دانش جوین
دوشنبه, خرداد ۱۹, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

خشونت خانگی با «کیمیا» چه کرد؛ دختری در جنگ با باورهای غلط

مهر نیوز توسط مهر نیوز
۲۲ آذر ۱۴۰۳
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
خشونت خانگی با «کیمیا» چه کرد؛ دختری در جنگ با باورهای غلط
5
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

زهره احمدزاده کارگردان مستند «کیمیا» که در بخش مسابقه هجدهمین جشنواره «سینماحقیقت» حضور دارد، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره موضوع این مستند عنوان کرد: مستند «کیمیا» درباره دختر جوانی است که در کودکی دچار خشونت خانگی می‌شود و اتفاقاتی برایش رقم می‌خورد که در زندگی‌اش تاثیر زیادی دارند. ویژگی مهم کیمیا این است که با وجود آسیب های زیادی که در زندگی دیده است یک جا ننشسته و به تکاپو برای پیشرفت در زندگی ادامه و زندگی اش را تغییر می‌دهد.

وی درباره شروع این پروژه تصریح کرد: سال ۱۴۰۱ این سوژه از سمت خانه مستند به ما پیشنهاد شد. چندی بعد همایشی در مشهد برگزار شد و کیمیا هم در آنجا حضور داشت. برای جلب رضایت کیمیا و همچنین پژوهش با گروه کوچکی راهی مشهد شدیم و اولین بار آنجا با او ملاقات کردیم. خوشبختانه ارتباط خوبی میان ما شکل گرفت و پلان‌های اول را همان جا ضبط کردیم.

این مستندساز تاکید کرد: چیزی که دوست داشتم در این فیلم نشان دهم، باورهای غلط جامعه سنتی نسبت به زنان است که تصور می کنند با تسلط بر یک زن می توانند او را کنترل کنند و او را از رشد و پیشرفت بازدارند.

خشونت خانگی با «کیمیا» چه کرد؛ دختری در جنگ با باورهای غلط

احمدزاده درباره مخاطبان این مستند گفت: ظاهر مستند «کیمیا» نشان می‌دهد که بسیار فضای زنانه‌ای دارد و در این مستند سه نسل از زنان حضور دارند اما نکته مهم این کار این است که این مستند می‌تواند برای چند نوع مخاطب جذاب باشد؛ ابتدا دخترانی که حتی یک بار تجربه آسیب اجتماعی نداشته اند، دوم مردانی که خود به عنوان برادر، همسر و پدر در این جامعه زندگی می کنند و گاهی دانسته یا ندانسته این تصورات را دارند و یا اتفاقاً مخالف این نوع نگاه در خانواده‌ها هستند. سوم حتی دخترانی مثل کیمیا که تجربه رشد خوبی در این نوع خانواده‌ها نداشته اند. من این کار را بسیار مناسب خانواده‌ها می بینم زیرا تماشای آن ذهن و چشم خانواده‌ها را برای مراقبت بیشتر از دختران خود و تربیت پسران روشن می‌کند.

وی افزود: به عقیده من گفتگو درباره خشونت خانگی حواس جمعی تمام افراد یک خانواده و جامعه را می‌طلبد و این مستند نشان می‌دهد که آزار و اذیت همیشه جسمانی نیست. رفتارهای کیمیا در بستر فیلم و موج‌هایی که فیلم ایجاد می‌کند، نشان می‌دهد که ما باید به جنبه‌های فکری و روحی آسیب در یک خانواده هم توجه داشته باشیم.

