دانش جوین
جمعه, تیر ۲۷, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هوش مصنوعی

سرمایه گذاری ۲۶ میلیارد دلاری دنیا برای هوش مصنوعی در سال ۲۰۱۹

خبرگزاری ایسنا توسط خبرگزاری ایسنا
۲۰ دی ۱۴۰۳
در هوش مصنوعی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
سرمایه گذاری ۲۶ میلیارد دلاری دنیا برای هوش مصنوعی در سال ۲۰۱۹
3
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش ایسنا، پروفسور الکساندربرم استاد ممتاز و مدیر موسسه علوم کارآفرینی و نوآوری در دانشگاه اشتوتگارت در سخنرانی ویدیویی خود در چهاردهمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری و نوآوری ۲۰۲۵ با مرور اعداد و ارقام حوزه هوش مصنوعی در سال های اخیر افزود: این اعداد ‌وارقام به صورت قابل توجهی درحال افزایش است و جای تعجب نیست که بگوییم هوش مصنوعی به کلیدی ترین فناوری توانمندساز قرن ۲۱ تبدیل شود،

وی اظهار کرد: از رشد استارتاپ ها می توان به روشنی دریافت که صنعت و سرمایه گذران علاقه مند به سرمایه گذاری در این حوزه هستند، این مسله نشان دهنده جذابیت و رشد سریع این حوزه است.

الکساندربرم ادامه داد: بر اساس آمار و اعداد در سال ۲۰۱۹ شرکت ها موفق به جذب نزدیک به ۲۶میلیارد دلار سرمایه شدند،که این میزان، رقم واقعا بزرگی است.

وی با طرح این سوال که هوش مصنوعی چیست افزود:هوش مصنوعی شاخه ای از علوم کامپیوتر است،این شاخه شامل یادگیری ماشین ،یادگیری عمیق، پردازش زبان طبیعی و بینایی ماشین می شود.

وی گفت: هوش مصنوعی یک پدیده پیچیده و چند بعدی است،موضوعات مختلفی مانند طراحی با کمک هوش مصنوعی،هوش مصنوعی زاینده ، توکن هایی غیر قابل تعویض و مهندسی نرم افزار با هوش مصنوعی به آن مرتبط هستند.

وی یادآور شد: معتقدیم که هوش مصنوعی می تواند دو نقش داشته باشد، یکی نقش ایجاد کننده نوآوری و دیگری نقش تسهیل کننده نوآوری است ، نقش هوش مصنوعی در این دو مفهوم به ویژه در نحوه تاثیرگذاری بر نوآوری مهم است.

استاد ممتاز و مدیر موسسه علوم کارآفرینی و نوآوری در دانشگاه اشتوتگارت یادآور شد: عملکرد هوش مصنوعی با توانایی های زاینده و خلاقانه خود که بر اساس پیشرفت های یادگیری ماشین و یادگیری عمیق است،قابلیت های خود را درک می کند، در نتیجه این عملکرد در مراحل اولیه فرآیندهای کارآفرینی که کارآفرینان تلاش می کنند راه حل های اصولی برای مشکلات پیدا کنند یا تناسب محصول با بازار را جستجو کنند بسیار مناسب است. 

وی افزود: در مقابل عملکرد تسهیل کننده بر قابلیت های هوش مصنوعی در ادغام و ترکیب داده ها به روش های جدید تکیه دارد این عملکرد بیشتر به پیشرفت های اخیر در یادگیری ماشین بستگی دارد،عملکرد تسهیلگر به استفاده از هوش مصنوعی برای شناسایی فرصت های بهبود فرآیندها در ساختارهای سازمانی موجود کمک می کند.

این استاددانشگاه ادامه داد: رشد سریع و گسترش غول های فناوری در سال های اخیر نشان داده که داده ها به نیروی محرکه عملکرد تسهیل کننده تبدیل شده اند، چه در نقش تسهیل کننده و چه در نقش ایجاد کننده هوش مصنوعی نوآوری را در زمینه های مختلف پیش می برد.

وی افزود: در عملکرد ایجاد کننده تمرکز بیشتر بر شرکت های نوپا و نرم افزارها است ، در حالی که در عملکرد تسهیل کننده تمرکز بیشتر برشرکت های تثبیت شده و کاربردهای سخت افزاری است.

