دانش جوین
دوشنبه, خرداد ۱۹, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی سیاسی

درخواست‌های بودجه‌ای مترو از کمیسیون تلفیق مجلس    

دانش جوین توسط دانش جوین
۱۹ بهمن ۱۴۰۰
در سیاسی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
7
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر
درخواست‌های بودجه‌ای مترو از کمیسیون تلفیق مجلس    

مدیرعامل متروی تهران درخواست‌های بودجه ای مترو از مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.

علی امام در گفت وگو با دانشجو اینترنشنال، در مورد سرانجام رایزنی های شهرداری با مجلس در خصوص افزایش سهم مترو در لایحه بودجه ۱۴۰۱ دولت گفت: هنگامی که دولت لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ را تقدیم مجلس کرد انتقادات زیادی را از طرف شهرداری‌ها  و کارشناسان شهری بر انگیخت، چراکه در حوزه ریلی همه ساله در تبصره پنج رقم اوراق مشارکتی برای کلانشهرها اعلام می‌شد که تضمین۵۰ درصد اصل و سود آن برعهده دولت بود اما امسال در لایحه بودجه ۱۴۰۱ سهم ۵۰ درصدی دولت را برای بازپرداخت اصل و سود اوراق مشارکت حذف کرده بودند و۱۰۰ درصد تعهد اوراق و  بازپرداخت به دوش شهرداری‌ها گذاشته شده بود.

وی با بیان اینکه حذف دولت از تضمین اصل و سود اوراق، شهرداری‌ها را در عمل دچار مشکل می کرد، افزود: با حذف دولت عملا منطق اقتصادی انتشار اوراق در شهرداری سلب می‌شد که در این مورد شهرداری کلانشهرها اعتراض داشتند و توسط نمایندگان مجلس پیگیری شد و ظاهرا کمیسیون تلفیق در حال اصلاح این موضوع است و کماکان همانند سنوات گذشته سهم ۵۰ درصدی دولت را اعمال خواهد کرد.

امام در مورد رقم در نظر گرفته شده اوراق مشارکت در بودجه ۱۴۰۱ گفت: در سال ۱۴۰۰ اوراق ۸ هزار میلیاردی در نظر گرفته شد که در سال ۱۴۰۱ نیز همین رقم پیشنهاد داده شد و تا جایی که اطلاع دارم مجلس در نظر دارد که عدد اوراق را از ۸ هزار میلیارد به ۱۲ هزار میلیارد افزایش دهد.

مدیرعامل متروی تهران ادامه داد: بحث تبصره ۱۹ هم مطرح شد که به مشارکت عمومی و خصوصی می پرداخت که تبصره ۱۹ هم بگونه ای در بودجه ۱۴۰۰ حذف شده بود و لازم بود در لایحه بودجه ۱۴۰۱ احیا شود که باید به احیا این تبصره هم در مجلس توجه شود تا بتوانیم نسبت به جلب مشارکت عمومی و خصوصی در صنعت ریلی اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه ساز وگار اجرای تبصره ۱۸ برای اشتغال آفرینی در بخش ریلی در بودجه ۱۴۰۰ مشکلات ایجاد کرده بود، اظهار کرد:  با این سازوکار جدید عملا شهرداری تهران نتوانست از آن استفاده کند که لازم است در بودجه ۱۴۰۱ اصلاح شود تا این ظرفیت مورد استفاده قرار گیرد.

امام گفت: یکی از اقدامات جدید که در لایحه بودجه به دنبال آن هستیم این است که برای بحث تعمیرات واگن ها ردیف اعتباری در نظر گرفته شود که با انتشار اوراق و یا به طرق دیگر بتوانیم برای تعمیرات واگنها منابع مالی جذب کنیم که این مهم اگر رخ دهد، اتفاق مهمی خواهد بود چرا که در حال حاضر متروی تهران به آن مبتلا شده، اما به زودی مترو مابقی کلانشهرها نیز به تعمیرات تجهیزات مترویشان نیاز پیدا می کنند و لازم است در بودجه کشوری ردیف اعتباری برای تعمیر و نوسازی قطارها در نظر گرفته شود.

مدیر عامل متروی تهران با بیان اینکه پیشنهادات در کمیسیون تلفیق در حال پیگیری است، افزود: امیدواریم مجلس نگاه ویژه ای به متروی تهران داشته باشد تا بتوانیم مشکلات زیادی را از سر راه آن برداریم.

انتهای پیام

درخواست‌های بودجه‌ای مترو از کمیسیون تلفیق مجلس    

مدیرعامل متروی تهران درخواست‌های بودجه ای مترو از مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.

