‌خواهم با مردم بازی بسازم.»

تبلیغات

برندان گرین هدف بلندمدت خود را پروژه آرتیمیس می‌داند، یک دنیای باز به اندازه زمین. اگر طرفدار بازی No Man’s Sky هستید، این موضوع شاید کمی آشنا به نظر برسد. به ویژه که توسعه‌دهنده‌ی آن، Hello Games، هم‌اکنون در حال کار بر روی بازی Light No Fire است؛ یک بازی جهان باز که گفته می‌شود به بازیکنان فضایی برای کاوش ارائه می‌دهد که تقریباً به اندازه زمین است.

با وجود شباهت‌های موجود، گرین می‌گوید پروژه‌اش (که ممکن است تا ده سال دیگر تکمیل نشود) به دلیل استفاده از فناوری‌های متفاوت، از تلاش‌های Hello Games متمایز است. وقتی از او درباره دنباله بازی No Man’s Sky پرسیده شد، توضیح داد که Light No Fire به طور فرآیندی طراحی شده است. این در حالی است که پروژه Artemis از فناوری یادگیری ماشین استفاده می‌کند، که این تفاوت نه تنها در تکنولوژی بلکه در فلسفه طراحی گرین هم نهفته است.

او می‌گوید:

من از تکنولوژی‌های آن‌ها اطلاعات دقیقی ندارم، بنابراین روش ایجاد محتوا توسط آن‌ها برایم کاملاً روشن نیست، اما فکر نمی‌کنم هدف نهایی‌شان مشابه باشد. هدف من ایجاد یک holodeck (تکنولوژی شبیه‌سازی سه بعدی در فرنچایز Star Trek) متن‌باز است، و این بزرگترین تفاوت است. به نظر من بیشتر افراد بازی می‌سازند، اما من بازی نمی‌سازم، من در حال ساخت یک دنیا هستم.

اما آنچه برای او اهمیت واقعی دارد، کسانی هستند که این تجربیات را می‌سازند. به گفته او، آن نوع محتوای پویایی که توسط کاربران خلق می‌شود، جهت‌دهنده‌ی بازی او خواهد بود.

این دنیا شامل بازی‌ها و تجربیاتی خواهد بود که در دل آن جریان دارند، من نمی‌خواهم بازی‌هایی برای مردم بسازم، بلکه می‌خواهم بازی‌هایی با مردم بسازم. اگر به بازیکنان یا جامعه این امکان را بدهید که تجربیات خود را بسازند، آن‌ها همه‌چیز را به سمت جلو خواهند برد.

البته، تفاوت‌هایی هم در ماهیت دو بازی وجود دارد. Hello Games پیش‌تر جنبه‌های فانتزی بازی Light No Fire را معرفی کرده است، در حالی که گرین و تیمش در تلاش‌اند تا بازی‌ای با ویژگی‌های واقعی‌تر بسازند.

در حال حاضر، تفاوت بین این دو پروژه تا حد زیادی بی‌اهمیت است. بازی Light No Fire هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد، اما احتمالاً قبل از Project Artemis منتشر خواهد شد. گرین می‌گوید که ممکن است انتشار این پروژه بیش از ده سال طول بکشد، و با اینکه Hello Games هنوز زمان دقیقی برای انتشار بازی خود اعلام نکرده، به نظر می‌رسد که پروژه‌اش کمی پیشرفت بیشتری نسبت به آن دارد.

«اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم… این پروژه می‌تواند تحول عظیمی در صنعت بازی‌ها ایجاد کند». برندان گرین، خالق PUBG، پنج سال است که روی ساخت یک ماینکرفت واقعی به مساحت ۱۰,۰۰۰ کیلومتر کار می‌کند اما تکمیل آن ممکن است ده سال دیگر طول بکشد.

Witcher

خالق PUBG، برندان گرین، در خصوص بازی Project Artemis که وسعتی به اندازه زمین خواهد داشت گفت: «من نمی‌خواهم برای مردم بازی بسازم، می‌خواهم با مردم بازی بسازم.»

