دانش جوین
پنجشنبه, تیر ۲۶, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

رنگ و منابع الهامی که با میراث کهن گره خوردند

مهر نیوز توسط مهر نیوز
۲۹ آبان ۱۴۰۳
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
رنگ و منابع الهامی که با میراث کهن گره خوردند
3
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه گروهی نقاشی، چاپ دستی و حجم «در تداوم سقاخانه» عصر جمعه ۲۵ آبان با حضور هنرمندان نمایشگاه و چهره‌هایی چون رضا بابک و امیرشاهرخ فریوسفی در نگارخانه لاله آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه آثاری از لاله امینی، حمید امینی فر، ناصر اویسی، تاها بهبهانی، ژازه تباتبایی، صادق تبریزی، منصور خیرخواه، شادی داوری، علیرضا روح الامین، سامان شادانلو (ایلخان)، قدرت ا… عاقلی، شیرین غفاری، امیر شاهرخ فریوسفی، کمال‌الدین قطب، منصور قندریز، مهرداد کاتوزیان، محمد مستان دهی، بهراد معتضدی و مرجان ونکی به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه با هدف نمایش مجموعه آثار جمعی از هنرمندان نوگرای ایران و معرفی چگونگی نگرش این هنرمندان به میراث هنری گذشتگان که بیشتر به کنش «کشف و گشودگی»، «شگردها و تمهیدات زیبایی شناسانه» و واکاوی و تجربه ارزش های زیبایی شناسانه پرداخته، برگزار شده است. می‌توان گفت اولین هنرمندانی که با این انگیزش هنری در دهه های سی و چهل شمسی به خلق آثاری با رویکرد جنبش سقاخانه مبادرت ورزیدند، حسین زنده رودی، پرویز تناولی، صادق تبریزی، مسعود عربشاهی، منصور قندریز، جعفر روح‌بخش، ناصر اویسی، ژازه طباطبایی و … بودند که گزیده‌ای از آثار برخی از این هنرمندان در نمایشگاه «در تداوم سقاخانه» در معرض دیدگان هنردوستان قرار دارد.

هنرمندان این جنبش با الهام از هنرهای باستانی، هنرهای قومی و بومی و سنتی و فرهنگ تصویری عامیانه و مردمی، غنای فرهنگی و تمدنی ایران را نیز مورد توجه قرار داده‌اند. هنرمندان جنبش سقاخانه و در تداوم آن، جریانی نوگرا به حساب می آیند که حامل بار تمدنی، ریشه‌های فرهنگی و عاطفی گذشتگان با حفظ پویایی و نوگرایی در انواع هنر تجسمی حجمی، نقاشی و چاپ هستند.

رنگ و منابع الهامی که با میراث کهن گره خوردند

به بهانه برگزاری این نمایشگاه که تا ۴ آذر در نگارخانه لاله برپاست، محمدعلی سعیدی هنرمند نقاش و پژوهشگر هنر یادداشتی در اختیار خبرگزاری مهر قرار داده است که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید.

«در جستجوی فرم، رنگ و گذشته بصری آثار تجسمی و میراث کهن ایران و مسیر طی شده آن، جنبش های هنری قرن اخیر را تابع دریافت هنرمندان از کنش‌ها و هنجارهای پیرامونی و دریافت از شرایط حال و گذشته ساخته است. البته منابع الهام و ناخودآگاه پرورش یافته نیز نقش مهمی در خلق آثار هنری دارند.

نقش های هنری تابع واکاوی هنرمندان از چیستی پیرامونی است، شاید بتوان از آن به عنوان عبارت مکاشفه از اجتماع یا ادراک از آثار گذشتگان یاد کرد. در جریان جنبش سقاخانه، هنرمندان نام آشنا با دریافتی بصری از صندوقچه بی بدیل میراث نزدیک و دور، آثار فاخری خلق کردند و این آثار میراث ارزشمند معاصر ماست و در زمان حال و آینده مسیر دیگری برای علاقه‌مندان و هنرمندان پیشرو خواهد داشت.

