دانش جوین
شنبه, خرداد ۱۷, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی سایر اخبار تکنولوژی

رازهای پنهان در لوگوی اینستاگرام و واتساپ

خبرآنلاین توسط خبرآنلاین
۲۱ آذر ۱۴۰۳
در سایر اخبار تکنولوژی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
2
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش خبرآنلاین، طراحی دایره‌ای و برجسته آیکون‌هایی مانند واتساپ و اینستاگرام حس فشار دادن یک دکمه را القا می‌کند، حسی که از کودکی به آن علاقه داریم. لوگوی جدید X (توییتر سابق) نیز با علامت X بزرگ خود مانند نقطه‌ای برای فرود انگشت طراحی شده است.

به نقل از روزیاتو، آناستازیا دیدیوخینا، متخصص رفاه دیجیتال، معتقد است که آیکون‌های جذاب‌تر شانس بیشتری برای جلب توجه و تعامل کاربران دارند. او می‌گوید: «شکل‌هایی مانند دایره‌ها، لبه‌های گرد یا سایه‌دار، آیکون‌ها را شبیه به دکمه می‌کنند و باعث می‌شوند کاربران بخواهند آن‌ها را لمس کنند.»

برای نمونه، آیکون فیس‌بوک با حرف “F” گرد در یک مربع حس فشردن یک دکمه را القا می‌کند. طراحی آمازون با فلش خندان خود، حس دوستانه‌ای دارد و لوگوی دوربین شکل اینستاگرام حس نوستالژیک استفاده از دوربین‌های پولاروید را تداعی می‌کند.

راز پنهان در لوگوی اینستاگرام و واتساپ

دکتر داریا ج. کاس، استاد روانشناسی در دانشگاه ناتینگهام ترنت، باور دارد که بسیاری از اپلیکیشن‌ها، مانند ایکس، از نمادها و آیکون‌های ساده و آشنا استفاده می‌کنند که برای کاربران قابل شناسایی هستند. او توضیح می‌دهد که اپلیکیشن‌های گوشی‌های هوشمند به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که بتوانند توجه کاربران را جلب کرده و برجسته شوند تا کاربران به‌راحتی با آن‌ها تعامل داشته باشند.

نفوذ فرهنگی دکمه‌ها در طراحی اپلیکیشن‌ها

تحقیقات نشان می‌دهند علاقه به فشردن دکمه‌ها از کودکی در ما شکل می‌گیرد. ریچل پلاتنیک، نظریه‌پرداز فرهنگی در دانشگاه ایندیانا بلومینگتون و نویسنده کتاب «دکمه پاوِر (قدرت): تاریخچه لذت و اضطراب فشار دادن»، می‌گوید دکمه‌ها نماد مصرف‌گرایی و لذت فوری هستند.

او می‌گوید: «هر چیزی که بتوان با «تنها فشار دادن یک دکمه» انجام داد، به عنوان کاری آسان، خودکار و دلپذیر در نظر گرفته می‌شود. و به گفته او شرکت‌هایی مانند فیس‌بوک و یوتیوب از این علاقه فرهنگی به دکمه‌ها برای جذب کاربران استفاده می‌کنند.

این طراحی‌ها باعث می‌شوند کاربران به راحتی با یک لمس ساده به خدمات و احساسات مختلف دسترسی پیدا کنند. اما این سادگی جذاب، استفاده بیش از حد از این پلتفرم‌ها را نیز تسهیل می‌کند.

راز پنهان در لوگوی اینستاگرام و واتساپ

دکتر جی اولسن، محقق دانشگاه مک‌گیل، می‌گوید که تغییر طراحی آیکون‌ها می‌تواند به شکل قابل توجهی بر رفتار کاربران تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، شرکت‌ها با آزمایش طراحی‌های مختلف در فروشگاه‌های اپلیکیشن، نسخه‌ای را که بیشترین دانلود را به همراه دارد، انتخاب می‌کنند.

این تغییرات نه تنها توجه کاربران را جلب می‌کند، بلکه رفتار آن‌ها را نیز شکل می‌دهد. طراحی‌های جدید ممکن است باعث شوند کاربران به اپلیکیشن‌های خاصی بیشتر علاقه‌مند شوند یا زمان بیشتری را در آن‌ها سپری کنند.

۵۸۵۸

به گزارش خبرآنلاین، طراحی دایره‌ای و برجسته آیکون‌هایی مانند واتساپ و اینستاگرام حس فشار دادن یک دکمه را القا می‌کند، حسی که از کودکی به آن علاقه داریم. لوگوی جدید X (توییتر سابق) نیز با علامت X بزرگ خود مانند نقطه‌ای برای فرود انگشت طراحی شده است.

