دانش جوین
چهارشنبه, مرداد ۱۵, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی صنعت و تجارت

رئیس اتاق مشترک ایران و تاجیکستان: برندسازی یکی از نیازهای بزرگ تجارت خارجی است

دانش جوین توسط دانش جوین
۲۷ دی ۱۴۰۰
در صنعت و تجارت
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
5
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر
برندسازی یکی از نیازهای بزرگ تجارت خارجی است

دانشجو اینترنشنال/خراسان رضوی رئیس اتاق مشترک ایران و تاجیکستان گفت: برند یکی از اصول تجارت خارجی است. امروز علت بروز برخی مشکلات در تولید و صادرات کالای باکیفیت و بی‌کیفیت به کشورهایی همچون تاجیکستان، ترکمنستان، قرقیزستان و ازبکستان صاحب برند نبودن کالای صادرکنندگان است. اگر کالاها صاحب برند باشد، هرگز کالای غیرمرغوبی صادر نخواهد شد.

محمدحسین روشنک صبح امروز، ۲۷ دی، در همایش تقویت همکاری ایران و تاجیکستان در خصوص الزامات تجارت خارجی ایران اظهار کرد: اولین الزام برای تجارت خارجی اقتصاد رقابت‌پذیر است ایران هم باید اقتصادی رقابت‌پذیر داشته باشد تا بتواند با کشورهای هدف و رقیب رقابت کند. اگر امروز کشور چین اقتصاد دنیا را تحت تاثیر قرار داده، به دلیل وجود همین اقتصاد رقابت‌پذیر است.

وی افزود: دومین الزام تولید صادرات محور است. برای مثال می‌توان باز هم به چین اشاره کرد که برخی از کالاهای تولیدی آن مخصوص صادرات و توزیع آن‌ در کشور خودشان ممنوع است. الزام سوم نیز ظرفیت اضافی تولید است. وقتی در بازار داخلی کالایی قوی و دارای درآمد بالاست، آنگاه تولیدکننده دلیلی برای صادرات ندارد.

رئیس اتاق مشترک ایران و تاجیکستان عنوان کرد: الزام دیگر تجارت خارجی تشکیل سازمان مستقل مدیریت تجارت خارجی است. چندین سال است که با این مشکل مواجه‌ایم زیرا سازمان صنعت، معدن و تجارت به دلیل تنظیم بازار داخلی و تولید در حوزه مدیریت خارجی اقتصادی چه در عرصه واردات و چه صادرات موفق نبوده است.

وی ادامه داد: دیپلماسی تجاری نیز یکی دیگر از الزامات تجارت خارجی است. وزارت امور خارجه باید مانند وزارت خارجه کشورهای کره و چین که سفرای آن‌ها ابتدا سفیر اقتصادی هستند، عمل کند. اینکه سفرای ما پای کار اقتصاد کشور باشند از هر اقدامی برای تجارت خارجی مفیدتر است. نقشی که سفارتخانه‌های ما می‌توانند در عرصه واردات و تجارت داشته باشند، از سازمان و وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز بالاتر است. بخش خصوصی نیز باید در حوزه تجارت خارجی پای کار و حاضر باشد.

رئیس اتاق مشترک ایران و تاجیکستان تصریح کرد: زیرساخت‌های قوی نیز مهمترین بخش الزامات تجارت خارجی است. کشور ایران در حمل‌ونقل ریلی و جاده‌ای با مشکلات متعددی روبه‌رو است. به عنوان مثال در حوزه واردات کامیون مشکلاتی وجود دارد، در حالی‌ که  وجود این مورد برای تجارت واجب است.

روشنک افزود: برای خراسان رضوی برنامه توسعه صادراتی با الزام رسیدن به سرانه سالانه ۵۰۰ دلار داشتیم که متاسفانه به آن نرسیده‌ایم. البته شاید قسمتی از عوامل نرسیدن به این سرانه تحریم‌ها باشد.