مدیر موسسه علوم کارآفرینی و نوآوری در دانشگاه اشتوتگارت در پایان خاطرنشان کرد: در مدیریت نوآوری، می توانیم از هوش مصنوعی در مراحل back-end وfront-end استفاده کنیم ، در مراحل front فرصت ها یا از طریق فناوری های جدید ایجاد می شوند یا از طریق نیازها و رفتارهای مشتریان شناسایی می شوند که اصطلاحا به آن کشش بازار گفته می شود،این فرصت ها باعث می شوند که برای شناسایی محصولات یا خدمات جدید ایده پردازی کنیم.

انتهای پیام 

به گزارش ایسنا، پروفسور الکساندربرم استاد ممتاز و مدیر موسسه علوم کارآفرینی و نوآوری در دانشگاه اشتوتگارت در سخنرانی ویدیویی خود در چهاردهمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری و نوآوری ۲۰۲۵ با مرور اعداد و ارقام حوزه هوش مصنوعی در سال های اخیر افزود: این اعداد ‌وارقام به صورت قابل توجهی درحال افزایش است و جای تعجب نیست که بگوییم هوش مصنوعی به کلیدی ترین فناوری توانمندساز قرن ۲۱ تبدیل شود،

وی اظهار کرد: از رشد استارتاپ ها می توان به روشنی دریافت که صنعت و سرمایه گذران علاقه مند به سرمایه گذاری در این حوزه هستند، این مسله نشان دهنده جذابیت و رشد سریع این حوزه است.

الکساندربرم ادامه داد: بر اساس آمار و اعداد در سال ۲۰۱۹ شرکت ها موفق به جذب نزدیک به ۲۶میلیارد دلار سرمایه شدند،که این میزان، رقم واقعا بزرگی است.

وی با طرح این سوال که هوش مصنوعی چیست افزود:هوش مصنوعی شاخه ای از علوم کامپیوتر است،این شاخه شامل یادگیری ماشین ،یادگیری عمیق، پردازش زبان طبیعی و بینایی ماشین می شود.

وی گفت: هوش مصنوعی یک پدیده پیچیده و چند بعدی است،موضوعات مختلفی مانند طراحی با کمک هوش مصنوعی،هوش مصنوعی زاینده ، توکن هایی غیر قابل تعویض و مهندسی نرم افزار با هوش مصنوعی به آن مرتبط هستند.

وی یادآور شد: معتقدیم که هوش مصنوعی می تواند دو نقش داشته باشد، یکی نقش ایجاد کننده نوآوری و دیگری نقش تسهیل کننده نوآوری است ، نقش هوش مصنوعی در این دو مفهوم به ویژه در نحوه تاثیرگذاری بر نوآوری مهم است.

استاد ممتاز و مدیر موسسه علوم کارآفرینی و نوآوری در دانشگاه اشتوتگارت یادآور شد: عملکرد هوش مصنوعی با توانایی های زاینده و خلاقانه خود که بر اساس پیشرفت های یادگیری ماشین و یادگیری عمیق است،قابلیت های خود را درک می کند، در نتیجه این عملکرد در مراحل اولیه فرآیندهای کارآفرینی که کارآفرینان تلاش می کنند راه حل های اصولی برای مشکلات پیدا کنند یا تناسب محصول با بازار را جستجو کنند بسیار مناسب است. 

وی افزود: در مقابل عملکرد تسهیل کننده بر قابلیت های هوش مصنوعی در ادغام و ترکیب داده ها به روش های جدید تکیه دارد این عملکرد بیشتر به پیشرفت های اخیر در یادگیری ماشین بستگی دارد،عملکرد تسهیلگر به استفاده از هوش مصنوعی برای شناسایی فرصت های بهبود فرآیندها در ساختارهای سازمانی موجود کمک می کند.

این استاددانشگاه ادامه داد: رشد سریع و گسترش غول های فناوری در سال های اخیر نشان داده که داده ها به نیروی محرکه عملکرد تسهیل کننده تبدیل شده اند، چه در نقش تسهیل کننده و چه در نقش ایجاد کننده هوش مصنوعی نوآوری را در زمینه های مختلف پیش می برد.

