دانش جوین
چهارشنبه, تیر ۱۸, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

«در انتظار گودو» در دور پنجم؛ اجرا با بازیگران جدید ادامه دارد

مهر نیوز توسط مهر نیوز
۰۴ فروردین ۱۴۰۴
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
«در انتظار گودو» در دور پنجم؛ اجرا با بازیگران جدید ادامه دارد
5
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

امیرحسین جوانی، کارگردان نمایش «در انتظار گودو»، اثر ساموئل بکت که تا پیش از آغاز سال ۱۴۰۴ این نمایش را در قالب اجراهایی مستمر به صحنه برده بود، درباره تداوم این روند به خبرنگار مهر گفت: نمایش «در انتظار گودو» بعد از ۴ دوره اجرا در سال ۱۴۰۳، دور پنجم اجراهای خود را از ۱۷ فروردین در تماشاخانه لبخند آغاز می‌کند.

وی درباره تجربه خود از چند دور اجرای «در انتظار گودو»، یادآور شد: این نمایش حدود ۲۸۰ اجرا داشته است. من توانستم مانند یک لابراتورآر در این روند عمل کنم، آزمون و خطا داشته باشم و تلاش کنم تا شکل کامل‌تر، دقیق‌تر و درست‌تری از این نمایشنامه را روی صحنه ببرم. بارها به ابعاد مختلف این کار نگاه و تلاش کردم مسائل را در هر بخش از نمایش بهبود ببخشم.

جوانی ادامه داد: اجرای دور چهارم در کامل‌ترین حالت خود بود و باز هم در تمرین‌های نوروزی در حال تمرین هستیم تا شکل کامل‌تری از کار را روی صحنه ببریم.

وی درباره تغییرات دوره پنجم اجراهای «در انتظار گودو» نسبت به گذشته، توضیح داد: ترکیب بازیگران دور پنجم اجراها نسبت به دوره‌های قبل تغییر کرده و یک بازیگر با سابقه و شناخته‌شده نیز در کار حضور دارد. طبیعی است که وقتی نمایشی یک سال روی صحنه است، با توجه به اینکه پیشنهادهایی به بازیگران ارائه داده می‌شود، بازیگران تغییر کنند.

این کارگردان تئاتر تأکید کرد: با توجه به تعداد اجراهایی که داشتیم، توانستیم با گروه بازیگرانی که در کنار من بودند، به خوبی همدیگر را درک و به مرور زمان به یک همدلی برسیم. این روند باعث شد تا روی صحنه یک هارمونی بین ما شکل بگیرد و الان در تلاش هستیم تا با گروه جدید بازیگران هم به این هارمونی برسیم و شکل بهتری از این نمایش را روی صحنه ببریم.

جوانی درباره تأثیرات مثبت اجراهای بلندمدت یک اثر نمایشی در بخش اقتصادی پروژه، تصریح کرد: اقتصاد تئاتر در سال ۱۴۰۳ خوب بود و خیلی از اجراها وارد دور دوم، سوم و چهارم اجرا شدند. این روند با توجه به هزینه کمتر بازتولید، باعث می‌شود گروه متضرر نشود و برای حامیان خصوصی نیز سودآوری دارد.

وی در پایان با بیان اینکه دور پنجم اجرای «در انتظار گودو»، دور پایانی اجراهای این نمایش است، درباره فعالیت جدید خود گفت: پیش تولید کار جدیدم را شروع کرده‌ام. گروه مشغول فعالیت است و تمرین‌های اثر جدید همزمان با اجرای دوره پنجم «در انتظار گودو» آغاز می‌شود. سعی می‌کنم بازیگران خوبی را که در پروژه‌های قبلی حضور داشتند در کار جدید هم در کنار خود داشته باشم تا به عنوان یک گروه همدل و هم‌هدف به فعالیت خود ادامه بدهیم.

امیرحسین جوانی، کارگردان نمایش «در انتظار گودو»، اثر ساموئل بکت که تا پیش از آغاز سال ۱۴۰۴ این نمایش را در قالب اجراهایی مستمر به صحنه برده بود، درباره تداوم این روند به خبرنگار مهر گفت: نمایش «در انتظار گودو» بعد از ۴ دوره اجرا در سال ۱۴۰۳، دور پنجم اجراهای خود را از ۱۷ فروردین در تماشاخانه لبخند آغاز می‌کند.

