دانش جوین
یکشنبه, مرداد ۵, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

روایتی بی‌کلام از رنج کودکان غزه در جشنواره تئاتر مقاومت

مهر نیوز توسط مهر نیوز
۱۶ دی ۱۴۰۳
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
روایتی بی‌کلام از رنج کودکان غزه در جشنواره تئاتر مقاومت
9
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی خلیلی نویسنده و کارگردان نمایش خیابانی «استیک با طعم سس باربیکیو» از آثار حاضر در بخش «سردار آسمانی» نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت از استان اصفهان است.

وی در مورد ویژگی‌های محتوایی و نمایشی این اثر گفت: نمایش «استیک با طعم سس باربیکیو» اثری بی‌کلام است که از شیوه اجرایی پرفورمنس آرت با تکیه بر بدن بازیگر، نور، موسیقی و رنگ بهره می‌برد و از لحاظ محتوایی، بر رنج و ظلم حاکم بر کودکان غزه متکی است که کلیه وقایع این نمایشنامه به شکل بی‌کلام و با استفاده از بدن بازیگر به تصویر کشیده شده است و تلاش‌مان بر این بوده است که مخاطب را از حیث بصری تحت تاثیر قرار دهیم.

وی درباره ارزیابی خود از نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت، توضیح داد: امسال با توجه به تعدد آثار متقاضی و پس از آن کمیت آثاری که منتخب هیئت انتخاب جشنواره بودند، کاملا مشهود است که جشنواره نگاه جدی به بخش خیابانی خود تحت عنوان «سردار آسمانی» داشته است. پس از موضوع کمیت آثار، موردی که در این دوره در قیاس با ادوار پیشین متمایز کننده است، توجه و حمایت از گروه های نمایشی است که شاید تاکنون فرصت و بستری برای حضور در یک رویداد معتبر فرهنگی- هنری را نداشتند. از سویی دیگر با برگزاری کارگاه های آموزشی با کیفیت در چند استان، اقداماتی برای انتقال تجربه و ارائه بار آموزشی به گروه‌های حاضر در این رویداد انجام شد.

خلیلی با تاکید بر اهمیت حمایت گروه‌های نمایشی جوان در استان‎‌ها، یادآور شد: این حمایت همه‌جانبه از جانب دبیرخانه جشنواره، سبب ارائه نسل مستعدتری به تئاتر بدنه در آینده می‌شود که این جزو مواردی است که به شکل انحصاری توسط جشنواره مقاومت بر خلاف سایر رویدادهای نمایشی کشور، شکل گرفته است.

کارگردان «استیک با طعم سس باربیکیو» تصریح کرد: با توجه به ریل‌گذاری صحیحی که از جانب جشنواره انجام شده می‌توان گفت که این رویداد با حمایت صددرصدی آثار در این دوره وارد عرصه شده و تا به امروز جشنواره طبق برنامه و وعده‌های خود پیش رفته است و از این بابت می‌توان به تمامی دست‌اندرکاران این جشنواره خداقوت و خسته نباشید تقدیم کرد.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت پاییز و زمستان ۱۴۰۳ به دبیری محمد کاظم‌تبار توسط انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح در تهران و شهرهای مختلف کشور در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی خلیلی نویسنده و کارگردان نمایش خیابانی «استیک با طعم سس باربیکیو» از آثار حاضر در بخش «سردار آسمانی» نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت از استان اصفهان است.

وی در مورد ویژگی‌های محتوایی و نمایشی این اثر گفت: نمایش «استیک با طعم سس باربیکیو» اثری بی‌کلام است که از شیوه اجرایی پرفورمنس آرت با تکیه بر بدن بازیگر، نور، موسیقی و رنگ بهره می‌برد و از لحاظ محتوایی، بر رنج و ظلم حاکم بر کودکان غزه متکی است که کلیه وقایع این نمایشنامه به شکل بی‌کلام و با استفاده از بدن بازیگر به تصویر کشیده شده است و تلاش‌مان بر این بوده است که مخاطب را از حیث بصری تحت تاثیر قرار دهیم.

وی درباره ارزیابی خود از نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت، توضیح داد: امسال با توجه به تعدد آثار متقاضی و پس از آن کمیت آثاری که منتخب هیئت انتخاب جشنواره بودند، کاملا مشهود است که جشنواره نگاه جدی به بخش خیابانی خود تحت عنوان «سردار آسمانی» داشته است. پس از موضوع کمیت آثار، موردی که در این دوره در قیاس با ادوار پیشین متمایز کننده است، توجه و حمایت از گروه های نمایشی است که شاید تاکنون فرصت و بستری برای حضور در یک رویداد معتبر فرهنگی- هنری را نداشتند. از سویی دیگر با برگزاری کارگاه های آموزشی با کیفیت در چند استان، اقداماتی برای انتقال تجربه و ارائه بار آموزشی به گروه‌های حاضر در این رویداد انجام شد.

