دانش جوین
سه شنبه, تیر ۲۴, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی آرشیو تکنولوژی خودرو

سرمایه‌گذاری در تولید یا نوآوری؟! پارادوکس تولیدکنندگان‌ باتری در جهان

دنیای خودرو توسط دنیای خودرو
۰۶ بهمن ۱۴۰۳
در خودرو
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
سرمایه‌گذاری در تولید یا نوآوری؟! پارادوکس تولیدکنندگان‌ باتری در جهان
2
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

تولید خودروهای برقی و باتری‌های پیشرفته آن بسیار پیچیده و نیازمند تجربه فنی پیشرفته در طراحی قطعات و یکپارچه‌سازی سیستم‌هاست. موفقیت در حمل‌ونقل برقی مستلزم درک واقعیت‌های فناوری در جذب سرمایه‌گذاری استراتژیک است.

از سوی‌ دیگر افت قیمت باتری فرصت‌ها و چالش‌های عدیده‌ای را برای سرمایه‌گذاران جهت تولید ایجاد می‌کند. در چنین شرایطی بازار باتری گسترش یافته و فرصت رشد برای تولیدکنندگان فراهم می‌شود. البته کاهش قیمت‌ها می‌تواند چالش‌هایی را برای سودآوری شرکت‌ها ایجاد کند؛ اما شاید این موضوع با کاهش هزینه‌های تولید یا افزایش حجم فروش تطابق داشته باشد.

درحال ‌حاضر ۵۹‌ درصد طرح‌های ساخت کارخانه باتری در اروپا به‌حالت تعلیق یا تاخیر درآمده است؛ زیرا این کارخانه‌ها توجیه اقتصادی برای سرمایه‌گذاران ندارند.

تولید انبوه باتری‌های لیتیوم-یونی نیازمند دانش و تجارب فراوان است. متخصصان این صنعت معتقدند تصاویر و ویدئوهای تولید باتری ساده به‌نظر می‌رسد، اما تولید باتری و کسب تجربه در این صنعت سال‌ها زمان نیاز دارد.

به‌عنوان ‌مثال باید گفت براساس برآوردها دولت چین ۲۰۰ میلیارد دلار برای توسعه حمل‌ونقل برقی طی ۲۰ سال سرمایه‌گذاری کرده است؛ بنابراین انتظار انتقال دانش ‌فنی یا تکنولوژی از چین دست‌نیافتنی است؛ اما سازندگان چینی زیر ظرفیت تولید در حال فعالیت بوده و به‌دنبال مشتریان جدید هستند.

شرکت‌های فناوری برای خلق نوآوری و پیشرفت، فرآیند پیچیده‌ای را طی می‌کنند؛ به‌همین دلیل کارشناسان صنعت‌خودرو اعتقاد دارند شرکت‌هایی مانند نورث‌ولت هزینه‌های قابل‌توجهی در سرمایه‌گذاری و ایجاد زیرساخت‌های تولید توأم با آزمون و خطا انجام دادند.

نورث‌ولت با نقشه‌راه خیره‌کننده خود در تلاش برای متقاعد کردن خودروسازان بزرگ اروپایی برای سرمایه‌گذاری بود؛ اما طولی نکشید که این شرکت با میلیاردها دلار بدهی مجبور به‌تعلیق نیرو و تغییر برنامه‌های توسعه شد.

موفقیت صنعت و بازار حمل‌ونقل برقی بستگی به‌نحوه تدوین استراتژی‌های کلان در بخش تولید، زنجیره‌تامین و استقبال مشتریان از محصول جدید دارد. هرچند گذار به برقی‌سازی فرصت‌های قابل توجهی را برای کاهش انتشار کربن و تقویت شیوه‌های مصرف انرژی پایدار ارائه می‌دهد، اما نیازمند تلاش‌های هماهنگ صنایع و دولت‌ها برای پرداختن به پویایی زنجیره تامین و انتظارات مصرف‌کننده است.

افزایش تولید خودرو برقی ارزان وابسته به‌تولید باتری مقرون‌به‌صرفه است و البته تولید باتری ارزان نیاز به‌جذب سرمایه‌گذاری دارد و کاهش قیمت باتری به‌معنای کاهش سود برای سرمایه‌گذاری است. شاید بتوان گفت سرمایه‌گذاری در تولید باتری یک پارادوکس است.

تولید خودروهای برقی و باتری‌های پیشرفته آن بسیار پیچیده و نیازمند تجربه فنی پیشرفته در طراحی قطعات و یکپارچه‌سازی سیستم‌هاست. موفقیت در حمل‌ونقل برقی مستلزم درک واقعیت‌های فناوری در جذب سرمایه‌گذاری استراتژیک است.

