دانش جوین
یکشنبه, مرداد ۵, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی صنعت و تجارت

رشد 12 درصدی مصرف بنزین نسبت به دوران اوج کرونا

دانش جوین توسط دانش جوین
۲۶ دی ۱۴۰۰
در صنعت و تجارت
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
7
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر
رشد 12 درصدی مصرف بنزین نسبت به دوران اوج کرونا

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از رشد 12 درصدی مصرف بنزین نسبت به دوران کرونا خبر داد.

به گزارش دانشجو اینترنشنال، جلیل سالاری در گفت و گویی تلویزیونی با بیان اینکه یکی از دلایل رشد مصرف، افزایش ترددهاست، افزود: از این نکته نیز نباید غافل شد که در سال‌های گذشته بند تبصره 11 که مربوط به جایگزینی خودروهای فرسوده بود اجر نشده است.

وی با بیان این که در سال‌های گذشته صرفا تعداد خودروها اضافه شده و در ازای آن خودروی فرسوده‌ای اسقاط نشده است گفت: هم اکنون به طور میانگین بین 84 تا 85 میلیون لیتر در روز مصرف بنزین داریم که رشد قابل توجهی نسبت به مدت مشابه سال قبل پیدا کرده است.

معاون وزیر نفت با بیان این که تولید بنزین در کشور نسبت به سال‌های گذشته تفاوتی نکرده است افزود: تولید به همان میزان سال‌های گذشته است و فقط یک درصد افزایش تولید داشته ایم.

سالاری درخصوص بحث مدیریت مصرف هم گفت: اگرچه سیاست قیمتی عاملی است که می‌تواند بر مدیریت مصرف بنزین اثرگذار باشد، اما باید به استانداردسازی خودروها هم توجه کنیم.

وی افزود: در بحث مدیریت مصرف سوخت باید وقتی مصرف کننده، کالایی مثل بنزین را با قیمت واقعی خریداری می‌کند، امکان استفاده از خودرویی با استاندارد جهانی هم داشته باشد.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: وقتی مصرف کننده امکان استفاده از خودرویی که در هر صد کیلومتر چهار لیتر بنزین مصرف می‌کند داشته باشد می‌توان به او بنزین را با قیمت واقعی داد، اما برای مصرف کننده‌ای که خودرواش هر 100 کیلومتر 10 لیتر بنزین مصرف می‌کند این اختلاف قیمت می‌تواندموثر باشد.

سالاری درخصوص قیمت واقعی بنزین هم گفت: هم اکنون دولت براساس قانون، نفت را به قیمت 95 درصد فوب خلیج فارس به پالایشگاه‌ها عرضه می‌کند و فرآورده را نیز با قیمت صادراتی خریداری می‌کند.

معاون وزیر نفت با بیان این که بخش اعظمی از هزینه بنزینی که دولت از مردم دریافت می‌کند صرف هزینه‌های حمل و نقل، جابجایی و مجاری عرضه می‌شود، افزود: به صورت میانگین هزینه جایگاه‌دار، کارمزد توزیع و نرخ حمل و نقل 50 تا 60 درصد قیمت بنزین را به خود اختصاص می‌دهد و عملاً دریافتی دولت از محل فروش بنزین بسیار ناچیز است.

وی گفت: با این حال درآمد دولت از محل فروش بنزین از طریق سازمان هدفمندی یارانه‌ها صرف پرداخت یارانه‌ی افراد و همچنین یارانه تولید می‌شود.
انتهای پیام

رشد 12 درصدی مصرف بنزین نسبت به دوران اوج کرونا

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از رشد 12 درصدی مصرف بنزین نسبت به دوران کرونا خبر داد.

به گزارش دانشجو اینترنشنال، جلیل سالاری در گفت و گویی تلویزیونی با بیان اینکه یکی از دلایل رشد مصرف، افزایش ترددهاست، افزود: از این نکته نیز نباید غافل شد که در سال‌های گذشته بند تبصره 11 که مربوط به جایگزینی خودروهای فرسوده بود اجر نشده است.

