دانش جوین
چهارشنبه, خرداد ۲۱, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی سیاسی

دفاعیات شرکت «ایران خودرو» ناامید کننده بود

دانش جوین توسط دانش جوین
۰۲ بهمن ۱۴۰۰
در سیاسی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
7
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر
دفاعیات شرکت «ایران خودرو» ناامید کننده بود

دانشجو اینترنشنال/اصفهان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: رانت دولتی که ایران‌خودرو دریافت می‌کند، سبب شده که هیچ‌گونه تغییری در کیفیت و خدمات پس از فروش این شرکت داده نشود.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با دانشجو اینترنشنال درباره بی‌کیفیت بودن خودروهای داخلی و مشکلات ایمنی این خودروها، اظهار کرد: تا زمانی که دولت شریک اصلی شرکت خودروسازی ایران‌خودرو است، به هر ترتیبی سعی می‌کند این شرکت را حفظ کند. در حالی که مجلس دهم مصوبه‌ای داشت مبنی بر اینکه شرکت‌های ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی واگذار شوند، اما در دولت قبل و دولت فعلی این مصوبه اجرا نشد.

وی افزود: رانت دولتی که ایران‌خودرو دریافت می‌کند، سبب شده که هیچ‌گونه تغییری در کیفیت و خدمات پس از فروش این شرکت داده نشود که در حادثه اخیر  این موضوع به خوبی اثبات شد. خودروهای زیادی در جاده بهبهان به یکدیگر برخورد کردند، اما ایربک هیچ یک از این خودروها عمل نکرده بود و بیانیه و دفاع شرکت ایران خودرو در این رابطه غیرکارشناسی و نا امید کننده بود.

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: با توجه به اینکه دولت شریک اصلی ایران خودرو و سایپا است، اقدام مؤثری در این باره انجام نمی‌دهد و مجلس باید از وزیر صنعت و معدن سؤال کند تا دلایل خود را بیان کنند و در صورتی که پاسخ وزیر قانع کننده نبود، مجلس باید طبق قانون از اختیارات خود استفاده کند.

سلیمی با بیان اینکه ایربک برای نجات جان راننده و سرنشینان در خودرو تعبیه می‌شود، تصریح کرد: دفاعیات ایران خودرو از باز نشدن ایربک‌ها خجالت‌آور بود. شرکت استدلال می‌کرد که چون برخوردها از پشت بوده ایربک‌ها عمل نکرده که این استدلال به کل اشتباه است و همان‌طور که در تصاویر دیدیم، عقب و جلوی خودروها آسیب جدی دیده بود و دفاعیات این شرکت تنها بهانه آوردن و توجیه اشتباه بود.

وی افزود: اگر وضعیت خودروسازی به همین شکل جلو رود، به هیچ جایی نمی‌رسیم. در جهان هر شرکت خودروسازی چند برند تولید می‌کند، اما در ایران به این شکل نیست و تنها حجم تولید را بالا می‌بریم که این عمل تا زمانی که خودروها کیفیت نداشته باشند و امنیت جانی مردم را تأمین نکنند، هیچ سودی برای کشور ندارد. اگر استدلال می‌کنند که دو شرکت خودروسازی ایرانی ضرردِه هستند، چرا آنان را به بخش خصوصی واگذار نمی‌کنند و فقط امکانات و پول به این دو شرکت خودروسازی اختصاص می‌دهند. تا زمانی که ایران‌خودرو و سایپا به بخش خصوصی واگذار نشوند، مشکلات فعلی پابرجا می‌ماند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس، گفت: گزینه‌های مردم برای انتخاب خودرو اندک است و با این شرایط خودروسازی ایران به موفقیت نمی‌رسد. خودروهای داخلی در حالی که بی‌کیفیت هستند قیمت بالایی هم دارند و این با منطق سازگاری ندارد.