خراسان رضوی چهارمین هدف صادراتی تاجیکستان بعد از افغانستان، ترکمنستان و عراق است

در ادامه، سعید صیفی، مدیر نمایشگاه بین‌المللی مشهد، در خصوص برگزاری ششمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان اظهار کرد: اقتصاد تاجیکستان در سال گذشته ۴.۵ درصد رشد داشته است. ایران طی ۳۰ سال روابط با تاجیکستان استقلال این کشور را به رسمیت شناخته و ۲ کشور با بهره‌گیری از اشتراکات عمیق تاریخی، تمدنی، زبانی و فرهنگی توانسته‌اند به سطح بالایی از مناسبات در عرصه‌های دوجانبه بین‌المللی و منطقه‌ای دست یابند. 

وی افزود: اکثر اقلام صادراتی ایران به کشور تاجیکستان در حوزه مصالح ساختمانی شامل کاشی و سرامیک، انواع رنگ، لوله و پروفیل، ورقه‌های شیشه‌ای است. همچنین انواع شوینده‌ها، مواد غذایی، شیرخشک و دارو نیز شامل اقلام صادراتی به این کشور است.

مدیر نمایشگاه بین‌المللی مشهد عنوان کرد: خراسان رضوی چهارمین هدف صادراتی تاجیکستان بعد از افغانستان، ترکمنستان و عراق است. همچنین از جمله اقلام وارداتی تاجیکستان به ایران نیز می‌توان به مواد اولیه و واسطه‌ای برای بخش تولید مانند پنبه، پیله کرم ابریشم، کاغذ و مقوا و… اشاره کرد. علاوه بر این ایران با داشتن بیش از ۶۸ نوع ماده معدنی و تاجیکستان با برخورداری از بیش از ۴۰ نوع ماده معدنی و فلز گران‌بها در دنیا بی‌نظیر هستند.

انتهای پیام

برندسازی یکی از نیازهای بزرگ تجارت خارجی است

دانشجو اینترنشنال/خراسان رضوی رئیس اتاق مشترک ایران و تاجیکستان گفت: برند یکی از اصول تجارت خارجی است. امروز علت بروز برخی مشکلات در تولید و صادرات کالای باکیفیت و بی‌کیفیت به کشورهایی همچون تاجیکستان، ترکمنستان، قرقیزستان و ازبکستان صاحب برند نبودن کالای صادرکنندگان است. اگر کالاها صاحب برند باشد، هرگز کالای غیرمرغوبی صادر نخواهد شد.

محمدحسین روشنک صبح امروز، ۲۷ دی، در همایش تقویت همکاری ایران و تاجیکستان در خصوص الزامات تجارت خارجی ایران اظهار کرد: اولین الزام برای تجارت خارجی اقتصاد رقابت‌پذیر است ایران هم باید اقتصادی رقابت‌پذیر داشته باشد تا بتواند با کشورهای هدف و رقیب رقابت کند. اگر امروز کشور چین اقتصاد دنیا را تحت تاثیر قرار داده، به دلیل وجود همین اقتصاد رقابت‌پذیر است.

وی افزود: دومین الزام تولید صادرات محور است. برای مثال می‌توان باز هم به چین اشاره کرد که برخی از کالاهای تولیدی آن مخصوص صادرات و توزیع آن‌ در کشور خودشان ممنوع است. الزام سوم نیز ظرفیت اضافی تولید است. وقتی در بازار داخلی کالایی قوی و دارای درآمد بالاست، آنگاه تولیدکننده دلیلی برای صادرات ندارد.

رئیس اتاق مشترک ایران و تاجیکستان عنوان کرد: الزام دیگر تجارت خارجی تشکیل سازمان مستقل مدیریت تجارت خارجی است. چندین سال است که با این مشکل مواجه‌ایم زیرا سازمان صنعت، معدن و تجارت به دلیل تنظیم بازار داخلی و تولید در حوزه مدیریت خارجی اقتصادی چه در عرصه واردات و چه صادرات موفق نبوده است.

وی ادامه داد: دیپلماسی تجاری نیز یکی دیگر از الزامات تجارت خارجی است. وزارت امور خارجه باید مانند وزارت خارجه کشورهای کره و چین که سفرای آن‌ها ابتدا سفیر اقتصادی هستند، عمل کند. اینکه سفرای ما پای کار اقتصاد کشور باشند از هر اقدامی برای تجارت خارجی مفیدتر است. نقشی که سفارتخانه‌های ما می‌توانند در عرصه واردات و تجارت داشته باشند، از سازمان و وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز بالاتر است. بخش خصوصی نیز باید در حوزه تجارت خارجی پای کار و حاضر باشد.

