دانش جوین
سه شنبه, خرداد ۲۰, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هوش مصنوعی

دخالت هوش مصنوعی در تولید آگهی «مایکروسافت»

خبرگزاری ایسنا توسط خبرگزاری ایسنا
۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۴
در هوش مصنوعی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
0
دخالت هوش مصنوعی در تولید آگهی «مایکروسافت»
2
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش ایسنا، شرکت «مایکروسافت» به تازگی فاش کرده است که با استفاده از یک «هوش مصنوعی مولد»، یک آگهی یک دقیقه‌ای برای سخت‌افزار «سرفیس پرو» و «​سرفیس لپ‌تاپ» خود ساخته است، اما نکته قابل توجه در مورد این مساله، گذشت ۳ ماه از انتشار این آگهی و لو نرفتن وجود عناصر «هوش مصنوعی» در آن است.

به نقل از ورج، این آگهی که در تاریخ ۳۰ ژانویه ۲۰۲۵(۱۱ بهمن ۱۴۰۳) در یوتیوب به صورت زنده پخش شد، به طور کامل از محتوای انسانی تولید نشده است.

«جی تان»(Jay Tan)، سرپرست ارشد ارتباطات طراحی این شرکت، گفت: تصاویر ناواضح «هوش مصنوعی» گاهی اوقات خود را نشان می‌داد.

این یعنی سازندگان مجبور بودند برخی از خروجی‌های «هوش مصنوعی» را اصلاح و آن را با فیلم‌های واقعی ادغام کنند.

«تان» افزود: این تیم هنگام تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدام نماها در آگهی باید توسط «هوش مصنوعی» تولید شوند، تصمیم گرفت که هر حرکت پیچیده‌ای مانند نمای نزدیک دست‌های در حال تایپ، باید به صورت زنده فیلم‌برداری شود. با این حال، نماهایی که برش‌های سریع یا حرکات محدود داشتند، برای تولید با ابزارهای «هوش مصنوعی مولد» در اولویت بودند.

مایکروسافت دقیقاً مشخص نکرده است که کدام نماها با استفاده از «هوش مصنوعی» تولید شده‌اند. ابزارهای «هوش مصنوعی» برای تولید یک فیلمنامه جذاب، «استوری‌بورد»( storyboards) و ارائه اسلایدی استفاده شدند.

این تیم، ترکیبی از دستورالعمل‌های نوشتاری و تصاویر نمونه را برای تولید پیام‌های متنی توسط یک چت‌بات استفاده کرد. این چت‌بات می‌توانست این دستورالعمل‌ها را به مولدهای تصویر مانند «Hailuo» یا « Kling» بدهد. این تصاویر شبیه‌سازی شدند و برای اصلاح تصاویر ناواضح و سایر خطاها توسط این تیم ویرایش شدند و سپس به مولدهای ویدئویی داده شدند.

«سیسکو مک‌کارتی»(Cisco McCarthy)، یکی دیگر از سرپرست‌های مجموعه گفت: ما حدود هزاران دستورالعمل مختلف را بررسی کردیم و کم‌کم به یک خروجی و آنچه می‌خواستیم، رسیدیم. هیچ دستورالعمل یک‌باره و انجام‌شده‌ای در این ابزار وجود ندارد.

این ویژگی در ظاهر باعث بیشتر شدن کار در این فرآیند شد، اما «برایان تاونزند»(Brian Townsend)، طراح بصری این تیم، تخمین زده است که آنها احتمالاً ۹۰ درصد در زمان و هزینه‌ای که معمولاً صرف می‌کردند، صرفه‌جویی کرده‌اند.

این فرآیند، نظرات جدید «جان فریدمن»(Jon Friedman)، سرپرست طراحی مایکروسافت را تایید می‌کند. به عقیده وی، «هوش مصنوعی» به جای جایگزینی کامل با ابزارها قرار است در جعبه ابزار افراد خلاق به یکی از ابزارها تبدیل شود.

این ویدئو تقریباً سه ماه است که منتشر شده است، اما تاکنون کمتر کسی متوجه تولید خروجی توسط «هوش مصنوعی» نشده است.

