دانش جوین
سه شنبه, تیر ۱۷, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

خالق Tekken بعد از نسخه چهارم به دلیل انتقادات باندای نامکو را ترک کرد

گیمفا توسط گیمفا
۰۵ فروردین ۱۴۰۴
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
1
خالق Tekken بعد از نسخه چهارم به دلیل انتقادات باندای نامکو را ترک کرد
5
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

خالق و کارگردان سری محبوب Tekken، کاتسوهیرو هارادا (Katsuhiro Harada)، در توییتر اعلام کرد که پس از بازخورد منفی منقدان نسبت به بازی Tekken 4، او فشار و استرس زیادی را تحمل کرده و در طی این مدت، باندای نامکو به بدترین نحوه ممکن با او رفتار کرده بود.

تبلیغات

Tekken 4 در سال ۲۰۰۱ برای آرکیدها عرضه شد و سال بعد به نیز کنسول PS2 پورت گردید. هرچند نقدها به شدت منفی نبودند، اما نظرات کاملاً متنوع بودند، به عنوان مثال، در حالی که سایت IGN به آن امتیاز ۹ از ۱۰ داده بود، مجله Edge امتیاز ۶ را به این عنوان اختصاص داد.

در روز دوشنبه، یکی از دنبال‌کنندگان هارادا در توییتر، در پستی، ضمن تقدیر از این بازی، آن را «اصیل‌ترین و بالغ‌ترین Tekken عرضه‌شده» نامید. هارادا پاسخ داد که اگرچه از دریافت تمجید برای Tekken 4 خوشحال است، اما در زمان عرضه اولیه، احساس می‌کرد که بازی به قدری استقبال ضعیفی داشته که به دلیل استرس، نیمی از موهای بدنش را از دست داده بود:

من از این تمجیدها آگاه هستم، اما در آن زمان، من کاملاً زیر آماج حملات و انتقادهای مختلف بودم. من هیچ یار و دوستی در آن زمان نداشتم، حتی یک نفر هم پشت من نبود.

من تحت‌ فشار غیرقابل‌ باوری بودم، تا حدی که به دلیل این فشار روحی، به یک مریضی عجیب دچار شدم که در آن، موهای نیمی از بدن من به طور کامل ریخته بود. موهای سرم، ابروهایم و حتی مژه‌ها. حال اما تنها چیزی که از آن روزها باقی‌مانده است، این تمجیدها هستند و درسی که من از این عنوان یادگرفتم.

 هارادا در ادامه، با اشاره به فروش خوب این عنوان، افزود:

 حتی در دوره یک‌ساله قبل از شروع فرایند توسعه Tekken 5، من باندای نامکو را به دلیل فشار و شوک وارده، ترک کرده بودم.

فصل دوم بازی Tekken 8 در تاریخ ۳ آوریل (۱۴ فروردین) و با عرضه شخصیت Anna به عنوان اولین DLC، آغاز خواهد شد.

ナルトうずまきSEGA.STREETS

خالق و کارگردان سری محبوب Tekken، کاتسوهیرو هارادا (Katsuhiro Harada)، در توییتر اعلام کرد که پس از بازخورد منفی منقدان نسبت به بازی Tekken 4، او فشار و استرس زیادی را تحمل کرده و در طی این مدت، باندای نامکو به بدترین نحوه ممکن با او رفتار کرده بود.

تبلیغات

Tekken 4 در سال ۲۰۰۱ برای آرکیدها عرضه شد و سال بعد به نیز کنسول PS2 پورت گردید. هرچند نقدها به شدت منفی نبودند، اما نظرات کاملاً متنوع بودند، به عنوان مثال، در حالی که سایت IGN به آن امتیاز ۹ از ۱۰ داده بود، مجله Edge امتیاز ۶ را به این عنوان اختصاص داد.

در روز دوشنبه، یکی از دنبال‌کنندگان هارادا در توییتر، در پستی، ضمن تقدیر از این بازی، آن را «اصیل‌ترین و بالغ‌ترین Tekken عرضه‌شده» نامید. هارادا پاسخ داد که اگرچه از دریافت تمجید برای Tekken 4 خوشحال است، اما در زمان عرضه اولیه، احساس می‌کرد که بازی به قدری استقبال ضعیفی داشته که به دلیل استرس، نیمی از موهای بدنش را از دست داده بود:

من از این تمجیدها آگاه هستم، اما در آن زمان، من کاملاً زیر آماج حملات و انتقادهای مختلف بودم. من هیچ یار و دوستی در آن زمان نداشتم، حتی یک نفر هم پشت من نبود.

من تحت‌ فشار غیرقابل‌ باوری بودم، تا حدی که به دلیل این فشار روحی، به یک مریضی عجیب دچار شدم که در آن، موهای نیمی از بدن من به طور کامل ریخته بود. موهای سرم، ابروهایم و حتی مژه‌ها. حال اما تنها چیزی که از آن روزها باقی‌مانده است، این تمجیدها هستند و درسی که من از این عنوان یادگرفتم.

 هارادا در ادامه، با اشاره به فروش خوب این عنوان، افزود:

 حتی در دوره یک‌ساله قبل از شروع فرایند توسعه Tekken 5، من باندای نامکو را به دلیل فشار و شوک وارده، ترک کرده بودم.

فصل دوم بازی Tekken 8 در تاریخ ۳ آوریل (۱۴ فروردین) و با عرضه شخصیت Anna به عنوان اولین DLC، آغاز خواهد شد.

