راه‌اندازی بزرگ‌ترین زون پروتئینی کشور در تهران

به گزارش اکوایران، مهدی بختیاری‌زاده، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران تاکید کرد که این اقدام با هدف تأمین بهداشتی و باکیفیت محصولات پروتئینی و رفع نیاز شهروندان تهرانی انجام می‌شود.

به گزارش گزارش روابط عمومی این سازمان، این زون در زمینی به وسعت ۱۳ هکتار و به‌صورت کاملاً مکانیزه احداث خواهد شد. در این مجموعه، اقلامی همچون گوشت، مرغ و ماهی به‌صورت عمده عرضه و در نهایت به مرکزی برای ترانزیت، صادرات و واردات این محصولات تبدیل خواهد شد. همچنین، سردخانه‌هایی به مساحت ۷ هکتار برای ذخیره‌سازی و عرضه محصولات در نظر گرفته شده است.

بختیاری‌زاده همچنین موقعیت استراتژیک میدان مرکزی میوه و تره‌بار را از جمله مزایای این پروژه دانست و گفت: «دسترسی آسان به بزرگراه‌ها، فرودگاه‌ها و راه‌آهن، این مجموعه را به یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های تأمین و توزیع محصولات پروتئینی در کشور تبدیل خواهد کرد.»

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار تهران در ادامه تأکید کرد که مطالعات اولیه این پروژه در حال انجام است و پس از اتمام آن، نقشه‌های اجرایی تهیه و عملیات عمرانی در اوایل سال آینده آغاز خواهد شد. برآورد شده است که تکمیل این پروژه حدود یک سال و نیم زمان ببرد.

پروژه ساخت ۱۰۰ بازار میوه و تره بار در محله‌های شهر تهران

در سال‌های اخیر، سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران برنامه‌های توسعه‌ای متعددی را در دستور کار قرار داده است؛ از جمله این برنامه‌ها، ساخت و بهره‌برداری از ۱۰۰ بازار میوه و تره‌بار در محله‌های مختلف شهر تهران است که مهدی بختیاری‌زاده، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در 20 مهر سال جاری تاکید کرد که با هدف افزایش دسترسی شهروندان به محصولات باکیفیت و ارزان‌قیمت اجرا می‌شود.

به گزارش اکوایران، مهدی بختیاری‌زاده، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران تاکید کرد که این اقدام با هدف تأمین بهداشتی و باکیفیت محصولات پروتئینی و رفع نیاز شهروندان تهرانی انجام می‌شود.

به گزارش گزارش روابط عمومی این سازمان، این زون در زمینی به وسعت ۱۳ هکتار و به‌صورت کاملاً مکانیزه احداث خواهد شد. در این مجموعه، اقلامی همچون گوشت، مرغ و ماهی به‌صورت عمده عرضه و در نهایت به مرکزی برای ترانزیت، صادرات و واردات این محصولات تبدیل خواهد شد. همچنین، سردخانه‌هایی به مساحت ۷ هکتار برای ذخیره‌سازی و عرضه محصولات در نظر گرفته شده است.

بختیاری‌زاده همچنین موقعیت استراتژیک میدان مرکزی میوه و تره‌بار را از جمله مزایای این پروژه دانست و گفت: «دسترسی آسان به بزرگراه‌ها، فرودگاه‌ها و راه‌آهن، این مجموعه را به یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های تأمین و توزیع محصولات پروتئینی در کشور تبدیل خواهد کرد.»

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار تهران در ادامه تأکید کرد که مطالعات اولیه این پروژه در حال انجام است و پس از اتمام آن، نقشه‌های اجرایی تهیه و عملیات عمرانی در اوایل سال آینده آغاز خواهد شد. برآورد شده است که تکمیل این پروژه حدود یک سال و نیم زمان ببرد.

پروژه ساخت ۱۰۰ بازار میوه و تره بار در محله‌های شهر تهران

در سال‌های اخیر، سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران برنامه‌های توسعه‌ای متعددی را در دستور کار قرار داده است؛ از جمله این برنامه‌ها، ساخت و بهره‌برداری از ۱۰۰ بازار میوه و تره‌بار در محله‌های مختلف شهر تهران است که مهدی بختیاری‌زاده، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در 20 مهر سال جاری تاکید کرد که با هدف افزایش دسترسی شهروندان به محصولات باکیفیت و ارزان‌قیمت اجرا می‌شود.

