راه‌حل جدید شورای شهر برای تأمین کالاهای اساسی در زمان بحران

به گزارش اکوایران، مهدی بختیاری‌زاده، با اشاره به تصویب لایحه تاب‌آوری شهر تهران در شرایط بحرانی که در هفته گذشته در صحن علنی شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت، گفت: بر همین اساس سازمان مدیریت میادین مکلف شد تا لایحه تاسیس یک شرکت بازرگانی تامین کننده کالاهای اساسی و مورد نیاز شهروندان تهرانی را در شرایط بحرانی جهت بررسی و تصویب به شورای شهر ارائه دهد.

وی افزود: با توجه به تاثیر سازمان میادین در تامین مایحتاج و کالاهای مورد نیاز مردم که در جنگ 12 روزه به صورت محسوس مشاهده شد، از سوی اعضای شورای شهر در جلسه علنی هفته گذشته پیشنهاد شد تا لایحه راه‌اندازی این شرکت از سوی سازمان مدیریت میادین به شورای شهر ارائه شود که به زودی این لایحه برای بررسی در اختیار اعضای شورای شهر قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران ادامه داد: هدف از راه‌اندازی این شرکت تامین بهتر و سریع‌تر کالاهای اساسی در زمان‌های مورد نیاز و توزیع آن در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهر تهران است. خوشبختانه این ایده از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد استقبال قرار گرفت.

وی با اشاره به این‌که در حال حاضر این لایحه از سوی سازمان آماده شده و به‌زودی به شورای شهر تهران ارئه می‌شود، بیان کرد:  این اقدام گام مثبتی در راستای تامین مایحتاج مردم و کالاهای اساسی توسط سازمان مدیریت میادین در شرایط بحرانی است.

بختیاری‌زاده درباره ویژگی‌های این شرکت بازرگانی یادآور شد: با توجه به اینکه رسالت سازمان میادین، توزیع کالا است، اما با توجه به اینکه امکان دارد نهادهای متولی نتوانند به درستی تامین کالاهای ضروری و اساسی را در شرایط بحرانی انجام دهند، در نتیجه راه‌اندازی این شرکت در امر زنجیره تامین یک تسریع کننده محسوب می‌شود.

وی با بیان این‌که یکی دیگر از مزیت‌های راه‌اندازی این شرکت سرعت بخشیدن به  معاملات بازرگانی خواهد بود، تاکید کرد: گاهی اوقات برای تامین مایحتاج مردم نیاز به واردات است و یا در ساماندهی عرضه محصولات در بازارهای جهانی نیز می‌تواند در امر صادرات نیز برنامه‌ریزی داشته باشد اما مهمترین وظیفه این شرکت بازرگانی تامین کالاهای مورد نیاز بازارهای داخلی خواهد بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در پایان گفت: در مجموع شرکت بازرگانی تامین کننده کالاهای اساسی  موظف به تامین محصولات مورد نیاز بازارهای میوه و تره‌بار از کالاهای اساسی گرفته تا محصولات پروتئینی، میوه، سبزیجات و فرنگی‌جات است.

به گزارش اکوایران، مهدی بختیاری‌زاده، با اشاره به تصویب لایحه تاب‌آوری شهر تهران در شرایط بحرانی که در هفته گذشته در صحن علنی شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت، گفت: بر همین اساس سازمان مدیریت میادین مکلف شد تا لایحه تاسیس یک شرکت بازرگانی تامین کننده کالاهای اساسی و مورد نیاز شهروندان تهرانی را در شرایط بحرانی جهت بررسی و تصویب به شورای شهر ارائه دهد.

وی افزود: با توجه به تاثیر سازمان میادین در تامین مایحتاج و کالاهای مورد نیاز مردم که در جنگ 12 روزه به صورت محسوس مشاهده شد، از سوی اعضای شورای شهر در جلسه علنی هفته گذشته پیشنهاد شد تا لایحه راه‌اندازی این شرکت از سوی سازمان مدیریت میادین به شورای شهر ارائه شود که به زودی این لایحه برای بررسی در اختیار اعضای شورای شهر قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران ادامه داد: هدف از راه‌اندازی این شرکت تامین بهتر و سریع‌تر کالاهای اساسی در زمان‌های مورد نیاز و توزیع آن در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهر تهران است. خوشبختانه این ایده از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد استقبال قرار گرفت.