خشونت خانگی با «کیمیا» چه کرد؛ دختری در جنگ با باورهای غلط

این کارگردان در ادامه درباره آگاهی‌بخشی در این زمینه گفت: من در این فیلم به فقر به معنای فقر مادی نگاه نکردم. شما اگر پای فیلم بنشینید آنقدر که فقر فرهنگی جلو چشم‌هایتان می‌بینید فقر مادی توجه شما را جلب نمی‌کند. می‌خواهم بگویم سایه فقر فرهنگی سنگین‌تر از فقر مادی در زندگی این دختر سایه انداخته است. اگر زنان در هر جامعه و فرهنگی از حق و حقوق خودشان بیشتر آگاه باشند و از طرفی اورژانس اجتماعی فعالیت خودش را همپای یک خانواده انجام دهد ما شاهد تغییرات فرهنگی عمیقی در سطح جامعه خواهیم بود. همانطور که نسل افرادی مانند کیمیا می توانند بسیار تاثیرگذار باشند. ما در این مستند تاثیر کیمیا را روی فکر و نگرش خانواده اش می‌بینیم.

وی درباره تناسب طبیعت سیستان و محتوای مستندش توضیح داد: صرفاً به دلیل زیبایی‌های بصری، سیستان و بلوچستان را برای فیلمبرداری انتخاب نکردیم بلکه جغرافیای آن منطقه با محتوای ما تناسب داشت. چون سوژه ما فرزند خاک و شن بود و آب برای من نمادی از پویایی کیمیا داشت، تصمیم گرفتیم که به سمت چابهار هم برویم و فضای جغرافیایی و کوه‌های مینیاتوری در آن منطقه امکان خوبی برای فیلمبرداری در اختیار ما قرار داد.

احمدزاده در پایان تصریح کرد: کیمیا برای فیلمبرداری خیلی همکاری خوبی با ما داشت اما راضی کردن خانواده او سخت بود به همین دلیل برخی قاب‌ها برای مصاحبه با خانواده محدودتر و در فضای بسته هستند. اگر دستمان باز بود قطعاً آن تصاویر هم قدرتمندتر می‌شدند.

زهره احمدزاده کارگردان مستند «کیمیا» که در بخش مسابقه هجدهمین جشنواره «سینماحقیقت» حضور دارد، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره موضوع این مستند عنوان کرد: مستند «کیمیا» درباره دختر جوانی است که در کودکی دچار خشونت خانگی می‌شود و اتفاقاتی برایش رقم می‌خورد که در زندگی‌اش تاثیر زیادی دارند. ویژگی مهم کیمیا این است که با وجود آسیب های زیادی که در زندگی دیده است یک جا ننشسته و به تکاپو برای پیشرفت در زندگی ادامه و زندگی اش را تغییر می‌دهد.

وی درباره شروع این پروژه تصریح کرد: سال ۱۴۰۱ این سوژه از سمت خانه مستند به ما پیشنهاد شد. چندی بعد همایشی در مشهد برگزار شد و کیمیا هم در آنجا حضور داشت. برای جلب رضایت کیمیا و همچنین پژوهش با گروه کوچکی راهی مشهد شدیم و اولین بار آنجا با او ملاقات کردیم. خوشبختانه ارتباط خوبی میان ما شکل گرفت و پلان‌های اول را همان جا ضبط کردیم.

این مستندساز تاکید کرد: چیزی که دوست داشتم در این فیلم نشان دهم، باورهای غلط جامعه سنتی نسبت به زنان است که تصور می کنند با تسلط بر یک زن می توانند او را کنترل کنند و او را از رشد و پیشرفت بازدارند.

خشونت خانگی با «کیمیا» چه کرد؛ دختری در جنگ با باورهای غلط

احمدزاده درباره مخاطبان این مستند گفت: ظاهر مستند «کیمیا» نشان می‌دهد که بسیار فضای زنانه‌ای دارد و در این مستند سه نسل از زنان حضور دارند اما نکته مهم این کار این است که این مستند می‌تواند برای چند نوع مخاطب جذاب باشد؛ ابتدا دخترانی که حتی یک بار تجربه آسیب اجتماعی نداشته اند، دوم مردانی که خود به عنوان برادر، همسر و پدر در این جامعه زندگی می کنند و گاهی دانسته یا ندانسته این تصورات را دارند و یا اتفاقاً مخالف این نوع نگاه در خانواده‌ها هستند. سوم حتی دخترانی مثل کیمیا که تجربه رشد خوبی در این نوع خانواده‌ها نداشته اند. من این کار را بسیار مناسب خانواده‌ها می بینم زیرا تماشای آن ذهن و چشم خانواده‌ها را برای مراقبت بیشتر از دختران خود و تربیت پسران روشن می‌کند.