وی درباره تجربه خود از چند دور اجرای «در انتظار گودو»، یادآور شد: این نمایش حدود ۲۸۰ اجرا داشته است. من توانستم مانند یک لابراتورآر در این روند عمل کنم، آزمون و خطا داشته باشم و تلاش کنم تا شکل کامل‌تر، دقیق‌تر و درست‌تری از این نمایشنامه را روی صحنه ببرم. بارها به ابعاد مختلف این کار نگاه و تلاش کردم مسائل را در هر بخش از نمایش بهبود ببخشم.

جوانی ادامه داد: اجرای دور چهارم در کامل‌ترین حالت خود بود و باز هم در تمرین‌های نوروزی در حال تمرین هستیم تا شکل کامل‌تری از کار را روی صحنه ببریم.

وی درباره تغییرات دوره پنجم اجراهای «در انتظار گودو» نسبت به گذشته، توضیح داد: ترکیب بازیگران دور پنجم اجراها نسبت به دوره‌های قبل تغییر کرده و یک بازیگر با سابقه و شناخته‌شده نیز در کار حضور دارد. طبیعی است که وقتی نمایشی یک سال روی صحنه است، با توجه به اینکه پیشنهادهایی به بازیگران ارائه داده می‌شود، بازیگران تغییر کنند.

این کارگردان تئاتر تأکید کرد: با توجه به تعداد اجراهایی که داشتیم، توانستیم با گروه بازیگرانی که در کنار من بودند، به خوبی همدیگر را درک و به مرور زمان به یک همدلی برسیم. این روند باعث شد تا روی صحنه یک هارمونی بین ما شکل بگیرد و الان در تلاش هستیم تا با گروه جدید بازیگران هم به این هارمونی برسیم و شکل بهتری از این نمایش را روی صحنه ببریم.

جوانی درباره تأثیرات مثبت اجراهای بلندمدت یک اثر نمایشی در بخش اقتصادی پروژه، تصریح کرد: اقتصاد تئاتر در سال ۱۴۰۳ خوب بود و خیلی از اجراها وارد دور دوم، سوم و چهارم اجرا شدند. این روند با توجه به هزینه کمتر بازتولید، باعث می‌شود گروه متضرر نشود و برای حامیان خصوصی نیز سودآوری دارد.

وی در پایان با بیان اینکه دور پنجم اجرای «در انتظار گودو»، دور پایانی اجراهای این نمایش است، درباره فعالیت جدید خود گفت: پیش تولید کار جدیدم را شروع کرده‌ام. گروه مشغول فعالیت است و تمرین‌های اثر جدید همزمان با اجرای دوره پنجم «در انتظار گودو» آغاز می‌شود. سعی می‌کنم بازیگران خوبی را که در پروژه‌های قبلی حضور داشتند در کار جدید هم در کنار خود داشته باشم تا به عنوان یک گروه همدل و هم‌هدف به فعالیت خود ادامه بدهیم.

اخبارجدیدترین

چالش شناخت مخاطب؛ برخی تصور می‌کنند تئاتر عروسکی فقط برای کودکان است!

قصه انتشار آلبومی که بدون هیاهو تولید شد؛ این موسیقی را تنها بشنوید

مایکل شنون: هرگز ترامپ را رئیس جمهور آمریکا نمی‌دانم

امیرحسین جوانی، کارگردان نمایش «در انتظار گودو»، اثر ساموئل بکت که تا پیش از آغاز سال ۱۴۰۴ این نمایش را در قالب اجراهایی مستمر به صحنه برده بود، درباره تداوم این روند به خبرنگار مهر گفت: نمایش «در انتظار گودو» بعد از ۴ دوره اجرا در سال ۱۴۰۳، دور پنجم اجراهای خود را از ۱۷ فروردین در تماشاخانه لبخند آغاز می‌کند.

وی درباره تجربه خود از چند دور اجرای «در انتظار گودو»، یادآور شد: این نمایش حدود ۲۸۰ اجرا داشته است. من توانستم مانند یک لابراتورآر در این روند عمل کنم، آزمون و خطا داشته باشم و تلاش کنم تا شکل کامل‌تر، دقیق‌تر و درست‌تری از این نمایشنامه را روی صحنه ببرم. بارها به ابعاد مختلف این کار نگاه و تلاش کردم مسائل را در هر بخش از نمایش بهبود ببخشم.

