دانش جوین
شنبه, خرداد ۱۷, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

رضا میرکریمی: ریتم «نگهبان شب» تند است

دانش جوین توسط دانش جوین
۱۷ بهمن ۱۴۰۰
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
2
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش خبرنگار فرهنگی دانشجو اینترنشنال، نشست رسانه‌ای فیلم نگهبان شب ظهر امروز (یکشنبه، ۱۷ بهمن) با حضور عوامل فیلم و اصحاب رسانه در خانه جشنواره برگزار شد.

رضا میرکریمی (کارگردان و تهیه کننده)، زهرا صمدی (طراح لباس)، محسن کیایی، علی اکبر اوصانلو، صفورا خوش طینت، لاله مرزبان، تورج الوند، فهیمه هرمزی (بازیگر)، سعید حسن لو (طراح صحنه) و محمد داوودی (نویسنده) از حاضران در این نشست بودند.

میرکریمی، کارگردان اثر، در پاسخ به این سوال که چرا چاشنی سیاست در فیلم بسیار کم بود، گفت: جهان فیلم جهانی است که روایت آن منطبق بر نگاه شخصیت اصلی فیلم و تجربه ای که او در مسیر درک می کند، است. همه ماجراهای جانبی فیلم فضایی هستند که کاراکتر از آنها عبور می کند و نمیخواستم آنها را حذف کنم. هدف اصلی فیلم سیاسی نیست، هدف خود آدم های فیلم و مخصوصا شخصیت اصلی هستند.

میرکریمی در ادامه درباره این که چرا یک فیلم صریح سیاسی نمی‌سازد، خاطرنشان کرد: هر کسی طبیعت خاص خودش را دارد. من به شخصه فکر می کنم بیان دغدغه‌های سیاسی در فضای یک درام اجتماعی درست تر و ماندگارتر است. من معمولا در زندگی عادی هم آدم صریحی نیستم، در فیلم هایم هم همینطور هستم.

وی افزود: کار ماندگار باید طوری طراحی شود که مخاطب بتواند نقش و اشتراکی در تولید معنای اثر داشته باشد نه این که در داخل فیلم از همه چیز برایش پرده برداری شود.

این فیلمساز مطرح درباره وجود نوعی پالت رنگ در آثارش گفت: بخشی از این مساله به تجربه دانشگاهی من در حوزه گرافیک برمی گردد. فضای بصری فیلم و کنترل فاکتورهای بصری فیلم برای من مهم است و در طراحی میزانسن‌ها به آن دقت می کنم.

کارگردان فیلم نگهبان شب در جواب آن که چه مقدار از این فیلم واقعی است، توضیح داد: واقعی به این معنا که نعل به نعل چیزی را نقل کنیم نیست اما شخصا فکر می کنم قصه ای که خلق می شود به شدت واقعی است. مشکل من با بعضی فیلم ها این است که فیلمسازان شخصیت هایی را که در فیلم هایشان آورده اند قبول ندارند و به عنوان یک شخصیت مستقل به رسمیت نمی شناسند. من اینطور نیستم.

میرکریمی درباره فرآیند انتخاب تورج الوند به عنوان نقش اصلی کار گفت: برای انتخاب بازیگران با توجه به شرایط کرونا سایتی طراحی کردیم و فراخوان دادیم تا علاقه مندان ثبت نام کنند. طی دو روز ۱۳ هزار نفر ثبت نام کردند. در چند روز همه آنها را بررسی کردیم و از ۵۰۰ نفر تست حضوری گرفتیم. در نهایت به انتخاب های ۱۰ نفره و ۵ نفره برای هر نقش رسیدیم و تورج الوند انتخاب شد.

وی درباره ریتم فیلم نیز اظهار داشت: جهان هر اثری تناسبات خودش را باز تولید می کند که ریتم یکی از آنهاست. ریتم فیلم من در یک جاهایی تند می‌شود و این خوب نیست.