وی افزود: به عقیده من گفتگو درباره خشونت خانگی حواس جمعی تمام افراد یک خانواده و جامعه را می‌طلبد و این مستند نشان می‌دهد که آزار و اذیت همیشه جسمانی نیست. رفتارهای کیمیا در بستر فیلم و موج‌هایی که فیلم ایجاد می‌کند، نشان می‌دهد که ما باید به جنبه‌های فکری و روحی آسیب در یک خانواده هم توجه داشته باشیم.

خشونت خانگی با «کیمیا» چه کرد؛ دختری در جنگ با باورهای غلط

این کارگردان در ادامه درباره آگاهی‌بخشی در این زمینه گفت: من در این فیلم به فقر به معنای فقر مادی نگاه نکردم. شما اگر پای فیلم بنشینید آنقدر که فقر فرهنگی جلو چشم‌هایتان می‌بینید فقر مادی توجه شما را جلب نمی‌کند. می‌خواهم بگویم سایه فقر فرهنگی سنگین‌تر از فقر مادی در زندگی این دختر سایه انداخته است. اگر زنان در هر جامعه و فرهنگی از حق و حقوق خودشان بیشتر آگاه باشند و از طرفی اورژانس اجتماعی فعالیت خودش را همپای یک خانواده انجام دهد ما شاهد تغییرات فرهنگی عمیقی در سطح جامعه خواهیم بود. همانطور که نسل افرادی مانند کیمیا می توانند بسیار تاثیرگذار باشند. ما در این مستند تاثیر کیمیا را روی فکر و نگرش خانواده اش می‌بینیم.

وی درباره تناسب طبیعت سیستان و محتوای مستندش توضیح داد: صرفاً به دلیل زیبایی‌های بصری، سیستان و بلوچستان را برای فیلمبرداری انتخاب نکردیم بلکه جغرافیای آن منطقه با محتوای ما تناسب داشت. چون سوژه ما فرزند خاک و شن بود و آب برای من نمادی از پویایی کیمیا داشت، تصمیم گرفتیم که به سمت چابهار هم برویم و فضای جغرافیایی و کوه‌های مینیاتوری در آن منطقه امکان خوبی برای فیلمبرداری در اختیار ما قرار داد.

احمدزاده در پایان تصریح کرد: کیمیا برای فیلمبرداری خیلی همکاری خوبی با ما داشت اما راضی کردن خانواده او سخت بود به همین دلیل برخی قاب‌ها برای مصاحبه با خانواده محدودتر و در فضای بسته هستند. اگر دستمان باز بود قطعاً آن تصاویر هم قدرتمندتر می‌شدند.

اخبارجدیدترین

«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود

مجموعه عکس «دور خدا بگرد» کتاب شد

این شما و این برنامه کنسرت‌های لاکچری؛ باید زودتر کاری کرد!

زهره احمدزاده کارگردان مستند «کیمیا» که در بخش مسابقه هجدهمین جشنواره «سینماحقیقت» حضور دارد، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره موضوع این مستند عنوان کرد: مستند «کیمیا» درباره دختر جوانی است که در کودکی دچار خشونت خانگی می‌شود و اتفاقاتی برایش رقم می‌خورد که در زندگی‌اش تاثیر زیادی دارند. ویژگی مهم کیمیا این است که با وجود آسیب های زیادی که در زندگی دیده است یک جا ننشسته و به تکاپو برای پیشرفت در زندگی ادامه و زندگی اش را تغییر می‌دهد.

