دانش جوین
دوشنبه, خرداد ۱۹, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی دانشگاه

دانشگاه علمی کاربردی مشکل صندلی‌های خالی را حل کند/تیم نیازسنجی ایجاد رشته‌های مهارتی تشکیل شود

دانش جوین توسط دانش جوین
۲۴ آذر ۱۴۰۰
در دانشگاه
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
3
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر
دانشگاه علمی کاربردی مشکل صندلی‌های خالی را حل کند/تیم نیازسنجی ایجاد رشته‌های مهارتی تشکیل شود

وزیر علوم بر ضرورت تشکیل تیمی متشکل از دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد برای برنامه‌ریزی و طراحی برنامه‌های حوزه مهارتی در دانشگاه علمی کاربردی به منظور توسعه این رشته‌ها تاکید کرد.

به گزارش دانشجو اینترنشنال، دکتر محمدعلی زلفی گل عصر امروز در مراسم تودیع رئیس سابق و معارفه سرپرست جدید دانشگاه علمی کاربردی با تاکید بر اینکه باید انتقاداتی را که به آموزش عالی می‌شود، مورد توجه قرار داد و آن را به فرصت تبدیل کنیم، گفت: یکی از انتقاداتی که به آموزش عالی کشور می‌شود، این است که چرا درصد مهارت افزایی در این حوزه پایین است و دانش آموختگان ما کارآمد نیستند. در واقع این موارد از جمله انتقاداتی هست که باید آن را به جان بخریم و به فرصت تبدیل کنیم. چرا که یک انسان عاقل از انتقاد فرار نمی‌کند، بلکه از آن استفاده کرده و آن را به فرصت تبدیل می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه‌های علمی کاربردی و فنی‌وحرفه‌ای از جمله دانشگاه‌های مهارتی موفق کشور هستند، اظهار کرد: کسانی که در این مراکز تحصیل می‌کنند، افرادی هستند که علم و تجربه خود را در زندگی مورد استفاده قرار می‌دهند، اما باید بپذیریم در شطرنج علمی کشور هر دانشگاهی نقش خود را بازی می‌کند و ما به همه بازیگران این شطرنج نیاز داریم.

دکتر زلفی گل با تاکید بر اینکه توجه به آموزش‌های نظری و تئوری نیز همانند آموزش‌های مهارتی مهم هستند و باید مورد توجه قرار بگیرند، تاکید کرد: طبق قانون ۳۰ درصد آموزش‌های کشور باید مهارتی شوند. اگرچه ظرفیت عملی کردن این قانون وجود دارد، اما هنوز تحقق پیدا نکرده است و ما باید بتوانیم صندلی‌های خالی که در کشور وجود دارد را با جذب دانشجویان مهارتی پر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما بتوانیم به خوبی در کشور نیازسنجی داشته باشیم و در پی آن نیازآفرینی کنیم، می‌توان مشکل صندلی‌های خالی در کشور را حل کرد. بنابراین دانشگاه علمی کاربردی باید ضمن حرکت در این مسیر توجه به آموزش‌های پودمانی را نیز جدی بگیرد. چرا که این دانشگاه وظیفه ترویج علم را دارد و نمی‌توان نسبت به آن بی تفاوت شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: متاسفانه ما در آئین‌نامه‌های ارتقاء و ترفیع اساتید بیشتر به فعالیت‌های علمی و پژوهشی آنها توجه می‌کنیم. در حالی‌که یک استاد باید این هنر را داشته باشد که علم خود را به زبان ساده‌تر در جامعه بیان کند تا باعث رونق و افزایش علم در جامعه شود.

وزیر علوم همچنین خاطرنشان کرد: خوشبختانه دانشگاه علمی کاربردی ما یکسری مزیت‌هایی نسبت به دانشگاه‌های دیگر کشور دارد. اول اینکه این دانشگاه در قالب‌های دانشگاهی نمی‌گنجد و هر زمان که احساس ایجاد رشته مقطع داشته باشد، آن را راه‌اندازی و دانشجو جذب می‌کند و امکان جذب اساتید با تجربه را نیز دارد و هر زمان هم که احساس نیاز کند، آن را منحل می‌کند.