تولید خودروهای برقی و باتری‌های پیشرفته آن بسیار پیچیده و نیازمند تجربه فنی پیشرفته در طراحی قطعات و یکپارچه‌سازی سیستم‌هاست. موفقیت در حمل‌ونقل برقی مستلزم درک واقعیت‌های فناوری در جذب سرمایه‌گذاری استراتژیک است.

از سوی‌ دیگر افت قیمت باتری فرصت‌ها و چالش‌های عدیده‌ای را برای سرمایه‌گذاران جهت تولید ایجاد می‌کند. در چنین شرایطی بازار باتری گسترش یافته و فرصت رشد برای تولیدکنندگان فراهم می‌شود. البته کاهش قیمت‌ها می‌تواند چالش‌هایی را برای سودآوری شرکت‌ها ایجاد کند؛ اما شاید این موضوع با کاهش هزینه‌های تولید یا افزایش حجم فروش تطابق داشته باشد.

درحال ‌حاضر ۵۹‌ درصد طرح‌های ساخت کارخانه باتری در اروپا به‌حالت تعلیق یا تاخیر درآمده است؛ زیرا این کارخانه‌ها توجیه اقتصادی برای سرمایه‌گذاران ندارند.

تولید انبوه باتری‌های لیتیوم-یونی نیازمند دانش و تجارب فراوان است. متخصصان این صنعت معتقدند تصاویر و ویدئوهای تولید باتری ساده به‌نظر می‌رسد، اما تولید باتری و کسب تجربه در این صنعت سال‌ها زمان نیاز دارد.

به‌عنوان ‌مثال باید گفت براساس برآوردها دولت چین ۲۰۰ میلیارد دلار برای توسعه حمل‌ونقل برقی طی ۲۰ سال سرمایه‌گذاری کرده است؛ بنابراین انتظار انتقال دانش ‌فنی یا تکنولوژی از چین دست‌نیافتنی است؛ اما سازندگان چینی زیر ظرفیت تولید در حال فعالیت بوده و به‌دنبال مشتریان جدید هستند.

شرکت‌های فناوری برای خلق نوآوری و پیشرفت، فرآیند پیچیده‌ای را طی می‌کنند؛ به‌همین دلیل کارشناسان صنعت‌خودرو اعتقاد دارند شرکت‌هایی مانند نورث‌ولت هزینه‌های قابل‌توجهی در سرمایه‌گذاری و ایجاد زیرساخت‌های تولید توأم با آزمون و خطا انجام دادند.

نورث‌ولت با نقشه‌راه خیره‌کننده خود در تلاش برای متقاعد کردن خودروسازان بزرگ اروپایی برای سرمایه‌گذاری بود؛ اما طولی نکشید که این شرکت با میلیاردها دلار بدهی مجبور به‌تعلیق نیرو و تغییر برنامه‌های توسعه شد.

موفقیت صنعت و بازار حمل‌ونقل برقی بستگی به‌نحوه تدوین استراتژی‌های کلان در بخش تولید، زنجیره‌تامین و استقبال مشتریان از محصول جدید دارد. هرچند گذار به برقی‌سازی فرصت‌های قابل توجهی را برای کاهش انتشار کربن و تقویت شیوه‌های مصرف انرژی پایدار ارائه می‌دهد، اما نیازمند تلاش‌های هماهنگ صنایع و دولت‌ها برای پرداختن به پویایی زنجیره تامین و انتظارات مصرف‌کننده است.

افزایش تولید خودرو برقی ارزان وابسته به‌تولید باتری مقرون‌به‌صرفه است و البته تولید باتری ارزان نیاز به‌جذب سرمایه‌گذاری دارد و کاهش قیمت باتری به‌معنای کاهش سود برای سرمایه‌گذاری است. شاید بتوان گفت سرمایه‌گذاری در تولید باتری یک پارادوکس است.

تولید خودروهای برقی و باتری‌های پیشرفته آن بسیار پیچیده و نیازمند تجربه فنی پیشرفته در طراحی قطعات و یکپارچه‌سازی سیستم‌هاست. موفقیت در حمل‌ونقل برقی مستلزم درک واقعیت‌های فناوری در جذب سرمایه‌گذاری استراتژیک است.

اخبارجدیدترین

تاثیر دما روی مصرف سوخت

خلاصه زیبایی و راحتی در کراس‌اوور «بنتلی»

هزینه خرید بیمه شخص ثالث ساینا چقدر است؟

تولید خودروهای برقی و باتری‌های پیشرفته آن بسیار پیچیده و نیازمند تجربه فنی پیشرفته در طراحی قطعات و یکپارچه‌سازی سیستم‌هاست. موفقیت در حمل‌ونقل برقی مستلزم درک واقعیت‌های فناوری در جذب سرمایه‌گذاری استراتژیک است.

