دانش جوین
چهارشنبه, خرداد ۲۱, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

در شوکیس‌های بعدی ایکس باکس لوگوهای نینتندو و پلی استیشن نمایش داده می‌شوند

گیمفا توسط گیمفا
۲۸ بهمن ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 7 دقیقه
1
در شوکیس‌های بعدی ایکس باکس لوگوهای نینتندو و پلی استیشن نمایش داده می‌شوند
4
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در طی پادکست جدید XboxEra اعلام کرد که از این به بعد در مراسمات رسمی ایکس باکس، از لوگوی پلی استیشن و نینتندو استفاده خواهند کرد.

تبلیغات

اسپنسر گفت می‌خواهد با مشتریان درباره جایی که می‌توانند بازی خریداری کنند، شفاف باشد. او طی پادکست مذکور چنین گفت:

من می‌خواهم درباره پلتفرم‌هایی که بازی‌ها منتشر می‌شوند صادق و شفاف باشم. ما سال گذشته برای شوکیس ژوئن درباره این کار [استفاده از لوگوی نینتندو پلی استیشن] بحث کردیم اما نمی‌توانستیم منابع لازم آن را فراهم کنیم، پس کمی عجیب بود که در معرفی برخی از بازی‌ها این موضوع ذکر شد و برخی دیگر نه.

من فقط می‌خواهم با مردم صادق باشم؛ اگر قرار باشد برای نینتندو سوییچ بازی منتشر کنیم، باید اعلام کنیم. پلی استیشن و استیم نیز به همین شکل. بازیکنان باید از ویترین فروشگاه‌هایی که می‌توانند بازی‌ها ما را از آن خریداری کنند مطلع باشند. می‌خواهم همه با تجربه بازی‌ها ما و هر چیزی که ارائه می‌دهیم، بودن در جامعه ایکس باکس را تجربه کنند.

و البته هر صفحه و پلتفرمی یکسان نیست. ما در برخی پلتفرم‌های بسته بعضی کارهای مشخص را که در پلتفرم‌های آزاد در دسترس هستند را نمی‌توانیم انجام دهیم. به عنوان مثال Cloud. اما بازی‌ها باید تمرکز اصلی ما باشند و استراتژی کنونی ما اجازه می‌دهد که بازی‌های بزرگ‌تری داشته باشیم و به صورت همزمان از پلتفرم و سرویس‌هایمان پشتیبانی کنیم.

من می‌دانم این کار را همه انجام نمی‌دهند، اما باور دارم بازی‌ها باید تمرکز و در خط مقدم ما باشند. شاید این هدف‌گذاری من به خاطر تجربه‌ام در صنعت باشد. من کارم را با ساختن بازی شروع کردم و در حال حاضر با کاری که ما انجام می‌دهیم، بازی‌ها قدرتمندتر می‌شوند. پس بله، من تلاش می‌کنم با مردم شفاف و صادق باشم.

مایکروسافت قصد دارد در سال ۲۰۲۵ چندین بازی استودیوهایش را برای پلی استیشن ۵ و بر اساس شایعه‌ها برای نینتندو سوییچ ۲ منتشر کند. تعداد این بازی‌ها به اندازه‌ای زیاد بوده که در حال حاضر مایکروسافت نسبت به سونی بازی‌های بیشتری برای پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۲۵ منتشر می‌کند.

𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥Brainiacبدون‍ تعصبo0ashil0ojokerAAACEMohaMMad.Mzammar_iraqiFabulous SlayerSpider-Manjohn117آنارشیستJohnny silverhandA0seyed0AARTHUR MORGANMotinserCambyses The ThirdMax22

فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در طی پادکست جدید XboxEra اعلام کرد که از این به بعد در مراسمات رسمی ایکس باکس، از لوگوی پلی استیشن و نینتندو استفاده خواهند کرد.

تبلیغات

اسپنسر گفت می‌خواهد با مشتریان درباره جایی که می‌توانند بازی خریداری کنند، شفاف باشد. او طی پادکست مذکور چنین گفت:

من می‌خواهم درباره پلتفرم‌هایی که بازی‌ها منتشر می‌شوند صادق و شفاف باشم. ما سال گذشته برای شوکیس ژوئن درباره این کار [استفاده از لوگوی نینتندو پلی استیشن] بحث کردیم اما نمی‌توانستیم منابع لازم آن را فراهم کنیم، پس کمی عجیب بود که در معرفی برخی از بازی‌ها این موضوع ذکر شد و برخی دیگر نه.