دکتر زلفی گل همچنین بر ضرورت تشکیل تیم کارشناسی با حضور دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد تاکید کرد و گفت: دانشگاه علمی کاربردی می‌تواند با کمک این دانشجویان نیازسنجی‌های لازم در حوزه مهارتی، در حوزه ملی را شناسایی و با تجربه گرفتن از شرایط کشورهای دیگر همراه با خلاقیت اقدام به راه‌اندازی دوره‌های پودمانی و مهارتی کند که این امر در کنار تبلیغات لازم می‌تواند به جذب دانشجو در حوزه مهارتی کمک کند.

وزیر علوم از نگاه تک‌بخشی و جزیره‌ای در آموزش عالی انتقاد کرد و گفت: متاسفانه هنوز نپذیرفته‌ایم که در یک تیم به نام “ایران” هستیم و بسیاری از صنایع همکاری‌های لازم برای کارآموزی دانشجویان دانشگاهی را نمی‌کنند؛ درحالی‌که این نگاه اشتباه است.

انتهای پیام

دانشگاه علمی کاربردی مشکل صندلی‌های خالی را حل کند/تیم نیازسنجی ایجاد رشته‌های مهارتی تشکیل شود

وزیر علوم بر ضرورت تشکیل تیمی متشکل از دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد برای برنامه‌ریزی و طراحی برنامه‌های حوزه مهارتی در دانشگاه علمی کاربردی به منظور توسعه این رشته‌ها تاکید کرد.

به گزارش دانشجو اینترنشنال، دکتر محمدعلی زلفی گل عصر امروز در مراسم تودیع رئیس سابق و معارفه سرپرست جدید دانشگاه علمی کاربردی با تاکید بر اینکه باید انتقاداتی را که به آموزش عالی می‌شود، مورد توجه قرار داد و آن را به فرصت تبدیل کنیم، گفت: یکی از انتقاداتی که به آموزش عالی کشور می‌شود، این است که چرا درصد مهارت افزایی در این حوزه پایین است و دانش آموختگان ما کارآمد نیستند. در واقع این موارد از جمله انتقاداتی هست که باید آن را به جان بخریم و به فرصت تبدیل کنیم. چرا که یک انسان عاقل از انتقاد فرار نمی‌کند، بلکه از آن استفاده کرده و آن را به فرصت تبدیل می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه‌های علمی کاربردی و فنی‌وحرفه‌ای از جمله دانشگاه‌های مهارتی موفق کشور هستند، اظهار کرد: کسانی که در این مراکز تحصیل می‌کنند، افرادی هستند که علم و تجربه خود را در زندگی مورد استفاده قرار می‌دهند، اما باید بپذیریم در شطرنج علمی کشور هر دانشگاهی نقش خود را بازی می‌کند و ما به همه بازیگران این شطرنج نیاز داریم.

دکتر زلفی گل با تاکید بر اینکه توجه به آموزش‌های نظری و تئوری نیز همانند آموزش‌های مهارتی مهم هستند و باید مورد توجه قرار بگیرند، تاکید کرد: طبق قانون ۳۰ درصد آموزش‌های کشور باید مهارتی شوند. اگرچه ظرفیت عملی کردن این قانون وجود دارد، اما هنوز تحقق پیدا نکرده است و ما باید بتوانیم صندلی‌های خالی که در کشور وجود دارد را با جذب دانشجویان مهارتی پر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما بتوانیم به خوبی در کشور نیازسنجی داشته باشیم و در پی آن نیازآفرینی کنیم، می‌توان مشکل صندلی‌های خالی در کشور را حل کرد. بنابراین دانشگاه علمی کاربردی باید ضمن حرکت در این مسیر توجه به آموزش‌های پودمانی را نیز جدی بگیرد. چرا که این دانشگاه وظیفه ترویج علم را دارد و نمی‌توان نسبت به آن بی تفاوت شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: متاسفانه ما در آئین‌نامه‌های ارتقاء و ترفیع اساتید بیشتر به فعالیت‌های علمی و پژوهشی آنها توجه می‌کنیم. در حالی‌که یک استاد باید این هنر را داشته باشد که علم خود را به زبان ساده‌تر در جامعه بیان کند تا باعث رونق و افزایش علم در جامعه شود.

وزیر علوم همچنین خاطرنشان کرد: خوشبختانه دانشگاه علمی کاربردی ما یکسری مزیت‌هایی نسبت به دانشگاه‌های دیگر کشور دارد. اول اینکه این دانشگاه در قالب‌های دانشگاهی نمی‌گنجد و هر زمان که احساس ایجاد رشته مقطع داشته باشد، آن را راه‌اندازی و دانشجو جذب می‌کند و امکان جذب اساتید با تجربه را نیز دارد و هر زمان هم که احساس نیاز کند، آن را منحل می‌کند.