علی امام در گفت وگو با دانشجو اینترنشنال، در مورد سرانجام رایزنی های شهرداری با مجلس در خصوص افزایش سهم مترو در لایحه بودجه ۱۴۰۱ دولت گفت: هنگامی که دولت لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ را تقدیم مجلس کرد انتقادات زیادی را از طرف شهرداری‌ها  و کارشناسان شهری بر انگیخت، چراکه در حوزه ریلی همه ساله در تبصره پنج رقم اوراق مشارکتی برای کلانشهرها اعلام می‌شد که تضمین۵۰ درصد اصل و سود آن برعهده دولت بود اما امسال در لایحه بودجه ۱۴۰۱ سهم ۵۰ درصدی دولت را برای بازپرداخت اصل و سود اوراق مشارکت حذف کرده بودند و۱۰۰ درصد تعهد اوراق و  بازپرداخت به دوش شهرداری‌ها گذاشته شده بود.

وی با بیان اینکه حذف دولت از تضمین اصل و سود اوراق، شهرداری‌ها را در عمل دچار مشکل می کرد، افزود: با حذف دولت عملا منطق اقتصادی انتشار اوراق در شهرداری سلب می‌شد که در این مورد شهرداری کلانشهرها اعتراض داشتند و توسط نمایندگان مجلس پیگیری شد و ظاهرا کمیسیون تلفیق در حال اصلاح این موضوع است و کماکان همانند سنوات گذشته سهم ۵۰ درصدی دولت را اعمال خواهد کرد.

امام در مورد رقم در نظر گرفته شده اوراق مشارکت در بودجه ۱۴۰۱ گفت: در سال ۱۴۰۰ اوراق ۸ هزار میلیاردی در نظر گرفته شد که در سال ۱۴۰۱ نیز همین رقم پیشنهاد داده شد و تا جایی که اطلاع دارم مجلس در نظر دارد که عدد اوراق را از ۸ هزار میلیارد به ۱۲ هزار میلیارد افزایش دهد.

مدیرعامل متروی تهران ادامه داد: بحث تبصره ۱۹ هم مطرح شد که به مشارکت عمومی و خصوصی می پرداخت که تبصره ۱۹ هم بگونه ای در بودجه ۱۴۰۰ حذف شده بود و لازم بود در لایحه بودجه ۱۴۰۱ احیا شود که باید به احیا این تبصره هم در مجلس توجه شود تا بتوانیم نسبت به جلب مشارکت عمومی و خصوصی در صنعت ریلی اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه ساز وگار اجرای تبصره ۱۸ برای اشتغال آفرینی در بخش ریلی در بودجه ۱۴۰۰ مشکلات ایجاد کرده بود، اظهار کرد:  با این سازوکار جدید عملا شهرداری تهران نتوانست از آن استفاده کند که لازم است در بودجه ۱۴۰۱ اصلاح شود تا این ظرفیت مورد استفاده قرار گیرد.

امام گفت: یکی از اقدامات جدید که در لایحه بودجه به دنبال آن هستیم این است که برای بحث تعمیرات واگن ها ردیف اعتباری در نظر گرفته شود که با انتشار اوراق و یا به طرق دیگر بتوانیم برای تعمیرات واگنها منابع مالی جذب کنیم که این مهم اگر رخ دهد، اتفاق مهمی خواهد بود چرا که در حال حاضر متروی تهران به آن مبتلا شده، اما به زودی مترو مابقی کلانشهرها نیز به تعمیرات تجهیزات مترویشان نیاز پیدا می کنند و لازم است در بودجه کشوری ردیف اعتباری برای تعمیر و نوسازی قطارها در نظر گرفته شود.

مدیر عامل متروی تهران با بیان اینکه پیشنهادات در کمیسیون تلفیق در حال پیگیری است، افزود: امیدواریم مجلس نگاه ویژه ای به متروی تهران داشته باشد تا بتوانیم مشکلات زیادی را از سر راه آن برداریم.

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

پای طالبان روی حق‌آبه ایران

ائمه جمعه با رفتار خود امر به تقوا کنند/تفاوت گفتار و رفتار امام جمعه مستمع را سر لج می‌آورد

مرگ در بازگشت به غربت

درخواست‌های بودجه‌ای مترو از کمیسیون تلفیق مجلس    

مدیرعامل متروی تهران درخواست‌های بودجه ای مترو از مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.

علی امام در گفت وگو با دانشجو اینترنشنال، در مورد سرانجام رایزنی های شهرداری با مجلس در خصوص افزایش سهم مترو در لایحه بودجه ۱۴۰۱ دولت گفت: هنگامی که دولت لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ را تقدیم مجلس کرد انتقادات زیادی را از طرف شهرداری‌ها  و کارشناسان شهری بر انگیخت، چراکه در حوزه ریلی همه ساله در تبصره پنج رقم اوراق مشارکتی برای کلانشهرها اعلام می‌شد که تضمین۵۰ درصد اصل و سود آن برعهده دولت بود اما امسال در لایحه بودجه ۱۴۰۱ سهم ۵۰ درصدی دولت را برای بازپرداخت اصل و سود اوراق مشارکت حذف کرده بودند و۱۰۰ درصد تعهد اوراق و  بازپرداخت به دوش شهرداری‌ها گذاشته شده بود.