خلیلی با تاکید بر اهمیت حمایت گروه‌های نمایشی جوان در استان‎‌ها، یادآور شد: این حمایت همه‌جانبه از جانب دبیرخانه جشنواره، سبب ارائه نسل مستعدتری به تئاتر بدنه در آینده می‌شود که این جزو مواردی است که به شکل انحصاری توسط جشنواره مقاومت بر خلاف سایر رویدادهای نمایشی کشور، شکل گرفته است.

کارگردان «استیک با طعم سس باربیکیو» تصریح کرد: با توجه به ریل‌گذاری صحیحی که از جانب جشنواره انجام شده می‌توان گفت که این رویداد با حمایت صددرصدی آثار در این دوره وارد عرصه شده و تا به امروز جشنواره طبق برنامه و وعده‌های خود پیش رفته است و از این بابت می‌توان به تمامی دست‌اندرکاران این جشنواره خداقوت و خسته نباشید تقدیم کرد.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت پاییز و زمستان ۱۴۰۳ به دبیری محمد کاظم‌تبار توسط انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح در تهران و شهرهای مختلف کشور در حال برگزاری است.

اخبارجدیدترین

علیرضا قربانی «سووشون» را به مردم میهن دوست ایران تقدیم کرد

پخش سه نمایش رادیویی با موضوعات متفاوت در رادیو نمایش

کلاری و کاکایی مهمانان اولین نشست «سینمای ایران برای وطن»

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی خلیلی نویسنده و کارگردان نمایش خیابانی «استیک با طعم سس باربیکیو» از آثار حاضر در بخش «سردار آسمانی» نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت از استان اصفهان است.

وی در مورد ویژگی‌های محتوایی و نمایشی این اثر گفت: نمایش «استیک با طعم سس باربیکیو» اثری بی‌کلام است که از شیوه اجرایی پرفورمنس آرت با تکیه بر بدن بازیگر، نور، موسیقی و رنگ بهره می‌برد و از لحاظ محتوایی، بر رنج و ظلم حاکم بر کودکان غزه متکی است که کلیه وقایع این نمایشنامه به شکل بی‌کلام و با استفاده از بدن بازیگر به تصویر کشیده شده است و تلاش‌مان بر این بوده است که مخاطب را از حیث بصری تحت تاثیر قرار دهیم.

وی درباره ارزیابی خود از نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت، توضیح داد: امسال با توجه به تعدد آثار متقاضی و پس از آن کمیت آثاری که منتخب هیئت انتخاب جشنواره بودند، کاملا مشهود است که جشنواره نگاه جدی به بخش خیابانی خود تحت عنوان «سردار آسمانی» داشته است. پس از موضوع کمیت آثار، موردی که در این دوره در قیاس با ادوار پیشین متمایز کننده است، توجه و حمایت از گروه های نمایشی است که شاید تاکنون فرصت و بستری برای حضور در یک رویداد معتبر فرهنگی- هنری را نداشتند. از سویی دیگر با برگزاری کارگاه های آموزشی با کیفیت در چند استان، اقداماتی برای انتقال تجربه و ارائه بار آموزشی به گروه‌های حاضر در این رویداد انجام شد.

خلیلی با تاکید بر اهمیت حمایت گروه‌های نمایشی جوان در استان‎‌ها، یادآور شد: این حمایت همه‌جانبه از جانب دبیرخانه جشنواره، سبب ارائه نسل مستعدتری به تئاتر بدنه در آینده می‌شود که این جزو مواردی است که به شکل انحصاری توسط جشنواره مقاومت بر خلاف سایر رویدادهای نمایشی کشور، شکل گرفته است.

کارگردان «استیک با طعم سس باربیکیو» تصریح کرد: با توجه به ریل‌گذاری صحیحی که از جانب جشنواره انجام شده می‌توان گفت که این رویداد با حمایت صددرصدی آثار در این دوره وارد عرصه شده و تا به امروز جشنواره طبق برنامه و وعده‌های خود پیش رفته است و از این بابت می‌توان به تمامی دست‌اندرکاران این جشنواره خداقوت و خسته نباشید تقدیم کرد.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت پاییز و زمستان ۱۴۰۳ به دبیری محمد کاظم‌تبار توسط انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح در تهران و شهرهای مختلف کشور در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی خلیلی نویسنده و کارگردان نمایش خیابانی «استیک با طعم سس باربیکیو» از آثار حاضر در بخش «سردار آسمانی» نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت از استان اصفهان است.