وی افزود: در عملکرد ایجاد کننده تمرکز بیشتر بر شرکت های نوپا و نرم افزارها است ، در حالی که در عملکرد تسهیل کننده تمرکز بیشتر برشرکت های تثبیت شده و کاربردهای سخت افزاری است.

مدیر موسسه علوم کارآفرینی و نوآوری در دانشگاه اشتوتگارت در پایان خاطرنشان کرد: در مدیریت نوآوری، می توانیم از هوش مصنوعی در مراحل back-end وfront-end استفاده کنیم ، در مراحل front فرصت ها یا از طریق فناوری های جدید ایجاد می شوند یا از طریق نیازها و رفتارهای مشتریان شناسایی می شوند که اصطلاحا به آن کشش بازار گفته می شود،این فرصت ها باعث می شوند که برای شناسایی محصولات یا خدمات جدید ایده پردازی کنیم.

انتهای پیام 

اخبارجدیدترین

شرکت OpenAI‌ از ChatGPT Agent برای انجام خودکار کارها رونمایی کرد

انتقاد شدید محققان هوش مصنوعی از فرهنگ کاری xAI: توجهی به مسائل ایمنی نمی‌شود

مدیرعامل انویدیا: هوش مصنوعی همه مشاغل را به‌طور کامل تغییر می‌دهد

به گزارش ایسنا، پروفسور الکساندربرم استاد ممتاز و مدیر موسسه علوم کارآفرینی و نوآوری در دانشگاه اشتوتگارت در سخنرانی ویدیویی خود در چهاردهمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری و نوآوری ۲۰۲۵ با مرور اعداد و ارقام حوزه هوش مصنوعی در سال های اخیر افزود: این اعداد ‌وارقام به صورت قابل توجهی درحال افزایش است و جای تعجب نیست که بگوییم هوش مصنوعی به کلیدی ترین فناوری توانمندساز قرن ۲۱ تبدیل شود،

وی اظهار کرد: از رشد استارتاپ ها می توان به روشنی دریافت که صنعت و سرمایه گذران علاقه مند به سرمایه گذاری در این حوزه هستند، این مسله نشان دهنده جذابیت و رشد سریع این حوزه است.

الکساندربرم ادامه داد: بر اساس آمار و اعداد در سال ۲۰۱۹ شرکت ها موفق به جذب نزدیک به ۲۶میلیارد دلار سرمایه شدند،که این میزان، رقم واقعا بزرگی است.

وی با طرح این سوال که هوش مصنوعی چیست افزود:هوش مصنوعی شاخه ای از علوم کامپیوتر است،این شاخه شامل یادگیری ماشین ،یادگیری عمیق، پردازش زبان طبیعی و بینایی ماشین می شود.

وی گفت: هوش مصنوعی یک پدیده پیچیده و چند بعدی است،موضوعات مختلفی مانند طراحی با کمک هوش مصنوعی،هوش مصنوعی زاینده ، توکن هایی غیر قابل تعویض و مهندسی نرم افزار با هوش مصنوعی به آن مرتبط هستند.

وی یادآور شد: معتقدیم که هوش مصنوعی می تواند دو نقش داشته باشد، یکی نقش ایجاد کننده نوآوری و دیگری نقش تسهیل کننده نوآوری است ، نقش هوش مصنوعی در این دو مفهوم به ویژه در نحوه تاثیرگذاری بر نوآوری مهم است.

استاد ممتاز و مدیر موسسه علوم کارآفرینی و نوآوری در دانشگاه اشتوتگارت یادآور شد: عملکرد هوش مصنوعی با توانایی های زاینده و خلاقانه خود که بر اساس پیشرفت های یادگیری ماشین و یادگیری عمیق است،قابلیت های خود را درک می کند، در نتیجه این عملکرد در مراحل اولیه فرآیندهای کارآفرینی که کارآفرینان تلاش می کنند راه حل های اصولی برای مشکلات پیدا کنند یا تناسب محصول با بازار را جستجو کنند بسیار مناسب است. 

وی افزود: در مقابل عملکرد تسهیل کننده بر قابلیت های هوش مصنوعی در ادغام و ترکیب داده ها به روش های جدید تکیه دارد این عملکرد بیشتر به پیشرفت های اخیر در یادگیری ماشین بستگی دارد،عملکرد تسهیلگر به استفاده از هوش مصنوعی برای شناسایی فرصت های بهبود فرآیندها در ساختارهای سازمانی موجود کمک می کند.