با توجه به میراث غنی و کهن ایران و وجود نقش‌های بسیار در تاریخ هنری بصری کشور به عنوان منابع الهام برخی از هنرمندان، ضرورت شکل گیری ساختاری مدون در خلق اثر هنری برای هر هنرمند ضروری است. امروزه افرادی به عنوان کیوریتور، منتور، نمایشگاه گردان یا هر عنوان دیگری نمایشگاه‌هایی بر پا می‌کنند که با ذائقه بصری جامعه یا خریداران و علاقه‌مندان همسو باشد. اینکه با فلسفه خلق اثر هنری از منبعی مانند ناخودآگاه هنرمند همسویی داشته باشد یا خیر، مساله دیگری است.

«در تداوم سقاخانه» خاستگاه افرادی است که همچنان ساختار و رنگ و منابع الهام خود را با میراث کهن گره می‌زنند و شاعرانگی آثار خود را از فرهنگ، تاریخ و ادبیاتی غنی دریافت و حلقه اتصالی بین اندیشه خود با بزرگان و گذشتگان برقرار می‌کنند؛ البته در عصر اخیر با وجود امکانات روز، ارتباطات بین المللی و غیره و وجود رسانه‌های متعدد، هنرمندان امکان دیده شدن در مقیاس جهانی را دارند. شاید بازخورد استقبال اقشار مختلف مسیری را برای هنرمندان روشن کند.

مارتین اسکورسیزی به بومی بودن اثر اشاره کرده است؛ «جهانی‌ترین اثر بومی ترین اثر است». این مصداقی برای آثار تجسمی می تواند باشد که با دیدن آن، اندوخته کهن و میراث ارزشمند بصری با ترکیب بندی مشخص هر هنرمندی معنا پیدا می کند.»

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه گروهی نقاشی، چاپ دستی و حجم «در تداوم سقاخانه» عصر جمعه ۲۵ آبان با حضور هنرمندان نمایشگاه و چهره‌هایی چون رضا بابک و امیرشاهرخ فریوسفی در نگارخانه لاله آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه آثاری از لاله امینی، حمید امینی فر، ناصر اویسی، تاها بهبهانی، ژازه تباتبایی، صادق تبریزی، منصور خیرخواه، شادی داوری، علیرضا روح الامین، سامان شادانلو (ایلخان)، قدرت ا… عاقلی، شیرین غفاری، امیر شاهرخ فریوسفی، کمال‌الدین قطب، منصور قندریز، مهرداد کاتوزیان، محمد مستان دهی، بهراد معتضدی و مرجان ونکی به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه با هدف نمایش مجموعه آثار جمعی از هنرمندان نوگرای ایران و معرفی چگونگی نگرش این هنرمندان به میراث هنری گذشتگان که بیشتر به کنش «کشف و گشودگی»، «شگردها و تمهیدات زیبایی شناسانه» و واکاوی و تجربه ارزش های زیبایی شناسانه پرداخته، برگزار شده است. می‌توان گفت اولین هنرمندانی که با این انگیزش هنری در دهه های سی و چهل شمسی به خلق آثاری با رویکرد جنبش سقاخانه مبادرت ورزیدند، حسین زنده رودی، پرویز تناولی، صادق تبریزی، مسعود عربشاهی، منصور قندریز، جعفر روح‌بخش، ناصر اویسی، ژازه طباطبایی و … بودند که گزیده‌ای از آثار برخی از این هنرمندان در نمایشگاه «در تداوم سقاخانه» در معرض دیدگان هنردوستان قرار دارد.

هنرمندان این جنبش با الهام از هنرهای باستانی، هنرهای قومی و بومی و سنتی و فرهنگ تصویری عامیانه و مردمی، غنای فرهنگی و تمدنی ایران را نیز مورد توجه قرار داده‌اند. هنرمندان جنبش سقاخانه و در تداوم آن، جریانی نوگرا به حساب می آیند که حامل بار تمدنی، ریشه‌های فرهنگی و عاطفی گذشتگان با حفظ پویایی و نوگرایی در انواع هنر تجسمی حجمی، نقاشی و چاپ هستند.

