دانش جوین
دوشنبه, خرداد ۱۹, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی آرشیو تکنولوژی خودرو

«روما»؛ اسب جسور و لوکس ایتالیایی

دنیای خودرو توسط دنیای خودرو
۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
در خودرو
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
«روما»؛ اسب جسور و لوکس ایتالیایی
4
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

پوزه کشیده و استفاده از فرم‌های فاقد پیچیدگی‌های خاص، روما را منحصربه‌فرد جلوه می‌دهد. برخلاف دیگر سوپراسپرت‌های فراری، در روما از سطوح منحنی بیشتری استفاده شده تا این خودرو استایل تنومند و موقری را به‌نمایش بگذارد. در نمای جلو، پنجره مشبک بزرگ به‌فرم جدید فراری در قسمت بالای ورودی‌هوا و لیپ بزرگ سپر قرار گرفته است.

چراغ‌های جدید به‌همراه LED شناور، برآمدگی خاص گلگیرهای جلو و حجم تورفته روی کاپوت، ظاهری زیبا و مجذوب‌کننده برای این خودرو فراهم می‌کنند. با نگاهی به پروفیل خودرو، شاهد دماغه‌ای کشیده و متمایل به پایین و حالت منحنی هستیم. در بخش عقب خودرو، حجم ماهیچه‌ای گلگیر عقب، استایل فست‌بک کوپه این خودرو را نمایان می‌کند.

همچنین در نمای عقب دیگر خبری از چراغ‌های دایره‌ای‌شکل نیست و چراغ‌ها در کنار یکدیگر با گرافیک خاص LED هم‌راستای خط روی درِ عقب هستند. این ویژگی حالت یکپارچه بودن و اصالت فراری را به بیننده القا می‌کند. از طرفی به‌لطف حجم‌پردازی بی‌نظیر و خروجی اگزوزهای دوبل در طرفین، این خودرو اسپرت‌تر به‌نظر می‌رسد.

با ورود به کابین روما، طراحی نوین فراری خودنمایی می‌کند. کلاستر بزرگ ۱۶ اینچی به‌همراه کنسول میانی شناور و دو رنگ بودن ادوات داخلی به‌همراه نورپردازی LED‌ ها، کابین بسیار جذابی را در اختیار سرنشینان می‌گذارد. همچنین صفحه‌نمایشگر ۸.۴ اینچی (به‌صورت آپشنال ۸.۸ اینچی) سبب حذف دکمه‌های فیزیکی و ایجاد فضای مدرنی در کابین شده است.

«روما»؛ اسب جسور و لوکس ایتالیایی

به‌کارگیری چرم آلکانترا، تزئینات کروم آلومینیوم و فیبرکربن تداعی‌کننده کابین لوکسی هستند. درعین حال طراحی غربیلک‌فرمان اسپرت و پدال‌های بزرگ شیفتر پشت فرمان، رانندگی اسپرتی به سبک فراری را به‌راننده هدیه می‌کنند. طراحی صندلی و زاویه قرارگیری فرمان بهترین حالت ارگونومی را برای راننده به‌وجود آورده است. قلب تپنده روما همچنان همان پیشرانه‌ ۸ ‌سیلندر وی‌شکل ۹۰ درجه‌ای به‌حجم ۳.۹ لیتر و مجهز به توربوشارژ است که در مدل پورتوفینو شاهد آن بودیم.

این پیشرانه با توجه به‌تغییرات ایجادشده در بخش سیستم تایمینگ متغیر سوپاپ و همچنین طراحی توربوها می‌تواند حداکثر ۶۱۱ اسب‌بخار قدرت و ۷۶۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید ‌کند.

گیربکس ۸ سرعته F۱ دوکلاچه وظیفه انتقال قدرت به‌چهار چرخ را برعهده‌ دارد. این خودرو ظرف ۳.۴ ثانیه از حالت سکون به‌سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت دست می‌یابد و درنهایت در ۹.۳ ثانیه به‌سرعت ۲۰۰ کیلومتر برساعت می‌رسد. حداکثر سرعت این خودرو ۳۲۰ کیلومتر برساعت است.