این استاددانشگاه ادامه داد: رشد سریع و گسترش غول های فناوری در سال های اخیر نشان داده که داده ها به نیروی محرکه عملکرد تسهیل کننده تبدیل شده اند، چه در نقش تسهیل کننده و چه در نقش ایجاد کننده هوش مصنوعی نوآوری را در زمینه های مختلف پیش می برد.

وی افزود: در عملکرد ایجاد کننده تمرکز بیشتر بر شرکت های نوپا و نرم افزارها است ، در حالی که در عملکرد تسهیل کننده تمرکز بیشتر برشرکت های تثبیت شده و کاربردهای سخت افزاری است.

مدیر موسسه علوم کارآفرینی و نوآوری در دانشگاه اشتوتگارت در پایان خاطرنشان کرد: در مدیریت نوآوری، می توانیم از هوش مصنوعی در مراحل back-end وfront-end استفاده کنیم ، در مراحل front فرصت ها یا از طریق فناوری های جدید ایجاد می شوند یا از طریق نیازها و رفتارهای مشتریان شناسایی می شوند که اصطلاحا به آن کشش بازار گفته می شود،این فرصت ها باعث می شوند که برای شناسایی محصولات یا خدمات جدید ایده پردازی کنیم.

انتهای پیام 

به گزارش ایسنا، پروفسور الکساندربرم استاد ممتاز و مدیر موسسه علوم کارآفرینی و نوآوری در دانشگاه اشتوتگارت در سخنرانی ویدیویی خود در چهاردهمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری و نوآوری ۲۰۲۵ با مرور اعداد و ارقام حوزه هوش مصنوعی در سال های اخیر افزود: این اعداد ‌وارقام به صورت قابل توجهی درحال افزایش است و جای تعجب نیست که بگوییم هوش مصنوعی به کلیدی ترین فناوری توانمندساز قرن ۲۱ تبدیل شود،

وی اظهار کرد: از رشد استارتاپ ها می توان به روشنی دریافت که صنعت و سرمایه گذران علاقه مند به سرمایه گذاری در این حوزه هستند، این مسله نشان دهنده جذابیت و رشد سریع این حوزه است.

الکساندربرم ادامه داد: بر اساس آمار و اعداد در سال ۲۰۱۹ شرکت ها موفق به جذب نزدیک به ۲۶میلیارد دلار سرمایه شدند،که این میزان، رقم واقعا بزرگی است.

وی با طرح این سوال که هوش مصنوعی چیست افزود:هوش مصنوعی شاخه ای از علوم کامپیوتر است،این شاخه شامل یادگیری ماشین ،یادگیری عمیق، پردازش زبان طبیعی و بینایی ماشین می شود.

وی گفت: هوش مصنوعی یک پدیده پیچیده و چند بعدی است،موضوعات مختلفی مانند طراحی با کمک هوش مصنوعی،هوش مصنوعی زاینده ، توکن هایی غیر قابل تعویض و مهندسی نرم افزار با هوش مصنوعی به آن مرتبط هستند.

وی یادآور شد: معتقدیم که هوش مصنوعی می تواند دو نقش داشته باشد، یکی نقش ایجاد کننده نوآوری و دیگری نقش تسهیل کننده نوآوری است ، نقش هوش مصنوعی در این دو مفهوم به ویژه در نحوه تاثیرگذاری بر نوآوری مهم است.

استاد ممتاز و مدیر موسسه علوم کارآفرینی و نوآوری در دانشگاه اشتوتگارت یادآور شد: عملکرد هوش مصنوعی با توانایی های زاینده و خلاقانه خود که بر اساس پیشرفت های یادگیری ماشین و یادگیری عمیق است،قابلیت های خود را درک می کند، در نتیجه این عملکرد در مراحل اولیه فرآیندهای کارآفرینی که کارآفرینان تلاش می کنند راه حل های اصولی برای مشکلات پیدا کنند یا تناسب محصول با بازار را جستجو کنند بسیار مناسب است. 