با دانستن اینکه «هوش مصنوعی» در این ماجرا دخیل بوده است، پیدا کردن تصاویر تولیدشده توسط آن می‌تواند آسان باشد، اما مشخصا بدون دانستن اینکه باید به دنبال سرنخ‌های بجا مانده از آن بگردید، نمی‌توانید تفاوت‌ها را تشخیص دهید.

برش‌های سریع آگهی به پنهان کردن نقص‌های خروجی «هوش مصنوعی» کمک کرده است. این مسئله نشان می‌دهد که ابزارهای «هوش مصنوعی» با نظارت افراد متخصص، به قدری قدرتمند هستند که وجودشان را مخفی کنند.

انتهای پیام

به گزارش ایسنا، شرکت «مایکروسافت» به تازگی فاش کرده است که با استفاده از یک «هوش مصنوعی مولد»، یک آگهی یک دقیقه‌ای برای سخت‌افزار «سرفیس پرو» و «​سرفیس لپ‌تاپ» خود ساخته است، اما نکته قابل توجه در مورد این مساله، گذشت ۳ ماه از انتشار این آگهی و لو نرفتن وجود عناصر «هوش مصنوعی» در آن است.

به نقل از ورج، این آگهی که در تاریخ ۳۰ ژانویه ۲۰۲۵(۱۱ بهمن ۱۴۰۳) در یوتیوب به صورت زنده پخش شد، به طور کامل از محتوای انسانی تولید نشده است.

«جی تان»(Jay Tan)، سرپرست ارشد ارتباطات طراحی این شرکت، گفت: تصاویر ناواضح «هوش مصنوعی» گاهی اوقات خود را نشان می‌داد.

این یعنی سازندگان مجبور بودند برخی از خروجی‌های «هوش مصنوعی» را اصلاح و آن را با فیلم‌های واقعی ادغام کنند.

«تان» افزود: این تیم هنگام تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدام نماها در آگهی باید توسط «هوش مصنوعی» تولید شوند، تصمیم گرفت که هر حرکت پیچیده‌ای مانند نمای نزدیک دست‌های در حال تایپ، باید به صورت زنده فیلم‌برداری شود. با این حال، نماهایی که برش‌های سریع یا حرکات محدود داشتند، برای تولید با ابزارهای «هوش مصنوعی مولد» در اولویت بودند.

مایکروسافت دقیقاً مشخص نکرده است که کدام نماها با استفاده از «هوش مصنوعی» تولید شده‌اند. ابزارهای «هوش مصنوعی» برای تولید یک فیلمنامه جذاب، «استوری‌بورد»( storyboards) و ارائه اسلایدی استفاده شدند.

این تیم، ترکیبی از دستورالعمل‌های نوشتاری و تصاویر نمونه را برای تولید پیام‌های متنی توسط یک چت‌بات استفاده کرد. این چت‌بات می‌توانست این دستورالعمل‌ها را به مولدهای تصویر مانند «Hailuo» یا « Kling» بدهد. این تصاویر شبیه‌سازی شدند و برای اصلاح تصاویر ناواضح و سایر خطاها توسط این تیم ویرایش شدند و سپس به مولدهای ویدئویی داده شدند.

«سیسکو مک‌کارتی»(Cisco McCarthy)، یکی دیگر از سرپرست‌های مجموعه گفت: ما حدود هزاران دستورالعمل مختلف را بررسی کردیم و کم‌کم به یک خروجی و آنچه می‌خواستیم، رسیدیم. هیچ دستورالعمل یک‌باره و انجام‌شده‌ای در این ابزار وجود ندارد.

این ویژگی در ظاهر باعث بیشتر شدن کار در این فرآیند شد، اما «برایان تاونزند»(Brian Townsend)، طراح بصری این تیم، تخمین زده است که آنها احتمالاً ۹۰ درصد در زمان و هزینه‌ای که معمولاً صرف می‌کردند، صرفه‌جویی کرده‌اند.