وی با بیان این که در سال‌های گذشته صرفا تعداد خودروها اضافه شده و در ازای آن خودروی فرسوده‌ای اسقاط نشده است گفت: هم اکنون به طور میانگین بین 84 تا 85 میلیون لیتر در روز مصرف بنزین داریم که رشد قابل توجهی نسبت به مدت مشابه سال قبل پیدا کرده است.

معاون وزیر نفت با بیان این که تولید بنزین در کشور نسبت به سال‌های گذشته تفاوتی نکرده است افزود: تولید به همان میزان سال‌های گذشته است و فقط یک درصد افزایش تولید داشته ایم.

سالاری درخصوص بحث مدیریت مصرف هم گفت: اگرچه سیاست قیمتی عاملی است که می‌تواند بر مدیریت مصرف بنزین اثرگذار باشد، اما باید به استانداردسازی خودروها هم توجه کنیم.

وی افزود: در بحث مدیریت مصرف سوخت باید وقتی مصرف کننده، کالایی مثل بنزین را با قیمت واقعی خریداری می‌کند، امکان استفاده از خودرویی با استاندارد جهانی هم داشته باشد.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: وقتی مصرف کننده امکان استفاده از خودرویی که در هر صد کیلومتر چهار لیتر بنزین مصرف می‌کند داشته باشد می‌توان به او بنزین را با قیمت واقعی داد، اما برای مصرف کننده‌ای که خودرواش هر 100 کیلومتر 10 لیتر بنزین مصرف می‌کند این اختلاف قیمت می‌تواندموثر باشد.

سالاری درخصوص قیمت واقعی بنزین هم گفت: هم اکنون دولت براساس قانون، نفت را به قیمت 95 درصد فوب خلیج فارس به پالایشگاه‌ها عرضه می‌کند و فرآورده را نیز با قیمت صادراتی خریداری می‌کند.

معاون وزیر نفت با بیان این که بخش اعظمی از هزینه بنزینی که دولت از مردم دریافت می‌کند صرف هزینه‌های حمل و نقل، جابجایی و مجاری عرضه می‌شود، افزود: به صورت میانگین هزینه جایگاه‌دار، کارمزد توزیع و نرخ حمل و نقل 50 تا 60 درصد قیمت بنزین را به خود اختصاص می‌دهد و عملاً دریافتی دولت از محل فروش بنزین بسیار ناچیز است.

وی گفت: با این حال درآمد دولت از محل فروش بنزین از طریق سازمان هدفمندی یارانه‌ها صرف پرداخت یارانه‌ی افراد و همچنین یارانه تولید می‌شود.
انتهای پیام

اخبارجدیدترین

تأکید وزیر صمت بر توجه ویژه دولت چهاردهم به تجارت بین‌المللی

قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز چهارشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۴/ پرچمدار سامسونگ، ۱۰۴ میلیون تومان

کاهش تولید و ثبات قیمت در بازار محصولات شوینده

رشد 12 درصدی مصرف بنزین نسبت به دوران اوج کرونا

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از رشد 12 درصدی مصرف بنزین نسبت به دوران کرونا خبر داد.

به گزارش دانشجو اینترنشنال، جلیل سالاری در گفت و گویی تلویزیونی با بیان اینکه یکی از دلایل رشد مصرف، افزایش ترددهاست، افزود: از این نکته نیز نباید غافل شد که در سال‌های گذشته بند تبصره 11 که مربوط به جایگزینی خودروهای فرسوده بود اجر نشده است.

وی با بیان این که در سال‌های گذشته صرفا تعداد خودروها اضافه شده و در ازای آن خودروی فرسوده‌ای اسقاط نشده است گفت: هم اکنون به طور میانگین بین 84 تا 85 میلیون لیتر در روز مصرف بنزین داریم که رشد قابل توجهی نسبت به مدت مشابه سال قبل پیدا کرده است.

