دانش جوین
دوشنبه, مرداد ۶, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی علمی

در نشست معاونان پژوهشی دانشگاه‌های بزرگ کشور مطرح شد نقش شورای معاونان پژوهشی برای اجرای تصمیمات/نگرانی از تفکیک ۲ معاونت پژوهشی و فناوری وزارت علوم

دانش جوین توسط دانش جوین
۱۱ دی ۱۴۰۰
در علمی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
4
26
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر
نقش شورای معاونان پژوهشی برای اجرای تصمیمات/نگرانی از تفکیک ۲ معاونت پژوهشی و فناوری وزارت علوم

مدیر کل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی وزارت علوم، شورای معاونان پژوهشی دانشگاه‌ها را یک شورای مشورتی توصیف کرد که تصمیمات آن به سایر دانشگاه‌ها نیز تسری خواهد یافت.

به گزارش دانشجو اینترنشنال دکتر عبدالساده نیسی امروز در چهل و چهارمین نشست معاونان پژوهشی دانشگاه‌های بزرگ، شورای معاونان پژوهشی دانشگاه‌های بزرگ کشور را زمینه ارتباط دانشگاه‌ها با وزارت علوم دانست و افزود: از این رو شورای معاونان پژوهشی یک شورای مشورتی برای حوزه‌های پژوهش و فناوری است و هر تصمیمی که در این شورا اتخاذ می‌شود به سایر دانشگاه‌ها نیز تسری خواهد یافت.

وی با بیان اینکه ۶ نفر از اعضای شورای معاونان پژوهشی در مناطق دهگانه آموزش عالی حضور دارند، اظهار کرد: این اعضا می‌توانند تصمیمات این شورا را در مناطق خود اجرایی کنند.

در این نشست همچنین برخی از معاونان پژوهشی نظرات خود را ارائه کردند.

دکتر فاطمه ثقفی، دانشیار دانشکده مدیریت و رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد و تأمین منابع علمی دانشگاه تهران تعامل با دانشگاه‌ها و دانشکده‌های سراسر کشور را از برنامه‌های دانشگاه تهران برای سهولت در دسترسی به منابع علمی دانست و اظهار کرد: دانشگاه تهران منبع عظیمی از اطلاعات و منابع را در اختیار دارد و ما در پی این هستیم که یک همگرایی میان همه دانشگاه‌های بزرگ کشور در این زمینه ایجاد کنیم.

داود یونسیان، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران نیز از آمادگی دانشگاه برای توسعه فناوری و تعاملات صنعتی در حوزه‌های سیاستگذاری و تدوین آیین نامه‌ها خبر داد.

سید جلال دهقانی فیروز آبادی، معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی نیز با ابراز امیدواری از اینکه در مدیریت جدید وزارت علوم، شورای معاونان پژوهشی دانشگاه‌های بزرگ کشور فعال‌تر عمل کند، گفت: برای این امر نیاز است تا برای این شورا دستور کار جدیدی تدوین شود.

وی با تاکید بر ضرورت انجام تحقیقات مشترک میان دانشگاه‌ها، خاطر نشان کرد: علاوه بر آن لازم است برای طرح‌های تحقیقات پیوست فرهنگی-اجتماعی تدوین شود؛ چرا که همانطور که شاهدیم ۹۰ درصد از چالش‌های کشور در حوزه علوم انسانی است و این در حالی است که در این زمینه کمترین توجهی نمی‌شود.

دهقانی با اشاره به نقش دانشگاه علامه طباطبایی در مرجعیت علمی کشور در حوزه علوم انسانی، یادآور شد: در مدیریت جدید این دانشگاه مرجعیت کشور در علوم انسانی در اولویت قرار گرفته است و اکنون ما لازم داریم که این امر از حالت شعاری خارج و به حوزه عملیات وارد شود.

معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه در حال حاضر علوم انسانی اولویت اول دانش آموزان نیست، گفت: جایگاه علوم انسانی در کشور باید تبیین شود.

دکتر مهدی فکور ثقیه، معاون پژوهشی دانشگاه تهران با اشاره به وضعیت بودجه پژوهشی در لایحه ۱۴۰۱، گفت: با توجه به بحث حقوق و مزایا، به نظر می رسد که در وضعیت فعلی، اعتبارات پژوهشی گردش لازم را نداشته باشد.

