دانش جوین
شنبه, مرداد ۱۸, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

رضا عطاران در نشست «صد دام»؛ لطفا از من سوال نپرسید!

مهر نیوز توسط مهر نیوز
۱۸ بهمن ۱۴۰۳
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
رضا عطاران در نشست «صد دام»؛ لطفا از من سوال نپرسید!
3
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری فیلم «صد دام» با حضور پدرام پور امیری نویسنده و کارگردان، مجبتی رشوند تهیه کننده، رضا عطاران، عباس جمشیدی‌فر، امیر احمد قزوینی بازیگران، حسن لشگری مدیر فیلمبرداری، پگاه سعیدی طراح لباس عصر امروز ۱۸ بهمن در برج میلاد برگزار شد.

اجرای این نشست را محمدرضا مقدسیان عهده‌دار بود.

مجبتی رشوند در ابتدای نشست بیان کرد: در ابتدا تشکر می‌کنم از تک به تک تیم تولید فیلم سینمایی «صد دام» که واقعاً هرکدام از این عزیزان اگر حضور نداشتند این فیلم ساخته نمی‌شد و از مسئولان برگزاری جشنواره نیز ممنونم.

وی افزود: روایت، روایتی پرتره از صدام نیست و موضوع، موضوع صلاح است و فیلم را به چشم یک اثر پرتره از صدام نبینید.

روایتی تاریخی توام با لبخند

کارگردان این اثر در مقدمه‌ای عنوان کرد: ما سعی کردیم هم بخشی از تاریخ را روایت کنیم و هم لبخندی به روی لب مخاطبان بیاوریم.

همکاری عطاران و پورامیری در نگارش فیلمنامه

پورامیری در پاسخ به پرسشی درباب شیوه شکل گیری ایده اصلی داستان و اینکه باتوجه به پایان بندی فیلم امکان تولید قسمت دوم این فیلم وجود دارد یا نه بیان کرد: من در نگارش فیلمنامه با آقای عطاران پیش رفتیم تا رسیدیم به نقطه‌ای که امکان تولید این اثر ممکن شد و هنوز ایده‌ای برای ساخت قسمت دوم این فیلم نداریم.

هر قصه جهانی دارد

پدرام پورامیری در پاسخ به پرسشی درباره تغییر ژانر او نسبت به آثار پیشین، عنوان کرد: من باتوجه به جهان قصه پیش می‌روم و هر قصه خودش مشخص می‌کند که باید با چه جهانی ساخته شود.

سپس در پاسخ به پرسشی دیگر در مورد صحنه‌های خشونت آمیز فیلم، افزود: این صحنه‌های خشونت آمیز در دل فضای کمدی خلق شده است و روی آن مکث نمی‌کنیم و در حال گذر هستیم.

لطفاً سوال نپرسید!

رضا عطاران از مجری نشست درخواست کرد که سوالی از وی پرسیده نشود.

که‌ همین مساله فضای نشست را تحت تاثیر شوخی‌ها و حرکات عطاران بالای سن قرار داد.

در ادامه عباس جمشیدی‌فر بعد از خوشامدگویی، از تجربه همکاری در این پروژه گفت: من آقای پورامیری را حدود ۴-۵ سالی است که می‌شناسم و از روزی که طرح کلی را خواندم داستان برایم جذاب بود و شروع کردیم.

نخستین تجربه کمدی؛ پروژه‌ای ریسکی

پس از جمشیدی‌فر، قزوینی درباره تجربه حضور خود گفت: پیش از شکل گیری این اثر هنگام گپ و گفتی که با پدرام پورامیری داشتیم بسیار برایم فیلم مهمی بود زیرا اولین نقش کمدی من است. از این حضور بسیار خوشحالم زیرا در کنار بزرگانی بودم که از کنارشان بودن بسیار لذت بردم.

مدیر فیلمبرداری نیز در پاسخ به پرسش پیشین، افزود: خیلی فیلم سختی برایم بود و با تمامی تجارب پیشین من متفاوت بود.

پگاه سعیدی نیز درباره تجربه حضور خود گفت: من تجربه اولم در این پروژه بود به عنوان طراح لباس و تبدیل جهانی در ابتدا خیالی به واقعیت به وسیله لباس حس لذت بخشی بود.