جوانی ادامه داد: اجرای دور چهارم در کامل‌ترین حالت خود بود و باز هم در تمرین‌های نوروزی در حال تمرین هستیم تا شکل کامل‌تری از کار را روی صحنه ببریم.

وی درباره تغییرات دوره پنجم اجراهای «در انتظار گودو» نسبت به گذشته، توضیح داد: ترکیب بازیگران دور پنجم اجراها نسبت به دوره‌های قبل تغییر کرده و یک بازیگر با سابقه و شناخته‌شده نیز در کار حضور دارد. طبیعی است که وقتی نمایشی یک سال روی صحنه است، با توجه به اینکه پیشنهادهایی به بازیگران ارائه داده می‌شود، بازیگران تغییر کنند.

این کارگردان تئاتر تأکید کرد: با توجه به تعداد اجراهایی که داشتیم، توانستیم با گروه بازیگرانی که در کنار من بودند، به خوبی همدیگر را درک و به مرور زمان به یک همدلی برسیم. این روند باعث شد تا روی صحنه یک هارمونی بین ما شکل بگیرد و الان در تلاش هستیم تا با گروه جدید بازیگران هم به این هارمونی برسیم و شکل بهتری از این نمایش را روی صحنه ببریم.

جوانی درباره تأثیرات مثبت اجراهای بلندمدت یک اثر نمایشی در بخش اقتصادی پروژه، تصریح کرد: اقتصاد تئاتر در سال ۱۴۰۳ خوب بود و خیلی از اجراها وارد دور دوم، سوم و چهارم اجرا شدند. این روند با توجه به هزینه کمتر بازتولید، باعث می‌شود گروه متضرر نشود و برای حامیان خصوصی نیز سودآوری دارد.

وی در پایان با بیان اینکه دور پنجم اجرای «در انتظار گودو»، دور پایانی اجراهای این نمایش است، درباره فعالیت جدید خود گفت: پیش تولید کار جدیدم را شروع کرده‌ام. گروه مشغول فعالیت است و تمرین‌های اثر جدید همزمان با اجرای دوره پنجم «در انتظار گودو» آغاز می‌شود. سعی می‌کنم بازیگران خوبی را که در پروژه‌های قبلی حضور داشتند در کار جدید هم در کنار خود داشته باشم تا به عنوان یک گروه همدل و هم‌هدف به فعالیت خود ادامه بدهیم.

امیرحسین جوانی، کارگردان نمایش «در انتظار گودو»، اثر ساموئل بکت که تا پیش از آغاز سال ۱۴۰۴ این نمایش را در قالب اجراهایی مستمر به صحنه برده بود، درباره تداوم این روند به خبرنگار مهر گفت: نمایش «در انتظار گودو» بعد از ۴ دوره اجرا در سال ۱۴۰۳، دور پنجم اجراهای خود را از ۱۷ فروردین در تماشاخانه لبخند آغاز می‌کند.

وی درباره تجربه خود از چند دور اجرای «در انتظار گودو»، یادآور شد: این نمایش حدود ۲۸۰ اجرا داشته است. من توانستم مانند یک لابراتورآر در این روند عمل کنم، آزمون و خطا داشته باشم و تلاش کنم تا شکل کامل‌تر، دقیق‌تر و درست‌تری از این نمایشنامه را روی صحنه ببرم. بارها به ابعاد مختلف این کار نگاه و تلاش کردم مسائل را در هر بخش از نمایش بهبود ببخشم.

جوانی ادامه داد: اجرای دور چهارم در کامل‌ترین حالت خود بود و باز هم در تمرین‌های نوروزی در حال تمرین هستیم تا شکل کامل‌تری از کار را روی صحنه ببریم.

وی درباره تغییرات دوره پنجم اجراهای «در انتظار گودو» نسبت به گذشته، توضیح داد: ترکیب بازیگران دور پنجم اجراها نسبت به دوره‌های قبل تغییر کرده و یک بازیگر با سابقه و شناخته‌شده نیز در کار حضور دارد. طبیعی است که وقتی نمایشی یک سال روی صحنه است، با توجه به اینکه پیشنهادهایی به بازیگران ارائه داده می‌شود، بازیگران تغییر کنند.

