دانش جوین
شنبه, تیر ۲۱, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی سایر اخبار تکنولوژی

سامسونگ مشغول توسعه قابلیت‌های هوش مصنوعی مخصوص بازار چین است

کارشناس روابط عمومی دیجیتال توسط کارشناس روابط عمومی دیجیتال
۰۴ مهر ۱۴۰۳
در سایر اخبار تکنولوژی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
0
سامسونگ مشغول توسعه قابلیت‌های هوش مصنوعی مخصوص بازار چین است
2
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

سامسونگ اخیراً با معرفی گوشی‌های تاشوی جدیدش، تأکید ویژه‌ای روی امکانات مبتنی‌بر هوش مصنوعی تحت عنوان Galaxy AI داشته است. کره‌ای‌ها امیدوارند بتوانند با توسعه قابلیت‌های مخصوص بازار چین، سهم خود از بازار بسیار رقابتی این کشور را افزایش دهند.

آیا سامسونگ می‌تواند جایگاه خود در بازار چین را احیا کند؟

مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ به‌تازگی در مصاحبه‌ای با نشریه CNBC عنوان کرده است که این شرکت درحال توسعه ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی به‌صورت اختصاصی برای دستگاه‌های عرضه‌شده در بازار چین است. سامسونگ هم‌زمان با معرفی سری گلکسی S24 برای اولین بار از مجموعه امکانات Galaxy AI رونمایی کرد تا کاربران را به خرید پرچم‌داران گران‌قیمت ترغیب کند. همچنین این قابلیت‌ها راه خود را به گوشی‌های تاشوی جدید سامسونگ هم باز کرده‌اند و اکنون شاهد عرضه گلکسی Z فولد ۶ و گلکسی Z فلیپ ۶ با امکانات متنوع و جدید هستیم.

البته سامسونگ در سال‌های اخیر عملکرد درخشانی در فروش گوشی‌های هوشمند داخل بازار چین نداشته است. سهم کره‌ای‌ها از بزرگ‌ترین بازار موبایل جهان کمتر از ۱ درصد اعلام شده‌ است، درحالی‌که هواوی با وجود محدودیت جهانی متعدد، توانسته رتبه اول در بازار داخلی را به خود اختصاص دهد. مدیر بخش موبایل سامسونگ عقیده دارد که تلاش برای ساخت قابلیت‌های هوش مصنوعی مختص به چین می‌تواند رضایت مصرف‌کنندگان این کشور را به‌دنبال داشته‌باشد و به پیشرفت احیای فروش گوشی‌های سامسونگ کمک کند.

گلکسی AI

هنوز جزئیاتی پیرامون ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی AI برای بازار چین منتشر نشده است؛ اما سامسونگ ادعا دارد که با شرکت‌های بومی این کشور جهت توسعه امکانات آتی همکاری خواهد کرد. دولت چین محدودیت‌های مختلفی برای ارائه مدل‌های خارجی هوش مصنوعی را وضع کرده که موجب دردسر برای شرکت‌های غیر چینی شده‌ است. برای مثال اپل هنوز تاریخ دقیقی جهت عرضه مجموعه ابزارهای Apple Intelligence برای کاربران چینی خود را اعلام نکرده و ظاهراً مثل رقیب خود با مشکلاتی مواجه است.

یکی از مدیران ارشد مؤسسه IDC در مصاحبه‌ای پیرامون ارائه قابلیت‌های هوش مصنوعی اختصاصی برای بازار چین، عنوان کرده است که احتمالاً چنین امری تأثیر چندانی روی افزایش فروش گوشی‌های سامسونگ نخواهد داشت. از نظر او، میزان آگاهی از برند سامسونگ در میان مصرف‌کنندگان چینی بسیار پایین است و رقبای سرسختی مثل هواوی، شیائومی و آنر هم عرصه را بر شرکت‌های خارجی تنگ کرده‌اند. همچنین ویژگی‌های جدید احتمالاً چندان جذاب و خاص نیستند که بتوانند کاربران را به‌کنار گذاشتن محصولات ارزان داخلی و استفاده از گوشی‌های کره‌ای ترغیب کنند. سامسونگ گفته به ادامه استراتژی فعلی خود مبنی‌بر عرضه گوشی‌های هوشمند پریمیوم به بازار و گسترش کانال‌های پخش و خرده‌فروشی پایبند است.

سامسونگ اخیراً با معرفی گوشی‌های تاشوی جدیدش، تأکید ویژه‌ای روی امکانات مبتنی‌بر هوش مصنوعی تحت عنوان Galaxy AI داشته است. کره‌ای‌ها امیدوارند بتوانند با توسعه قابلیت‌های مخصوص بازار چین، سهم خود از بازار بسیار رقابتی این کشور را افزایش دهند.

