به گزارش اکوایران، با توجه به گفتههای وی، مشخص میشود که واردکنندگان اقدام به بیش اظهاری کرده و قیمت مبدا خودروهای وارد شده را بیش از آنچه بوده، اعلام کرده اند.
حالا این پرسش برای افکار عمومی ایجاد شده که ریشه چنین اتفاقی کجاست و چرا وزارت صمت از ابتدا مانع بیشاظهاری واردکنندگان خودرو نشده است؟
اکوایران در میزگردی با موضوع سهم ارزی واردکنندگان و مونتاژکاران، این مساله را بررسی کرده است.
به گفته عبداله بابایی کارشناس خودرو، محدود شدن سود واردکنندگان توسط سیاست گذار، ریشه بیشاظهاری است.
نسخه کامل در سایت:
جدال ارزی مونتاژکار و واردکننده خودرو
سیاست گذاران کلان معتقدند به دلیل تداوم تحریمها باید چتر مدیریت خود را بیش از پیش روی سر منابع ارزی کشور بگسترد.
به گزارش اکوایران، با توجه به گفتههای وی، مشخص میشود که واردکنندگان اقدام به بیش اظهاری کرده و قیمت مبدا خودروهای وارد شده را بیش از آنچه بوده، اعلام کرده اند.
حالا این پرسش برای افکار عمومی ایجاد شده که ریشه چنین اتفاقی کجاست و چرا وزارت صمت از ابتدا مانع بیشاظهاری واردکنندگان خودرو نشده است؟
اکوایران در میزگردی با موضوع سهم ارزی واردکنندگان و مونتاژکاران، این مساله را بررسی کرده است.
به گفته عبداله بابایی کارشناس خودرو، محدود شدن سود واردکنندگان توسط سیاست گذار، ریشه بیشاظهاری است.
نسخه کامل در سایت:
جدال ارزی مونتاژکار و واردکننده خودرو
سیاست گذاران کلان معتقدند به دلیل تداوم تحریمها باید چتر مدیریت خود را بیش از پیش روی سر منابع ارزی کشور بگسترد.
به گزارش اکوایران، با توجه به گفتههای وی، مشخص میشود که واردکنندگان اقدام به بیش اظهاری کرده و قیمت مبدا خودروهای وارد شده را بیش از آنچه بوده، اعلام کرده اند.
حالا این پرسش برای افکار عمومی ایجاد شده که ریشه چنین اتفاقی کجاست و چرا وزارت صمت از ابتدا مانع بیشاظهاری واردکنندگان خودرو نشده است؟
اکوایران در میزگردی با موضوع سهم ارزی واردکنندگان و مونتاژکاران، این مساله را بررسی کرده است.
به گفته عبداله بابایی کارشناس خودرو، محدود شدن سود واردکنندگان توسط سیاست گذار، ریشه بیشاظهاری است.
نسخه کامل در سایت:
جدال ارزی مونتاژکار و واردکننده خودرو
سیاست گذاران کلان معتقدند به دلیل تداوم تحریمها باید چتر مدیریت خود را بیش از پیش روی سر منابع ارزی کشور بگسترد.
به گزارش اکوایران، با توجه به گفتههای وی، مشخص میشود که واردکنندگان اقدام به بیش اظهاری کرده و قیمت مبدا خودروهای وارد شده را بیش از آنچه بوده، اعلام کرده اند.
حالا این پرسش برای افکار عمومی ایجاد شده که ریشه چنین اتفاقی کجاست و چرا وزارت صمت از ابتدا مانع بیشاظهاری واردکنندگان خودرو نشده است؟
اکوایران در میزگردی با موضوع سهم ارزی واردکنندگان و مونتاژکاران، این مساله را بررسی کرده است.
به گفته عبداله بابایی کارشناس خودرو، محدود شدن سود واردکنندگان توسط سیاست گذار، ریشه بیشاظهاری است.
نسخه کامل در سایت:
جدال ارزی مونتاژکار و واردکننده خودرو
سیاست گذاران کلان معتقدند به دلیل تداوم تحریمها باید چتر مدیریت خود را بیش از پیش روی سر منابع ارزی کشور بگسترد.