من فقط می‌خواهم با مردم صادق باشم؛ اگر قرار باشد برای نینتندو سوییچ بازی منتشر کنیم، باید اعلام کنیم. پلی استیشن و استیم نیز به همین شکل. بازیکنان باید از ویترین فروشگاه‌هایی که می‌توانند بازی‌ها ما را از آن خریداری کنند مطلع باشند. می‌خواهم همه با تجربه بازی‌ها ما و هر چیزی که ارائه می‌دهیم، بودن در جامعه ایکس باکس را تجربه کنند.

و البته هر صفحه و پلتفرمی یکسان نیست. ما در برخی پلتفرم‌های بسته بعضی کارهای مشخص را که در پلتفرم‌های آزاد در دسترس هستند را نمی‌توانیم انجام دهیم. به عنوان مثال Cloud. اما بازی‌ها باید تمرکز اصلی ما باشند و استراتژی کنونی ما اجازه می‌دهد که بازی‌های بزرگ‌تری داشته باشیم و به صورت همزمان از پلتفرم و سرویس‌هایمان پشتیبانی کنیم.

من می‌دانم این کار را همه انجام نمی‌دهند، اما باور دارم بازی‌ها باید تمرکز و در خط مقدم ما باشند. شاید این هدف‌گذاری من به خاطر تجربه‌ام در صنعت باشد. من کارم را با ساختن بازی شروع کردم و در حال حاضر با کاری که ما انجام می‌دهیم، بازی‌ها قدرتمندتر می‌شوند. پس بله، من تلاش می‌کنم با مردم شفاف و صادق باشم.

مایکروسافت قصد دارد در سال ۲۰۲۵ چندین بازی استودیوهایش را برای پلی استیشن ۵ و بر اساس شایعه‌ها برای نینتندو سوییچ ۲ منتشر کند. تعداد این بازی‌ها به اندازه‌ای زیاد بوده که در حال حاضر مایکروسافت نسبت به سونی بازی‌های بیشتری برای پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۲۵ منتشر می‌کند.

𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥Brainiacبدون‍ تعصبo0ashil0ojokerAAACEMohaMMad.Mzammar_iraqiFabulous SlayerSpider-Manjohn117آنارشیستJohnny silverhandA0seyed0AARTHUR MORGANMotinserCambyses The ThirdMax22

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در طی پادکست جدید XboxEra اعلام کرد که از این به بعد در مراسمات رسمی ایکس باکس، از لوگوی پلی استیشن و نینتندو استفاده خواهند کرد.

تبلیغات

اسپنسر گفت می‌خواهد با مشتریان درباره جایی که می‌توانند بازی خریداری کنند، شفاف باشد. او طی پادکست مذکور چنین گفت:

من می‌خواهم درباره پلتفرم‌هایی که بازی‌ها منتشر می‌شوند صادق و شفاف باشم. ما سال گذشته برای شوکیس ژوئن درباره این کار [استفاده از لوگوی نینتندو پلی استیشن] بحث کردیم اما نمی‌توانستیم منابع لازم آن را فراهم کنیم، پس کمی عجیب بود که در معرفی برخی از بازی‌ها این موضوع ذکر شد و برخی دیگر نه.

من فقط می‌خواهم با مردم صادق باشم؛ اگر قرار باشد برای نینتندو سوییچ بازی منتشر کنیم، باید اعلام کنیم. پلی استیشن و استیم نیز به همین شکل. بازیکنان باید از ویترین فروشگاه‌هایی که می‌توانند بازی‌ها ما را از آن خریداری کنند مطلع باشند. می‌خواهم همه با تجربه بازی‌ها ما و هر چیزی که ارائه می‌دهیم، بودن در جامعه ایکس باکس را تجربه کنند.

و البته هر صفحه و پلتفرمی یکسان نیست. ما در برخی پلتفرم‌های بسته بعضی کارهای مشخص را که در پلتفرم‌های آزاد در دسترس هستند را نمی‌توانیم انجام دهیم. به عنوان مثال Cloud. اما بازی‌ها باید تمرکز اصلی ما باشند و استراتژی کنونی ما اجازه می‌دهد که بازی‌های بزرگ‌تری داشته باشیم و به صورت همزمان از پلتفرم و سرویس‌هایمان پشتیبانی کنیم.

من می‌دانم این کار را همه انجام نمی‌دهند، اما باور دارم بازی‌ها باید تمرکز و در خط مقدم ما باشند. شاید این هدف‌گذاری من به خاطر تجربه‌ام در صنعت باشد. من کارم را با ساختن بازی شروع کردم و در حال حاضر با کاری که ما انجام می‌دهیم، بازی‌ها قدرتمندتر می‌شوند. پس بله، من تلاش می‌کنم با مردم شفاف و صادق باشم.