وی با بیان اینکه حذف دولت از تضمین اصل و سود اوراق، شهرداری‌ها را در عمل دچار مشکل می کرد، افزود: با حذف دولت عملا منطق اقتصادی انتشار اوراق در شهرداری سلب می‌شد که در این مورد شهرداری کلانشهرها اعتراض داشتند و توسط نمایندگان مجلس پیگیری شد و ظاهرا کمیسیون تلفیق در حال اصلاح این موضوع است و کماکان همانند سنوات گذشته سهم ۵۰ درصدی دولت را اعمال خواهد کرد.

امام در مورد رقم در نظر گرفته شده اوراق مشارکت در بودجه ۱۴۰۱ گفت: در سال ۱۴۰۰ اوراق ۸ هزار میلیاردی در نظر گرفته شد که در سال ۱۴۰۱ نیز همین رقم پیشنهاد داده شد و تا جایی که اطلاع دارم مجلس در نظر دارد که عدد اوراق را از ۸ هزار میلیارد به ۱۲ هزار میلیارد افزایش دهد.

مدیرعامل متروی تهران ادامه داد: بحث تبصره ۱۹ هم مطرح شد که به مشارکت عمومی و خصوصی می پرداخت که تبصره ۱۹ هم بگونه ای در بودجه ۱۴۰۰ حذف شده بود و لازم بود در لایحه بودجه ۱۴۰۱ احیا شود که باید به احیا این تبصره هم در مجلس توجه شود تا بتوانیم نسبت به جلب مشارکت عمومی و خصوصی در صنعت ریلی اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه ساز وگار اجرای تبصره ۱۸ برای اشتغال آفرینی در بخش ریلی در بودجه ۱۴۰۰ مشکلات ایجاد کرده بود، اظهار کرد:  با این سازوکار جدید عملا شهرداری تهران نتوانست از آن استفاده کند که لازم است در بودجه ۱۴۰۱ اصلاح شود تا این ظرفیت مورد استفاده قرار گیرد.

امام گفت: یکی از اقدامات جدید که در لایحه بودجه به دنبال آن هستیم این است که برای بحث تعمیرات واگن ها ردیف اعتباری در نظر گرفته شود که با انتشار اوراق و یا به طرق دیگر بتوانیم برای تعمیرات واگنها منابع مالی جذب کنیم که این مهم اگر رخ دهد، اتفاق مهمی خواهد بود چرا که در حال حاضر متروی تهران به آن مبتلا شده، اما به زودی مترو مابقی کلانشهرها نیز به تعمیرات تجهیزات مترویشان نیاز پیدا می کنند و لازم است در بودجه کشوری ردیف اعتباری برای تعمیر و نوسازی قطارها در نظر گرفته شود.

مدیر عامل متروی تهران با بیان اینکه پیشنهادات در کمیسیون تلفیق در حال پیگیری است، افزود: امیدواریم مجلس نگاه ویژه ای به متروی تهران داشته باشد تا بتوانیم مشکلات زیادی را از سر راه آن برداریم.

انتهای پیام

درخواست‌های بودجه‌ای مترو از کمیسیون تلفیق مجلس    

مدیرعامل متروی تهران درخواست‌های بودجه ای مترو از مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.

علی امام در گفت وگو با دانشجو اینترنشنال، در مورد سرانجام رایزنی های شهرداری با مجلس در خصوص افزایش سهم مترو در لایحه بودجه ۱۴۰۱ دولت گفت: هنگامی که دولت لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ را تقدیم مجلس کرد انتقادات زیادی را از طرف شهرداری‌ها  و کارشناسان شهری بر انگیخت، چراکه در حوزه ریلی همه ساله در تبصره پنج رقم اوراق مشارکتی برای کلانشهرها اعلام می‌شد که تضمین۵۰ درصد اصل و سود آن برعهده دولت بود اما امسال در لایحه بودجه ۱۴۰۱ سهم ۵۰ درصدی دولت را برای بازپرداخت اصل و سود اوراق مشارکت حذف کرده بودند و۱۰۰ درصد تعهد اوراق و  بازپرداخت به دوش شهرداری‌ها گذاشته شده بود.