«روما»؛ اسب جسور و لوکس ایتالیایی

در بخش آیرودینامیک مطابق گفته‌های کمپانی فراری، روما به‌لطف طراحی اسپویلر فعال الکترونیکی هوشمند با قابلیت تنظیم در سه حالت، می‌تواند میزان نیروی دانفورس و درگ را در بهترین حالت خود قرار دهد تا در سرعت‌ ۳۰۰ کیلومتر برساعت، نسبت به‌رقبای خود عملکرد بهتری داشته باشد.

همچنین سیستم‌هایی چون سیستم کنترل دینامیکی خودرو، سیستم توزیع الکترونیکی ترمز به‌همراه سیستم کنترل کشش و ترمز ضدقفل پایداری، روما را در سطح بالایی از ایمنی قرار داده است. همچنین استفاده از فرمان برقی، هندلینگ این سوپراسپرت را نسبت به‌مدل‌های قبلی بهبود داده است. لاستیک‌های ۳۵/۲۴۵ در جلو و ۳۵/۲۸۵ در عقب با رینگ‌های ۲۰ اینچی، جذابیت این سوپراسپرت جدید فراری را دوچندان می‌کند.

پوزه کشیده و استفاده از فرم‌های فاقد پیچیدگی‌های خاص، روما را منحصربه‌فرد جلوه می‌دهد. برخلاف دیگر سوپراسپرت‌های فراری، در روما از سطوح منحنی بیشتری استفاده شده تا این خودرو استایل تنومند و موقری را به‌نمایش بگذارد. در نمای جلو، پنجره مشبک بزرگ به‌فرم جدید فراری در قسمت بالای ورودی‌هوا و لیپ بزرگ سپر قرار گرفته است.

چراغ‌های جدید به‌همراه LED شناور، برآمدگی خاص گلگیرهای جلو و حجم تورفته روی کاپوت، ظاهری زیبا و مجذوب‌کننده برای این خودرو فراهم می‌کنند. با نگاهی به پروفیل خودرو، شاهد دماغه‌ای کشیده و متمایل به پایین و حالت منحنی هستیم. در بخش عقب خودرو، حجم ماهیچه‌ای گلگیر عقب، استایل فست‌بک کوپه این خودرو را نمایان می‌کند.

همچنین در نمای عقب دیگر خبری از چراغ‌های دایره‌ای‌شکل نیست و چراغ‌ها در کنار یکدیگر با گرافیک خاص LED هم‌راستای خط روی درِ عقب هستند. این ویژگی حالت یکپارچه بودن و اصالت فراری را به بیننده القا می‌کند. از طرفی به‌لطف حجم‌پردازی بی‌نظیر و خروجی اگزوزهای دوبل در طرفین، این خودرو اسپرت‌تر به‌نظر می‌رسد.

با ورود به کابین روما، طراحی نوین فراری خودنمایی می‌کند. کلاستر بزرگ ۱۶ اینچی به‌همراه کنسول میانی شناور و دو رنگ بودن ادوات داخلی به‌همراه نورپردازی LED‌ ها، کابین بسیار جذابی را در اختیار سرنشینان می‌گذارد. همچنین صفحه‌نمایشگر ۸.۴ اینچی (به‌صورت آپشنال ۸.۸ اینچی) سبب حذف دکمه‌های فیزیکی و ایجاد فضای مدرنی در کابین شده است.

«روما»؛ اسب جسور و لوکس ایتالیایی

به‌کارگیری چرم آلکانترا، تزئینات کروم آلومینیوم و فیبرکربن تداعی‌کننده کابین لوکسی هستند. درعین حال طراحی غربیلک‌فرمان اسپرت و پدال‌های بزرگ شیفتر پشت فرمان، رانندگی اسپرتی به سبک فراری را به‌راننده هدیه می‌کنند. طراحی صندلی و زاویه قرارگیری فرمان بهترین حالت ارگونومی را برای راننده به‌وجود آورده است. قلب تپنده روما همچنان همان پیشرانه‌ ۸ ‌سیلندر وی‌شکل ۹۰ درجه‌ای به‌حجم ۳.۹ لیتر و مجهز به توربوشارژ است که در مدل پورتوفینو شاهد آن بودیم.

این پیشرانه با توجه به‌تغییرات ایجادشده در بخش سیستم تایمینگ متغیر سوپاپ و همچنین طراحی توربوها می‌تواند حداکثر ۶۱۱ اسب‌بخار قدرت و ۷۶۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید ‌کند.