دکتر زلفی گل همچنین بر ضرورت تشکیل تیم کارشناسی با حضور دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد تاکید کرد و گفت: دانشگاه علمی کاربردی می‌تواند با کمک این دانشجویان نیازسنجی‌های لازم در حوزه مهارتی، در حوزه ملی را شناسایی و با تجربه گرفتن از شرایط کشورهای دیگر همراه با خلاقیت اقدام به راه‌اندازی دوره‌های پودمانی و مهارتی کند که این امر در کنار تبلیغات لازم می‌تواند به جذب دانشجو در حوزه مهارتی کمک کند.

وزیر علوم از نگاه تک‌بخشی و جزیره‌ای در آموزش عالی انتقاد کرد و گفت: متاسفانه هنوز نپذیرفته‌ایم که در یک تیم به نام “ایران” هستیم و بسیاری از صنایع همکاری‌های لازم برای کارآموزی دانشجویان دانشگاهی را نمی‌کنند؛ درحالی‌که این نگاه اشتباه است.

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

چگونه آزمون TOLC و SAT آینده تحصیلی شما را تضمین می‌کنند؟

رازهای برتر موفقیت تحصیلی: بهترین مشاور کنکور و راهکارهای نوین جهت فتح قله‌های علم

نحوه استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت و روانشناسی

دانشگاه علمی کاربردی مشکل صندلی‌های خالی را حل کند/تیم نیازسنجی ایجاد رشته‌های مهارتی تشکیل شود

وزیر علوم بر ضرورت تشکیل تیمی متشکل از دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد برای برنامه‌ریزی و طراحی برنامه‌های حوزه مهارتی در دانشگاه علمی کاربردی به منظور توسعه این رشته‌ها تاکید کرد.

به گزارش دانشجو اینترنشنال، دکتر محمدعلی زلفی گل عصر امروز در مراسم تودیع رئیس سابق و معارفه سرپرست جدید دانشگاه علمی کاربردی با تاکید بر اینکه باید انتقاداتی را که به آموزش عالی می‌شود، مورد توجه قرار داد و آن را به فرصت تبدیل کنیم، گفت: یکی از انتقاداتی که به آموزش عالی کشور می‌شود، این است که چرا درصد مهارت افزایی در این حوزه پایین است و دانش آموختگان ما کارآمد نیستند. در واقع این موارد از جمله انتقاداتی هست که باید آن را به جان بخریم و به فرصت تبدیل کنیم. چرا که یک انسان عاقل از انتقاد فرار نمی‌کند، بلکه از آن استفاده کرده و آن را به فرصت تبدیل می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه‌های علمی کاربردی و فنی‌وحرفه‌ای از جمله دانشگاه‌های مهارتی موفق کشور هستند، اظهار کرد: کسانی که در این مراکز تحصیل می‌کنند، افرادی هستند که علم و تجربه خود را در زندگی مورد استفاده قرار می‌دهند، اما باید بپذیریم در شطرنج علمی کشور هر دانشگاهی نقش خود را بازی می‌کند و ما به همه بازیگران این شطرنج نیاز داریم.

دکتر زلفی گل با تاکید بر اینکه توجه به آموزش‌های نظری و تئوری نیز همانند آموزش‌های مهارتی مهم هستند و باید مورد توجه قرار بگیرند، تاکید کرد: طبق قانون ۳۰ درصد آموزش‌های کشور باید مهارتی شوند. اگرچه ظرفیت عملی کردن این قانون وجود دارد، اما هنوز تحقق پیدا نکرده است و ما باید بتوانیم صندلی‌های خالی که در کشور وجود دارد را با جذب دانشجویان مهارتی پر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما بتوانیم به خوبی در کشور نیازسنجی داشته باشیم و در پی آن نیازآفرینی کنیم، می‌توان مشکل صندلی‌های خالی در کشور را حل کرد. بنابراین دانشگاه علمی کاربردی باید ضمن حرکت در این مسیر توجه به آموزش‌های پودمانی را نیز جدی بگیرد. چرا که این دانشگاه وظیفه ترویج علم را دارد و نمی‌توان نسبت به آن بی تفاوت شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: متاسفانه ما در آئین‌نامه‌های ارتقاء و ترفیع اساتید بیشتر به فعالیت‌های علمی و پژوهشی آنها توجه می‌کنیم. در حالی‌که یک استاد باید این هنر را داشته باشد که علم خود را به زبان ساده‌تر در جامعه بیان کند تا باعث رونق و افزایش علم در جامعه شود.