وی در مورد ویژگی‌های محتوایی و نمایشی این اثر گفت: نمایش «استیک با طعم سس باربیکیو» اثری بی‌کلام است که از شیوه اجرایی پرفورمنس آرت با تکیه بر بدن بازیگر، نور، موسیقی و رنگ بهره می‌برد و از لحاظ محتوایی، بر رنج و ظلم حاکم بر کودکان غزه متکی است که کلیه وقایع این نمایشنامه به شکل بی‌کلام و با استفاده از بدن بازیگر به تصویر کشیده شده است و تلاش‌مان بر این بوده است که مخاطب را از حیث بصری تحت تاثیر قرار دهیم.

وی درباره ارزیابی خود از نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت، توضیح داد: امسال با توجه به تعدد آثار متقاضی و پس از آن کمیت آثاری که منتخب هیئت انتخاب جشنواره بودند، کاملا مشهود است که جشنواره نگاه جدی به بخش خیابانی خود تحت عنوان «سردار آسمانی» داشته است. پس از موضوع کمیت آثار، موردی که در این دوره در قیاس با ادوار پیشین متمایز کننده است، توجه و حمایت از گروه های نمایشی است که شاید تاکنون فرصت و بستری برای حضور در یک رویداد معتبر فرهنگی- هنری را نداشتند. از سویی دیگر با برگزاری کارگاه های آموزشی با کیفیت در چند استان، اقداماتی برای انتقال تجربه و ارائه بار آموزشی به گروه‌های حاضر در این رویداد انجام شد.

خلیلی با تاکید بر اهمیت حمایت گروه‌های نمایشی جوان در استان‎‌ها، یادآور شد: این حمایت همه‌جانبه از جانب دبیرخانه جشنواره، سبب ارائه نسل مستعدتری به تئاتر بدنه در آینده می‌شود که این جزو مواردی است که به شکل انحصاری توسط جشنواره مقاومت بر خلاف سایر رویدادهای نمایشی کشور، شکل گرفته است.

کارگردان «استیک با طعم سس باربیکیو» تصریح کرد: با توجه به ریل‌گذاری صحیحی که از جانب جشنواره انجام شده می‌توان گفت که این رویداد با حمایت صددرصدی آثار در این دوره وارد عرصه شده و تا به امروز جشنواره طبق برنامه و وعده‌های خود پیش رفته است و از این بابت می‌توان به تمامی دست‌اندرکاران این جشنواره خداقوت و خسته نباشید تقدیم کرد.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت پاییز و زمستان ۱۴۰۳ به دبیری محمد کاظم‌تبار توسط انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح در تهران و شهرهای مختلف کشور در حال برگزاری است.

پست قبلی

سود حیرت‌انگیز ۱۴ هزار درصدی با کمک ایلان ماسک فقط در ۲۴ ساعت!

پست بعدی

با تماشای این نماهنگ شاید روستانشین شوید؛ تلاش برای ترویج یک فرهنگ درست

مربوطه پست ها

علیرضا قربانی «سووشون» را به مردم میهن دوست ایران تقدیم کرد
هنر و فرهنگ

علیرضا قربانی «سووشون» را به مردم میهن دوست ایران تقدیم کرد

۰۴ مرداد ۱۴۰۴
پخش سه نمایش رادیویی با موضوعات متفاوت در  رادیو نمایش
هنر و فرهنگ

پخش سه نمایش رادیویی با موضوعات متفاوت در رادیو نمایش

۰۴ مرداد ۱۴۰۴
کلاری و کاکایی مهمانان اولین نشست «سینمای ایران برای وطن»
هنر و فرهنگ

کلاری و کاکایی مهمانان اولین نشست «سینمای ایران برای وطن»

۰۴ مرداد ۱۴۰۴
از هدیه روح‌الامین به یک فرمانده تا آثار هنرمندان زن نوگرا که دیده شد
هنر و فرهنگ

از هدیه روح‌الامین به یک فرمانده تا آثار هنرمندان زن نوگرا که دیده شد

۰۴ مرداد ۱۴۰۴
آغاز یک سفر درونی در اولین روز هفته؛ حکایت موسیقی‌های قصه‌گو
هنر و فرهنگ

آغاز یک سفر درونی در اولین روز هفته؛ حکایت موسیقی‌های قصه‌گو

۰۴ مرداد ۱۴۰۴
رادیو اقتصاد بر مدار مطالبه‌گری؛ حفظ اعتماد مخاطب خط قرمز ماست
هنر و فرهنگ

رادیو اقتصاد بر مدار مطالبه‌گری؛ حفظ اعتماد مخاطب خط قرمز ماست

۰۴ مرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • علیرضا قربانی «سووشون» را به مردم میهن دوست ایران تقدیم کرد
  • پخش سه نمایش رادیویی با موضوعات متفاوت در رادیو نمایش
  • کلاری و کاکایی مهمانان اولین نشست «سینمای ایران برای وطن»
  • از هدیه روح‌الامین به یک فرمانده تا آثار هنرمندان زن نوگرا که دیده شد
  • آغاز یک سفر درونی در اولین روز هفته؛ حکایت موسیقی‌های قصه‌گو
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.