رنگ و منابع الهامی که با میراث کهن گره خوردند

به بهانه برگزاری این نمایشگاه که تا ۴ آذر در نگارخانه لاله برپاست، محمدعلی سعیدی هنرمند نقاش و پژوهشگر هنر یادداشتی در اختیار خبرگزاری مهر قرار داده است که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید.

«در جستجوی فرم، رنگ و گذشته بصری آثار تجسمی و میراث کهن ایران و مسیر طی شده آن، جنبش های هنری قرن اخیر را تابع دریافت هنرمندان از کنش‌ها و هنجارهای پیرامونی و دریافت از شرایط حال و گذشته ساخته است. البته منابع الهام و ناخودآگاه پرورش یافته نیز نقش مهمی در خلق آثار هنری دارند.

نقش های هنری تابع واکاوی هنرمندان از چیستی پیرامونی است، شاید بتوان از آن به عنوان عبارت مکاشفه از اجتماع یا ادراک از آثار گذشتگان یاد کرد. در جریان جنبش سقاخانه، هنرمندان نام آشنا با دریافتی بصری از صندوقچه بی بدیل میراث نزدیک و دور، آثار فاخری خلق کردند و این آثار میراث ارزشمند معاصر ماست و در زمان حال و آینده مسیر دیگری برای علاقه‌مندان و هنرمندان پیشرو خواهد داشت.

با توجه به میراث غنی و کهن ایران و وجود نقش‌های بسیار در تاریخ هنری بصری کشور به عنوان منابع الهام برخی از هنرمندان، ضرورت شکل گیری ساختاری مدون در خلق اثر هنری برای هر هنرمند ضروری است. امروزه افرادی به عنوان کیوریتور، منتور، نمایشگاه گردان یا هر عنوان دیگری نمایشگاه‌هایی بر پا می‌کنند که با ذائقه بصری جامعه یا خریداران و علاقه‌مندان همسو باشد. اینکه با فلسفه خلق اثر هنری از منبعی مانند ناخودآگاه هنرمند همسویی داشته باشد یا خیر، مساله دیگری است.

«در تداوم سقاخانه» خاستگاه افرادی است که همچنان ساختار و رنگ و منابع الهام خود را با میراث کهن گره می‌زنند و شاعرانگی آثار خود را از فرهنگ، تاریخ و ادبیاتی غنی دریافت و حلقه اتصالی بین اندیشه خود با بزرگان و گذشتگان برقرار می‌کنند؛ البته در عصر اخیر با وجود امکانات روز، ارتباطات بین المللی و غیره و وجود رسانه‌های متعدد، هنرمندان امکان دیده شدن در مقیاس جهانی را دارند. شاید بازخورد استقبال اقشار مختلف مسیری را برای هنرمندان روشن کند.

مارتین اسکورسیزی به بومی بودن اثر اشاره کرده است؛ «جهانی‌ترین اثر بومی ترین اثر است». این مصداقی برای آثار تجسمی می تواند باشد که با دیدن آن، اندوخته کهن و میراث ارزشمند بصری با ترکیب بندی مشخص هر هنرمندی معنا پیدا می کند.»