به نقل از روزیاتو، آناستازیا دیدیوخینا، متخصص رفاه دیجیتال، معتقد است که آیکون‌های جذاب‌تر شانس بیشتری برای جلب توجه و تعامل کاربران دارند. او می‌گوید: «شکل‌هایی مانند دایره‌ها، لبه‌های گرد یا سایه‌دار، آیکون‌ها را شبیه به دکمه می‌کنند و باعث می‌شوند کاربران بخواهند آن‌ها را لمس کنند.»

برای نمونه، آیکون فیس‌بوک با حرف “F” گرد در یک مربع حس فشردن یک دکمه را القا می‌کند. طراحی آمازون با فلش خندان خود، حس دوستانه‌ای دارد و لوگوی دوربین شکل اینستاگرام حس نوستالژیک استفاده از دوربین‌های پولاروید را تداعی می‌کند.

راز پنهان در لوگوی اینستاگرام و واتساپ

دکتر داریا ج. کاس، استاد روانشناسی در دانشگاه ناتینگهام ترنت، باور دارد که بسیاری از اپلیکیشن‌ها، مانند ایکس، از نمادها و آیکون‌های ساده و آشنا استفاده می‌کنند که برای کاربران قابل شناسایی هستند. او توضیح می‌دهد که اپلیکیشن‌های گوشی‌های هوشمند به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که بتوانند توجه کاربران را جلب کرده و برجسته شوند تا کاربران به‌راحتی با آن‌ها تعامل داشته باشند.

نفوذ فرهنگی دکمه‌ها در طراحی اپلیکیشن‌ها

تحقیقات نشان می‌دهند علاقه به فشردن دکمه‌ها از کودکی در ما شکل می‌گیرد. ریچل پلاتنیک، نظریه‌پرداز فرهنگی در دانشگاه ایندیانا بلومینگتون و نویسنده کتاب «دکمه پاوِر (قدرت): تاریخچه لذت و اضطراب فشار دادن»، می‌گوید دکمه‌ها نماد مصرف‌گرایی و لذت فوری هستند.

او می‌گوید: «هر چیزی که بتوان با «تنها فشار دادن یک دکمه» انجام داد، به عنوان کاری آسان، خودکار و دلپذیر در نظر گرفته می‌شود. و به گفته او شرکت‌هایی مانند فیس‌بوک و یوتیوب از این علاقه فرهنگی به دکمه‌ها برای جذب کاربران استفاده می‌کنند.

این طراحی‌ها باعث می‌شوند کاربران به راحتی با یک لمس ساده به خدمات و احساسات مختلف دسترسی پیدا کنند. اما این سادگی جذاب، استفاده بیش از حد از این پلتفرم‌ها را نیز تسهیل می‌کند.

راز پنهان در لوگوی اینستاگرام و واتساپ

دکتر جی اولسن، محقق دانشگاه مک‌گیل، می‌گوید که تغییر طراحی آیکون‌ها می‌تواند به شکل قابل توجهی بر رفتار کاربران تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، شرکت‌ها با آزمایش طراحی‌های مختلف در فروشگاه‌های اپلیکیشن، نسخه‌ای را که بیشترین دانلود را به همراه دارد، انتخاب می‌کنند.

این تغییرات نه تنها توجه کاربران را جلب می‌کند، بلکه رفتار آن‌ها را نیز شکل می‌دهد. طراحی‌های جدید ممکن است باعث شوند کاربران به اپلیکیشن‌های خاصی بیشتر علاقه‌مند شوند یا زمان بیشتری را در آن‌ها سپری کنند.

۵۸۵۸

اخبارجدیدترین

ریزش 34 میلیارد دلاری ثروت ایلان ماسک /حالا ثروتمندترین مرد جهان کیست؟

برنده اصلی دعوای ایلان ماسک و ترامپ

بلندپروازی جدید بن سلمان / پلی روی دریا که عربستان را به مصر وصل می‌کند

به گزارش خبرآنلاین، طراحی دایره‌ای و برجسته آیکون‌هایی مانند واتساپ و اینستاگرام حس فشار دادن یک دکمه را القا می‌کند، حسی که از کودکی به آن علاقه داریم. لوگوی جدید X (توییتر سابق) نیز با علامت X بزرگ خود مانند نقطه‌ای برای فرود انگشت طراحی شده است.

به نقل از روزیاتو، آناستازیا دیدیوخینا، متخصص رفاه دیجیتال، معتقد است که آیکون‌های جذاب‌تر شانس بیشتری برای جلب توجه و تعامل کاربران دارند. او می‌گوید: «شکل‌هایی مانند دایره‌ها، لبه‌های گرد یا سایه‌دار، آیکون‌ها را شبیه به دکمه می‌کنند و باعث می‌شوند کاربران بخواهند آن‌ها را لمس کنند.»