دکتر محمدرضا موحدی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف نیز در این جلسه با ابراز نگرانی از اختصاص اعتبارات پژوهشی دانشگاه‌های کشور، یادآور شد: باید هر چه سریع‌تر به این موضوع رسیدگی شود؛ چرا که این امر آینده پژوهشی کشور و به ویژه ارتباط دانشگاه با صنعت را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی با اشاره به تفکیک معاونت پژوهشی و فناوری در وزارت علوم، اظهار کرد: جا داشت که این جلسه با حضور هر دو معاونت برگزار می‌شد؛ چون این نگرانی وجود دارد که با تفکیک این معاونت، جدایی بین دو حوزه پژوهش و فناوری ایجاد شود.

انتهای پیام

نقش شورای معاونان پژوهشی برای اجرای تصمیمات/نگرانی از تفکیک ۲ معاونت پژوهشی و فناوری وزارت علوم

مدیر کل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی وزارت علوم، شورای معاونان پژوهشی دانشگاه‌ها را یک شورای مشورتی توصیف کرد که تصمیمات آن به سایر دانشگاه‌ها نیز تسری خواهد یافت.

به گزارش دانشجو اینترنشنال دکتر عبدالساده نیسی امروز در چهل و چهارمین نشست معاونان پژوهشی دانشگاه‌های بزرگ، شورای معاونان پژوهشی دانشگاه‌های بزرگ کشور را زمینه ارتباط دانشگاه‌ها با وزارت علوم دانست و افزود: از این رو شورای معاونان پژوهشی یک شورای مشورتی برای حوزه‌های پژوهش و فناوری است و هر تصمیمی که در این شورا اتخاذ می‌شود به سایر دانشگاه‌ها نیز تسری خواهد یافت.

وی با بیان اینکه ۶ نفر از اعضای شورای معاونان پژوهشی در مناطق دهگانه آموزش عالی حضور دارند، اظهار کرد: این اعضا می‌توانند تصمیمات این شورا را در مناطق خود اجرایی کنند.

در این نشست همچنین برخی از معاونان پژوهشی نظرات خود را ارائه کردند.

دکتر فاطمه ثقفی، دانشیار دانشکده مدیریت و رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد و تأمین منابع علمی دانشگاه تهران تعامل با دانشگاه‌ها و دانشکده‌های سراسر کشور را از برنامه‌های دانشگاه تهران برای سهولت در دسترسی به منابع علمی دانست و اظهار کرد: دانشگاه تهران منبع عظیمی از اطلاعات و منابع را در اختیار دارد و ما در پی این هستیم که یک همگرایی میان همه دانشگاه‌های بزرگ کشور در این زمینه ایجاد کنیم.

داود یونسیان، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران نیز از آمادگی دانشگاه برای توسعه فناوری و تعاملات صنعتی در حوزه‌های سیاستگذاری و تدوین آیین نامه‌ها خبر داد.

سید جلال دهقانی فیروز آبادی، معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی نیز با ابراز امیدواری از اینکه در مدیریت جدید وزارت علوم، شورای معاونان پژوهشی دانشگاه‌های بزرگ کشور فعال‌تر عمل کند، گفت: برای این امر نیاز است تا برای این شورا دستور کار جدیدی تدوین شود.

وی با تاکید بر ضرورت انجام تحقیقات مشترک میان دانشگاه‌ها، خاطر نشان کرد: علاوه بر آن لازم است برای طرح‌های تحقیقات پیوست فرهنگی-اجتماعی تدوین شود؛ چرا که همانطور که شاهدیم ۹۰ درصد از چالش‌های کشور در حوزه علوم انسانی است و این در حالی است که در این زمینه کمترین توجهی نمی‌شود.

دهقانی با اشاره به نقش دانشگاه علامه طباطبایی در مرجعیت علمی کشور در حوزه علوم انسانی، یادآور شد: در مدیریت جدید این دانشگاه مرجعیت کشور در علوم انسانی در اولویت قرار گرفته است و اکنون ما لازم داریم که این امر از حالت شعاری خارج و به حوزه عملیات وارد شود.

معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه در حال حاضر علوم انسانی اولویت اول دانش آموزان نیست، گفت: جایگاه علوم انسانی در کشور باید تبیین شود.