وی درباره شروع این پروژه تصریح کرد: سال ۱۴۰۱ این سوژه از سمت خانه مستند به ما پیشنهاد شد. چندی بعد همایشی در مشهد برگزار شد و کیمیا هم در آنجا حضور داشت. برای جلب رضایت کیمیا و همچنین پژوهش با گروه کوچکی راهی مشهد شدیم و اولین بار آنجا با او ملاقات کردیم. خوشبختانه ارتباط خوبی میان ما شکل گرفت و پلان‌های اول را همان جا ضبط کردیم.

این مستندساز تاکید کرد: چیزی که دوست داشتم در این فیلم نشان دهم، باورهای غلط جامعه سنتی نسبت به زنان است که تصور می کنند با تسلط بر یک زن می توانند او را کنترل کنند و او را از رشد و پیشرفت بازدارند.

خشونت خانگی با «کیمیا» چه کرد؛ دختری در جنگ با باورهای غلط

احمدزاده درباره مخاطبان این مستند گفت: ظاهر مستند «کیمیا» نشان می‌دهد که بسیار فضای زنانه‌ای دارد و در این مستند سه نسل از زنان حضور دارند اما نکته مهم این کار این است که این مستند می‌تواند برای چند نوع مخاطب جذاب باشد؛ ابتدا دخترانی که حتی یک بار تجربه آسیب اجتماعی نداشته اند، دوم مردانی که خود به عنوان برادر، همسر و پدر در این جامعه زندگی می کنند و گاهی دانسته یا ندانسته این تصورات را دارند و یا اتفاقاً مخالف این نوع نگاه در خانواده‌ها هستند. سوم حتی دخترانی مثل کیمیا که تجربه رشد خوبی در این نوع خانواده‌ها نداشته اند. من این کار را بسیار مناسب خانواده‌ها می بینم زیرا تماشای آن ذهن و چشم خانواده‌ها را برای مراقبت بیشتر از دختران خود و تربیت پسران روشن می‌کند.

وی افزود: به عقیده من گفتگو درباره خشونت خانگی حواس جمعی تمام افراد یک خانواده و جامعه را می‌طلبد و این مستند نشان می‌دهد که آزار و اذیت همیشه جسمانی نیست. رفتارهای کیمیا در بستر فیلم و موج‌هایی که فیلم ایجاد می‌کند، نشان می‌دهد که ما باید به جنبه‌های فکری و روحی آسیب در یک خانواده هم توجه داشته باشیم.

خشونت خانگی با «کیمیا» چه کرد؛ دختری در جنگ با باورهای غلط

این کارگردان در ادامه درباره آگاهی‌بخشی در این زمینه گفت: من در این فیلم به فقر به معنای فقر مادی نگاه نکردم. شما اگر پای فیلم بنشینید آنقدر که فقر فرهنگی جلو چشم‌هایتان می‌بینید فقر مادی توجه شما را جلب نمی‌کند. می‌خواهم بگویم سایه فقر فرهنگی سنگین‌تر از فقر مادی در زندگی این دختر سایه انداخته است. اگر زنان در هر جامعه و فرهنگی از حق و حقوق خودشان بیشتر آگاه باشند و از طرفی اورژانس اجتماعی فعالیت خودش را همپای یک خانواده انجام دهد ما شاهد تغییرات فرهنگی عمیقی در سطح جامعه خواهیم بود. همانطور که نسل افرادی مانند کیمیا می توانند بسیار تاثیرگذار باشند. ما در این مستند تاثیر کیمیا را روی فکر و نگرش خانواده اش می‌بینیم.

وی درباره تناسب طبیعت سیستان و محتوای مستندش توضیح داد: صرفاً به دلیل زیبایی‌های بصری، سیستان و بلوچستان را برای فیلمبرداری انتخاب نکردیم بلکه جغرافیای آن منطقه با محتوای ما تناسب داشت. چون سوژه ما فرزند خاک و شن بود و آب برای من نمادی از پویایی کیمیا داشت، تصمیم گرفتیم که به سمت چابهار هم برویم و فضای جغرافیایی و کوه‌های مینیاتوری در آن منطقه امکان خوبی برای فیلمبرداری در اختیار ما قرار داد.