وی با اشاره به این‌که در حال حاضر این لایحه از سوی سازمان آماده شده و به‌زودی به شورای شهر تهران ارئه می‌شود، بیان کرد:  این اقدام گام مثبتی در راستای تامین مایحتاج مردم و کالاهای اساسی توسط سازمان مدیریت میادین در شرایط بحرانی است.

بختیاری‌زاده درباره ویژگی‌های این شرکت بازرگانی یادآور شد: با توجه به اینکه رسالت سازمان میادین، توزیع کالا است، اما با توجه به اینکه امکان دارد نهادهای متولی نتوانند به درستی تامین کالاهای ضروری و اساسی را در شرایط بحرانی انجام دهند، در نتیجه راه‌اندازی این شرکت در امر زنجیره تامین یک تسریع کننده محسوب می‌شود.

وی با بیان این‌که یکی دیگر از مزیت‌های راه‌اندازی این شرکت سرعت بخشیدن به  معاملات بازرگانی خواهد بود، تاکید کرد: گاهی اوقات برای تامین مایحتاج مردم نیاز به واردات است و یا در ساماندهی عرضه محصولات در بازارهای جهانی نیز می‌تواند در امر صادرات نیز برنامه‌ریزی داشته باشد اما مهمترین وظیفه این شرکت بازرگانی تامین کالاهای مورد نیاز بازارهای داخلی خواهد بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در پایان گفت: در مجموع شرکت بازرگانی تامین کننده کالاهای اساسی  موظف به تامین محصولات مورد نیاز بازارهای میوه و تره‌بار از کالاهای اساسی گرفته تا محصولات پروتئینی، میوه، سبزیجات و فرنگی‌جات است.

اخبارجدیدترین

به گزارش اکوایران، مهدی بختیاری‌زاده، با اشاره به تصویب لایحه تاب‌آوری شهر تهران در شرایط بحرانی که در هفته گذشته در صحن علنی شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت، گفت: بر همین اساس سازمان مدیریت میادین مکلف شد تا لایحه تاسیس یک شرکت بازرگانی تامین کننده کالاهای اساسی و مورد نیاز شهروندان تهرانی را در شرایط بحرانی جهت بررسی و تصویب به شورای شهر ارائه دهد.

وی افزود: با توجه به تاثیر سازمان میادین در تامین مایحتاج و کالاهای مورد نیاز مردم که در جنگ 12 روزه به صورت محسوس مشاهده شد، از سوی اعضای شورای شهر در جلسه علنی هفته گذشته پیشنهاد شد تا لایحه راه‌اندازی این شرکت از سوی سازمان مدیریت میادین به شورای شهر ارائه شود که به زودی این لایحه برای بررسی در اختیار اعضای شورای شهر قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران ادامه داد: هدف از راه‌اندازی این شرکت تامین بهتر و سریع‌تر کالاهای اساسی در زمان‌های مورد نیاز و توزیع آن در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهر تهران است. خوشبختانه این ایده از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد استقبال قرار گرفت.

وی با اشاره به این‌که در حال حاضر این لایحه از سوی سازمان آماده شده و به‌زودی به شورای شهر تهران ارئه می‌شود، بیان کرد:  این اقدام گام مثبتی در راستای تامین مایحتاج مردم و کالاهای اساسی توسط سازمان مدیریت میادین در شرایط بحرانی است.

بختیاری‌زاده درباره ویژگی‌های این شرکت بازرگانی یادآور شد: با توجه به اینکه رسالت سازمان میادین، توزیع کالا است، اما با توجه به اینکه امکان دارد نهادهای متولی نتوانند به درستی تامین کالاهای ضروری و اساسی را در شرایط بحرانی انجام دهند، در نتیجه راه‌اندازی این شرکت در امر زنجیره تامین یک تسریع کننده محسوب می‌شود.

