دانش جوین
شنبه, تیر ۲۸, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

خلق قاب‌ها در تاریکی؛ کارگردان نابینا از چالش‌های فیلمسازی گفت

مهر نیوز توسط مهر نیوز
۲۵ اسفند ۱۴۰۳
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
خلق قاب‌ها در تاریکی؛ کارگردان نابینا از چالش‌های فیلمسازی گفت
2
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

پوریا مجاهدی کارگردان فیلم کوتاه «الماس»، درباره روند شکل‌گیری این اثر و چگونگی خلق قاب‌های ایده‌آل با وجود نداشتن قوه بینایی، به خبرنگار مهر اظهار کرد: این موضوع نشأت گرفته از این است که من زمان زیادی را به تماشای آثار سینمای جهان و سینمای کلاسیک از دهه ۳۰ هالیوود تا آثار جدید، حتی فیلم‌هایی که با ویژوال افکت آمریکایی ساخته می‌شوند و فیلم‌های ایرانی موفق، پرداخته‌ام. همین امر باعث شده است که با داشتن تصاویر بسیار زیاد در ذهن خود، بتوانم آنها را خلق کنم. من حافظه تصویری بسیار قوی دارم و این ویژگی باعث می‌شود تصاویر را خیلی واضح و شفاف در ذهنم بسازم. در نهایت، همه اینها بسیار به من کمک کرد که با توجه به چیزی که نوشته‌ام، بتوانم تصویرسازی لازم را انجام دهم.

این کارگردان در ادامه درباره شیوه شکل‌گیری ایده اولیه «الماس»، افزود: روزی گروه ما دور میزی نشسته بود و چهار نفر مشغول صرف ناهار بودیم. لحظه‌ای به ذهنم این ایده خطور کرد که بر اساس صحبت‌های چهار نفر که پشت یک میز نشسته‌اند و یکدیگر را نمی‌شناسند، فیلمنامه‌ای نوشته شود. این خیلی جالب بود که بدانم چه اتفاقاتی ممکن است رخ دهد وقتی چهار نفر که همدیگر را نمی‌شناسند، مجبور به همکاری یا صحبت درباره موضوعی شوند. همان لحظه شروع به نوشتن فیلمنامه کردم و در آن ارجاعاتی هم به فیلم‌هایی که دیده بودم (شنیده‌ام) و در ذهنم مانده بود، داشتم.

وی افزود: این روایت را به سمت داستانی درباره سرقت سوق دادم که در آن چند نفر که با هم رابطه‌ای ندارند، به یک کافی‌شاپ دعوت می‌شوند. در آنجا، بر اساس گفتگوها و دیالوگ‌ها، شناختی ضمنی میان آنها شکل می‌گیرد و اعتماد نسبی حاصل می‌شود. اما درست زمانی که ما انتظار داریم سرقت طبق برنامه پیش برود، داستان به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد. روند پیشرفت داستان مرحله به مرحله با استفاده از عناصر تعلیق و غافلگیری پیش می‌رود و موضوعات پنهانی برای بیننده آشکار می‌شود. این از نظر من ضربه‌های محکمی برای مخاطب دارد به طوری که بیننده را روی صندلی میخکوب می‌کند و باعث می‌شود بخواهد روند پیشروی داستان را دوباره مرور کند.

خلق قاب‌ها در تاریکی؛ کارگردان نابینا از چالش‌های فیلمسازی گفت

مجاهدی درباره چالش‌های کارگردانی به‌عنوان یک فرد نابینا عنوان کرد: مشکل اصلی این بود که چطور باید به بازیگران تفهیم کنم که به آن نوع بازی‌ای که مدنظرم است، برسند. باید مقدار نوری که می‌خواهم در کار استفاده کنم را به عوامل تفهیم می‌کردم و نوع زاویه دوربین، قرارگیری بازیگران و هماهنگی نگاه‌ها را هم توضیح می‌دادم. سخت‌ترین بخش، توضیح دادن به بازیگر بود که چه نوع نگاهی یا چه نوع حرکتی باید داشته باشد. البته توضیحات زیاد و مکرر من باعث می‌شد روند کار به خوبی پیش برود. من کارگردانی نیستم که گارد بسته داشته باشم؛ همیشه نظرات مختلف را می‌شنوم. شاید بسیاری از آنها به نظرم مناسب نباشند اما به هر حال آنها را به جهان فکری خودم اضافه می‌کنم و پیش می‌روم. گاهی هم پیش می‌آید که در لحظه آخر، تغییری در فیلمنامه ایجاد می‌کنم تا با فضای آن صحنه هماهنگ‌تر شود.