برای نمونه، آیکون فیس‌بوک با حرف “F” گرد در یک مربع حس فشردن یک دکمه را القا می‌کند. طراحی آمازون با فلش خندان خود، حس دوستانه‌ای دارد و لوگوی دوربین شکل اینستاگرام حس نوستالژیک استفاده از دوربین‌های پولاروید را تداعی می‌کند.

راز پنهان در لوگوی اینستاگرام و واتساپ

دکتر داریا ج. کاس، استاد روانشناسی در دانشگاه ناتینگهام ترنت، باور دارد که بسیاری از اپلیکیشن‌ها، مانند ایکس، از نمادها و آیکون‌های ساده و آشنا استفاده می‌کنند که برای کاربران قابل شناسایی هستند. او توضیح می‌دهد که اپلیکیشن‌های گوشی‌های هوشمند به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که بتوانند توجه کاربران را جلب کرده و برجسته شوند تا کاربران به‌راحتی با آن‌ها تعامل داشته باشند.

نفوذ فرهنگی دکمه‌ها در طراحی اپلیکیشن‌ها

تحقیقات نشان می‌دهند علاقه به فشردن دکمه‌ها از کودکی در ما شکل می‌گیرد. ریچل پلاتنیک، نظریه‌پرداز فرهنگی در دانشگاه ایندیانا بلومینگتون و نویسنده کتاب «دکمه پاوِر (قدرت): تاریخچه لذت و اضطراب فشار دادن»، می‌گوید دکمه‌ها نماد مصرف‌گرایی و لذت فوری هستند.

او می‌گوید: «هر چیزی که بتوان با «تنها فشار دادن یک دکمه» انجام داد، به عنوان کاری آسان، خودکار و دلپذیر در نظر گرفته می‌شود. و به گفته او شرکت‌هایی مانند فیس‌بوک و یوتیوب از این علاقه فرهنگی به دکمه‌ها برای جذب کاربران استفاده می‌کنند.

این طراحی‌ها باعث می‌شوند کاربران به راحتی با یک لمس ساده به خدمات و احساسات مختلف دسترسی پیدا کنند. اما این سادگی جذاب، استفاده بیش از حد از این پلتفرم‌ها را نیز تسهیل می‌کند.

راز پنهان در لوگوی اینستاگرام و واتساپ

دکتر جی اولسن، محقق دانشگاه مک‌گیل، می‌گوید که تغییر طراحی آیکون‌ها می‌تواند به شکل قابل توجهی بر رفتار کاربران تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، شرکت‌ها با آزمایش طراحی‌های مختلف در فروشگاه‌های اپلیکیشن، نسخه‌ای را که بیشترین دانلود را به همراه دارد، انتخاب می‌کنند.

این تغییرات نه تنها توجه کاربران را جلب می‌کند، بلکه رفتار آن‌ها را نیز شکل می‌دهد. طراحی‌های جدید ممکن است باعث شوند کاربران به اپلیکیشن‌های خاصی بیشتر علاقه‌مند شوند یا زمان بیشتری را در آن‌ها سپری کنند.

۵۸۵۸

به گزارش خبرآنلاین، طراحی دایره‌ای و برجسته آیکون‌هایی مانند واتساپ و اینستاگرام حس فشار دادن یک دکمه را القا می‌کند، حسی که از کودکی به آن علاقه داریم. لوگوی جدید X (توییتر سابق) نیز با علامت X بزرگ خود مانند نقطه‌ای برای فرود انگشت طراحی شده است.

به نقل از روزیاتو، آناستازیا دیدیوخینا، متخصص رفاه دیجیتال، معتقد است که آیکون‌های جذاب‌تر شانس بیشتری برای جلب توجه و تعامل کاربران دارند. او می‌گوید: «شکل‌هایی مانند دایره‌ها، لبه‌های گرد یا سایه‌دار، آیکون‌ها را شبیه به دکمه می‌کنند و باعث می‌شوند کاربران بخواهند آن‌ها را لمس کنند.»

برای نمونه، آیکون فیس‌بوک با حرف “F” گرد در یک مربع حس فشردن یک دکمه را القا می‌کند. طراحی آمازون با فلش خندان خود، حس دوستانه‌ای دارد و لوگوی دوربین شکل اینستاگرام حس نوستالژیک استفاده از دوربین‌های پولاروید را تداعی می‌کند.

راز پنهان در لوگوی اینستاگرام و واتساپ

دکتر داریا ج. کاس، استاد روانشناسی در دانشگاه ناتینگهام ترنت، باور دارد که بسیاری از اپلیکیشن‌ها، مانند ایکس، از نمادها و آیکون‌های ساده و آشنا استفاده می‌کنند که برای کاربران قابل شناسایی هستند. او توضیح می‌دهد که اپلیکیشن‌های گوشی‌های هوشمند به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که بتوانند توجه کاربران را جلب کرده و برجسته شوند تا کاربران به‌راحتی با آن‌ها تعامل داشته باشند.

