دانش جوین
دوشنبه, تیر ۲۳, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

«خونه مادربزرگه» استعاره‌ای نوستالژیک از وطن است

مهر نیوز توسط مهر نیوز
۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۴
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
«خونه مادربزرگه» استعاره‌ای نوستالژیک از وطن است
7
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

محسن آزاد نویسنده و کارگردان نمایش «خونه مادربزرگه» که این شب‌ها در سالن سایه تئاتر شهر روی صحنه است در گفتگو با خبرنگار مهر درباره انگیزه نگارش این اثر بیان کرد: همیشه علاقه داشتم سراغ قصه‌هایی بروم که در ظاهر ساده‌اند اما در عمق خود، بازتابی از جامعه و آدم‌های امروزی دارند. مجموعه «خونه مادربزرگه» برای نسل ما نماد یک خانه ایرانی، یک خانواده و نوعی همزیستی ساده و صادقانه بود. اما در این نسخه، من تلاش کردم نشان دهم چگونه یک اتفاق ساده می‌تواند بنیان خانواده، مهر و همدلی را از هم بپاشد و فاصله و جدایی جای آن بنشیند.

وی درباره مدت زمان تمرین و انتخاب بازیگران بیان کرد: تمرین‌هایمان را از مهر سال گذشته آغاز کردیم و اوایل با بازه‌های زمانی آزادتر تمرین می‌کردیم و هرچه به زمان اجرا نزدیک‌تر می‌شدیم تمرین‌ها فشرده‌تر می‌شد. بازیگرها را همه می‌شناختم و با سبک بازی آنها نیز آشنا بودم و آنها نیز من را می‌شناختند.

آزاد درباره نقش طراحی صحنه در این نمایش گفت: سعی کردیم تا حال و هوای «خونه مادربزرگه» در دکور حفظ بشود و البته دکور ما تا حدودی مینیمال و سوررئال است. ما عروسک نداریم و به جای آن از ماسک استفاده می‌کنیم چراکه فضای کار ما بزرگسال است به طور مثال اساسا شخصیت بیرونی و تفکر هاپو با نسخه عروسکی آن متفاوت است.

وی افزود: از گریم شخصیت‌ها و زیرمتن نوستالژی و خود «خونه مادربزرگه» به عنوان نمادی از جامعه استفاده کردیم که نشان می‌دهد چطور حیوانات مختلف بدون کینه و دشمنی می‌توانند در کنار هم زندگی کنند و سگ با گربه و گربه با جوجه ها مانند طیف‌های مختلف جامعه کنار می‌آیند. آدم‌های گوناگون جامعه کنار هم هستند و بنیان جامعه بسته به انتخاب ما می‌تواند خودش را حفظ کند و یا آسیب ببیند. پس گاهی نباید انتخاب‌ها را ساده انگاریم.

«خونه مادربزرگه» استعاره‌ای نوستالژیک از وطن است

وی درباره مفهوم «خانه» در این نمایش توضیح داد: در نگاه ما «خونه مادربزرگه» فقط یک خانه نیست. استعاره‌ای از وطن و مردم ماست. آدم‌هایی با تفاوت‌های زیاد، اما در کنار هم. وقتی راز چاه آب و پنهان‌کاری مادربزرگ فاش می‌شود، میل به مالکیت، حرص و بی‌اعتمادی خودش را نشان می‌دهد. چیزی که در جامعه امروز هم به‌وضوح قابل مشاهده است.

آزاد ادامه داد: ما آدم‌ها همیشه نیمه‌ای پنهان داریم که فقط در شرایط خاص آشکار می‌شود. وقتی قانون یا نظمی نباشد، آن روی واقعی‌مان بیرون می‌زند. در این نمایش تلاش کردم لحظه‌ای را نشان دهم که طمع، ترس یا وسوسه باعث می‌شود ذات انسان‌ها دگرگون شود و آن‌چه باقی می‌ماند خانه‌ای‌ است که دیگر آن خانه‌ پرمهر گذشته نیست.