میرکریمی در پاسخ به این سوال که آیا نگهبان شب یک نقد رسمی به فضای سیاسی اجتماعی جامعه است، خاطرنشان کرد: نقد واژه سنگینی است این فیلم یک شرح حال است.

ادعایی برای دریافت سیمرغ ندارم

لاله مرزبان، از بازیگران فیلم نگهبان شب، که پس از تجربه کار تئاتر برای اولین بار در یک فیلم سینمایی بازی کرد و خوش درخشید، گفت: هیچ احتمالی نمیدهم که جزء نامزدهای سیمرغ باشم. کار کردن با آقای میرکریمی برای من آرزو بود و همین جا بودن برایم کافیست. همکاری با آقای میرکریمی برای هر بازیگری می تواند یک تجربه فوق العاده باشد.

چالش بازی کردن در کنار بازیگران بکر

محسن کیایی که بعد از سه سال به خانه جشنواره برگشته است، درباره تجربه کار در فیلم نگهبان شب گفت: در کارنامه هر بازیگری کار کردن با کسی مثل آقای میرکریمی باعث افتخار است. خیلی چیزها از ایشان یاد گرفتم. هدایت بازیگری و دانش بسیار خوبی دارند و رفیق خوبی برای بازیگران هستند. بزرگترین ترسم از این بود که در کنار بازیگران بکر به خوبی از پس بازی برآمده باشم.

کیایی افزود: بازی کردن در این نقش خاکستری پر از چالش بود. کاراکتر چند لایه ای بود و بازی آن برای من کمی سخت بود اما سعی کردم همه لایه های آن را در آورم.

فهیمه هرمزی، از دیگر بازیگران فیلم نگهبان شب درباره جذابیت‌های نقشش در فیلم گفت: سادگی و بی آلایشی که شخصیت داشت برای من خیلی جذاب بود و یاد گرفتن لهجه کرمانی نیز از دیگر جذابیت‌های آن بود.

تورج الوند، بازیگر نقش اول فیلم، نیز در بخشی از این نشست خبری اظهار داشت: نگهبان شب تجربه اول من در نقش اول بود. این فیلم پنجمین فیلمی بود که برای آن تست بازیگری می دادم و هربار با وجود رد شدن از این که بهترین خودم را ارائه داده بودم راضی برمی‌گشتم. تا این که در نهایت برای این فیلم انتخاب شدم و به آقای میرکریمی گفتم انقدر در این فیلم خوب بازی خواهم کرد که مخاطب فرق بین من و یکی از بومیان کرمان را تشخیص ندهد. 

به گزارش خبرنگار فرهنگی دانشجو اینترنشنال، نشست رسانه‌ای فیلم نگهبان شب ظهر امروز (یکشنبه، ۱۷ بهمن) با حضور عوامل فیلم و اصحاب رسانه در خانه جشنواره برگزار شد.

رضا میرکریمی (کارگردان و تهیه کننده)، زهرا صمدی (طراح لباس)، محسن کیایی، علی اکبر اوصانلو، صفورا خوش طینت، لاله مرزبان، تورج الوند، فهیمه هرمزی (بازیگر)، سعید حسن لو (طراح صحنه) و محمد داوودی (نویسنده) از حاضران در این نشست بودند.

میرکریمی، کارگردان اثر، در پاسخ به این سوال که چرا چاشنی سیاست در فیلم بسیار کم بود، گفت: جهان فیلم جهانی است که روایت آن منطبق بر نگاه شخصیت اصلی فیلم و تجربه ای که او در مسیر درک می کند، است. همه ماجراهای جانبی فیلم فضایی هستند که کاراکتر از آنها عبور می کند و نمیخواستم آنها را حذف کنم. هدف اصلی فیلم سیاسی نیست، هدف خود آدم های فیلم و مخصوصا شخصیت اصلی هستند.