احمدزاده در پایان تصریح کرد: کیمیا برای فیلمبرداری خیلی همکاری خوبی با ما داشت اما راضی کردن خانواده او سخت بود به همین دلیل برخی قاب‌ها برای مصاحبه با خانواده محدودتر و در فضای بسته هستند. اگر دستمان باز بود قطعاً آن تصاویر هم قدرتمندتر می‌شدند.

زهره احمدزاده کارگردان مستند «کیمیا» که در بخش مسابقه هجدهمین جشنواره «سینماحقیقت» حضور دارد، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره موضوع این مستند عنوان کرد: مستند «کیمیا» درباره دختر جوانی است که در کودکی دچار خشونت خانگی می‌شود و اتفاقاتی برایش رقم می‌خورد که در زندگی‌اش تاثیر زیادی دارند. ویژگی مهم کیمیا این است که با وجود آسیب های زیادی که در زندگی دیده است یک جا ننشسته و به تکاپو برای پیشرفت در زندگی ادامه و زندگی اش را تغییر می‌دهد.

وی درباره شروع این پروژه تصریح کرد: سال ۱۴۰۱ این سوژه از سمت خانه مستند به ما پیشنهاد شد. چندی بعد همایشی در مشهد برگزار شد و کیمیا هم در آنجا حضور داشت. برای جلب رضایت کیمیا و همچنین پژوهش با گروه کوچکی راهی مشهد شدیم و اولین بار آنجا با او ملاقات کردیم. خوشبختانه ارتباط خوبی میان ما شکل گرفت و پلان‌های اول را همان جا ضبط کردیم.

این مستندساز تاکید کرد: چیزی که دوست داشتم در این فیلم نشان دهم، باورهای غلط جامعه سنتی نسبت به زنان است که تصور می کنند با تسلط بر یک زن می توانند او را کنترل کنند و او را از رشد و پیشرفت بازدارند.

خشونت خانگی با «کیمیا» چه کرد؛ دختری در جنگ با باورهای غلط

احمدزاده درباره مخاطبان این مستند گفت: ظاهر مستند «کیمیا» نشان می‌دهد که بسیار فضای زنانه‌ای دارد و در این مستند سه نسل از زنان حضور دارند اما نکته مهم این کار این است که این مستند می‌تواند برای چند نوع مخاطب جذاب باشد؛ ابتدا دخترانی که حتی یک بار تجربه آسیب اجتماعی نداشته اند، دوم مردانی که خود به عنوان برادر، همسر و پدر در این جامعه زندگی می کنند و گاهی دانسته یا ندانسته این تصورات را دارند و یا اتفاقاً مخالف این نوع نگاه در خانواده‌ها هستند. سوم حتی دخترانی مثل کیمیا که تجربه رشد خوبی در این نوع خانواده‌ها نداشته اند. من این کار را بسیار مناسب خانواده‌ها می بینم زیرا تماشای آن ذهن و چشم خانواده‌ها را برای مراقبت بیشتر از دختران خود و تربیت پسران روشن می‌کند.

وی افزود: به عقیده من گفتگو درباره خشونت خانگی حواس جمعی تمام افراد یک خانواده و جامعه را می‌طلبد و این مستند نشان می‌دهد که آزار و اذیت همیشه جسمانی نیست. رفتارهای کیمیا در بستر فیلم و موج‌هایی که فیلم ایجاد می‌کند، نشان می‌دهد که ما باید به جنبه‌های فکری و روحی آسیب در یک خانواده هم توجه داشته باشیم.