این کارگردان تئاتر تأکید کرد: با توجه به تعداد اجراهایی که داشتیم، توانستیم با گروه بازیگرانی که در کنار من بودند، به خوبی همدیگر را درک و به مرور زمان به یک همدلی برسیم. این روند باعث شد تا روی صحنه یک هارمونی بین ما شکل بگیرد و الان در تلاش هستیم تا با گروه جدید بازیگران هم به این هارمونی برسیم و شکل بهتری از این نمایش را روی صحنه ببریم.

جوانی درباره تأثیرات مثبت اجراهای بلندمدت یک اثر نمایشی در بخش اقتصادی پروژه، تصریح کرد: اقتصاد تئاتر در سال ۱۴۰۳ خوب بود و خیلی از اجراها وارد دور دوم، سوم و چهارم اجرا شدند. این روند با توجه به هزینه کمتر بازتولید، باعث می‌شود گروه متضرر نشود و برای حامیان خصوصی نیز سودآوری دارد.

وی در پایان با بیان اینکه دور پنجم اجرای «در انتظار گودو»، دور پایانی اجراهای این نمایش است، درباره فعالیت جدید خود گفت: پیش تولید کار جدیدم را شروع کرده‌ام. گروه مشغول فعالیت است و تمرین‌های اثر جدید همزمان با اجرای دوره پنجم «در انتظار گودو» آغاز می‌شود. سعی می‌کنم بازیگران خوبی را که در پروژه‌های قبلی حضور داشتند در کار جدید هم در کنار خود داشته باشم تا به عنوان یک گروه همدل و هم‌هدف به فعالیت خود ادامه بدهیم.

پست قبلی

استقبال از تور کنسرت‌های نوازنده ایرانی در سه کشور اروپایی

پست بعدی

صفر کشکولی: بچه‌ها پس از «آیینه عبرت» از من فرار می‌کردند

مربوطه پست ها

چالش شناخت مخاطب؛ برخی تصور می‌کنند تئاتر عروسکی فقط برای کودکان است!
هنر و فرهنگ

چالش شناخت مخاطب؛ برخی تصور می‌کنند تئاتر عروسکی فقط برای کودکان است!

۱۸ تیر ۱۴۰۴
قصه انتشار آلبومی که بدون هیاهو تولید شد؛ این موسیقی را تنها بشنوید
هنر و فرهنگ

قصه انتشار آلبومی که بدون هیاهو تولید شد؛ این موسیقی را تنها بشنوید

۱۸ تیر ۱۴۰۴
مایکل شنون: هرگز ترامپ را رئیس جمهور آمریکا نمی‌دانم
هنر و فرهنگ

مایکل شنون: هرگز ترامپ را رئیس جمهور آمریکا نمی‌دانم

۱۸ تیر ۱۴۰۴
بازیگر غایب در کن سرانجام جایزه‌اش را از ژولیت بینوش گرفت
هنر و فرهنگ

بازیگر غایب در کن سرانجام جایزه‌اش را از ژولیت بینوش گرفت

۱۸ تیر ۱۴۰۴
تاریخ جدید ورکشاپ «رو در رو» اعلام شد؛ نقاشی در ستایش صلح و هنر
هنر و فرهنگ

تاریخ جدید ورکشاپ «رو در رو» اعلام شد؛ نقاشی در ستایش صلح و هنر

۱۸ تیر ۱۴۰۴
ارزیابی بیش از ۱۰۰ طرح در بنیاد سینمایی فارابی
هنر و فرهنگ

ارزیابی بیش از ۱۰۰ طرح در بنیاد سینمایی فارابی

۱۸ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 7 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • چالش شناخت مخاطب؛ برخی تصور می‌کنند تئاتر عروسکی فقط برای کودکان است!
  • قصه انتشار آلبومی که بدون هیاهو تولید شد؛ این موسیقی را تنها بشنوید
  • مایکل شنون: هرگز ترامپ را رئیس جمهور آمریکا نمی‌دانم
  • بازیگر غایب در کن سرانجام جایزه‌اش را از ژولیت بینوش گرفت
  • تاریخ جدید ورکشاپ «رو در رو» اعلام شد؛ نقاشی در ستایش صلح و هنر
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.