وی در رابطه با مجموعه خاطره‌انگیز «خونه مادربزرگه» گفت: با اینکه برای خیلی از ما کودکان آن دوران، فضا کمی ترسناک بود و کیفیت ساخت عروسک‌ها شاید ایده‌آل نبود، اما خونه مادربزرگه برای ما یک خاطره مشترک و یک مأمن احساسی بود. چیزی در فضای آن سریال وجود داشت؛ شوخی، صمیمیت و در کنار هم بودن با وجود همه تفاوت‌ها. برای نسل‌های دهه ۵۰، ۶۰ و ۷۰، هنوز هم نوستالژی کار می‌کند و به نظر من، بازتولید چنین فضاهایی برای نسل امروز مهم‌تر از همیشه‌ است.

آزاد در پایان با اشاره به وضعیت این روزهای تئاتر ایران بیان کرد: در شرایطی که فضای تولید آثار نمایشی با دشواری‌های اقتصادی و ساختاری همراه است، مهم است که به ریشه‌هایمان برگردیم. نه صرفاً برای نوستالژی، بلکه برای بازخوانی ارزش‌هایی که در معرض فراموشی‌ هستند. خونه مادربزرگه در این نمایش، فقط یک خاطره نیست، آینه‌ای‌ است که امروز ما را به تماشا می‌گذارد.

نمایش «خونه مادبزرگه» از ۲۱ فروردین تا ۲۰ اردیبهشت هر شب ساعت ۱۸ در سالن سایه تئاترشهر روی صحنه می‌رود.

عوامل این نمایش عبارتند از نویسنده و کارگردان: محسن آزاد تهیه‌کنندگان: علیرضا گیلوری و میلاد اسکندری بازیگران: امین اکبری نسب، سهیل ملکی، امیر عدل‌پرور، احمد احمدی، مریم نقیب، سودابه جعفرزاد، مصطفی ایزدی، سیدمحسن میرهاشمی، رابعه نیک‌طلب، فاطمه رحمتی و میلاد اسکندری.

محسن آزاد نویسنده و کارگردان نمایش «خونه مادربزرگه» که این شب‌ها در سالن سایه تئاتر شهر روی صحنه است در گفتگو با خبرنگار مهر درباره انگیزه نگارش این اثر بیان کرد: همیشه علاقه داشتم سراغ قصه‌هایی بروم که در ظاهر ساده‌اند اما در عمق خود، بازتابی از جامعه و آدم‌های امروزی دارند. مجموعه «خونه مادربزرگه» برای نسل ما نماد یک خانه ایرانی، یک خانواده و نوعی همزیستی ساده و صادقانه بود. اما در این نسخه، من تلاش کردم نشان دهم چگونه یک اتفاق ساده می‌تواند بنیان خانواده، مهر و همدلی را از هم بپاشد و فاصله و جدایی جای آن بنشیند.

وی درباره مدت زمان تمرین و انتخاب بازیگران بیان کرد: تمرین‌هایمان را از مهر سال گذشته آغاز کردیم و اوایل با بازه‌های زمانی آزادتر تمرین می‌کردیم و هرچه به زمان اجرا نزدیک‌تر می‌شدیم تمرین‌ها فشرده‌تر می‌شد. بازیگرها را همه می‌شناختم و با سبک بازی آنها نیز آشنا بودم و آنها نیز من را می‌شناختند.

آزاد درباره نقش طراحی صحنه در این نمایش گفت: سعی کردیم تا حال و هوای «خونه مادربزرگه» در دکور حفظ بشود و البته دکور ما تا حدودی مینیمال و سوررئال است. ما عروسک نداریم و به جای آن از ماسک استفاده می‌کنیم چراکه فضای کار ما بزرگسال است به طور مثال اساسا شخصیت بیرونی و تفکر هاپو با نسخه عروسکی آن متفاوت است.

وی افزود: از گریم شخصیت‌ها و زیرمتن نوستالژی و خود «خونه مادربزرگه» به عنوان نمادی از جامعه استفاده کردیم که نشان می‌دهد چطور حیوانات مختلف بدون کینه و دشمنی می‌توانند در کنار هم زندگی کنند و سگ با گربه و گربه با جوجه ها مانند طیف‌های مختلف جامعه کنار می‌آیند. آدم‌های گوناگون جامعه کنار هم هستند و بنیان جامعه بسته به انتخاب ما می‌تواند خودش را حفظ کند و یا آسیب ببیند. پس گاهی نباید انتخاب‌ها را ساده انگاریم.

