دانش جوین
شنبه, مرداد ۴, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

سازنده Space Marine 2: بودجه‌های هنگفت بازی‌ها علت اصلی اخراج‌ها هستند

گیمفا توسط گیمفا
۲۱ بهمن ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
0
سازنده Space Marine 2: بودجه‌های هنگفت بازی‌ها علت اصلی اخراج‌ها هستند
3
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

متیو کارچ (Matthew Karch)، مدیرعامل استودیوی Saber Interactive و توسعه‌دهنده عنوان شوتر سوم شخص Warhammer 40K: Space Marine 2، اعتقاد دارد دلیل اصلی اخراج‌ها و تعدیل نیروی گسترده در صنعت بازی‌های ویدیویی ناشی از بودجه‌های هنگفت است.

تبلیغات

بودجه و زمان توسعه بازی‌ها به طور قابل ملاحظه‌ای نسبت به گذشته افزایش یافته است و اکنون ساخت دنباله‌های برخی بازی‌ها چندین سال به طول می‌انجامد و صدها میلیون دلار هزینه دربر دارد. در طی سال‌های اخیر، برخی بازی‌های AAA با بودجه هنگفت شکست‌های بزرگی را رقم زدند و سازنده Space Marine 2 بودجه‌های چند صد میلیون دلاری را علت اصلی اخراج‌ها عنوان کرده است.

متیو کارچ طی مصاحبه با وبسایت Game File در این باره می‌گوید:

من فکر می‌کنم عصر بازی‌هایی با بودجه ۳۰۰ الی ۴۰۰ میلیون دلاری در راه است. معتقدم بودجه چند صد میلیون دلاری، به اخراج‌ها و تعدیل نیروی بیشتر منجر شده است.

مدیرعامل Saber Interactive معتقد است که بسیاری از بازی‌ها نیازی به بودجه‌های هنگفت ندارند. وی می‌گوید تنها بازی‌هایی مانند Red Dead Redemption 2 و Cyberpunk 2077 با بودجه بالا و دقت سازندگان توانستند طرفداران اختصاصی برای خود ایجاد کنند.

سازنده Space Marine 2: بودجه‌های هنگفت بازی‌ها علت اصلی اخراج‌ها هستند
طبق گزارش‌های منتشر شده، بازی شکست خورده Concord با بودجه ۴۰۰ میلیون دلاری ساخته شده است.

میانگین بودجه ساخت بازی‌های AAA در هر نسل از کنسول‌ها حدوداً دو برابر شده و این موضوع نگران‌کننده است. ساخت بازی Marvel’s Spider-Man که در سال ۲۰۱۸ عرضه شد، ۱۰۰ میلیون دلار هزینه دربر داشت و این در حالی است که نسخه دوم آن با بودجه ۳۱۵ میلیون دلاری ساخته شد.

در این زمینه بازی‌هایی مانند Concord، Skull and Bones، Suicide Squad و… با داشتن بودجه‌های هنگفت شکست‌های بزرگی را رقم زدند.

متیو کارچ (Matthew Karch)، مدیرعامل استودیوی Saber Interactive و توسعه‌دهنده عنوان شوتر سوم شخص Warhammer 40K: Space Marine 2، اعتقاد دارد دلیل اصلی اخراج‌ها و تعدیل نیروی گسترده در صنعت بازی‌های ویدیویی ناشی از بودجه‌های هنگفت است.

تبلیغات

بودجه و زمان توسعه بازی‌ها به طور قابل ملاحظه‌ای نسبت به گذشته افزایش یافته است و اکنون ساخت دنباله‌های برخی بازی‌ها چندین سال به طول می‌انجامد و صدها میلیون دلار هزینه دربر دارد. در طی سال‌های اخیر، برخی بازی‌های AAA با بودجه هنگفت شکست‌های بزرگی را رقم زدند و سازنده Space Marine 2 بودجه‌های چند صد میلیون دلاری را علت اصلی اخراج‌ها عنوان کرده است.

متیو کارچ طی مصاحبه با وبسایت Game File در این باره می‌گوید:

من فکر می‌کنم عصر بازی‌هایی با بودجه ۳۰۰ الی ۴۰۰ میلیون دلاری در راه است. معتقدم بودجه چند صد میلیون دلاری، به اخراج‌ها و تعدیل نیروی بیشتر منجر شده است.

مدیرعامل Saber Interactive معتقد است که بسیاری از بازی‌ها نیازی به بودجه‌های هنگفت ندارند. وی می‌گوید تنها بازی‌هایی مانند Red Dead Redemption 2 و Cyberpunk 2077 با بودجه بالا و دقت سازندگان توانستند طرفداران اختصاصی برای خود ایجاد کنند.

سازنده Space Marine 2: بودجه‌های هنگفت بازی‌ها علت اصلی اخراج‌ها هستند
طبق گزارش‌های منتشر شده، بازی شکست خورده Concord با بودجه ۴۰۰ میلیون دلاری ساخته شده است.

میانگین بودجه ساخت بازی‌های AAA در هر نسل از کنسول‌ها حدوداً دو برابر شده و این موضوع نگران‌کننده است. ساخت بازی Marvel’s Spider-Man که در سال ۲۰۱۸ عرضه شد، ۱۰۰ میلیون دلار هزینه دربر داشت و این در حالی است که نسخه دوم آن با بودجه ۳۱۵ میلیون دلاری ساخته شد.

در این زمینه بازی‌هایی مانند Concord، Skull and Bones، Suicide Squad و… با داشتن بودجه‌های هنگفت شکست‌های بزرگی را رقم زدند.