معاون وزیر نفت با بیان این که تولید بنزین در کشور نسبت به سال‌های گذشته تفاوتی نکرده است افزود: تولید به همان میزان سال‌های گذشته است و فقط یک درصد افزایش تولید داشته ایم.

سالاری درخصوص بحث مدیریت مصرف هم گفت: اگرچه سیاست قیمتی عاملی است که می‌تواند بر مدیریت مصرف بنزین اثرگذار باشد، اما باید به استانداردسازی خودروها هم توجه کنیم.

وی افزود: در بحث مدیریت مصرف سوخت باید وقتی مصرف کننده، کالایی مثل بنزین را با قیمت واقعی خریداری می‌کند، امکان استفاده از خودرویی با استاندارد جهانی هم داشته باشد.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: وقتی مصرف کننده امکان استفاده از خودرویی که در هر صد کیلومتر چهار لیتر بنزین مصرف می‌کند داشته باشد می‌توان به او بنزین را با قیمت واقعی داد، اما برای مصرف کننده‌ای که خودرواش هر 100 کیلومتر 10 لیتر بنزین مصرف می‌کند این اختلاف قیمت می‌تواندموثر باشد.

سالاری درخصوص قیمت واقعی بنزین هم گفت: هم اکنون دولت براساس قانون، نفت را به قیمت 95 درصد فوب خلیج فارس به پالایشگاه‌ها عرضه می‌کند و فرآورده را نیز با قیمت صادراتی خریداری می‌کند.

معاون وزیر نفت با بیان این که بخش اعظمی از هزینه بنزینی که دولت از مردم دریافت می‌کند صرف هزینه‌های حمل و نقل، جابجایی و مجاری عرضه می‌شود، افزود: به صورت میانگین هزینه جایگاه‌دار، کارمزد توزیع و نرخ حمل و نقل 50 تا 60 درصد قیمت بنزین را به خود اختصاص می‌دهد و عملاً دریافتی دولت از محل فروش بنزین بسیار ناچیز است.

وی گفت: با این حال درآمد دولت از محل فروش بنزین از طریق سازمان هدفمندی یارانه‌ها صرف پرداخت یارانه‌ی افراد و همچنین یارانه تولید می‌شود.
انتهای پیام

رشد 12 درصدی مصرف بنزین نسبت به دوران اوج کرونا

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از رشد 12 درصدی مصرف بنزین نسبت به دوران کرونا خبر داد.

به گزارش دانشجو اینترنشنال، جلیل سالاری در گفت و گویی تلویزیونی با بیان اینکه یکی از دلایل رشد مصرف، افزایش ترددهاست، افزود: از این نکته نیز نباید غافل شد که در سال‌های گذشته بند تبصره 11 که مربوط به جایگزینی خودروهای فرسوده بود اجر نشده است.

وی با بیان این که در سال‌های گذشته صرفا تعداد خودروها اضافه شده و در ازای آن خودروی فرسوده‌ای اسقاط نشده است گفت: هم اکنون به طور میانگین بین 84 تا 85 میلیون لیتر در روز مصرف بنزین داریم که رشد قابل توجهی نسبت به مدت مشابه سال قبل پیدا کرده است.

معاون وزیر نفت با بیان این که تولید بنزین در کشور نسبت به سال‌های گذشته تفاوتی نکرده است افزود: تولید به همان میزان سال‌های گذشته است و فقط یک درصد افزایش تولید داشته ایم.

سالاری درخصوص بحث مدیریت مصرف هم گفت: اگرچه سیاست قیمتی عاملی است که می‌تواند بر مدیریت مصرف بنزین اثرگذار باشد، اما باید به استانداردسازی خودروها هم توجه کنیم.