گیربکس ۸ سرعته F۱ دوکلاچه وظیفه انتقال قدرت به‌چهار چرخ را برعهده‌ دارد. این خودرو ظرف ۳.۴ ثانیه از حالت سکون به‌سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت دست می‌یابد و درنهایت در ۹.۳ ثانیه به‌سرعت ۲۰۰ کیلومتر برساعت می‌رسد. حداکثر سرعت این خودرو ۳۲۰ کیلومتر برساعت است.

«روما»؛ اسب جسور و لوکس ایتالیایی

در بخش آیرودینامیک مطابق گفته‌های کمپانی فراری، روما به‌لطف طراحی اسپویلر فعال الکترونیکی هوشمند با قابلیت تنظیم در سه حالت، می‌تواند میزان نیروی دانفورس و درگ را در بهترین حالت خود قرار دهد تا در سرعت‌ ۳۰۰ کیلومتر برساعت، نسبت به‌رقبای خود عملکرد بهتری داشته باشد.

همچنین سیستم‌هایی چون سیستم کنترل دینامیکی خودرو، سیستم توزیع الکترونیکی ترمز به‌همراه سیستم کنترل کشش و ترمز ضدقفل پایداری، روما را در سطح بالایی از ایمنی قرار داده است. همچنین استفاده از فرمان برقی، هندلینگ این سوپراسپرت را نسبت به‌مدل‌های قبلی بهبود داده است. لاستیک‌های ۳۵/۲۴۵ در جلو و ۳۵/۲۸۵ در عقب با رینگ‌های ۲۰ اینچی، جذابیت این سوپراسپرت جدید فراری را دوچندان می‌کند.

اخبارجدیدترین

آتش‌سوزی در نزدیکی اقامتگاه «ولادیمیر پوتین»

حصر قیمت خودرو 12ساله شد

عبور خودروسازان از سیاهچاله زیان

پوزه کشیده و استفاده از فرم‌های فاقد پیچیدگی‌های خاص، روما را منحصربه‌فرد جلوه می‌دهد. برخلاف دیگر سوپراسپرت‌های فراری، در روما از سطوح منحنی بیشتری استفاده شده تا این خودرو استایل تنومند و موقری را به‌نمایش بگذارد. در نمای جلو، پنجره مشبک بزرگ به‌فرم جدید فراری در قسمت بالای ورودی‌هوا و لیپ بزرگ سپر قرار گرفته است.

چراغ‌های جدید به‌همراه LED شناور، برآمدگی خاص گلگیرهای جلو و حجم تورفته روی کاپوت، ظاهری زیبا و مجذوب‌کننده برای این خودرو فراهم می‌کنند. با نگاهی به پروفیل خودرو، شاهد دماغه‌ای کشیده و متمایل به پایین و حالت منحنی هستیم. در بخش عقب خودرو، حجم ماهیچه‌ای گلگیر عقب، استایل فست‌بک کوپه این خودرو را نمایان می‌کند.

همچنین در نمای عقب دیگر خبری از چراغ‌های دایره‌ای‌شکل نیست و چراغ‌ها در کنار یکدیگر با گرافیک خاص LED هم‌راستای خط روی درِ عقب هستند. این ویژگی حالت یکپارچه بودن و اصالت فراری را به بیننده القا می‌کند. از طرفی به‌لطف حجم‌پردازی بی‌نظیر و خروجی اگزوزهای دوبل در طرفین، این خودرو اسپرت‌تر به‌نظر می‌رسد.

با ورود به کابین روما، طراحی نوین فراری خودنمایی می‌کند. کلاستر بزرگ ۱۶ اینچی به‌همراه کنسول میانی شناور و دو رنگ بودن ادوات داخلی به‌همراه نورپردازی LED‌ ها، کابین بسیار جذابی را در اختیار سرنشینان می‌گذارد. همچنین صفحه‌نمایشگر ۸.۴ اینچی (به‌صورت آپشنال ۸.۸ اینچی) سبب حذف دکمه‌های فیزیکی و ایجاد فضای مدرنی در کابین شده است.