«خونه مادربزرگه» استعاره‌ای نوستالژیک از وطن است

وی درباره مفهوم «خانه» در این نمایش توضیح داد: در نگاه ما «خونه مادربزرگه» فقط یک خانه نیست. استعاره‌ای از وطن و مردم ماست. آدم‌هایی با تفاوت‌های زیاد، اما در کنار هم. وقتی راز چاه آب و پنهان‌کاری مادربزرگ فاش می‌شود، میل به مالکیت، حرص و بی‌اعتمادی خودش را نشان می‌دهد. چیزی که در جامعه امروز هم به‌وضوح قابل مشاهده است.

آزاد ادامه داد: ما آدم‌ها همیشه نیمه‌ای پنهان داریم که فقط در شرایط خاص آشکار می‌شود. وقتی قانون یا نظمی نباشد، آن روی واقعی‌مان بیرون می‌زند. در این نمایش تلاش کردم لحظه‌ای را نشان دهم که طمع، ترس یا وسوسه باعث می‌شود ذات انسان‌ها دگرگون شود و آن‌چه باقی می‌ماند خانه‌ای‌ است که دیگر آن خانه‌ پرمهر گذشته نیست.

وی در رابطه با مجموعه خاطره‌انگیز «خونه مادربزرگه» گفت: با اینکه برای خیلی از ما کودکان آن دوران، فضا کمی ترسناک بود و کیفیت ساخت عروسک‌ها شاید ایده‌آل نبود، اما خونه مادربزرگه برای ما یک خاطره مشترک و یک مأمن احساسی بود. چیزی در فضای آن سریال وجود داشت؛ شوخی، صمیمیت و در کنار هم بودن با وجود همه تفاوت‌ها. برای نسل‌های دهه ۵۰، ۶۰ و ۷۰، هنوز هم نوستالژی کار می‌کند و به نظر من، بازتولید چنین فضاهایی برای نسل امروز مهم‌تر از همیشه‌ است.

آزاد در پایان با اشاره به وضعیت این روزهای تئاتر ایران بیان کرد: در شرایطی که فضای تولید آثار نمایشی با دشواری‌های اقتصادی و ساختاری همراه است، مهم است که به ریشه‌هایمان برگردیم. نه صرفاً برای نوستالژی، بلکه برای بازخوانی ارزش‌هایی که در معرض فراموشی‌ هستند. خونه مادربزرگه در این نمایش، فقط یک خاطره نیست، آینه‌ای‌ است که امروز ما را به تماشا می‌گذارد.

نمایش «خونه مادبزرگه» از ۲۱ فروردین تا ۲۰ اردیبهشت هر شب ساعت ۱۸ در سالن سایه تئاترشهر روی صحنه می‌رود.

عوامل این نمایش عبارتند از نویسنده و کارگردان: محسن آزاد تهیه‌کنندگان: علیرضا گیلوری و میلاد اسکندری بازیگران: امین اکبری نسب، سهیل ملکی، امیر عدل‌پرور، احمد احمدی، مریم نقیب، سودابه جعفرزاد، مصطفی ایزدی، سیدمحسن میرهاشمی، رابعه نیک‌طلب، فاطمه رحمتی و میلاد اسکندری.

اخبارجدیدترین

راز مردی که حیات دوباره یافت؛ سینما به میانسالان کم‌توجه است

توضیحات معاون سیما درباره همکاری با رشیدپور؛ جنگ ۱۲ روزه سریال می‌شود

بازیگر «بیشه»: ترامپ دقیقاً عکس هر چیزی که گفته عمل می‌کند

محسن آزاد نویسنده و کارگردان نمایش «خونه مادربزرگه» که این شب‌ها در سالن سایه تئاتر شهر روی صحنه است در گفتگو با خبرنگار مهر درباره انگیزه نگارش این اثر بیان کرد: همیشه علاقه داشتم سراغ قصه‌هایی بروم که در ظاهر ساده‌اند اما در عمق خود، بازتابی از جامعه و آدم‌های امروزی دارند. مجموعه «خونه مادربزرگه» برای نسل ما نماد یک خانه ایرانی، یک خانواده و نوعی همزیستی ساده و صادقانه بود. اما در این نسخه، من تلاش کردم نشان دهم چگونه یک اتفاق ساده می‌تواند بنیان خانواده، مهر و همدلی را از هم بپاشد و فاصله و جدایی جای آن بنشیند.