اخبارجدیدترین

نخستین اجرای «برج‌نگاره تجسمی عاشورایی» روی برج آزادی

از «ناقوس نیمه شب» تا «کوچه باربد» روی صحنه بوتیک هنر ایران

«قابیل» به خانه هنرمندان می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه گروهی نقاشی، چاپ دستی و حجم «در تداوم سقاخانه» عصر جمعه ۲۵ آبان با حضور هنرمندان نمایشگاه و چهره‌هایی چون رضا بابک و امیرشاهرخ فریوسفی در نگارخانه لاله آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه آثاری از لاله امینی، حمید امینی فر، ناصر اویسی، تاها بهبهانی، ژازه تباتبایی، صادق تبریزی، منصور خیرخواه، شادی داوری، علیرضا روح الامین، سامان شادانلو (ایلخان)، قدرت ا… عاقلی، شیرین غفاری، امیر شاهرخ فریوسفی، کمال‌الدین قطب، منصور قندریز، مهرداد کاتوزیان، محمد مستان دهی، بهراد معتضدی و مرجان ونکی به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه با هدف نمایش مجموعه آثار جمعی از هنرمندان نوگرای ایران و معرفی چگونگی نگرش این هنرمندان به میراث هنری گذشتگان که بیشتر به کنش «کشف و گشودگی»، «شگردها و تمهیدات زیبایی شناسانه» و واکاوی و تجربه ارزش های زیبایی شناسانه پرداخته، برگزار شده است. می‌توان گفت اولین هنرمندانی که با این انگیزش هنری در دهه های سی و چهل شمسی به خلق آثاری با رویکرد جنبش سقاخانه مبادرت ورزیدند، حسین زنده رودی، پرویز تناولی، صادق تبریزی، مسعود عربشاهی، منصور قندریز، جعفر روح‌بخش، ناصر اویسی، ژازه طباطبایی و … بودند که گزیده‌ای از آثار برخی از این هنرمندان در نمایشگاه «در تداوم سقاخانه» در معرض دیدگان هنردوستان قرار دارد.

هنرمندان این جنبش با الهام از هنرهای باستانی، هنرهای قومی و بومی و سنتی و فرهنگ تصویری عامیانه و مردمی، غنای فرهنگی و تمدنی ایران را نیز مورد توجه قرار داده‌اند. هنرمندان جنبش سقاخانه و در تداوم آن، جریانی نوگرا به حساب می آیند که حامل بار تمدنی، ریشه‌های فرهنگی و عاطفی گذشتگان با حفظ پویایی و نوگرایی در انواع هنر تجسمی حجمی، نقاشی و چاپ هستند.

رنگ و منابع الهامی که با میراث کهن گره خوردند

به بهانه برگزاری این نمایشگاه که تا ۴ آذر در نگارخانه لاله برپاست، محمدعلی سعیدی هنرمند نقاش و پژوهشگر هنر یادداشتی در اختیار خبرگزاری مهر قرار داده است که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید.

«در جستجوی فرم، رنگ و گذشته بصری آثار تجسمی و میراث کهن ایران و مسیر طی شده آن، جنبش های هنری قرن اخیر را تابع دریافت هنرمندان از کنش‌ها و هنجارهای پیرامونی و دریافت از شرایط حال و گذشته ساخته است. البته منابع الهام و ناخودآگاه پرورش یافته نیز نقش مهمی در خلق آثار هنری دارند.

نقش های هنری تابع واکاوی هنرمندان از چیستی پیرامونی است، شاید بتوان از آن به عنوان عبارت مکاشفه از اجتماع یا ادراک از آثار گذشتگان یاد کرد. در جریان جنبش سقاخانه، هنرمندان نام آشنا با دریافتی بصری از صندوقچه بی بدیل میراث نزدیک و دور، آثار فاخری خلق کردند و این آثار میراث ارزشمند معاصر ماست و در زمان حال و آینده مسیر دیگری برای علاقه‌مندان و هنرمندان پیشرو خواهد داشت.

با توجه به میراث غنی و کهن ایران و وجود نقش‌های بسیار در تاریخ هنری بصری کشور به عنوان منابع الهام برخی از هنرمندان، ضرورت شکل گیری ساختاری مدون در خلق اثر هنری برای هر هنرمند ضروری است. امروزه افرادی به عنوان کیوریتور، منتور، نمایشگاه گردان یا هر عنوان دیگری نمایشگاه‌هایی بر پا می‌کنند که با ذائقه بصری جامعه یا خریداران و علاقه‌مندان همسو باشد. اینکه با فلسفه خلق اثر هنری از منبعی مانند ناخودآگاه هنرمند همسویی داشته باشد یا خیر، مساله دیگری است.

«در تداوم سقاخانه» خاستگاه افرادی است که همچنان ساختار و رنگ و منابع الهام خود را با میراث کهن گره می‌زنند و شاعرانگی آثار خود را از فرهنگ، تاریخ و ادبیاتی غنی دریافت و حلقه اتصالی بین اندیشه خود با بزرگان و گذشتگان برقرار می‌کنند؛ البته در عصر اخیر با وجود امکانات روز، ارتباطات بین المللی و غیره و وجود رسانه‌های متعدد، هنرمندان امکان دیده شدن در مقیاس جهانی را دارند. شاید بازخورد استقبال اقشار مختلف مسیری را برای هنرمندان روشن کند.