وی در پایان درباره نقش مهم عوامل پشت صحنه در تولید این اثر، یادآور شد: یکی از مهم‌ترین ارکان در این مسیر گروه کارگردانی به ویژه منشی صحنه و دستیار اول کارگردان، هستند، چون باید به جهان فکری من نزدیک باشند. البته همسرم هم که اشراف کامل به جهان فکری من دارد، در این مسیر کمک زیادی به من می‌کند. فیلمبرداری که با من کار می‌کند نیز باید باهوش باشد تا از روی توضیحاتم درباره فیلم‌ها و نحوه چرخش دوربین، بفهمد که چه چیزی می‌خواهم. مشکل اصلی‌تر در کار من، تدوین است؛ چون بعد از ضبط همه راش‌ها، تدوینگر باید تصاویر را به گونه‌ای کنار هم بچیند که انسجام روایت حفظ شود. اگر یک راش اشتباه جابه‌جا شود، فیلمی که می‌تواند به اوج برسد، ممکن است به شکست بی انجامد. خدا را شاکرم که با تدوینگر این پروژه، توانستم ارتباط مطلوبی برقرار کنم که سرانجام خواسته‌هایم را به خروجی نهایی این اثر تبدیل کنم. فیلم سه بار تدوین شد و بارها تصاویر جابه‌جا شد تا در نهایت به نتیجه دلخواه رسیدم.

پوریا مجاهدی کارگردان فیلم کوتاه «الماس»، درباره روند شکل‌گیری این اثر و چگونگی خلق قاب‌های ایده‌آل با وجود نداشتن قوه بینایی، به خبرنگار مهر اظهار کرد: این موضوع نشأت گرفته از این است که من زمان زیادی را به تماشای آثار سینمای جهان و سینمای کلاسیک از دهه ۳۰ هالیوود تا آثار جدید، حتی فیلم‌هایی که با ویژوال افکت آمریکایی ساخته می‌شوند و فیلم‌های ایرانی موفق، پرداخته‌ام. همین امر باعث شده است که با داشتن تصاویر بسیار زیاد در ذهن خود، بتوانم آنها را خلق کنم. من حافظه تصویری بسیار قوی دارم و این ویژگی باعث می‌شود تصاویر را خیلی واضح و شفاف در ذهنم بسازم. در نهایت، همه اینها بسیار به من کمک کرد که با توجه به چیزی که نوشته‌ام، بتوانم تصویرسازی لازم را انجام دهم.

این کارگردان در ادامه درباره شیوه شکل‌گیری ایده اولیه «الماس»، افزود: روزی گروه ما دور میزی نشسته بود و چهار نفر مشغول صرف ناهار بودیم. لحظه‌ای به ذهنم این ایده خطور کرد که بر اساس صحبت‌های چهار نفر که پشت یک میز نشسته‌اند و یکدیگر را نمی‌شناسند، فیلمنامه‌ای نوشته شود. این خیلی جالب بود که بدانم چه اتفاقاتی ممکن است رخ دهد وقتی چهار نفر که همدیگر را نمی‌شناسند، مجبور به همکاری یا صحبت درباره موضوعی شوند. همان لحظه شروع به نوشتن فیلمنامه کردم و در آن ارجاعاتی هم به فیلم‌هایی که دیده بودم (شنیده‌ام) و در ذهنم مانده بود، داشتم.

وی افزود: این روایت را به سمت داستانی درباره سرقت سوق دادم که در آن چند نفر که با هم رابطه‌ای ندارند، به یک کافی‌شاپ دعوت می‌شوند. در آنجا، بر اساس گفتگوها و دیالوگ‌ها، شناختی ضمنی میان آنها شکل می‌گیرد و اعتماد نسبی حاصل می‌شود. اما درست زمانی که ما انتظار داریم سرقت طبق برنامه پیش برود، داستان به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد. روند پیشرفت داستان مرحله به مرحله با استفاده از عناصر تعلیق و غافلگیری پیش می‌رود و موضوعات پنهانی برای بیننده آشکار می‌شود. این از نظر من ضربه‌های محکمی برای مخاطب دارد به طوری که بیننده را روی صندلی میخکوب می‌کند و باعث می‌شود بخواهد روند پیشروی داستان را دوباره مرور کند.