میرکریمی در ادامه درباره این که چرا یک فیلم صریح سیاسی نمی‌سازد، خاطرنشان کرد: هر کسی طبیعت خاص خودش را دارد. من به شخصه فکر می کنم بیان دغدغه‌های سیاسی در فضای یک درام اجتماعی درست تر و ماندگارتر است. من معمولا در زندگی عادی هم آدم صریحی نیستم، در فیلم هایم هم همینطور هستم.

وی افزود: کار ماندگار باید طوری طراحی شود که مخاطب بتواند نقش و اشتراکی در تولید معنای اثر داشته باشد نه این که در داخل فیلم از همه چیز برایش پرده برداری شود.

این فیلمساز مطرح درباره وجود نوعی پالت رنگ در آثارش گفت: بخشی از این مساله به تجربه دانشگاهی من در حوزه گرافیک برمی گردد. فضای بصری فیلم و کنترل فاکتورهای بصری فیلم برای من مهم است و در طراحی میزانسن‌ها به آن دقت می کنم.

کارگردان فیلم نگهبان شب در جواب آن که چه مقدار از این فیلم واقعی است، توضیح داد: واقعی به این معنا که نعل به نعل چیزی را نقل کنیم نیست اما شخصا فکر می کنم قصه ای که خلق می شود به شدت واقعی است. مشکل من با بعضی فیلم ها این است که فیلمسازان شخصیت هایی را که در فیلم هایشان آورده اند قبول ندارند و به عنوان یک شخصیت مستقل به رسمیت نمی شناسند. من اینطور نیستم.

میرکریمی درباره فرآیند انتخاب تورج الوند به عنوان نقش اصلی کار گفت: برای انتخاب بازیگران با توجه به شرایط کرونا سایتی طراحی کردیم و فراخوان دادیم تا علاقه مندان ثبت نام کنند. طی دو روز ۱۳ هزار نفر ثبت نام کردند. در چند روز همه آنها را بررسی کردیم و از ۵۰۰ نفر تست حضوری گرفتیم. در نهایت به انتخاب های ۱۰ نفره و ۵ نفره برای هر نقش رسیدیم و تورج الوند انتخاب شد.

وی درباره ریتم فیلم نیز اظهار داشت: جهان هر اثری تناسبات خودش را باز تولید می کند که ریتم یکی از آنهاست. ریتم فیلم من در یک جاهایی تند می‌شود و این خوب نیست.

میرکریمی در پاسخ به این سوال که آیا نگهبان شب یک نقد رسمی به فضای سیاسی اجتماعی جامعه است، خاطرنشان کرد: نقد واژه سنگینی است این فیلم یک شرح حال است.

ادعایی برای دریافت سیمرغ ندارم

لاله مرزبان، از بازیگران فیلم نگهبان شب، که پس از تجربه کار تئاتر برای اولین بار در یک فیلم سینمایی بازی کرد و خوش درخشید، گفت: هیچ احتمالی نمیدهم که جزء نامزدهای سیمرغ باشم. کار کردن با آقای میرکریمی برای من آرزو بود و همین جا بودن برایم کافیست. همکاری با آقای میرکریمی برای هر بازیگری می تواند یک تجربه فوق العاده باشد.

چالش بازی کردن در کنار بازیگران بکر

محسن کیایی که بعد از سه سال به خانه جشنواره برگشته است، درباره تجربه کار در فیلم نگهبان شب گفت: در کارنامه هر بازیگری کار کردن با کسی مثل آقای میرکریمی باعث افتخار است. خیلی چیزها از ایشان یاد گرفتم. هدایت بازیگری و دانش بسیار خوبی دارند و رفیق خوبی برای بازیگران هستند. بزرگترین ترسم از این بود که در کنار بازیگران بکر به خوبی از پس بازی برآمده باشم.

کیایی افزود: بازی کردن در این نقش خاکستری پر از چالش بود. کاراکتر چند لایه ای بود و بازی آن برای من کمی سخت بود اما سعی کردم همه لایه های آن را در آورم.