از سوی‌ دیگر افت قیمت باتری فرصت‌ها و چالش‌های عدیده‌ای را برای سرمایه‌گذاران جهت تولید ایجاد می‌کند. در چنین شرایطی بازار باتری گسترش یافته و فرصت رشد برای تولیدکنندگان فراهم می‌شود. البته کاهش قیمت‌ها می‌تواند چالش‌هایی را برای سودآوری شرکت‌ها ایجاد کند؛ اما شاید این موضوع با کاهش هزینه‌های تولید یا افزایش حجم فروش تطابق داشته باشد.

درحال ‌حاضر ۵۹‌ درصد طرح‌های ساخت کارخانه باتری در اروپا به‌حالت تعلیق یا تاخیر درآمده است؛ زیرا این کارخانه‌ها توجیه اقتصادی برای سرمایه‌گذاران ندارند.

تولید انبوه باتری‌های لیتیوم-یونی نیازمند دانش و تجارب فراوان است. متخصصان این صنعت معتقدند تصاویر و ویدئوهای تولید باتری ساده به‌نظر می‌رسد، اما تولید باتری و کسب تجربه در این صنعت سال‌ها زمان نیاز دارد.

به‌عنوان ‌مثال باید گفت براساس برآوردها دولت چین ۲۰۰ میلیارد دلار برای توسعه حمل‌ونقل برقی طی ۲۰ سال سرمایه‌گذاری کرده است؛ بنابراین انتظار انتقال دانش ‌فنی یا تکنولوژی از چین دست‌نیافتنی است؛ اما سازندگان چینی زیر ظرفیت تولید در حال فعالیت بوده و به‌دنبال مشتریان جدید هستند.

شرکت‌های فناوری برای خلق نوآوری و پیشرفت، فرآیند پیچیده‌ای را طی می‌کنند؛ به‌همین دلیل کارشناسان صنعت‌خودرو اعتقاد دارند شرکت‌هایی مانند نورث‌ولت هزینه‌های قابل‌توجهی در سرمایه‌گذاری و ایجاد زیرساخت‌های تولید توأم با آزمون و خطا انجام دادند.

نورث‌ولت با نقشه‌راه خیره‌کننده خود در تلاش برای متقاعد کردن خودروسازان بزرگ اروپایی برای سرمایه‌گذاری بود؛ اما طولی نکشید که این شرکت با میلیاردها دلار بدهی مجبور به‌تعلیق نیرو و تغییر برنامه‌های توسعه شد.

موفقیت صنعت و بازار حمل‌ونقل برقی بستگی به‌نحوه تدوین استراتژی‌های کلان در بخش تولید، زنجیره‌تامین و استقبال مشتریان از محصول جدید دارد. هرچند گذار به برقی‌سازی فرصت‌های قابل توجهی را برای کاهش انتشار کربن و تقویت شیوه‌های مصرف انرژی پایدار ارائه می‌دهد، اما نیازمند تلاش‌های هماهنگ صنایع و دولت‌ها برای پرداختن به پویایی زنجیره تامین و انتظارات مصرف‌کننده است.

افزایش تولید خودرو برقی ارزان وابسته به‌تولید باتری مقرون‌به‌صرفه است و البته تولید باتری ارزان نیاز به‌جذب سرمایه‌گذاری دارد و کاهش قیمت باتری به‌معنای کاهش سود برای سرمایه‌گذاری است. شاید بتوان گفت سرمایه‌گذاری در تولید باتری یک پارادوکس است.

تولید خودروهای برقی و باتری‌های پیشرفته آن بسیار پیچیده و نیازمند تجربه فنی پیشرفته در طراحی قطعات و یکپارچه‌سازی سیستم‌هاست. موفقیت در حمل‌ونقل برقی مستلزم درک واقعیت‌های فناوری در جذب سرمایه‌گذاری استراتژیک است.

تولید خودروهای برقی و باتری‌های پیشرفته آن بسیار پیچیده و نیازمند تجربه فنی پیشرفته در طراحی قطعات و یکپارچه‌سازی سیستم‌هاست. موفقیت در حمل‌ونقل برقی مستلزم درک واقعیت‌های فناوری در جذب سرمایه‌گذاری استراتژیک است.

از سوی‌ دیگر افت قیمت باتری فرصت‌ها و چالش‌های عدیده‌ای را برای سرمایه‌گذاران جهت تولید ایجاد می‌کند. در چنین شرایطی بازار باتری گسترش یافته و فرصت رشد برای تولیدکنندگان فراهم می‌شود. البته کاهش قیمت‌ها می‌تواند چالش‌هایی را برای سودآوری شرکت‌ها ایجاد کند؛ اما شاید این موضوع با کاهش هزینه‌های تولید یا افزایش حجم فروش تطابق داشته باشد.