تبلیغات

برندان گرین هدف بلندمدت خود را پروژه آرتیمیس می‌داند، یک دنیای باز به اندازه زمین. اگر طرفدار بازی No Man’s Sky هستید، این موضوع شاید کمی آشنا به نظر برسد. به ویژه که توسعه‌دهنده‌ی آن، Hello Games، هم‌اکنون در حال کار بر روی بازی Light No Fire است؛ یک بازی جهان باز که گفته می‌شود به بازیکنان فضایی برای کاوش ارائه می‌دهد که تقریباً به اندازه زمین است.

با وجود شباهت‌های موجود، گرین می‌گوید پروژه‌اش (که ممکن است تا ده سال دیگر تکمیل نشود) به دلیل استفاده از فناوری‌های متفاوت، از تلاش‌های Hello Games متمایز است. وقتی از او درباره دنباله بازی No Man’s Sky پرسیده شد، توضیح داد که Light No Fire به طور فرآیندی طراحی شده است. این در حالی است که پروژه Artemis از فناوری یادگیری ماشین استفاده می‌کند، که این تفاوت نه تنها در تکنولوژی بلکه در فلسفه طراحی گرین هم نهفته است.

او می‌گوید:

من از تکنولوژی‌های آن‌ها اطلاعات دقیقی ندارم، بنابراین روش ایجاد محتوا توسط آن‌ها برایم کاملاً روشن نیست، اما فکر نمی‌کنم هدف نهایی‌شان مشابه باشد. هدف من ایجاد یک holodeck (تکنولوژی شبیه‌سازی سه بعدی در فرنچایز Star Trek) متن‌باز است، و این بزرگترین تفاوت است. به نظر من بیشتر افراد بازی می‌سازند، اما من بازی نمی‌سازم، من در حال ساخت یک دنیا هستم.

اما آنچه برای او اهمیت واقعی دارد، کسانی هستند که این تجربیات را می‌سازند. به گفته او، آن نوع محتوای پویایی که توسط کاربران خلق می‌شود، جهت‌دهنده‌ی بازی او خواهد بود.

این دنیا شامل بازی‌ها و تجربیاتی خواهد بود که در دل آن جریان دارند، من نمی‌خواهم بازی‌هایی برای مردم بسازم، بلکه می‌خواهم بازی‌هایی با مردم بسازم. اگر به بازیکنان یا جامعه این امکان را بدهید که تجربیات خود را بسازند، آن‌ها همه‌چیز را به سمت جلو خواهند برد.

البته، تفاوت‌هایی هم در ماهیت دو بازی وجود دارد. Hello Games پیش‌تر جنبه‌های فانتزی بازی Light No Fire را معرفی کرده است، در حالی که گرین و تیمش در تلاش‌اند تا بازی‌ای با ویژگی‌های واقعی‌تر بسازند.

در حال حاضر، تفاوت بین این دو پروژه تا حد زیادی بی‌اهمیت است. بازی Light No Fire هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد، اما احتمالاً قبل از Project Artemis منتشر خواهد شد. گرین می‌گوید که ممکن است انتشار این پروژه بیش از ده سال طول بکشد، و با اینکه Hello Games هنوز زمان دقیقی برای انتشار بازی خود اعلام نکرده، به نظر می‌رسد که پروژه‌اش کمی پیشرفت بیشتری نسبت به آن دارد.

«اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم… این پروژه می‌تواند تحول عظیمی در صنعت بازی‌ها ایجاد کند». برندان گرین، خالق PUBG، پنج سال است که روی ساخت یک ماینکرفت واقعی به مساحت ۱۰,۰۰۰ کیلومتر کار می‌کند اما تکمیل آن ممکن است ده سال دیگر طول بکشد.

Witcher

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

خالق PUBG، برندان گرین، در خصوص بازی Project Artemis که وسعتی به اندازه زمین خواهد داشت گفت: «من نمی‌خواهم برای مردم بازی بسازم، می‌خواهم با مردم بازی بسازم.»