«روما»؛ اسب جسور و لوکس ایتالیایی

به‌کارگیری چرم آلکانترا، تزئینات کروم آلومینیوم و فیبرکربن تداعی‌کننده کابین لوکسی هستند. درعین حال طراحی غربیلک‌فرمان اسپرت و پدال‌های بزرگ شیفتر پشت فرمان، رانندگی اسپرتی به سبک فراری را به‌راننده هدیه می‌کنند. طراحی صندلی و زاویه قرارگیری فرمان بهترین حالت ارگونومی را برای راننده به‌وجود آورده است. قلب تپنده روما همچنان همان پیشرانه‌ ۸ ‌سیلندر وی‌شکل ۹۰ درجه‌ای به‌حجم ۳.۹ لیتر و مجهز به توربوشارژ است که در مدل پورتوفینو شاهد آن بودیم.

این پیشرانه با توجه به‌تغییرات ایجادشده در بخش سیستم تایمینگ متغیر سوپاپ و همچنین طراحی توربوها می‌تواند حداکثر ۶۱۱ اسب‌بخار قدرت و ۷۶۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید ‌کند.

گیربکس ۸ سرعته F۱ دوکلاچه وظیفه انتقال قدرت به‌چهار چرخ را برعهده‌ دارد. این خودرو ظرف ۳.۴ ثانیه از حالت سکون به‌سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت دست می‌یابد و درنهایت در ۹.۳ ثانیه به‌سرعت ۲۰۰ کیلومتر برساعت می‌رسد. حداکثر سرعت این خودرو ۳۲۰ کیلومتر برساعت است.

«روما»؛ اسب جسور و لوکس ایتالیایی

در بخش آیرودینامیک مطابق گفته‌های کمپانی فراری، روما به‌لطف طراحی اسپویلر فعال الکترونیکی هوشمند با قابلیت تنظیم در سه حالت، می‌تواند میزان نیروی دانفورس و درگ را در بهترین حالت خود قرار دهد تا در سرعت‌ ۳۰۰ کیلومتر برساعت، نسبت به‌رقبای خود عملکرد بهتری داشته باشد.

همچنین سیستم‌هایی چون سیستم کنترل دینامیکی خودرو، سیستم توزیع الکترونیکی ترمز به‌همراه سیستم کنترل کشش و ترمز ضدقفل پایداری، روما را در سطح بالایی از ایمنی قرار داده است. همچنین استفاده از فرمان برقی، هندلینگ این سوپراسپرت را نسبت به‌مدل‌های قبلی بهبود داده است. لاستیک‌های ۳۵/۲۴۵ در جلو و ۳۵/۲۸۵ در عقب با رینگ‌های ۲۰ اینچی، جذابیت این سوپراسپرت جدید فراری را دوچندان می‌کند.

پوزه کشیده و استفاده از فرم‌های فاقد پیچیدگی‌های خاص، روما را منحصربه‌فرد جلوه می‌دهد. برخلاف دیگر سوپراسپرت‌های فراری، در روما از سطوح منحنی بیشتری استفاده شده تا این خودرو استایل تنومند و موقری را به‌نمایش بگذارد. در نمای جلو، پنجره مشبک بزرگ به‌فرم جدید فراری در قسمت بالای ورودی‌هوا و لیپ بزرگ سپر قرار گرفته است.

چراغ‌های جدید به‌همراه LED شناور، برآمدگی خاص گلگیرهای جلو و حجم تورفته روی کاپوت، ظاهری زیبا و مجذوب‌کننده برای این خودرو فراهم می‌کنند. با نگاهی به پروفیل خودرو، شاهد دماغه‌ای کشیده و متمایل به پایین و حالت منحنی هستیم. در بخش عقب خودرو، حجم ماهیچه‌ای گلگیر عقب، استایل فست‌بک کوپه این خودرو را نمایان می‌کند.

همچنین در نمای عقب دیگر خبری از چراغ‌های دایره‌ای‌شکل نیست و چراغ‌ها در کنار یکدیگر با گرافیک خاص LED هم‌راستای خط روی درِ عقب هستند. این ویژگی حالت یکپارچه بودن و اصالت فراری را به بیننده القا می‌کند. از طرفی به‌لطف حجم‌پردازی بی‌نظیر و خروجی اگزوزهای دوبل در طرفین، این خودرو اسپرت‌تر به‌نظر می‌رسد.