خلق قاب‌ها در تاریکی؛ کارگردان نابینا از چالش‌های فیلمسازی گفت

مجاهدی درباره چالش‌های کارگردانی به‌عنوان یک فرد نابینا عنوان کرد: مشکل اصلی این بود که چطور باید به بازیگران تفهیم کنم که به آن نوع بازی‌ای که مدنظرم است، برسند. باید مقدار نوری که می‌خواهم در کار استفاده کنم را به عوامل تفهیم می‌کردم و نوع زاویه دوربین، قرارگیری بازیگران و هماهنگی نگاه‌ها را هم توضیح می‌دادم. سخت‌ترین بخش، توضیح دادن به بازیگر بود که چه نوع نگاهی یا چه نوع حرکتی باید داشته باشد. البته توضیحات زیاد و مکرر من باعث می‌شد روند کار به خوبی پیش برود. من کارگردانی نیستم که گارد بسته داشته باشم؛ همیشه نظرات مختلف را می‌شنوم. شاید بسیاری از آنها به نظرم مناسب نباشند اما به هر حال آنها را به جهان فکری خودم اضافه می‌کنم و پیش می‌روم. گاهی هم پیش می‌آید که در لحظه آخر، تغییری در فیلمنامه ایجاد می‌کنم تا با فضای آن صحنه هماهنگ‌تر شود.

وی در پایان درباره نقش مهم عوامل پشت صحنه در تولید این اثر، یادآور شد: یکی از مهم‌ترین ارکان در این مسیر گروه کارگردانی به ویژه منشی صحنه و دستیار اول کارگردان، هستند، چون باید به جهان فکری من نزدیک باشند. البته همسرم هم که اشراف کامل به جهان فکری من دارد، در این مسیر کمک زیادی به من می‌کند. فیلمبرداری که با من کار می‌کند نیز باید باهوش باشد تا از روی توضیحاتم درباره فیلم‌ها و نحوه چرخش دوربین، بفهمد که چه چیزی می‌خواهم. مشکل اصلی‌تر در کار من، تدوین است؛ چون بعد از ضبط همه راش‌ها، تدوینگر باید تصاویر را به گونه‌ای کنار هم بچیند که انسجام روایت حفظ شود. اگر یک راش اشتباه جابه‌جا شود، فیلمی که می‌تواند به اوج برسد، ممکن است به شکست بی انجامد. خدا را شاکرم که با تدوینگر این پروژه، توانستم ارتباط مطلوبی برقرار کنم که سرانجام خواسته‌هایم را به خروجی نهایی این اثر تبدیل کنم. فیلم سه بار تدوین شد و بارها تصاویر جابه‌جا شد تا در نهایت به نتیجه دلخواه رسیدم.

اخبارجدیدترین

«شب‌های روشن» افتتاح شد؛ تعزیه در قاب عکاسانه

فرهنگسازی با هنر؛ تئاتر حتی در زمان جنگ‌های جهانی هم تعطیل نشده است!

انتشار یک سه‌گانه‌ جدید؛ نگاهی نو به نسبت روان‌کاوی با سینما و تئاتر

پوریا مجاهدی کارگردان فیلم کوتاه «الماس»، درباره روند شکل‌گیری این اثر و چگونگی خلق قاب‌های ایده‌آل با وجود نداشتن قوه بینایی، به خبرنگار مهر اظهار کرد: این موضوع نشأت گرفته از این است که من زمان زیادی را به تماشای آثار سینمای جهان و سینمای کلاسیک از دهه ۳۰ هالیوود تا آثار جدید، حتی فیلم‌هایی که با ویژوال افکت آمریکایی ساخته می‌شوند و فیلم‌های ایرانی موفق، پرداخته‌ام. همین امر باعث شده است که با داشتن تصاویر بسیار زیاد در ذهن خود، بتوانم آنها را خلق کنم. من حافظه تصویری بسیار قوی دارم و این ویژگی باعث می‌شود تصاویر را خیلی واضح و شفاف در ذهنم بسازم. در نهایت، همه اینها بسیار به من کمک کرد که با توجه به چیزی که نوشته‌ام، بتوانم تصویرسازی لازم را انجام دهم.