تبلیغات

برندان گرین هدف بلندمدت خود را پروژه آرتیمیس می‌داند، یک دنیای باز به اندازه زمین. اگر طرفدار بازی No Man’s Sky هستید، این موضوع شاید کمی آشنا به نظر برسد. به ویژه که توسعه‌دهنده‌ی آن، Hello Games، هم‌اکنون در حال کار بر روی بازی Light No Fire است؛ یک بازی جهان باز که گفته می‌شود به بازیکنان فضایی برای کاوش ارائه می‌دهد که تقریباً به اندازه زمین است.

با وجود شباهت‌های موجود، گرین می‌گوید پروژه‌اش (که ممکن است تا ده سال دیگر تکمیل نشود) به دلیل استفاده از فناوری‌های متفاوت، از تلاش‌های Hello Games متمایز است. وقتی از او درباره دنباله بازی No Man’s Sky پرسیده شد، توضیح داد که Light No Fire به طور فرآیندی طراحی شده است. این در حالی است که پروژه Artemis از فناوری یادگیری ماشین استفاده می‌کند، که این تفاوت نه تنها در تکنولوژی بلکه در فلسفه طراحی گرین هم نهفته است.

او می‌گوید:

من از تکنولوژی‌های آن‌ها اطلاعات دقیقی ندارم، بنابراین روش ایجاد محتوا توسط آن‌ها برایم کاملاً روشن نیست، اما فکر نمی‌کنم هدف نهایی‌شان مشابه باشد. هدف من ایجاد یک holodeck (تکنولوژی شبیه‌سازی سه بعدی در فرنچایز Star Trek) متن‌باز است، و این بزرگترین تفاوت است. به نظر من بیشتر افراد بازی می‌سازند، اما من بازی نمی‌سازم، من در حال ساخت یک دنیا هستم.

اما آنچه برای او اهمیت واقعی دارد، کسانی هستند که این تجربیات را می‌سازند. به گفته او، آن نوع محتوای پویایی که توسط کاربران خلق می‌شود، جهت‌دهنده‌ی بازی او خواهد بود.

این دنیا شامل بازی‌ها و تجربیاتی خواهد بود که در دل آن جریان دارند، من نمی‌خواهم بازی‌هایی برای مردم بسازم، بلکه می‌خواهم بازی‌هایی با مردم بسازم. اگر به بازیکنان یا جامعه این امکان را بدهید که تجربیات خود را بسازند، آن‌ها همه‌چیز را به سمت جلو خواهند برد.

البته، تفاوت‌هایی هم در ماهیت دو بازی وجود دارد. Hello Games پیش‌تر جنبه‌های فانتزی بازی Light No Fire را معرفی کرده است، در حالی که گرین و تیمش در تلاش‌اند تا بازی‌ای با ویژگی‌های واقعی‌تر بسازند.

در حال حاضر، تفاوت بین این دو پروژه تا حد زیادی بی‌اهمیت است. بازی Light No Fire هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد، اما احتمالاً قبل از Project Artemis منتشر خواهد شد. گرین می‌گوید که ممکن است انتشار این پروژه بیش از ده سال طول بکشد، و با اینکه Hello Games هنوز زمان دقیقی برای انتشار بازی خود اعلام نکرده، به نظر می‌رسد که پروژه‌اش کمی پیشرفت بیشتری نسبت به آن دارد.

«اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم… این پروژه می‌تواند تحول عظیمی در صنعت بازی‌ها ایجاد کند». برندان گرین، خالق PUBG، پنج سال است که روی ساخت یک ماینکرفت واقعی به مساحت ۱۰,۰۰۰ کیلومتر کار می‌کند اما تکمیل آن ممکن است ده سال دیگر طول بکشد.

Witcher

خالق PUBG، برندان گرین، در خصوص بازی Project Artemis که وسعتی به اندازه زمین خواهد داشت گفت: «من نمی‌خواهم برای مردم بازی بسازم، می‌خواهم با مردم بازی بسازم.»

تبلیغات

برندان گرین هدف بلندمدت خود را پروژه آرتیمیس می‌داند، یک دنیای باز به اندازه زمین. اگر طرفدار بازی No Man’s Sky هستید، این موضوع شاید کمی آشنا به نظر برسد. به ویژه که توسعه‌دهنده‌ی آن، Hello Games، هم‌اکنون در حال کار بر روی بازی Light No Fire است؛ یک بازی جهان باز که گفته می‌شود به بازیکنان فضایی برای کاوش ارائه می‌دهد که تقریباً به اندازه زمین است.