وی درباره مدت زمان تمرین و انتخاب بازیگران بیان کرد: تمرین‌هایمان را از مهر سال گذشته آغاز کردیم و اوایل با بازه‌های زمانی آزادتر تمرین می‌کردیم و هرچه به زمان اجرا نزدیک‌تر می‌شدیم تمرین‌ها فشرده‌تر می‌شد. بازیگرها را همه می‌شناختم و با سبک بازی آنها نیز آشنا بودم و آنها نیز من را می‌شناختند.

آزاد درباره نقش طراحی صحنه در این نمایش گفت: سعی کردیم تا حال و هوای «خونه مادربزرگه» در دکور حفظ بشود و البته دکور ما تا حدودی مینیمال و سوررئال است. ما عروسک نداریم و به جای آن از ماسک استفاده می‌کنیم چراکه فضای کار ما بزرگسال است به طور مثال اساسا شخصیت بیرونی و تفکر هاپو با نسخه عروسکی آن متفاوت است.

وی افزود: از گریم شخصیت‌ها و زیرمتن نوستالژی و خود «خونه مادربزرگه» به عنوان نمادی از جامعه استفاده کردیم که نشان می‌دهد چطور حیوانات مختلف بدون کینه و دشمنی می‌توانند در کنار هم زندگی کنند و سگ با گربه و گربه با جوجه ها مانند طیف‌های مختلف جامعه کنار می‌آیند. آدم‌های گوناگون جامعه کنار هم هستند و بنیان جامعه بسته به انتخاب ما می‌تواند خودش را حفظ کند و یا آسیب ببیند. پس گاهی نباید انتخاب‌ها را ساده انگاریم.

«خونه مادربزرگه» استعاره‌ای نوستالژیک از وطن است

وی درباره مفهوم «خانه» در این نمایش توضیح داد: در نگاه ما «خونه مادربزرگه» فقط یک خانه نیست. استعاره‌ای از وطن و مردم ماست. آدم‌هایی با تفاوت‌های زیاد، اما در کنار هم. وقتی راز چاه آب و پنهان‌کاری مادربزرگ فاش می‌شود، میل به مالکیت، حرص و بی‌اعتمادی خودش را نشان می‌دهد. چیزی که در جامعه امروز هم به‌وضوح قابل مشاهده است.

آزاد ادامه داد: ما آدم‌ها همیشه نیمه‌ای پنهان داریم که فقط در شرایط خاص آشکار می‌شود. وقتی قانون یا نظمی نباشد، آن روی واقعی‌مان بیرون می‌زند. در این نمایش تلاش کردم لحظه‌ای را نشان دهم که طمع، ترس یا وسوسه باعث می‌شود ذات انسان‌ها دگرگون شود و آن‌چه باقی می‌ماند خانه‌ای‌ است که دیگر آن خانه‌ پرمهر گذشته نیست.

وی در رابطه با مجموعه خاطره‌انگیز «خونه مادربزرگه» گفت: با اینکه برای خیلی از ما کودکان آن دوران، فضا کمی ترسناک بود و کیفیت ساخت عروسک‌ها شاید ایده‌آل نبود، اما خونه مادربزرگه برای ما یک خاطره مشترک و یک مأمن احساسی بود. چیزی در فضای آن سریال وجود داشت؛ شوخی، صمیمیت و در کنار هم بودن با وجود همه تفاوت‌ها. برای نسل‌های دهه ۵۰، ۶۰ و ۷۰، هنوز هم نوستالژی کار می‌کند و به نظر من، بازتولید چنین فضاهایی برای نسل امروز مهم‌تر از همیشه‌ است.

آزاد در پایان با اشاره به وضعیت این روزهای تئاتر ایران بیان کرد: در شرایطی که فضای تولید آثار نمایشی با دشواری‌های اقتصادی و ساختاری همراه است، مهم است که به ریشه‌هایمان برگردیم. نه صرفاً برای نوستالژی، بلکه برای بازخوانی ارزش‌هایی که در معرض فراموشی‌ هستند. خونه مادربزرگه در این نمایش، فقط یک خاطره نیست، آینه‌ای‌ است که امروز ما را به تماشا می‌گذارد.

نمایش «خونه مادبزرگه» از ۲۱ فروردین تا ۲۰ اردیبهشت هر شب ساعت ۱۸ در سالن سایه تئاترشهر روی صحنه می‌رود.