فهیمه هرمزی، از دیگر بازیگران فیلم نگهبان شب درباره جذابیت‌های نقشش در فیلم گفت: سادگی و بی آلایشی که شخصیت داشت برای من خیلی جذاب بود و یاد گرفتن لهجه کرمانی نیز از دیگر جذابیت‌های آن بود.

تورج الوند، بازیگر نقش اول فیلم، نیز در بخشی از این نشست خبری اظهار داشت: نگهبان شب تجربه اول من در نقش اول بود. این فیلم پنجمین فیلمی بود که برای آن تست بازیگری می دادم و هربار با وجود رد شدن از این که بهترین خودم را ارائه داده بودم راضی برمی‌گشتم. تا این که در نهایت برای این فیلم انتخاب شدم و به آقای میرکریمی گفتم انقدر در این فیلم خوب بازی خواهم کرد که مخاطب فرق بین من و یکی از بومیان کرمان را تشخیص ندهد. 

اخبارجدیدترین

مجموعه عکس «دور خدا بگرد» کتاب شد

این شما و این برنامه کنسرت‌های لاکچری؛ باید زودتر کاری کرد!

بازیگری یعنی فراموش شدن در نقش؛ روشنفکری که اسیر خود شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی دانشجو اینترنشنال، نشست رسانه‌ای فیلم نگهبان شب ظهر امروز (یکشنبه، ۱۷ بهمن) با حضور عوامل فیلم و اصحاب رسانه در خانه جشنواره برگزار شد.

رضا میرکریمی (کارگردان و تهیه کننده)، زهرا صمدی (طراح لباس)، محسن کیایی، علی اکبر اوصانلو، صفورا خوش طینت، لاله مرزبان، تورج الوند، فهیمه هرمزی (بازیگر)، سعید حسن لو (طراح صحنه) و محمد داوودی (نویسنده) از حاضران در این نشست بودند.

میرکریمی، کارگردان اثر، در پاسخ به این سوال که چرا چاشنی سیاست در فیلم بسیار کم بود، گفت: جهان فیلم جهانی است که روایت آن منطبق بر نگاه شخصیت اصلی فیلم و تجربه ای که او در مسیر درک می کند، است. همه ماجراهای جانبی فیلم فضایی هستند که کاراکتر از آنها عبور می کند و نمیخواستم آنها را حذف کنم. هدف اصلی فیلم سیاسی نیست، هدف خود آدم های فیلم و مخصوصا شخصیت اصلی هستند.

میرکریمی در ادامه درباره این که چرا یک فیلم صریح سیاسی نمی‌سازد، خاطرنشان کرد: هر کسی طبیعت خاص خودش را دارد. من به شخصه فکر می کنم بیان دغدغه‌های سیاسی در فضای یک درام اجتماعی درست تر و ماندگارتر است. من معمولا در زندگی عادی هم آدم صریحی نیستم، در فیلم هایم هم همینطور هستم.

وی افزود: کار ماندگار باید طوری طراحی شود که مخاطب بتواند نقش و اشتراکی در تولید معنای اثر داشته باشد نه این که در داخل فیلم از همه چیز برایش پرده برداری شود.

این فیلمساز مطرح درباره وجود نوعی پالت رنگ در آثارش گفت: بخشی از این مساله به تجربه دانشگاهی من در حوزه گرافیک برمی گردد. فضای بصری فیلم و کنترل فاکتورهای بصری فیلم برای من مهم است و در طراحی میزانسن‌ها به آن دقت می کنم.

کارگردان فیلم نگهبان شب در جواب آن که چه مقدار از این فیلم واقعی است، توضیح داد: واقعی به این معنا که نعل به نعل چیزی را نقل کنیم نیست اما شخصا فکر می کنم قصه ای که خلق می شود به شدت واقعی است. مشکل من با بعضی فیلم ها این است که فیلمسازان شخصیت هایی را که در فیلم هایشان آورده اند قبول ندارند و به عنوان یک شخصیت مستقل به رسمیت نمی شناسند. من اینطور نیستم.

