دانش جوین
جمعه, تیر ۲۷, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

سازندگان سابق سری Dragon Age به اظهارات اخیر مدیرعامل EA واکنش نشان دادند

گیمفا توسط گیمفا
۱۸ بهمن ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 7 دقیقه
0
سازندگان سابق سری Dragon Age به اظهارات اخیر مدیرعامل EA واکنش نشان دادند
3
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

کمی پیش اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، مدیرعامل شرکت EA، علت شکست تجاری Dragon Age The Veilguard را نداشتن المان‌های سرویس محور معرفی کرده بود. این سخنان با واکنش کارگردان خلاق و نویسنده ارشد بازی Dragon Age Origins مواجه شد.

تبلیغات

ویلسون طی گزارش مالی اخیر شرکت EA گفته بود که برای فروش بیش‌تر یک بازی و فراتر رفتن نسبت به مخاطبان اصلی، بایستی «روایت‌های باکیفیت» را با «خواسته‌های جدید بازیکنان» ترکیب کنند. او این خواسته‌ها را جهان‌های مشترک و «تعامل عمیق‌تر» دانست.

بازی Dragon Age The Veilguard عرضه باکیفیت و موفقی داشت و توانست نظر مثبت منتقدان و کسانی که تجربه‌اش کردند را به دست بیاورد. با این حال بازی نتوانست در بازار شدیدا رقابتی کنونی، مخاطبان بیشتر و کافی داشته باشد.

حال مایک لیدلاو (Mike Laidlaw)، کارگردان خلاق پیشین استودیوی بایوور (BioWare)، در شبکه اجتماعی Bluesky به این سخنان چنین واکنش نشان داد:

ببینید، من یک مدیرعامل فانتزی نیستم، اما اگر کسی به من می‌گفت کلید موفقیت یک آیپی تک نفره تبدیل آن به یک اثر چندنفره است و باید DNA آن و چیزی که مخاطبان درباره آن دوست داشتند را به طور کامل تغییر دهیم، احتمالا استعفا می‌دادم.

لیدلاو یکی از پرافتخارترین رزومه‌ها را میان کارگردانان خلاق و نویسنده‌های صنعت بازی دارد. او در سال ۲۰۰۳ به بایوور پیوست و کارش را با بازی Jade Empire آغاز کرد. وی به همراه درو کارپیشن (Drew Karpyshyn)، داستان بازی Mass Effect را نوشت و سپس به عنوان طراح ارشد و نویسنده، Dragon Age Origins را توسعه داد. پس از موفقیت Origins، لیدلاو به سمت کارگردانی سری رسید و دو دنباله Origins را کارگردانی کرد. او در نهایت در مرحله پیش‌تولید نسخه چهارم Dragon Age که در آن زمان با نام رمزی Morrison شناخته می‌شد، به همراه چندین تن از اعضای ارشد استودیو EA را ترک کرد. نسخه چهارم Dragon Age در نهایت تبدیل به The Veilguard شد.

در تکمیل سخنان لیدلاو، دیوید گیدر (David Gaider)، نویسنده ارشد پیشین بایوور، چنین گفت:

فرض کنیم که شما چیزی درباره بازی‌ها نمی‌دانید، در دفتر بزرگ‌تان به همراه دیگر اعضای شرکت نشسته‌اید و همه آن‌ها می‌گویند «بازی‌های لایو سرویس پول زیادی در می‌آورند!» توصیه من به EA (البته که آن‌ها اهمیت نمی‌دهند) این است: شما یک آیپی بسیار محبوب دارید که در دوران اوجش فروش بسیار خوبی را تجربه کرده بود. به این اوج فکر کنید، راه استودیوی لاریان [سازنده Baldur’s Gate 3] را پیش بگیرید. مخاطبان همچنان وجود دارند و آن‌ها منتظرند.

گیدر در سال ۱۹۹۹ به بایوور پیوست و نخستین پروژه بزرگش در این استودیو، Baldur’s Gate 2 و به عنوان نویسنده بود. پس از موفقیت این بازی، گیدر نویسندگی بازی‌های Neverwinter Nights و Star Wars Knights of the Old Republic را نیز انجام داد. او سپس به عنوان نویسنده ارشد به همراه لیدلاو، Dragon Age Origins را خلق کرد. گیدر دو دنباله بعدی این بازی یعنی Dragon Age 2 و Inquisition را هم نویسندگی کرده بود. او در سال ۲۰۱۶ به همراه لیدلاو، بایوور را ترک کرد.