دکتر مهدی فکور ثقیه، معاون پژوهشی دانشگاه تهران با اشاره به وضعیت بودجه پژوهشی در لایحه ۱۴۰۱، گفت: با توجه به بحث حقوق و مزایا، به نظر می رسد که در وضعیت فعلی، اعتبارات پژوهشی گردش لازم را نداشته باشد.

دکتر محمدرضا موحدی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف نیز در این جلسه با ابراز نگرانی از اختصاص اعتبارات پژوهشی دانشگاه‌های کشور، یادآور شد: باید هر چه سریع‌تر به این موضوع رسیدگی شود؛ چرا که این امر آینده پژوهشی کشور و به ویژه ارتباط دانشگاه با صنعت را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی با اشاره به تفکیک معاونت پژوهشی و فناوری در وزارت علوم، اظهار کرد: جا داشت که این جلسه با حضور هر دو معاونت برگزار می‌شد؛ چون این نگرانی وجود دارد که با تفکیک این معاونت، جدایی بین دو حوزه پژوهش و فناوری ایجاد شود.

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

شغل مناسب برای کسانی که اهل شور و هیجان زیادی نیستند!

راهنمای جامع نگارش رزومه حرفه‌ای برای اپلای

چگونه از فناوری برای افزایش خلاقیت و نوآوری در محیط آموزشی استفاده کنیم؟

نقش شورای معاونان پژوهشی برای اجرای تصمیمات/نگرانی از تفکیک ۲ معاونت پژوهشی و فناوری وزارت علوم

مدیر کل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی وزارت علوم، شورای معاونان پژوهشی دانشگاه‌ها را یک شورای مشورتی توصیف کرد که تصمیمات آن به سایر دانشگاه‌ها نیز تسری خواهد یافت.

به گزارش دانشجو اینترنشنال دکتر عبدالساده نیسی امروز در چهل و چهارمین نشست معاونان پژوهشی دانشگاه‌های بزرگ، شورای معاونان پژوهشی دانشگاه‌های بزرگ کشور را زمینه ارتباط دانشگاه‌ها با وزارت علوم دانست و افزود: از این رو شورای معاونان پژوهشی یک شورای مشورتی برای حوزه‌های پژوهش و فناوری است و هر تصمیمی که در این شورا اتخاذ می‌شود به سایر دانشگاه‌ها نیز تسری خواهد یافت.

وی با بیان اینکه ۶ نفر از اعضای شورای معاونان پژوهشی در مناطق دهگانه آموزش عالی حضور دارند، اظهار کرد: این اعضا می‌توانند تصمیمات این شورا را در مناطق خود اجرایی کنند.

در این نشست همچنین برخی از معاونان پژوهشی نظرات خود را ارائه کردند.

دکتر فاطمه ثقفی، دانشیار دانشکده مدیریت و رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد و تأمین منابع علمی دانشگاه تهران تعامل با دانشگاه‌ها و دانشکده‌های سراسر کشور را از برنامه‌های دانشگاه تهران برای سهولت در دسترسی به منابع علمی دانست و اظهار کرد: دانشگاه تهران منبع عظیمی از اطلاعات و منابع را در اختیار دارد و ما در پی این هستیم که یک همگرایی میان همه دانشگاه‌های بزرگ کشور در این زمینه ایجاد کنیم.

داود یونسیان، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران نیز از آمادگی دانشگاه برای توسعه فناوری و تعاملات صنعتی در حوزه‌های سیاستگذاری و تدوین آیین نامه‌ها خبر داد.

سید جلال دهقانی فیروز آبادی، معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی نیز با ابراز امیدواری از اینکه در مدیریت جدید وزارت علوم، شورای معاونان پژوهشی دانشگاه‌های بزرگ کشور فعال‌تر عمل کند، گفت: برای این امر نیاز است تا برای این شورا دستور کار جدیدی تدوین شود.

وی با تاکید بر ضرورت انجام تحقیقات مشترک میان دانشگاه‌ها، خاطر نشان کرد: علاوه بر آن لازم است برای طرح‌های تحقیقات پیوست فرهنگی-اجتماعی تدوین شود؛ چرا که همانطور که شاهدیم ۹۰ درصد از چالش‌های کشور در حوزه علوم انسانی است و این در حالی است که در این زمینه کمترین توجهی نمی‌شود.