عوامل این نمایش عبارتند از نویسنده و کارگردان: محسن آزاد تهیه‌کنندگان: علیرضا گیلوری و میلاد اسکندری بازیگران: امین اکبری نسب، سهیل ملکی، امیر عدل‌پرور، احمد احمدی، مریم نقیب، سودابه جعفرزاد، مصطفی ایزدی، سیدمحسن میرهاشمی، رابعه نیک‌طلب، فاطمه رحمتی و میلاد اسکندری.

محسن آزاد نویسنده و کارگردان نمایش «خونه مادربزرگه» که این شب‌ها در سالن سایه تئاتر شهر روی صحنه است در گفتگو با خبرنگار مهر درباره انگیزه نگارش این اثر بیان کرد: همیشه علاقه داشتم سراغ قصه‌هایی بروم که در ظاهر ساده‌اند اما در عمق خود، بازتابی از جامعه و آدم‌های امروزی دارند. مجموعه «خونه مادربزرگه» برای نسل ما نماد یک خانه ایرانی، یک خانواده و نوعی همزیستی ساده و صادقانه بود. اما در این نسخه، من تلاش کردم نشان دهم چگونه یک اتفاق ساده می‌تواند بنیان خانواده، مهر و همدلی را از هم بپاشد و فاصله و جدایی جای آن بنشیند.

وی درباره مدت زمان تمرین و انتخاب بازیگران بیان کرد: تمرین‌هایمان را از مهر سال گذشته آغاز کردیم و اوایل با بازه‌های زمانی آزادتر تمرین می‌کردیم و هرچه به زمان اجرا نزدیک‌تر می‌شدیم تمرین‌ها فشرده‌تر می‌شد. بازیگرها را همه می‌شناختم و با سبک بازی آنها نیز آشنا بودم و آنها نیز من را می‌شناختند.

آزاد درباره نقش طراحی صحنه در این نمایش گفت: سعی کردیم تا حال و هوای «خونه مادربزرگه» در دکور حفظ بشود و البته دکور ما تا حدودی مینیمال و سوررئال است. ما عروسک نداریم و به جای آن از ماسک استفاده می‌کنیم چراکه فضای کار ما بزرگسال است به طور مثال اساسا شخصیت بیرونی و تفکر هاپو با نسخه عروسکی آن متفاوت است.

وی افزود: از گریم شخصیت‌ها و زیرمتن نوستالژی و خود «خونه مادربزرگه» به عنوان نمادی از جامعه استفاده کردیم که نشان می‌دهد چطور حیوانات مختلف بدون کینه و دشمنی می‌توانند در کنار هم زندگی کنند و سگ با گربه و گربه با جوجه ها مانند طیف‌های مختلف جامعه کنار می‌آیند. آدم‌های گوناگون جامعه کنار هم هستند و بنیان جامعه بسته به انتخاب ما می‌تواند خودش را حفظ کند و یا آسیب ببیند. پس گاهی نباید انتخاب‌ها را ساده انگاریم.

«خونه مادربزرگه» استعاره‌ای نوستالژیک از وطن است

وی درباره مفهوم «خانه» در این نمایش توضیح داد: در نگاه ما «خونه مادربزرگه» فقط یک خانه نیست. استعاره‌ای از وطن و مردم ماست. آدم‌هایی با تفاوت‌های زیاد، اما در کنار هم. وقتی راز چاه آب و پنهان‌کاری مادربزرگ فاش می‌شود، میل به مالکیت، حرص و بی‌اعتمادی خودش را نشان می‌دهد. چیزی که در جامعه امروز هم به‌وضوح قابل مشاهده است.

آزاد ادامه داد: ما آدم‌ها همیشه نیمه‌ای پنهان داریم که فقط در شرایط خاص آشکار می‌شود. وقتی قانون یا نظمی نباشد، آن روی واقعی‌مان بیرون می‌زند. در این نمایش تلاش کردم لحظه‌ای را نشان دهم که طمع، ترس یا وسوسه باعث می‌شود ذات انسان‌ها دگرگون شود و آن‌چه باقی می‌ماند خانه‌ای‌ است که دیگر آن خانه‌ پرمهر گذشته نیست.