خشونت خانگی با «کیمیا» چه کرد؛ دختری در جنگ با باورهای غلط

این کارگردان در ادامه درباره آگاهی‌بخشی در این زمینه گفت: من در این فیلم به فقر به معنای فقر مادی نگاه نکردم. شما اگر پای فیلم بنشینید آنقدر که فقر فرهنگی جلو چشم‌هایتان می‌بینید فقر مادی توجه شما را جلب نمی‌کند. می‌خواهم بگویم سایه فقر فرهنگی سنگین‌تر از فقر مادی در زندگی این دختر سایه انداخته است. اگر زنان در هر جامعه و فرهنگی از حق و حقوق خودشان بیشتر آگاه باشند و از طرفی اورژانس اجتماعی فعالیت خودش را همپای یک خانواده انجام دهد ما شاهد تغییرات فرهنگی عمیقی در سطح جامعه خواهیم بود. همانطور که نسل افرادی مانند کیمیا می توانند بسیار تاثیرگذار باشند. ما در این مستند تاثیر کیمیا را روی فکر و نگرش خانواده اش می‌بینیم.

وی درباره تناسب طبیعت سیستان و محتوای مستندش توضیح داد: صرفاً به دلیل زیبایی‌های بصری، سیستان و بلوچستان را برای فیلمبرداری انتخاب نکردیم بلکه جغرافیای آن منطقه با محتوای ما تناسب داشت. چون سوژه ما فرزند خاک و شن بود و آب برای من نمادی از پویایی کیمیا داشت، تصمیم گرفتیم که به سمت چابهار هم برویم و فضای جغرافیایی و کوه‌های مینیاتوری در آن منطقه امکان خوبی برای فیلمبرداری در اختیار ما قرار داد.

احمدزاده در پایان تصریح کرد: کیمیا برای فیلمبرداری خیلی همکاری خوبی با ما داشت اما راضی کردن خانواده او سخت بود به همین دلیل برخی قاب‌ها برای مصاحبه با خانواده محدودتر و در فضای بسته هستند. اگر دستمان باز بود قطعاً آن تصاویر هم قدرتمندتر می‌شدند.

پست قبلی

بازیگری ارمنی که انتخابش رسیدن به موفقیت با رعایت قوانین کشور است

پست بعدی

بارش برف در بسیاری از نقاط در موج بارشی جدید

مربوطه پست ها

«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود
هنر و فرهنگ

«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
مجموعه عکس «دور خدا بگرد» کتاب شد
هنر و فرهنگ

مجموعه عکس «دور خدا بگرد» کتاب شد

۱۷ خرداد ۱۴۰۴
این شما و این برنامه کنسرت‌های لاکچری؛ باید زودتر کاری کرد!
هنر و فرهنگ

این شما و این برنامه کنسرت‌های لاکچری؛ باید زودتر کاری کرد!

۱۷ خرداد ۱۴۰۴
بازیگری یعنی فراموش شدن در نقش؛ روشنفکری که اسیر خود شد
هنر و فرهنگ

بازیگری یعنی فراموش شدن در نقش؛ روشنفکری که اسیر خود شد

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
«میرزا مخنث» و بازخوانی خشونت تاریخی آقامحمدخان در کرمان
هنر و فرهنگ

«میرزا مخنث» و بازخوانی خشونت تاریخی آقامحمدخان در کرمان

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
از اثر جدید بنکسی تا نظر عجیب یک نگارگر درباره اینکه هنرمند خلاق نیست!
هنر و فرهنگ

از اثر جدید بنکسی تا نظر عجیب یک نگارگر درباره اینکه هنرمند خلاق نیست!

۱۶ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 7 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • TTR.ir بهترین سرویس کوتاه کننده لینک ایرانی
  • بهترین برند پودر کاکائو در ایران
  • یحیی گل‌محمدی از فولاد رفتنی شد؟
  • بازگشت اسطوره استقلال به خانه
  • قیمت رهن کامل آپارتمان در تهران ۱۴۰۴ /جدول نرخ‌ها در منطقه ۵ تا ۲ میلیارد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.