دهقانی با اشاره به نقش دانشگاه علامه طباطبایی در مرجعیت علمی کشور در حوزه علوم انسانی، یادآور شد: در مدیریت جدید این دانشگاه مرجعیت کشور در علوم انسانی در اولویت قرار گرفته است و اکنون ما لازم داریم که این امر از حالت شعاری خارج و به حوزه عملیات وارد شود.

معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه در حال حاضر علوم انسانی اولویت اول دانش آموزان نیست، گفت: جایگاه علوم انسانی در کشور باید تبیین شود.

دکتر مهدی فکور ثقیه، معاون پژوهشی دانشگاه تهران با اشاره به وضعیت بودجه پژوهشی در لایحه ۱۴۰۱، گفت: با توجه به بحث حقوق و مزایا، به نظر می رسد که در وضعیت فعلی، اعتبارات پژوهشی گردش لازم را نداشته باشد.

دکتر محمدرضا موحدی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف نیز در این جلسه با ابراز نگرانی از اختصاص اعتبارات پژوهشی دانشگاه‌های کشور، یادآور شد: باید هر چه سریع‌تر به این موضوع رسیدگی شود؛ چرا که این امر آینده پژوهشی کشور و به ویژه ارتباط دانشگاه با صنعت را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی با اشاره به تفکیک معاونت پژوهشی و فناوری در وزارت علوم، اظهار کرد: جا داشت که این جلسه با حضور هر دو معاونت برگزار می‌شد؛ چون این نگرانی وجود دارد که با تفکیک این معاونت، جدایی بین دو حوزه پژوهش و فناوری ایجاد شود.

انتهای پیام

نقش شورای معاونان پژوهشی برای اجرای تصمیمات/نگرانی از تفکیک ۲ معاونت پژوهشی و فناوری وزارت علوم

مدیر کل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی وزارت علوم، شورای معاونان پژوهشی دانشگاه‌ها را یک شورای مشورتی توصیف کرد که تصمیمات آن به سایر دانشگاه‌ها نیز تسری خواهد یافت.

به گزارش دانشجو اینترنشنال دکتر عبدالساده نیسی امروز در چهل و چهارمین نشست معاونان پژوهشی دانشگاه‌های بزرگ، شورای معاونان پژوهشی دانشگاه‌های بزرگ کشور را زمینه ارتباط دانشگاه‌ها با وزارت علوم دانست و افزود: از این رو شورای معاونان پژوهشی یک شورای مشورتی برای حوزه‌های پژوهش و فناوری است و هر تصمیمی که در این شورا اتخاذ می‌شود به سایر دانشگاه‌ها نیز تسری خواهد یافت.

وی با بیان اینکه ۶ نفر از اعضای شورای معاونان پژوهشی در مناطق دهگانه آموزش عالی حضور دارند، اظهار کرد: این اعضا می‌توانند تصمیمات این شورا را در مناطق خود اجرایی کنند.

در این نشست همچنین برخی از معاونان پژوهشی نظرات خود را ارائه کردند.

دکتر فاطمه ثقفی، دانشیار دانشکده مدیریت و رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد و تأمین منابع علمی دانشگاه تهران تعامل با دانشگاه‌ها و دانشکده‌های سراسر کشور را از برنامه‌های دانشگاه تهران برای سهولت در دسترسی به منابع علمی دانست و اظهار کرد: دانشگاه تهران منبع عظیمی از اطلاعات و منابع را در اختیار دارد و ما در پی این هستیم که یک همگرایی میان همه دانشگاه‌های بزرگ کشور در این زمینه ایجاد کنیم.

داود یونسیان، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران نیز از آمادگی دانشگاه برای توسعه فناوری و تعاملات صنعتی در حوزه‌های سیاستگذاری و تدوین آیین نامه‌ها خبر داد.

سید جلال دهقانی فیروز آبادی، معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی نیز با ابراز امیدواری از اینکه در مدیریت جدید وزارت علوم، شورای معاونان پژوهشی دانشگاه‌های بزرگ کشور فعال‌تر عمل کند، گفت: برای این امر نیاز است تا برای این شورا دستور کار جدیدی تدوین شود.