نفوذ فرهنگی دکمه‌ها در طراحی اپلیکیشن‌ها

تحقیقات نشان می‌دهند علاقه به فشردن دکمه‌ها از کودکی در ما شکل می‌گیرد. ریچل پلاتنیک، نظریه‌پرداز فرهنگی در دانشگاه ایندیانا بلومینگتون و نویسنده کتاب «دکمه پاوِر (قدرت): تاریخچه لذت و اضطراب فشار دادن»، می‌گوید دکمه‌ها نماد مصرف‌گرایی و لذت فوری هستند.

او می‌گوید: «هر چیزی که بتوان با «تنها فشار دادن یک دکمه» انجام داد، به عنوان کاری آسان، خودکار و دلپذیر در نظر گرفته می‌شود. و به گفته او شرکت‌هایی مانند فیس‌بوک و یوتیوب از این علاقه فرهنگی به دکمه‌ها برای جذب کاربران استفاده می‌کنند.

این طراحی‌ها باعث می‌شوند کاربران به راحتی با یک لمس ساده به خدمات و احساسات مختلف دسترسی پیدا کنند. اما این سادگی جذاب، استفاده بیش از حد از این پلتفرم‌ها را نیز تسهیل می‌کند.

راز پنهان در لوگوی اینستاگرام و واتساپ

دکتر جی اولسن، محقق دانشگاه مک‌گیل، می‌گوید که تغییر طراحی آیکون‌ها می‌تواند به شکل قابل توجهی بر رفتار کاربران تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، شرکت‌ها با آزمایش طراحی‌های مختلف در فروشگاه‌های اپلیکیشن، نسخه‌ای را که بیشترین دانلود را به همراه دارد، انتخاب می‌کنند.

این تغییرات نه تنها توجه کاربران را جلب می‌کند، بلکه رفتار آن‌ها را نیز شکل می‌دهد. طراحی‌های جدید ممکن است باعث شوند کاربران به اپلیکیشن‌های خاصی بیشتر علاقه‌مند شوند یا زمان بیشتری را در آن‌ها سپری کنند.

۵۸۵۸

پست قبلی

پهپادهای اوکراینی سلاح تحریرالشام در حمله به حمص

پست بعدی

پخش فصل جدید «عصر خانواده» با کمپین ازدواج و نکات آموزشی

مربوطه پست ها

ریزش 34 میلیارد دلاری ثروت ایلان ماسک /حالا ثروتمندترین مرد جهان کیست؟
سایر اخبار تکنولوژی

ریزش 34 میلیارد دلاری ثروت ایلان ماسک /حالا ثروتمندترین مرد جهان کیست؟

۱۷ خرداد ۱۴۰۴
برنده اصلی دعوای ایلان ماسک و ترامپ
سایر اخبار تکنولوژی

برنده اصلی دعوای ایلان ماسک و ترامپ

۱۷ خرداد ۱۴۰۴
بلندپروازی جدید بن سلمان / پلی روی دریا که عربستان را به مصر وصل می‌کند
سایر اخبار تکنولوژی

بلندپروازی جدید بن سلمان / پلی روی دریا که عربستان را به مصر وصل می‌کند

۱۷ خرداد ۱۴۰۴
آمریکا و غول‌های فناوری در خط مقدم جنگ با سوخت‌های فسیلی!
سایر اخبار تکنولوژی

آمریکا و غول‌های فناوری در خط مقدم جنگ با سوخت‌های فسیلی!

۱۷ خرداد ۱۴۰۴
اسپیس‌ایکس قربانی اول جنگ قدرت ترامپ و امپراطوری ماسک
سایر اخبار تکنولوژی

اسپیس‌ایکس قربانی اول جنگ قدرت ترامپ و امپراطوری ماسک

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
اپل وارد خانه شما می‌شود؛ احتمال معرفی homeOS در WWDC ۲۰۲۵
سایر اخبار تکنولوژی

اپل وارد خانه شما می‌شود؛ احتمال معرفی homeOS در WWDC ۲۰۲۵

۱۶ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + نه =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • 5 دلیل برای انتخاب سوتین اسفنجی
  • مسیر تبدیل شدن به برنامه‌نویس پایتون؛ از صفر تا استخدام
  • ایران و عمان؛ دوستان قدیمی با حجم تجارت ضعیف/ پیشنهاد جذاب مسقط برای فعالان اقتصادی ایرانی چیست؟
  • قیمت گوشی‌های سامسونگ، امروز شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۴
  • قیمت گوشی‌های شیائومی، امروز شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۴
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.