مارتین اسکورسیزی به بومی بودن اثر اشاره کرده است؛ «جهانی‌ترین اثر بومی ترین اثر است». این مصداقی برای آثار تجسمی می تواند باشد که با دیدن آن، اندوخته کهن و میراث ارزشمند بصری با ترکیب بندی مشخص هر هنرمندی معنا پیدا می کند.»

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه گروهی نقاشی، چاپ دستی و حجم «در تداوم سقاخانه» عصر جمعه ۲۵ آبان با حضور هنرمندان نمایشگاه و چهره‌هایی چون رضا بابک و امیرشاهرخ فریوسفی در نگارخانه لاله آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه آثاری از لاله امینی، حمید امینی فر، ناصر اویسی، تاها بهبهانی، ژازه تباتبایی، صادق تبریزی، منصور خیرخواه، شادی داوری، علیرضا روح الامین، سامان شادانلو (ایلخان)، قدرت ا… عاقلی، شیرین غفاری، امیر شاهرخ فریوسفی، کمال‌الدین قطب، منصور قندریز، مهرداد کاتوزیان، محمد مستان دهی، بهراد معتضدی و مرجان ونکی به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه با هدف نمایش مجموعه آثار جمعی از هنرمندان نوگرای ایران و معرفی چگونگی نگرش این هنرمندان به میراث هنری گذشتگان که بیشتر به کنش «کشف و گشودگی»، «شگردها و تمهیدات زیبایی شناسانه» و واکاوی و تجربه ارزش های زیبایی شناسانه پرداخته، برگزار شده است. می‌توان گفت اولین هنرمندانی که با این انگیزش هنری در دهه های سی و چهل شمسی به خلق آثاری با رویکرد جنبش سقاخانه مبادرت ورزیدند، حسین زنده رودی، پرویز تناولی، صادق تبریزی، مسعود عربشاهی، منصور قندریز، جعفر روح‌بخش، ناصر اویسی، ژازه طباطبایی و … بودند که گزیده‌ای از آثار برخی از این هنرمندان در نمایشگاه «در تداوم سقاخانه» در معرض دیدگان هنردوستان قرار دارد.

هنرمندان این جنبش با الهام از هنرهای باستانی، هنرهای قومی و بومی و سنتی و فرهنگ تصویری عامیانه و مردمی، غنای فرهنگی و تمدنی ایران را نیز مورد توجه قرار داده‌اند. هنرمندان جنبش سقاخانه و در تداوم آن، جریانی نوگرا به حساب می آیند که حامل بار تمدنی، ریشه‌های فرهنگی و عاطفی گذشتگان با حفظ پویایی و نوگرایی در انواع هنر تجسمی حجمی، نقاشی و چاپ هستند.

رنگ و منابع الهامی که با میراث کهن گره خوردند

به بهانه برگزاری این نمایشگاه که تا ۴ آذر در نگارخانه لاله برپاست، محمدعلی سعیدی هنرمند نقاش و پژوهشگر هنر یادداشتی در اختیار خبرگزاری مهر قرار داده است که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید.

«در جستجوی فرم، رنگ و گذشته بصری آثار تجسمی و میراث کهن ایران و مسیر طی شده آن، جنبش های هنری قرن اخیر را تابع دریافت هنرمندان از کنش‌ها و هنجارهای پیرامونی و دریافت از شرایط حال و گذشته ساخته است. البته منابع الهام و ناخودآگاه پرورش یافته نیز نقش مهمی در خلق آثار هنری دارند.