Old Gamerعدالت کهکشانیQUIGGZYThunderDoomfanboy hunterJohnny silverhandLeon S. Kennedyداریو 2208𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥serکوروشCambyses The ThirdAliObi wanBatman Arkham knightGOD OF WAR 3-¦-Cerebral_Assassin-¦-Noob.aآنارشیستMehrdad

کمی پیش اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، مدیرعامل شرکت EA، علت شکست تجاری Dragon Age The Veilguard را نداشتن المان‌های سرویس محور معرفی کرده بود. این سخنان با واکنش کارگردان خلاق و نویسنده ارشد بازی Dragon Age Origins مواجه شد.

تبلیغات

ویلسون طی گزارش مالی اخیر شرکت EA گفته بود که برای فروش بیش‌تر یک بازی و فراتر رفتن نسبت به مخاطبان اصلی، بایستی «روایت‌های باکیفیت» را با «خواسته‌های جدید بازیکنان» ترکیب کنند. او این خواسته‌ها را جهان‌های مشترک و «تعامل عمیق‌تر» دانست.

بازی Dragon Age The Veilguard عرضه باکیفیت و موفقی داشت و توانست نظر مثبت منتقدان و کسانی که تجربه‌اش کردند را به دست بیاورد. با این حال بازی نتوانست در بازار شدیدا رقابتی کنونی، مخاطبان بیشتر و کافی داشته باشد.

حال مایک لیدلاو (Mike Laidlaw)، کارگردان خلاق پیشین استودیوی بایوور (BioWare)، در شبکه اجتماعی Bluesky به این سخنان چنین واکنش نشان داد:

ببینید، من یک مدیرعامل فانتزی نیستم، اما اگر کسی به من می‌گفت کلید موفقیت یک آیپی تک نفره تبدیل آن به یک اثر چندنفره است و باید DNA آن و چیزی که مخاطبان درباره آن دوست داشتند را به طور کامل تغییر دهیم، احتمالا استعفا می‌دادم.

لیدلاو یکی از پرافتخارترین رزومه‌ها را میان کارگردانان خلاق و نویسنده‌های صنعت بازی دارد. او در سال ۲۰۰۳ به بایوور پیوست و کارش را با بازی Jade Empire آغاز کرد. وی به همراه درو کارپیشن (Drew Karpyshyn)، داستان بازی Mass Effect را نوشت و سپس به عنوان طراح ارشد و نویسنده، Dragon Age Origins را توسعه داد. پس از موفقیت Origins، لیدلاو به سمت کارگردانی سری رسید و دو دنباله Origins را کارگردانی کرد. او در نهایت در مرحله پیش‌تولید نسخه چهارم Dragon Age که در آن زمان با نام رمزی Morrison شناخته می‌شد، به همراه چندین تن از اعضای ارشد استودیو EA را ترک کرد. نسخه چهارم Dragon Age در نهایت تبدیل به The Veilguard شد.

در تکمیل سخنان لیدلاو، دیوید گیدر (David Gaider)، نویسنده ارشد پیشین بایوور، چنین گفت:

فرض کنیم که شما چیزی درباره بازی‌ها نمی‌دانید، در دفتر بزرگ‌تان به همراه دیگر اعضای شرکت نشسته‌اید و همه آن‌ها می‌گویند «بازی‌های لایو سرویس پول زیادی در می‌آورند!» توصیه من به EA (البته که آن‌ها اهمیت نمی‌دهند) این است: شما یک آیپی بسیار محبوب دارید که در دوران اوجش فروش بسیار خوبی را تجربه کرده بود. به این اوج فکر کنید، راه استودیوی لاریان [سازنده Baldur’s Gate 3] را پیش بگیرید. مخاطبان همچنان وجود دارند و آن‌ها منتظرند.

گیدر در سال ۱۹۹۹ به بایوور پیوست و نخستین پروژه بزرگش در این استودیو، Baldur’s Gate 2 و به عنوان نویسنده بود. پس از موفقیت این بازی، گیدر نویسندگی بازی‌های Neverwinter Nights و Star Wars Knights of the Old Republic را نیز انجام داد. او سپس به عنوان نویسنده ارشد به همراه لیدلاو، Dragon Age Origins را خلق کرد. گیدر دو دنباله بعدی این بازی یعنی Dragon Age 2 و Inquisition را هم نویسندگی کرده بود. او در سال ۲۰۱۶ به همراه لیدلاو، بایوور را ترک کرد.

Old Gamerعدالت کهکشانیQUIGGZYThunderDoomfanboy hunterJohnny silverhandLeon S. Kennedyداریو 2208𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥serکوروشCambyses The ThirdAliObi wanBatman Arkham knightGOD OF WAR 3-¦-Cerebral_Assassin-¦-Noob.aآنارشیستMehrdad

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

کمی پیش اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، مدیرعامل شرکت EA، علت شکست تجاری Dragon Age The Veilguard را نداشتن المان‌های سرویس محور معرفی کرده بود. این سخنان با واکنش کارگردان خلاق و نویسنده ارشد بازی Dragon Age Origins مواجه شد.