مایکروسافت قصد دارد در سال ۲۰۲۵ چندین بازی استودیوهایش را برای پلی استیشن ۵ و بر اساس شایعه‌ها برای نینتندو سوییچ ۲ منتشر کند. تعداد این بازی‌ها به اندازه‌ای زیاد بوده که در حال حاضر مایکروسافت نسبت به سونی بازی‌های بیشتری برای پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۲۵ منتشر می‌کند.

𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥Brainiacبدون‍ تعصبo0ashil0ojokerAAACEMohaMMad.Mzammar_iraqiFabulous SlayerSpider-Manjohn117آنارشیستJohnny silverhandA0seyed0AARTHUR MORGANMotinserCambyses The ThirdMax22

فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در طی پادکست جدید XboxEra اعلام کرد که از این به بعد در مراسمات رسمی ایکس باکس، از لوگوی پلی استیشن و نینتندو استفاده خواهند کرد.

تبلیغات

اسپنسر گفت می‌خواهد با مشتریان درباره جایی که می‌توانند بازی خریداری کنند، شفاف باشد. او طی پادکست مذکور چنین گفت:

من می‌خواهم درباره پلتفرم‌هایی که بازی‌ها منتشر می‌شوند صادق و شفاف باشم. ما سال گذشته برای شوکیس ژوئن درباره این کار [استفاده از لوگوی نینتندو پلی استیشن] بحث کردیم اما نمی‌توانستیم منابع لازم آن را فراهم کنیم، پس کمی عجیب بود که در معرفی برخی از بازی‌ها این موضوع ذکر شد و برخی دیگر نه.

من فقط می‌خواهم با مردم صادق باشم؛ اگر قرار باشد برای نینتندو سوییچ بازی منتشر کنیم، باید اعلام کنیم. پلی استیشن و استیم نیز به همین شکل. بازیکنان باید از ویترین فروشگاه‌هایی که می‌توانند بازی‌ها ما را از آن خریداری کنند مطلع باشند. می‌خواهم همه با تجربه بازی‌ها ما و هر چیزی که ارائه می‌دهیم، بودن در جامعه ایکس باکس را تجربه کنند.

و البته هر صفحه و پلتفرمی یکسان نیست. ما در برخی پلتفرم‌های بسته بعضی کارهای مشخص را که در پلتفرم‌های آزاد در دسترس هستند را نمی‌توانیم انجام دهیم. به عنوان مثال Cloud. اما بازی‌ها باید تمرکز اصلی ما باشند و استراتژی کنونی ما اجازه می‌دهد که بازی‌های بزرگ‌تری داشته باشیم و به صورت همزمان از پلتفرم و سرویس‌هایمان پشتیبانی کنیم.

من می‌دانم این کار را همه انجام نمی‌دهند، اما باور دارم بازی‌ها باید تمرکز و در خط مقدم ما باشند. شاید این هدف‌گذاری من به خاطر تجربه‌ام در صنعت باشد. من کارم را با ساختن بازی شروع کردم و در حال حاضر با کاری که ما انجام می‌دهیم، بازی‌ها قدرتمندتر می‌شوند. پس بله، من تلاش می‌کنم با مردم شفاف و صادق باشم.

مایکروسافت قصد دارد در سال ۲۰۲۵ چندین بازی استودیوهایش را برای پلی استیشن ۵ و بر اساس شایعه‌ها برای نینتندو سوییچ ۲ منتشر کند. تعداد این بازی‌ها به اندازه‌ای زیاد بوده که در حال حاضر مایکروسافت نسبت به سونی بازی‌های بیشتری برای پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۲۵ منتشر می‌کند.

𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥Brainiacبدون‍ تعصبo0ashil0ojokerAAACEMohaMMad.Mzammar_iraqiFabulous SlayerSpider-Manjohn117آنارشیستJohnny silverhandA0seyed0AARTHUR MORGANMotinserCambyses The ThirdMax22
پست قبلی

فیل اسپنسر از سیاست چند پلتفرمی ایکس باکس با اشاره به عناوین فرست پارتی جدید دفاع می‌کند

پست بعدی

وخامت حال هوادار مصدوم پرسپولیس

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 6 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • بهترین چاپخانه‌های دیجیتال را از کجا پیدا کنیم؟ راهنمای جامع انتخاب چاپخانه حرفه‌ای
  • ۴۰ هزار رشته قنات در کشور احیا می شود
  • آب مسأله اول کشور شده است
  • ۱۹ میلیون هکتار زمین طی ۵ سال آبخیزداری می‌شود
  • بررسی بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌ای که گذشت
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.