آیا سامسونگ می‌تواند جایگاه خود در بازار چین را احیا کند؟

مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ به‌تازگی در مصاحبه‌ای با نشریه CNBC عنوان کرده است که این شرکت درحال توسعه ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی به‌صورت اختصاصی برای دستگاه‌های عرضه‌شده در بازار چین است. سامسونگ هم‌زمان با معرفی سری گلکسی S24 برای اولین بار از مجموعه امکانات Galaxy AI رونمایی کرد تا کاربران را به خرید پرچم‌داران گران‌قیمت ترغیب کند. همچنین این قابلیت‌ها راه خود را به گوشی‌های تاشوی جدید سامسونگ هم باز کرده‌اند و اکنون شاهد عرضه گلکسی Z فولد ۶ و گلکسی Z فلیپ ۶ با امکانات متنوع و جدید هستیم.

البته سامسونگ در سال‌های اخیر عملکرد درخشانی در فروش گوشی‌های هوشمند داخل بازار چین نداشته است. سهم کره‌ای‌ها از بزرگ‌ترین بازار موبایل جهان کمتر از ۱ درصد اعلام شده‌ است، درحالی‌که هواوی با وجود محدودیت جهانی متعدد، توانسته رتبه اول در بازار داخلی را به خود اختصاص دهد. مدیر بخش موبایل سامسونگ عقیده دارد که تلاش برای ساخت قابلیت‌های هوش مصنوعی مختص به چین می‌تواند رضایت مصرف‌کنندگان این کشور را به‌دنبال داشته‌باشد و به پیشرفت احیای فروش گوشی‌های سامسونگ کمک کند.

گلکسی AI

هنوز جزئیاتی پیرامون ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی AI برای بازار چین منتشر نشده است؛ اما سامسونگ ادعا دارد که با شرکت‌های بومی این کشور جهت توسعه امکانات آتی همکاری خواهد کرد. دولت چین محدودیت‌های مختلفی برای ارائه مدل‌های خارجی هوش مصنوعی را وضع کرده که موجب دردسر برای شرکت‌های غیر چینی شده‌ است. برای مثال اپل هنوز تاریخ دقیقی جهت عرضه مجموعه ابزارهای Apple Intelligence برای کاربران چینی خود را اعلام نکرده و ظاهراً مثل رقیب خود با مشکلاتی مواجه است.

یکی از مدیران ارشد مؤسسه IDC در مصاحبه‌ای پیرامون ارائه قابلیت‌های هوش مصنوعی اختصاصی برای بازار چین، عنوان کرده است که احتمالاً چنین امری تأثیر چندانی روی افزایش فروش گوشی‌های سامسونگ نخواهد داشت. از نظر او، میزان آگاهی از برند سامسونگ در میان مصرف‌کنندگان چینی بسیار پایین است و رقبای سرسختی مثل هواوی، شیائومی و آنر هم عرصه را بر شرکت‌های خارجی تنگ کرده‌اند. همچنین ویژگی‌های جدید احتمالاً چندان جذاب و خاص نیستند که بتوانند کاربران را به‌کنار گذاشتن محصولات ارزان داخلی و استفاده از گوشی‌های کره‌ای ترغیب کنند. سامسونگ گفته به ادامه استراتژی فعلی خود مبنی‌بر عرضه گوشی‌های هوشمند پریمیوم به بازار و گسترش کانال‌های پخش و خرده‌فروشی پایبند است.

اخبارجدیدترین

ستار هاشمی: «پیام» باید الگوی ملی شود / «ایران دیجیتال»، ستون‌ تحول دیجیتال در کشور

باخت خریداران زد فولد ۷/ آیا سامسونگ عمداً باتری فولد ۷ را قربانی طراحی کرده؟

کدام قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ تا ابد رایگان می‌مانند؟

سامسونگ اخیراً با معرفی گوشی‌های تاشوی جدیدش، تأکید ویژه‌ای روی امکانات مبتنی‌بر هوش مصنوعی تحت عنوان Galaxy AI داشته است. کره‌ای‌ها امیدوارند بتوانند با توسعه قابلیت‌های مخصوص بازار چین، سهم خود از بازار بسیار رقابتی این کشور را افزایش دهند.

آیا سامسونگ می‌تواند جایگاه خود در بازار چین را احیا کند؟

مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ به‌تازگی در مصاحبه‌ای با نشریه CNBC عنوان کرده است که این شرکت درحال توسعه ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی به‌صورت اختصاصی برای دستگاه‌های عرضه‌شده در بازار چین است. سامسونگ هم‌زمان با معرفی سری گلکسی S24 برای اولین بار از مجموعه امکانات Galaxy AI رونمایی کرد تا کاربران را به خرید پرچم‌داران گران‌قیمت ترغیب کند. همچنین این قابلیت‌ها راه خود را به گوشی‌های تاشوی جدید سامسونگ هم باز کرده‌اند و اکنون شاهد عرضه گلکسی Z فولد ۶ و گلکسی Z فلیپ ۶ با امکانات متنوع و جدید هستیم.