این فرآیند، نظرات جدید «جان فریدمن»(Jon Friedman)، سرپرست طراحی مایکروسافت را تایید می‌کند. به عقیده وی، «هوش مصنوعی» به جای جایگزینی کامل با ابزارها قرار است در جعبه ابزار افراد خلاق به یکی از ابزارها تبدیل شود.

این ویدئو تقریباً سه ماه است که منتشر شده است، اما تاکنون کمتر کسی متوجه تولید خروجی توسط «هوش مصنوعی» نشده است.

با دانستن اینکه «هوش مصنوعی» در این ماجرا دخیل بوده است، پیدا کردن تصاویر تولیدشده توسط آن می‌تواند آسان باشد، اما مشخصا بدون دانستن اینکه باید به دنبال سرنخ‌های بجا مانده از آن بگردید، نمی‌توانید تفاوت‌ها را تشخیص دهید.

برش‌های سریع آگهی به پنهان کردن نقص‌های خروجی «هوش مصنوعی» کمک کرده است. این مسئله نشان می‌دهد که ابزارهای «هوش مصنوعی» با نظارت افراد متخصص، به قدری قدرتمند هستند که وجودشان را مخفی کنند.

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

دیوان عالی بریتانیا: وکلا باید مراقب استفاده از محتواهای تولیدشده با هوش مصنوعی باشند

هوش مصنوعی Eleven v3 معرفی شد/ طبیعی‌ترین مدل تبدیل متن به گفتار

وکلایی که به هوش مصنوعی استناد کنند، مجازات می‌شوند

به گزارش ایسنا، شرکت «مایکروسافت» به تازگی فاش کرده است که با استفاده از یک «هوش مصنوعی مولد»، یک آگهی یک دقیقه‌ای برای سخت‌افزار «سرفیس پرو» و «​سرفیس لپ‌تاپ» خود ساخته است، اما نکته قابل توجه در مورد این مساله، گذشت ۳ ماه از انتشار این آگهی و لو نرفتن وجود عناصر «هوش مصنوعی» در آن است.

به نقل از ورج، این آگهی که در تاریخ ۳۰ ژانویه ۲۰۲۵(۱۱ بهمن ۱۴۰۳) در یوتیوب به صورت زنده پخش شد، به طور کامل از محتوای انسانی تولید نشده است.

«جی تان»(Jay Tan)، سرپرست ارشد ارتباطات طراحی این شرکت، گفت: تصاویر ناواضح «هوش مصنوعی» گاهی اوقات خود را نشان می‌داد.

این یعنی سازندگان مجبور بودند برخی از خروجی‌های «هوش مصنوعی» را اصلاح و آن را با فیلم‌های واقعی ادغام کنند.

«تان» افزود: این تیم هنگام تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدام نماها در آگهی باید توسط «هوش مصنوعی» تولید شوند، تصمیم گرفت که هر حرکت پیچیده‌ای مانند نمای نزدیک دست‌های در حال تایپ، باید به صورت زنده فیلم‌برداری شود. با این حال، نماهایی که برش‌های سریع یا حرکات محدود داشتند، برای تولید با ابزارهای «هوش مصنوعی مولد» در اولویت بودند.

مایکروسافت دقیقاً مشخص نکرده است که کدام نماها با استفاده از «هوش مصنوعی» تولید شده‌اند. ابزارهای «هوش مصنوعی» برای تولید یک فیلمنامه جذاب، «استوری‌بورد»( storyboards) و ارائه اسلایدی استفاده شدند.

این تیم، ترکیبی از دستورالعمل‌های نوشتاری و تصاویر نمونه را برای تولید پیام‌های متنی توسط یک چت‌بات استفاده کرد. این چت‌بات می‌توانست این دستورالعمل‌ها را به مولدهای تصویر مانند «Hailuo» یا « Kling» بدهد. این تصاویر شبیه‌سازی شدند و برای اصلاح تصاویر ناواضح و سایر خطاها توسط این تیم ویرایش شدند و سپس به مولدهای ویدئویی داده شدند.

«سیسکو مک‌کارتی»(Cisco McCarthy)، یکی دیگر از سرپرست‌های مجموعه گفت: ما حدود هزاران دستورالعمل مختلف را بررسی کردیم و کم‌کم به یک خروجی و آنچه می‌خواستیم، رسیدیم. هیچ دستورالعمل یک‌باره و انجام‌شده‌ای در این ابزار وجود ندارد.