وی افزود: در مقابل عملکرد تسهیل کننده بر قابلیت های هوش مصنوعی در ادغام و ترکیب داده ها به روش های جدید تکیه دارد این عملکرد بیشتر به پیشرفت های اخیر در یادگیری ماشین بستگی دارد،عملکرد تسهیلگر به استفاده از هوش مصنوعی برای شناسایی فرصت های بهبود فرآیندها در ساختارهای سازمانی موجود کمک می کند.

این استاددانشگاه ادامه داد: رشد سریع و گسترش غول های فناوری در سال های اخیر نشان داده که داده ها به نیروی محرکه عملکرد تسهیل کننده تبدیل شده اند، چه در نقش تسهیل کننده و چه در نقش ایجاد کننده هوش مصنوعی نوآوری را در زمینه های مختلف پیش می برد.

وی افزود: در عملکرد ایجاد کننده تمرکز بیشتر بر شرکت های نوپا و نرم افزارها است ، در حالی که در عملکرد تسهیل کننده تمرکز بیشتر برشرکت های تثبیت شده و کاربردهای سخت افزاری است.

مدیر موسسه علوم کارآفرینی و نوآوری در دانشگاه اشتوتگارت در پایان خاطرنشان کرد: در مدیریت نوآوری، می توانیم از هوش مصنوعی در مراحل back-end وfront-end استفاده کنیم ، در مراحل front فرصت ها یا از طریق فناوری های جدید ایجاد می شوند یا از طریق نیازها و رفتارهای مشتریان شناسایی می شوند که اصطلاحا به آن کشش بازار گفته می شود،این فرصت ها باعث می شوند که برای شناسایی محصولات یا خدمات جدید ایده پردازی کنیم.

انتهای پیام 

پست قبلی

بررسی شاخص آلودگی هوای تهران؛ پایتخت همچنان آلوده

پست بعدی

هوش مصنوعی نانوحاملی شبیه به ویروس طراحی کرد

مربوطه پست ها

شرکت OpenAI‌ از ChatGPT Agent برای انجام خودکار کارها رونمایی کرد
هوش مصنوعی

شرکت OpenAI‌ از ChatGPT Agent برای انجام خودکار کارها رونمایی کرد

۲۶ تیر ۱۴۰۴
انتقاد شدید محققان هوش مصنوعی از فرهنگ کاری xAI: توجهی به مسائل ایمنی نمی‌شود
هوش مصنوعی

انتقاد شدید محققان هوش مصنوعی از فرهنگ کاری xAI: توجهی به مسائل ایمنی نمی‌شود

۲۶ تیر ۱۴۰۴
مدیرعامل انویدیا: هوش مصنوعی همه مشاغل را به‌طور کامل تغییر می‌دهد
هوش مصنوعی

مدیرعامل انویدیا: هوش مصنوعی همه مشاغل را به‌طور کامل تغییر می‌دهد

۲۵ تیر ۱۴۰۴
چت‌بات هوش مصنوعی Claude به‌صورت رسمی با Canva یکپارچه شد
هوش مصنوعی

چت‌بات هوش مصنوعی Claude به‌صورت رسمی با Canva یکپارچه شد

۲۵ تیر ۱۴۰۴
گوگل قراردادی ۳ میلیارد دلاری برای خرید انرژی برق‌آبی امضا کرد
هوش مصنوعی

گوگل قراردادی ۳ میلیارد دلاری برای خرید انرژی برق‌آبی امضا کرد

۲۵ تیر ۱۴۰۴
هوش مصنوعی کوپایلوت در ویندوز حالا می‌تواند تمام صفحه‌نمایش شما را ببیند
هوش مصنوعی

هوش مصنوعی کوپایلوت در ویندوز حالا می‌تواند تمام صفحه‌نمایش شما را ببیند

۲۵ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − پانزده =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • «مجنون» در هفته دفاع مقدس اکران می‌شود؛ پرتره‌ای از شهید زین‌الدین
  • به افتخار موسیقی‌های تمام نشدنی وطن؛ شنوندگان عزیز این صدای ایران است
  • دعوتی برای ورود به دنیای نوجوانان اوتیسم؛ اینجا صحنه جای درمان است!
  • دستور جبلی برای نمایش مقاومت رسانه؛ موزه ساختمان شیشه‌ای برپا می‌شود
  • بررسی «اشک هور»؛ جوان اول سال‌های دور سینمای ایران به «هفت» می‌آید
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.