البته سامسونگ در سال‌های اخیر عملکرد درخشانی در فروش گوشی‌های هوشمند داخل بازار چین نداشته است. سهم کره‌ای‌ها از بزرگ‌ترین بازار موبایل جهان کمتر از ۱ درصد اعلام شده‌ است، درحالی‌که هواوی با وجود محدودیت جهانی متعدد، توانسته رتبه اول در بازار داخلی را به خود اختصاص دهد. مدیر بخش موبایل سامسونگ عقیده دارد که تلاش برای ساخت قابلیت‌های هوش مصنوعی مختص به چین می‌تواند رضایت مصرف‌کنندگان این کشور را به‌دنبال داشته‌باشد و به پیشرفت احیای فروش گوشی‌های سامسونگ کمک کند.

گلکسی AI

هنوز جزئیاتی پیرامون ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی AI برای بازار چین منتشر نشده است؛ اما سامسونگ ادعا دارد که با شرکت‌های بومی این کشور جهت توسعه امکانات آتی همکاری خواهد کرد. دولت چین محدودیت‌های مختلفی برای ارائه مدل‌های خارجی هوش مصنوعی را وضع کرده که موجب دردسر برای شرکت‌های غیر چینی شده‌ است. برای مثال اپل هنوز تاریخ دقیقی جهت عرضه مجموعه ابزارهای Apple Intelligence برای کاربران چینی خود را اعلام نکرده و ظاهراً مثل رقیب خود با مشکلاتی مواجه است.

یکی از مدیران ارشد مؤسسه IDC در مصاحبه‌ای پیرامون ارائه قابلیت‌های هوش مصنوعی اختصاصی برای بازار چین، عنوان کرده است که احتمالاً چنین امری تأثیر چندانی روی افزایش فروش گوشی‌های سامسونگ نخواهد داشت. از نظر او، میزان آگاهی از برند سامسونگ در میان مصرف‌کنندگان چینی بسیار پایین است و رقبای سرسختی مثل هواوی، شیائومی و آنر هم عرصه را بر شرکت‌های خارجی تنگ کرده‌اند. همچنین ویژگی‌های جدید احتمالاً چندان جذاب و خاص نیستند که بتوانند کاربران را به‌کنار گذاشتن محصولات ارزان داخلی و استفاده از گوشی‌های کره‌ای ترغیب کنند. سامسونگ گفته به ادامه استراتژی فعلی خود مبنی‌بر عرضه گوشی‌های هوشمند پریمیوم به بازار و گسترش کانال‌های پخش و خرده‌فروشی پایبند است.

سامسونگ اخیراً با معرفی گوشی‌های تاشوی جدیدش، تأکید ویژه‌ای روی امکانات مبتنی‌بر هوش مصنوعی تحت عنوان Galaxy AI داشته است. کره‌ای‌ها امیدوارند بتوانند با توسعه قابلیت‌های مخصوص بازار چین، سهم خود از بازار بسیار رقابتی این کشور را افزایش دهند.

آیا سامسونگ می‌تواند جایگاه خود در بازار چین را احیا کند؟

مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ به‌تازگی در مصاحبه‌ای با نشریه CNBC عنوان کرده است که این شرکت درحال توسعه ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی به‌صورت اختصاصی برای دستگاه‌های عرضه‌شده در بازار چین است. سامسونگ هم‌زمان با معرفی سری گلکسی S24 برای اولین بار از مجموعه امکانات Galaxy AI رونمایی کرد تا کاربران را به خرید پرچم‌داران گران‌قیمت ترغیب کند. همچنین این قابلیت‌ها راه خود را به گوشی‌های تاشوی جدید سامسونگ هم باز کرده‌اند و اکنون شاهد عرضه گلکسی Z فولد ۶ و گلکسی Z فلیپ ۶ با امکانات متنوع و جدید هستیم.

البته سامسونگ در سال‌های اخیر عملکرد درخشانی در فروش گوشی‌های هوشمند داخل بازار چین نداشته است. سهم کره‌ای‌ها از بزرگ‌ترین بازار موبایل جهان کمتر از ۱ درصد اعلام شده‌ است، درحالی‌که هواوی با وجود محدودیت جهانی متعدد، توانسته رتبه اول در بازار داخلی را به خود اختصاص دهد. مدیر بخش موبایل سامسونگ عقیده دارد که تلاش برای ساخت قابلیت‌های هوش مصنوعی مختص به چین می‌تواند رضایت مصرف‌کنندگان این کشور را به‌دنبال داشته‌باشد و به پیشرفت احیای فروش گوشی‌های سامسونگ کمک کند.