این ویژگی در ظاهر باعث بیشتر شدن کار در این فرآیند شد، اما «برایان تاونزند»(Brian Townsend)، طراح بصری این تیم، تخمین زده است که آنها احتمالاً ۹۰ درصد در زمان و هزینه‌ای که معمولاً صرف می‌کردند، صرفه‌جویی کرده‌اند.

این فرآیند، نظرات جدید «جان فریدمن»(Jon Friedman)، سرپرست طراحی مایکروسافت را تایید می‌کند. به عقیده وی، «هوش مصنوعی» به جای جایگزینی کامل با ابزارها قرار است در جعبه ابزار افراد خلاق به یکی از ابزارها تبدیل شود.

این ویدئو تقریباً سه ماه است که منتشر شده است، اما تاکنون کمتر کسی متوجه تولید خروجی توسط «هوش مصنوعی» نشده است.

با دانستن اینکه «هوش مصنوعی» در این ماجرا دخیل بوده است، پیدا کردن تصاویر تولیدشده توسط آن می‌تواند آسان باشد، اما مشخصا بدون دانستن اینکه باید به دنبال سرنخ‌های بجا مانده از آن بگردید، نمی‌توانید تفاوت‌ها را تشخیص دهید.

برش‌های سریع آگهی به پنهان کردن نقص‌های خروجی «هوش مصنوعی» کمک کرده است. این مسئله نشان می‌دهد که ابزارهای «هوش مصنوعی» با نظارت افراد متخصص، به قدری قدرتمند هستند که وجودشان را مخفی کنند.

انتهای پیام

به گزارش ایسنا، شرکت «مایکروسافت» به تازگی فاش کرده است که با استفاده از یک «هوش مصنوعی مولد»، یک آگهی یک دقیقه‌ای برای سخت‌افزار «سرفیس پرو» و «​سرفیس لپ‌تاپ» خود ساخته است، اما نکته قابل توجه در مورد این مساله، گذشت ۳ ماه از انتشار این آگهی و لو نرفتن وجود عناصر «هوش مصنوعی» در آن است.

به نقل از ورج، این آگهی که در تاریخ ۳۰ ژانویه ۲۰۲۵(۱۱ بهمن ۱۴۰۳) در یوتیوب به صورت زنده پخش شد، به طور کامل از محتوای انسانی تولید نشده است.

«جی تان»(Jay Tan)، سرپرست ارشد ارتباطات طراحی این شرکت، گفت: تصاویر ناواضح «هوش مصنوعی» گاهی اوقات خود را نشان می‌داد.

این یعنی سازندگان مجبور بودند برخی از خروجی‌های «هوش مصنوعی» را اصلاح و آن را با فیلم‌های واقعی ادغام کنند.

«تان» افزود: این تیم هنگام تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدام نماها در آگهی باید توسط «هوش مصنوعی» تولید شوند، تصمیم گرفت که هر حرکت پیچیده‌ای مانند نمای نزدیک دست‌های در حال تایپ، باید به صورت زنده فیلم‌برداری شود. با این حال، نماهایی که برش‌های سریع یا حرکات محدود داشتند، برای تولید با ابزارهای «هوش مصنوعی مولد» در اولویت بودند.

مایکروسافت دقیقاً مشخص نکرده است که کدام نماها با استفاده از «هوش مصنوعی» تولید شده‌اند. ابزارهای «هوش مصنوعی» برای تولید یک فیلمنامه جذاب، «استوری‌بورد»( storyboards) و ارائه اسلایدی استفاده شدند.

این تیم، ترکیبی از دستورالعمل‌های نوشتاری و تصاویر نمونه را برای تولید پیام‌های متنی توسط یک چت‌بات استفاده کرد. این چت‌بات می‌توانست این دستورالعمل‌ها را به مولدهای تصویر مانند «Hailuo» یا « Kling» بدهد. این تصاویر شبیه‌سازی شدند و برای اصلاح تصاویر ناواضح و سایر خطاها توسط این تیم ویرایش شدند و سپس به مولدهای ویدئویی داده شدند.