وی با تاکید بر ضرورت انجام تحقیقات مشترک میان دانشگاه‌ها، خاطر نشان کرد: علاوه بر آن لازم است برای طرح‌های تحقیقات پیوست فرهنگی-اجتماعی تدوین شود؛ چرا که همانطور که شاهدیم ۹۰ درصد از چالش‌های کشور در حوزه علوم انسانی است و این در حالی است که در این زمینه کمترین توجهی نمی‌شود.

دهقانی با اشاره به نقش دانشگاه علامه طباطبایی در مرجعیت علمی کشور در حوزه علوم انسانی، یادآور شد: در مدیریت جدید این دانشگاه مرجعیت کشور در علوم انسانی در اولویت قرار گرفته است و اکنون ما لازم داریم که این امر از حالت شعاری خارج و به حوزه عملیات وارد شود.

معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه در حال حاضر علوم انسانی اولویت اول دانش آموزان نیست، گفت: جایگاه علوم انسانی در کشور باید تبیین شود.

دکتر مهدی فکور ثقیه، معاون پژوهشی دانشگاه تهران با اشاره به وضعیت بودجه پژوهشی در لایحه ۱۴۰۱، گفت: با توجه به بحث حقوق و مزایا، به نظر می رسد که در وضعیت فعلی، اعتبارات پژوهشی گردش لازم را نداشته باشد.

دکتر محمدرضا موحدی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف نیز در این جلسه با ابراز نگرانی از اختصاص اعتبارات پژوهشی دانشگاه‌های کشور، یادآور شد: باید هر چه سریع‌تر به این موضوع رسیدگی شود؛ چرا که این امر آینده پژوهشی کشور و به ویژه ارتباط دانشگاه با صنعت را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی با اشاره به تفکیک معاونت پژوهشی و فناوری در وزارت علوم، اظهار کرد: جا داشت که این جلسه با حضور هر دو معاونت برگزار می‌شد؛ چون این نگرانی وجود دارد که با تفکیک این معاونت، جدایی بین دو حوزه پژوهش و فناوری ایجاد شود.

انتهای پیام

برچسب ها: بودجه پژوهشی
پست قبلی

رونمایی از اولین تصویر فیلم سینمایی بیرو (عکس)

پست بعدی

معاون اجرایی رئیس جمهور عنوان کرد بهره‌برداری بخشی از طرح آبرسانی غدیر تا پایان سال

مربوطه پست ها

شغل مناسب من
علمی

شغل مناسب برای کسانی که اهل شور و هیجان زیادی نیستند!

۳۰ فروردین ۱۴۰۴
راهنمای جامع نگارش رزومه حرفه‌ای برای اپلای
علمی

راهنمای جامع نگارش رزومه حرفه‌ای برای اپلای

۲۵ اسفند ۱۴۰۳
چگونه از فناوری برای افزایش خلاقیت و نوآوری در محیط آموزشی استفاده کنیم؟
علمی

چگونه از فناوری برای افزایش خلاقیت و نوآوری در محیط آموزشی استفاده کنیم؟

۰۸ بهمن ۱۴۰۳
آموزش دیجیتال: آینده‌ای روشن برای یادگیری مادام‌العمر
علمی

آموزش دیجیتال: آینده‌ای روشن برای یادگیری مادام‌العمر

۰۷ بهمن ۱۴۰۳
چطور با استفاده از ابزارهای علمی، چالش‌های روزمره را حل کنیم؟
علمی

چطور با استفاده از ابزارهای علمی، چالش‌های روزمره را حل کنیم؟

۰۶ بهمن ۱۴۰۳
نقش تکنولوژی در تسهیل دسترسی به منابع آموزشی در سراسر جهان
علمی

نقش تکنولوژی در تسهیل دسترسی به منابع آموزشی در سراسر جهان

۰۵ بهمن ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 5 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • افزایش تولید خودروهای اقتصادی، سیاست جدید وزارت صمت
  • فروش نقدی محصولات «سیبا موتور» با تخفیف ویژه آغاز شد
  • ابطال دور جدید ثبت‌نام قرعه‌کشی وارداتی‌ها
  • بازار خودرو قفل شد!
  • درآمدها با هزینه‌ها تناسبی ندارد
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.