ナルトうずまきSEGA.STREETS

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

خالق و کارگردان سری محبوب Tekken، کاتسوهیرو هارادا (Katsuhiro Harada)، در توییتر اعلام کرد که پس از بازخورد منفی منقدان نسبت به بازی Tekken 4، او فشار و استرس زیادی را تحمل کرده و در طی این مدت، باندای نامکو به بدترین نحوه ممکن با او رفتار کرده بود.

تبلیغات

Tekken 4 در سال ۲۰۰۱ برای آرکیدها عرضه شد و سال بعد به نیز کنسول PS2 پورت گردید. هرچند نقدها به شدت منفی نبودند، اما نظرات کاملاً متنوع بودند، به عنوان مثال، در حالی که سایت IGN به آن امتیاز ۹ از ۱۰ داده بود، مجله Edge امتیاز ۶ را به این عنوان اختصاص داد.

در روز دوشنبه، یکی از دنبال‌کنندگان هارادا در توییتر، در پستی، ضمن تقدیر از این بازی، آن را «اصیل‌ترین و بالغ‌ترین Tekken عرضه‌شده» نامید. هارادا پاسخ داد که اگرچه از دریافت تمجید برای Tekken 4 خوشحال است، اما در زمان عرضه اولیه، احساس می‌کرد که بازی به قدری استقبال ضعیفی داشته که به دلیل استرس، نیمی از موهای بدنش را از دست داده بود:

من از این تمجیدها آگاه هستم، اما در آن زمان، من کاملاً زیر آماج حملات و انتقادهای مختلف بودم. من هیچ یار و دوستی در آن زمان نداشتم، حتی یک نفر هم پشت من نبود.

من تحت‌ فشار غیرقابل‌ باوری بودم، تا حدی که به دلیل این فشار روحی، به یک مریضی عجیب دچار شدم که در آن، موهای نیمی از بدن من به طور کامل ریخته بود. موهای سرم، ابروهایم و حتی مژه‌ها. حال اما تنها چیزی که از آن روزها باقی‌مانده است، این تمجیدها هستند و درسی که من از این عنوان یادگرفتم.

 هارادا در ادامه، با اشاره به فروش خوب این عنوان، افزود:

 حتی در دوره یک‌ساله قبل از شروع فرایند توسعه Tekken 5، من باندای نامکو را به دلیل فشار و شوک وارده، ترک کرده بودم.

فصل دوم بازی Tekken 8 در تاریخ ۳ آوریل (۱۴ فروردین) و با عرضه شخصیت Anna به عنوان اولین DLC، آغاز خواهد شد.

ナルトうずまきSEGA.STREETS

خالق و کارگردان سری محبوب Tekken، کاتسوهیرو هارادا (Katsuhiro Harada)، در توییتر اعلام کرد که پس از بازخورد منفی منقدان نسبت به بازی Tekken 4، او فشار و استرس زیادی را تحمل کرده و در طی این مدت، باندای نامکو به بدترین نحوه ممکن با او رفتار کرده بود.

تبلیغات

Tekken 4 در سال ۲۰۰۱ برای آرکیدها عرضه شد و سال بعد به نیز کنسول PS2 پورت گردید. هرچند نقدها به شدت منفی نبودند، اما نظرات کاملاً متنوع بودند، به عنوان مثال، در حالی که سایت IGN به آن امتیاز ۹ از ۱۰ داده بود، مجله Edge امتیاز ۶ را به این عنوان اختصاص داد.

در روز دوشنبه، یکی از دنبال‌کنندگان هارادا در توییتر، در پستی، ضمن تقدیر از این بازی، آن را «اصیل‌ترین و بالغ‌ترین Tekken عرضه‌شده» نامید. هارادا پاسخ داد که اگرچه از دریافت تمجید برای Tekken 4 خوشحال است، اما در زمان عرضه اولیه، احساس می‌کرد که بازی به قدری استقبال ضعیفی داشته که به دلیل استرس، نیمی از موهای بدنش را از دست داده بود:

من از این تمجیدها آگاه هستم، اما در آن زمان، من کاملاً زیر آماج حملات و انتقادهای مختلف بودم. من هیچ یار و دوستی در آن زمان نداشتم، حتی یک نفر هم پشت من نبود.

من تحت‌ فشار غیرقابل‌ باوری بودم، تا حدی که به دلیل این فشار روحی، به یک مریضی عجیب دچار شدم که در آن، موهای نیمی از بدن من به طور کامل ریخته بود. موهای سرم، ابروهایم و حتی مژه‌ها. حال اما تنها چیزی که از آن روزها باقی‌مانده است، این تمجیدها هستند و درسی که من از این عنوان یادگرفتم.

 هارادا در ادامه، با اشاره به فروش خوب این عنوان، افزود:

 حتی در دوره یک‌ساله قبل از شروع فرایند توسعه Tekken 5، من باندای نامکو را به دلیل فشار و شوک وارده، ترک کرده بودم.

فصل دوم بازی Tekken 8 در تاریخ ۳ آوریل (۱۴ فروردین) و با عرضه شخصیت Anna به عنوان اولین DLC، آغاز خواهد شد.

ナルトうずまきSEGA.STREETS
پست قبلی

توسعه‌دهنده Witcher و Cyberpunk با شرکت Scopely برای ساخت یک بازی بر اساس IP جدید همکاری می‌کند

پست بعدی

بازی Vampire: the Masquerade – Bloodlines 2 تاخیر خورد

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • یارانه‌بگیران بخوانند؛ زمان دقیق واریز یارانه جدید تیرماه اعلام شد
  • قیمت ارز‌های دیجیتال امروز دوشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۴
  • قیمت بیت کوین امروز دوشنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۴
  • قیمت تتر امروز دوشنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۴
  • حداقل بودجه برای رهن آپارتمان 2خوابه در تهران؛ از ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.