وی با بیان این‌که یکی دیگر از مزیت‌های راه‌اندازی این شرکت سرعت بخشیدن به  معاملات بازرگانی خواهد بود، تاکید کرد: گاهی اوقات برای تامین مایحتاج مردم نیاز به واردات است و یا در ساماندهی عرضه محصولات در بازارهای جهانی نیز می‌تواند در امر صادرات نیز برنامه‌ریزی داشته باشد اما مهمترین وظیفه این شرکت بازرگانی تامین کالاهای مورد نیاز بازارهای داخلی خواهد بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در پایان گفت: در مجموع شرکت بازرگانی تامین کننده کالاهای اساسی  موظف به تامین محصولات مورد نیاز بازارهای میوه و تره‌بار از کالاهای اساسی گرفته تا محصولات پروتئینی، میوه، سبزیجات و فرنگی‌جات است.

به گزارش اکوایران، مهدی بختیاری‌زاده، با اشاره به تصویب لایحه تاب‌آوری شهر تهران در شرایط بحرانی که در هفته گذشته در صحن علنی شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت، گفت: بر همین اساس سازمان مدیریت میادین مکلف شد تا لایحه تاسیس یک شرکت بازرگانی تامین کننده کالاهای اساسی و مورد نیاز شهروندان تهرانی را در شرایط بحرانی جهت بررسی و تصویب به شورای شهر ارائه دهد.

وی افزود: با توجه به تاثیر سازمان میادین در تامین مایحتاج و کالاهای مورد نیاز مردم که در جنگ 12 روزه به صورت محسوس مشاهده شد، از سوی اعضای شورای شهر در جلسه علنی هفته گذشته پیشنهاد شد تا لایحه راه‌اندازی این شرکت از سوی سازمان مدیریت میادین به شورای شهر ارائه شود که به زودی این لایحه برای بررسی در اختیار اعضای شورای شهر قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران ادامه داد: هدف از راه‌اندازی این شرکت تامین بهتر و سریع‌تر کالاهای اساسی در زمان‌های مورد نیاز و توزیع آن در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهر تهران است. خوشبختانه این ایده از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد استقبال قرار گرفت.

وی با اشاره به این‌که در حال حاضر این لایحه از سوی سازمان آماده شده و به‌زودی به شورای شهر تهران ارئه می‌شود، بیان کرد:  این اقدام گام مثبتی در راستای تامین مایحتاج مردم و کالاهای اساسی توسط سازمان مدیریت میادین در شرایط بحرانی است.

بختیاری‌زاده درباره ویژگی‌های این شرکت بازرگانی یادآور شد: با توجه به اینکه رسالت سازمان میادین، توزیع کالا است، اما با توجه به اینکه امکان دارد نهادهای متولی نتوانند به درستی تامین کالاهای ضروری و اساسی را در شرایط بحرانی انجام دهند، در نتیجه راه‌اندازی این شرکت در امر زنجیره تامین یک تسریع کننده محسوب می‌شود.

وی با بیان این‌که یکی دیگر از مزیت‌های راه‌اندازی این شرکت سرعت بخشیدن به  معاملات بازرگانی خواهد بود، تاکید کرد: گاهی اوقات برای تامین مایحتاج مردم نیاز به واردات است و یا در ساماندهی عرضه محصولات در بازارهای جهانی نیز می‌تواند در امر صادرات نیز برنامه‌ریزی داشته باشد اما مهمترین وظیفه این شرکت بازرگانی تامین کالاهای مورد نیاز بازارهای داخلی خواهد بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در پایان گفت: در مجموع شرکت بازرگانی تامین کننده کالاهای اساسی  موظف به تامین محصولات مورد نیاز بازارهای میوه و تره‌بار از کالاهای اساسی گرفته تا محصولات پروتئینی، میوه، سبزیجات و فرنگی‌جات است.

مربوطه پست ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.