نقش های هنری تابع واکاوی هنرمندان از چیستی پیرامونی است، شاید بتوان از آن به عنوان عبارت مکاشفه از اجتماع یا ادراک از آثار گذشتگان یاد کرد. در جریان جنبش سقاخانه، هنرمندان نام آشنا با دریافتی بصری از صندوقچه بی بدیل میراث نزدیک و دور، آثار فاخری خلق کردند و این آثار میراث ارزشمند معاصر ماست و در زمان حال و آینده مسیر دیگری برای علاقه‌مندان و هنرمندان پیشرو خواهد داشت.

با توجه به میراث غنی و کهن ایران و وجود نقش‌های بسیار در تاریخ هنری بصری کشور به عنوان منابع الهام برخی از هنرمندان، ضرورت شکل گیری ساختاری مدون در خلق اثر هنری برای هر هنرمند ضروری است. امروزه افرادی به عنوان کیوریتور، منتور، نمایشگاه گردان یا هر عنوان دیگری نمایشگاه‌هایی بر پا می‌کنند که با ذائقه بصری جامعه یا خریداران و علاقه‌مندان همسو باشد. اینکه با فلسفه خلق اثر هنری از منبعی مانند ناخودآگاه هنرمند همسویی داشته باشد یا خیر، مساله دیگری است.

«در تداوم سقاخانه» خاستگاه افرادی است که همچنان ساختار و رنگ و منابع الهام خود را با میراث کهن گره می‌زنند و شاعرانگی آثار خود را از فرهنگ، تاریخ و ادبیاتی غنی دریافت و حلقه اتصالی بین اندیشه خود با بزرگان و گذشتگان برقرار می‌کنند؛ البته در عصر اخیر با وجود امکانات روز، ارتباطات بین المللی و غیره و وجود رسانه‌های متعدد، هنرمندان امکان دیده شدن در مقیاس جهانی را دارند. شاید بازخورد استقبال اقشار مختلف مسیری را برای هنرمندان روشن کند.

مارتین اسکورسیزی به بومی بودن اثر اشاره کرده است؛ «جهانی‌ترین اثر بومی ترین اثر است». این مصداقی برای آثار تجسمی می تواند باشد که با دیدن آن، اندوخته کهن و میراث ارزشمند بصری با ترکیب بندی مشخص هر هنرمندی معنا پیدا می کند.»

پست قبلی

جزئیات کارگاه بازیگری اصغر همت در موزه سینما

پست بعدی

افتتاح نمایشگاه نقاشی «ایهام و ابهام»

مربوطه پست ها

نخستین اجرای «برج‌نگاره تجسمی عاشورایی» روی برج آزادی
هنر و فرهنگ

نخستین اجرای «برج‌نگاره تجسمی عاشورایی» روی برج آزادی

۲۵ تیر ۱۴۰۴
از «ناقوس نیمه شب» تا «کوچه باربد» روی صحنه بوتیک هنر ایران
هنر و فرهنگ

از «ناقوس نیمه شب» تا «کوچه باربد» روی صحنه بوتیک هنر ایران

۲۵ تیر ۱۴۰۴
«قابیل» به خانه هنرمندان می‌آید
هنر و فرهنگ

«قابیل» به خانه هنرمندان می‌آید

۲۵ تیر ۱۴۰۴
اکران مستند «باراکا» در مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران
هنر و فرهنگ

اکران مستند «باراکا» در مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران

۲۵ تیر ۱۴۰۴
«دختر نارنج و ترنج»؛ نماد فرهنگ زخمی اما زنده ایران‌زمین
هنر و فرهنگ

«دختر نارنج و ترنج»؛ نماد فرهنگ زخمی اما زنده ایران‌زمین

۲۵ تیر ۱۴۰۴
سرپرست سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران منصوب شد
هنر و فرهنگ

سرپرست سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران منصوب شد

۲۵ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • وزارت ارتباطات از استارلینک شکایت کرد
  • هک به روش فوق عجیب و غیرقابل شناسایی؛ جابجایی کدهای مخرب از طریق  رکوردهای DNS
  • جزئیات دهمین جلسه کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا اعلام شد
  • شوک بزرگ دلار به بازارهای ایران | طلا، خودرو و بورس در بلاتکلیفی
  • استراتژی چندوجهی «ایران‌ خودرو»
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.