اخبارجدیدترین

به گزارش اکوایران، مهدی بختیاری‌زاده، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران تاکید کرد که این اقدام با هدف تأمین بهداشتی و باکیفیت محصولات پروتئینی و رفع نیاز شهروندان تهرانی انجام می‌شود.

به گزارش گزارش روابط عمومی این سازمان، این زون در زمینی به وسعت ۱۳ هکتار و به‌صورت کاملاً مکانیزه احداث خواهد شد. در این مجموعه، اقلامی همچون گوشت، مرغ و ماهی به‌صورت عمده عرضه و در نهایت به مرکزی برای ترانزیت، صادرات و واردات این محصولات تبدیل خواهد شد. همچنین، سردخانه‌هایی به مساحت ۷ هکتار برای ذخیره‌سازی و عرضه محصولات در نظر گرفته شده است.

بختیاری‌زاده همچنین موقعیت استراتژیک میدان مرکزی میوه و تره‌بار را از جمله مزایای این پروژه دانست و گفت: «دسترسی آسان به بزرگراه‌ها، فرودگاه‌ها و راه‌آهن، این مجموعه را به یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های تأمین و توزیع محصولات پروتئینی در کشور تبدیل خواهد کرد.»

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار تهران در ادامه تأکید کرد که مطالعات اولیه این پروژه در حال انجام است و پس از اتمام آن، نقشه‌های اجرایی تهیه و عملیات عمرانی در اوایل سال آینده آغاز خواهد شد. برآورد شده است که تکمیل این پروژه حدود یک سال و نیم زمان ببرد.

پروژه ساخت ۱۰۰ بازار میوه و تره بار در محله‌های شهر تهران

در سال‌های اخیر، سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران برنامه‌های توسعه‌ای متعددی را در دستور کار قرار داده است؛ از جمله این برنامه‌ها، ساخت و بهره‌برداری از ۱۰۰ بازار میوه و تره‌بار در محله‌های مختلف شهر تهران است که مهدی بختیاری‌زاده، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در 20 مهر سال جاری تاکید کرد که با هدف افزایش دسترسی شهروندان به محصولات باکیفیت و ارزان‌قیمت اجرا می‌شود.

به گزارش اکوایران، مهدی بختیاری‌زاده، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران تاکید کرد که این اقدام با هدف تأمین بهداشتی و باکیفیت محصولات پروتئینی و رفع نیاز شهروندان تهرانی انجام می‌شود.

به گزارش گزارش روابط عمومی این سازمان، این زون در زمینی به وسعت ۱۳ هکتار و به‌صورت کاملاً مکانیزه احداث خواهد شد. در این مجموعه، اقلامی همچون گوشت، مرغ و ماهی به‌صورت عمده عرضه و در نهایت به مرکزی برای ترانزیت، صادرات و واردات این محصولات تبدیل خواهد شد. همچنین، سردخانه‌هایی به مساحت ۷ هکتار برای ذخیره‌سازی و عرضه محصولات در نظر گرفته شده است.

بختیاری‌زاده همچنین موقعیت استراتژیک میدان مرکزی میوه و تره‌بار را از جمله مزایای این پروژه دانست و گفت: «دسترسی آسان به بزرگراه‌ها، فرودگاه‌ها و راه‌آهن، این مجموعه را به یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های تأمین و توزیع محصولات پروتئینی در کشور تبدیل خواهد کرد.»

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار تهران در ادامه تأکید کرد که مطالعات اولیه این پروژه در حال انجام است و پس از اتمام آن، نقشه‌های اجرایی تهیه و عملیات عمرانی در اوایل سال آینده آغاز خواهد شد. برآورد شده است که تکمیل این پروژه حدود یک سال و نیم زمان ببرد.

پروژه ساخت ۱۰۰ بازار میوه و تره بار در محله‌های شهر تهران

در سال‌های اخیر، سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران برنامه‌های توسعه‌ای متعددی را در دستور کار قرار داده است؛ از جمله این برنامه‌ها، ساخت و بهره‌برداری از ۱۰۰ بازار میوه و تره‌بار در محله‌های مختلف شهر تهران است که مهدی بختیاری‌زاده، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در 20 مهر سال جاری تاکید کرد که با هدف افزایش دسترسی شهروندان به محصولات باکیفیت و ارزان‌قیمت اجرا می‌شود.

مربوطه پست ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + یک =

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.