گلکسی AI

هنوز جزئیاتی پیرامون ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی AI برای بازار چین منتشر نشده است؛ اما سامسونگ ادعا دارد که با شرکت‌های بومی این کشور جهت توسعه امکانات آتی همکاری خواهد کرد. دولت چین محدودیت‌های مختلفی برای ارائه مدل‌های خارجی هوش مصنوعی را وضع کرده که موجب دردسر برای شرکت‌های غیر چینی شده‌ است. برای مثال اپل هنوز تاریخ دقیقی جهت عرضه مجموعه ابزارهای Apple Intelligence برای کاربران چینی خود را اعلام نکرده و ظاهراً مثل رقیب خود با مشکلاتی مواجه است.

یکی از مدیران ارشد مؤسسه IDC در مصاحبه‌ای پیرامون ارائه قابلیت‌های هوش مصنوعی اختصاصی برای بازار چین، عنوان کرده است که احتمالاً چنین امری تأثیر چندانی روی افزایش فروش گوشی‌های سامسونگ نخواهد داشت. از نظر او، میزان آگاهی از برند سامسونگ در میان مصرف‌کنندگان چینی بسیار پایین است و رقبای سرسختی مثل هواوی، شیائومی و آنر هم عرصه را بر شرکت‌های خارجی تنگ کرده‌اند. همچنین ویژگی‌های جدید احتمالاً چندان جذاب و خاص نیستند که بتوانند کاربران را به‌کنار گذاشتن محصولات ارزان داخلی و استفاده از گوشی‌های کره‌ای ترغیب کنند. سامسونگ گفته به ادامه استراتژی فعلی خود مبنی‌بر عرضه گوشی‌های هوشمند پریمیوم به بازار و گسترش کانال‌های پخش و خرده‌فروشی پایبند است.

پست قبلی

OpenAI ظاهراً روی هوش مصنوعی جدیدی با توانایی‌های فوق‌بشری کار می‌کند

پست بعدی

مایکروسافت کوپایلوت به قابلیت تشخیص دست‌خط مجهز شد

مربوطه پست ها

ستار هاشمی: «پیام» باید الگوی ملی شود / «ایران دیجیتال»، ستون‌ تحول دیجیتال در کشور
سایر اخبار تکنولوژی

ستار هاشمی: «پیام» باید الگوی ملی شود / «ایران دیجیتال»، ستون‌ تحول دیجیتال در کشور

۲۰ تیر ۱۴۰۴
باخت خریداران زد فولد ۷/ آیا سامسونگ عمداً باتری فولد ۷ را قربانی طراحی کرده؟
سایر اخبار تکنولوژی

باخت خریداران زد فولد ۷/ آیا سامسونگ عمداً باتری فولد ۷ را قربانی طراحی کرده؟

۲۰ تیر ۱۴۰۴
کدام قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ تا ابد رایگان می‌مانند؟
سایر اخبار تکنولوژی

کدام قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ تا ابد رایگان می‌مانند؟

۲۰ تیر ۱۴۰۴
چطور باج‌افزار، رمز ارز و فیشینگ باعث ضررهای میلیارد دلاری شدند؟
سایر اخبار تکنولوژی

چطور باج‌افزار، رمز ارز و فیشینگ باعث ضررهای میلیارد دلاری شدند؟

۲۰ تیر ۱۴۰۴
رکوردشکنی در قطر / ساخت مدرسه با چاپگر سه‌بعدی !
سایر اخبار تکنولوژی

رکوردشکنی در قطر / ساخت مدرسه با چاپگر سه‌بعدی !

۲۰ تیر ۱۴۰۴
مشکل عجیب گوشی‌های سونی / فروش این گوشی در ژاپن متوقف شد
سایر اخبار تکنولوژی

مشکل عجیب گوشی‌های سونی / فروش این گوشی در ژاپن متوقف شد

۲۰ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − یک =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • از انقراض تا احیا؛ مستندی که سرگذشت گورخر ایرانی را روایت می‌کند
  • نگاهی به تبلیغات مجازی؛ تئاتر ایران در دوراهی جذب یا فریب مخاطب است؟!
  • آیین یادبود شهدای رسانه ملی برگزار می‌شود
  • پرونده ویژه درباره «غرور ملی» در «هفت»؛ «صددام» نقد می‌شود
  • تاثیر انفجار بر استودیو انیمیشن‌سازی؛ شیشه‌ها فرو ریخت اما کار ترک نشد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.