وزیر علوم همچنین خاطرنشان کرد: خوشبختانه دانشگاه علمی کاربردی ما یکسری مزیت‌هایی نسبت به دانشگاه‌های دیگر کشور دارد. اول اینکه این دانشگاه در قالب‌های دانشگاهی نمی‌گنجد و هر زمان که احساس ایجاد رشته مقطع داشته باشد، آن را راه‌اندازی و دانشجو جذب می‌کند و امکان جذب اساتید با تجربه را نیز دارد و هر زمان هم که احساس نیاز کند، آن را منحل می‌کند.

دکتر زلفی گل همچنین بر ضرورت تشکیل تیم کارشناسی با حضور دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد تاکید کرد و گفت: دانشگاه علمی کاربردی می‌تواند با کمک این دانشجویان نیازسنجی‌های لازم در حوزه مهارتی، در حوزه ملی را شناسایی و با تجربه گرفتن از شرایط کشورهای دیگر همراه با خلاقیت اقدام به راه‌اندازی دوره‌های پودمانی و مهارتی کند که این امر در کنار تبلیغات لازم می‌تواند به جذب دانشجو در حوزه مهارتی کمک کند.

وزیر علوم از نگاه تک‌بخشی و جزیره‌ای در آموزش عالی انتقاد کرد و گفت: متاسفانه هنوز نپذیرفته‌ایم که در یک تیم به نام “ایران” هستیم و بسیاری از صنایع همکاری‌های لازم برای کارآموزی دانشجویان دانشگاهی را نمی‌کنند؛ درحالی‌که این نگاه اشتباه است.

انتهای پیام

دانشگاه علمی کاربردی مشکل صندلی‌های خالی را حل کند/تیم نیازسنجی ایجاد رشته‌های مهارتی تشکیل شود

وزیر علوم بر ضرورت تشکیل تیمی متشکل از دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد برای برنامه‌ریزی و طراحی برنامه‌های حوزه مهارتی در دانشگاه علمی کاربردی به منظور توسعه این رشته‌ها تاکید کرد.

به گزارش دانشجو اینترنشنال، دکتر محمدعلی زلفی گل عصر امروز در مراسم تودیع رئیس سابق و معارفه سرپرست جدید دانشگاه علمی کاربردی با تاکید بر اینکه باید انتقاداتی را که به آموزش عالی می‌شود، مورد توجه قرار داد و آن را به فرصت تبدیل کنیم، گفت: یکی از انتقاداتی که به آموزش عالی کشور می‌شود، این است که چرا درصد مهارت افزایی در این حوزه پایین است و دانش آموختگان ما کارآمد نیستند. در واقع این موارد از جمله انتقاداتی هست که باید آن را به جان بخریم و به فرصت تبدیل کنیم. چرا که یک انسان عاقل از انتقاد فرار نمی‌کند، بلکه از آن استفاده کرده و آن را به فرصت تبدیل می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه‌های علمی کاربردی و فنی‌وحرفه‌ای از جمله دانشگاه‌های مهارتی موفق کشور هستند، اظهار کرد: کسانی که در این مراکز تحصیل می‌کنند، افرادی هستند که علم و تجربه خود را در زندگی مورد استفاده قرار می‌دهند، اما باید بپذیریم در شطرنج علمی کشور هر دانشگاهی نقش خود را بازی می‌کند و ما به همه بازیگران این شطرنج نیاز داریم.

دکتر زلفی گل با تاکید بر اینکه توجه به آموزش‌های نظری و تئوری نیز همانند آموزش‌های مهارتی مهم هستند و باید مورد توجه قرار بگیرند، تاکید کرد: طبق قانون ۳۰ درصد آموزش‌های کشور باید مهارتی شوند. اگرچه ظرفیت عملی کردن این قانون وجود دارد، اما هنوز تحقق پیدا نکرده است و ما باید بتوانیم صندلی‌های خالی که در کشور وجود دارد را با جذب دانشجویان مهارتی پر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما بتوانیم به خوبی در کشور نیازسنجی داشته باشیم و در پی آن نیازآفرینی کنیم، می‌توان مشکل صندلی‌های خالی در کشور را حل کرد. بنابراین دانشگاه علمی کاربردی باید ضمن حرکت در این مسیر توجه به آموزش‌های پودمانی را نیز جدی بگیرد. چرا که این دانشگاه وظیفه ترویج علم را دارد و نمی‌توان نسبت به آن بی تفاوت شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: متاسفانه ما در آئین‌نامه‌های ارتقاء و ترفیع اساتید بیشتر به فعالیت‌های علمی و پژوهشی آنها توجه می‌کنیم. در حالی‌که یک استاد باید این هنر را داشته باشد که علم خود را به زبان ساده‌تر در جامعه بیان کند تا باعث رونق و افزایش علم در جامعه شود.