با ورود به کابین روما، طراحی نوین فراری خودنمایی می‌کند. کلاستر بزرگ ۱۶ اینچی به‌همراه کنسول میانی شناور و دو رنگ بودن ادوات داخلی به‌همراه نورپردازی LED‌ ها، کابین بسیار جذابی را در اختیار سرنشینان می‌گذارد. همچنین صفحه‌نمایشگر ۸.۴ اینچی (به‌صورت آپشنال ۸.۸ اینچی) سبب حذف دکمه‌های فیزیکی و ایجاد فضای مدرنی در کابین شده است.

«روما»؛ اسب جسور و لوکس ایتالیایی

به‌کارگیری چرم آلکانترا، تزئینات کروم آلومینیوم و فیبرکربن تداعی‌کننده کابین لوکسی هستند. درعین حال طراحی غربیلک‌فرمان اسپرت و پدال‌های بزرگ شیفتر پشت فرمان، رانندگی اسپرتی به سبک فراری را به‌راننده هدیه می‌کنند. طراحی صندلی و زاویه قرارگیری فرمان بهترین حالت ارگونومی را برای راننده به‌وجود آورده است. قلب تپنده روما همچنان همان پیشرانه‌ ۸ ‌سیلندر وی‌شکل ۹۰ درجه‌ای به‌حجم ۳.۹ لیتر و مجهز به توربوشارژ است که در مدل پورتوفینو شاهد آن بودیم.

این پیشرانه با توجه به‌تغییرات ایجادشده در بخش سیستم تایمینگ متغیر سوپاپ و همچنین طراحی توربوها می‌تواند حداکثر ۶۱۱ اسب‌بخار قدرت و ۷۶۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید ‌کند.

گیربکس ۸ سرعته F۱ دوکلاچه وظیفه انتقال قدرت به‌چهار چرخ را برعهده‌ دارد. این خودرو ظرف ۳.۴ ثانیه از حالت سکون به‌سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت دست می‌یابد و درنهایت در ۹.۳ ثانیه به‌سرعت ۲۰۰ کیلومتر برساعت می‌رسد. حداکثر سرعت این خودرو ۳۲۰ کیلومتر برساعت است.

«روما»؛ اسب جسور و لوکس ایتالیایی

در بخش آیرودینامیک مطابق گفته‌های کمپانی فراری، روما به‌لطف طراحی اسپویلر فعال الکترونیکی هوشمند با قابلیت تنظیم در سه حالت، می‌تواند میزان نیروی دانفورس و درگ را در بهترین حالت خود قرار دهد تا در سرعت‌ ۳۰۰ کیلومتر برساعت، نسبت به‌رقبای خود عملکرد بهتری داشته باشد.

همچنین سیستم‌هایی چون سیستم کنترل دینامیکی خودرو، سیستم توزیع الکترونیکی ترمز به‌همراه سیستم کنترل کشش و ترمز ضدقفل پایداری، روما را در سطح بالایی از ایمنی قرار داده است. همچنین استفاده از فرمان برقی، هندلینگ این سوپراسپرت را نسبت به‌مدل‌های قبلی بهبود داده است. لاستیک‌های ۳۵/۲۴۵ در جلو و ۳۵/۲۸۵ در عقب با رینگ‌های ۲۰ اینچی، جذابیت این سوپراسپرت جدید فراری را دوچندان می‌کند.

پست قبلی

تاثیر تایر در فناوری‌های نوین خودران و کمکی رانندگی

پست بعدی

همکاری کاسترول و اشنایدر در زمینه تکنولوژی «خنک‌سازی»

مربوطه پست ها

آتش‌سوزی در نزدیکی اقامتگاه «ولادیمیر پوتین»
خودرو

آتش‌سوزی در نزدیکی اقامتگاه «ولادیمیر پوتین»

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
خودرو

حصر قیمت خودرو 12ساله شد

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
خودرو

عبور خودروسازان از سیاهچاله زیان

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
خودرو

پیست‌های اتومبیلرانی کشور استاندارد است؟

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
خودرو

اولتیماتوم ایران خودرو با بورس کالا

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
خودرو

مزایای استفاده از باشگاه مسافران تپسی

۱۴ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + هجده =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • ۴۰ هزار رشته قنات در کشور احیا می شود
  • آب مسأله اول کشور شده است
  • ۱۹ میلیون هکتار زمین طی ۵ سال آبخیزداری می‌شود
  • بررسی بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌ای که گذشت
  • سیگنال صعودی ارز چین لینک «Chainlink»
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.