این کارگردان در ادامه درباره شیوه شکل‌گیری ایده اولیه «الماس»، افزود: روزی گروه ما دور میزی نشسته بود و چهار نفر مشغول صرف ناهار بودیم. لحظه‌ای به ذهنم این ایده خطور کرد که بر اساس صحبت‌های چهار نفر که پشت یک میز نشسته‌اند و یکدیگر را نمی‌شناسند، فیلمنامه‌ای نوشته شود. این خیلی جالب بود که بدانم چه اتفاقاتی ممکن است رخ دهد وقتی چهار نفر که همدیگر را نمی‌شناسند، مجبور به همکاری یا صحبت درباره موضوعی شوند. همان لحظه شروع به نوشتن فیلمنامه کردم و در آن ارجاعاتی هم به فیلم‌هایی که دیده بودم (شنیده‌ام) و در ذهنم مانده بود، داشتم.

وی افزود: این روایت را به سمت داستانی درباره سرقت سوق دادم که در آن چند نفر که با هم رابطه‌ای ندارند، به یک کافی‌شاپ دعوت می‌شوند. در آنجا، بر اساس گفتگوها و دیالوگ‌ها، شناختی ضمنی میان آنها شکل می‌گیرد و اعتماد نسبی حاصل می‌شود. اما درست زمانی که ما انتظار داریم سرقت طبق برنامه پیش برود، داستان به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد. روند پیشرفت داستان مرحله به مرحله با استفاده از عناصر تعلیق و غافلگیری پیش می‌رود و موضوعات پنهانی برای بیننده آشکار می‌شود. این از نظر من ضربه‌های محکمی برای مخاطب دارد به طوری که بیننده را روی صندلی میخکوب می‌کند و باعث می‌شود بخواهد روند پیشروی داستان را دوباره مرور کند.

خلق قاب‌ها در تاریکی؛ کارگردان نابینا از چالش‌های فیلمسازی گفت

مجاهدی درباره چالش‌های کارگردانی به‌عنوان یک فرد نابینا عنوان کرد: مشکل اصلی این بود که چطور باید به بازیگران تفهیم کنم که به آن نوع بازی‌ای که مدنظرم است، برسند. باید مقدار نوری که می‌خواهم در کار استفاده کنم را به عوامل تفهیم می‌کردم و نوع زاویه دوربین، قرارگیری بازیگران و هماهنگی نگاه‌ها را هم توضیح می‌دادم. سخت‌ترین بخش، توضیح دادن به بازیگر بود که چه نوع نگاهی یا چه نوع حرکتی باید داشته باشد. البته توضیحات زیاد و مکرر من باعث می‌شد روند کار به خوبی پیش برود. من کارگردانی نیستم که گارد بسته داشته باشم؛ همیشه نظرات مختلف را می‌شنوم. شاید بسیاری از آنها به نظرم مناسب نباشند اما به هر حال آنها را به جهان فکری خودم اضافه می‌کنم و پیش می‌روم. گاهی هم پیش می‌آید که در لحظه آخر، تغییری در فیلمنامه ایجاد می‌کنم تا با فضای آن صحنه هماهنگ‌تر شود.

وی در پایان درباره نقش مهم عوامل پشت صحنه در تولید این اثر، یادآور شد: یکی از مهم‌ترین ارکان در این مسیر گروه کارگردانی به ویژه منشی صحنه و دستیار اول کارگردان، هستند، چون باید به جهان فکری من نزدیک باشند. البته همسرم هم که اشراف کامل به جهان فکری من دارد، در این مسیر کمک زیادی به من می‌کند. فیلمبرداری که با من کار می‌کند نیز باید باهوش باشد تا از روی توضیحاتم درباره فیلم‌ها و نحوه چرخش دوربین، بفهمد که چه چیزی می‌خواهم. مشکل اصلی‌تر در کار من، تدوین است؛ چون بعد از ضبط همه راش‌ها، تدوینگر باید تصاویر را به گونه‌ای کنار هم بچیند که انسجام روایت حفظ شود. اگر یک راش اشتباه جابه‌جا شود، فیلمی که می‌تواند به اوج برسد، ممکن است به شکست بی انجامد. خدا را شاکرم که با تدوینگر این پروژه، توانستم ارتباط مطلوبی برقرار کنم که سرانجام خواسته‌هایم را به خروجی نهایی این اثر تبدیل کنم. فیلم سه بار تدوین شد و بارها تصاویر جابه‌جا شد تا در نهایت به نتیجه دلخواه رسیدم.