وی افزود: در بحث مدیریت مصرف سوخت باید وقتی مصرف کننده، کالایی مثل بنزین را با قیمت واقعی خریداری می‌کند، امکان استفاده از خودرویی با استاندارد جهانی هم داشته باشد.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: وقتی مصرف کننده امکان استفاده از خودرویی که در هر صد کیلومتر چهار لیتر بنزین مصرف می‌کند داشته باشد می‌توان به او بنزین را با قیمت واقعی داد، اما برای مصرف کننده‌ای که خودرواش هر 100 کیلومتر 10 لیتر بنزین مصرف می‌کند این اختلاف قیمت می‌تواندموثر باشد.

سالاری درخصوص قیمت واقعی بنزین هم گفت: هم اکنون دولت براساس قانون، نفت را به قیمت 95 درصد فوب خلیج فارس به پالایشگاه‌ها عرضه می‌کند و فرآورده را نیز با قیمت صادراتی خریداری می‌کند.

معاون وزیر نفت با بیان این که بخش اعظمی از هزینه بنزینی که دولت از مردم دریافت می‌کند صرف هزینه‌های حمل و نقل، جابجایی و مجاری عرضه می‌شود، افزود: به صورت میانگین هزینه جایگاه‌دار، کارمزد توزیع و نرخ حمل و نقل 50 تا 60 درصد قیمت بنزین را به خود اختصاص می‌دهد و عملاً دریافتی دولت از محل فروش بنزین بسیار ناچیز است.

وی گفت: با این حال درآمد دولت از محل فروش بنزین از طریق سازمان هدفمندی یارانه‌ها صرف پرداخت یارانه‌ی افراد و همچنین یارانه تولید می‌شود.
انتهای پیام

برچسب ها: بنزين
پست قبلی

دادگاه فدرال عراق چهارشنبه به پرونده جلسه اول پارلمان رسیدگی می کند

پست بعدی

فقط مسی و مولر از ستاره لیورپول بالاتر هستند(عکس)

مربوطه پست ها

تأکید وزیر صمت بر توجه ویژه دولت چهاردهم به تجارت بین‌المللی
صنعت و تجارت

تأکید وزیر صمت بر توجه ویژه دولت چهاردهم به تجارت بین‌المللی

۰۲ مرداد ۱۴۰۴
قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز چهارشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۴/ پرچمدار سامسونگ، ۱۰۴ میلیون تومان
صنعت و تجارت

قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز چهارشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۴/ پرچمدار سامسونگ، ۱۰۴ میلیون تومان

۰۱ مرداد ۱۴۰۴
کاهش تولید و ثبات قیمت در بازار محصولات شوینده
صنعت و تجارت

کاهش تولید و ثبات قیمت در بازار محصولات شوینده

۳۱ تیر ۱۴۰۴
کدام استان ایران بیشترین طلای کشور را دارد؟
صنعت و تجارت

کدام استان ایران بیشترین طلای کشور را دارد؟

۳۱ تیر ۱۴۰۴
گوشی‌های اقتصادی دیجی‌کالا و آمازون چه تفاوتی دارند؟/ خرید کدام گوشی‌ها اشتباه است؟
صنعت و تجارت

گوشی‌های اقتصادی دیجی‌کالا و آمازون چه تفاوتی دارند؟/ خرید کدام گوشی‌ها اشتباه است؟

۳۱ تیر ۱۴۰۴
قیمت سیمان امروز ۳۱ تیر ۱۴۰۴ / بازار عقب‌نشینی کرد
صنعت و تجارت

قیمت سیمان امروز ۳۱ تیر ۱۴۰۴ / بازار عقب‌نشینی کرد

۳۱ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • علیرضا قربانی «سووشون» را به مردم میهن دوست ایران تقدیم کرد
  • پخش سه نمایش رادیویی با موضوعات متفاوت در رادیو نمایش
  • کلاری و کاکایی مهمانان اولین نشست «سینمای ایران برای وطن»
  • از هدیه روح‌الامین به یک فرمانده تا آثار هنرمندان زن نوگرا که دیده شد
  • آغاز یک سفر درونی در اولین روز هفته؛ حکایت موسیقی‌های قصه‌گو
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.