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

متیو کارچ (Matthew Karch)، مدیرعامل استودیوی Saber Interactive و توسعه‌دهنده عنوان شوتر سوم شخص Warhammer 40K: Space Marine 2، اعتقاد دارد دلیل اصلی اخراج‌ها و تعدیل نیروی گسترده در صنعت بازی‌های ویدیویی ناشی از بودجه‌های هنگفت است.

تبلیغات

بودجه و زمان توسعه بازی‌ها به طور قابل ملاحظه‌ای نسبت به گذشته افزایش یافته است و اکنون ساخت دنباله‌های برخی بازی‌ها چندین سال به طول می‌انجامد و صدها میلیون دلار هزینه دربر دارد. در طی سال‌های اخیر، برخی بازی‌های AAA با بودجه هنگفت شکست‌های بزرگی را رقم زدند و سازنده Space Marine 2 بودجه‌های چند صد میلیون دلاری را علت اصلی اخراج‌ها عنوان کرده است.

متیو کارچ طی مصاحبه با وبسایت Game File در این باره می‌گوید:

من فکر می‌کنم عصر بازی‌هایی با بودجه ۳۰۰ الی ۴۰۰ میلیون دلاری در راه است. معتقدم بودجه چند صد میلیون دلاری، به اخراج‌ها و تعدیل نیروی بیشتر منجر شده است.

مدیرعامل Saber Interactive معتقد است که بسیاری از بازی‌ها نیازی به بودجه‌های هنگفت ندارند. وی می‌گوید تنها بازی‌هایی مانند Red Dead Redemption 2 و Cyberpunk 2077 با بودجه بالا و دقت سازندگان توانستند طرفداران اختصاصی برای خود ایجاد کنند.

سازنده Space Marine 2: بودجه‌های هنگفت بازی‌ها علت اصلی اخراج‌ها هستند
طبق گزارش‌های منتشر شده، بازی شکست خورده Concord با بودجه ۴۰۰ میلیون دلاری ساخته شده است.

میانگین بودجه ساخت بازی‌های AAA در هر نسل از کنسول‌ها حدوداً دو برابر شده و این موضوع نگران‌کننده است. ساخت بازی Marvel’s Spider-Man که در سال ۲۰۱۸ عرضه شد، ۱۰۰ میلیون دلار هزینه دربر داشت و این در حالی است که نسخه دوم آن با بودجه ۳۱۵ میلیون دلاری ساخته شد.

در این زمینه بازی‌هایی مانند Concord، Skull and Bones، Suicide Squad و… با داشتن بودجه‌های هنگفت شکست‌های بزرگی را رقم زدند.

متیو کارچ (Matthew Karch)، مدیرعامل استودیوی Saber Interactive و توسعه‌دهنده عنوان شوتر سوم شخص Warhammer 40K: Space Marine 2، اعتقاد دارد دلیل اصلی اخراج‌ها و تعدیل نیروی گسترده در صنعت بازی‌های ویدیویی ناشی از بودجه‌های هنگفت است.

تبلیغات

بودجه و زمان توسعه بازی‌ها به طور قابل ملاحظه‌ای نسبت به گذشته افزایش یافته است و اکنون ساخت دنباله‌های برخی بازی‌ها چندین سال به طول می‌انجامد و صدها میلیون دلار هزینه دربر دارد. در طی سال‌های اخیر، برخی بازی‌های AAA با بودجه هنگفت شکست‌های بزرگی را رقم زدند و سازنده Space Marine 2 بودجه‌های چند صد میلیون دلاری را علت اصلی اخراج‌ها عنوان کرده است.

متیو کارچ طی مصاحبه با وبسایت Game File در این باره می‌گوید:

من فکر می‌کنم عصر بازی‌هایی با بودجه ۳۰۰ الی ۴۰۰ میلیون دلاری در راه است. معتقدم بودجه چند صد میلیون دلاری، به اخراج‌ها و تعدیل نیروی بیشتر منجر شده است.

مدیرعامل Saber Interactive معتقد است که بسیاری از بازی‌ها نیازی به بودجه‌های هنگفت ندارند. وی می‌گوید تنها بازی‌هایی مانند Red Dead Redemption 2 و Cyberpunk 2077 با بودجه بالا و دقت سازندگان توانستند طرفداران اختصاصی برای خود ایجاد کنند.

سازنده Space Marine 2: بودجه‌های هنگفت بازی‌ها علت اصلی اخراج‌ها هستند
طبق گزارش‌های منتشر شده، بازی شکست خورده Concord با بودجه ۴۰۰ میلیون دلاری ساخته شده است.

میانگین بودجه ساخت بازی‌های AAA در هر نسل از کنسول‌ها حدوداً دو برابر شده و این موضوع نگران‌کننده است. ساخت بازی Marvel’s Spider-Man که در سال ۲۰۱۸ عرضه شد، ۱۰۰ میلیون دلار هزینه دربر داشت و این در حالی است که نسخه دوم آن با بودجه ۳۱۵ میلیون دلاری ساخته شد.

در این زمینه بازی‌هایی مانند Concord، Skull and Bones، Suicide Squad و… با داشتن بودجه‌های هنگفت شکست‌های بزرگی را رقم زدند.

پست قبلی

هواشناسی امروز ۲۱ بهمن؛ تداوم بارش باران و برف در نیمه شمالی کشور| ورود سامانه جدید

پست بعدی

پس از ۲۴ ساعت مشکل سرورهای پلی استیشن برطرف شد

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 11 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • موتور گلزنی لیگ نخبگان در راه استقلال
  • هادی ساعی سمت جهانی گرفت
  • استقلال به دنبال انتقام از سپاهان / اخباری آبی‌پوش می‌شود؟
  • پرمخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین روز سینمای ایران در تیر ماه کدام بود؟
  • مهدی طارمی به سوپر لیگ ترکیه می‌رود؟
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.