فاصله گیری از کمدی‌های معمول

طراح صحنه این پروژه در پایان یادآور شد: تجربه بسیار متفاوتی برای من بود و اولین تجربه کمدی بود که داشتم. سعی کردیم با تمام جزییات، مستندات و توان خودمان در بازسازی آن دوران موفق عمل کنیم و تلاش کردیم از قاعده معمول آثار کمدی فاصله بگیریم.

در پایان نشست همه عوامل فیلم با رفتن روی سن عکس یادگاری گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری فیلم «صد دام» با حضور پدرام پور امیری نویسنده و کارگردان، مجبتی رشوند تهیه کننده، رضا عطاران، عباس جمشیدی‌فر، امیر احمد قزوینی بازیگران، حسن لشگری مدیر فیلمبرداری، پگاه سعیدی طراح لباس عصر امروز ۱۸ بهمن در برج میلاد برگزار شد.

اجرای این نشست را محمدرضا مقدسیان عهده‌دار بود.

مجبتی رشوند در ابتدای نشست بیان کرد: در ابتدا تشکر می‌کنم از تک به تک تیم تولید فیلم سینمایی «صد دام» که واقعاً هرکدام از این عزیزان اگر حضور نداشتند این فیلم ساخته نمی‌شد و از مسئولان برگزاری جشنواره نیز ممنونم.

وی افزود: روایت، روایتی پرتره از صدام نیست و موضوع، موضوع صلاح است و فیلم را به چشم یک اثر پرتره از صدام نبینید.

روایتی تاریخی توام با لبخند

کارگردان این اثر در مقدمه‌ای عنوان کرد: ما سعی کردیم هم بخشی از تاریخ را روایت کنیم و هم لبخندی به روی لب مخاطبان بیاوریم.

همکاری عطاران و پورامیری در نگارش فیلمنامه

پورامیری در پاسخ به پرسشی درباب شیوه شکل گیری ایده اصلی داستان و اینکه باتوجه به پایان بندی فیلم امکان تولید قسمت دوم این فیلم وجود دارد یا نه بیان کرد: من در نگارش فیلمنامه با آقای عطاران پیش رفتیم تا رسیدیم به نقطه‌ای که امکان تولید این اثر ممکن شد و هنوز ایده‌ای برای ساخت قسمت دوم این فیلم نداریم.

هر قصه جهانی دارد

پدرام پورامیری در پاسخ به پرسشی درباره تغییر ژانر او نسبت به آثار پیشین، عنوان کرد: من باتوجه به جهان قصه پیش می‌روم و هر قصه خودش مشخص می‌کند که باید با چه جهانی ساخته شود.

سپس در پاسخ به پرسشی دیگر در مورد صحنه‌های خشونت آمیز فیلم، افزود: این صحنه‌های خشونت آمیز در دل فضای کمدی خلق شده است و روی آن مکث نمی‌کنیم و در حال گذر هستیم.

لطفاً سوال نپرسید!

رضا عطاران از مجری نشست درخواست کرد که سوالی از وی پرسیده نشود.

که‌ همین مساله فضای نشست را تحت تاثیر شوخی‌ها و حرکات عطاران بالای سن قرار داد.

در ادامه عباس جمشیدی‌فر بعد از خوشامدگویی، از تجربه همکاری در این پروژه گفت: من آقای پورامیری را حدود ۴-۵ سالی است که می‌شناسم و از روزی که طرح کلی را خواندم داستان برایم جذاب بود و شروع کردیم.

نخستین تجربه کمدی؛ پروژه‌ای ریسکی

پس از جمشیدی‌فر، قزوینی درباره تجربه حضور خود گفت: پیش از شکل گیری این اثر هنگام گپ و گفتی که با پدرام پورامیری داشتیم بسیار برایم فیلم مهمی بود زیرا اولین نقش کمدی من است. از این حضور بسیار خوشحالم زیرا در کنار بزرگانی بودم که از کنارشان بودن بسیار لذت بردم.

مدیر فیلمبرداری نیز در پاسخ به پرسش پیشین، افزود: خیلی فیلم سختی برایم بود و با تمامی تجارب پیشین من متفاوت بود.