رئیس اتاق مشترک ایران و تاجیکستان تصریح کرد: زیرساخت‌های قوی نیز مهمترین بخش الزامات تجارت خارجی است. کشور ایران در حمل‌ونقل ریلی و جاده‌ای با مشکلات متعددی روبه‌رو است. به عنوان مثال در حوزه واردات کامیون مشکلاتی وجود دارد، در حالی‌ که  وجود این مورد برای تجارت واجب است.

روشنک افزود: برای خراسان رضوی برنامه توسعه صادراتی با الزام رسیدن به سرانه سالانه ۵۰۰ دلار داشتیم که متاسفانه به آن نرسیده‌ایم. البته شاید قسمتی از عوامل نرسیدن به این سرانه تحریم‌ها باشد.

خراسان رضوی چهارمین هدف صادراتی تاجیکستان بعد از افغانستان، ترکمنستان و عراق است

در ادامه، سعید صیفی، مدیر نمایشگاه بین‌المللی مشهد، در خصوص برگزاری ششمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان اظهار کرد: اقتصاد تاجیکستان در سال گذشته ۴.۵ درصد رشد داشته است. ایران طی ۳۰ سال روابط با تاجیکستان استقلال این کشور را به رسمیت شناخته و ۲ کشور با بهره‌گیری از اشتراکات عمیق تاریخی، تمدنی، زبانی و فرهنگی توانسته‌اند به سطح بالایی از مناسبات در عرصه‌های دوجانبه بین‌المللی و منطقه‌ای دست یابند. 

وی افزود: اکثر اقلام صادراتی ایران به کشور تاجیکستان در حوزه مصالح ساختمانی شامل کاشی و سرامیک، انواع رنگ، لوله و پروفیل، ورقه‌های شیشه‌ای است. همچنین انواع شوینده‌ها، مواد غذایی، شیرخشک و دارو نیز شامل اقلام صادراتی به این کشور است.

مدیر نمایشگاه بین‌المللی مشهد عنوان کرد: خراسان رضوی چهارمین هدف صادراتی تاجیکستان بعد از افغانستان، ترکمنستان و عراق است. همچنین از جمله اقلام وارداتی تاجیکستان به ایران نیز می‌توان به مواد اولیه و واسطه‌ای برای بخش تولید مانند پنبه، پیله کرم ابریشم، کاغذ و مقوا و… اشاره کرد. علاوه بر این ایران با داشتن بیش از ۶۸ نوع ماده معدنی و تاجیکستان با برخورداری از بیش از ۴۰ نوع ماده معدنی و فلز گران‌بها در دنیا بی‌نظیر هستند.

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

بازار لوازم خانگی از رونق افتاد

قیمت سیمان امروز ۱۳ مرداد ماه ۱۴۰۴ / ادامه رکود در بازار سیمان

عملکرد فولاد مبارکه زیر ذره‌بین آمار/ ثبات فروش داخل و جهش صادراتی

برندسازی یکی از نیازهای بزرگ تجارت خارجی است

دانشجو اینترنشنال/خراسان رضوی رئیس اتاق مشترک ایران و تاجیکستان گفت: برند یکی از اصول تجارت خارجی است. امروز علت بروز برخی مشکلات در تولید و صادرات کالای باکیفیت و بی‌کیفیت به کشورهایی همچون تاجیکستان، ترکمنستان، قرقیزستان و ازبکستان صاحب برند نبودن کالای صادرکنندگان است. اگر کالاها صاحب برند باشد، هرگز کالای غیرمرغوبی صادر نخواهد شد.

محمدحسین روشنک صبح امروز، ۲۷ دی، در همایش تقویت همکاری ایران و تاجیکستان در خصوص الزامات تجارت خارجی ایران اظهار کرد: اولین الزام برای تجارت خارجی اقتصاد رقابت‌پذیر است ایران هم باید اقتصادی رقابت‌پذیر داشته باشد تا بتواند با کشورهای هدف و رقیب رقابت کند. اگر امروز کشور چین اقتصاد دنیا را تحت تاثیر قرار داده، به دلیل وجود همین اقتصاد رقابت‌پذیر است.