درحال ‌حاضر ۵۹‌ درصد طرح‌های ساخت کارخانه باتری در اروپا به‌حالت تعلیق یا تاخیر درآمده است؛ زیرا این کارخانه‌ها توجیه اقتصادی برای سرمایه‌گذاران ندارند.

تولید انبوه باتری‌های لیتیوم-یونی نیازمند دانش و تجارب فراوان است. متخصصان این صنعت معتقدند تصاویر و ویدئوهای تولید باتری ساده به‌نظر می‌رسد، اما تولید باتری و کسب تجربه در این صنعت سال‌ها زمان نیاز دارد.

به‌عنوان ‌مثال باید گفت براساس برآوردها دولت چین ۲۰۰ میلیارد دلار برای توسعه حمل‌ونقل برقی طی ۲۰ سال سرمایه‌گذاری کرده است؛ بنابراین انتظار انتقال دانش ‌فنی یا تکنولوژی از چین دست‌نیافتنی است؛ اما سازندگان چینی زیر ظرفیت تولید در حال فعالیت بوده و به‌دنبال مشتریان جدید هستند.

شرکت‌های فناوری برای خلق نوآوری و پیشرفت، فرآیند پیچیده‌ای را طی می‌کنند؛ به‌همین دلیل کارشناسان صنعت‌خودرو اعتقاد دارند شرکت‌هایی مانند نورث‌ولت هزینه‌های قابل‌توجهی در سرمایه‌گذاری و ایجاد زیرساخت‌های تولید توأم با آزمون و خطا انجام دادند.

نورث‌ولت با نقشه‌راه خیره‌کننده خود در تلاش برای متقاعد کردن خودروسازان بزرگ اروپایی برای سرمایه‌گذاری بود؛ اما طولی نکشید که این شرکت با میلیاردها دلار بدهی مجبور به‌تعلیق نیرو و تغییر برنامه‌های توسعه شد.

موفقیت صنعت و بازار حمل‌ونقل برقی بستگی به‌نحوه تدوین استراتژی‌های کلان در بخش تولید، زنجیره‌تامین و استقبال مشتریان از محصول جدید دارد. هرچند گذار به برقی‌سازی فرصت‌های قابل توجهی را برای کاهش انتشار کربن و تقویت شیوه‌های مصرف انرژی پایدار ارائه می‌دهد، اما نیازمند تلاش‌های هماهنگ صنایع و دولت‌ها برای پرداختن به پویایی زنجیره تامین و انتظارات مصرف‌کننده است.

افزایش تولید خودرو برقی ارزان وابسته به‌تولید باتری مقرون‌به‌صرفه است و البته تولید باتری ارزان نیاز به‌جذب سرمایه‌گذاری دارد و کاهش قیمت باتری به‌معنای کاهش سود برای سرمایه‌گذاری است. شاید بتوان گفت سرمایه‌گذاری در تولید باتری یک پارادوکس است.

تولید خودروهای برقی و باتری‌های پیشرفته آن بسیار پیچیده و نیازمند تجربه فنی پیشرفته در طراحی قطعات و یکپارچه‌سازی سیستم‌هاست. موفقیت در حمل‌ونقل برقی مستلزم درک واقعیت‌های فناوری در جذب سرمایه‌گذاری استراتژیک است.

پست قبلی

راهنمای کامل انحلال شرکت: سریع، قانونی و بی‌دردسر

پست بعدی

مقایسه محصولات «بریجستون» و «دانلوپ»

مربوطه پست ها

تاثیر دما روی مصرف سوخت
خودرو

تاثیر دما روی مصرف سوخت

۲۴ تیر ۱۴۰۴
خلاصه زیبایی و راحتی در کراس‌اوور «بنتلی»
خودرو

خلاصه زیبایی و راحتی در کراس‌اوور «بنتلی»

۲۴ تیر ۱۴۰۴
خودرو

هزینه خرید بیمه شخص ثالث ساینا چقدر است؟

۲۴ تیر ۱۴۰۴
ورود خودرو پارس‌نوآ به بازار
خودرو

ورود خودرو پارس‌نوآ به بازار

۲۴ تیر ۱۴۰۴
خودرو

امداد خودرو ارس، آسایش رانندگی در تبریز

۲۴ تیر ۱۴۰۴
خودرو

خودرو، یاری که می‌کشد

۲۴ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 14 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • تضمین آینده شغلی با آموزش‌های به‌روز در مجتمع فنی تهران نمایندگی نارمک؛ پل ورود به بازار کار مدرن
  • آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت پیشرو در رشد و توسعه کسب کارها
  • کاربردهای بیگ دیتا در صنعت و کسب‌وکارهای امروزی
  • جدیدترین نرخ رهن کامل در مجیدیه تهران
  • تلاش برای بازگشت حق‌آبه بوستان سرخه حصار از سد لتیان؛ کاشت ۳۳ هزار درخت در دستور کار
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.