پگاه سعیدی نیز درباره تجربه حضور خود گفت: من تجربه اولم در این پروژه بود به عنوان طراح لباس و تبدیل جهانی در ابتدا خیالی به واقعیت به وسیله لباس حس لذت بخشی بود.

فاصله گیری از کمدی‌های معمول

طراح صحنه این پروژه در پایان یادآور شد: تجربه بسیار متفاوتی برای من بود و اولین تجربه کمدی بود که داشتم. سعی کردیم با تمام جزییات، مستندات و توان خودمان در بازسازی آن دوران موفق عمل کنیم و تلاش کردیم از قاعده معمول آثار کمدی فاصله بگیریم.

در پایان نشست همه عوامل فیلم با رفتن روی سن عکس یادگاری گرفتند.

اخبارجدیدترین

جبلی: ساختمان شیشه ای ظرف یکسال آینده بازسازی می‌شود

سینمای مستقل در بن‌بست اکران؛ «لاک‌پشت و حلزون» فدای سانس‌های مرده شد!

«دگرآپاندیسی» روایتی از زن بودن است؛ ماجرای بازیگر و طراح صحنه بی‌تعهد

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری فیلم «صد دام» با حضور پدرام پور امیری نویسنده و کارگردان، مجبتی رشوند تهیه کننده، رضا عطاران، عباس جمشیدی‌فر، امیر احمد قزوینی بازیگران، حسن لشگری مدیر فیلمبرداری، پگاه سعیدی طراح لباس عصر امروز ۱۸ بهمن در برج میلاد برگزار شد.

اجرای این نشست را محمدرضا مقدسیان عهده‌دار بود.

مجبتی رشوند در ابتدای نشست بیان کرد: در ابتدا تشکر می‌کنم از تک به تک تیم تولید فیلم سینمایی «صد دام» که واقعاً هرکدام از این عزیزان اگر حضور نداشتند این فیلم ساخته نمی‌شد و از مسئولان برگزاری جشنواره نیز ممنونم.

وی افزود: روایت، روایتی پرتره از صدام نیست و موضوع، موضوع صلاح است و فیلم را به چشم یک اثر پرتره از صدام نبینید.

روایتی تاریخی توام با لبخند

کارگردان این اثر در مقدمه‌ای عنوان کرد: ما سعی کردیم هم بخشی از تاریخ را روایت کنیم و هم لبخندی به روی لب مخاطبان بیاوریم.

همکاری عطاران و پورامیری در نگارش فیلمنامه

پورامیری در پاسخ به پرسشی درباب شیوه شکل گیری ایده اصلی داستان و اینکه باتوجه به پایان بندی فیلم امکان تولید قسمت دوم این فیلم وجود دارد یا نه بیان کرد: من در نگارش فیلمنامه با آقای عطاران پیش رفتیم تا رسیدیم به نقطه‌ای که امکان تولید این اثر ممکن شد و هنوز ایده‌ای برای ساخت قسمت دوم این فیلم نداریم.

هر قصه جهانی دارد

پدرام پورامیری در پاسخ به پرسشی درباره تغییر ژانر او نسبت به آثار پیشین، عنوان کرد: من باتوجه به جهان قصه پیش می‌روم و هر قصه خودش مشخص می‌کند که باید با چه جهانی ساخته شود.

سپس در پاسخ به پرسشی دیگر در مورد صحنه‌های خشونت آمیز فیلم، افزود: این صحنه‌های خشونت آمیز در دل فضای کمدی خلق شده است و روی آن مکث نمی‌کنیم و در حال گذر هستیم.

لطفاً سوال نپرسید!

رضا عطاران از مجری نشست درخواست کرد که سوالی از وی پرسیده نشود.

که‌ همین مساله فضای نشست را تحت تاثیر شوخی‌ها و حرکات عطاران بالای سن قرار داد.

در ادامه عباس جمشیدی‌فر بعد از خوشامدگویی، از تجربه همکاری در این پروژه گفت: من آقای پورامیری را حدود ۴-۵ سالی است که می‌شناسم و از روزی که طرح کلی را خواندم داستان برایم جذاب بود و شروع کردیم.