تبلیغات

ویلسون طی گزارش مالی اخیر شرکت EA گفته بود که برای فروش بیش‌تر یک بازی و فراتر رفتن نسبت به مخاطبان اصلی، بایستی «روایت‌های باکیفیت» را با «خواسته‌های جدید بازیکنان» ترکیب کنند. او این خواسته‌ها را جهان‌های مشترک و «تعامل عمیق‌تر» دانست.

بازی Dragon Age The Veilguard عرضه باکیفیت و موفقی داشت و توانست نظر مثبت منتقدان و کسانی که تجربه‌اش کردند را به دست بیاورد. با این حال بازی نتوانست در بازار شدیدا رقابتی کنونی، مخاطبان بیشتر و کافی داشته باشد.

حال مایک لیدلاو (Mike Laidlaw)، کارگردان خلاق پیشین استودیوی بایوور (BioWare)، در شبکه اجتماعی Bluesky به این سخنان چنین واکنش نشان داد:

ببینید، من یک مدیرعامل فانتزی نیستم، اما اگر کسی به من می‌گفت کلید موفقیت یک آیپی تک نفره تبدیل آن به یک اثر چندنفره است و باید DNA آن و چیزی که مخاطبان درباره آن دوست داشتند را به طور کامل تغییر دهیم، احتمالا استعفا می‌دادم.

لیدلاو یکی از پرافتخارترین رزومه‌ها را میان کارگردانان خلاق و نویسنده‌های صنعت بازی دارد. او در سال ۲۰۰۳ به بایوور پیوست و کارش را با بازی Jade Empire آغاز کرد. وی به همراه درو کارپیشن (Drew Karpyshyn)، داستان بازی Mass Effect را نوشت و سپس به عنوان طراح ارشد و نویسنده، Dragon Age Origins را توسعه داد. پس از موفقیت Origins، لیدلاو به سمت کارگردانی سری رسید و دو دنباله Origins را کارگردانی کرد. او در نهایت در مرحله پیش‌تولید نسخه چهارم Dragon Age که در آن زمان با نام رمزی Morrison شناخته می‌شد، به همراه چندین تن از اعضای ارشد استودیو EA را ترک کرد. نسخه چهارم Dragon Age در نهایت تبدیل به The Veilguard شد.

در تکمیل سخنان لیدلاو، دیوید گیدر (David Gaider)، نویسنده ارشد پیشین بایوور، چنین گفت:

فرض کنیم که شما چیزی درباره بازی‌ها نمی‌دانید، در دفتر بزرگ‌تان به همراه دیگر اعضای شرکت نشسته‌اید و همه آن‌ها می‌گویند «بازی‌های لایو سرویس پول زیادی در می‌آورند!» توصیه من به EA (البته که آن‌ها اهمیت نمی‌دهند) این است: شما یک آیپی بسیار محبوب دارید که در دوران اوجش فروش بسیار خوبی را تجربه کرده بود. به این اوج فکر کنید، راه استودیوی لاریان [سازنده Baldur’s Gate 3] را پیش بگیرید. مخاطبان همچنان وجود دارند و آن‌ها منتظرند.

گیدر در سال ۱۹۹۹ به بایوور پیوست و نخستین پروژه بزرگش در این استودیو، Baldur’s Gate 2 و به عنوان نویسنده بود. پس از موفقیت این بازی، گیدر نویسندگی بازی‌های Neverwinter Nights و Star Wars Knights of the Old Republic را نیز انجام داد. او سپس به عنوان نویسنده ارشد به همراه لیدلاو، Dragon Age Origins را خلق کرد. گیدر دو دنباله بعدی این بازی یعنی Dragon Age 2 و Inquisition را هم نویسندگی کرده بود. او در سال ۲۰۱۶ به همراه لیدلاو، بایوور را ترک کرد.

Old Gamerعدالت کهکشانیQUIGGZYThunderDoomfanboy hunterJohnny silverhandLeon S. Kennedyداریو 2208𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥serکوروشCambyses The ThirdAliObi wanBatman Arkham knightGOD OF WAR 3-¦-Cerebral_Assassin-¦-Noob.aآنارشیستMehrdad

کمی پیش اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، مدیرعامل شرکت EA، علت شکست تجاری Dragon Age The Veilguard را نداشتن المان‌های سرویس محور معرفی کرده بود. این سخنان با واکنش کارگردان خلاق و نویسنده ارشد بازی Dragon Age Origins مواجه شد.