«سیسکو مک‌کارتی»(Cisco McCarthy)، یکی دیگر از سرپرست‌های مجموعه گفت: ما حدود هزاران دستورالعمل مختلف را بررسی کردیم و کم‌کم به یک خروجی و آنچه می‌خواستیم، رسیدیم. هیچ دستورالعمل یک‌باره و انجام‌شده‌ای در این ابزار وجود ندارد.

این ویژگی در ظاهر باعث بیشتر شدن کار در این فرآیند شد، اما «برایان تاونزند»(Brian Townsend)، طراح بصری این تیم، تخمین زده است که آنها احتمالاً ۹۰ درصد در زمان و هزینه‌ای که معمولاً صرف می‌کردند، صرفه‌جویی کرده‌اند.

این فرآیند، نظرات جدید «جان فریدمن»(Jon Friedman)، سرپرست طراحی مایکروسافت را تایید می‌کند. به عقیده وی، «هوش مصنوعی» به جای جایگزینی کامل با ابزارها قرار است در جعبه ابزار افراد خلاق به یکی از ابزارها تبدیل شود.

این ویدئو تقریباً سه ماه است که منتشر شده است، اما تاکنون کمتر کسی متوجه تولید خروجی توسط «هوش مصنوعی» نشده است.

با دانستن اینکه «هوش مصنوعی» در این ماجرا دخیل بوده است، پیدا کردن تصاویر تولیدشده توسط آن می‌تواند آسان باشد، اما مشخصا بدون دانستن اینکه باید به دنبال سرنخ‌های بجا مانده از آن بگردید، نمی‌توانید تفاوت‌ها را تشخیص دهید.

برش‌های سریع آگهی به پنهان کردن نقص‌های خروجی «هوش مصنوعی» کمک کرده است. این مسئله نشان می‌دهد که ابزارهای «هوش مصنوعی» با نظارت افراد متخصص، به قدری قدرتمند هستند که وجودشان را مخفی کنند.

انتهای پیام

پست قبلی

صندوق بیمه رانندگان با همکاری مجلس راه‌اندازی می‌شود

پست بعدی

«چت‌جی‌پی‌تی» جان این زن را نجات داد

مربوطه پست ها

دیوان عالی بریتانیا: وکلا باید مراقب استفاده از محتواهای تولیدشده با هوش مصنوعی باشند
هوش مصنوعی

دیوان عالی بریتانیا: وکلا باید مراقب استفاده از محتواهای تولیدشده با هوش مصنوعی باشند

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
هوش مصنوعی Eleven v3 معرفی شد/ طبیعی‌ترین مدل تبدیل متن به گفتار
هوش مصنوعی

هوش مصنوعی Eleven v3 معرفی شد/ طبیعی‌ترین مدل تبدیل متن به گفتار

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
وکلایی که به هوش مصنوعی استناد کنند، مجازات می‌شوند
هوش مصنوعی

وکلایی که به هوش مصنوعی استناد کنند، مجازات می‌شوند

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
چین از RoboBrain 2.0 رونمایی کرد؛ قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی متن‌باز جهان برای ربات‌ها
هوش مصنوعی

چین از RoboBrain 2.0 رونمایی کرد؛ قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی متن‌باز جهان برای ربات‌ها

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
ترویج افراطی هوش مصنوعی در میان دانشجویان
هوش مصنوعی

ترویج افراطی هوش مصنوعی در میان دانشجویان

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
12 تیم برتر عامل‌های هوشمند مدل‌های زبانی بزرگ معرفی شدند
هوش مصنوعی

12 تیم برتر عامل‌های هوشمند مدل‌های زبانی بزرگ معرفی شدند

۱۹ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 8 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • ۴۰ هزار رشته قنات در کشور احیا می شود
  • آب مسأله اول کشور شده است
  • ۱۹ میلیون هکتار زمین طی ۵ سال آبخیزداری می‌شود
  • بررسی بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌ای که گذشت
  • سیگنال صعودی ارز چین لینک «Chainlink»
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.