نخستین تجربه کمدی؛ پروژه‌ای ریسکی

پس از جمشیدی‌فر، قزوینی درباره تجربه حضور خود گفت: پیش از شکل گیری این اثر هنگام گپ و گفتی که با پدرام پورامیری داشتیم بسیار برایم فیلم مهمی بود زیرا اولین نقش کمدی من است. از این حضور بسیار خوشحالم زیرا در کنار بزرگانی بودم که از کنارشان بودن بسیار لذت بردم.

مدیر فیلمبرداری نیز در پاسخ به پرسش پیشین، افزود: خیلی فیلم سختی برایم بود و با تمامی تجارب پیشین من متفاوت بود.

پگاه سعیدی نیز درباره تجربه حضور خود گفت: من تجربه اولم در این پروژه بود به عنوان طراح لباس و تبدیل جهانی در ابتدا خیالی به واقعیت به وسیله لباس حس لذت بخشی بود.

فاصله گیری از کمدی‌های معمول

طراح صحنه این پروژه در پایان یادآور شد: تجربه بسیار متفاوتی برای من بود و اولین تجربه کمدی بود که داشتم. سعی کردیم با تمام جزییات، مستندات و توان خودمان در بازسازی آن دوران موفق عمل کنیم و تلاش کردیم از قاعده معمول آثار کمدی فاصله بگیریم.

در پایان نشست همه عوامل فیلم با رفتن روی سن عکس یادگاری گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری فیلم «صد دام» با حضور پدرام پور امیری نویسنده و کارگردان، مجبتی رشوند تهیه کننده، رضا عطاران، عباس جمشیدی‌فر، امیر احمد قزوینی بازیگران، حسن لشگری مدیر فیلمبرداری، پگاه سعیدی طراح لباس عصر امروز ۱۸ بهمن در برج میلاد برگزار شد.

اجرای این نشست را محمدرضا مقدسیان عهده‌دار بود.

مجبتی رشوند در ابتدای نشست بیان کرد: در ابتدا تشکر می‌کنم از تک به تک تیم تولید فیلم سینمایی «صد دام» که واقعاً هرکدام از این عزیزان اگر حضور نداشتند این فیلم ساخته نمی‌شد و از مسئولان برگزاری جشنواره نیز ممنونم.

وی افزود: روایت، روایتی پرتره از صدام نیست و موضوع، موضوع صلاح است و فیلم را به چشم یک اثر پرتره از صدام نبینید.

روایتی تاریخی توام با لبخند

کارگردان این اثر در مقدمه‌ای عنوان کرد: ما سعی کردیم هم بخشی از تاریخ را روایت کنیم و هم لبخندی به روی لب مخاطبان بیاوریم.

همکاری عطاران و پورامیری در نگارش فیلمنامه

پورامیری در پاسخ به پرسشی درباب شیوه شکل گیری ایده اصلی داستان و اینکه باتوجه به پایان بندی فیلم امکان تولید قسمت دوم این فیلم وجود دارد یا نه بیان کرد: من در نگارش فیلمنامه با آقای عطاران پیش رفتیم تا رسیدیم به نقطه‌ای که امکان تولید این اثر ممکن شد و هنوز ایده‌ای برای ساخت قسمت دوم این فیلم نداریم.

هر قصه جهانی دارد

پدرام پورامیری در پاسخ به پرسشی درباره تغییر ژانر او نسبت به آثار پیشین، عنوان کرد: من باتوجه به جهان قصه پیش می‌روم و هر قصه خودش مشخص می‌کند که باید با چه جهانی ساخته شود.

سپس در پاسخ به پرسشی دیگر در مورد صحنه‌های خشونت آمیز فیلم، افزود: این صحنه‌های خشونت آمیز در دل فضای کمدی خلق شده است و روی آن مکث نمی‌کنیم و در حال گذر هستیم.

لطفاً سوال نپرسید!

رضا عطاران از مجری نشست درخواست کرد که سوالی از وی پرسیده نشود.

که‌ همین مساله فضای نشست را تحت تاثیر شوخی‌ها و حرکات عطاران بالای سن قرار داد.

در ادامه عباس جمشیدی‌فر بعد از خوشامدگویی، از تجربه همکاری در این پروژه گفت: من آقای پورامیری را حدود ۴-۵ سالی است که می‌شناسم و از روزی که طرح کلی را خواندم داستان برایم جذاب بود و شروع کردیم.