پوریا مجاهدی کارگردان فیلم کوتاه «الماس»، درباره روند شکل‌گیری این اثر و چگونگی خلق قاب‌های ایده‌آل با وجود نداشتن قوه بینایی، به خبرنگار مهر اظهار کرد: این موضوع نشأت گرفته از این است که من زمان زیادی را به تماشای آثار سینمای جهان و سینمای کلاسیک از دهه ۳۰ هالیوود تا آثار جدید، حتی فیلم‌هایی که با ویژوال افکت آمریکایی ساخته می‌شوند و فیلم‌های ایرانی موفق، پرداخته‌ام. همین امر باعث شده است که با داشتن تصاویر بسیار زیاد در ذهن خود، بتوانم آنها را خلق کنم. من حافظه تصویری بسیار قوی دارم و این ویژگی باعث می‌شود تصاویر را خیلی واضح و شفاف در ذهنم بسازم. در نهایت، همه اینها بسیار به من کمک کرد که با توجه به چیزی که نوشته‌ام، بتوانم تصویرسازی لازم را انجام دهم.

این کارگردان در ادامه درباره شیوه شکل‌گیری ایده اولیه «الماس»، افزود: روزی گروه ما دور میزی نشسته بود و چهار نفر مشغول صرف ناهار بودیم. لحظه‌ای به ذهنم این ایده خطور کرد که بر اساس صحبت‌های چهار نفر که پشت یک میز نشسته‌اند و یکدیگر را نمی‌شناسند، فیلمنامه‌ای نوشته شود. این خیلی جالب بود که بدانم چه اتفاقاتی ممکن است رخ دهد وقتی چهار نفر که همدیگر را نمی‌شناسند، مجبور به همکاری یا صحبت درباره موضوعی شوند. همان لحظه شروع به نوشتن فیلمنامه کردم و در آن ارجاعاتی هم به فیلم‌هایی که دیده بودم (شنیده‌ام) و در ذهنم مانده بود، داشتم.

وی افزود: این روایت را به سمت داستانی درباره سرقت سوق دادم که در آن چند نفر که با هم رابطه‌ای ندارند، به یک کافی‌شاپ دعوت می‌شوند. در آنجا، بر اساس گفتگوها و دیالوگ‌ها، شناختی ضمنی میان آنها شکل می‌گیرد و اعتماد نسبی حاصل می‌شود. اما درست زمانی که ما انتظار داریم سرقت طبق برنامه پیش برود، داستان به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد. روند پیشرفت داستان مرحله به مرحله با استفاده از عناصر تعلیق و غافلگیری پیش می‌رود و موضوعات پنهانی برای بیننده آشکار می‌شود. این از نظر من ضربه‌های محکمی برای مخاطب دارد به طوری که بیننده را روی صندلی میخکوب می‌کند و باعث می‌شود بخواهد روند پیشروی داستان را دوباره مرور کند.

خلق قاب‌ها در تاریکی؛ کارگردان نابینا از چالش‌های فیلمسازی گفت

مجاهدی درباره چالش‌های کارگردانی به‌عنوان یک فرد نابینا عنوان کرد: مشکل اصلی این بود که چطور باید به بازیگران تفهیم کنم که به آن نوع بازی‌ای که مدنظرم است، برسند. باید مقدار نوری که می‌خواهم در کار استفاده کنم را به عوامل تفهیم می‌کردم و نوع زاویه دوربین، قرارگیری بازیگران و هماهنگی نگاه‌ها را هم توضیح می‌دادم. سخت‌ترین بخش، توضیح دادن به بازیگر بود که چه نوع نگاهی یا چه نوع حرکتی باید داشته باشد. البته توضیحات زیاد و مکرر من باعث می‌شد روند کار به خوبی پیش برود. من کارگردانی نیستم که گارد بسته داشته باشم؛ همیشه نظرات مختلف را می‌شنوم. شاید بسیاری از آنها به نظرم مناسب نباشند اما به هر حال آنها را به جهان فکری خودم اضافه می‌کنم و پیش می‌روم. گاهی هم پیش می‌آید که در لحظه آخر، تغییری در فیلمنامه ایجاد می‌کنم تا با فضای آن صحنه هماهنگ‌تر شود.