تبلیغات

ویلسون طی گزارش مالی اخیر شرکت EA گفته بود که برای فروش بیش‌تر یک بازی و فراتر رفتن نسبت به مخاطبان اصلی، بایستی «روایت‌های باکیفیت» را با «خواسته‌های جدید بازیکنان» ترکیب کنند. او این خواسته‌ها را جهان‌های مشترک و «تعامل عمیق‌تر» دانست.

بازی Dragon Age The Veilguard عرضه باکیفیت و موفقی داشت و توانست نظر مثبت منتقدان و کسانی که تجربه‌اش کردند را به دست بیاورد. با این حال بازی نتوانست در بازار شدیدا رقابتی کنونی، مخاطبان بیشتر و کافی داشته باشد.

حال مایک لیدلاو (Mike Laidlaw)، کارگردان خلاق پیشین استودیوی بایوور (BioWare)، در شبکه اجتماعی Bluesky به این سخنان چنین واکنش نشان داد:

ببینید، من یک مدیرعامل فانتزی نیستم، اما اگر کسی به من می‌گفت کلید موفقیت یک آیپی تک نفره تبدیل آن به یک اثر چندنفره است و باید DNA آن و چیزی که مخاطبان درباره آن دوست داشتند را به طور کامل تغییر دهیم، احتمالا استعفا می‌دادم.

لیدلاو یکی از پرافتخارترین رزومه‌ها را میان کارگردانان خلاق و نویسنده‌های صنعت بازی دارد. او در سال ۲۰۰۳ به بایوور پیوست و کارش را با بازی Jade Empire آغاز کرد. وی به همراه درو کارپیشن (Drew Karpyshyn)، داستان بازی Mass Effect را نوشت و سپس به عنوان طراح ارشد و نویسنده، Dragon Age Origins را توسعه داد. پس از موفقیت Origins، لیدلاو به سمت کارگردانی سری رسید و دو دنباله Origins را کارگردانی کرد. او در نهایت در مرحله پیش‌تولید نسخه چهارم Dragon Age که در آن زمان با نام رمزی Morrison شناخته می‌شد، به همراه چندین تن از اعضای ارشد استودیو EA را ترک کرد. نسخه چهارم Dragon Age در نهایت تبدیل به The Veilguard شد.

در تکمیل سخنان لیدلاو، دیوید گیدر (David Gaider)، نویسنده ارشد پیشین بایوور، چنین گفت:

فرض کنیم که شما چیزی درباره بازی‌ها نمی‌دانید، در دفتر بزرگ‌تان به همراه دیگر اعضای شرکت نشسته‌اید و همه آن‌ها می‌گویند «بازی‌های لایو سرویس پول زیادی در می‌آورند!» توصیه من به EA (البته که آن‌ها اهمیت نمی‌دهند) این است: شما یک آیپی بسیار محبوب دارید که در دوران اوجش فروش بسیار خوبی را تجربه کرده بود. به این اوج فکر کنید، راه استودیوی لاریان [سازنده Baldur’s Gate 3] را پیش بگیرید. مخاطبان همچنان وجود دارند و آن‌ها منتظرند.

گیدر در سال ۱۹۹۹ به بایوور پیوست و نخستین پروژه بزرگش در این استودیو، Baldur’s Gate 2 و به عنوان نویسنده بود. پس از موفقیت این بازی، گیدر نویسندگی بازی‌های Neverwinter Nights و Star Wars Knights of the Old Republic را نیز انجام داد. او سپس به عنوان نویسنده ارشد به همراه لیدلاو، Dragon Age Origins را خلق کرد. گیدر دو دنباله بعدی این بازی یعنی Dragon Age 2 و Inquisition را هم نویسندگی کرده بود. او در سال ۲۰۱۶ به همراه لیدلاو، بایوور را ترک کرد.

Old Gamerعدالت کهکشانیQUIGGZYThunderDoomfanboy hunterJohnny silverhandLeon S. Kennedyداریو 2208𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥serکوروشCambyses The ThirdAliObi wanBatman Arkham knightGOD OF WAR 3-¦-Cerebral_Assassin-¦-Noob.aآنارشیستMehrdad
پست قبلی

رسمی: یکی از بازیگران One Piece در Assassin’s Creed Shadows ایفای نقش می‌کند

پست بعدی

کارگردان Avowed به طور ضمنی به عرضه بازی برای PS5 اشاره کرد

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • بلیت‌های اربعین روی کاغذ هست، در عمل نیست! | سردرگمی زائران در فروش پلکانی ایران‌ایر
  • صدای حقیقت خاموش نمی‌شود؛ سلاح ما میکروفن ماست
  • جزئیات استرداد بلیت پروازهای اربعین اعلام شد
  • وزش تندباد لحظه‌ای در تهران| ماندگاری هوای گرم طی هفته آینده
  • «مهمان‌کُشی» روزهای پایانی تیر روی آنتن می‌رود
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.