میرکریمی درباره فرآیند انتخاب تورج الوند به عنوان نقش اصلی کار گفت: برای انتخاب بازیگران با توجه به شرایط کرونا سایتی طراحی کردیم و فراخوان دادیم تا علاقه مندان ثبت نام کنند. طی دو روز ۱۳ هزار نفر ثبت نام کردند. در چند روز همه آنها را بررسی کردیم و از ۵۰۰ نفر تست حضوری گرفتیم. در نهایت به انتخاب های ۱۰ نفره و ۵ نفره برای هر نقش رسیدیم و تورج الوند انتخاب شد.

وی درباره ریتم فیلم نیز اظهار داشت: جهان هر اثری تناسبات خودش را باز تولید می کند که ریتم یکی از آنهاست. ریتم فیلم من در یک جاهایی تند می‌شود و این خوب نیست.

میرکریمی در پاسخ به این سوال که آیا نگهبان شب یک نقد رسمی به فضای سیاسی اجتماعی جامعه است، خاطرنشان کرد: نقد واژه سنگینی است این فیلم یک شرح حال است.

ادعایی برای دریافت سیمرغ ندارم

لاله مرزبان، از بازیگران فیلم نگهبان شب، که پس از تجربه کار تئاتر برای اولین بار در یک فیلم سینمایی بازی کرد و خوش درخشید، گفت: هیچ احتمالی نمیدهم که جزء نامزدهای سیمرغ باشم. کار کردن با آقای میرکریمی برای من آرزو بود و همین جا بودن برایم کافیست. همکاری با آقای میرکریمی برای هر بازیگری می تواند یک تجربه فوق العاده باشد.

چالش بازی کردن در کنار بازیگران بکر

محسن کیایی که بعد از سه سال به خانه جشنواره برگشته است، درباره تجربه کار در فیلم نگهبان شب گفت: در کارنامه هر بازیگری کار کردن با کسی مثل آقای میرکریمی باعث افتخار است. خیلی چیزها از ایشان یاد گرفتم. هدایت بازیگری و دانش بسیار خوبی دارند و رفیق خوبی برای بازیگران هستند. بزرگترین ترسم از این بود که در کنار بازیگران بکر به خوبی از پس بازی برآمده باشم.

کیایی افزود: بازی کردن در این نقش خاکستری پر از چالش بود. کاراکتر چند لایه ای بود و بازی آن برای من کمی سخت بود اما سعی کردم همه لایه های آن را در آورم.

فهیمه هرمزی، از دیگر بازیگران فیلم نگهبان شب درباره جذابیت‌های نقشش در فیلم گفت: سادگی و بی آلایشی که شخصیت داشت برای من خیلی جذاب بود و یاد گرفتن لهجه کرمانی نیز از دیگر جذابیت‌های آن بود.

تورج الوند، بازیگر نقش اول فیلم، نیز در بخشی از این نشست خبری اظهار داشت: نگهبان شب تجربه اول من در نقش اول بود. این فیلم پنجمین فیلمی بود که برای آن تست بازیگری می دادم و هربار با وجود رد شدن از این که بهترین خودم را ارائه داده بودم راضی برمی‌گشتم. تا این که در نهایت برای این فیلم انتخاب شدم و به آقای میرکریمی گفتم انقدر در این فیلم خوب بازی خواهم کرد که مخاطب فرق بین من و یکی از بومیان کرمان را تشخیص ندهد. 

به گزارش خبرنگار فرهنگی دانشجو اینترنشنال، نشست رسانه‌ای فیلم نگهبان شب ظهر امروز (یکشنبه، ۱۷ بهمن) با حضور عوامل فیلم و اصحاب رسانه در خانه جشنواره برگزار شد.

رضا میرکریمی (کارگردان و تهیه کننده)، زهرا صمدی (طراح لباس)، محسن کیایی، علی اکبر اوصانلو، صفورا خوش طینت، لاله مرزبان، تورج الوند، فهیمه هرمزی (بازیگر)، سعید حسن لو (طراح صحنه) و محمد داوودی (نویسنده) از حاضران در این نشست بودند.