انتهای پیام

دفاعیات شرکت «ایران خودرو» ناامید کننده بود

دانشجو اینترنشنال/اصفهان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: رانت دولتی که ایران‌خودرو دریافت می‌کند، سبب شده که هیچ‌گونه تغییری در کیفیت و خدمات پس از فروش این شرکت داده نشود.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با دانشجو اینترنشنال درباره بی‌کیفیت بودن خودروهای داخلی و مشکلات ایمنی این خودروها، اظهار کرد: تا زمانی که دولت شریک اصلی شرکت خودروسازی ایران‌خودرو است، به هر ترتیبی سعی می‌کند این شرکت را حفظ کند. در حالی که مجلس دهم مصوبه‌ای داشت مبنی بر اینکه شرکت‌های ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی واگذار شوند، اما در دولت قبل و دولت فعلی این مصوبه اجرا نشد.

وی افزود: رانت دولتی که ایران‌خودرو دریافت می‌کند، سبب شده که هیچ‌گونه تغییری در کیفیت و خدمات پس از فروش این شرکت داده نشود که در حادثه اخیر  این موضوع به خوبی اثبات شد. خودروهای زیادی در جاده بهبهان به یکدیگر برخورد کردند، اما ایربک هیچ یک از این خودروها عمل نکرده بود و بیانیه و دفاع شرکت ایران خودرو در این رابطه غیرکارشناسی و نا امید کننده بود.

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: با توجه به اینکه دولت شریک اصلی ایران خودرو و سایپا است، اقدام مؤثری در این باره انجام نمی‌دهد و مجلس باید از وزیر صنعت و معدن سؤال کند تا دلایل خود را بیان کنند و در صورتی که پاسخ وزیر قانع کننده نبود، مجلس باید طبق قانون از اختیارات خود استفاده کند.

سلیمی با بیان اینکه ایربک برای نجات جان راننده و سرنشینان در خودرو تعبیه می‌شود، تصریح کرد: دفاعیات ایران خودرو از باز نشدن ایربک‌ها خجالت‌آور بود. شرکت استدلال می‌کرد که چون برخوردها از پشت بوده ایربک‌ها عمل نکرده که این استدلال به کل اشتباه است و همان‌طور که در تصاویر دیدیم، عقب و جلوی خودروها آسیب جدی دیده بود و دفاعیات این شرکت تنها بهانه آوردن و توجیه اشتباه بود.

وی افزود: اگر وضعیت خودروسازی به همین شکل جلو رود، به هیچ جایی نمی‌رسیم. در جهان هر شرکت خودروسازی چند برند تولید می‌کند، اما در ایران به این شکل نیست و تنها حجم تولید را بالا می‌بریم که این عمل تا زمانی که خودروها کیفیت نداشته باشند و امنیت جانی مردم را تأمین نکنند، هیچ سودی برای کشور ندارد. اگر استدلال می‌کنند که دو شرکت خودروسازی ایرانی ضرردِه هستند، چرا آنان را به بخش خصوصی واگذار نمی‌کنند و فقط امکانات و پول به این دو شرکت خودروسازی اختصاص می‌دهند. تا زمانی که ایران‌خودرو و سایپا به بخش خصوصی واگذار نشوند، مشکلات فعلی پابرجا می‌ماند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس، گفت: گزینه‌های مردم برای انتخاب خودرو اندک است و با این شرایط خودروسازی ایران به موفقیت نمی‌رسد. خودروهای داخلی در حالی که بی‌کیفیت هستند قیمت بالایی هم دارند و این با منطق سازگاری ندارد.

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

پای طالبان روی حق‌آبه ایران

ائمه جمعه با رفتار خود امر به تقوا کنند/تفاوت گفتار و رفتار امام جمعه مستمع را سر لج می‌آورد

مرگ در بازگشت به غربت

دفاعیات شرکت «ایران خودرو» ناامید کننده بود

دانشجو اینترنشنال/اصفهان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: رانت دولتی که ایران‌خودرو دریافت می‌کند، سبب شده که هیچ‌گونه تغییری در کیفیت و خدمات پس از فروش این شرکت داده نشود.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با دانشجو اینترنشنال درباره بی‌کیفیت بودن خودروهای داخلی و مشکلات ایمنی این خودروها، اظهار کرد: تا زمانی که دولت شریک اصلی شرکت خودروسازی ایران‌خودرو است، به هر ترتیبی سعی می‌کند این شرکت را حفظ کند. در حالی که مجلس دهم مصوبه‌ای داشت مبنی بر اینکه شرکت‌های ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی واگذار شوند، اما در دولت قبل و دولت فعلی این مصوبه اجرا نشد.