وی با بیان اینکه حذف دولت از تضمین اصل و سود اوراق، شهرداری‌ها را در عمل دچار مشکل می کرد، افزود: با حذف دولت عملا منطق اقتصادی انتشار اوراق در شهرداری سلب می‌شد که در این مورد شهرداری کلانشهرها اعتراض داشتند و توسط نمایندگان مجلس پیگیری شد و ظاهرا کمیسیون تلفیق در حال اصلاح این موضوع است و کماکان همانند سنوات گذشته سهم ۵۰ درصدی دولت را اعمال خواهد کرد.

امام در مورد رقم در نظر گرفته شده اوراق مشارکت در بودجه ۱۴۰۱ گفت: در سال ۱۴۰۰ اوراق ۸ هزار میلیاردی در نظر گرفته شد که در سال ۱۴۰۱ نیز همین رقم پیشنهاد داده شد و تا جایی که اطلاع دارم مجلس در نظر دارد که عدد اوراق را از ۸ هزار میلیارد به ۱۲ هزار میلیارد افزایش دهد.

مدیرعامل متروی تهران ادامه داد: بحث تبصره ۱۹ هم مطرح شد که به مشارکت عمومی و خصوصی می پرداخت که تبصره ۱۹ هم بگونه ای در بودجه ۱۴۰۰ حذف شده بود و لازم بود در لایحه بودجه ۱۴۰۱ احیا شود که باید به احیا این تبصره هم در مجلس توجه شود تا بتوانیم نسبت به جلب مشارکت عمومی و خصوصی در صنعت ریلی اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه ساز وگار اجرای تبصره ۱۸ برای اشتغال آفرینی در بخش ریلی در بودجه ۱۴۰۰ مشکلات ایجاد کرده بود، اظهار کرد:  با این سازوکار جدید عملا شهرداری تهران نتوانست از آن استفاده کند که لازم است در بودجه ۱۴۰۱ اصلاح شود تا این ظرفیت مورد استفاده قرار گیرد.

امام گفت: یکی از اقدامات جدید که در لایحه بودجه به دنبال آن هستیم این است که برای بحث تعمیرات واگن ها ردیف اعتباری در نظر گرفته شود که با انتشار اوراق و یا به طرق دیگر بتوانیم برای تعمیرات واگنها منابع مالی جذب کنیم که این مهم اگر رخ دهد، اتفاق مهمی خواهد بود چرا که در حال حاضر متروی تهران به آن مبتلا شده، اما به زودی مترو مابقی کلانشهرها نیز به تعمیرات تجهیزات مترویشان نیاز پیدا می کنند و لازم است در بودجه کشوری ردیف اعتباری برای تعمیر و نوسازی قطارها در نظر گرفته شود.

مدیر عامل متروی تهران با بیان اینکه پیشنهادات در کمیسیون تلفیق در حال پیگیری است، افزود: امیدواریم مجلس نگاه ویژه ای به متروی تهران داشته باشد تا بتوانیم مشکلات زیادی را از سر راه آن برداریم.

انتهای پیام

برچسب ها: مجلس شورای اسلامی
پست قبلی

گفت‌وگوی سالیوان و دبیر کل ناتو درباره روسیه و اوکراین

پست بعدی

“توافق خوب” از نگاه رامین مهمان‌پرست

مربوطه پست ها

پای طالبان روی حق‌آبه ایران
سیاسی

پای طالبان روی حق‌آبه ایران

۰۶ مرداد ۱۴۰۱
ائمه جمعه با رفتار خود امر به تقوا کنند/تفاوت گفتار و رفتار امام جمعه مستمع را سر لج می‌آورد
سیاسی

ائمه جمعه با رفتار خود امر به تقوا کنند/تفاوت گفتار و رفتار امام جمعه مستمع را سر لج می‌آورد

۰۶ مرداد ۱۴۰۱
مرگ در بازگشت به غربت
سیاسی

مرگ در بازگشت به غربت

۰۶ مرداد ۱۴۰۱
واکنش آمریکا به اظهارات اخیر بورل درباره احیای برجام
سیاسی

واکنش آمریکا به اظهارات اخیر بورل درباره احیای برجام

۰۵ مرداد ۱۴۰۱
اعضای جدید شورای نگهبان را بیشتر بشناسید
سیاسی

اعضای جدید شورای نگهبان را بیشتر بشناسید

۰۵ مرداد ۱۴۰۱
آمریکا: تصمیم سیاسی‌مان را در زمینه احیای برجام گرفته‌ایم
سیاسی

آمریکا: تصمیم سیاسی‌مان را در زمینه احیای برجام گرفته‌ایم

۰۴ مرداد ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 10 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • ۴۰ هزار رشته قنات در کشور احیا می شود
  • آب مسأله اول کشور شده است
  • ۱۹ میلیون هکتار زمین طی ۵ سال آبخیزداری می‌شود
  • بررسی بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌ای که گذشت
  • سیگنال صعودی ارز چین لینک «Chainlink»
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.