نخستین تجربه کمدی؛ پروژه‌ای ریسکی

پس از جمشیدی‌فر، قزوینی درباره تجربه حضور خود گفت: پیش از شکل گیری این اثر هنگام گپ و گفتی که با پدرام پورامیری داشتیم بسیار برایم فیلم مهمی بود زیرا اولین نقش کمدی من است. از این حضور بسیار خوشحالم زیرا در کنار بزرگانی بودم که از کنارشان بودن بسیار لذت بردم.

مدیر فیلمبرداری نیز در پاسخ به پرسش پیشین، افزود: خیلی فیلم سختی برایم بود و با تمامی تجارب پیشین من متفاوت بود.

پگاه سعیدی نیز درباره تجربه حضور خود گفت: من تجربه اولم در این پروژه بود به عنوان طراح لباس و تبدیل جهانی در ابتدا خیالی به واقعیت به وسیله لباس حس لذت بخشی بود.

فاصله گیری از کمدی‌های معمول

طراح صحنه این پروژه در پایان یادآور شد: تجربه بسیار متفاوتی برای من بود و اولین تجربه کمدی بود که داشتم. سعی کردیم با تمام جزییات، مستندات و توان خودمان در بازسازی آن دوران موفق عمل کنیم و تلاش کردیم از قاعده معمول آثار کمدی فاصله بگیریم.

در پایان نشست همه عوامل فیلم با رفتن روی سن عکس یادگاری گرفتند.

پست قبلی

«تاکسیدرمی» کمدی سیاهی درباره سقوط یک شخصیت؛ تا مرز نشدن رفتیم!

پست بعدی

تولید فیلم‌های تاریخی نیاز به حمایت بیشتری دارد

مربوطه پست ها

جبلی: ساختمان شیشه ای ظرف یکسال آینده بازسازی می‌شود
هنر و فرهنگ

جبلی: ساختمان شیشه ای ظرف یکسال آینده بازسازی می‌شود

۱۸ مرداد ۱۴۰۴
سینمای مستقل در بن‌بست اکران؛ «لاک‌پشت و حلزون» فدای سانس‌های مرده شد!
هنر و فرهنگ

سینمای مستقل در بن‌بست اکران؛ «لاک‌پشت و حلزون» فدای سانس‌های مرده شد!

۱۸ مرداد ۱۴۰۴
«دگرآپاندیسی» روایتی از زن بودن است؛ ماجرای بازیگر و طراح صحنه بی‌تعهد
هنر و فرهنگ

«دگرآپاندیسی» روایتی از زن بودن است؛ ماجرای بازیگر و طراح صحنه بی‌تعهد

۱۸ مرداد ۱۴۰۴
روایت چند پاسداشت موسیقایی ملی میهنی؛ با تک‌آهنگ‌های ۲ نفره همراه شوید
هنر و فرهنگ

روایت چند پاسداشت موسیقایی ملی میهنی؛ با تک‌آهنگ‌های ۲ نفره همراه شوید

۱۷ مرداد ۱۴۰۴
قصه تقابل ۲ برادر؛ تاثیر آدم و حوا بر تراژدی «قابیل» چه بود؟
هنر و فرهنگ

قصه تقابل ۲ برادر؛ تاثیر آدم و حوا بر تراژدی «قابیل» چه بود؟

۱۷ مرداد ۱۴۰۴
«پسری در جعبه آهنی» پروژه بعدی گی‌یرمو دل تورو شد
هنر و فرهنگ

«پسری در جعبه آهنی» پروژه بعدی گی‌یرمو دل تورو شد

۱۷ مرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • بهترین تبلت برای مطالعه و درس خواندن: راهنمای جامع انتخاب در سال ۱۴۰۴
  • مدار ژئو و دلایل نیاز استراتژیک ایران به این ارتفاع طلایی
  • جبلی: ساختمان شیشه ای ظرف یکسال آینده بازسازی می‌شود
  • ترامپ علیه اروپا؛ دستور حمله دیپلماتیک به قانون خدمات دیجیتال
  • سینمای مستقل در بن‌بست اکران؛ «لاک‌پشت و حلزون» فدای سانس‌های مرده شد!
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری
  • سنگ قبر

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.