وی افزود: رانت دولتی که ایران‌خودرو دریافت می‌کند، سبب شده که هیچ‌گونه تغییری در کیفیت و خدمات پس از فروش این شرکت داده نشود که در حادثه اخیر  این موضوع به خوبی اثبات شد. خودروهای زیادی در جاده بهبهان به یکدیگر برخورد کردند، اما ایربک هیچ یک از این خودروها عمل نکرده بود و بیانیه و دفاع شرکت ایران خودرو در این رابطه غیرکارشناسی و نا امید کننده بود.

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: با توجه به اینکه دولت شریک اصلی ایران خودرو و سایپا است، اقدام مؤثری در این باره انجام نمی‌دهد و مجلس باید از وزیر صنعت و معدن سؤال کند تا دلایل خود را بیان کنند و در صورتی که پاسخ وزیر قانع کننده نبود، مجلس باید طبق قانون از اختیارات خود استفاده کند.

سلیمی با بیان اینکه ایربک برای نجات جان راننده و سرنشینان در خودرو تعبیه می‌شود، تصریح کرد: دفاعیات ایران خودرو از باز نشدن ایربک‌ها خجالت‌آور بود. شرکت استدلال می‌کرد که چون برخوردها از پشت بوده ایربک‌ها عمل نکرده که این استدلال به کل اشتباه است و همان‌طور که در تصاویر دیدیم، عقب و جلوی خودروها آسیب جدی دیده بود و دفاعیات این شرکت تنها بهانه آوردن و توجیه اشتباه بود.

وی افزود: اگر وضعیت خودروسازی به همین شکل جلو رود، به هیچ جایی نمی‌رسیم. در جهان هر شرکت خودروسازی چند برند تولید می‌کند، اما در ایران به این شکل نیست و تنها حجم تولید را بالا می‌بریم که این عمل تا زمانی که خودروها کیفیت نداشته باشند و امنیت جانی مردم را تأمین نکنند، هیچ سودی برای کشور ندارد. اگر استدلال می‌کنند که دو شرکت خودروسازی ایرانی ضرردِه هستند، چرا آنان را به بخش خصوصی واگذار نمی‌کنند و فقط امکانات و پول به این دو شرکت خودروسازی اختصاص می‌دهند. تا زمانی که ایران‌خودرو و سایپا به بخش خصوصی واگذار نشوند، مشکلات فعلی پابرجا می‌ماند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس، گفت: گزینه‌های مردم برای انتخاب خودرو اندک است و با این شرایط خودروسازی ایران به موفقیت نمی‌رسد. خودروهای داخلی در حالی که بی‌کیفیت هستند قیمت بالایی هم دارند و این با منطق سازگاری ندارد.

انتهای پیام

دفاعیات شرکت «ایران خودرو» ناامید کننده بود

دانشجو اینترنشنال/اصفهان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: رانت دولتی که ایران‌خودرو دریافت می‌کند، سبب شده که هیچ‌گونه تغییری در کیفیت و خدمات پس از فروش این شرکت داده نشود.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با دانشجو اینترنشنال درباره بی‌کیفیت بودن خودروهای داخلی و مشکلات ایمنی این خودروها، اظهار کرد: تا زمانی که دولت شریک اصلی شرکت خودروسازی ایران‌خودرو است، به هر ترتیبی سعی می‌کند این شرکت را حفظ کند. در حالی که مجلس دهم مصوبه‌ای داشت مبنی بر اینکه شرکت‌های ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی واگذار شوند، اما در دولت قبل و دولت فعلی این مصوبه اجرا نشد.

وی افزود: رانت دولتی که ایران‌خودرو دریافت می‌کند، سبب شده که هیچ‌گونه تغییری در کیفیت و خدمات پس از فروش این شرکت داده نشود که در حادثه اخیر  این موضوع به خوبی اثبات شد. خودروهای زیادی در جاده بهبهان به یکدیگر برخورد کردند، اما ایربک هیچ یک از این خودروها عمل نکرده بود و بیانیه و دفاع شرکت ایران خودرو در این رابطه غیرکارشناسی و نا امید کننده بود.