میرکریمی، کارگردان اثر، در پاسخ به این سوال که چرا چاشنی سیاست در فیلم بسیار کم بود، گفت: جهان فیلم جهانی است که روایت آن منطبق بر نگاه شخصیت اصلی فیلم و تجربه ای که او در مسیر درک می کند، است. همه ماجراهای جانبی فیلم فضایی هستند که کاراکتر از آنها عبور می کند و نمیخواستم آنها را حذف کنم. هدف اصلی فیلم سیاسی نیست، هدف خود آدم های فیلم و مخصوصا شخصیت اصلی هستند.

میرکریمی در ادامه درباره این که چرا یک فیلم صریح سیاسی نمی‌سازد، خاطرنشان کرد: هر کسی طبیعت خاص خودش را دارد. من به شخصه فکر می کنم بیان دغدغه‌های سیاسی در فضای یک درام اجتماعی درست تر و ماندگارتر است. من معمولا در زندگی عادی هم آدم صریحی نیستم، در فیلم هایم هم همینطور هستم.

وی افزود: کار ماندگار باید طوری طراحی شود که مخاطب بتواند نقش و اشتراکی در تولید معنای اثر داشته باشد نه این که در داخل فیلم از همه چیز برایش پرده برداری شود.

این فیلمساز مطرح درباره وجود نوعی پالت رنگ در آثارش گفت: بخشی از این مساله به تجربه دانشگاهی من در حوزه گرافیک برمی گردد. فضای بصری فیلم و کنترل فاکتورهای بصری فیلم برای من مهم است و در طراحی میزانسن‌ها به آن دقت می کنم.

کارگردان فیلم نگهبان شب در جواب آن که چه مقدار از این فیلم واقعی است، توضیح داد: واقعی به این معنا که نعل به نعل چیزی را نقل کنیم نیست اما شخصا فکر می کنم قصه ای که خلق می شود به شدت واقعی است. مشکل من با بعضی فیلم ها این است که فیلمسازان شخصیت هایی را که در فیلم هایشان آورده اند قبول ندارند و به عنوان یک شخصیت مستقل به رسمیت نمی شناسند. من اینطور نیستم.

میرکریمی درباره فرآیند انتخاب تورج الوند به عنوان نقش اصلی کار گفت: برای انتخاب بازیگران با توجه به شرایط کرونا سایتی طراحی کردیم و فراخوان دادیم تا علاقه مندان ثبت نام کنند. طی دو روز ۱۳ هزار نفر ثبت نام کردند. در چند روز همه آنها را بررسی کردیم و از ۵۰۰ نفر تست حضوری گرفتیم. در نهایت به انتخاب های ۱۰ نفره و ۵ نفره برای هر نقش رسیدیم و تورج الوند انتخاب شد.

وی درباره ریتم فیلم نیز اظهار داشت: جهان هر اثری تناسبات خودش را باز تولید می کند که ریتم یکی از آنهاست. ریتم فیلم من در یک جاهایی تند می‌شود و این خوب نیست.

میرکریمی در پاسخ به این سوال که آیا نگهبان شب یک نقد رسمی به فضای سیاسی اجتماعی جامعه است، خاطرنشان کرد: نقد واژه سنگینی است این فیلم یک شرح حال است.

ادعایی برای دریافت سیمرغ ندارم

لاله مرزبان، از بازیگران فیلم نگهبان شب، که پس از تجربه کار تئاتر برای اولین بار در یک فیلم سینمایی بازی کرد و خوش درخشید، گفت: هیچ احتمالی نمیدهم که جزء نامزدهای سیمرغ باشم. کار کردن با آقای میرکریمی برای من آرزو بود و همین جا بودن برایم کافیست. همکاری با آقای میرکریمی برای هر بازیگری می تواند یک تجربه فوق العاده باشد.