وی در پایان درباره نقش مهم عوامل پشت صحنه در تولید این اثر، یادآور شد: یکی از مهم‌ترین ارکان در این مسیر گروه کارگردانی به ویژه منشی صحنه و دستیار اول کارگردان، هستند، چون باید به جهان فکری من نزدیک باشند. البته همسرم هم که اشراف کامل به جهان فکری من دارد، در این مسیر کمک زیادی به من می‌کند. فیلمبرداری که با من کار می‌کند نیز باید باهوش باشد تا از روی توضیحاتم درباره فیلم‌ها و نحوه چرخش دوربین، بفهمد که چه چیزی می‌خواهم. مشکل اصلی‌تر در کار من، تدوین است؛ چون بعد از ضبط همه راش‌ها، تدوینگر باید تصاویر را به گونه‌ای کنار هم بچیند که انسجام روایت حفظ شود. اگر یک راش اشتباه جابه‌جا شود، فیلمی که می‌تواند به اوج برسد، ممکن است به شکست بی انجامد. خدا را شاکرم که با تدوینگر این پروژه، توانستم ارتباط مطلوبی برقرار کنم که سرانجام خواسته‌هایم را به خروجی نهایی این اثر تبدیل کنم. فیلم سه بار تدوین شد و بارها تصاویر جابه‌جا شد تا در نهایت به نتیجه دلخواه رسیدم.

پست قبلی

مدیر روابط عمومی و اداری-مالی انجمن سینمای جوانان تغییر کرد

پست بعدی

جوزف فارس نمی‌فهمد چرا EA این‌قدر مورد نفرت قرار می‌گیرد

مربوطه پست ها

«شب‌های روشن» افتتاح شد؛ تعزیه در قاب عکاسانه
هنر و فرهنگ

«شب‌های روشن» افتتاح شد؛ تعزیه در قاب عکاسانه

۲۸ تیر ۱۴۰۴
فرهنگسازی با هنر؛ تئاتر حتی در زمان جنگ‌های جهانی هم تعطیل نشده است!
هنر و فرهنگ

فرهنگسازی با هنر؛ تئاتر حتی در زمان جنگ‌های جهانی هم تعطیل نشده است!

۲۸ تیر ۱۴۰۴
انتشار یک سه‌گانه‌ جدید؛ نگاهی نو به نسبت روان‌کاوی با سینما و تئاتر
هنر و فرهنگ

انتشار یک سه‌گانه‌ جدید؛ نگاهی نو به نسبت روان‌کاوی با سینما و تئاتر

۲۸ تیر ۱۴۰۴
پیکر «همایون» یکشنبه در قطعه هنرمندان تشییع می‌شود
هنر و فرهنگ

پیکر «همایون» یکشنبه در قطعه هنرمندان تشییع می‌شود

۲۸ تیر ۱۴۰۴
حال‌وهوای این روزهای آلبوم‌ها در فضای مجازی؛ «تولید» در سکوت!
هنر و فرهنگ

حال‌وهوای این روزهای آلبوم‌ها در فضای مجازی؛ «تولید» در سکوت!

۲۸ تیر ۱۴۰۴
نویسنده و هنرمند تئاتر لرستان درگذشت
هنر و فرهنگ

نویسنده و هنرمند تئاتر لرستان درگذشت

۲۸ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 14 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • شغل های پردرآمد در ایران
  • «شب‌های روشن» افتتاح شد؛ تعزیه در قاب عکاسانه
  • فرهنگسازی با هنر؛ تئاتر حتی در زمان جنگ‌های جهانی هم تعطیل نشده است!
  • انتشار یک سه‌گانه‌ جدید؛ نگاهی نو به نسبت روان‌کاوی با سینما و تئاتر
  • پیکر «همایون» یکشنبه در قطعه هنرمندان تشییع می‌شود
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.