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: با توجه به اینکه دولت شریک اصلی ایران خودرو و سایپا است، اقدام مؤثری در این باره انجام نمی‌دهد و مجلس باید از وزیر صنعت و معدن سؤال کند تا دلایل خود را بیان کنند و در صورتی که پاسخ وزیر قانع کننده نبود، مجلس باید طبق قانون از اختیارات خود استفاده کند.

سلیمی با بیان اینکه ایربک برای نجات جان راننده و سرنشینان در خودرو تعبیه می‌شود، تصریح کرد: دفاعیات ایران خودرو از باز نشدن ایربک‌ها خجالت‌آور بود. شرکت استدلال می‌کرد که چون برخوردها از پشت بوده ایربک‌ها عمل نکرده که این استدلال به کل اشتباه است و همان‌طور که در تصاویر دیدیم، عقب و جلوی خودروها آسیب جدی دیده بود و دفاعیات این شرکت تنها بهانه آوردن و توجیه اشتباه بود.

وی افزود: اگر وضعیت خودروسازی به همین شکل جلو رود، به هیچ جایی نمی‌رسیم. در جهان هر شرکت خودروسازی چند برند تولید می‌کند، اما در ایران به این شکل نیست و تنها حجم تولید را بالا می‌بریم که این عمل تا زمانی که خودروها کیفیت نداشته باشند و امنیت جانی مردم را تأمین نکنند، هیچ سودی برای کشور ندارد. اگر استدلال می‌کنند که دو شرکت خودروسازی ایرانی ضرردِه هستند، چرا آنان را به بخش خصوصی واگذار نمی‌کنند و فقط امکانات و پول به این دو شرکت خودروسازی اختصاص می‌دهند. تا زمانی که ایران‌خودرو و سایپا به بخش خصوصی واگذار نشوند، مشکلات فعلی پابرجا می‌ماند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس، گفت: گزینه‌های مردم برای انتخاب خودرو اندک است و با این شرایط خودروسازی ایران به موفقیت نمی‌رسد. خودروهای داخلی در حالی که بی‌کیفیت هستند قیمت بالایی هم دارند و این با منطق سازگاری ندارد.

انتهای پیام

برچسب ها: شرکت خودروساز
پست قبلی

انتقاد رئیس بانک جهانی از قرارداد ۶۹ میلیارد دلاری مایکروسافت

پست بعدی

رایزنی اروپا برای منابع جایگزین گاز روسیه

مربوطه پست ها

پای طالبان روی حق‌آبه ایران
سیاسی

پای طالبان روی حق‌آبه ایران

۰۶ مرداد ۱۴۰۱
ائمه جمعه با رفتار خود امر به تقوا کنند/تفاوت گفتار و رفتار امام جمعه مستمع را سر لج می‌آورد
سیاسی

ائمه جمعه با رفتار خود امر به تقوا کنند/تفاوت گفتار و رفتار امام جمعه مستمع را سر لج می‌آورد

۰۶ مرداد ۱۴۰۱
مرگ در بازگشت به غربت
سیاسی

مرگ در بازگشت به غربت

۰۶ مرداد ۱۴۰۱
واکنش آمریکا به اظهارات اخیر بورل درباره احیای برجام
سیاسی

واکنش آمریکا به اظهارات اخیر بورل درباره احیای برجام

۰۵ مرداد ۱۴۰۱
اعضای جدید شورای نگهبان را بیشتر بشناسید
سیاسی

اعضای جدید شورای نگهبان را بیشتر بشناسید

۰۵ مرداد ۱۴۰۱
آمریکا: تصمیم سیاسی‌مان را در زمینه احیای برجام گرفته‌ایم
سیاسی

آمریکا: تصمیم سیاسی‌مان را در زمینه احیای برجام گرفته‌ایم

۰۴ مرداد ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + شانزده =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • بهترین چاپخانه‌های دیجیتال را از کجا پیدا کنیم؟ راهنمای جامع انتخاب چاپخانه حرفه‌ای
  • ۴۰ هزار رشته قنات در کشور احیا می شود
  • آب مسأله اول کشور شده است
  • ۱۹ میلیون هکتار زمین طی ۵ سال آبخیزداری می‌شود
  • بررسی بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌ای که گذشت
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.