وزیر علوم همچنین خاطرنشان کرد: خوشبختانه دانشگاه علمی کاربردی ما یکسری مزیت‌هایی نسبت به دانشگاه‌های دیگر کشور دارد. اول اینکه این دانشگاه در قالب‌های دانشگاهی نمی‌گنجد و هر زمان که احساس ایجاد رشته مقطع داشته باشد، آن را راه‌اندازی و دانشجو جذب می‌کند و امکان جذب اساتید با تجربه را نیز دارد و هر زمان هم که احساس نیاز کند، آن را منحل می‌کند.

دکتر زلفی گل همچنین بر ضرورت تشکیل تیم کارشناسی با حضور دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد تاکید کرد و گفت: دانشگاه علمی کاربردی می‌تواند با کمک این دانشجویان نیازسنجی‌های لازم در حوزه مهارتی، در حوزه ملی را شناسایی و با تجربه گرفتن از شرایط کشورهای دیگر همراه با خلاقیت اقدام به راه‌اندازی دوره‌های پودمانی و مهارتی کند که این امر در کنار تبلیغات لازم می‌تواند به جذب دانشجو در حوزه مهارتی کمک کند.

وزیر علوم از نگاه تک‌بخشی و جزیره‌ای در آموزش عالی انتقاد کرد و گفت: متاسفانه هنوز نپذیرفته‌ایم که در یک تیم به نام “ایران” هستیم و بسیاری از صنایع همکاری‌های لازم برای کارآموزی دانشجویان دانشگاهی را نمی‌کنند؛ درحالی‌که این نگاه اشتباه است.

انتهای پیام

برچسب ها: دانشگاه علمی کاربردی
پست قبلی

آلمان سفیر روسیه را احضار کرد/ زاخارووا: بدون پاسخ مناسب نمی‌گذاریم

پست بعدی

معاون آبزی پروری سازمان شیلات تاکید کرد: ورود جدی مراکز تحقیقاتی به عرصه روش‌های نوین آبزی‌پروری

مربوطه پست ها

چگونه آزمون TOLC و SAT آینده تحصیلی شما را تضمین می‌کنند؟
دانشگاه

چگونه آزمون TOLC و SAT آینده تحصیلی شما را تضمین می‌کنند؟

۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۴
رازهای برتر موفقیت تحصیلی: بهترین مشاور کنکور و راهکارهای نوین جهت فتح قله‌های علم
دانشگاه

رازهای برتر موفقیت تحصیلی: بهترین مشاور کنکور و راهکارهای نوین جهت فتح قله‌های علم

۲۹ اسفند ۱۴۰۳
نحوه استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت و روانشناسی
دانشگاه

نحوه استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت و روانشناسی

۱۴ مهر ۱۴۰۳
راهنمای کامل جلسه دفاع از پایان‌ نامه
دانشگاه

راهنمای کامل جلسه دفاع از پایان‌ نامه

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
آموزش زبان آلمانی از طریق فیلم‌ها و سریال‌ها
دانشگاه

آموزش زبان آلمانی از طریق فیلم‌ها و سریال‌ها

۱۲ فروردین ۱۴۰۳
اصول کلیدی برنامه ریزی درسی
دانشگاه

آموزش انجام برنامه ریزی درسی | موفقیت تحصیلی با برنامه ریزی

۲۴ شهریور ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • TTR.ir بهترین سرویس کوتاه کننده لینک ایرانی
  • بهترین برند پودر کاکائو در ایران
  • یحیی گل‌محمدی از فولاد رفتنی شد؟
  • بازگشت اسطوره استقلال به خانه
  • قیمت رهن کامل آپارتمان در تهران ۱۴۰۴ /جدول نرخ‌ها در منطقه ۵ تا ۲ میلیارد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.