چالش بازی کردن در کنار بازیگران بکر

محسن کیایی که بعد از سه سال به خانه جشنواره برگشته است، درباره تجربه کار در فیلم نگهبان شب گفت: در کارنامه هر بازیگری کار کردن با کسی مثل آقای میرکریمی باعث افتخار است. خیلی چیزها از ایشان یاد گرفتم. هدایت بازیگری و دانش بسیار خوبی دارند و رفیق خوبی برای بازیگران هستند. بزرگترین ترسم از این بود که در کنار بازیگران بکر به خوبی از پس بازی برآمده باشم.

کیایی افزود: بازی کردن در این نقش خاکستری پر از چالش بود. کاراکتر چند لایه ای بود و بازی آن برای من کمی سخت بود اما سعی کردم همه لایه های آن را در آورم.

فهیمه هرمزی، از دیگر بازیگران فیلم نگهبان شب درباره جذابیت‌های نقشش در فیلم گفت: سادگی و بی آلایشی که شخصیت داشت برای من خیلی جذاب بود و یاد گرفتن لهجه کرمانی نیز از دیگر جذابیت‌های آن بود.

تورج الوند، بازیگر نقش اول فیلم، نیز در بخشی از این نشست خبری اظهار داشت: نگهبان شب تجربه اول من در نقش اول بود. این فیلم پنجمین فیلمی بود که برای آن تست بازیگری می دادم و هربار با وجود رد شدن از این که بهترین خودم را ارائه داده بودم راضی برمی‌گشتم. تا این که در نهایت برای این فیلم انتخاب شدم و به آقای میرکریمی گفتم انقدر در این فیلم خوب بازی خواهم کرد که مخاطب فرق بین من و یکی از بومیان کرمان را تشخیص ندهد. 

برچسب ها: جشنواره فیلم فجرچهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر
پست قبلی

اختصاص ۱۳۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی و ایثارگران

پست بعدی

یک کارشناس: انقلاب اسلامی موجب شد متفکران عرب متوجه شوند که می‌شود در مقابل غرب متفاوت بود

مربوطه پست ها

مجموعه عکس «دور خدا بگرد» کتاب شد
هنر و فرهنگ

مجموعه عکس «دور خدا بگرد» کتاب شد

۱۷ خرداد ۱۴۰۴
این شما و این برنامه کنسرت‌های لاکچری؛ باید زودتر کاری کرد!
هنر و فرهنگ

این شما و این برنامه کنسرت‌های لاکچری؛ باید زودتر کاری کرد!

۱۷ خرداد ۱۴۰۴
بازیگری یعنی فراموش شدن در نقش؛ روشنفکری که اسیر خود شد
هنر و فرهنگ

بازیگری یعنی فراموش شدن در نقش؛ روشنفکری که اسیر خود شد

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
«میرزا مخنث» و بازخوانی خشونت تاریخی آقامحمدخان در کرمان
هنر و فرهنگ

«میرزا مخنث» و بازخوانی خشونت تاریخی آقامحمدخان در کرمان

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
از اثر جدید بنکسی تا نظر عجیب یک نگارگر درباره اینکه هنرمند خلاق نیست!
هنر و فرهنگ

از اثر جدید بنکسی تا نظر عجیب یک نگارگر درباره اینکه هنرمند خلاق نیست!

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
رادیو صبا با «چشم روشنی» به استقبال دهه ولایت می‌رود
هنر و فرهنگ

رادیو صبا با «چشم روشنی» به استقبال دهه ولایت می‌رود

۱۶ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 6 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • 5 دلیل برای انتخاب سوتین اسفنجی
  • مسیر تبدیل شدن به برنامه‌نویس پایتون؛ از صفر تا استخدام
  • ایران و عمان؛ دوستان قدیمی با حجم تجارت ضعیف/ پیشنهاد جذاب مسقط برای فعالان اقتصادی ایرانی چیست؟
  • قیمت گوشی‌های سامسونگ، امروز شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۴
  • قیمت گوشی‌های شیائومی، امروز شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۴
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.