وی افزود: دومین الزام تولید صادرات محور است. برای مثال می‌توان باز هم به چین اشاره کرد که برخی از کالاهای تولیدی آن مخصوص صادرات و توزیع آن‌ در کشور خودشان ممنوع است. الزام سوم نیز ظرفیت اضافی تولید است. وقتی در بازار داخلی کالایی قوی و دارای درآمد بالاست، آنگاه تولیدکننده دلیلی برای صادرات ندارد.

رئیس اتاق مشترک ایران و تاجیکستان عنوان کرد: الزام دیگر تجارت خارجی تشکیل سازمان مستقل مدیریت تجارت خارجی است. چندین سال است که با این مشکل مواجه‌ایم زیرا سازمان صنعت، معدن و تجارت به دلیل تنظیم بازار داخلی و تولید در حوزه مدیریت خارجی اقتصادی چه در عرصه واردات و چه صادرات موفق نبوده است.

وی ادامه داد: دیپلماسی تجاری نیز یکی دیگر از الزامات تجارت خارجی است. وزارت امور خارجه باید مانند وزارت خارجه کشورهای کره و چین که سفرای آن‌ها ابتدا سفیر اقتصادی هستند، عمل کند. اینکه سفرای ما پای کار اقتصاد کشور باشند از هر اقدامی برای تجارت خارجی مفیدتر است. نقشی که سفارتخانه‌های ما می‌توانند در عرصه واردات و تجارت داشته باشند، از سازمان و وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز بالاتر است. بخش خصوصی نیز باید در حوزه تجارت خارجی پای کار و حاضر باشد.

رئیس اتاق مشترک ایران و تاجیکستان تصریح کرد: زیرساخت‌های قوی نیز مهمترین بخش الزامات تجارت خارجی است. کشور ایران در حمل‌ونقل ریلی و جاده‌ای با مشکلات متعددی روبه‌رو است. به عنوان مثال در حوزه واردات کامیون مشکلاتی وجود دارد، در حالی‌ که  وجود این مورد برای تجارت واجب است.

روشنک افزود: برای خراسان رضوی برنامه توسعه صادراتی با الزام رسیدن به سرانه سالانه ۵۰۰ دلار داشتیم که متاسفانه به آن نرسیده‌ایم. البته شاید قسمتی از عوامل نرسیدن به این سرانه تحریم‌ها باشد.

خراسان رضوی چهارمین هدف صادراتی تاجیکستان بعد از افغانستان، ترکمنستان و عراق است

در ادامه، سعید صیفی، مدیر نمایشگاه بین‌المللی مشهد، در خصوص برگزاری ششمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان اظهار کرد: اقتصاد تاجیکستان در سال گذشته ۴.۵ درصد رشد داشته است. ایران طی ۳۰ سال روابط با تاجیکستان استقلال این کشور را به رسمیت شناخته و ۲ کشور با بهره‌گیری از اشتراکات عمیق تاریخی، تمدنی، زبانی و فرهنگی توانسته‌اند به سطح بالایی از مناسبات در عرصه‌های دوجانبه بین‌المللی و منطقه‌ای دست یابند. 

وی افزود: اکثر اقلام صادراتی ایران به کشور تاجیکستان در حوزه مصالح ساختمانی شامل کاشی و سرامیک، انواع رنگ، لوله و پروفیل، ورقه‌های شیشه‌ای است. همچنین انواع شوینده‌ها، مواد غذایی، شیرخشک و دارو نیز شامل اقلام صادراتی به این کشور است.

مدیر نمایشگاه بین‌المللی مشهد عنوان کرد: خراسان رضوی چهارمین هدف صادراتی تاجیکستان بعد از افغانستان، ترکمنستان و عراق است. همچنین از جمله اقلام وارداتی تاجیکستان به ایران نیز می‌توان به مواد اولیه و واسطه‌ای برای بخش تولید مانند پنبه، پیله کرم ابریشم، کاغذ و مقوا و… اشاره کرد. علاوه بر این ایران با داشتن بیش از ۶۸ نوع ماده معدنی و تاجیکستان با برخورداری از بیش از ۴۰ نوع ماده معدنی و فلز گران‌بها در دنیا بی‌نظیر هستند.