وی در رابطه با مجموعه خاطره‌انگیز «خونه مادربزرگه» گفت: با اینکه برای خیلی از ما کودکان آن دوران، فضا کمی ترسناک بود و کیفیت ساخت عروسک‌ها شاید ایده‌آل نبود، اما خونه مادربزرگه برای ما یک خاطره مشترک و یک مأمن احساسی بود. چیزی در فضای آن سریال وجود داشت؛ شوخی، صمیمیت و در کنار هم بودن با وجود همه تفاوت‌ها. برای نسل‌های دهه ۵۰، ۶۰ و ۷۰، هنوز هم نوستالژی کار می‌کند و به نظر من، بازتولید چنین فضاهایی برای نسل امروز مهم‌تر از همیشه‌ است.

آزاد در پایان با اشاره به وضعیت این روزهای تئاتر ایران بیان کرد: در شرایطی که فضای تولید آثار نمایشی با دشواری‌های اقتصادی و ساختاری همراه است، مهم است که به ریشه‌هایمان برگردیم. نه صرفاً برای نوستالژی، بلکه برای بازخوانی ارزش‌هایی که در معرض فراموشی‌ هستند. خونه مادربزرگه در این نمایش، فقط یک خاطره نیست، آینه‌ای‌ است که امروز ما را به تماشا می‌گذارد.

نمایش «خونه مادبزرگه» از ۲۱ فروردین تا ۲۰ اردیبهشت هر شب ساعت ۱۸ در سالن سایه تئاترشهر روی صحنه می‌رود.

عوامل این نمایش عبارتند از نویسنده و کارگردان: محسن آزاد تهیه‌کنندگان: علیرضا گیلوری و میلاد اسکندری بازیگران: امین اکبری نسب، سهیل ملکی، امیر عدل‌پرور، احمد احمدی، مریم نقیب، سودابه جعفرزاد، مصطفی ایزدی، سیدمحسن میرهاشمی، رابعه نیک‌طلب، فاطمه رحمتی و میلاد اسکندری.

پست قبلی

آموزش گام‌به‌گام استعلام یارانه نقدی در ۱۴۰۴ | سرپرستان خانوار حتما بخوانند

پست بعدی

مستند کامران شیردل سوژه یک فیلم دیگر شد؛ قصه دیوانه‌ای که دیوانه نبود!

مربوطه پست ها

راز مردی که حیات دوباره یافت؛ سینما به میانسالان کم‌توجه است
هنر و فرهنگ

راز مردی که حیات دوباره یافت؛ سینما به میانسالان کم‌توجه است

۲۳ تیر ۱۴۰۴
توضیحات معاون سیما درباره همکاری با رشیدپور؛ جنگ ۱۲ روزه سریال می‌شود
هنر و فرهنگ

توضیحات معاون سیما درباره همکاری با رشیدپور؛ جنگ ۱۲ روزه سریال می‌شود

۲۳ تیر ۱۴۰۴
بازیگر «بیشه»: ترامپ دقیقاً عکس هر چیزی که گفته عمل می‌کند
هنر و فرهنگ

بازیگر «بیشه»: ترامپ دقیقاً عکس هر چیزی که گفته عمل می‌کند

۲۳ تیر ۱۴۰۴
ماجرای فداکاری برای تولد «هنر انقلاب»؛ ورودی دانشکده‌های هنر خالی است!
هنر و فرهنگ

ماجرای فداکاری برای تولد «هنر انقلاب»؛ ورودی دانشکده‌های هنر خالی است!

۲۳ تیر ۱۴۰۴
چالش‌های اجرای دانشجویی؛ «مهمانسرای دو دنیا» روایتِ در لحظه زیستن است
هنر و فرهنگ

چالش‌های اجرای دانشجویی؛ «مهمانسرای دو دنیا» روایتِ در لحظه زیستن است

۲۳ تیر ۱۴۰۴
عرضه پنج انیمیشن کوتاه برای کاهش استرس بچه‌ها
هنر و فرهنگ

عرضه پنج انیمیشن کوتاه برای کاهش استرس بچه‌ها

۲۳ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + هشت =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • حداقل رهن خانه در یوسف آباد چقدر شد؟
  • ثبت روز تجاوز اسرائیل به خاک ایران در تقویم رسمی کشور
  • ریزگردها فقط خارجی نیستند؛ آیا جنگ ۱۲ روزه در آلودگی تهران نقش دارد؟
  • سایه سنگین خشکسالی بر منابع آبی پایتخت
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان بدهی دولت به مددجویان بهزیستی
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.