با وجود شباهت‌های موجود، گرین می‌گوید پروژه‌اش (که ممکن است تا ده سال دیگر تکمیل نشود) به دلیل استفاده از فناوری‌های متفاوت، از تلاش‌های Hello Games متمایز است. وقتی از او درباره دنباله بازی No Man’s Sky پرسیده شد، توضیح داد که Light No Fire به طور فرآیندی طراحی شده است. این در حالی است که پروژه Artemis از فناوری یادگیری ماشین استفاده می‌کند، که این تفاوت نه تنها در تکنولوژی بلکه در فلسفه طراحی گرین هم نهفته است.

او می‌گوید:

من از تکنولوژی‌های آن‌ها اطلاعات دقیقی ندارم، بنابراین روش ایجاد محتوا توسط آن‌ها برایم کاملاً روشن نیست، اما فکر نمی‌کنم هدف نهایی‌شان مشابه باشد. هدف من ایجاد یک holodeck (تکنولوژی شبیه‌سازی سه بعدی در فرنچایز Star Trek) متن‌باز است، و این بزرگترین تفاوت است. به نظر من بیشتر افراد بازی می‌سازند، اما من بازی نمی‌سازم، من در حال ساخت یک دنیا هستم.

اما آنچه برای او اهمیت واقعی دارد، کسانی هستند که این تجربیات را می‌سازند. به گفته او، آن نوع محتوای پویایی که توسط کاربران خلق می‌شود، جهت‌دهنده‌ی بازی او خواهد بود.

این دنیا شامل بازی‌ها و تجربیاتی خواهد بود که در دل آن جریان دارند، من نمی‌خواهم بازی‌هایی برای مردم بسازم، بلکه می‌خواهم بازی‌هایی با مردم بسازم. اگر به بازیکنان یا جامعه این امکان را بدهید که تجربیات خود را بسازند، آن‌ها همه‌چیز را به سمت جلو خواهند برد.

البته، تفاوت‌هایی هم در ماهیت دو بازی وجود دارد. Hello Games پیش‌تر جنبه‌های فانتزی بازی Light No Fire را معرفی کرده است، در حالی که گرین و تیمش در تلاش‌اند تا بازی‌ای با ویژگی‌های واقعی‌تر بسازند.

در حال حاضر، تفاوت بین این دو پروژه تا حد زیادی بی‌اهمیت است. بازی Light No Fire هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد، اما احتمالاً قبل از Project Artemis منتشر خواهد شد. گرین می‌گوید که ممکن است انتشار این پروژه بیش از ده سال طول بکشد، و با اینکه Hello Games هنوز زمان دقیقی برای انتشار بازی خود اعلام نکرده، به نظر می‌رسد که پروژه‌اش کمی پیشرفت بیشتری نسبت به آن دارد.

«اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم… این پروژه می‌تواند تحول عظیمی در صنعت بازی‌ها ایجاد کند». برندان گرین، خالق PUBG، پنج سال است که روی ساخت یک ماینکرفت واقعی به مساحت ۱۰,۰۰۰ کیلومتر کار می‌کند اما تکمیل آن ممکن است ده سال دیگر طول بکشد.

Witcher
پست قبلی

آهنگساز Avowed: یک پایان شدیداً نادر در بازی وجود دارد

پست بعدی

رشد چشم‌گیر فروش Final Fantasy 7 Rebirth به لطف انتشار نسخه PC

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • موضوع رپورتاژ: قبل از ساخت هر ابزار هوش مصنوعی، این ۵ نکته حیاتی را بدانید!
  • چگونه فالوور خارجی بگیریم؟ بهترین راهکارها برای گسترش مخاطبین جهانی
  • کارنامه رتبه‌های برتر سال‌های گذشته
  • آخرین وضعیت لایحه طرح ترافیک جدید تهران
  • فرمانده انتظامی چالوس: ۱۴۳۹ نفر از اتباع غیرمجاز ردمرز شدند
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری
  • سنگ قبر

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.