انتهای پیام

برندسازی یکی از نیازهای بزرگ تجارت خارجی است

دانشجو اینترنشنال/خراسان رضوی رئیس اتاق مشترک ایران و تاجیکستان گفت: برند یکی از اصول تجارت خارجی است. امروز علت بروز برخی مشکلات در تولید و صادرات کالای باکیفیت و بی‌کیفیت به کشورهایی همچون تاجیکستان، ترکمنستان، قرقیزستان و ازبکستان صاحب برند نبودن کالای صادرکنندگان است. اگر کالاها صاحب برند باشد، هرگز کالای غیرمرغوبی صادر نخواهد شد.

محمدحسین روشنک صبح امروز، ۲۷ دی، در همایش تقویت همکاری ایران و تاجیکستان در خصوص الزامات تجارت خارجی ایران اظهار کرد: اولین الزام برای تجارت خارجی اقتصاد رقابت‌پذیر است ایران هم باید اقتصادی رقابت‌پذیر داشته باشد تا بتواند با کشورهای هدف و رقیب رقابت کند. اگر امروز کشور چین اقتصاد دنیا را تحت تاثیر قرار داده، به دلیل وجود همین اقتصاد رقابت‌پذیر است.

وی افزود: دومین الزام تولید صادرات محور است. برای مثال می‌توان باز هم به چین اشاره کرد که برخی از کالاهای تولیدی آن مخصوص صادرات و توزیع آن‌ در کشور خودشان ممنوع است. الزام سوم نیز ظرفیت اضافی تولید است. وقتی در بازار داخلی کالایی قوی و دارای درآمد بالاست، آنگاه تولیدکننده دلیلی برای صادرات ندارد.

رئیس اتاق مشترک ایران و تاجیکستان عنوان کرد: الزام دیگر تجارت خارجی تشکیل سازمان مستقل مدیریت تجارت خارجی است. چندین سال است که با این مشکل مواجه‌ایم زیرا سازمان صنعت، معدن و تجارت به دلیل تنظیم بازار داخلی و تولید در حوزه مدیریت خارجی اقتصادی چه در عرصه واردات و چه صادرات موفق نبوده است.

وی ادامه داد: دیپلماسی تجاری نیز یکی دیگر از الزامات تجارت خارجی است. وزارت امور خارجه باید مانند وزارت خارجه کشورهای کره و چین که سفرای آن‌ها ابتدا سفیر اقتصادی هستند، عمل کند. اینکه سفرای ما پای کار اقتصاد کشور باشند از هر اقدامی برای تجارت خارجی مفیدتر است. نقشی که سفارتخانه‌های ما می‌توانند در عرصه واردات و تجارت داشته باشند، از سازمان و وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز بالاتر است. بخش خصوصی نیز باید در حوزه تجارت خارجی پای کار و حاضر باشد.

رئیس اتاق مشترک ایران و تاجیکستان تصریح کرد: زیرساخت‌های قوی نیز مهمترین بخش الزامات تجارت خارجی است. کشور ایران در حمل‌ونقل ریلی و جاده‌ای با مشکلات متعددی روبه‌رو است. به عنوان مثال در حوزه واردات کامیون مشکلاتی وجود دارد، در حالی‌ که  وجود این مورد برای تجارت واجب است.

روشنک افزود: برای خراسان رضوی برنامه توسعه صادراتی با الزام رسیدن به سرانه سالانه ۵۰۰ دلار داشتیم که متاسفانه به آن نرسیده‌ایم. البته شاید قسمتی از عوامل نرسیدن به این سرانه تحریم‌ها باشد.

خراسان رضوی چهارمین هدف صادراتی تاجیکستان بعد از افغانستان، ترکمنستان و عراق است

در ادامه، سعید صیفی، مدیر نمایشگاه بین‌المللی مشهد، در خصوص برگزاری ششمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان اظهار کرد: اقتصاد تاجیکستان در سال گذشته ۴.۵ درصد رشد داشته است. ایران طی ۳۰ سال روابط با تاجیکستان استقلال این کشور را به رسمیت شناخته و ۲ کشور با بهره‌گیری از اشتراکات عمیق تاریخی، تمدنی، زبانی و فرهنگی توانسته‌اند به سطح بالایی از مناسبات در عرصه‌های دوجانبه بین‌المللی و منطقه‌ای دست یابند. 

وی افزود: اکثر اقلام صادراتی ایران به کشور تاجیکستان در حوزه مصالح ساختمانی شامل کاشی و سرامیک، انواع رنگ، لوله و پروفیل، ورقه‌های شیشه‌ای است. همچنین انواع شوینده‌ها، مواد غذایی، شیرخشک و دارو نیز شامل اقلام صادراتی به این کشور است.

مدیر نمایشگاه بین‌المللی مشهد عنوان کرد: خراسان رضوی چهارمین هدف صادراتی تاجیکستان بعد از افغانستان، ترکمنستان و عراق است. همچنین از جمله اقلام وارداتی تاجیکستان به ایران نیز می‌توان به مواد اولیه و واسطه‌ای برای بخش تولید مانند پنبه، پیله کرم ابریشم، کاغذ و مقوا و… اشاره کرد. علاوه بر این ایران با داشتن بیش از ۶۸ نوع ماده معدنی و تاجیکستان با برخورداری از بیش از ۴۰ نوع ماده معدنی و فلز گران‌بها در دنیا بی‌نظیر هستند.

انتهای پیام

برچسب ها: استانی-اقتصادی
پست قبلی

در بازار لوازم خانگی چه می‌گذرد؟

پست بعدی

افزایش تولید پالایشگاهی چین رکورد زد

مربوطه پست ها

بازار لوازم خانگی از رونق افتاد
صنعت و تجارت

بازار لوازم خانگی از رونق افتاد

۱۴ مرداد ۱۴۰۴
قیمت سیمان امروز ۱۳ مرداد ماه ۱۴۰۴ / ادامه رکود در بازار سیمان
صنعت و تجارت

قیمت سیمان امروز ۱۳ مرداد ماه ۱۴۰۴ / ادامه رکود در بازار سیمان

۱۳ مرداد ۱۴۰۴
عملكرد فولاد مباركه زیر ذره‌بین آمار/ ثبات فروش داخل و جهش صادراتی
صنعت و تجارت

عملکرد فولاد مبارکه زیر ذره‌بین آمار/ ثبات فروش داخل و جهش صادراتی

۱۳ مرداد ۱۴۰۴
استراتژی تقسیم سود بزرگان فولاد جهان و تحلیل وضعیت نقدینگی فولاد مباركه
صنعت و تجارت

استراتژی تقسیم سود بزرگان فولاد جهان و تحلیل وضعیت نقدینگی فولاد مبارکه

۱۳ مرداد ۱۴۰۴
تأثیر عدم تناسب رشد قیمت محصول نهایی با هزینه‌های انرژی بر حاشیه سود شركت‌ها
صنعت و تجارت

تأثیر عدم تناسب رشد قیمت محصول نهایی با هزینه‌های انرژی بر حاشیه سود شرکت‌ها

۱۳ مرداد ۱۴۰۴
قیمت انواع موبایل امروز دوشنبه ۱۳ مرداد/ جدول کامل قیمت گوشی‌های هوشمند بازار امروز
صنعت و تجارت

قیمت انواع موبایل امروز دوشنبه ۱۳ مرداد/ جدول کامل قیمت گوشی‌های هوشمند بازار امروز

۱۳ مرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 11 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • مزایا و قابلیت‌های سرور HP DL360 G10 برای مراکز داده مدرن
  • موضوع رپورتاژ: قبل از ساخت هر ابزار هوش مصنوعی، این ۵ نکته حیاتی را بدانید!
  • چگونه فالوور خارجی بگیریم؟ بهترین راهکارها برای گسترش مخاطبین جهانی
  • کارنامه رتبه‌های برتر سال‌های گذشته
  • آخرین وضعیت لایحه طرح ترافیک جدید تهران
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری
  • سنگ قبر

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.